10.06.2020 (08:24:35)
Tim:
Rayer -> jj, to samé pro použití těch creepage, taky jsem to musel ještě z mech1 udělat board cuttoff, aby to korektně fungovalo...
No, mě osobně se moc nelíbí relativně velké hranaté pady a od nich tenké nitky... dělám teď velkou silovou PCB, tak se tam snažím alespoň kreslit 0,4mm/0,6mm cesty... takže tam to není zas až tak kritické... ale snažím se zjistit možné možnosti altia právě na této první desce... proto mě možná napadají blbosti
Ještě k těm polygonům - asi jsem natvrdlý, ale jedinný způsob, na který jsem přišel je převést klasický polygon na "hashed" s tím, že dám grid menší než šířka čar/šrafování - jenže je to asi na hovno řešení, protože to zbytečně překresluje děsnou dobu ... prostě je to zbytečně zbytečně nástroj, který dělá něco, co by možná šlo dělat velmi velmi jednodušeji... ale nenapadá mi ještě jak to vyřešit jinak (krom ručního kreslení do kulata)...