Kedysi sa tu hovorilo o tych skratovanych MLCC SMD keramikach.. tak uz mam vlastnu skusenost, vtipne vo velmi kritickej aplikacii. RJ airbagov vod boše. Skrat rozbusky spolajzdcovho bagu oba stupne. Tak som siel klasicky od bagu, cez kable, po specialne zlatene konektory ktore maju automaticke skratovacie kontakty. Nic. Tak som to vybral, otvoril. Kazda linka do von aj tie silove su blokovane na zem nejakou keramikou. 3ks vyzerali farebne inak ako ostatne, flakate. Pipak v DMM ukazal 0,3V, po vyspajkovani nic. Zaujimave na tom bude aj to, ze tam nieje ziadne valne napatie.. max nejake slabe testovacie impulzy ktore zistuju stav tych vystupov, bagov a predsa..
8.08.2020 (16:40:25)
toman:
Mozno tym, ze ti po zasunuti kluca palubak vyziape, ze nejdu bagy a mas jazdit opatrne do najblizsieho servisu.
Druhe bude, ze diagnostika zavad v tej jednotke pise skrat rozbusiek toho airbagu na kostru. Tretie, ze po vymene tych keramik to funguje.
9.08.2020 (11:52:16)
VroutekB:
Se jen ptám, jak se tohle dá diagnostikovat.Nebo spíš se divím, že se to vůbec dá diagnostikovat jinak, než "vložte novou kočku a stiskněte enter".
10.08.2020 (18:24:49)
RayeR
:
Pekne no, tady resime, ze do jednotky aute nesmi prijit ten ci onen typ soucastek, keramiky bejt muzou, mely by bej automotive... Zatim sem se tady s vadnym nesetkal, to spis ve spotrebce, v NTB... Tak aspon dobre, ze to indikuje ta diagnostika...
10.08.2020 (18:57:35)
bkralik
:
Jak píše toman - obvykle se jednotky jenom lakují, zalité jsou jenom ty keramické hybridní jednotky. A to je fakt blbá technologie, klasika jsou Boschácké ABS jednotky a případně jednotky u Oplích Ecoteců.