Kdo to tak ma spravene? To určitě nie je automotive produkt. Šecka autoelektrika (OEM) by měla vydržet přepólování, trvale. Už jen proto, že dyž si pičus a nějakým záhadným způsobem do auta dáš autobaterku opačně. Nebo dyž si barvoslepá blondýna a snažíš se jumpstartnout jedno auto druhým. Ten běžný automotive standard LV124 je celkem zajímavý, doporučuju prohlídnout, pokud se k němu dostaneš. (Spousta automobilek má pak svoje deriváty, povětšinou s více zpřísněnými požadavky, japonci (zmíněná toyota) pak jde ráda do extrémů).
Máš tam specifikovaný různý kategorie zařízení (třeba podle toho, jak moc je na pojízdnost a bezpečnost auta důležitý blbě řečeno), pak jso utam příslušný testy třeba na dropouty v napájení (krátkodobý, delší), nebo je tam i definovanej průběh napodobující nízkofrekvenční houpání napětí při těžkým startování motoru shnilou baterkou (sinusovka pár Vpp při vim já 6-7V nebo tak něco).
A spousta testů různých přepětí a podpětí a transientů. U některých si někdy člověk ťuká na čelo, jestli to vůbec je potřeba zkoušet ("dyť to je jasné, že to musí fungovat"), ale zřejmě normotvůrci už viděli své a vědí, proč to chtějí