Hmm, tak jsem to zkusil jeste jednou pro rozliseni 256x256x256 voxelu a uz je i videt, ze ty matky jsou 6ti uhelnikovy.
Btw mi pri tom dosla pamet, bere to pres 1GB a ja jedu ted na 32bit.
20.02.2013 (18:24:28)
StandaM
:
Dik za nabidku, ale ty vypocty zase az tak dlouho netrvaji (v zakladnim rozliseni). Krome toho tady nijak nepomuze o par desitek % rychlejsi CPu, ale jen vice jader (fyzickych, ne HT). Momentalne mam 4.
20.02.2013 (20:07:02)
StandaM
:
Uz jsem to trochu zoptimalizoval, takze to jde i na 384, ale na to uz stejne nemam zdrojovy data. Spis by bodl nejakej dual CPU server. :-)
20.02.2013 (20:14:27)
bkralik
:
No, nevím jak moc to jde rozdistribuovat na víc počítačů, ale můžu nabídnout můj server - čtyřjádrovej Xeon s 8 GB ram a potom můžu pustit něco na server s 2x4 jádrovym Xeonem s asi 4GB ramky - na všech je Debian.
20.02.2013 (21:41:24)
StandaM
:
Mezi i5 a nejakym zeonem nebude podle me zasadni rozdil. Distribuovat na vic PC by slo, ale to bych si musel asi hodne hrat. Zrejme mutliproces misto multithread. Ale zatim to stale jde i pro 8x8 upsampling do 5 minut, takze pohoda.
Btw se mi zda, ze tak v pulce toho videa nejak sekl ten motorek, pac jsou tam nejaky nevysvetlitelny geometricky chyby.