Smazat příspěvek

 Chystáte se smazat zprávu (se všemi případnými odpověďmi) z kategorie Hlavní diskuze:


7.03.2013 (07:52:26)
Oberon:
Může mi někdo poradit, proč ta vykurvená Jawetta nejde nastartovat? Hodinu kolem toho skáču jak blázen a ono nic.
Benzín tam je, zastavenej taky není, přeplavit karburátor jsem zkoušel, jiskru to hází. Zkoušel jsem startovat s plynem, bez plynu, s přeplavením a různé kombinace. Taky přepnutí na rezervu. Jo a návod sem četl Nějaké rady? **16**02
7.03.2013 (08:57:27)
milan:
kope?
vyměn svíčku... máš to uchlastané
přibliž elektrody svíčky
pokud to kope, tak nalad předstih
7.03.2013 (09:51:41)
Oberon:
Tak co se týče motocyklů, jsem v tom něco jako BFU u počítačů **21
Až na tu výměnu svíčky netuším o čem mluvíš **21
7.03.2013 (10:02:49)
milan:
aha...
kope znamená, že se ti zapaluje směs, a nakopávačka tě "kopne" do nohy.
normálně vem svičku, a dej mezi elektrody třá dvě čtvrtky a sklepej to k sobě. aby tam byla měnší mezera.
ve vyžším tlaku totiž huře hází jiskru.
pak zkus injekční stříkačkou trochu (2ml) tříknout otvorem npro svířku.
a pak bych ještě zkusil sundat fajfku a napojit ten kabel přímo na svíčku.
7.03.2013 (10:36:38)
Oberon:
OK, zkusím.
7.03.2013 (11:02:07)
Oberon:
Tak nic... asi to ani nekope...
to se svíčkou jsem udělal, nepomohlo... fajfku se mi sundat nepodařilo.
7.03.2013 (11:30:16)
Wehrner:
Mno, ještě se vyskytuje jedna záludná závada a to je ucpaný výfuk - tzv "zakarbonovaný"
Pokud je zapalování, karbec a přívod paliva OK, zkontroloval bych toto. Výfuk se pak musí celý rozebrat, vyndat tlumič a vypálit - je to hrozně špinavá práce, ale letité stroje potom výrazně oživnou **07
7.03.2013 (19:55:41)
milan:
to by to aspon kopalo...
fajfku sundáš když budeš držet ten kabel a točíš s ní jako bys jí chtěl vyšroubovat...
7.03.2013 (19:56:38)
milan:
no a ta svíčka je jaká? je suchá nebo mokrá?
8.03.2013 (00:18:46)
Davidsob's obalka :
pokud ses si jistej ze nikdo nedelal nic s karburatorem nebo zapalovanim po tom co to naposled jezdilo tak po par pokusech o nakopnuti vyndej svicku, pokud bude mokra tak svicku opri o valec a proslapni motor, uvidis jestli bude svicka jiskrit, pokud ne tak dej jinou a ta mezera na jiskristi by nemela bejt vetsi jak asi 0,4 mm, pokud svicka bude sucha tak ti tam nejde benzin, bude asi ucpanej karburator, pokud dlouho neuspesne nakopavas nebo moc preplavis plovakovou komoru tak to prechlastas a uz to nechytne, je potreba vymenit svicku, stava se ze zacne jiskrit i mimo jiskriste, pokud je zasranej vejfuk tak si myslim ze to porat neni duvod aby to vubec nenaskocilo...
8.03.2013 (09:10:01)
Oberon:
O víkendu budu zas pokoušet osud.
8.03.2013 (14:47:43)
Dreit obalka (web) :
- srazit svíčku (0.7mm nezapálí směs, 0.3mm běžně jo)
- vyčistit vzduchovej filtr a trysky
- zkontrolovat/vyměnit plovák (měl jsem v něm díru, časem ho benzin rozežeře - proto se má údajně motor chcípat tak, že zavřeš motor a necháš ho dobublat na směs v plovákový komoře).
- pak už mě napadá jen upravit bohatost směsi (změnit zářez na jehle).

Svíčka s 0.7mm sice dává krásnou jiskru, ale se studeným motorem mi nedokázala zapálit směs, po sražení na 0.3 startuje na první protočení.
Potom zkus při startování přeplavovat karburátor (drž a šlapej, za pár vteřin musí chytnout), já takhle nastartoval po letech S11 s děravým plovákem. Myslím že to šlo i bez plynu.


Snad jsem nenapsal moc blbostí, dal jsem si od toho tak na dva roky pauzu a píšu jen to, co si pamatuju. Tehdy mi stačilo dát do ruky plynovou rukojeť, párkrát protočit a podle zvuku jsem poznal kde je chyba **01
8.03.2013 (18:08:30)
milan:
nebo to přestaň nakopávat a pusť to z kopce. nevím jak jawetta, ale fichtla jsem takto do vyčerpání sil drtil... no pak sem použil tyrystorko a jelo to (ještě jede) jak bejk...
8.03.2013 (21:58:30)
Dreit obalka (web) :
Pouštění z kopce má dvě nevýhody:
- jde to líp zadřít
- když se nerozjede, tak se musí zase tahat do kopce **02
8.03.2013 (22:03:50)
milan:
musí tam jít benzín... jinak to nemá cenu
z kopce se to pouští, aby zapalování vyrobilo lepší jiskru.
9.03.2013 (09:07:36)
.:
Když se člověk chytne při provozu motoru za kabel svíčky, tak mu kmitají uši v rytmu VN impulzů, a zahánějí dotěrné mouchy, které nevědí co se děje...
9.03.2013 (12:10:31)
milan:
no já poprvé testoval tyrystorové zapalování, a kámoš, že to mám vyplout vytažením fajfky... ovšem tyrystorko dokáže kjoat i přez ten bakelitovej obal fajfky...


Přezdívka:*
Heslo:*

█ █   ███   ███   
█ █     █     █   
███   ███    █    
  █     █    █    
  █   ███    █    
Opiš:*

Zde můžete smazat vlastní vlákno nebo kteroukoliv odpověď v něm. Můžete smazat vlastní odpověď v cizím vlákně, pokud na ni ještě nikdo jiný nereagoval. Mazat cizí vlákna a odpovědi v nich mohou pouze admini. Smazání příspěvku je nevratná operace! Smazáním vzkazu se smažou i odpovědi na něj.
Seznam uživatelů
Zpět na knihu