- srazit svíčku (0.7mm nezapálí směs, 0.3mm běžně jo)
- vyčistit vzduchovej filtr a trysky
- zkontrolovat/vyměnit plovák (měl jsem v něm díru, časem ho benzin rozežeře - proto se má údajně motor chcípat tak, že zavřeš motor a necháš ho dobublat na směs v plovákový komoře).
- pak už mě napadá jen upravit bohatost směsi (změnit zářez na jehle).
Svíčka s 0.7mm sice dává krásnou jiskru, ale se studeným motorem mi nedokázala zapálit směs, po sražení na 0.3 startuje na první protočení.
Potom zkus při startování přeplavovat karburátor (drž a šlapej, za pár vteřin musí chytnout), já takhle nastartoval po letech S11 s děravým plovákem. Myslím že to šlo i bez plynu.
Snad jsem nenapsal moc blbostí, dal jsem si od toho tak na dva roky pauzu a píšu jen to, co si pamatuju. Tehdy mi stačilo dát do ruky plynovou rukojeť, párkrát protočit a podle zvuku jsem poznal kde je chyba