odkial si to splasil? len ono fungovalo by to napriklad aj na auta s karburatorom? kedze sa plavakova komora zavrie ihlovym ventilom tak prepadom ide naspet do nadrze....tak by to asi ukazovalo aj tak velku spotrebu nie? co poviete?
10.03.2013 (18:22:39)
StandaM :
To vypada jako tepelna diference. Jedna civka hreje, na dvou se meri rozdil teploty.
10.03.2013 (19:11:44)
8-bit :
Potom je ještě klidně možné, že to měří pomocí nějaké magnetostrikce nebo podobné zvrácenosti, protože vnitřní trubka se zdá vlepená dovnitř, takže kdo ví z čeho je.. Taky se mi zdá divné měřit teplotu kusem měďáku, ale neříkám že to nejde.
10.03.2013 (19:13:31)
milan:
je to palubní počítač CD1 od Apri.
je toi do fáčka s karbecem. je tam víc fotek. je to fungl nové, sloužilo to na kámošově MZ125, ted mi to vrátil.
něaká cívka se budí žtranzistorem z 12V. ta trubička je jednosměrná, opačně to nejde. je tam něakej ventil asi.
10.03.2013 (19:41:04)
° :
uplne najskor to bude budene nejakou striedavinou, vo vnutri je jadro, a struna, ktore sa posuva umerne prietoku medzi tymi cievkami.. no to musi byt presne ako hrom neviem co s tym zamyslas, ale radsej to predaj, celkom na tom trhnes, mladici na tych hnijucich pojazdnych rakvach daju za OBC majland.
To se zapojuje do můstku, jsou tam tři cívky, jedna je budicí, a ze dvou se bere rozdíl. Pak ještě existuje kontaktní a nezpůsob, kde se stáčí vektor pohybu, ovšem kapalina musí aspoň trochu vodit, což asi není vhodný na benzín, který je izolátor. Taky by to šlo jako proměnný kondenzátorový můstek, ale to by asi nešlo do auta, a elektornika by byla složitější.
10.03.2013 (21:14:27)
milan:
to neprodám... radši to budu dál používat jako pokojovej termostat. jo a na co to chci? do trabanta přeci... na měření spotřeby. já ti dám pojízdnou rakev... to nemám na bourání. na bourání sou nové šunky. koupíš novou šunku, nabouráš, nemáš starosti s počítačem. a je to cajk
10.03.2013 (21:51:44)
° :
radsej budem burat vo furiku (kolecko) nez na favorite.
10.03.2013 (22:14:04)
Dreit :
To mi trochu připomnělo ukazatel paliva v nádrži Trabantu - nádrž se chovala jako kondenzátor a páry jako dielektrikum.
10.03.2013 (22:15:48)
PATOLOG :
Trabant mal i nejaký palivomer?
10.03.2013 (22:16:13)
Dreit :
Jinak v Trabantu se to řešilo údajně plastovou "vrtulkou", která přerušovala paprsek optozávory. Podle průtoku se měnila frekvence a ta se převáděla na napětí
tak to je masaker.. ma to slabych 600kg, ak vobec, motor ma 2 valce, kW asi 25? a zere to ako tank
10.03.2013 (23:00:32)
milan:
>dreit
taky se zajímáš o trabanty? jinak ten měřiš spotřeby je naprd. nemá vázání na rychlost jízdy, tak muže v jednu chvíli tvrdit levnou jízdu když jedeme přesnej opak. ukazuje litry za hodinu.
ovšem je to přínos a zlepšení. kdybych to měl, přidám si tzam vazbu na rychlost. ještě trabiho nemám. jinak ta zázračná bednička do fáčka... má to i měřič napětí a teploty. oobčas se to hodí...každé kord starší zařízení má mouchy. ale dá se kdykoliv postavit nové. stačí sehnat ony potřebné snímače veličin. zbytek šlověk dává levou zadní
11.03.2013 (10:03:35)
Dreit :
Tak trošku, tyhle motorky se střechou maj co do sebe I když designově se mi líbí Wartburg.
Mluvilo se o měření průtoku, tak jsem ho sem dal
Neexistuje zařízení co by nemělo mouchy, vždycky je to kompromis.
11.03.2013 (10:46:33)
milan:
třá WV polo 1,2 mpi ukazuje aktuální spotřebvzu, letím z kopce, noha na brzdě, točí to na trojku tři talíře, a dle počítače žere 8,9l/100km... a jak když nemám nohu na plynu a brzdím motorem i brzdou... holt vylágrované auto z autoškoly... ale jako pedály praacujou lépe než ve felďě
Zde můžete smazat vlastní vlákno nebo kteroukoliv odpověď v něm.
Můžete smazat vlastní odpověď v cizím vlákně, pokud na ni ještě nikdo jiný nereagoval.
Mazat cizí vlákna a odpovědi v nich mohou pouze admini.
Smazání příspěvku je nevratná operace! Smazáním vzkazu se smažou i odpovědi na něj.