14.11.2017 (21:56:56)
Igi
:
No, neptám se na žádnou konkrétní aplikaci. No právě jak píšeš, o to rozdělení jde, jak to rozdělit na moduly, vrstvy apod. Prostě třeba u OOP pro psaní desktopových/webových aplikací je používána MVC architektura, komunikace mezi objekty třeba pomocí dependency injection... Ale téměř nic neexistuje(nebo jsem to nenašel) na neobjektové. Právě že mi jde o ty principy, pokud bych tu plácl nějakou konkrétní aplikaci, tak už v tom nebude to jak vybrat tu správnou architekturu, co budou dělat jednotlivé funkce, v jakých budou souborech, jestli budou v různých složkách... doufám, že chápeš jak to myslím. Jediná nevýhoda používání takovéhoto systémového vývoje je dle mě vyšší výpočetní a paměťová náročnost, což někdy např. u MCU může vadit. Tj. např. pokud bude spousta malých funkcích, tak jejich volání apod. ale nevím, možná to moderní kompilátory umějí optimalizovat např. že na daná místa v kódu vloží obsah celé funkce, něco jako v C++ inline funkce.