Smazat příspěvek

 Chystáte se smazat zprávu (se všemi případnými odpověďmi) z kategorie Hlavní diskuze:


27.12.2018 (23:36:27)
toman:
Kazdorocne co ste dostali na vianoce sa nejako opozduje, tak teda? **37
27.12.2018 (23:50:42)
dR. Doktor:
Kompresor! Jak jsem mohl doma žít bez stlačeného vzduchu **02 V práci používám furt, na vyfoukávání všemožného bordelu ideální...
28.12.2018 (00:24:52)
bkralik (web) :
Momentový klíč! Jak jsem mohl doma žít bez kalibrovaného momentového klíče **02 V práci používáme furt, na utahování šroubů bez rizika přetažení ideální...
28.12.2018 (01:46:22)
Kryštof Harant:
Jaderný reaktor! Jak jsem mohl doma žít bez jaderného reaktoru **02 V práci používám furt, na výrobu elektrické energie a izotopů ideální...
28.12.2018 (07:57:34)
Pavel_P:
Harant: ja o tebe budu brat jaderrny odpad, zakopu si ho na zahradu a budu mit furt teplo. **06
28.12.2018 (11:09:13)
Dr. Doktor:
Zrovna momentovej klíč jsem asi nikdy v životě nepoužil, no možná párkrát na praxi... To se snad hodí jen pro utahování hlavy válců, na všechno ostatní snad máš cit v ruce.
28.12.2018 (12:40:30)
VroutekB:
Já už sem teda i hlavy válců utahoval rukama na cit normální ráčnou. A nějak to funguje do teď **02
28.12.2018 (13:18:03)
bkralik (web) :
Dr. Doktor: Jakmile si alespoň trochu děláš na autě něco sám, je dobrý momenťák mít. "Mám cit v ruce" je obvyklá mantra amatérů a vesnických mechaniků, obvykle tě to přejde hned co se ti povolej brzdy po výměně destiček a nebo ti začne vaklat nedotažené kolo (oboje se nám s kamarádama stalo). Dneska máš v každém servisnávodu psané momenty úplně všude, případně není problém si najít v tabulkách "maxiimální rozumné momenty" v závislosti na průměru a pevnosti šroubu, tak proč to prasit "od oka"?
28.12.2018 (13:29:35)
Dr. Doktor:
na autě jsem už opravil spoustu věcí a nikdy se nic nepovolilo... brzdy jsem taky dělal několikrát
28.12.2018 (14:23:53)
VroutekB:
Pardon že vám do té mantry vstupuji, já teda šrouboval jen hlavy na velkém kompresoru, v autech se prakticky nehrabu. Auta sou aby se v nich jezdilo, ne aby se v nich člověk furt hrabal :D
28.12.2018 (14:28:27)
Dr. Doktor:
Ale někdy je lepší si koupit díl za 5 stovek a vyměnit si ho sám s jistotou dobře odvedené práce, než zaplatit 8 tisíc v autorizovaném servisu za často pochybný úkon.
28.12.2018 (17:14:06)
RayeR (web) :
A kompresory sou na to, aby se s nima kompresorovalo a ne se v nich vrtalo :)

Jinak dostal sem malou vrtacku/frezku a jehlovy pilniky, v praci sem je pouzival a kdyz sem potreboval neco vypilit doma, tak sem zistil ze to de bez nich dost blbe. :)
28.12.2018 (18:25:29)
VroutekB:
Jenže když on chudák dokopresoroval, přestal úplně tlačit, pač v něm prdla ta ventilová planžeta a to smetí z nich tam vybombardovalo tu leštěnou plochu pod planžetou - vypadalo to tam, jak kdyby ten hliník okousal hladovej potkan **02
29.12.2018 (12:35:54)
toman:
Pri cene kalibrovaneho stredneho momentaku 20-100Nm nema zmysel spekulovat. Dorvat sroby kolies obvykle problem neni ale postrhat mensie sroby v hliniku je jednoduche. Mrdat sa s tym len tak podla citu je sarlatanstvo a raz ta to pekne vytresta. 40€ nieje tak vela pokial niesi sedy. **02


Přezdívka:*
Heslo:*

███   ███   ███   
  █   █ █   █     
███   █ █   ███   
█     █ █     █   
███   ███   ███   
Opiš:*

Zde můžete smazat vlastní vlákno nebo kteroukoliv odpověď v něm. Můžete smazat vlastní odpověď v cizím vlákně, pokud na ni ještě nikdo jiný nereagoval. Mazat cizí vlákna a odpovědi v nich mohou pouze admini. Smazání příspěvku je nevratná operace! Smazáním vzkazu se smažou i odpovědi na něj.
Seznam uživatelů
Zpět na knihu