Diskuze - danyk.cz

Vlákno z kategorie: Hlavní diskuze
Celkem 12 odpovědí.


28.08.2020 (13:52:29) K # IP X
Tim:
Ahoj,
máte nějaký nápad, jak by se dala ztížit krádež dnešních aut z pohledu nějakého tajného vypínače uvnitř kabiny, který by "něco" odepínal, aby například nefungovala dodávka paliva do motoru či něco podobného?

Nebo nějakou jinou fintu, když zloděj tento schovaný vypínač nenajde, že by neodjel, nebo odjel jen pár metrů?

Jedná se o diesel - tam si netroufnu odepínat přívod nafty do motoru kvůli zavzdušnění, ale spíš něco trochu jiného, co automaticky zakazuje rozjezd... nemáte nápady, jaké okruhy by se daly modifikovat, aby to zároveň nebyl bezpečnostní problém? Jedná se o 7 let staré auto..
díky
28.08.2020 (15:27:36)  # IP X
RBMK obalka (web) :
odpojovat čidlo klikové hřídele. Točí točí ale nenatočí.
28.08.2020 (16:36:05)  # IP X
Dr. Doktor:
Elektromagnet startéru
28.08.2020 (20:53:57)  # IP X
d.mh:
Zrovna snímač kliky zavání rizikem chybových hlášek, je to moc okaté. Hodně aut má druhý na vačce a umí jet i s jedním. Spíš doporučuji snímač tlaku railu - uzemnit kontakt výstupu. Dokud jednotka neuvidí dostatečný tlak, nepustí trysky a motor se chová jako zavzdušněný.
28.08.2020 (22:39:29)  # IP X
antibalda obalka (web) :
Pokud je to common-rail, tak ventil na čerpadle.
30.08.2020 (00:03:23)  # IP X
Tim:
Děkuji, až se mi povede vekrást do databáze schémat ektrických rozvodů k tomu autu, tak se o něco z toho pokusím v závislosti na přístupnosti...
Ještě mi napadlo zařadit něco sériově s nějakou vhodnou pojistkou, ale to je takové otrvané lést do pojistkové skříňky nebo vést někam silovinu...
1.09.2020 (11:57:14)  # IP X
toman:
Vsetky profi imobilizery vzdy odpajaju nejaké napajania k ECU bud pod volantom smerom k motoru alebo v poistkovke pod kapotou. Uz som toho vyhadzoval mraky, ked sa to posere a auto nejde. **05 Takze si pozri napr. tzv. hlavne rele, drviva vacsina aut ho ma, vratane novych. To práve krmi celu ECU, prerusis privod do cievky a hotovo.

Okrajovo, co by som ale nerobil.. Urcite nic neskratovat na zem. Vacsina CR dieslov ide aj bez cidla tlaku. **02 Ventil reg tlaku na raily odpojit lze, potom to skutocne nepojde pretoze tam bude do 100Bar tj. hovno. Na CR cerpadle ziadny relevantny ventil nieje leda volumetricky.
1.09.2020 (17:56:43)  # IP X
d.mh:
Na ventil na čerpadle (tedy ten volumetrický) zase pozor, některé typy ho mají opačně, bez proudu plně otevřený.
1.09.2020 (18:48:50)  # IP X
toman:
Prave, preto hovorim irelevantny ale kedze nevieme o akej relikvii sa tu bavime tezko rict. Minimálne ale auta s bosch vstrekovanim maju u CP3 a CP4 prave bez prudu plny prietok, starsie CP1 a CP1H odpajaju 1 piest z 3, pojde to rovnako.. Tj auta od 1998 cca, tam sa to este asi do 2004 prekryva s PD a rotackami.
1.09.2020 (23:52:04)  # IP X
RayeR (web) :
Pri komplet odpojeni ECU od napajeni, nebude pak nejaky problem s rekalibraci? U starsich aut se nejake udaje drzely jen v RAM, takze se to po odpojeni zapomnelo. Pocitam, ze dnes je to asi osetrene nakou NV pameti, ale raci bych si to predem vyzkousel nebo mrknul do manualu auta, jesi tam neco takoveho nepisou pri odpojovani a pripojovani autobaterie...
2.09.2020 (17:28:29)  # IP X
d.mh:
Dneska je snad všude silovka a zálohování zvlášť, vždycky něco zbyde.
2.09.2020 (22:06:34)  # IP X
toman:
Tak tak, to rele odpojuje silovu cast. Dalsie napajania do ECU idu stale.. teda niezeby museli. IKDYZ Napr. u jebnuteho bmv je dost dobra sanca, ze sa len pri odpojeni/vybiti baterie rozosere sync ECU-IMO a nikam nejdes. **02
3.09.2020 (11:49:21)  # IP X
RayeR (web) :
OK, dobre vedet. Obcas ale tu baterku clovek vndat musi, kdyz treba v zime nejezdi nebo je treba vymena...
Přezdívka:
Heslo:
Text: