Ve Felicii svítí kontrolka dobíjení. Na volnoběh svítí hodně slabě, při vyšších otáčkách svítí o něco víc. Přebíjelo to baterii na asi 15 - 15,5V. Vyměnil sem regulátor, po výměně to nabíjí správně na cca 14,2V, ale ta kontrolka pořád svítí stejnym způsobem. Kde může bejt chyba.... Diody v alternátoru zkratlý nejsou, všechny maj úbytek asi 0,4 - 0,45V. Myslim že v tomhle je 9 diod, zapojení na tenhle způsob:
http://alternatory.wz.cz/obrazky/ob26.png
Kdyby byla nějaká přerušená, tak to nezjistim, jsou spojený přes vinutí paralelně po trojicích. Měřil sem je zatím jen laparoskopicky, altík sem nerozdělával. Každá ze tří trojic má teda úbytek 0,4 - 0,45V (meřeno kostra -> vinutí statoru, vinutí statoru -> +baterie, vinutí statoru -> D+).
Ta kontrolka svítí, protože napětí na D+ je o něco větší, než na baterii. Ale proč je větší? Na volnoběh je D+ asi 16V, při vyšších otáčkách asi 18V, přičemž na baterii je 14,2V. Je snad přerušená jedna z diod D1, D2, D3? Nebo je chyba někde úplně mimo altík?