Diskuze - danyk.cz

• Diskuze s obrázky. Tato kategorie je určena k diskuzi nad vloženými obrázky. Vkládejte (přiměřeně velké) obrázky ve tvaru Obr:adresa, tedy např. Obr:http://danyk.cz/kniha/obrazek1.jpg
• Umí BBCode tagy: [b]tučně[/b], [i]kurzíva[/i], [s]škrtnuté[/s], [code]kód[/code] a označování odkazů.
• Všechny kategorie kromě Písečku jsou jen pro schválené uživatele. Pozor - za spam nebo nevhodné zprávy Vám bude zrušen účet.

Přezdívka:
Heslo:
Text:

5.11.2015 (22:43:43)  K # IP X
Kovasin (mail) :
Nová čezeta ... radši nekoukat pod sedlo **14
OBRÁZEK
5.11.2015 (23:19:22)  # IP X
Alesh (mail) :
Doufam že má nehořlavý sedlo **02
6.11.2015 (15:54:59)  # IP X
Dominik20:
Pěkné elektroprase. I když preferuji fosilní paliva.**02
6.11.2015 (21:37:55)  # IP X
VroutekB:
Jo, to už mi kamarád ukazoval, celou tu fotogalerii na rajčeti. Páni dědci by potřebovali nakopat prdel. Například za tu nabíjecí zásuvku.
8.11.2015 (12:24:14)  # IP X
Kovasin (mail) :
Ta zásuvka je úplně k nepochopení **16 Jak to má jako fungovat?
8.11.2015 (20:30:05)  # IP X
d.mh:
nikdy jsi neviděl síťový kabel samec-samec?
9.11.2015 (00:33:49)  # IP X
Kovasin (mail) :
Jednou ... článek na elektrika.cz: "Jaký dárek pro tchyni" či tak **02

5.11.2015 (21:09:17)  K # IP X
SOB's (mail) :
moje nová sada do auta do předních dveří, věcičky celkem za 5000,- repráky od monacoru, výhybka vlastní výroby, distanční kroužky, krytky...
OBRÁZEK

3.11.2015 (00:43:39)  K # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Pořád má Honza něco proti používání toneru na tvorbu tišťáků?
1206+SOT23+10mil cesty
Já bych řekl, že je to pěkně ostrý **37
Že to je konina, toho si nevšímejte, jde spíš o takový pokus, kam až jde zajít. Příště bych mohl zkusit, jestli jde protáhnout mezi 2 pady toho SOT23 2 cesty **02
OBRÁZEK
3.11.2015 (13:04:47)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
Co máš za tiskárnu a co používáš za toner ? Brother není moc dobrý na to.
3.11.2015 (14:38:51)  # IP X
Martin12:
ja jsem tiskl na nějakém starém brotheru, jen černobílí a 400dpi a bylo to taky ok až teda na to že jsem dělal a stále dělám nejůžší spoje 12mil, 10tka mi přišla moc tenká a nikdy jsem ji nepoužíval :D
3.11.2015 (14:58:22)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Tislnu na HP P1005, max. kryti, REt vypnuty, vsechno cerne, toner noname od add4you, fast 1200dpi
desitka uplne v pohode. Protahnout cestu skrz SOT23 nebo SO8 no problem
3.11.2015 (15:45:53)  # IP X
Martin12:
a ještě se zeptám na co tiskneš ? ja tiskl na samolepící tapety - ten lesklý papír co se běžně už na nic nepoužívá, po tom co jsem přišel o přístup k laserové tiskárně jsem zbytky vyhodil, teď přemíšlím že bych si koupil tiskárnu svojí a tak bych chtěl dělat o5 přežehlování, ne jen drahou fotocestu :) dík
3.11.2015 (16:03:37)  # IP X
KIN (mail) :
Ten leskly papir od samolepek, je silikonovy.
3.11.2015 (19:51:58)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
To je zas haluz. Žádnej silikon.
Tisknu na barevné lepicí papíry STEPA. Jde o papír s vrstvou klihu nebo čeho... zkrátka při navlhčení to lepí. Tiskne se na lepící stranu, pod vodou se lepidlo rozpustí a papír se samovolně odlepí od kupráku - žádné loupání nebo drhnutí.
Na ty velmi hladké povrchy jako jsou ty samolepkový papíry netisknu, protože na to blbě chytá toner. A nebo to ani nechytne podavač.
4.11.2015 (08:06:15)  # IP X
Martin12:
ok, poptam se po nich v papirnictvi az budu mit tu tiskarnu, dik za tip :)
4.11.2015 (23:22:49)  # IP X
loučák:
http://www.ebay.com/itm/10-Sheets-A4-Thermal-Heat-Trans... to jsem náhodou našel, tak taky by to šlo použít, ne?
4.11.2015 (23:51:40)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Už jsem řekl. S nějakým loupáním to nemá smysl, to neuděláš jemný obrazce. Lepicí papíry vyhrávají.
5.11.2015 (21:12:24)  # IP X
VroutekB:
No bóže, msboss objevil lepící papíry. A to že sem to tu už před dost dlouhou dobou někomu radil a on to pak napekl na válec v tiskárně **03
Což je fafscinující, protože i naší laserovkou od OKI to projde v pohodě.
6.11.2015 (08:29:01)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Já jsem je objevil tak tři roky zpátky **37
A jestli ten blb papír nejdřív olíz nebo tam strčil nějakou samolepku, protože to nepochopil, jeho problém.
6.11.2015 (21:38:49)  # IP X
VroutekB:
za tři roky si nedokázal přejít na fotocestu? **02
7.11.2015 (09:05:16)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Musím ještě vyzkoušet jestli by šlo jít až na 6 nebo 4 mily. A když to nepůjde, začnu se zaobírat fotocestou...
7.11.2015 (12:24:03)  # IP X
VroutekB:
**34 Na co? Dyť tou tvojí žehličkou neuděláš slušně ani 10 milů. Máš to celý okousaný jak od veverek, podleptaný a místy popřerušovaný. Fotocesta je technologická metoda průmyslově užívaná, jednoduchá a se 100% opakovatelnými výsledky. Nechápu, proč se tomu chceš za každou cenu vyhýbat.
Folie do laserovky stojí nula prd nic, vezmeš-li jich celé balení od nezlodějského distributora, fotorezist bych dnes doporučil zkusit laminovací negativní - oproti v čr typicky používanému positivu přináší nějaké ty výhody. Dnes už se ten negatív dá sehnat za pár korun. Vývojky sou většinou levná chemie a spotřebuje se jen nepatrně.
7.11.2015 (13:54:03)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Folie... ale jaký. Kdysi jsem koupil lesklý folie, jenže na ty blbě chytá toner, takže je to průsvitný.

Když koukám na ty návody s laminací... to, co OK1CJB popisuje jako svůj nejlepší výsledek, vypadá jako moje úplně první desky, když jsem ještě to s žehličkou neuměl a dával ji na vusokou teplotu a zalívaly se mi díry, jak jsem přehříval toner...

Zatím jsem objevil suchý fotorezist jen v dioda.cz za normální cenu (i když... není tam uvedené, za jakou délkovou jednotku). A kupovat celou roli za 2500, když nemám vyzkoušený ten postup? **16

Věcí druhou je nutnost pořízení laminátoru (když ho maj v Lidlu, stojí kolem pětikila...). Takže prachy za další zařízení. Nešlo by to žehličkou? **02

A pořád by mě zajímalo, kde vidíš nějaký přerušení? Žádná z cestiček není přerušená.
8.11.2015 (03:47:33)  # IP X
RayeR (web) :
Hm, to me dovedlo na tuhle stranku, kde misto chloridu na leptani pouzivaji nakou cpavkovou srajdu, melo by to byt v podstate vecne leptado :)
http://svetelektro.com/clanky/alkalicke-leptanie-dps-53...
8.11.2015 (08:33:50)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Hmmm.... to vypadá zajímavě **04
8.11.2015 (23:58:25)  # IP X
VroutekB:
Nevim co je na tom zajmavýho. Nejdřív tu mlátíš papulou o tom, jak je fotocesta na píču, protože si neumíš koupit folie a laminátor a když se najde článek o alkalickým leptání (fotocesta, negativní fotorezist - opět!) tak se nad tím najednou rozplýváš jak čuďas **02 **07
9.11.2015 (17:00:03)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Zajímavé z chemického hlediska. Leptat si budu dál vesele v chloridu, dokud nespotřebuju ten litr a půl, co mám na koleji a pak ten pětilitrovej kanystr, kterej jsi mě ukecal, abych si koupil v Holicích. **37
Tak mi doprdele řekni, kde si mám koupit ty folie, když jsem našel akorát velkou roli za 2500 nebo kolik a pak na dioda.cz za 80 bez udání, za jakou jednotku těch 80 je.
A související dotaz: Jaké zkušenosti s tou folií máš ty?
9.11.2015 (18:54:30)  # IP X
RayeR (web) :
Me teda to laminovani pride zbytecne slozity, pri tom pidiobjemu desek co si obcas vyrobim, si este rad zaplatim desku s nanesenym FR v cernym pytliku. A i kdyz me jednotliva folie do laseru vyjde treba na dvacku, tak me to jednou za cas nezrujuje... Chloridu mam na leptani do konce zivota, ale taky mi to prislo zajimavy, znal sem jen chlorid a HCl...
10.11.2015 (00:24:27)  # IP X
VroutekB:
A co tak zkusit obejít čínu? Tam sem těch fotofolií viděl mraky... Já s tím nemám zkušenosti žádné, ale všichni, co na to přešli z positivu si to jen pochvalovali. Já zatím dojíždím železné zásoby positivu či poslední dobou spíš objednávám dvouvrstvé prokovené z číny. Jedna vrstva je na mé výtvory už málo... Skór začínám koukat po čtyřech **02

2.11.2015 (21:19:22)  K # IP X
danyk (mail) (web) :
OBRÁZEK

Cosi neidentifikovatelnýho, našel sem to na desce z čehosi z 80. let, na velkym chladiči spolu s 3x 2N3055. **13
2.11.2015 (23:11:01)  # IP X
VroutekB:
To sou zákaznicky přeznačený běžný typy... Může to bejt klidně aj to 3055 co bylo vedle, a nebo ty jiné někdo nahradil právě tím 3055. Vyhoď to do pyče a netrap se s tím **02
3.11.2015 (00:32:36)  # IP X
Dr. Doktor:
Byly v těchto pouzdrech aj IO.

30.10.2015 (13:13:19)  K # IP X
loučák:
http://dulaj.rajce.idnes.cz/elektro/#_44.jpg
nebudete tomu věřit, ale než jsem se dostal do téhle fáze úklidu (= konečná fáze), tak to trvalo 3 dny **02
30.10.2015 (14:29:14)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Ze včerejšího stavu, kdy nebylo kam položit hrneček , leda na čítač, k tomuto za půl hodiny **02
OBRÁZEK
30.10.2015 (14:40:35)  # IP X
Dr. Doktor:
Mě by to trvalo tak dva týdny, proto to radši nedělám.
30.10.2015 (14:56:10)  # IP X
Blein (mail) :
Pořádek - je půl práce hotové, neustále toto slyším v práci.

Někde na netu jsem zas četl, že pořádek je pro blbce, inteligent ovládá chaos:

http://www.imgup.cz/image/05h
30.10.2015 (15:43:51)  # IP X
RayeR (web) :
Hehe, nekdy pred lety tu kolovaly fotky vasich bordelu a ted zas uklidu, co se deje? **02
30.10.2015 (17:40:54)  # IP X
Radek (mail) :
ok, tady je moje nynější bastlírna. Na úklid nebylo ani pomyšlení, ze stavu stěhovacího se plynule přešlo do stavu pracovního... **02
OBRÁZEK
30.10.2015 (18:13:12)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Jo, takhle to u mě vypadalo do včerejšího večera taky **02
Nebýt toho, že jsem čekal ráno návštěvu, vypadalo by to pořád tak **02
30.10.2015 (20:48:59)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
abych nebyl taky pozadu OBRÁZEK
pozor foceno krabicí od bot tak prosím trochu tolerance
**16
30.10.2015 (21:02:34)  # IP X
RayeR (web) :
>Radek
Jesi nemas jiny prostory na kolo, tak nekde sem videl, ze meli lidi poreseny drzaky kol na stenu nebo dokonce na strop :) Vypada to mozna divne, ale neprekazi to :) My mame nastesti na tohle balkon.
30.10.2015 (23:40:11)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Já bych u svého stolku zmínil jen to, že zabírá půlku mojí půlky Strahovského pokoje, takže když je bordel na stole, tak se tam nedá žít, proto ten pořádek. Jinak by tam byl solidní mrdník, mít o stůl víc **02
31.10.2015 (02:59:21)  # IP X
VroutekB:
Taky bych si tu měl trochu poklidit.

Btw, pěkenej homodomo koaxiál **02
31.10.2015 (03:13:58)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Jakej koaxiál? **02
Spíš vůbec někdy, ty jelito? **37
31.10.2015 (12:42:07)  # IP X
VroutekB:
No ta tvoje šustibudka pod stolem...
31.10.2015 (13:14:12)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Jo tahle šustibudka **02
To dělal táta ještě na vysoký (30 let zpátky), pak se to používalo u prarodičů jako příposlech gramofonu v kuchyni a já to teď používám jako subwoofer **01
Popravdě jsem už docela dávno chtěl ten vejškáč sundat, ale jednak to nejde rozebrat a navíc chrání ten basák před prokopnutím **02
31.10.2015 (13:21:23)  # IP X
VroutekB:
Papírové ARN v takle malým objemu a subwoofer? To spíš soplvolfer... Sežeň si ARN860x. Pravda, bude to chtít řádnou almaru (50-70 litrů), ale pak se s tím dá dělat zemětřesení... **02
31.10.2015 (13:30:22)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Stačí to na to, aby se neslyšeli křičící lidé na Strahovském pokoji, když na sebe křičí? Stačí.

Hraje to tak, aby to bylo příjemné na poslech při NORMÁLNÍ hladině pokojového poslechu (tedy ne párty, ale poslech TV/rozhlas, mluvené slovo, hudba v hlasitosti, kdy neruší při hovoru)? Hraje.
To jsou 2 podmínky, které mám na takovýhle zesík, které splňuje. Tedy stav je ideální a není nutno vylepšovat **22
31.10.2015 (19:21:36)  # IP X
VroutekB:
To je škoda. Mám totiž raději když to HRAJE, než spíš jen "hraje". **02
Má to aspoň 20W? **02
31.10.2015 (20:09:19)  # IP X
Radek (mail) :
RayeR> jo, šťastná to žena, jestli máš vlastní balkon. Věšák na zeď byla první věc, co mě napadla, jenže tady není místo ani na to. Do sklepa neexistuje, jednak v něm mám skladiště a i kdyby ne, tak na to ho mám moc rád. Tam, jak stojí teď, tam má bejt jakože posezení, ale jak to vypadá, bude tam kolo... **35 (kámoš taky na noc stěhuje motorku do obyváku, tak co by ne... **02)
31.10.2015 (20:48:06)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Má to 2xMDA2020 na kanál, napájení 24V **02
Ono to ale docela hraje. Ale jak říkám - ideou bylo, aby to hrálo příjemně nahlas, neburácelo. A abych neslyšel šum z repráků naprázdno.
31.10.2015 (21:11:35)  # IP X
VroutekB:
Jak to nemá aspoň 10" v průměru a tři cifry výkonu, tak to nehraje **02
Vim provokace... Ale já mám celkem konstrukci těhle výkonnějších věcí docela rád. A už bych měl zas něco nového většího udělat. Možná budu pro kamaráda dělat 0,5-1kW déčko... **25
1.11.2015 (08:52:11)  # IP X
Blein (mail) :
Buďte rádi za 1 pracovní stůl, který je jakštakš gut, někdo má další dva, možná 4 a vypadají úplně stejně jako první, né-li hůř.
**30
http://www.imgup.cz/image/D1w
1.11.2015 (20:12:59)  # IP X
loučák:
Radek -> mám věšák na strop z lidlu za pár Kč, není to špatná investice, to mi neříkej že němáš místo ani na stropě? **01
1.11.2015 (21:01:38)  # IP X
Radek (mail) :
na stropě? **02
2.11.2015 (08:26:17)  # IP X
Dr. Doktor:
Blein: na zemi furt moc místa **02
2.11.2015 (17:39:05)  # IP X
Blein (mail) :
Zatím jo, ale do tejdne mě tam čeká přesunutí tohodle stolu i s obsahem, neb musím mít místo pro auto aby mi nezrezivělo ještě víc přes zimu.

http://www.imgup.cz/image/DCh
2.11.2015 (17:57:23)  # IP X
pan Hole:
Tohle už je po úklidu **02
OBRÁZEK
2.11.2015 (18:29:58)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Ježíšku na křížku, americké značení kapacit **02
Miluju, když ve schématu narazím na něco typu 0.001 (ideálně bez jednotky **02)
A copak je to tam načáraný za šémátko se zesilovačem?
2.11.2015 (18:46:22)  # IP X
StandaM (web) :
No myslím že s naší Tézlou a 1M, 2G2 a spol nemáme zrovna v tomhle amíkům co vyčítat...
2.11.2015 (20:48:26)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
To má alespoň řád **22
2.11.2015 (21:03:21)  # IP X
pan Hole:
ms-boss> Oboje souvisí s jednoduchým zesilovačem pro demonstrační seismograf, který se snažím spáchat. Ty kapacity jsou z emerického schématu a na obrázku je vnitřní zapojení OP07, které tam chci naroubovat...
2.11.2015 (21:24:02)  # IP X
danyk (mail) (web) :
OBRÁZEK

Taky na stole nemam žádnej kousek volnýho místa **02 Kdyby tam nějakej byl, tak už by se na něj dávno něco dalo. **04
2.11.2015 (21:25:56)  # IP X
danyk (mail) (web) :
PS: Ta škvíra mezi stolama je nutná, jinak by se lehce bordel z letovacího stolu rozrůstal na počítačovej stůl **38.
3.11.2015 (07:23:35)  # IP X
Blein (mail) :
danyk:

A který pak hodiny jdou správně? **08 Levý, či pravý?
3.11.2015 (12:24:59)  # IP X
KIN (mail) :
Abych netrhal partu.
montoviste OBRÁZEK
pareniste OBRÁZEK
osmakoviste OBRÁZEK
3.11.2015 (19:44:38)  # IP X
RayeR (web) :
>KIN
ty sloupace, dobre ty :) Neco takoveho je mym snem uz dlouho, v soucasnem bydleni ale nerealizovatelne :)
Ty kovovy MARS suplicky mam 3, sikovna vec, byly ale dost drahy. Neco takovyho by si mel Danyk soupnout nad ty stoly, kdyz tam ma holou stenu. Nebo nakou melci policku s fochama...

>loučák, Radek
Aha, tak to je drzak primo z Lidlu, ja myslel ze to meli nakou lidovou tvorivost. Vsak sem to Radkovi psal uz v tom prvni prispevku, ze i STROP se da vyuzit :)
Hm, ale strkat si do obyvaku motorku smrdici po benzinu a oleji, to asi nee :)
3.11.2015 (19:49:34)  # IP X
RayeR (web) :
Jinak nejsem zrovna priznivcem honeni wattu za kazdou cenu, budiz, mam zesak 2x80W ale naprostou vetsinu jede <1W (v noci se to ani jinak neda), zaroven sem ale rad, kdyz to ma trochu vykonovou rezervu na dynamiku nebo kdyz si chci semtam trochu pridat... Cili na ms-bossovo kolejne-komorni pouziti mi pride to srackovy MDAcko OK :)
3.11.2015 (20:02:38)  # IP X
KIN (mail) :
RayeR:Marsky sou super, po tom co sem jednou kajsi koupil nejaky neznackovy bez zarazek na konci suplicku, coz sem samozrejme zjistil az pak, uz sem kupoval jen je.
Ty bedny jedou 99.9% casu na TDA2005 napichnuty v kompu na 12V, na bezny poslech to staci, kor s takyma bednama, ktere maji slusnou ucinost na basech.
3.11.2015 (23:29:30)  # IP X
Arambajk:
Zrovna jsem předělával měřící rotační soustrojí pod stolem do trochu bytelnější podoby a s lepší spojkou.. ale jinak, nemám rád prázdný prostory..
OBRÁZEK
4.11.2015 (01:24:35)  # IP X
VroutekB:
KIN: ta mříž před střeďákem nebo před vejškáčem nedělá dobrotu. Kazí to zvuk difrakcemi. Na domácí bedny bych to nedával...
4.11.2015 (05:10:40)  # IP X
RayeR (web) :
Jj, nad stolem mi to nikdo neprokopne, taky sem tam nic nedaval...
4.11.2015 (06:04:31)  # IP X
KIN (mail) :
Ta mrizka je take nic, 1mm drat co 1cm, vlastne asi obdobne pletivo jake ma osmak, na vejskacich je original kryt. Bez ochrany bych to radsi nenechaval, basaky sou uz unikat, ARN 8604 v 2006 repasovane v TVM na ARN312 a TVM jak vime uz zaniklo.
4.11.2015 (08:25:15)  # IP X
KIN (mail) :
ms-boss: Ted koukam a u tebe na stole vidim tu atrapu lab. zdroje od UNI-T, mel sem ho v 2013, vydrzel asi tak mesic nez chcip, plne napeti na vystupu, cvakajici rele, nastesi GM to vzala na reklamaci bez remcani a vratil mi prachy.
http://img24.cz/images/12167571173641371788.jpg
http://img24.cz/images/48268002940203716535.jpg
http://img24.cz/images/72848155435250516457.jpg
4.11.2015 (19:08:48)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
O tom šizuňku mi ani nemluv. Strávil jsem den nad tím, abych ho spolubydlícímu opravil (není můj, chraň bůh). Plný napětí, cvakal jak zběsilej. Ten výkonovej trand se choval jako celovodič - všechny přechody mělo úbytek do 0,2V@1A. KU609 a dvě díry to vyřešily **03
5.11.2015 (21:17:23)  # IP X
VroutekB:
KIN: Rofl, o jakým originál krytu na vejškáčích to mluvíš? Ten vrchlík je membrána ne kryt **03

Je mi též fuk, jestli má osmák či deváťák stejnou mříž, na mříži s oky 1cm prostě bude vznikat měřitelná difrakce. Si přeber, s jakými vlnovými dýlkami tam pracuješ. A pokud mi pořád nevěříš, tak si na netu najdi nějaký měření toho.
6.11.2015 (06:06:27)  # IP X
KIN (mail) :
OBRÁZEK
Mereni je urcite uzitecne, o vlnovych delkach mam paru, ale mam usi a praxi.
6.11.2015 (21:43:09)  # IP X
VroutekB:
Sorry KINe, z tehle fotky je ale hovno vidět co za výškáče tam je: http://img24.cz/images/69039195445396670599.jpg
Teď už je to jasnější.

Uši sou ti na difrakce celkem na hovno, leda bys s nimi uměl měřit decibely a udělal sis graf akustický tlak v zásvislosti na úhlu od osy bedny a kmitočtu. Tohle se dá dobře pouze měřit. (= změřil směrovost) Sluchometricky to odhalíš jen dost obtížně, zvlášť poslechem na hudbě v akusticky nevhodném prostředí.

29.10.2015 (19:29:02)  K # IP X
Blein (mail) :
Tak jedna položka rozluštěna.

Nyní druhá, je to ze stejného "šuflete"

http://www.imgup.cz/image/0YY
http://www.imgup.cz/image/0Yb

Vedou z toho 2 stíněné kabely, každý s 5 dráty, Celé je to z hliníku, či jeho slitin, průměr cca 80 mm výška 25 mm.
29.10.2015 (20:38:36)  # IP X
Franta:
Není to tenzometr?
30.10.2015 (01:20:25)  # IP X
VroutekB:
Jo tak tohle bude slušný věštění. Ale Franta asi bude blízko pravdy si myslim. Vem zas do pracek multimetr a očmuchej ty kabely, co z toho koukají. A případně popiš a namaluj, cos zjistil. Tenzometry zcela jistě vykazují elektrický odpor (desítky, stovky ohmů), budou nejspíš zapojeny čtyřdrátově pro kompenzaci úbytků... Takže některý dráty by mezi sebou mohly hlásit i zkrat :-)
30.10.2015 (10:36:00)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Štítek tam zřejmě přilepil nějaký filuta, neb patří k impulzgenerátoru od Metry Blansko **37
30.10.2015 (13:14:06)  # IP X
Blein (mail) :
Tak jsem se dnes potkal s jedním Metrákem a popsal mu jak daná věc vypadá a zaznělo z něj okamžitě právě ono slovo impulzgenerátor. Výroba pro čerpací stanice, něco pro Adast. Něják mě ve spěchu už nenapadlo se zeptat k čemu a jak to tam fungovalo.
3.11.2015 (13:29:51)  # IP X
Voitano (mail) :
Možná ultrazvuk na měření výšky hladiny

28.10.2015 (14:55:09)  K # IP X
danyk (mail) (web) :
Jak vypadá vevnitř SU160

OBRÁZEK
28.10.2015 (16:37:39)  # IP X
KIN (mail) :
A sviti ? **02
28.10.2015 (17:00:35)  # IP X
danyk (mail) (web) :
To nevim, protože má ve všech směrech úbytek 0,000V **16 Novej bych nekuchal, ten se dneska prodává tak kolem 50,- a víc, ač nechápu proč, na audio to má moc malej ztrátovej výkon i zesílení **13. Naopak takovej KD367 seženeš i za 12,- a při tom by byl na audio dobrej a je k němu i komplement **13
28.10.2015 (20:50:15)  # IP X
RayeR (web) :
Pekna fotka ta druha, to ti bere dobre makro...
28.10.2015 (21:33:04)  # IP X
danyk (mail) (web) :
Rayer> To je náhodou zrovna focený na Nikon Coolpix S32, prakticky nejhorší foťák co existuje, takový dětský cvakátko na koupaliště **02. Jakš takš ostrej to dělá jen střed fotky. Před objektivem sem podržel nějakou poškrábanou otřískanou čočku, co se mi tu válela mezi šroubama **38. Neměl sem zrovna po ruce svuj Olympus XZ-10, což je asi nejlepší nepředraženej kompakt, co se před rokem dvěma dal sehnat. Ale ten S32 je takový užitečný cvakátko a je to vodotěsný, takže se to dá použít i k dokumentování nějaký špinavý práce třeba na autě a pak umejt **02. Už mam druhej, první sem ztratil na pláži v Sydney **38.
29.10.2015 (23:16:34)  # IP X
Adaon:
OT, ale taky si nemůžu XZ-10 vynachválit! Vzhledem k ceně podává luxusní výkony. Když mě začne v něčem limitovat vzpomenu si kolik mě stál a kolik dali ostatní za zrcadlovku a mám zase příjemný pocit **01
30.10.2015 (17:36:11)  # IP X
Radek (mail) :
tak ale zase zrcadlovku za desítky litrů si lidi většinou nekupujou pro prdel, že jo, na rozdíl od kompaktů... **08
2.11.2015 (21:34:11)  # IP X
danyk (mail) (web) :
Zrcadlovky sou dobrá věc. Maj ale jednu chybu, která brání udělat dobrý fotky. Když se náhodou naskytne něco, co stojí za fotku, tak jí u sebe nemáte, protože se vám to ssebou nechce tahat všude **01.

25.10.2015 (18:50:51)  K # IP X
SOB's (mail) :
OBRÁZEK

moje výhybky pro repráky do auta
25.10.2015 (19:02:00)  # IP X
VroutekB:
Pěkné **04
26.10.2015 (07:34:51)  # IP X
Radek (mail) :
moc hezký **04. Já je musel jako vocas kupovat z Aldaxu.
27.10.2015 (02:29:54)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Pěkné, konečně něco co vypadá jak profi produkt a ne jako prasobastl **04
27.10.2015 (11:39:37)  # IP X
RayeR (web) :
Pekny, ti civky mas jentak v lufte nebo je tam naka neviditelna kostricka? JA si to kostru vyrabel z plexi, ale asi je to i zbytecny...
27.10.2015 (13:05:43)  # IP X
SOB's (mail) :
Ta vetsi je teslacka uz impregnovana a svazana, tu duhou sem delal viz. muj prispevek na audiowebu, ma mezi vrstvama oboustranou lepici pasku, kostricka neni nikde zadna, tu sem delal jen na zacatku rozebiratelnou jako formu pro obe civky
27.10.2015 (13:07:49)  # IP X
SOB's (mail) :
Ty tlumivky vypadaj na prvni pohled stejne, ale ve skutecnosti ma jedna skoro dvojnasobnou indukcnost nez druha
4.11.2015 (01:21:51)  # IP X
VroutekB:
A tu máš tlumifku **02 Zrovna sem neměl nic lepšího na práci, než si jednu umotat. Takovou, mírně větší než malou. **02
OBRÁZEK

24.10.2015 (14:07:28)  K # IP X
RayeR (web) :
Tak sem neska koupil na Kolbence naky cinsky elektronicky NST 4kV/30mA. Je to maly lehky a naprazdno to dava zapalovaci napeti mozna 20kV, viz jiskra. Preskok na min 2cm

OBRÁZEK

OBRÁZEK
24.10.2015 (14:08:27)  # IP X
RayeR (web) :
A taky by se tam naslo neco pro Subra a dalsi milovniky kotoucaku - fakt peknej philips, ale velkej a tezkej jako krava...

OBRÁZEK
24.10.2015 (23:55:13)  # IP X
bkralik (web) :
Pošleš prosím link na to NST, jestli je někde na DX/ali/ebayi?
25.10.2015 (00:29:30)  # IP X
RayeR (web) :
Co na ebay? pisu ze sem to koupil na Kolbence, za 50 korun, nekupte to :) Kde to maji jinde neresim...
25.10.2015 (00:32:50)  # IP X
bkralik (web) :
Sakra, sorry, jsem kretén...
26.10.2015 (08:24:02)  # IP X
SubR (mail) :
A urcite taky pekne drahej **01 Stejne uz to tedka nemam kam dat a nestiham to postupne zprovoznovat. Prestaveli mi nejaky trpaslici pres leto ten pokoj tak ze je nejaky mensi...**01
26.10.2015 (09:13:04)  # IP X
Pavel_P:
Co za ten kotoucak chteli ?
27.10.2015 (09:48:38)  # IP X
danyk (mail) (web) :
Na prázdno by se to asi brzo šlehlo **02. Co to je za trubici?
27.10.2015 (11:37:35)  # IP X
RayeR (web) :
Prave ze naprazno se to neslehne, ma to ochrany a normalne se to vypne - musi ze odpojit a pripojit napajeni. Tyral sem to dost a neodeslo to :)
Neonka je Tesla GR 11.1-S.
Na cenu toho kot. sem se ani neptal...

24.10.2015 (14:07:24)  K # IP X
Blein (mail) :
Ještě jedna vsuvka s hentemoným.

Tahle mašinka se zde taky řešila někdy, jestli se nepletu.

Zná ale někdo její původní účel?

http://www.imgup.cz/image/0Pv
http://www.imgup.cz/image/0P6
http://www.imgup.cz/image/0P7
http://www.imgup.cz/image/0PO
http://www.imgup.cz/image/0Pa
http://www.imgup.cz/image/0Pi
24.10.2015 (14:09:32)  # IP X
Blein (mail) :
A o zkurveném měniči v žárovkách nemusíte psát :D

Žárovky již nebyly provozu schopného a reklamovat se již nedali. Jsem viděl, že když je schovám, že se budou hodit.
24.10.2015 (16:11:22)  # IP X
Dominik20:
Tak určitě můžeš zkoušet funkčnost zářivek, ale doma je to pro srandu.
24.10.2015 (17:12:09)  # IP X
Dr. Doktor:
tester vakua výbojek, může se použít při výrobě, uvnitř je mechanickej přerušovač a něco jako malej TC
25.10.2015 (00:43:16)  # IP X
Franta:
S podobnou pistolkou, k nám do práce přišel chlápek hledat mikrotrhlinky v laminátových pětikubíkových nádržích. Byl tam únik 1-2 kapky za min, ale nebylo možno odhalit přesná místa úniků. Pomocí výboje z pistolky přesně lokalizoval mikrotrhlinky.
25.10.2015 (17:06:38)  # IP X
VroutekB:
Když jsem kdysi brigádničil na fazikálním výzkumném ústavu v praze, tak tam sme tenhle příruční teslák používali na zapalování plynových hořáků.**01
26.10.2015 (22:28:23)  # IP X
Jimmy (mail) :
My tím testovali neonové trubice, jestli jsou ok.

23.10.2015 (19:49:41)  K # IP X
Blein (mail) :
Vidím to prvně v životě, poradí mi někdo o co se jedná?


http://www.imgup.cz/image/0y7
http://www.imgup.cz/image/0yO
http://www.imgup.cz/image/0ya
23.10.2015 (20:43:49)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
kamera k mikroskopu? mam stejnou, teda myslim **16
23.10.2015 (23:10:26)  # IP X
VroutekB:
Ze třech rozmazaných fotek kabelu máme poznat jako co? **15
24.10.2015 (09:20:19)  # IP X
Dominik20:
Zkus to zapojit do PC a pusť hudbu. (Vše děláš na vlastní nebezpečí) JÁ NEVÍM CO TO JE.
24.10.2015 (13:22:07)  # IP X
VroutekB:
Tvl proč kurva zase fotíš kabel a ten konektor?! **36

Vyfoť radši pořádně ten krám na konci kabelu, zjisti co je pod tím sklíčkem na konci, nebo z toho rovnou vyndej ty dva šrouby a rozeber to. A do komu to nestrkej, to je taky rada... **34**34
24.10.2015 (13:58:55)  # IP X
Blein (mail) :
:D

Ten krám, už líp vyfotit nejde. Nic na něm není psáno a ať ho otočím jak ho otočím vypadá pořád stejně. Na konci kabelu není co fotit. Přes sklíčko nevidím nic ani okem natož to fotit.

Nicméně vyfotil jsem co se skrývá po víčkem i tak jsem pořád nahranej.

Do kompu jsem to nestrkal **29

http://www.imgup.cz/image/0Pu
24.10.2015 (16:08:15)  # IP X
Dominik20:
Vroutku moje rada vycházela z toho co jsem viděl. Mimochodem je od tebe hezký jak se pro mne obětuješ 2x se kvůli mne poblít no to je teda výkon.
24.10.2015 (17:26:20)  # IP X
VroutekB:
Mě jen s**e tvůj přístup typu "nevím co to je. Tak to strč do kompu a pust do toho hudbu". Kolik ti je? 20? Ne všechno co končí jackem 3,5mm je na to aby hrálo hudbu. **facepalm**

Blein: Konečně první fotka, kde je něco vidět. Teď ten oddeklovaný konec vyfoť líp, nebo slovně popiš, co přesně tam je vidět, protože z tý miniaturní fotky neni patrný mnoho. Taky můžeš napsat kam vede to stínění z kabelu, kam červený a kam bílý vodič. Vzít do pazoury měřák, změřit odpory mezi jednotlivými vodiči. A zjistit co je pod tím sklíčkem na konci --> když tam nevidím, tak snad si tam posvítím, abych viděl ne? Zatím to vypadá buď na světelný zdroj, nebo naopak spíš detektor. Taky by pomohl, kdyby ses přiznal kdes to ukrad, možná by pak ubylo spekulací o tom zařízení. :-)
24.10.2015 (18:06:32)  # IP X
Blein (mail) :
VroutkuB, protože jsem momentálně přišel z výlovu, kde jsem si dal nějákou tu slivovici a medovinu tak se na to vrhnu zítra :D.
Jinak se zmíním, že "krádež", spíše nákup neznámých šuplíků s neznámým obsahem, proběhla ve firmě Metra. Kdysi dávno dělali výprodeje stolů, skříněk, a různých "nábytků" a já jsem si tam koupil pár věcí, spíše to byly 3 stole, každý s 6 šuplíky s bordelem. V průběhu volného času a třídění harampádí a zajímavých věcí z nich, jsem objevil tohleto. Připadlo mi, že každý šuplík byl spíše "fušerský" každý pracovník si tam schovával něco. Pochybuji, že ale tento popis něják přiblíží odhadnutí neznámé věci. Ještě zkusím google, vyhledávání podle obrázků, ale pochybuji, že mi to něco najde.
24.10.2015 (18:22:48)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Mám se urazit, protože mi je 20? **37
24.10.2015 (19:56:54)  # IP X
Dominik20:
>VroutekB Napadl mě akorát reprák nebo mikrofon. Nebudu tam psát přece že vim co to je když to nevim.
(ohledně věku mi 20 ještě nybylo, nemam ani řidičák, chodim na 2 stupeň ZŠ) Chápu že jsem mladý a nemám takový znalosti jako ty ale nemusíš ze mě dělat hned blba. Možná to nebyl tvůj záměr ale minimálně to tak vypadá. Jsem tu na tomto fóru pro moje obohacení znalostmi.
25.10.2015 (17:10:30)  # IP X
VroutekB:
Můj záměr nebyl z nikoho dělat blba, jen nesnáším unáhlené rady rovné absolutním blbostem, kdy akorát něco nebo někdo přijde k újmě na zdraví, nebo majetku.

Reprák se sklem na konci, to se mi nezdá pravděpodobné. Spíš si myslím že je uvnitř PIN fotodioda a je to nějaký detektor z optické laboratoře. Až se změří odpory na vývodech (případně napětí poté co se do té věci zasvítí), dozvíme se konečně zapojení drátů, tak se bude dát vědět víc.
27.10.2015 (10:40:29)  # IP X
Blein (mail) :
Tak nějáká dioda tam bude.

Měřen odpor na jacku. 479 ohm. Po prohožení pozic na jacku nezměřeno nic.

Měřeno napětí:
Tma: 0V
Otcova čelovka na ryby přímo do "hledí" 0,345V
29.10.2015 (13:15:36)  # IP X
Blein (mail) :
Pro info:
Tak je to zjištěno a ověřeno. Jedná se o sondu k luxmetru PU550.
29.10.2015 (17:25:33)  # IP X
VroutekB:
Paráda. A ani sme to nemuseli strkat do zvukovky a pouštět do toho hudbu. **05
29.10.2015 (17:29:36)  # IP X
RayeR (web) :
Tak este ze to neni Cartmanova analni sonda :)

22.10.2015 (22:39:06)  K # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Nevím, jestli jsem to sem už nedával ,ale zrovna jsem to vyhráb z hloubi disku...
OBRÁZEK
22.10.2015 (22:54:16)  # IP X
Dr. Doktor:
Někde to mám uložený, ale v horší kvalitě, dík.

Škdoa že nejsou kapacity změřený i kousek do propustnýho směru (nedávno jsem to k čemusi potřeboval).
22.10.2015 (23:58:53)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Bohužel, tahle informace se normálně v datašitech nenachází a v době, kdy jsem to vyráběl, jsem ještě neměl k dispozici měřák...
24.10.2015 (11:39:37)  # IP X
Dr. Doktor:
Ach tak, já myslel že jsi to měřil.

20.10.2015 (23:08:42)  K # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Tak abych zase srazil úroveň zdejší diskuze na holý amatérismus, přidám obrázek toho, co dělám jako projekt u Jiráska (omluvte debilitu desky, dělal jsem to během 2 přednášek vyloženě za účelem vyrob-zkus-předveď-vyhoď) **02
OBRÁZEK
20.10.2015 (23:19:33)  # IP X
VroutekB:
A nějaký hosting normální, který by nehlásil {"status":403} by náhodou nebyl? Třeba imgup.net, např...
21.10.2015 (12:33:11)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Lepčí?
OBRÁZEK
21.10.2015 (13:34:23)  # IP X
PTC:
Co to má umět?
21.10.2015 (18:30:43)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Víceméně kulový. Je to current sink (je na to český slovo?). Prozatím zmenšený model na pokusy s IRFP250, pak se udělá deska nová, lépe navržená pro nějaký parní FET...
21.10.2015 (19:07:38)  # IP X
RayeR (web) :
Proudova nora?
Koukam pekne protahovany cesticky mezi padama tech SOcek, nekde to deli od zkratu jen chlup :)
21.10.2015 (22:58:56)  # IP X
SubR (mail) :
A nechtel po tobe nahodou aby jsi ten plosnak delal metodou delicich car ? **02
Po mne este pred cca predloni to zkousel chtit, tak jsem ho s tim poslal do ...
21.10.2015 (23:04:12)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Hele, ten průtah mezi pinama SOčla naprosto v poho **22
21.10.2015 (23:16:50)  # IP X
VroutekB:
Pravoúhlé cestičky? **02
To byla fotocesta nebo žehlení? (Imho B, protože na A by to bylo mizerné - je tam plno zkratů).
21.10.2015 (23:36:21)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
B, ale zkrat je tam jenom jeden, a to v místě, kde byl viditelný zkrat i v eaglu při odzoomování **02
22.10.2015 (01:12:23)  # IP X
VroutekB:
No tak to bude asi to místo, který mi první dalo pěstí když sem ten obrázek otevřel. **02
Mimochodem, co tě vede k tomuhle stylu routování desek s těmi pravými a víc než pravými úhly? Ti z těch rohů vyskáčou elektrony... **02**02 (no, bez srandy, potom na vyšších kmitočtech tohle už může být/je problém)
22.10.2015 (02:20:19)  # IP X
RayeR (web) :
Jo, ja sem si ten hnus predtim nerozklil :)
Ostre lomy cest sou znamka punku, neska dela oble rohy v Altiu kazdy curak :)
22.10.2015 (10:29:03)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Vedlo mě k tomu to, že jsme to nutně potřeboval naroutovat během 2 přednášek, abych to mohl večer vyleptat a osadit. **02
22.10.2015 (11:45:07)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
A funguje **02
OBRÁZEK
23.10.2015 (18:04:59)  # IP X
Dreit (mail) :
ten footprint pro diody žeru **02
23.10.2015 (21:00:21)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Jsem tam dal MELF pouzdro v ýglu, načež jsem zjistil, že jsem se seknul v odhadu a ty 4148 jsou v minimelfu **02
24.10.2015 (00:50:51)  # IP X
Dreit (mail) :
Stává se **01 Ještě mě zaujaly ty 0Ω propojky - škoda že nejsou všechny zelený, možná by to bylo přehlednější. Na druhou stranu, není nad to zmást nepřítele **02
24.10.2015 (16:38:29)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Bohužel.. ty propojky jsou vytahaný z vadnejch zářivek. Takže každá je jiná **02
Dík za připomenutí, musím je dokoupit.
27.10.2015 (15:00:46)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Jiráskoviny podruhé **02
OBRÁZEK

20.10.2015 (20:27:30)  K # IP X
VroutekB:
Tož mi přišly desky z DirtyPCBs v2.0. Číňan zřejmě má problém rozeznat žlutou od černé, ale jinak OK. Kvalita desek shodná zřejmě s ITEADem. Avšak doručovací doba delší, tak o týden dva. (možná na to měly vliv ty čínské svátky kdy nemakají). Ale za tu cenu si stěžovat nebudu **02
OBRÁZEK
20.10.2015 (20:28:57)  # IP X
VroutekB:
Jo a to výrobní číslo v potisku na desce si mohli odpustit. To už i ten ITEAD se naučil ho dávat na spodní stranu desky nebo ho vyleptá do mědi či do masky, miniaturní velikostí a né 2mm písmeny.
20.10.2015 (21:25:20)  # IP X
mike (mail) :
Na kolik ta deska vyšla? Při jakým množství?
20.10.2015 (22:12:40)  # IP X
VroutekB:
12$ + pošta (asi 8?), 10ks (přišlo 11), dvě vrstvy, rozměr do 10x10cm.
21.10.2015 (00:03:55)  # IP X
mike (mail) :
To je udělaný pro motor se senzorama nebo bez?
21.10.2015 (00:12:28)  # IP X
VroutekB:
To je udělaný pro obojí. Chci na tom zkusit rozběhat sínusový řízení (ale ne přímo FOC).
21.10.2015 (00:47:28)  # IP X
VroutekB:
Tak sem si něco nedočkavě zapájel. **02 Na zbytek součástek budu muset chvíli počkat...
OBRÁZEK
21.10.2015 (10:32:53)  # IP X
Dr. Doktor:
ty tesla kondy **02
21.10.2015 (11:00:46)  # IP X
PTC:
To bude spíš polyfuse
21.10.2015 (19:11:01)  # IP X
RayeR (web) :
Jj, taky si nemyslim, ze by tam Honza daval teslacky keramiky, vypada to ze je to v ceste napajeni od svorkovnice na + rail. Ja ty polymrdky nemam rad, sou desne pomaly a po case se vykurvi...
21.10.2015 (19:15:27)  # IP X
RayeR (web) :
Aspon na nasich auto-jednotkach to vzdy fungovalo tak, ze se napred pri prepeti ohral transil a bud se slusnul nebo i odpajel, zatimco polyswitch zareagoval az treba za 20s a mezitim spinak vybouchal. Tak sme tam dali tavny SMD pojistky. Sice se obcas musi prepajet, ale umrti zdroju vyrazne ubylo, uz si nepamatuju, kdy sem ho menil naposled...
21.10.2015 (23:19:42)  # IP X
VroutekB:
Pojistka není ochrana křemíku, ale ochrana majetku před požárem. Já tam mám na prasáka dva polyswiňáky paralelně, jelikož jich tu mám pytel. Ono totižto jen blázen by nějaký vývojový board zapojil natvrdo na gelák či LiPol stack 30V.**02

19.10.2015 (21:52:40)  K # IP X
loučák:
a co to má znamenat?
OBRÁZEK
19.10.2015 (21:56:38)  # IP X
VroutekB:
OBRÁZEK
20.10.2015 (10:19:33)  # IP X
bkralik (web) :
Neříká ti nic DMCA?
20.10.2015 (15:40:38)  # IP X
loučák:
ani ne

19.10.2015 (03:14:27)  K # IP X
RayeR (web) :
Plazma - vdecny to zdroj IRek. Akorat tady jaksi neco vyrachalo **02
OBRÁZEK
19.10.2015 (21:27:05)  # IP X
VroutekB:
SUNHYBRID **03**16

15.10.2015 (23:02:13)  K # IP X
VroutekB:
Taky přidám něco, na čem se zrovna maká... **01
OBRÁZEK
16.10.2015 (00:52:00)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Pěkné, akorát škoda, že je pod tím ARM a ne třeba něco malého s x86 **01
16.10.2015 (01:46:44)  # IP X
VroutekB:
x86 je pro mě španělská vesnice. To se spíš dřív naučím Cortex A řadu, než x86 proudožrouty.
16.10.2015 (10:40:05)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Chceš doučko z x86? **37
16.10.2015 (11:36:39)  # IP X
RayeR (web) :
Proc proudozrouty? Se podivej na DMP Vortex86EX nebo ten Intel Quark. Spotrebou je to +- stejne jako u tech vetsich armu, i kdyz mipsu/w asi budou mit ty army, zas na x86 je zajimava ta kompatabilita s velkym PC...
16.10.2015 (11:38:47)  # IP X
RayeR (web) :
BTW skoda ze sem nestih vyfotit ten svuj daughterboard na LCD s F429 discovery kitem, ted uz je nejspis nekde v emeryce...
16.10.2015 (22:36:45)  # IP X
VroutekB:
ms-dos: To bylo doufám myšleno jen jako vtip **37

RayeR: Podívej se na... a to "to" má jaký futrál, kolik stojí, kde se dá koupit, jaký má vývojový nástroje a podporu? Myslím, že na ani jednu z těch otázek nepůjde pozitivně uspokojivě odpovědět, takže ne, nezájem, x86 ať zůstane u ledu.
16.10.2015 (23:20:12)  # IP X
VroutekB:
Tak hotovo, osazeno, oživeno. Měnič od Monolithic Power Systems funguje na výbornou.**37
OBRÁZEK
17.10.2015 (10:26:42)  # IP X
toman:
3/2015? To trvalo.. to poznam. **02
17.10.2015 (11:06:34)  # IP X
VroutekB:
A co myslíš, že trvalo? **02
17.10.2015 (18:02:08)  # IP X
VroutekB:
Tak po drobných komplikacích s upáleným Y0 datapárem tu máme big win: **02
OBRÁZEK
17.10.2015 (21:35:56)  # IP X
Martin12:
co to ma za procík ? nahoře psaly že ARM, takže vzhledem k ST tuším že rodina STM32, která řada ? popř bude tento modul k mání (myslím jako mezi ostatními např diskovery kity od ST ?) dík
17.10.2015 (21:42:18)  # IP X
VroutekB:
K mání bude, asi tak pro mě a možná související application/service centra v práci. Veřejně dostupné to fakt nebude. Mělo by snad? Ty bys to snad chtěl?**18**18
//Řada F4. Konkrétně STM32F429ZIT, modifikovaný discovery kit.
17.10.2015 (22:12:58)  # IP X
Martin12:
ja nevim mozna jo :D zobrazovaci technika se mi libi, ted mam objednany ten diskovery kit z TME s F3kou a az se to naucim na vissi uroven tak mozna jo :) mam vyhlidli jeden hezky LCD http://www.element14.com/community/docs/DOC-51084/l/35-... ale zatim to nejni jiste, nez se neco naucim trebas najdu neco lepsiho ci uplne jineho kazdopadne cteni dat z SD/MSD a posilani na LCD mi prijde zajimave :)
17.10.2015 (23:54:02)  # IP X
VroutekB:
Eště jedna provokace **01
Ale už asi popojdu k oživení NANDky a SDC.
OBRÁZEK

12.10.2015 (07:08:37)  K # IP X
KIN (mail) :
12.10.2015 (17:56:37)  # IP X
RayeR (web) :
Takovy tester je kapanek na 2 veci, kdyz netestuje zatizitelnost a pripadne zvlneni. Takovy zdroj s nafouklymi kondiky tesne pred vybuchem krasne rosviti vsechny ledky, ale pocitac pak bude v lepsim pripade zahadne mrznout/restartovat se... Pokud by nekdo ty zdroje potreboval testovat trochu ve vetsim, tak by se oplatilo udelat naky dukladnejsi tester, ktery bude treba mosfetama pripojovat/odpojovat poradnou parni zatez a naky MCU bude merit poklesy/prekmity napeti a nejak to vyhodnoti...
12.10.2015 (18:50:07)  # IP X
KIN (mail) :
Tak vidis ze tam mam vystupy pro pripojeni na skopek a fastony na propojeni zateze, na fotografii ilustracne sufitku.
12.10.2015 (19:40:39)  # IP X
Dr. Doktor:
To by chtělo odpory z vinutýho odporovýho drátu jako univerzální zátěž... (zvolenou tak aby to ještě nepřetížilo nejslabší zdroje)
12.10.2015 (22:00:43)  # IP X
RayeR (web) :
OK, budiz, ale zajimava je i ta skokova odezva, ne jen staticky zatizeni...
13.10.2015 (14:11:01)  # IP X
VroutekB:
Tak mu to hoši nekritizujte, chtěl se jen pochlubit, že vyleptal plošák na osvětlení vánočního stromečku s poněkud kuriozním množstvím potřebných napájecích napětí **02
13.10.2015 (14:17:40)  # IP X
KIN (mail) :
Taky sis mohl vsimnout ze ty ledky odpovidaji barevnemu oznaceni kabelu.
13.10.2015 (17:46:53)  # IP X
VroutekB:
Jsem sice poměrně detailista, ale můj šuplík obsahuje převážně jen zelené a červené, sem tam žluté a pár bílých LED. Tudíž těch barviček si vůbec nevšímám. **01 Spíš by to chtělo zamakat na tom, co zmínili tady hoši. Doplnit vypínatelné zátěže na jednotlivé větve, BNC konektor na osciloskop a měřit třeba zvlnění (přepínat přes multiplexer a pod...) a odezvu na skokovou změnu zátěže - prostě to trochu zautomatizovat, jako samočinně pracující měřák.
13.10.2015 (18:09:02)  # IP X
KIN (mail) :
A ja na tom vidim mouchy: nevyuzite secky piny, aby se to dalo plne zatizit(coz ale nepotrebuju) a udelat spinani PWD_OK LED tranzistorem, treba z 5VSB, protoze tech 5V z PWD_OK je mekky a ledka sviti slabe.
13.10.2015 (18:29:10)  # IP X
VroutekB:
Ale houby je měkký. To je jen nepochopení toho, jak se ten pin používá. Není určen pro spínání zátěže proti GND! Je to výstup s otevřeným kolektorem.
13.10.2015 (18:36:36)  # IP X
RayeR (web) :
BTW tusim ze takovy lepsi zatezovaci tester zdroju stavel Behemot pro ucely recenzi zdroju nakeho IT serveru, mozna ExtraHW nebo neco pod.
13.10.2015 (18:38:52)  # IP X
VroutekB:
Table 13. PWR_OK Signal Characteristics
Signal Type +5 V TTL compatible
Logic level low < 0.4 V while sinking 4 mA
Logic level high Between 2.4 V and 5 V output while sourcing 200 μA
High-state output impedance 1 kΩ from output to common
PWR_OK delay 100 ms < T3 < 500 ms
PWR_OK risetime T4 ≤ 10 ms
AC loss to PWR_OK hold-up time T5 ≥ 16 ms
Power-down warning T6 ≥ 1 ms

Specifikace výslovně nenařizuje otevřený kolektor, ale hodnoty z tabulky tomu nasvědčují a v praxi to tak je skoro vždy udělané.
13.10.2015 (20:01:16)  # IP X
KIN (mail) :
RayeR:Jo Behemot, taky semi vybavil, ale tohle stavet fakt nepotrebuju http://diit.cz/clanek/zdroje-vybava-a-testovaci-metodika
13.10.2015 (22:28:31)  # IP X
VroutekB:
Tvl to je ale nechutná prasárna. A ještě se tím veřejně chlubí. To jim snad radši udělám něco na úrovni. **02
Nebo 8bit může, měl by hnedka kšeft...
13.10.2015 (23:47:57)  # IP X
bkralik (web) :
Je to prasárna, Behemot je blb, co si nenechá poradit... Asi dva roky s tím každou chvíli prudil v bastlírně na strahově (mg.sh.cvut.cz), díky bohu si sehnal vlastní vybavení a už tam nechodí...
15.10.2015 (16:35:01)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
No a co, účel světí prostředky **02
15.10.2015 (21:43:52)  # IP X
VroutekB:
8bite, nesnaž se získat karmu před místními prasíři **02
16.10.2015 (00:43:52)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Nesnažím, já jenom, že ty mrdky zdroje které testuje si ani lepší zátěž nezaslouží **02
16.10.2015 (02:00:34)  # IP X
VroutekB:
No to už je další věc **02

10.10.2015 (15:45:14)  K # IP X
ms-boss (mail) (web) :
To si člověk jednou řekne, že na víkend zmizí z kolejí domů k rodičům, aby měl klid dělat věci do školy. Rodina v hajzlu na chalupě a ještě tohle:
OBRÁZEK
Přičemž na koleji máme todlencto:
OBRÁZEK
10.10.2015 (21:12:36)  # IP X
Blein (mail) :
Pro takové případy je dobrý mít náhradní plán B - párty**07
11.10.2015 (08:59:11)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Jo, taky že jo **02
11.10.2015 (11:53:31)  # IP X
SubR (mail) :
to znam, vzdy kdyz prijedu domu kde to pripojeni pres wifi je spise indikator pocasi **35
v praze tohle :)
http://www.amk.to/images/discussion/original/f670fc7701...
11.10.2015 (11:54:23)  # IP X
SubR (mail) :
OBRÁZEK
11.10.2015 (12:58:36)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Kruci, chlape, kde jseš, že máš takovej net? **02
Já měl za to, že Strahovské koleje jen tak něco nepřebije **02
12.10.2015 (08:44:14)  # IP X
xxx_88 (mail) :
mno já nevim co se vám nelíbí, tohle máme ve škole pořád http://testmy.net/db/~C1MWUQY- mno na koleji to radši komentovat nebudu, myslím že tato část testu stačí...
12.10.2015 (11:17:41)  # IP X
SubR (mail) :
ms-boss: Masarykova kolej, ale jsem admin, takze mam par vyhod oproti beznymu cloveku na strahove i kdyz papirove mame stejnou pripojku na pokoj. (zvyhodneny QOS zatim nemam)
Tady u tydhle rychlosti se uz taky nehorazne projevuje system, treba widle mi davaji pod <500Mbit/s a linux pohoda tohle.
PS: mam v planu v brzke dobe si do pokoje docasne dotahnout 10Gbit/s tak jsem zvedavy jestli se toho ten muj desktom nesesype **02
12.10.2015 (14:34:34)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Ono je to měřený na stařičkým kompu, nejnovější díl v něm má asi 8 let (novej disk nepočítám) **02
Aneb Athlon 64 X2, integrovaná síťovka a XP jsou vražedná trojkombinace **02
12.10.2015 (18:00:02)  # IP X
RayeR (web) :
>ms-boss
a netrpis kapanek nomofobii? **02
https://en.wikipedia.org/wiki/Nomophobia
12.10.2015 (19:14:08)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
To ne, ale tak dělej něco do školy, když to znamená stáhnout pár stovek dat rychlostí 100kB/s **37
19.10.2015 (15:56:04)  # IP X
Dreit (mail) :
SubR: na to si na Strahově dobře vzpomínám. "A byla tam jedna volná 1Gb/s zásuvka, smutná, osamocená....a tak jsem přišel k 1Gb/s připojení" **02
19.10.2015 (16:04:11)  # IP X
Dreit (mail) :
OBRÁZEK
Doma, 10/10 za 400,-

6.10.2015 (19:49:09)  K # IP X
Dr. Doktor:
Motto dne:
OBRÁZEK
(jeden člověk na FB to má regulérně jako úvodní fotku... **17 )
6.10.2015 (21:37:39)  # IP X
SOB's (mail) :
to psal 100 % někdo, kdo chodil do školy za komunistů, jen tehdy se psalo přes pomlčky
6.10.2015 (22:50:54)  # IP X
loučák:
možná bych měl vstát a udělat pár kroků, ale nějak mi uniká co tím chtěl autor říct
7.10.2015 (06:53:35)  # IP X
Dominik20:
Pomlčky píše náš učitel fyziky dodnes.**02
7.10.2015 (10:47:44)  # IP X
Dr. Doktor:
Nejde mi o tu pomlčku... ale o obsah sdělení **02
7.10.2015 (18:08:35)  # IP X
bkralik (web) :
No, možná jsem grammar-nazi, ale ta gramatika je prostě hrozná...
12.10.2015 (18:07:58)  # IP X
RayeR (web) :
Hm, sdeleni, tedy ze dnes v kancelari muze sedet kazdej curak, lempl, debil...
15.10.2015 (16:37:47)  # IP X
loučák:
tak na úřadech, ale v soukromé sféře asi moc ne
16.10.2015 (00:45:44)  # IP X
RayeR (web) :
Tak urcite, asi je dotycny ten 1. pripad.

4.10.2015 (22:09:48)  K # IP X
Goheeca (web) :
SpaceEngine je fakt peknej, jestli neznate, tak doporucuju vyzkouset. Lepe se diky tomu predstavuje nezmerna sire vesmiru a jednotlivych teles. **04
OBRÁZEK
http://en.spaceengine.org/
Nejaky dalsi snimky zde: https://www.reddit.com/r/spaceengine
5.10.2015 (07:53:49)  # IP X
S.M-A-RT:
Když jsem to viděl, tak jsem si vzpoměl jak jsem našel Celestii, na základce za to byla jednička a pochvala **02 Učitel to chtěl taky **02 Skoro mi to i připadá, jak když někdo na popud konce vývoje celestie začal dělat space engine **01
12.10.2015 (18:10:09)  # IP X
RayeR (web) :
Ja mam zas Stellarium, jeste nakou nenarocnou verzi na par mega...
http://www.stellarium.org/

2.10.2015 (20:49:31)  K # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Mám pocit, že jsme se s Vroutkem bavili v Holicích o tom mém Hanteku s logickým analyzátorem. Tuším, že padl dotaz, zda to má pattern trigger. Odpovědí budiž obrázek. (Pokud jsem si tuhle příhodu vybájil ve své schizofrenní mysli, pak se Sentinel omlouvá...)
OBRÁZEK

30.09.2015 (21:59:53)  K # IP X
Radek (mail) :
takhle se rozpískají korekce v Tesla Disco 240S, když ztratí kontakt některý z korekčních tažítek. Měřeno na výstupu, amplituda 20V, kmitočet podle toho, co je zrovna v prdeli, takže napřed 2, a potom pro velikej úspěch ještě 4kHz. No musím to rozdělat celé, hoši. Celý lakatoš rozdělat, protože to nejde jináč... **16
OBRÁZEK
1.10.2015 (15:52:09)  # IP X
KIN (mail) :
Vypada to spis jak ekg **02
1.10.2015 (18:01:06)  # IP X
Radek (mail) :
no právě **02
3.10.2015 (18:18:50)  # IP X
harchom (mail) :
pekný oscík, to je elektronkoví že?
3.10.2015 (18:55:58)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
áNo je, narpsoto tselí, ekeltronkoví, enom ě tam ěden trýznistor, a několýk dýjod :ú) téda né fe fšech, ten trhnistor ě, portžoe njekterí versie, mjeli v longtejl enom otbor, a ňakerí mjěli pródovej stroj :ú)
4.10.2015 (08:31:56)  # IP X
KIN (mail) :
OBRÁZEK
4.10.2015 (09:40:03)  # IP X
Radek (mail) :
pánové, pánové... **02 Jo, je to lampák.

28.09.2015 (06:57:15)  K # IP X
RayeR (web) :
Tak precejen sem se dockal, obcas nejakym okynkem mezi mraky ten mesic vykoukl :)
OBRÁZEK
(zatim bez upravy jen orez JPEGu)
28.09.2015 (08:48:09)  # IP X
Radek (mail) :
tady ani hovno. Hlavně, že včera ráno bylo nebe vymetený. Počasí debilní **36
28.09.2015 (09:49:43)  # IP X
Radek (mail) :
9:50 - nebe bez mráčku **27
28.09.2015 (11:47:00)  # IP X
Dr. Doktor:
3:30 viděl jsem ho skrz okna už trochu vykouslej, od 4:20 do 5:30 bez šance...
28.09.2015 (15:41:06)  # IP X
RayeR (web) :
Ja mel "prvni kontakt" nekdy ve 4:40, akorat kdyz sem dosel na vyhlidku a jeste sem nestacil ani vyndat stativ, tak behem pul minuty zalez. Pak az nekdy v 5:10 vykoukl na delsi dobu a jeste se nekolikrat ukazal. Kolem 5:30 uz mel zleva vyrazne svitici srpecek, jak stin ustupoval a nekdy v 6:15 sem to zabalil..
28.09.2015 (18:43:47)  # IP X
Martin Beneš (mail) :
taková škoda.Už jsem to zase prošvihnul.
29.09.2015 (04:15:11)  # IP X
RayeR (web) :
Tak tohle je asi nejlepsi vysledek:
OBRÁZEK
a tady jeste celkovy pohled s mrakama
OBRÁZEK
zvytek zde: http://rayer.g6.cz/photo/photogal.php?path=./moon.015&d...
30.09.2015 (01:33:23)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Mazec, luxusní fotky **04

27.09.2015 (17:00:36)  K # IP X
VroutekB:
Tak po delší době taky přidám obrázek - co sem posílal na otestování DirtyPCBs v2.0 **02
Je to jen taková 4fun blbost tak prosím příliš nekritizovat **07
OBRÁZEK
28.09.2015 (00:23:56)  # IP X
RayeR (web) :
Hm, to mi pripomina, ze mi v praci uz tejden lezi 2 kity na moturky od TI ale misto toho se porad mrdam s nakejma posranejma redukcema a zdrojema na to TFT LCD. Tentokrat se to zas pripojuje k STM32F429I discovery kitu. Prvni dratovacka ukazala, ze to Touchgfx jakstaks stiha na 1024x600/16bpp
28.09.2015 (21:03:48)  # IP X
VroutekB:
Mě by s trochou naděje mohly koncem týdne dorazit plošáky na LVDS shield pro F429i-DISCO, pokud bys měl zájem. Pak by se ti otevřely možnosti k připojení leckerých dalších displejů, převážně ty větší (úhlopříčkou i rozlišením, VGA+) se už dělají s LVDS.
29.09.2015 (11:29:54)  # IP X
RayeR (web) :
To je ted zas na rychlo hura akce a displej se uz menit nebude, uz je hotova i mechanika. Ale do budoucna bychom to lvds asi vyzkouseli. Jeste by to chtelo nakej vykonnejsi procak, co da aspon 1280x720...
29.09.2015 (11:32:20)  # IP X
RayeR (web) :
Zitra mi snad dorazi expressem PCBcko na tu redukci na F429i-DISCO, tak pak hodim celkovou fotku.
29.09.2015 (17:40:49)  # IP X
RayeR (web) :
BTW to je teda dobra zidarna
http://cz.farnell.com/samtec/fts-125-02-l-dv/header-1-2...
ale kde to jinde koupit do druhyho dne...
29.09.2015 (19:04:03)  # IP X
StandaM (web) :
Mno Farnell je asi jen pro velky mnozstvi ... nebo rychlou dodavku. Na pravidelnej nakup kusovek maji nektery veci fakt extremne drahy.
29.09.2015 (19:17:08)  # IP X
RayeR (web) :
Ja vim no, tenle hedr zrovna na TME nemaj, jen truhoulovej a ten se zas debilne routuje, protoze neprotahnu cestu mezi 2 pinama...
29.09.2015 (22:27:37)  # IP X
VroutekB:
Jop, přesně tyhle sem si nakoupil od číňanů ~10 kaček za kus. Počet pinů z hlavy nevím, ale je to víc, než 50 (myslim že 80pinové sem kupoval - 50 má myslim ten LCD konektor na F439-EVAL)
Ceny farnelu sou ujetý prakticky ve všem a nakupovat tam může jen magor, firma co neví co s penězi, nebo jak říká RayeR někdo kdo potřebuje fofrem, protože zblázněný zákazník potřebuje všecko honem hned a pak zajisté frflá, že je to drahé **02
30.09.2015 (11:16:40)  # IP X
RayeR (web) :
Tak to je pekna cena, hodis kdyztak odkaz, ze bych objednal naky do foroty? Problem DX, Ali a pod je, ze to pride treba za 3 tejdny...
30.09.2015 (12:43:54)  # IP X
VroutekB:
Máš to v seznam emailu. Koukám, že je ale zdražili na cca 21/kus :-/
30.09.2015 (15:51:44)  # IP X
RayeR (web) :
Jo, to je porad naprosto pohodova cena, dik.

Návštěvní diskuzní kniha danyk.cz
Hlavní diskuze Diskuze s obrázky Bazar Píseček


Strana 16 / 34
Vláken 847, na str:


RSS danykovy diskuze - tato kategorie   RSS danykovy diskuze - všechny kategorie

Stará diskuze