Diskuze - danyk.cz

• Diskuze s obrázky. Tato kategorie je určena k diskuzi nad vloženými obrázky. Vkládejte (přiměřeně velké) obrázky ve tvaru Obr:adresa, tedy např. Obr:http://danyk.cz/kniha/obrazek1.jpg
• Umí BBCode tagy: [b]tučně[/b], [i]kurzíva[/i], [s]škrtnuté[/s], [code]kód[/code] a označování odkazů.
• Všechny kategorie kromě Písečku jsou jen pro schválené uživatele. Pozor - za spam nebo nevhodné zprávy Vám bude zrušen účet.

Přezdívka:
Heslo:
Text:

10.11.2014 (19:50:04)  K # IP X
xxx_88 (mail) :
Ahoj, chci se zeptat co je todle: dostal jsem to pod pojmem "nějaké elektronky - nechceš to ?" tak jsem si to vzal OBRÁZEK
OBRÁZEK
OBRÁZEK
Hledal jsem to různě po netu ale bez úspěchu :/
10.11.2014 (19:54:41)  # IP X
xxx_88 (mail) :
++
na patici je "OSRAMOT 16h1377.1201
a dle něčího nápisu na patici pomocí lihovky je to na 89V
Díky :)
10.11.2014 (20:50:57)  # IP X
xxx_88 (mail) :
A ještě pokud víte co je tohle: OBRÁZEK
10.11.2014 (20:57:00)  # IP X
Arambajk:
Obojí jsou stabilizátory napětí. Principem je to doutnavka s velkou plochou elektrod, používalo se to shodně jako dnes zenerky. Napětí bývá řádově 100V.
11.11.2014 (00:40:57)  # IP X
RayeR (web) :
Snad nemusim pripominat, ze az to budes rosvecet, tak pres odpor, max proud bude par desitek mA...
Pouzivalo se to jako stabilizator anodovyho napeti treba v lampovejch mericich pristrojich, nekdy i zesilovacich a radiich.
11.11.2014 (11:55:37)  # IP X
xxx_88 (mail) :
Ok diky :)

9.11.2014 (01:04:16)  K # IP X
RayeR (web) :
Sem si dotah neska nakej bufet, copak to asi puvodne bylo? Vidim tam logo Whirpool, ale v pracce asi tak tlusty draty nee. Zajimalo by me, co pak to tam houmlesaci ulomili za spinaci prvky. Tak aspon ty Epcosi svitkace (ktery nepromackali) a bocniky se hodi...
OBRÁZEK
9.11.2014 (01:24:05)  # IP X
VroutekD (mail) :
Indukční varná deska
9.11.2014 (13:51:33)  # IP X
Dr. Doktor:
jo je to ind. sporák
9.11.2014 (16:08:33)  # IP X
RayeR (web) :
Jo to by mohlo bejt, je tam 3600W max, na to mi to prijde docela solidne udelany...
17.11.2014 (16:49:32)  # IP X
RayeR (web) :
Tak koukam, ze ten varic ridil 32bit RISC MCU Renesas SuperH na 50MHz, to bych tam teda necekal..

7.11.2014 (22:24:42)  K # IP X
Roman-W:
OBRÁZEK
to by se ji nevyplatilo kdybysem tam byl ja**02**04**22
8.11.2014 (19:45:59)  # IP X
Radek (mail) :
to jo. A co teprve, "kdybysi" na ní promluvil.
8.11.2014 (19:50:22)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Kdybykam? **11

7.11.2014 (18:00:43)  K # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Hm, na tohle budu muset ještě chvíli sbírat diskety. Zatím jsem na 108 kusech **02
OBRÁZEK
9.11.2014 (16:11:32)  # IP X
RayeR (web) :
A co z toho ma bejt? Mam asi 100ks doma, ale to si nechavam pro sve retro ucely...
BTW me vcera potesil jeden ulovek na kolbence za 30kc
OBRÁZEK
9.11.2014 (16:32:08)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Já si je taky schovávám ze stejných důvodů. V nedalekém obchodě prodávali kus za kačku. Celkem jich měli kouzelných 69 kousků **37 Navíc na nich byly zdarma Win 3.11 CZ, dokumentace k netWaru, programy z 602 atd. **01
Gratuluju k Matroxu. Kdyby to ale bylo Voodoo 5 6000, bylo by to trošku jiné kafe...
9.11.2014 (16:40:39)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Hele, asi by sis měl zakázat zobrazování obsahu složek. Ten obrázek pytlik,jpg je zajímavej **37
11.11.2014 (00:53:49)  # IP X
RayeR (web) :
Tak tam nemas co smejdit, stejne te tam jen neskodnej bordel :)
Jo to Voodo 5 by byl zajimavej kousek, i kdyz to byl dost velkej varic.
Fyzicky sem to jeste nevidel, kdovi kolik lidi to tu kdy v CR melo, mozna ze jen recenzenti a par jednotek parmenu z rad synacku zbohatliku...
Este bych si takhle nekdy doplnil sbirku o TSENG ET6000 (to uz byl 128bit cip), kdyz se treba nekdy nekde objevi...
http://www.ebay.com/itm/PCI-Grafikkarte-Tseng-Labs-ET-6...

6.11.2014 (01:22:11)  K # IP X
RayeR (web) :
Tak tu mame dalsi cinsky LOLek:
OBRÁZEK

http://community.wd.com/t5/External-Drives-for-PC/WD-El...
To mate z toho opevovanyho TaoBao, kdo vi, co je uvnitr tech vasich dawn(of fire)capu :)
6.11.2014 (01:47:09)  # IP X
PTC:
Neuvěřitelný, že tam dávají kotevní hmoždinky (drahý) a ne nějaký obyč šrouby nebo ocelové kulatiny, který už jsem v pár napodobenínách zařízení našel...
6.11.2014 (11:11:04)  # IP X
RayeR (web) :
Takova cena utechy :)
6.11.2014 (21:47:00)  # IP X
Peťan:
Neříkám, že to čiňani neojebávaj. Ale nakolik jsou všechny takovýhle fotky pravdivý? Většinou když jsem viděl zátěž, tak to byl nějakej kus nepokovenej ocele, která začínala pomalu rezatět, nebo nedávno plastovou nádobku vylitou snad nějakým betonem, nebo co :D

5.11.2014 (16:43:06)  K # IP X
loučák:
A tak je to správně
OBRÁZEK
5.11.2014 (16:47:09)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
V tomhle liberuu bych se možná i svezl **02
5.11.2014 (17:49:39)  # IP X
Radek (mail) :
to je po tom, co Libero vytlačilo Kenwortha ze silnice?
5.11.2014 (18:05:13)  # IP X
richard (mail) :
Borka to musí držet, aby se to nepřevážilo.
5.11.2014 (18:19:14)  # IP X
loučák:
ms-boss -> já taky, dokonce by ses aji vešel, jak vidno, ještě maj volný místo.
No je to tak, byl sníh, tak borka co řídila cvakla na tlačítko 4WD a druhá ho vytáhla za zrcátko do kopečka, už to nemohl vyject, to je jasný ne **04
6.11.2014 (23:06:32)  # IP X
Lord_Bigo:
hm..... auto pro kundy? Muhehehe

31.10.2014 (18:11:58)  K # IP X
Alesh (mail) :
Docela pěkný DIY hodinky, akorát ten vakuovací port z toho kouká docela blbě.

OBRÁZEK
31.10.2014 (20:14:41)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
luxus **07 to nosit do školy **22
31.10.2014 (20:46:16)  # IP X
VroutekD (mail) :
Tak lehce steampunkově laděný mi připadá...
31.10.2014 (20:54:34)  # IP X
Goheeca (web) :
>VroutekD
tak tak
1.11.2014 (02:09:42)  # IP X
VroutekD (mail) :
To samozřejmě nemyslím jako mínus té konstrukce. Je to sice ýbrunpráktiš, ale designově povedené.
3.11.2014 (13:27:36)  # IP X
RayeR (web) :
Tak jako modni vystrelek OK, este vic cool by byly maly digitronky :) Ale prakticky to zrovnan neni, uz vidim jak pri rozbehnuti cio prudsim pohybu vyskoci baterka z drzaku a nevim jak se budou libit vibrace tem zavicim vlaknum...
4.11.2014 (22:59:11)  # IP X
RBMK (web) :
Jak mají řešená žhavící vlákne VFD v autorádiích? Tam je vibrací dost a drží.
5.11.2014 (00:47:07)  # IP X
VroutekD (mail) :
VFD v autorádiu? Kde? To chci vidět..
5.11.2014 (11:05:08)  # IP X
RayeR (web) :
Zajimavy, taky sem potkal jen LCD nebo LED segmenty...
5.11.2014 (18:23:28)  # IP X
Janci:
napriklad Jeep Grand Cherokee, nejaky starsi model mal vsetky displeje VFD - autoradio, nastavenie teploty, aj informacny panel
5.11.2014 (23:28:40)  # IP X
VroutekD (mail) :
Hezký, to bude určitě nějakej americkej fetišismus **02
Tu v evropských sem to snad nikde neviděl. I starý fáčko mělo LCD hodiny **02
6.11.2014 (18:15:10)  # IP X
richard (mail) :
Koukněte se na autorádia Kenwood. Mám konkrétně model KDC4051 a v noci po vypnutí pěkně viditelně žhaví.
8.11.2014 (23:15:55)  # IP X
milan (mail) :
i novej kenwood? to jako furt žhaví? musí bejt autobaterka nadšená
jj ve fáčku mám LCD hodiny, v rádiu mám ale ještě furt šnurku a ukazatel. šnurka je přetržená **02
jako proč vakuovej displej? to je jako kdybych si dal do notebooku CTR monitor...
9.11.2014 (12:01:30)  # IP X
richard (mail) :
Nežhaví stále, chvíli po vypnutí autorádia se vlákna zhasnou. Ale i kdyby, s baterkou 75Ah...

30.10.2014 (17:42:01)  K # IP X
Dr. Doktor:
Už chybí jen kolo AL-lepicí pásky.

OBRÁZEK
30.10.2014 (21:01:31)  # IP X
Goheeca (web) :
// mimo -- z toho jsem si vzpomnel na pojem trypofobie
30.10.2014 (23:21:51)  # IP X
Alesh (mail) :
To je ta vymyšlená fobie kterou každej má protože je to cool?
30.10.2014 (23:49:13)  # IP X
RayeR (web) :
Ten polystiren sem kdysi zkousel, ale jak se tahanim oblouku alobal na povrchu ohral, tak se toroid atrofoval a deformoval...
31.10.2014 (00:24:16)  # IP X
Dr. Doktor:
Jo, musí tam bejt vybíjecí hrot **02
31.10.2014 (09:45:31)  # IP X
Goheeca (web) :
>Alesh
jo je to mozny ovsem nekdo popisoval i racionalni duvody z ceho by mohla pramenit (v cem mit zaklad)
5.11.2014 (23:35:48)  # IP X
Choze:
No není problém to olaminovat látkou a epoxidem a polystyren pak rozpustit toluenem pryč. Zůstane pak pěkný laminátový toroid.

28.10.2014 (21:47:35)  K # IP X
Dreit (mail) :
Náhodou jsem na DA narazil na tohohle maníka:
http://k4-pacific.deviantart.com/gallery/
Kdo se chce pokochat sbírkou hezkých obrázků, tak tady je jedna ochutnávka:
OBRÁZEK
28.10.2014 (22:23:47)  # IP X
VroutekD (mail) :
Maník by se měl naučit nastavovat vyvážení bílé. Nebo už mi hnije monitor?
28.10.2014 (22:47:13)  # IP X
Dreit (mail) :
Tak zrovna tady bílá na pozadí opravdu není, ale na druhou stranu to hned nevypálí oči
28.10.2014 (22:57:56)  # IP X
VroutekD (mail) :
To soudíš z čeho? Přesně takhle žlutej je papír, když na něj svítíš žárovkou a neumíš nastavit foťák.
29.10.2014 (00:06:07)  # IP X
Alesh (mail) :
Já sice nejsem profesionální fotograf (to je už dneska každej kdo si koupí DSLR), ale není náhodou barva osvětlení součástí scény? Proč by mělo všechno vypadat jako v dokonalých podmínkách, i když se to ani v dokonalých podmínkách nenachází? Navíc kdo fotí často takovýhle fotky má většinou nějaký RGB osvětlení, takže z tý fotky bude stejně houby poznat jak byl foťák nastavenej. Furt je to lepší než nějaká rádoby umělecká fotka z ajfounu přeplácnutá hnusnofiltrem z instagramu.
29.10.2014 (10:50:14)  # IP X
Goheeca (web) :
je pravda ze takhle se mi ta fotka bude vic libit nez treba kdyby to pozadi bylo odmaskovany do jednolity bily (prip. jeste navrch s odstranenymi stiny)
29.10.2014 (12:02:36)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Krásné fotky má Stanislav Slabyhoudek, který je sběratelem všech možných svítidel. Na Facebooku ho najdete ve skupinách Sbírka zajímavých elektro obrázků a Výrobky n.p. Tesla, Československo a na Youtubu pod jeho jménem.
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/...
29.10.2014 (12:20:53)  # IP X
interchangeable:
ono jednotné bílé pozadí je dobrý jak na co...dělat tak všechno je spíš na škodu než k užitku. je fakt když to přepálej tak to doslova vypaluje oči jak píše Dreit. To je zase další kapitola že každej není schopnej nastavit monitor pro pravé podání barev a nastaví ho jak se mu to libí nebo tam nechá tovární nastavení protože ví prd **02 pak se člověk navzteká v Zoneru a ve finále to nikdo neocení protože to nevidí když maj monitor tmavej jak pruchod v chánově **03 nebo překontrastovanej
30.10.2014 (16:23:18)  # IP X
Dreit (mail) :
Přesně tak, to má vypadat spíš jako umělecká fotka, než obrázek z datasheetu
3.11.2014 (22:59:56)  # IP X
RayeR (web) :
Zajimava flaska
OBRÁZEK

28.10.2014 (16:25:13)  K # IP X
VroutekD (mail) :
Pozor! Kuchání dotykových panelů je životu nebezpečné!
Naštěstí se mi nic nestalo, ale střepy všude. Ta vrchní vrstva je z asi 0,25mm silnýho skla, svinstvo pěkný to je!
**12**27
OBRÁZEK

27.10.2014 (11:38:13)  K # IP X
interchangeable:
Takhle se vyřešil profi okap na trafostanic v lounech
OBRÁZEK
Nevím jestli rovnou nenapsat na energetiku o vyjádření **19
27.10.2014 (15:53:36)  # IP X
Radek (mail) :
jo, jo. Louny, město pro blbouny **02
30.10.2014 (12:47:11)  # IP X
RayeR (web) :
To by se ta trubka neprotahla mezi zebrikem a stenou? mi prijde ze skoro jo, ale to by bylo moc slozity...

26.10.2014 (21:05:28)  K # IP X
MrSlehofer (mail) :
co si pod tímhle představíte?? **37
OBRÁZEK
27.10.2014 (14:30:04)  # IP X
Alesh (mail) :
Že smrt upgadovala.

23.10.2014 (23:48:58)  K # IP X
Alesh (mail) :
OBRÁZEK

17.10.2014 (08:03:43)  K # IP X
interchangeable:
Vzpomínky na zkrat v rozvodně a následný výbuch kabelu pod chodníkem.
OBRÁZEK
17.10.2014 (10:08:24)  # IP X
PTC:
Si měřil proud v jezevčíku, že je taký tmavší...**01
19.10.2014 (22:12:55)  # IP X
VroutekD (mail) :
Vybouchl kabel? To jako prosím jak? Vyletěl z chodníku? Nebo jak jsi to poznal? **02
20.10.2014 (11:02:32)  # IP X
interchangeable:
ohořelej je proto že tam byl bordel v podobě železných špon a pak jsem tam vrazil vidlici a nevšiml si toho **02 shodilo to bakelit až na chodbě

No kráter v chodníku honzo , povolí izolace mezifázovej zkrat a bum **20 dlažky se rozletí po okolí **02
22.10.2014 (00:24:57)  # IP X
VroutekD (mail) :
To si dost dobře nedovedu představit, pane pohádko.
22.10.2014 (09:30:51)  # IP X
interchangeable:
nejsem tu od toho abych tě přesvědčoval, ty víš všechno nejlíp a dokud to neuvidiš (což nehorzí protože je to pod tvou uroven přece) tak je to pohádka....
I kdybych to nafotil tak by si stejně pindal tak to nemá cenu řešit
22.10.2014 (12:21:51)  # IP X
Jirka P. (mail) :
a byl to NN nebo VN kabel ?
23.10.2014 (21:23:11)  # IP X
VroutekD (mail) :
To se zrovna divím, že ty, kterej má nafocenou asi každou betonovou díru v zemi, nevyfotil kráter v chodníku po výbuchu kabelu, jak dlaždice lítaly vzduchem.**38
24.10.2014 (10:54:38)  # IP X
interchangeable:
protože bylo tou dobou vyučování (snad technologie) **24

14.10.2014 (13:53:53)  K # IP X
RayeR (web) :
Tady par perel z prazske zastupitelske volebni kampane :)
http://skalicky.cz/#1323
14.10.2014 (14:10:09)  # IP X
RayeR (web) :
A uz taky vznikla recesisticka reakce hnuti HOP http://hop2014.cz/

OBRÁZEK
18.10.2014 (21:54:07)  # IP X
richard (mail) :
OBRÁZEK

12.10.2014 (20:57:27)  K # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Před časem jsem z legrace stavěl spektrák z TV tuneru. K mému překvapení by to asi i chodilo, jen to dokončit **37
OBRÁZEK
12.10.2014 (20:59:46)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Bohužel jsem trpěl nedostatkem otočných přepínačů, a proto přepínání pásem obstarával poťák a 3 komparátory **02
12.10.2014 (21:26:35)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
A tohle je VA charakteristika Lambda diody vynesená pomocí primitivního charakterografu vlastní výroby.
OBRÁZEK
13.10.2014 (20:20:30)  # IP X
toman:
Charakterograf.. az to uvidi zase bude mit v kalhotech vlhko a bude kricet z poza plotu. **02
13.10.2014 (22:53:16)  # IP X
VroutekD (mail) :
Spektrák z TV tuneru je vcelku fajn, má ale zásadní vady na kráse: analogově laděný tuner má nepříliš lineární závislost f(u). Pak ti tam vyvstává problém kmitočtové závislosti detektoru napětí a samotného přenosu tuneru p(f). Další problém je, že neznáš dynamický rozsah tuneru jako celku, (ani bod komprese). Jediné, v čem to bude docela dobré, je lineární závislost vstupního/výstupního napětí, teda viz předchozí bod (dynamický rozsah). S tím souvisí poměrně špatně definované chování přenosu v závislosti na napětí AGC. Poslední co bych zmínil je křížová modulace a přeslechy, nedostatečné potlačení produktů směšování vyšších řádů.
Takže jako malovátko průběhů fajn, na měření k ničemu.

Najdi si někde u popelnice digitálně laděný tuner. Změř si dynamický rozsah a bod komprese, třeba pro několik různých hladin agc. Změř kmitočtový přenos (jinak řečenu zkalibruj to!) a celému výtvoru potom nadřaď nějaký mikropočítač. (jaktože nechodíš na NVS?!!). Pak to myslím něco změřit může, celkem dobře. Vsadim se, že se hecneš a časem to zkusíš **02
13.10.2014 (22:58:48)  # IP X
VroutekD (mail) :
Kdybys jóoo chtěl, možná bych ti zvládl domluvit vstupenku do laboratoře s pěkným spektrákem R&S, kde by sis to mohl podle něj zkalibrovat. Vím tam o jedný osobě, která kdyby se dozvěděla, že někdo taky bastlí, tak by neměla problém tě tam pustit **04
13.10.2014 (23:14:29)  # IP X
VroutekD (mail) :
http://ok1uga.nagano.cz/spektrak_uvod.htm - úplně dole:
Citace: Teď se mi doneslo, že autor původní konstrukce S53MV je rozezlen z toho, že jsem si dovolil měnit jeho konstrukci. Dokonce se snadnelichotivě vyjadřoval na moji adresu. K tomu mohu říci jediné. S53MV je ...
14.10.2014 (19:36:32)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Ale guvno, zkalibrovat si to dokážu sám. VF voltmetr mám, čítač taky... Doma se mi válí starej satelitní přijímač (analogový) a DVB-Tčko.... šlo by to vytěžit, ale neni čas...
14.10.2014 (23:10:08)  # IP X
VroutekD (mail) :
Nekecej že neni čas, dyť skoro nic neděláš a ve škole po vás zatim nic nechcou. **02 Nebo na něčem velkém snad potají pracuješ?
//Co si dal za filtr s jakou šířkou pásma za MF výstup tuneru?//
15.10.2014 (09:10:09)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Na té fotce tam tehdy ještě žádný nebyl (proto ty dva peaky). A tak to trvá dodnes **02

12.10.2014 (14:10:09)  K # IP X
VroutekD (mail) :
Součást písemky dějepisu z jednoho nejmenovaného gymnázia poblíž Prahy **03**03

1) Kdo je na karikatuře zobrazen?
2) Podle čeho jsi zobrazené postavy poznal?
3) Co nabízí muž dámě?
4) Byly jejich "námluvy" úspěšné?
5) Jaký to mělo důsledek pro ČSR?
**02**02
OBRÁZEK
13.10.2014 (17:30:36)  # IP X
Radek (mail) :
no jo, starej Dolfi, to byla krasavice...**02
13.10.2014 (18:56:47)  # IP X
RayeR (web) :
OMFG, co se to neska uci, svet se zblaznil...
14.10.2014 (21:59:41)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
To je ještě dobrý. Prof. Kulhánek mluvil o "Klasickém gymnáziu Modřany". To je soukromé gymnázium, kde se "neučí vzorečky, nevedou zápisky, žáci smí volně chodit při hodině a diskutovat". Vysvětlení pojmů: "chození při hodině" - polovina žáků je trvale na záchodě nebo chodí pro kafe, stále se obměňují.
"diskutování" = zkoumání úst druhého zevnitř vlastním jazykem (dle p. prof. to byly všechno alespoň hetero páry) - to je ta druhá polovina žáků
**02 **02

11.10.2014 (21:58:54)  K # IP X
interchangeable:
OBRÁZEK
12.10.2014 (12:00:11)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
hezký

11.10.2014 (10:57:29)  K # IP X
Dr. Doktor:
OBRÁZEK
11.10.2014 (11:56:05)  # IP X
Goheeca (web) :
**02
jdou vubec ty kleste rozevrit?
11.10.2014 (13:46:16)  # IP X
interchangeable:
elektro manikura ? :D
11.10.2014 (19:50:14)  # IP X
d.mh:
nejdou, je to odlitý v kuse. **02
11.10.2014 (19:52:17)  # IP X
Dr. Doktor:
a čím by sis pak stříhal nechty? **13
11.10.2014 (22:31:31)  # IP X
d.mh:
pákovkama. **37

7.10.2014 (20:54:03)  K # IP X
bobo (mail) (web) :
OBRÁZEK
7.10.2014 (21:28:40)  # IP X
Arambajk:
uf, nožičkovky.. vypadá jak kompletní sortinent Telefunkenu, včetně přímožhavených triod.. pro sběratele naprosto zoufalý pohled dneska..
7.10.2014 (21:57:58)  # IP X
d.mh:
Z jaké to je doby, je-li to autentické?
7.10.2014 (22:08:43)  # IP X
Arambajk:
Nevidím tam nic novějšího než 30-tý léta.
8.10.2014 (05:58:16)  # IP X
richard (mail) :
OBRÁZEK
8.10.2014 (14:14:46)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
kobaltové zářiče?
9.10.2014 (18:58:42)  # IP X
interchangeable:
richard> co to je ? **19
9.10.2014 (19:00:58)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Skleněná dilda pro objemnější dámy? **02
9.10.2014 (19:27:33)  # IP X
PTC:
->ms-boss: to už zkoušeli jiní... "one man one jar"
"POC"**03
9.10.2014 (19:33:48)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
O tom jsem kdysi slyšel **34 S elektronkou to asi není dobrý nápad.
Dnes je známější "one girl one cup". **34
9.10.2014 (19:41:18)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Vlastně two girls **02
10.10.2014 (21:44:29)  # IP X
bobo (mail) (web) :
Nejsou to 30 léta ale 40 léta a dalši obr.patři k tomu předchozimu.
OBRÁZEK
11.10.2014 (13:49:45)  # IP X
interchangeable:
jinak pozor bobo neuvedl že na fotky se vztahuje jeho osobní autorské právo tak prosím nikde fotky neuvádět jako jsem to udělal já a byl jsem hned za zločince ale ostatní členové FB Tesla se spíš zasmáli
12.10.2014 (08:01:50)  # IP X
loučák:
Bobo je fotil? Tak k takle starým lidem bys měl mít Romane trochu úcty **37
14.10.2014 (14:18:18)  # IP X
RayeR (web) :
No ty brdo, to bych do tech lamp skocil jako kacer Skrblik mezi sve zlataky a koupal se v nich. Jo neska kdyz clovek potrebuje do stary lampovky, tak za to plazne par stovek, za takovou telefunkenackou AD1 do BigBena treba i par tisic...
A v podstate dnes to same delame s mikroprocesory, stare 386, 486, pentia a pod, dnes sou toho jeste ve sberech hromady, ale uz se to jinak dost obtizne shani, staci se podivat na ty sumy na ebay. I v Holicich byl jeden man, kerej mel vsechno mozny, ale nevedel co by si za to rekl (tedy vedel moc dobre, takze sem si u nej nic nekoupil :)

6.10.2014 (20:38:14)  K # IP X
loučák:
http://www.imagehosting.cz/?v=2014100518.jpg a to už ty IGBTčka uchladí, ikdyby regulovali lineárně. No a co že to má s originál motorem víc jak 2x větší příkon než celej traktór dokupy **37
6.10.2014 (21:17:56)  # IP X
d.mh:
Tak bude to traktor nebo elektrickej člun?? **19
6.10.2014 (22:47:39)  # IP X
Tim:
OMG!
7.10.2014 (00:24:18)  # IP X
PTC:
To máš na vyfukování oblouku nebo rozdmýchávání vzniklého ohně?
7.10.2014 (19:56:48)  # IP X
loučák:
to je z výhně ze skláren **37

5.10.2014 (09:31:43)  K # IP X
ms-boss (mail) (web) :
OBRÁZEK
5.10.2014 (13:46:13)  # IP X
Dr. Doktor:
Or illegally tap neighbor's mains connection**02

4.10.2014 (23:42:17)  K # IP X
Alesh (mail) :
Na tohle jsem si vzpomněl když tu někdo vymejšlel ten vytahoač čajových sáčků, ale nemohl jsem to najít.
OBRÁZEK
4.10.2014 (23:43:57)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
**02 **02 Smíchy jsem se málem defekoval **02 **02
5.10.2014 (00:28:29)  # IP X
Goheeca (web) :
tohle je skvely **16
5.10.2014 (11:14:22)  # IP X
Goheeca (web) :
6.10.2014 (13:26:16)  # IP X
interchangeable:
vámi hledaný "vytahovač" http://www.tosi.cz/elektro/cajovar.html **01
6.10.2014 (13:32:29)  # IP X
PTC:
Někdo hledal vytahovač?
6.10.2014 (13:37:32)  # IP X
interchangeable:
ěkdo vymejšlel ten vytahoač čajových sáčků, ale nemohl jsem to najít PTC čti větu do konce
6.10.2014 (18:02:38)  # IP X
PTC:
Normální člověk pochopí "Na tohle jsem si vzpomněl když tu někdo vymejšlel ten vytahoač čajových sáčků, ale nemohl jsem to najít. " tak, že nemohl najít tuten obrázek a ne vytahovač**37
6.10.2014 (18:28:22)  # IP X
Alesh (mail) :
Bé je správně.**02
6.10.2014 (18:44:10)  # IP X
interchangeable:
ouká **02 moje chyba

3.10.2014 (22:55:25)  K # IP X
VroutekD (mail) :
Mám hádanku. Copak je to? **37
OBRÁZEK
4.10.2014 (08:44:59)  # IP X
Radek (mail) :
detektor. Čehosi.**13
6.10.2014 (13:34:37)  # IP X
interchangeable:
>Vroutek
Co je to?
OBRÁZEK
6.10.2014 (15:22:00)  # IP X
loučák:
Jednodušší po začátek: Odkud to je. Pro ilustraci, listy toho ventilátoru jsou z 5mm silného plechu a pohání to 15kW motor
OBRÁZEK
6.10.2014 (15:23:05)  # IP X
loučák:
OBRÁZEK
6.10.2014 (15:23:41)  # IP X
loučák:
to je ale děvka **37
6.10.2014 (18:09:08)  # IP X
VroutekD (mail) :
Rumane, nevím co to je, ale pokud jsi chodil do školy a né za ní, schéma si vykreslit zvládneš sám.
Pokud tě zajímá, co je v tom mojem, tak pouze smotaný tenký drát. **37
6.10.2014 (18:22:10)  # IP X
PTC:
Budu úplně mimo mísu, ale není to nějaký galvanometr?
6.10.2014 (18:35:24)  # IP X
VroutekD (mail) :
Ano, něco takového to skutečně je. Ten šlahoun, co z toho čumí dozadu, je na nastavení pozice "nula" (mrcasící se lanko, kterým lze otáčet). Bylo v to v jakési pravěké parodii na pomaloběžný osciloskop, kde to čmáralo na odvíjený fotocitlivý papír.
6.10.2014 (18:36:35)  # IP X
VroutekD (mail) :
Jinak řečeno, chce-li to Tabovl (neboť tyto a podobné kraviny sbírá), nechť se včas ozve, jinak to vyhodím do p...e.
6.10.2014 (18:48:05)  # IP X
interchangeable:
Honzíku ty nepoznáš spinaný zdroj ty si chodil do školy jo ? Tak já se asi v té škole učil a ty spal **02
6.10.2014 (19:10:42)  # IP X
VroutekD (mail) :
Už ti někdo ve školce řekl, že opakovaná zábava není zábavná? Možná by ses měl vrátit i do kočárku, nějak si pleteš píseček s diskuzí pro obrázky. Zřejmě požádám admina, aby tu uděal pořádek, protože si chodíš utírat prdelku do nesprávného listu diskuze. **38
7.10.2014 (09:03:41)  # IP X
interchangeable:
Jen si žaluj to je ti podobný **37 aneb když byla napsána pravda EJHLE je to špatně honzík za blba
7.10.2014 (15:04:28)  # IP X
VroutekD (mail) :
Opravdu? Za blba proč, že mě nějaký plošák vytažený z tvé prdele, který si ani nedělal a v životě bys neudělal, vůbec nezajímá? Sorry, ale běž plakat jinam. **02
9.10.2014 (20:44:00)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
To je pod tim HEF406908 nějaká žvejkačka nebo co?
10.10.2014 (19:37:48)  # IP X
VroutekD (mail) :
A hele, další dle romana blbec, co nepozná HEF4069UBT **03
10.10.2014 (22:12:53)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
**03 Tyhle unbuffered potvory se docela často využívají pro všelijaké prasárny. Dokonce i jako zesilovač do zkreslení pro kytaristy.

2.10.2014 (18:14:36)  K # IP X
interchangeable:
extrem **02

OBRÁZEK
2.10.2014 (18:19:57)  # IP X
PTC:
hmm**13
2.10.2014 (21:43:34)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
kde to je? **13
3.10.2014 (08:41:59)  # IP X
interchangeable:
nějakej prodejce z ebay má asi doma zásobárnu **02
3.10.2014 (11:40:43)  # IP X
Dr. Doktor:
zásobárnu fejků **35

Návštěvní diskuzní kniha danyk.cz
Hlavní diskuze Diskuze s obrázky Bazar Píseček


Strana 24 / 34
Vláken 847, na str:


RSS danykovy diskuze - tato kategorie   RSS danykovy diskuze - všechny kategorie

Stará diskuze