Diskuze - danyk.cz

• Diskuze s obrázky. Tato kategorie je určena k diskuzi nad vloženými obrázky. Vkládejte (přiměřeně velké) obrázky ve tvaru Obr:adresa, tedy např. Obr:http://danyk.cz/kniha/obrazek1.jpg
• Umí BBCode tagy: [b]tučně[/b], [i]kurzíva[/i], [s]škrtnuté[/s], [code]kód[/code] a označování odkazů.
• Všechny kategorie kromě Písečku jsou jen pro schválené uživatele. Pozor - za spam nebo nevhodné zprávy Vám bude zrušen účet.

Přezdívka:
Heslo:
Text:

10.06.2014 (18:24:24)  K # IP X
loučák:
OBRÁZEK
10.06.2014 (19:48:32)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
Ještě pořád ti tam něco chybí **02
10.06.2014 (19:57:59)  # IP X
loučák:
ano, hodně toho chybí, ale už je aspoň něco **37
10.06.2014 (23:07:00)  # IP X
toman:
Ucel? Hlava a pata? **02 Doted jsem si to nevsim, ale to je kazde predni kolo nezavisle?
11.06.2014 (06:47:54)  # IP X
loučák:
Nevim co myslíš tím nezávisle? Jako že by mělo každý svoju pístnicu a nebyly spojený? To ne, jen to není pod tou trubkou vidět
OBRÁZEK
11.06.2014 (08:40:55)  # IP X
loučák:
Účel: Třeba převezení štípačky (asi 350kg), nebo přetažení kůlů atd. TKčko je sice úžasný na tvrdý práce, ale přecijen je to 50let starej nafrovej motor, kterýmu chvilku po startu trvá, než se práceschopnej a i samotnej stuenej start je čím dál tím obtížnější procedura, takže asi tak **37
14.06.2014 (22:03:34)  # IP X
loučák:
dneska už jsem rajtoval po dvorku, jen sem polámal nějaký bedýnky, protože jsem ještě nezapojoval brzdy. Ono se to umí rozjet aji na 18V, jen mi teda 16mm2 kabel pálil v ruce, když jsem rajtoval po písku **37
14.06.2014 (23:22:15)  # IP X
loučák:
ale není se čemu divit, v originále když to hrabalo na místě, tak i 35mm2 kabel topil, až mu smrděla izolace a klešťák ukazoval 800A, podle toho co říkali ti co to měli nebo servisovali **37
14.06.2014 (23:37:32)  # IP X
Dr. Doktor:
chudáci motoři, ty je odvaříš ještě než to dostavíš
14.06.2014 (23:46:01)  # IP X
Dr. Doktor:
BTW vypočítal sis vůbec předem jmenovité parametry (moment motoru a na kolech, rychlost, stoupavost...)? Pokud ne, tak je celá práce úplně k ničemu (což si ostatně všichni myslíme už od začátku **02 )
15.06.2014 (00:14:47)  # IP X
loučák:
Ano, počítal, ale v hloubi duše jse doufal, že jsem se o jedno destiný místo seknul. Podle dnešní testů ne, takže tam jebnu dva asynchronní motory 5,5kW a budu doufat, že moje výpočty budou opět správné, pak bych se dotáhl teoreticky na TKčko v tažné síle (6kN) a max rychlostí též (25km/h). Samože to ale v žádném případě nebude mít takoé teréní schopnosti **37
15.06.2014 (12:08:28)  # IP X
Arambajk:
Cože asynchronní? Budeš stavět dvakrát měnič pro DTC hnaný SW pod Win palubního počítače, anebo úplně jinak, ventilovej pohon s tyristorama a kompenzačníma svitkama, to by byla stylovější paráda:)

No tak když nestačí moment, tak zpřevodovat, menší kola, nebo víc motorů (ted nevím, jestli máš čtyři nebo tři).
15.06.2014 (21:20:57)  # IP X
loučák:
Menší kola ne, ale dát víc motorů je dobrej nápad, díky. Mám dva, ale vím ještě o dvou. Pak by se to 1:2 zpřevodovalo a to už by bylo ono podle mých výpočtů. Tak jo, to su rád že se nemusím schánět frekvenční měniče a asynchronní motory **37
17.06.2014 (22:28:29)  # IP X
loučák:
Jo, teď mě to napadlo, na každou převodovku dva motory spojený řetězem a jako mezipřevod variátor z nějakýho většího skútru. Jo, to by mělo jít **37
19.06.2014 (22:24:59)  # IP X
Dr. Doktor:
A ještě tam dej přehazovačku z kola pro řazení a taky spojku z náklaďáku. A nakonec, nebylo by od věci to pohánět startérem z lokomotivy...
19.06.2014 (22:41:58)  # IP X
antonicek (mail) :
Proc jsi tam nedal dynamo z triodyny?
20.06.2014 (00:07:55)  # IP X
d.mh:
Proc jsi tam nedal kastli z libera?
20.06.2014 (20:19:23)  # IP X
toman:
Proc jsi tam nedal pedaly za 13 000 z litinoveho kola?
20.06.2014 (21:53:17)  # IP X
loučák:
tak nakonec tam dám asi pevnej řetězovej mezipřevod 1:2. No, dneska jsem to zkoušel a docela pěkně to jelo a ikdyž už to má 800kg, tak se to dokázalo zahrabat na písku. sice jen na písku ale zase 800kg a nový šípáky. Ale prostě ty 4 motory jsou potřeba, už jsou další dva doma, jen je tam napasovat **37
20.06.2014 (22:07:26)  # IP X
loučák:
OBRÁZEK
Za povšimnutí stojí velice originální volant (kus jacku). Na řízení přední nápravy jsem narychlo nabodoval hřebenáče ze škodovky. Reverzační stykače jsou zároveň spínací. Rychlost se volí přecvaknutím krokodýla na příslušnou svorku (18-24-30V). Propojení mezi akubloky je 16mm2 Al a netopil moc, jen hřál (asi 30°C), totéž motory, až po hodině blbnutí na nich bylo nějaké povrchové ohřátí cítit (určitě ne víc jak 35°C a ani po sundání deklů nebylo vůbec nic cítit, že by se pálilo). Sedačka je z libera. Brzdy jsem zatím neřešil, brzdil jsem protiproudem, ale teda cukalo to jako kráva **37
21.06.2014 (10:37:49)  # IP X
Arambajk:
Brzdy, až bude měnič, půjde pěkně brzdit rekuperací, tak na to myslet v návrhu (vpodstatě jen snímat obě polarity proudu a přepínat reverzační relé při průchodu nulou) Další varianta je dát buzení včetně reverzačního relé do usměrňovače, ale pak máš zbytečný úbytky, ale rekuperace by fungovala automaticky i jen s provizorním řízením střídy.
21.06.2014 (10:50:22)  # IP X
d.mh:
Domácí traktor s náhonem na předek? wtf?
21.06.2014 (18:28:17)  # IP X
VroutekD (mail) :
A eště si zapomněl, že zatáčí prdelí... A nebo že by se na tom jezdilo zádama dopředu? **38
21.06.2014 (19:48:18)  # IP X
d.mh:
Ty šípový kola jsou taky obráceně. Jestli nebylo jednodušší opravit toho balkána nebo co to bylo. **13
21.06.2014 (22:07:15)  # IP X
toman:
Boze muj, to je ale picovina. **02
21.06.2014 (22:49:14)  # IP X
d.mh:
Uvidíme to to bude dělat v tahu, ale prozatím bych to nazval samochodný přepravník baterií.
22.06.2014 (22:42:32)  # IP X
loučák:
To je snad jasný, že v realu to bude jezdit opačně, ale nechtěl jsem pokládat sedačku ocelovým rámem na baterky co dávaj 10kA. Na prvotní testy to nemá vliv, jak to jezdí. Stejně je na tom ještě kopa práce, jen jsem se chtěl svíst **37
25.06.2014 (00:33:24)  # IP X
milan (mail) :
paráda... konečně se to hnulo z místa...
ste snad nikdy neviděli horský malotraktor...
http://amperak.rajce.idnes.cz/horsky_traktor_rapid_heur...
svahová dostupnost 79° a prej z toho spadne pravděpodobněji řidič, než že se to převrátí **02
většina horských malotraktorů má hnaná přední kola a zadní lze připnout. a když zapřemýšlíte, zjistíte proč maj řízenou zadní nápravu.
25.06.2014 (23:35:39)  # IP X
RBMK (web) :
Já jsem odhadoval, že s většíma kolama to bude mít prd sílu.
Chceš tam dát víc motorů a řetězový převod, ale já bych tam svařil z železných desek přídavnou převodovku a dal ozubený kola. Velký na vstup převodovky a po stranách menší pro každý motor.
26.06.2014 (23:55:38)  # IP X
milan (mail) :
nehledě na to, že řetěz musíš mazat, práší se na něj, písek na něj lítá, bahno...
do převodovky naleješ olej a ten neměniš už. pač se v životě neopotřebuje na tom traktoru. kola převodová kuchají z zetorů a V3S.
řetěz se taky vytahuje, a když tu řetězovku přivaříš, tak ti změkne a vojede se ještě dřív. navíc na ten moment bych chtěl vidět řetěz...

4.06.2014 (23:25:13)  K # IP X
bobo (mail) (web) :
OBRÁZEK
5.06.2014 (02:26:22)  # IP X
VroutekD (mail) :
OBRÁZEK
5.06.2014 (12:11:36)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
tak ten popis mě oddělal **03
6.06.2014 (18:05:00)  # IP X
osci:
fakt? já se smál tomu čárovýmu kódu ale kažný máme jiný smysl pro humor no

2.06.2014 (22:50:57)  K # IP X
VroutekD (mail) :
Co myslíte, kde to bylo focené, které město?
OBRÁZEK
3.06.2014 (15:30:57)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
hmmmm. Žeby Moskva? **16
3.06.2014 (16:34:02)  # IP X
VroutekD (mail) :
Ne, Mockba to neni.
3.06.2014 (19:44:46)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
A to máme poznat podle tý prdele autobusu ? **16 **02
3.06.2014 (20:23:30)  # IP X
Arambajk:
Bez nápovědy nebo většího rozlišení to asi nepůjde... Jekatěrinburg?
3.06.2014 (21:15:57)  # IP X
VroutekD (mail) :
Dobře, tak nápověda. Není to v Rusku.
3.06.2014 (21:23:00)  # IP X
antonicek (mail) :
KLDR - Pchjongjang
3.06.2014 (21:52:39)  # IP X
VroutekD (mail) :
**31
4.06.2014 (03:43:09)  # IP X
RayeR (web) :
Jo, jedine v KLDR sou tak siroky silnice a tak prazdny, protoze auto si tam skoro nikdo nemuze poridit, viz film Vitejte v KLDR...
4.06.2014 (14:36:38)  # IP X
RAELLY (mail) :
Koukám a vidím Brněnskej autobus :D - trochu to kazí ty výškový budovy vzadu... No takže bych šel od našich hranic na Východ !!

31.05.2014 (16:06:45)  K # IP X
loučák:
OBRÁZEK taky sem jebnu jendu svou fotku, abyste neřekli **37
31.05.2014 (16:09:16)  # IP X
loučák:
OBRÁZEK a nejspíš to funguje. No, tak jsem se to konečně naučil, dávat sem fotky **37
31.05.2014 (16:20:42)  # IP X
d.mh:
Podle náklonu soudím ze následoval krátký smyk a poté dlouhý slajd po asfaltu...
31.05.2014 (16:28:51)  # IP X
loučák:
Tak jel jsem na hraně, ale vyšlo mi to **37
31.05.2014 (21:01:17)  # IP X
toman:
Nikdo nic nerikal, klidne to smaz, na sportovce mas hodne slabou figuru. **23
1.06.2014 (10:22:06)  # IP X
Dr. Doktor:
Než se načetly fotky, já už se bál, že funguje ten "traktor"...
1.06.2014 (22:11:28)  # IP X
loučák:
ale na cyklistu příliš silnou, tak 5kg musí dolů **37
1.06.2014 (22:17:09)  # IP X
loučák:
říká ti něco Miguel Indurain, když už jsi ten odborník přes cyklistiku? **37
2.06.2014 (06:20:47)  # IP X
d.mh:
To těch 5kg nejde ušetřit na kole? Jestli je posvařovaný z litiny jako ten traktor... **38
2.06.2014 (16:34:39)  # IP X
loučák:
na horským kole bych mohl ušetřit tak max. 3kg, což by stálo asi 150 000Kč, na silničním bych mohl ušetřit asi 1kg, to by stálo tak nějak podobně. Asi raději zhubnu **37
2.06.2014 (16:36:03)  # IP X
loučák:
Horský je posvařovaný z litiny hliníku, silniční slepený herkulesem z uhlíkovejch špagátů **37
2.06.2014 (22:41:50)  # IP X
Dr. Doktor:
Zhubni 30kg a pak se můžeš chlubit tímto https://fbexternal-a.akamaihd.net/safe_image.php?d=AQCr...
3.06.2014 (17:02:41)  # IP X
loučák:
ne že bych to chtěl, ale musí to mít brutální UCI limit **37
4.06.2014 (23:45:47)  # IP X
RBMK (web) :
takovej elektromotor v trubce od pedálů není k zahození...
6.06.2014 (00:07:52)  # IP X
VroutekD (mail) :
OBRÁZEK
6.06.2014 (06:13:16)  # IP X
loučák:
takovej elektromotor v trubce u pedálů na na dvouletej zákaz činosti, k zahození určitě ne **37
6.06.2014 (16:17:48)  # IP X
RayeR (web) :
Hm, nekde psali ze v PC klavesnici snad sidli mnohem vic bakterii nez treba na WC, ale proti gustu **02

30.05.2014 (23:15:40)  K # IP X
toman:
Tohle ma byt to tolik ospevovane Uberauto, vejde se mi mezi svetlomety. Tedy ti chudaci lide tam sedeli dost namackani u sebe, ale hadam ze to je vyznam toho auta, sblizovat. Pak ale nevim co je vyznamem toho ze tam sedeli temer vzprimene a 2m nad vozovkou, snad jedine leda to ze chudak ridic lec jede dost pomalu radeji oblizuje krajnici protoze ma strach, ze se to prevrati, nedivim se, staci se podivat na ty proporce. **02

OBRÁZEK
31.05.2014 (06:26:22)  # IP X
loučák:
toto je nejspíš suzuki, ale nevadí. Ale to už tu bylo. Je tu užší a důležitější je, že se to většinou vejde třeba mezi tyhle tyčky http://www.nalcz.cz/images/zabrany/z2.jpg co bejvaj všude možně po městech, když už neuznáváš lesní použití. Nebo sem se vejde, tam by se BMW nevešlo http://www.mapy.cz/s/a0rX . No prstě věř tomu, že už jsi potka pár míst, kam ses nevešel a libero by se vešlo, jen sis to neuvědomoval.
Jo, krásně se do toho nastupuje, krásně se vystupuje, ne jak do těhle sportovních coupé, do kterých se leze jak do sklepa.
OBRÁZEK a tady by zas BMW jelo mnohem pomaleji. Hlavně by se tam ani nedostalo, to nevíš co všechno je před tím **37
31.05.2014 (06:28:03)  # IP X
loučák:
no, hlavně když jsme u toho, tak je to právě univerzální. Můžou tam jet dva a ten co neřídí si může jet pohodlně na madračce, nebo se jich tam vejde 6, když je to nutné **37
31.05.2014 (11:57:09)  # IP X
... (mail) :
toman: co to řídíš za káru?
31.05.2014 (11:59:29)  # IP X
toman:
Zase kecas loucakoviny, mne staci tech sest v rade predemnou. Ze s tim muzes vejit do pesi zony nebo zakazu je jiste uzitecne, bohuzel jsem to auto videl, sedeli tam dva a uz meli malo vzduchu, mam auto pro 5 a pohodlne se svezou 4, v te plechovici siroke jako dve moje sedacky vedle sebe se sveze 6, no jiste, ale pak musi do kopce 4 vystoupit aby to ten motor ze sekacky vytahl. **03
31.05.2014 (12:07:49)  # IP X
... (mail) :
Jinak nedáváte mi na výběr, ale kočky preferujou BMW :D (moje kára, ale brzo půjde z domu)
http://2i.cz/04e5f2d80b
http://2i.cz/26c7d0fa29
31.05.2014 (12:37:57)  # IP X
loučák:
http://dulaj.rajce.idnes.cz/nastenka/#ataklevozdevozles... když těch 40kW stačí na tohle, tak to nemá problém ani ze 6ti lidma. Jiank je vidět, že jsi nikdy necestoval 3hod na madračce. To je teprve pohodička, ještě když máš nad sebou prosklenou střechu **37
31.05.2014 (12:41:12)  # IP X
loučák:
http://vojtadedek.rajce.idnes.cz/Subaru_Libero_-_sraz_M... sračky, boční sklon i stoupání 22°. 15 liber to vyjelo, ale hádej na kolikátej pokus se to povedlo GAZu sobolovi s 15mm hrubými špalky? **37
31.05.2014 (12:41:58)  # IP X
loučák:
nebo ulehčím ti otázku. Nevyjel to, ale tipni si, kolikrát to zkoušel **37
31.05.2014 (14:41:22)  # IP X
d.mh:
Včera jsem potkal libero. Když jsem se na přechodu dožadoval přejití, řidič místo toho šlápl na plyn a zahalil mě do modrého oblaku. Ten zvuk byl tak strašnej ze jsem řidiče litoval ještě půl hodiny...
31.05.2014 (15:01:29)  # IP X
loučák:
no, to bylo asi s karburátorem, se stává. Asi M6AD¨5 let neměněnej. Jinak ve všech liberách co máme je v chladiči i ostřikovačích voda z potoka s nemrznoucí směsí a nic neříkají.
https://www.youtube.com/watch?v=aCnY31RC2Fc a i mechanicky to něco vydrží **37
31.05.2014 (15:35:56)  # IP X
d.mh:
Co to máte za potok, že v něm máte nemrznoucí směs?
A když nic neříkají, fungujou vůbec? **02
31.05.2014 (15:50:26)  # IP X
loučák:
jistě, fungujou. Ale u toho suzuki carry je zajmavější věc, že když se dupne prudko na brzdy, tak starší modely bez ABS se postaví na přední, protože to má motor vepředu **37
31.05.2014 (16:03:52)  # IP X
d.mh:
A nohy si řidič dá kam, když to má motor vepředu? Nebo taky leží na matraci?
31.05.2014 (16:11:18)  # IP X
loučák:
ne, to má 4válec do Včka pod přeními sedačkami **37
31.05.2014 (20:43:19)  # IP X
toman:
To je debil.. **03
1.06.2014 (22:13:17)  # IP X
loučák:
tak kolikrát si teda myslíš, že to z tím GAZem zkusil? A kolikrát bys to zkusil ty s BMW? **37
2.06.2014 (17:59:48)  # IP X
d.mh:
Antidot by to nezkusil, ale vzal by si značkový holínky BMW, a došel pěšky. **37
2.06.2014 (18:31:11)  # IP X
loučák:
ale antidot má 400Nm a zadní samosvor, ten by to jel i na sněhu až nahorů driftem, protože jen to vyjet je pro jeho BMW moc jednoduchý **37
5.06.2014 (09:14:55)  # IP X
RBMK (web) :
GAZ - řidič buď neměl koule se rozjet, s tím neuměl, nebo tam měl něco blbě.
5.06.2014 (15:32:59)  # IP X
loučák:
to si piš že to rozjížděl. Jenže když to má 3t, tak jak se to tam může vyškrábat? A co se zkušeností týče, tak taky projel hedvábnou stezku (to je zas nějaká móda asi?) **37

28.05.2014 (20:35:50)  K # IP X
loučák:
Nemám co dělat, tak procházím starý fotky, malinko opožděný OBRÁZEK
29.05.2014 (19:46:35)  # IP X
Dr. Doktor:
Trošku víc opožděný.
29.05.2014 (21:26:11)  # IP X
š120:
loučák je opožděný
29.05.2014 (21:52:37)  # IP X
loučák:
toto bylo jako test. Dám to jsem ještě jednou a kdy, to ovlivní Putin svým plynem. Samozdřejmě se všichni co máme topení dřevem a samotížný systém hodně nasmějem **37
29.05.2014 (22:12:34)  # IP X
toman:
SamoZDRejme, co to je samotizny sistem? **37
29.05.2014 (22:17:52)  # IP X
loučák:
že i když vypnou elektriku, (což nejspíš ne) tak to bude topit, protože tam není jediný čerpadlo nebo ventilátor **37
29.05.2014 (22:34:27)  # IP X
toman:
Mit jedinou starost v zivote, sekat drivi na zimu aby bylo cim topit, a tesit se az budes topit jako posledni v republice je skutecne jednoduchy zivot, ne pro kazdeho ale jednoduchy. Jako ty. **28
30.05.2014 (14:30:05)  # IP X
loučák:
Já má nejraději ty nejjednodušší věci **37

27.05.2014 (19:52:52)  K # IP X
bobo (mail) (web) :
OBRÁZEK
27.05.2014 (21:49:46)  # IP X
Dr. Doktor:
Kolik diaků, to museli rozebrat hodně vysavačů **03

26.05.2014 (02:42:32)  K # IP X
RayeR (web) :
Tak mam dalsi hezkej privesek na klice :)

OBRÁZEK

OBRÁZEK
26.05.2014 (10:32:18)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
Má to i hezkou dirku na kroužek **04

17.05.2014 (01:13:40)  K # IP X
VroutekD (mail) :
Spadnul mi na zem akumulátor z ručky na dvoumetr... a vysypalo se z něj překvapení ve formě šesti hnusných akumulátorů **16
OBRÁZEK
17.05.2014 (03:15:37)  # IP X
RayeR (web) :
Proc hnusnych? GP, Sanyo... teda koho napadlo to takle michat, ale jinak... chtel bys snad naky ultrafire? **02
17.05.2014 (11:42:45)  # IP X
danyk (mail) (web) :
Jak se ta 1500mAh škvrkla v kombinaci s těma 2600mAh **02 teda jestli taky nemaj ve skutečnosti 740mAh jako ty moje. **01
17.05.2014 (12:38:35)  # IP X
Alesh (mail) :
To je skoro stejnej battery holder jako má Alan 42 kterej jsem měl.
17.05.2014 (15:01:20)  # IP X
spectrum:
Nebo Nissei Denki N888V
17.05.2014 (15:55:48)  # IP X
VroutekD (mail) :
Proč hnusný? Nějaká čína, to GP je odpad a ty sanya nahoře je taky pekelný šrot, ty články odcházely jako mávnutím kouzelného proutku, samovybíjení jako kráva.
Co neni dneska Sanyo Eneloop, není dneska použitelnej tužkovej akumulátor. Zajímalo by mě taky, zda už Dan změřil kapacitu těm Sanyo Enl.
17.05.2014 (18:25:42)  # IP X
RayeR (web) :
Ja mam Sanya 2700mAh HR-3U par let a este se nak drzi, neprisly mi ze by nejak vybocovaly z toho co sem mel, s GPckama zkusenosti nemam (jen alkaliky do DMM).
Taky sem zvedav jak dopadlo mereni.
Sakra, si nakej ten kapacintatormetr budu muset konecne taky zbastlit...
18.05.2014 (18:19:03)  # IP X
danyk (mail) (web) :
VroutekD>
Po 2. nabití proudem 360mA (delta peak) to při vybíjení 0,4A ukazuje 1730mAh. V datasheetu ale uváděj, že ta kapcita (min. 1900, typ. 2000mAh) je měřená po nabíjení 200mA 16h, a to po "few" cyklech.
18.05.2014 (23:30:02)  # IP X
RayeR (web) :
Tak bud ti ten kapacintatometr nekde trochu silha nebo se ta baterka este nerozcvicila. Kazdopadne to potvrzuje, ze kvalitni znacka teda +- tu kapacitu ma zatimco ty uzasne ciny sou uplne mimo...
20.05.2014 (17:00:57)  # IP X
Dr. Doktor:
to deltacosi nabíjení je naprd, nenabije to baterku úplně.
21.05.2014 (00:57:17)  # IP X
RayeR (web) :
Hm nevim, bezne se to tak pouziva, na kolik %? Taky ta detekce peaku nejakou dobu trva, protoze musi bejt prokazanej pokles napeti a ne naka fluktuace. Navic kdyz to ridi naky MCUcko nad kderym ohrnujes nos, tak neni problem, aby to to este po deltapeaku nejakou chvili nabijelo treba C/10...
Ja sem se teda k tomu porad nedokopal, stale pouzivam svoji asi 20 let starou primitivni nabijecku s konst. proudem C/10 a proste to po dane dobe rucne vypnu, doma neni kam spechat....
22.05.2014 (12:41:30)  # IP X
Dr. Doktor:
JJ nabíjím taky proudem C/10, vypnu to až du kolem a baterky jsou teplý. Měl jsem procesorovou nabíječku ANSMANN, baterky po dokončení nabíjení a po přepnutí na udržovací režim nebyly nabitý úplně, když jsem je na tom udržovacím režimu nechal třeba ještě 10h, vydržely vždycky dýl. Baterky po dvou letech odešly a v nabíječce se upekl tranzistor (DPS pod ním totálně hnědočerná), tak jsem se na ni vyprdl.
23.05.2014 (17:04:03)  # IP X
RBMK (web) :
Po tom, co se mi při nabíjení lidl nabíječkou baterky poblily, tak se asi taky vrátim k osvědčené C/10 nabíječce zapojené do mechanického časovače.
23.05.2014 (21:44:17)  # IP X
VroutekD (mail) :
Mě se jednou vyzvracely ve svítilně alkalický baterky... to by od nich jeden nečekal...
15.06.2014 (23:35:59)  # IP X
milan (mail) :
delta peak baterky přebíjí, protože se ten peak projeví až po přebití. delta peak nefunguje na staré vylítané baterky, protože ty mají peaky v pruběhu nabíjení.
proto třeba nabíječk pro modeláře mají ten peak nastavitelný. pač zrovna baterky do modelu maj mrtě peaků při nabíjení. klasocka nabíječka je vyplivla jako nabité knedka, ale potom co jsem trošku oroštoval nabíjecí proud to přtlouklo něaké ty falešné peaky a do 2Ah baterky nacpu 3ah a mám ji napitou za pul hodinky **02

16.05.2014 (18:37:05)  K # IP X
danyk (mail) (web) :
OBRÁZEK
Tenhle pytel bejvala krabice (než putovala poštou) **14
16.05.2014 (21:34:44)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
Klasika, českej poště se vyhejbat obloukem. Je zajímavý, že když je na tom nálepka "Křehké" tak je to rozkopaný ještě víc než kdyby tam nebyla **09
17.05.2014 (00:09:11)  # IP X
Dr. Doktor:
To je spíš očekávatelný než zajímavý.
17.05.2014 (03:17:27)  # IP X
RayeR (web) :
Koukam nakej rosypanej caj na tom, v tom asi nebyly lampy, to by bylo radosti...
18.05.2014 (11:04:19)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
Kdes to objednával? V Číně? Pokud ano tak ti to takhle rozkopali už tam, a v česku dokopaly **37
23.05.2014 (17:18:52)  # IP X
RBMK (web) :
Pokud v číně zapomenou na povrch nalepit banány, tak to poštovní gorily vzteky rozdupou jako na obrázku.
Ve spedicích jsou pokrokoví, tam mají už většinou slony

12.05.2014 (19:20:12)  K # IP X
Radek (mail) :
střeva settopboxu CyberHome. Došly díry... **36
OBRÁZEK
13.05.2014 (14:28:34)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
to je originál nebo tvůj bastl? **03
13.05.2014 (19:32:01)  # IP X
Radek (mail) :
bodejť, bežně tady plácám na koleni seťáky, když zrovna nemám do čeho píchnout **09

29.04.2014 (20:45:38)  K # IP X
FLY_star (mail) :
kapku jsem si hrál **02
OBRÁZEK
29.04.2014 (21:42:06)  # IP X
RBMK (web) :
Přežil?
29.04.2014 (21:46:48)  # IP X
FLY_star (mail) :
jasne ze jo ram jen na 48% :D to je cislo pi ktere mi generoval progrmam y-cruncher **04
29.04.2014 (22:45:48)  # IP X
VroutekD (mail) :
Úžasný. Seš fakt hustej. Uměl bys takhle přesně spočítat třeba sinus nějakýho úhlu, nebo třeba eulera?
29.04.2014 (22:58:25)  # IP X
Tabovl:
Euler je triviální a síny taky nejsou nic moc extra... Zajímavější je třeba zdánlivě obyčejné Pí.
29.04.2014 (23:47:13)  # IP X
VroutekD (mail) :
Výpočet pí Leibnizovou řadou je asi tak složitý, jako ty Taylorovy polynomy sínusu.
29.04.2014 (23:50:34)  # IP X
VroutekD (mail) :
To mi připomíná, jak sme si na úvodní hodině v Matlabu generovali čtvercovou matici 100 milionů prvků. To bylo taky fakt hustý.
30.04.2014 (15:36:22)  # IP X
FLY_star (mail) :
mužu zkusit **04
30.04.2014 (17:14:50)  # IP X
VroutekD (mail) :
Zkuz naprogramovat tu Leibnizovu řadu do AVRka, a nech ho taky počítat, třeba den, kam se to dostane.
30.04.2014 (18:20:35)  # IP X
Tabovl:
Kurva, proč se to nezobrazilo normálně?
Ta Leibnizova řada má moc dělení, to bude v AVRku pomalý... A na to abych to byl schopen nějak "poladit" jsme moc velkej matematickej analfabet.
30.04.2014 (19:37:54)  # IP X
FLY_star (mail) :
to je dobrý nápad ale jak už psal Tabovl tak to bude dost pomalé ale za zkoušku to stojí **05
1.05.2014 (14:08:14)  # IP X
bkralik (web) :
Leibnitzova řada konverguje uber-pomalu, snad každá jiná řada pro výpočet pi funguje lépe...
1.05.2014 (14:20:57)  # IP X
VroutekD (mail) :
To je možný, ale pochopí jí snad každý, protože je jednoduchá. Komu se to nezdá, tak může použít Wijngaardenovu transformaci. **02
3.05.2014 (15:28:51)  # IP X
Pavel_P:
To nic neni, pri transformaci 1GB velkeho XMLka v mi to sezere okolo 4GB RAM.
3.05.2014 (18:36:05)  # IP X
RayeR (web) :
To taky zpracovavas v Pythonu a pod? Pak se nedivim :)
4.05.2014 (14:33:04)  # IP X
Pavel_P:
Ale kdepak , delam jen C,C++, nebo C# podle typu projektu
4.05.2014 (18:05:20)  # IP X
RayeR (web) :
Tak prevest napred do nake uspornejsi binarni reprezentace, dyk to XML v textove podobe je strasny balast...

22.04.2014 (21:32:48)  K # IP X
VroutekD (mail) :
Ujo a jeho cirkulárka

OBRÁZEK
22.04.2014 (21:50:32)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
DANGEROUS
23.04.2014 (06:41:39)  # IP X
Milan Neviďanský (mail) :
Tomu nerozumiem, ten druhý motor, či čo je to (asi z Tatramatky) robí postrk? **20
23.04.2014 (17:06:15)  # IP X
d.mh:
Ne, to je napínací kladka. **37
23.04.2014 (22:16:56)  # IP X
danyk (mail) (web) :
Perpetuum mobile cirkulárka **02. Co je motor a co generátor? **16
26.04.2014 (22:07:04)  # IP X
VroutekD (mail) :
Našel sem video jak to "řeže" **03**03**03
https://www.youtube.com/watch?v=XaCvivPXPzE
27.04.2014 (11:42:42)  # IP X
interchangeable:
**02**03**02 když budou doma topit balsou nebo dýhou tak myslím že slušná cirkulárka **02
zlatá česká práce cirkulárka s motorem z čerpací stanice elektrárny mělník, 4,5KW řemenice se 4 řemeny 10x25 a kotouč 60cm **27 suchá dubová fošna 50mm žádná probléma **37
27.04.2014 (20:30:48)  # IP X
loučák:
taky máme ve sklepě 4,5kW cirguli, ale v dnešní době, kdy motorová pila o výkonu 3,9kW má 6kg přestává mít cirgule význam, třeba ta naše se asi posledních 10let nehla **37
28.04.2014 (13:47:14)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
Loučáku, to jako všechno řežete motorovkou ? I ty kulatiny ? To bych u toho asi chcípnul, to je lepší si stoupnout k cirgule. Když ti to ještě někdo podává tak se nemusíš ani ohýbat, silnější kulatiny vezmeš na podavači. Stačí jen tu cirguli otevřít, to můžeš i za běhu.
Navíc my tam máme motor 3,5kW a když na tom neděláš píčoviny tak uřízneš úplně všechno, samozřejmně když ty píčoviny děláš tak se ti zahryzne i malinkatý polínko na 4,5kW motoru, a pak ti to řádně namlátí. Cirguli nejsou prdel ....
28.04.2014 (20:25:50)  # IP X
loučák:
jo, buď to řežem rovnou v lese na metry a pak skládáme hráze, nebo to řežem rovnou na kladˇáku když to přivezem za TKčem na metry a pak děláme hráze. A pak do těch metrových hrází zajede táta pilou a drží plnej knedlík a bere ji celou na půl. Na obě strany padaj 50cm kulány. Ale je pravda, že kdybys chtěl tohle praktivat nějakou hobby pilou, tak budeš asi pěkně nasranej, že to nejde. To je potřeba právě něco kolem těch 60ccm a vejš, a lišta 21". Pak je to rychlejší, protože toho bereš hodně zaráz. Nakonec bych asi podotknul, že každej si musí vypracovat svůj systém založený na vlastních zkušenostech, každej to má jinak.
28.04.2014 (20:29:20)  # IP X
loučák:
A jinak ty malý do 10cm rovnáme pečlivě (konce na jednu stranu) na klaďák, ale vždy první položíme 6tku řetěz. Doma to tím řetězem na fest stáhnem a zdvihnem hup-cukem do přiměřené výšky. Odjede se z vlečkou a už se to řeže na špalíky kolem 40cm a taky to jde velice rychle
28.04.2014 (21:39:02)  # IP X
Dr. Doktor:
Zapomněl jsi zmínit Libero. (Shnilero, Kontejnero, Krabicero...)
28.04.2014 (22:17:54)  # IP X
loučák:
omlouvám se, jdu to napravit. Když jsme liberem, tak to řežem všecko v lese na metrový, krásně se to tam skládá a metrová délka je praktická **37
1.05.2014 (17:31:54)  # IP X
Radek (mail) :
řezat to na metry je kokotismus. Pak to řežeš doma znova, aby se to dalo rozštípat a ládovat do kamen?
2.05.2014 (06:57:42)  # IP X
loučák:
jo, tak tu trochu co štípem řežem rovnou na pulmetry, ale když potřebuješ skládat to dřevo na třeba 2,5m vysoký skládky, tak to se dělá nejlíp v metrech. A jak jsem už psal, pak se prostě bere ta hromada celá na půl, ne po jednom, takže to jde hodně rychle. Protože ty skládky z metrových se stavěj mnohem rychleji než z půlmetrových naštípaných, takže to vyjde časově líp
3.05.2014 (12:09:38)  # IP X
Radek (mail) :
no, tak asi jo. Naši mají tak malej dvorek, že se tam nikam metrový polena prostě nevejdou, tak se řeže "na list pily" (40cm). A řeže se rovnou v lese, protože pak můžeš po zarovnání posledního polínka rovnou jít na oběd, místo aby ses ještě hodinu kokotil s lopatou a pytlem. V lese to tolik nevadí... **01
5.05.2014 (22:19:13)  # IP X
loučák:
jo, a o tom to je, že si musí každej vypracovat svůj systém, který bude uzpůsoben jeho podmínkám.
16.06.2014 (00:01:53)  # IP X
milan (mail) :
taky řeže táta vše pilou. jen já oxiduju u cirkule, protože mě to baví. piliny dáváme pod zvířata.
dřevo se řeže na metry a dává se někam do rázu schnout (u nás schne jen mpár měsíců, málo dřeva) pak se přiveze k baráku kde se složí na trávník. pak přijedu s cirkulí, vemu a krájím. musí se to rzvrhnout tak, aby to bylo logické. pila musí být tak aby se dobře dávalo a špalky musej padat tak aby se hnedle daly odvážet pod střechu.
jinak cirkule a odpoledne spálí pár korun, pila pár desítek korun a navíc pila se opotřebovává (motor)
těžkej kulán na kolíbku dostanu, ale stěží. to se docela bojím abych se nesmekl a nepadl na kotouč. lepší je pokrájet irkulí malé a pak pilou to co cirkule neveme lehce **04

21.04.2014 (23:02:46)  K # IP X
danyk (mail) (web) :
OBRÁZEK
Byly tu ekologický NiCd bez paměťovýho efektu, ale co teprve NiMH Perpetuum mobile !!! **02
22.04.2014 (00:15:17)  # IP X
RBMK (web) :
900mAh bez započítání ztrát? ty zbylé 3000 mAh asi zapoměli přibalit.
22.04.2014 (02:05:51)  # IP X
VroutekD (mail) :
Co je to "DO NOT mutilte" ? **16
22.04.2014 (08:38:59)  # IP X
danyk (mail) (web) :
Obvykle se nabíjí 15h 0,1C, takže ve skutečnosti to má tak 600mAh **16. Beztak je to přeznačená NiCd. Ale stejně je sranda, že tu kapacitu (to po čem laik jde) si vymysleli, a při tom nabíjecí údaje napsali správně (protože kdyby napsali 380mA 15h, tak by z toho zbyla jen hromádka břečky) **38
22.04.2014 (12:33:14)  # IP X
VroutekD (mail) :
Jaká metoda by šla použít pro jednoznačné odlišení NiCd a NiMH, nedestruktivní případně destrukticní?
Jestli bys nechtěl zjistit, jestli je to fakt MH nebo Cd **01
22.04.2014 (12:50:18)  # IP X
danyk (mail) (web) :
Já ty baterky nemam, tohle je z netu. Jak to poznat, nevim, je to podobný. Destruktivní metoda: Nechat to toho číňana, co to nabízí, sníst, jestli to přežije nebo ne **02.
22.04.2014 (13:17:09)  # IP X
VroutekD (mail) :
Jo, pochopil jsem, že je nemáš, spíš jsem to myslel tak koupit a vyzkoušet **02
Nemáš doma náhodou Sanyo Eneloop, ty bílý, starší série co měly mít typ. 2Ah?
22.04.2014 (16:15:22)  # IP X
d.mh:
22.04.2014 (18:59:02)  # IP X
danyk (mail) (web) :
nemam, ale nějaký by se mi hodily **01. Kde si to koupil? Sou docela drahý, ne? U těch čínskejch, co sem nedávno pořídil (udávaj 3000mAh), sem naměřil od 309 do 380mAh (...).
22.04.2014 (19:20:31)  # IP X
danyk (mail) (web) :
OBRÁZEK
Tohle je taky zajímavý... ta čína neváží ani půlku toho, co poctivá NiMH **02
22.04.2014 (20:20:55)  # IP X
d.mh:
Pokud to bylo na mě, tak je mám normálně z krámu. Místní IT potřeby. Nebyly nejlevnější, ale po dvou letech pořád držej.
22.04.2014 (21:23:40)  # IP X
bkralik (web) :
Myslím si, že ty enelopy nekecaj, v externím blesku k zrcadlovce jsem s tím na plese fotil celej večer a neubyla ani čárka... ale přeměřit by to bylo samozřejmě zajímavý **01
23.04.2014 (01:06:26)  # IP X
RayeR (web) :
>VroutekD
zadnou osvedcenou metodu nemam, ale tusim ze NiCd sou tvrdsi, schopny dat vetsi pulzni proud a tady se typicky vyrabely do kapacit tak neco malo pres 1Ah u AA, takze vse co ma kolem 2Ah je NiMH pokud nedoslo k nakymu radikalnimu vylepseni technologie. Stejne je to asi pase, EU to kadmium nejspis zakazala :P
23.04.2014 (08:50:38)  # IP X
VroutekD (mail) :
No, s tím vybíjecím proudem to asi taky půjde blbě. Pokud si pamatuju, tak ty enelopy jdou trápit až 2/7 ampéry, a do zkratu to taví šňůry od měřáku (>20A)... **02

21.04.2014 (22:50:50)  K # IP X
danyk (mail) (web) :
OBRÁZEK
V číně je to možný **01
22.04.2014 (00:16:08)  # IP X
RBMK (web) :
když to píšou, tak bych jim věřil.

21.04.2014 (17:44:54)  K # IP X
Senila:
OBRÁZEK Ty kola! **03 Prisaham ze na zahradnim kolecku mam vetsi.
22.04.2014 (00:16:44)  # IP X
RBMK (web) :
a kolik kol máš na zahradním kolečku poháněných?
26.04.2014 (16:04:40)  # IP X
loučák:
přísahám, že to má lepší terénní dostupnost v PR Dlouholoučské Stráně než tvoje BMW, a s autocrossovými protektory 155 R13 s 12mm hlubokým vzorkem takovou dostupnost, že na to nemáš ani pěšky **37
26.04.2014 (16:08:05)  # IP X
Antonicek (mail) :
prisaham, ze loucak ma o kolecko min **03
16.06.2014 (00:15:44)  # IP X
milan (mail) :
však má libero, nepotřebuje kolečko. všechno vozí v liberu **02

17.04.2014 (09:38:47)  K # IP X
VroutekD (mail) :
Destruction derby round 2:
OBRÁZEK
17.04.2014 (12:34:36)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
lol ty starý harddisky **02
17.04.2014 (20:36:50)  # IP X
RayeR (web) :
Tohle je poradnej buben :)
OBRÁZEK
17.04.2014 (21:33:28)  # IP X
trojak29 (mail) :
to muselo být zašroubovaný k podlaze né? **02
20.04.2014 (20:37:58)  # IP X
Davidsob's (mail) :
-> vroutekD nemoh bys mi jeden ten 5,25" disk schovat ?
21.04.2014 (14:07:18)  # IP X
VroutekD (mail) :
Bohužel nemohl, už žádné nejsou. Vše bylo rozebráno na prvočinitele a především ty jemné posuvy hlav, ze kterých budou měřící přípravky do optické laboratoře.
21.04.2014 (14:49:05)  # IP X
Davidsob's (mail) :
zbylo ti aspoň to šasí ?
21.04.2014 (15:55:42)  # IP X
VroutekD (mail) :
Jedno šasí tu mám. K čemu ti bude ten kus hliníku? Chtěl sem to do sběru...
21.04.2014 (16:20:57)  # IP X
VroutekD (mail) :
...ale ty chceš asi i dekl na další HDD-AMP. Tak to už ani to nemám, jen jedny ty litý střeva, který nesou mechaniku.
21.04.2014 (20:16:26)  # IP X
Davidsob's (mail) :
bejval by mi stačil jen ten kulatej kryt
21.04.2014 (21:34:32)  # IP X
VroutekD (mail) :
Ty už bohužel nejsou, mám jen ten hliníkový bazmek z disku na fotce nahoře.
22.04.2014 (00:17:45)  # IP X
RBMK (web) :
jsou lidi, co to sbírají. Pro ty tu mám překvápko na výměnu za jinou technickou zajímavost. kuchat už to nebudu.
23.04.2014 (01:11:25)  # IP X
RayeR (web) :
Jo, mozna je tehle disku skoda, zachvili to bude cenena starozitnost. Ja ten svuj 20MB ST-225 rozhodne likvidovat nebudu, mam k nemu i MFM ISA kartu a kabelaz a co sem to naposled pred par lety zkousel, tak z toho este nabehl MS-DOS 3.3 **37

14.04.2014 (16:28:30)  K # IP X
RayeR (web) :
Tak este jeden :)
OBRÁZEK
14.04.2014 (20:03:29)  # IP X
Tabovl:
**03**03**03**03 ten poslední mě úplně rozsekal **03
1.05.2014 (16:12:06)  # IP X
interchangeable:
poslední je spíš debil když neumí vypnout aktualizace **03

14.04.2014 (12:23:51)  K # IP X
Dr. Doktor:
OBRÁZEK
14.04.2014 (13:19:58)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
protože tomu dáš buzení **20
14.04.2014 (14:12:07)  # IP X
harchom (mail) :
uzemnenie...
14.04.2014 (17:07:32)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
když nejsi uzeměný tak funguješ jako anténa, takže buzení **37
15.04.2014 (00:24:42)  # IP X
salam24:
Možná, že kdyby to bylo zaplý v síti, že by ti to dodalo určité uzení tvého prstu.
20.04.2014 (12:57:05)  # IP X
Senila:
Buzeni do lin. stabilizatoru? Uz to neber.. **37
1.05.2014 (16:13:01)  # IP X
interchangeable:
to dá přece rozum lin. stabilizátory maj na výboje ten nejvetší a zasadní vliv **02

8.04.2014 (23:47:10)  K # IP X
VroutekD (mail) :
OBRÁZEK
9.04.2014 (02:44:57)  # IP X
RayeR (web) :
Jo taky sem jednou rozebral stary SCSIcko, kery zabiralo dve 3,5" pozice a kamos mel kdysi i stary MFMko kery zabiralo dve 5,25" pozice a v Jimaz bazaru meli dokonce jednou neco s asi 8" plotnama...
9.04.2014 (03:08:22)  # IP X
VroutekD (mail) :
Tohle je právěže 5+1/4. Pěkný macek.
9.04.2014 (03:48:24)  # IP X
RayeR (web) :
A MFM nebo SCSI? Ten stary seagate mel jen 10MB na plotnu, tedy zavratna kapacita 80MB. Ale v dobe, kdy mely PC treba jen disketovku nebo 10MB disk, tak to bylo dobry, ale ten hukot motoru to bylo... Z tedoby mam jednu ST-251, dodnes funckni, jen zas mozna bude po letech potrebovat low-level format :)
9.04.2014 (12:44:17)  # IP X
VroutekD (mail) :
To ti bohužel nepovím, zbytek toho doma nemám a z ploten to nepoznám. Blbé je, že nejsem schopen rozebrat ten motor, abych obnovil utrhané dráty, takže je to celé k ničemu.
9.04.2014 (17:02:13)  # IP X
RayeR (web) :
Ty stary MFMka mely rekl bych jinou barvu ploten, takovouhle:
http://rayer.g6.cz/hardware/hddtech/st-225hd.jpg
To tvoje ma spis barvu jako modernejsi disky, ale z toho uhlu to neni tak videt. A cos chtel delat s moturkem? To melo uz treba po letech vybehany a piskajici loziska...
9.04.2014 (19:23:59)  # IP X
VroutekD (mail) :
Jo, plotny vypadají jak u normálních disků.
Motor samotný váží caa půl kila, s tím už se něco dá dělat. Má vevnitř i tři halovky, ale dráty urvaný a nejde to rozebrat - tak už to bohužel skončilo v krabici "kovošrot".
9.04.2014 (21:40:32)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
9.04.2014 (22:33:35)  # IP X
RayeR (web) :
Jo neco takoveho meli tehda v tom Jimazu, mozna to melo min ploten ale podobne velky. Bylo to uz nak odkrytovany, ze bylo prave videt dovnitr. Pak uz sem nic podobnyho nikde nevidel.

8.04.2014 (17:51:36)  K # IP X
RayeR (web) :
OBRÁZEK
8.04.2014 (20:23:51)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
lol **03
9.04.2014 (16:51:36)  # IP X
RayeR (web) :
btw koukam ze podpora Windows XP Embedded, ktere maji stejne jadro jako XP, tak konci az 12. ledna 2016. Otazka jesi fixy budou dostupne pro bezne uzivatele.

5.04.2014 (22:25:15)  K # IP X
RayeR (web) :
OBRÁZEK
5.04.2014 (23:43:46)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
z toho by bylo ale zlata! **18
6.04.2014 (01:12:52)  # IP X
RayeR (web) :
Proto to taky ta sberna vykupuje (lonska cena v Holicich byla tusim 3000kc/kg) ale jen u keramickych starsich. Na novych typech uz neni skoro nic. Ja bych se tim docela rad prograbnul, urcite by se tam nasly naky exotictejsi kousky do sbirky. I kdyz vidim samej desktop srot, ale treba alphu64 bych docela bral a rad ji vykoupil...
7.04.2014 (21:06:16)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
Chytrý lidi by to neměli vůbec vyhazovat,stačí se podívat na internet,protože tam je tisíce tutoriálů jak z toho získat zlato.
A zlato z kila starých procesorů svou cenou značně převyšuje 3000 Kč **11
8.04.2014 (01:40:21)  # IP X
interchangeable:
já s intelama házel žabky na řece **02 AMD pochopitelně šli hned ke dnu to není náhoda **03
8.04.2014 (18:16:41)  # IP X
RayeR (web) :
>MrSlehofer
No vono to neni tak jednoduchy, protoze mnozstvi pouzityho zlata slo v prubehu let radove dolu, viz:
http://www.ozcopper.com/computer-cpu-gold-yields/
Takze to co tam v tom kontaku maji neni zrovna nic vynosnyho. Navic kdyz si spocitas celkovy naklady na chemky, energii a cas, tak zistis ze se ti to doma v malym rozhodne nevyplati.
Je skoda ty CPUcka nicit, lepsi nekam uskladnit na par let az to bude veci starozitnost a pak dobre prodat **37
Treba prvni intel 4004: http://www.ebay.com/itm/VINTAGE-INTEL-C4004-PROCESSOR-C...

4.04.2014 (23:53:07)  K # IP X
VroutekD (mail) :
Problém kondové sračkovitosti netrpí jen domácí elektronika, ale taky ta průmyslové. Kond na pětivoltovém výstupu měniče je nafučený jak balón. V tom kosočtverci chybí k dokonalosti jen ta čárka.
OBRÁZEK
5.04.2014 (00:48:54)  # IP X
RayeR (web) :
A co je to za znacku/vyrobce? Holt si zaridili dalsi vydelek skrze jejich znackovy servis...
5.04.2014 (01:10:23)  # IP X
VroutekD (mail) :
českej Komap...
5.04.2014 (01:12:21)  # IP X
VroutekD (mail) :
a nebo to neni český? Nevim, ale mám tu toho půl kýble, všecko tentýž kond v prdeli.
5.04.2014 (08:28:14)  # IP X
Radek (mail) :
zajímalo by mě, co se bude dít, až kvůli sračkovejm elytům začnou vznikat hmotný škody, nebo úrazy. To jsem si doteď myslel, že průmyslu se tehle trend vyhybá...
5.04.2014 (15:03:59)  # IP X
d.mh:
který výrobce je ochoten přiznat že závadu způsobil (záměrně) vadný elyt? u spotřebáku se servis odvolá na nesprávný použití, do průmyslu holt budou muset něco vymyslet...
5.04.2014 (22:32:01)  # IP X
RayeR (web) :
Jo Komap sidli v Praze, tehda sem se o ne taky trochu zajimal kuli praci a potkal sem od nich par lidi... Na nasich deskach uz zadny elyty nejsou, s modernima spinakama postaci pat MLCC keramik, i kdyz je jasny ze ty po naky dobe taky odejdou.
A co ze to teda je, naky PLC? Hodi se to k necemu? Koukam ze tom ma CAN sbernici...
6.04.2014 (02:46:56)  # IP X
VroutekD (mail) :
Bohužel, PLC to neni. Nějaký zpracovátor 8 nebo 16ti čidel detonací snad k dýzl agregátum. Hodí se to akorát na krabičku a výkuch.. Jsou tam pěkný multiplexry analog devices, nějaký prapodivný šváby, zde je k nim trocha omáčky: http://www.intersil.com/content/dam/Intersil/documents/...
Jeden hnusný procesor od renesasu, obyč měnič 2576 v DILu a hrst SMD optočlenů, jež se mi dosud nepovedlo identifikovat.

A tady sem našel teďka nějaký lepší povídání k tomu: https://answers.yahoo.com/question/index?qid=2009062205...
6.04.2014 (13:02:46)  # IP X
Radek (mail) :
d.mh> no nevím, je problém se odvolat na to, že všechny parametry byly za provozu dodržovaný, nebo na to, že elektronika od Siemensu nebo ABB chodí roky bez problémů?
6.04.2014 (19:15:27)  # IP X
Tabovl:
České zastoupení jedné nejmenované ale světoznámé firmy, nám, při obědě na školení na jejich měniče, neoficiálně přímo zdělilo, že kondy v napájecím zdroji si máme preventivně vyměnit samy, aby jsme ušetřily za poštovné a pozáruční servis.
8.04.2014 (01:24:42)  # IP X
interchangeable:
když vidím ty kondy moc prumyslové to nebude spíš pro firmy co se za rok rozpadnou a prodají **02 to je dnes moderní trend nahrabat si dotace atd a pak šup pryč

4.04.2014 (20:32:32)  K # IP X
danyk (mail) (web) :
OBRÁZEK
**14
4.04.2014 (21:38:08)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
Asi je čas přejít na něco jinýho **04
4.04.2014 (23:07:50)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Tos neměl stahovat, určitě v tom bude ještě nějaký trojan s autodestrukčním mechanismem **02
5.04.2014 (00:50:08)  # IP X
RayeR (web) :
Jj, to se deje troubum, co si nechavaji zaply automaticky aktualizace... Jedu vesele dal dokud neshnije zakladovka :)
5.04.2014 (08:13:12)  # IP X
Radek (mail) :
pěkná kokotina. Nejlepší win, a sráči z MS ho zazděj. Asi už docházejí prachy...
5.04.2014 (15:05:43)  # IP X
d.mh:
jsem si vzpomněl na nádhernej příklad - "Vaše tiskárna dosáhla konce své životnosti." **16
5.04.2014 (22:36:34)  # IP X
RayeR (web) :
Podle me se nic zasadniho dit nebude, kdo chtel prejit na visty nebo dlazdice, tak uz tak davno ucinil a komu staci stavajici PC, tak pojede dal. Nehlede na PC v prumyslu, kde bezi odladeny aplikace, tam se jentak nekdo do upgrade nepohrne.

3.04.2014 (15:49:45)  K # IP X
danyk (mail) (web) :
OBRÁZEK
**07
3.04.2014 (20:18:00)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
vodotrysk z cartrige? **05
3.04.2014 (21:35:24)  # IP X
danyk (mail) (web) :
Sem zkusil několik let starou zaschlou kartridž hodit do kelímku s vodou, prostříknout vodou, pak vyfoukat vodu kompresorem, a nalejt do toho čínskej inkoust (lahvičky na doplnění), a když sem to dal do tiskárny, ono to zase normálně tiskne **02
3.04.2014 (23:54:32)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Nikdy to neproplachuj tlakem, může se to někde delaminovat! Vždycky radši podtlak, tj. položit do kelímku s destilkou a propanolem a nasávat stříkačkou. Ale u nějaké takové trosky asi není žádná škoda, pokud se zničí.

Jinak ještě bys mohl zkusit ten vodotrysk řídit **07
http://www.2i.cz/31fa7a5083

Návštěvní diskuzní kniha danyk.cz
Hlavní diskuze Diskuze s obrázky Bazar Píseček


Strana 27 / 34
Vláken 847, na str:


RSS danykovy diskuze - tato kategorie   RSS danykovy diskuze - všechny kategorie

Stará diskuze