Diskuze - danyk.cz

• Bazar. Tato kategire slouží jako bazar - můžete zde vkládat své nabídky a poptávky.
• Umí BBCode tagy: [b]tučně[/b], [i]kurzíva[/i], [s]škrtnuté[/s], [code]kód[/code] a označování odkazů.
• Všechny kategorie kromě Písečku jsou jen pro schválené uživatele. Pozor - za spam nebo nevhodné zprávy Vám bude zrušen účet.

Přezdívka:
Heslo:
Text:

29.09.2015 (21:20:05)  K # IP X
David Dusík (mail) :
Prodam za přijatelnou cenu po domluvě dva vývesní štíty z herny. Jsou tam segmentový displaye a číslice z led s optikama. Je to řízený procesorem. V plechovém šasí jak to original bylo, jen to sundali. Foto snad ještě dodam, nutný odvoz.
30.09.2015 (10:37:01)  # IP X
Martin12:
odkud, za kolik ? dik
1.10.2015 (22:38:07)  # IP X
David Dusík (mail) :
Praha západ M.p.B. nabídni něco rozumnýho a je to tvoje. Napiš mi na fb

28.09.2015 (01:27:21)  K # IP X
JM (mail) :
Dobrý den,

prodám 2x trafíčko 220/6,3V 2A - cena 100kč/ks

dále prodávám osciloskopické obrazovka DG7-32/01 se stínícími plechy (nikdy nepoužité), 100kč/ks

a testovací patici pro PL509, 6P45s atd. Cena 50kč včetně 1xpl509.

Fotky zde : http://joncik.rajce.idnes.cz/Prodej/


Zájemci pište mi emaily na jonasmacek(zafináč)email.cz.

Díky
29.09.2015 (17:48:05)  # IP X
RayeR (web) :
hm, keramicka patice na PL509 se zas tak bezne nevidi, to bych i vzal, jestli se nekdy vyskytujes v praze. Nespecha to. Platit postovny nema u takovy castky smysl.

25.09.2015 (11:28:48)  K # IP X
DaytonC:
http://danyk.cz/prodam20.jpg

prodám úplně stejný za 5kč/kus
zkrácené vývody, cín na pinech, (min množství 25ks)
pište na Roman77@centrum.cz

a všechny aukce zde...
http://aukro.cz/listing/user/listing.php?us_id=15528023
25.09.2015 (23:06:58)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
A furt mu to není blbý...
26.09.2015 (00:23:28)  # IP X
SOB's (mail) :
stejně na to nikdo nekouká **01
26.09.2015 (10:19:21)  # IP X
DaytonC:
1.není
2.určitě kouká
26.09.2015 (11:57:09)  # IP X
Dr. Doktor:
Já na to koukám a
1. divím se že to někoho baví pořád nabízet nesmysly za pár korun u kterých při koupi oproti třeba GM ušetřím tak 1 korunu
2. říkám si jestli ten člověk vůbec něco prodá, respektive jestli to co prodá mu aspoň stačí pro pokrytí poplatků za vystavení...

Radši jdi vydělávat do práce, tohle je ztráta času a energie (nejen tvoje ale i lidí co na to koukají)
26.09.2015 (12:19:47)  # IP X
DaytonC:
1. tak třeba zdroj
http://aukro.cz/trafo-spin-zdroj-lpv60-12-230v-12v-max-...
cena GM je 490kč já vystavuju za 280kč plus pošta takže uspora 1kč je nesmysl
2. určitě prodá...je tu ovšem otázka co je ti do toho?
26.09.2015 (12:46:29)  # IP X
Dr. Doktor:
Kolik vyděláš za měsíc?
26.09.2015 (12:46:54)  # IP X
Dr. Doktor:
Co je mi do toho - zajímá mě to. **02 Zajímá mě způsob myšlení lidí...
26.09.2015 (14:00:53)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Přičemž na aliexpressu se dá koupit za $11...
26.09.2015 (18:48:23)  # IP X
Tim:
Nojo, než někdo pochopí, že aukro je svým způsobem přežitek, tak to bude ještě chvilku trvat... respektive, dokud nezačně prodávat pod cenou než číňan bež pošty, tak toho moc neprodá **02
27.09.2015 (12:33:50)  # IP X
danyk (mail) (web) :
Aukro neni přežitek **05. Na starý věci je to dobrý. Ale v podstatě naprosto cokoliv novýho, co je na aukru, se dá někde koupit levnějc bez překupníka.
27.09.2015 (13:03:39)  # IP X
bkralik (web) :
Vzhledem k tomu, jaký má poslední dobou aukro poplatky (zkuste si tam prodat nějaký oblečení - tam to je klidně přes 10%), tak je uplnej nesmysl ho používat. Koukněte na bazoš - ten je úplně zdarma a daleko lepší...
28.09.2015 (00:30:25)  # IP X
RayeR (web) :
Jo, zrovna sem se letos musel smat, kdyz sem videl v Holicich prodavat ty vlaknovy LED zarovky za ceny ke 300Kc, je toho plnej Alik... Ale prekupnictvi od cinanu u nas evidentne jeste porad kvete...
28.09.2015 (00:35:43)  # IP X
RayeR (web) :
>kralik
nj, jenze na bazosi nemuzes drazit od koruny, to pak neni ta spravna hysterie :)
Jinak samozrejme na bazos chodim radsi, uz leta letouci...

18.09.2015 (17:29:55)  K # IP X
S.M-A-RT:
Nabízím deset plechových krabiček pro nějaké kontrukce, rozměry 155x115x30mm. Uvnitř je i deska, vadná, na součástky (konektory, ledky atp).
Cena na domluvě :) Celkem deset kusů (9 bilých, jedna černá).
Osobka možná v Praze.

https://www.dropbox.com/sh/td8e66npm5ut4gt/AADj3XrVvoU2...
18.09.2015 (17:32:28)  # IP X
S.M-A-RT:
Některé krabičky nesou samozřejmě stopy používání (chybí gumové nožičky či jsou otisky jak byly stavěné na sobě), nicméně jsou to jen kosmetické nedostatky **01
26.09.2015 (07:43:54)  # IP X
Radek (mail) :
nevyužiju to, ale to zařízení vypadá vyloženě hezky **04

17.09.2015 (09:28:41)  K # IP X
bkralik (web) :
Nechcete někdo výstupáky z AUJ637čky? Válí se mi to tu a nevím co s tím... Za odvoz + cenu mědi...

14.09.2015 (15:07:38)  K # IP X
xxx_88 (mail) :
sháním 2 diody BY329X do danykova regulovatelného zdroje 3-60V 40A, děkuji.
14.09.2015 (15:25:45)  # IP X
Martin12:
15.09.2015 (19:06:54)  # IP X
Martin12:
na co je potřebuješ ? stejný má danyk v reguláku 3-60V co stavím já, jestli stavíš taky, kde jsi nakoupil jádra a jaká ? dík
16.09.2015 (15:18:50)  # IP X
Tim:
Nepřijde mi moc dobrá idea bezhlavě kopírovat jedno zapojení a ani se při tom nezamyslet, jestli by se tam náhodou nehodily jiné diody, které jsou v obchodě ke mně nejblíže. Nechci srážet radost ze stavby, ale je dobré alespoŇ vědět, k čemu jaká součástka je a čím si ji mohu dovolit nahradit, aby se nezměnila funkce **04
16.09.2015 (16:36:38)  # IP X
Martin12:
ja nevím, chtěl tuto diodu tak jsem mu ji našel, a i když nápis na co to chce je víc jak povědomí tak to být nemusí, ja tam použil diody MUR1560, nejen protože mi přijdou dobré/lepší (snesou vyší proudy a menší napětí, abych pravdu řekl, netuším proč tam danyk použil diodu na >1kv ?) a navíc jak řikáš, mají je v GME -> pro mě skoro za rohem :)

9.09.2015 (19:25:50)  K # IP X
S.M-A-RT:
Vím, že se tu pár lidí vrtá ve starších NTB tak kdyby měl někdo zájem o PCMCIA síťové karty :)
2x Wifi Linksys 802.11b typ WCP11 ver.4
1x Ethernet + modem WS-LM288 včetně kabelů
Měli by být funkční, ale nemám jak vyzkoušet. U ethernet kabelu je konektor poškozený (nedrží jeden zámek), nicméně jinak fungoval.

https://www.dropbox.com/s/5swap0z2139l8bw/IMG_20150909_...

Klidně za něco vyměním, nebo když si zaplatí někdo poštovné tak mu to věnuji, přišlo mi to škoda vyhodit když by to třeba někdo využil.

6.09.2015 (15:53:18)  K # IP X
Kovasin (mail) :
Koupím dvoužilový kabel s americkou zástrčkou, pokud někdo má nějaký zbytečný ....
6.09.2015 (20:01:38)  # IP X
DaytonC:
za kolik?
Roman77@centrum.cz napiš si o fotku jestli je to to co potřebuješ ...
6.09.2015 (20:37:09)  # IP X
Dominik20:
7.09.2015 (17:02:42)  # IP X
Kovasin (mail) :
No proto se ptám, abych nemusel kupovat ten z GMe apod který stojí 70 :D
8.09.2015 (16:46:03)  # IP X
Dominik20:
Tak stejně to neni tak závratná cena. Ale když myslíš. Nebo případně ještě připočti poštovné a hned můžeš uháňet do GM. **19

4.09.2015 (12:27:21)  K # IP X
Blein (mail) :
Zdravím, rád bych se ve své nabídce pochlubil čítačem BM 520:
http://aukro.cz/digitronovy-univerzalni-citac-tesla-bm-...

K ceně prosím bez přípomínek **28 abych zase neslyšel, že někdo to vídá okolo kontejnerů.

Ještě bych se rád zeptal, má cenu za účelem prodeje nechat někde kalibrovat měřicí přístroj Datron 1071, který při auto testu vyhazuje EROR 6. Při kouknutí do menšího manuálu mě to odkazuje na zkalibrování a servis.
4.09.2015 (16:30:59)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Hádám, že za toho Datrona budeš chtít tak 70 papírů, že?
4.09.2015 (19:25:29)  # IP X
Blein (mail) :
Nejmíň **28 , vážně to nešlo bez nějáké připomínky? **11
4.09.2015 (19:37:30)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
To byla otázka, ne připomínka, ty blejno zinkové. Ten Datron mi přišel zajímavý. Vlastně jsem málem poslintal klávesnici u datasheetu.

Ale že jsi mi neodpověděl normálně, tak tady máš připomínku: Za tuhle cenu si můžu koupit 5-10 ekvivalentních moderních Agilentů, takže si vyskiv **37
4.09.2015 (19:43:28)  # IP X
Blein (mail) :
Ale né za 70 papírů, vidím občas, že se prodává za 30-40 ne ebay ve !funkčním! stavu. Dokonce tam byl jeden i za 25 a hned zmizel. Promiň, ale 70 mi přišlo jako výsměch.
5.09.2015 (08:44:34)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Však i cena toho BM520 je poblbená, když už jsme u toho...
Proto jsem hádal těch 70.
5.09.2015 (11:10:36)  # IP X
Dr. Doktor:
Jestli to změří 100 MHz s odchylkou max. 30 Hz, tak bych to i použil...
6.09.2015 (14:48:36)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Meri to oficialne do 12,5 MHz, kanal B jen do 10 MHz. Prakticky je to pouzitelny tak do 25 MHz se snizenou citlivosti. Proto rikam, ze je ta cena poblbena.
6.09.2015 (15:26:01)  # IP X
RBMK (mail) (web) :
Mám širší verzi se slotem na moduly, v tom směšovač do 900MHz, a druhej krám na díly s modulem měření impulsů. Dal jsem za to asi patnáct kil, takže Mistrovy ceny jsou lehce mimo. Ale pokud se nechá usmlouvat na něco rozumného, tak asi nebude problém. **16
13.09.2015 (23:11:22)  # IP X
Blein (mail) :
Je pravda, že cena je "trochu", "hodně" mimo, hlavně když se na to podívám z hlediska dostupnosti nových přístrojů s širším spektrem funkcí a možnosti měření. Takové zboží ode mně většinou koupí nějáký důchodce z nostalgie, sic né hned, ale přece. Možná časem sešoupnu cenu dolů, když nebudu mít úspěch.
Nyní se chci zeptat, dostalo se mi do rukou pár IO, tranzistorů a relé. Jejich množství po typech je mizivé 1-10 ks od typu, má cenu takové zboží někomu nabízet? Využije to ještě někdo? Váhám, protože vím, že rychlejší a snazší bude, to dát nějákému zlatokopovi. Koupí například někdo servisní paměť MHB2716C s programem na M1T380? **17
13.09.2015 (23:32:19)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
za tu romku ti mozna urve ruce vroutek, ma nechodivy m1t380...
14.09.2015 (07:54:42)  # IP X
Blein (mail) :
No výborně, snad si všimne konverzace, ale řekněme je to 1 kus z 15 a jeden typ. Co ostatní položky, vhodné pro zlatokopy? Všiml jsem si, že hodně lidu to prodává, ale nevím zda s "úspěchem". Ať to už prodává p. Douša na feritech, či Ing. Galuszka na svým elektro online schopu. Je po takovém zboží sháňka?

28.08.2015 (22:31:34)  K # IP X
Martin Beneš (mail) :
potřeboval bych asi 250 kondenzátorů tc 343 100 NF 1500 V za levno.Neměl by někdo?Nebo aspoň ňákej výprodej kde by šli kondenzátory pod 10 kč ks?
28.08.2015 (23:10:17)  # IP X
RayeR (web) :
Mozna se zkus zeptat Chozeho, ten kupuje v cine ruzne parni kondenzatory za lakave ceny...

27.08.2015 (08:28:39)  K # IP X
Dr. Doktor:
Sháním elektronky EL6 / 4699 případně EL5, nejlíp dvě a úplně nejlíp aspoň trochu párovné. Díky
27.08.2015 (10:25:16)  # IP X
RayeR (web) :
Ozivujes nakou starou lampovku?
27.08.2015 (12:23:07)  # IP X
Dr. Doktor:
Zesák TRAFORA co máme v práci, sem tam se na něj hraje na kytaru, nebo se použije pro mikrofon.
27.08.2015 (14:18:08)  # IP X
RayeR (web) :
Tak pokud nejde o zachovani historicke autenticity, tak by tam slo nsabastlit i novejsi lampu do te lamelove patice - udelat redukci. V Holicich nemeli? Par takovejch starsich lamp sem tam videl..
27.08.2015 (17:39:46)  # IP X
Dr. Doktor:
No asi jo, tam jsem od něj kupoval EBC3 a EF6 :-) Jsme mysleli že je to jednou z těchto lamp a nebylo. Že by to byl studeňák v patici to taky nevypadá... Borec tam měl EL5 ale jetou a za 70 korun, to by chtělo když už tak dvě podobný, a navíc ani nevěděl že 4699 existuje :D Netušil jsem jestli je to fakt ekvivalent tak jsem ji ani nebral. O zachování autenticity ani moc nejde ale nikomu se zas nebude chtít bastlit s redukcí... sehnat těžko, to už snáz seženu lampu
27.08.2015 (23:21:08)  # IP X
RayeR (web) :
4699 taky neznam, akorat 4654, tech je vsude mraky z tech rozhlasovech ustreden, ale ty maj anodu na cepicce, to bys musel predratovat...
Taky tam mel u toho vojenskyho srotu 2x EL51, kdyby bylo treba more power :)
28.08.2015 (05:48:59)  # IP X
SOB's (mail) :
4654 těch je všude mraky... no kéž by :-) já sem je tam viděl snad jen jednou a ještě k tomu za 250,- kus
jinak zjisti jakej to trafo má impedanční převod (jestli vubec umí 4 nebo 5 Ohm repráky) a pak tam můžeš dát třeba EL84, EL34, nebo ty zmiňovaný 4654, nebo pokud seženeš EL12...
28.08.2015 (15:38:58)  # IP X
RayeR (web) :
V Holicich sem je ted videl na vice mistech. Vic jak 50 bych za takovou flasku nedal. Jednu takovou ustrednu pro obecni rozhlas sem kdysi i rozebiral, byly tam myslim 4 na sasi. Jenze trafo jen se 100V vystupem, cili nahovno :( A sehnat nakej vrak treba toho Music 70, aby to nestalo balik, je docela rarita neska...
5.09.2015 (22:11:26)  # IP X
milan (mail) :
já tu mám zesák na 16R z kina... na čtyři lampy AD1... to je supervzácná lampa... bud to předělám nebo do šrotu
6.09.2015 (22:20:00)  # IP X
RayeR (web) :
Nj, 16R je taky naprd, leda bych si zapojil 2 bedny do serie do zapojeni "falster" (falesne stereo - v protifazi :)
A s tema AD1 mas pravdu, kamos naky shanel do Telefunken BigBen a litr je tak minimum. Na Kolbence sem jednou potkal jednu osuntelou za 500, ale nemel sem cim ozkouset a vzhledem k tomu jak tam s tim zachazi a kolikrat to prevazi z burzy na burzu, tak sem nechtel vyhodit petibabu za pravdepodobne bezceny nefunkcni strep...
6.09.2015 (23:32:48)  # IP X
Dr. Doktor:
Ekvivalent AD1 je prej 4683. To by mělo jít sehnat. Nebo prostě do těch patic nacpi 4654, dodělej přívody k čepicím a hotovo.
6.09.2015 (23:50:29)  # IP X
RayeR (web) :
On to shanel do staryho radia, kde je dulezity zachovat puvodni osazeni lamp. Takovej BigBen Saloon v dobrym stavu se prodava na aukru treba i za 70000... :)

24.08.2015 (00:11:11)  K # IP X
Daniel (mail) :
Nevala sa doma niekomu 1 vystupne trafo 9WN 676 04.3 ? Popripade 2 rovnake vystupne transformatory ? Ale aj ineho typu **01 Odkupim **01
26.08.2015 (17:00:48)  # IP X
Martin12:
mam doma 2x 9WN 676 04.3 a 1x 9WN 676 04, při měření indukčností jsem nenašel žádný rozdíl, a v zapojení po měření oscíkem taky téměř žádný rozdíl (hodně nepatrné zkulatění sinu při klesíní signálu) ale to může být spíš stavbou trafa a nevím zda je špatněji tohle nebo to .3 každopádně slyšitelně nic, stále sháním silnější výstupáky, nejlépe pro EL34, ale mé dosavadní pátrání zatím nepokrylo ani EL84 takže nevím, každopádně kdybych sehnal, tak ti můžu tyhle 676 04ky poslat :)
26.08.2015 (17:39:02)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Nebyl by prosím obrázek "zkulaceného sinu"?
26.08.2015 (18:51:00)  # IP X
RayeR (web) :
To je beznej jev elektronkovy soft-limitace. Proste ty vrcholky nejsou ostre ukrojeny jako u tranzistorovyho clippingu, ale jen se trochu zplacnou. Pro ucho jiste prijemnejsi...
26.08.2015 (22:07:49)  # IP X
Daniel (mail) :
Martin 12 tak sa mi ozvy na mail, bral by som tie 9wn 676 04.3 **01
27.08.2015 (00:49:04)  # IP X
Martin12:
Daniel: Ok, urco napisu :)
ms-boss: je to jak pise RayeR, kdyby jsi mel prubeh sinu z vstupu trafa a k tomu exponencialne zmeneny vystup toho trafa tak vidis, ze vrcholky jsou oproti vstupu jak kdyz po nich prejede buldozer, splacatene jak vrsky EL34 :)
27.08.2015 (18:29:30)  # IP X
Dr. Doktor:
exponenciálně? **19
27.08.2015 (18:42:00)  # IP X
Martin12:
mysleno v takovem pomeru aby MAXin melo v grafu stejnou vysku jako by melo mit MAXout
30.08.2015 (15:58:31)  # IP X
VroutekB:
Co to je za exponenciální píčoviny tady?**18

23.08.2015 (22:22:04)  K # IP X
RBMK (mail) (web) :
Za něco vyměním 2 plynové kotle vailant, funkční. pár let temperovaly nedokončenou rekonstrukci, pak se měnily za kondesrační.

8.08.2015 (14:45:56)  K # IP X
PTC:
Prodám 2 sekundáry na TC:
- 16*96cm 0,6mm drát
- 11*40cm 0,3mm drát + primár a základna
http://baltiwer.rajce.idnes.cz/Bazar
Predicter driver - propracovanej a funkční driver DRSSTC - DRko v akci: http://rayer.g6.cz/teslatr/teslaton/tt2011f.jpg
K predicteru mám 24V gatedriver...
Kondíky Itelcond 3300uf/400V, 3ks

Máte-li zájem, ozvěte se..
8.08.2015 (22:12:23)  # IP X
Martin Beneš (mail) :
kolik byste chtěl za ten sekundár 16x96cm?
8.08.2015 (23:06:43)  # IP X
pan Hole:
A je k tommu doživotní technická podpora? **01
9.08.2015 (08:30:33)  # IP X
Pavel_P:
To je teslak na tom youtubku v PDFku
10.08.2015 (17:19:16)  # IP X
PTC:
velkej sekundár za 500
malej 200
primár + základna 100kč
predicter tak za 400? (je tam hafo drahých součástek)
itelcondy tak po 30kč
Pár rad po koupi dám, na celý život ale neslibuji :-)
11.08.2015 (18:19:55)  # IP X
richard (mail) :
PTC: dojedeš na TT? Aspoň máš důvod, s těmi díly:-)
Koukni občas na mail, jestli ještě používáš, ten co jsi měl...

5.08.2015 (21:57:00)  K # IP X
DaytonC:
https://www.toradex.com/computer-on-modules/colibri-arm...
prodám...
pův cena 4100kč
cenu nabídněte na Roman77@centrum.cz
jinak mám verzi Col PXA320 806 IT tedy s větším rozsahem teplot...
nainstalován: Windows CE Embeded 6.0

30.07.2015 (18:44:41)  K # IP X
Koval (mail) :
Zdarec, potřeboval bych nějaký VN trafo s výstupem 3kV a proud by dalo asi 2A. Vím, že to je dost těžkej oříšek, ale doufám, že něco nabídnete **02 Kdyby ne, budu muset si ho asi navinout **01
30.07.2015 (19:47:11)  # IP X
Martin12:
možná nějaké starší NST z vlakových nádraží, ale spíš nějaké rozvodny nebo tak ale ty nst jsou nekdy dost silne, na 1A mam doma :)
30.07.2015 (20:45:09)  # IP X
Dr. Doktor:
2x MOT v sérii
30.07.2015 (21:12:09)  # IP X
Radek (mail) :
taky můžeš říct, na co to chceš. Co zkusit spínák? **01
30.07.2015 (22:49:19)  # IP X
RayeR (web) :
Coze, NST s 1A na sekundaru? To bych rad videl...
31.07.2015 (00:06:14)  # IP X
SOB's (mail) :
uvědomuješ si, že to je 6kW ? víš jak vypadá 6kVA trafo ?
1.08.2015 (13:02:40)  # IP X
danyk (mail) (web) :
Jediný běžně dostupný řešení, co mě napadá, je sérioparalelní kombinace několika MOTů...
1.08.2015 (18:22:36)  # IP X
Koval (mail) :
Jo, asi to tak udělám, ale těch 6kVA je fakt moc **02 Mám to na napájení VTTC a AM vysílače s GU43B a to je asi 1kW.
1.08.2015 (18:52:22)  # IP X
milan (mail) :
na provokaci CTU ti stačí míň jak 1kW **02
1.08.2015 (20:09:02)  # IP X
Martin12:
vim jak vypada 6KW, vzdit pisu ze jej mam doma, ma to cca 1x1x2m a byl s tim napajeny bilboard, vystup ma 3,5KV a psanou jednu A, ja ji nemeril, nemam merak na xKV takze jej tezko zmerim, ale vzhledem k tomu ze je to stare a poctive tak si troufam rict ze da i vice :)
1.08.2015 (23:14:20)  # IP X
SOB's (mail) :
já sem se neptal tebe
2.08.2015 (11:17:33)  # IP X
Dr. Doktor:
Martine, to asi nebude NST. Trubice, která by zvládla ampéru, by měla průměr tak 20 centimetrů a paralelně se dávat nedají.
2.08.2015 (17:52:36)  # IP X
Martin12:
Tak to se omlouvam, ale na PIG-Transformer mi to prijde dost male, na to ze by to tedy melo byt sloupove, jen prehozene na bilboard a jine me nenapada, tak nevím.
SOB's aha :D
2.08.2015 (19:06:05)  # IP X
Dr. Doktor:
1x1x2m je malé? **19**13
Jinak to taky může být měřicí trafo z vn rozvodny.
2.08.2015 (20:47:10)  # IP X
Radek (mail) :
ještě rejpnu, že normálním multimetrem se dá měřit proud i na VN. Jen je třeba ho položit na nevodivej povrch a přiměřeně daleko od čehokoliv vodivýho **37
2.08.2015 (22:01:32)  # IP X
Dr. Doktor:
...A zajistit aby nebyl překročený max. proud měřáku a byla v něm správná pojistka... **27
3.08.2015 (12:31:32)  # IP X
Martin12:
Dr Doktor no male samozrejme nejni ale co jsem videl PigTransformery, co maj trebas 5 metráků tak je to proti nim úplný drobeček.
Radek tak to jsem nevěděl, mam měřák cca za 3 tácy, dnes už by stál sic jen pár stovek, nějaký ten rok jej už mám ale jsem s níám spokojen, tak jsemnikdy nezkoušel měřit proud ve VN obvodu, nevím no :D, když budu mít v ruce nějaký shit za kilo, dvě od číňanů tak to třebas někdy zkusím, Dík :D
3.08.2015 (14:07:32)  # IP X
Dr. Doktor:
Já nevím, trafo co má 5 metráků má rozměry tak 1x1x0,5 metrů, možná i míň...
4.08.2015 (01:30:23)  # IP X
RayeR (web) :
LOL, jasne traf velkejch 1x1x2m mam doma plnou skrin **37
4.08.2015 (09:02:29)  # IP X
Koval (mail) :
>RayeR To je ten fór, trafo, velký 1x1x2m se ti do skříně vejde max. jednou **02
Ale už jsem to vyřešil, udělám nějakej spínák s IGBT a hotovo **04
4.08.2015 (17:55:40)  # IP X
RayeR (web) :
Mno, na tech 6Kw sem docela zvedavej, tak se tu pak pochlub :)
5.08.2015 (07:38:26)  # IP X
Koval (mail) :
6 kW je mooc, jak jsem psal někde tady, mám to na napájení GU43 a ta má 1kW **02 Ale zas nějakej třeba ZVS s IGBT 1200V/300A... No, nevim. Ale to VTTC vemu na teslathon, tak, jestli tam budeš, můžeš se na to kouknout **02
5.08.2015 (20:49:00)  # IP X
Radek (mail) :
1kW je max. anodová ztráta. Dle datašitu ta lampa dá trvale 1A katodou a 3,3kV na anodě. Takže 3,3kW, pulzní napětí klidně i 2x tolik. Takže jo, 6kW zdroj užiješ, ale špičkově tak 5-6kV, ať to má nějakej smysl. A taky mám profi měřák, a měřil jsem s ním proud na výstupu MOTu... **08
5.08.2015 (21:07:40)  # IP X
Koval (mail) :
Tak dobře, ten zdroj se hodit bude, ale zas nevím, jak poskládat jádro na takový monster trafo, velký ferity nejsou prakticky k sehnání **17 ...a taky nevím, z čeho tu svoji potvoru budu napájet, dejme tomu, vstup by byl usměrněná síť a má to mít asi 6kW, takže odebíranej proud by byl skoro 30A a na to jen tak nějaká zásuvka není **02
5.08.2015 (21:34:51)  # IP X
Radek (mail) :
nejlepší je jednocestně usměrněný trafo, nebo tohleto: http://i.imgur.com/xmolPpE.jpg. Už jen tímhle snížíš příkon na polovic a výboje budou stejný. Použití přerušovače -> další snížení příkonu. Spínák stejně odprasíš vf.
5.08.2015 (21:49:36)  # IP X
Koval (mail) :
Jo, toto zapojení (MOT s násobičem) mi navrhoval taky aybac a nic proti němu nemám **02 Ale přerušovač tam dávat nechci, ten dělá takový "nepěkný" výboje, ten se mi nelíbí **02 Hlavní je, že ten spínák ještě ani nemám možnost udělat, protože IGBT ještě nepřijely **02
5.08.2015 (22:49:02)  # IP X
RayeR (web) :
Kdyz si ten prerusovac sesynchronizujes se siti aby nespoustel zrovna pri max. napeti, tak by nemel bejt problem...
6.08.2015 (09:24:39)  # IP X
Radek (mail) :
přerušovač dělá pěkný výboje, to za prvý, za druhý, jak píše RayeR, za třetí se při vhodným nastavení přerušovače výboje ještě o kousek protáhnou, za čtvrtý může teslák běžet třeba i hodinu v kuse. "Nepěkný" výboje jsou věru slabej argument **02. A ten spínanej zdroj si postav, ale na tesláku ho zničíš.
6.08.2015 (11:29:30)  # IP X
Koval (mail) :
Dobře, uvidíte na Teslathonu, teda pokud ho do tý doby dodělám **02
Spínanej zdroj postavím, ale ještě nemám ty 1200V/300A IGBT bloky.

25.07.2015 (16:53:28)  K # IP X
danyk (mail) (web) :
Nemáte někdo přebytečnou Z5660M?
http://danyk.cz/digitrony07.jpg
Plánuju teploměr, ale zatím mám jen 1ks. Mám několik symbolovek Z5670M, jedna se použije jako znamínko + / -, ale pořád mi chybí ještě jedna Z5660M nebo v nouzi Z566M, která se oloupe **16.
8.08.2015 (14:11:45)  # IP X
Koval (mail) :
Mohl by být ZM1020 ?? Na aukru je za 200,-
11.08.2015 (11:35:44)  # IP X
danyk (mail) (web) :
To je něco uplně jinýho **01 Asi si to pleteš se ZM1040, ten je jakš takš podobnej Z566M. Akorát má teda trubičku dole. Ještě tam koukám je ZM1030, ale to je bi-quinární digitron, zapojit to je zase o něčem úplně jinym.

25.07.2015 (01:12:22)  K # IP X
RBMK (mail) (web) :
shánim digitální osciloskop, aby chodil min. na 50MHz za co nejmíň
nejlépe blízko 5k, ale do 10k by šlo, pokud by byl dobrý
klidně jetý a s vadama
25.07.2015 (12:32:39)  # IP X
Martin12:
nevim co na to bude kdo tady říkat ale mě se zamlouval tento http://www.gme.cz/osciloskop-dvoukanalovy-60mhz-owon-sd... ale nakonec jsem si koupil trochu dražší tento: http://www.gme.cz/osciloskop-dvoukanalovy-100mhz-owon-s... a na mě poměry je víc jak dostačující, hold asi jsem byl moc hodný, když mi z něj "ježíšek" zaplatil > polovinu :)
25.07.2015 (14:25:00)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
25.07.2015 (17:28:45)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
Když už jsme u těch osciloskopů co si myslíte o tomhle? **16
http://www.ebay.com/itm/DSO138-2-4-TFT-Digital-Oszillos...
a vím že kvůly tomu TFT bude vroutek pičovat **07
26.07.2015 (10:48:38)  # IP X
Dr. Doktor:
Myslím si to, že 1 Msps je na dvě věci. Na který to si domyslíš...
27.07.2015 (23:28:05)  # IP X
bkralik (web) :
Já bych bral nějakýho Rigola, co jsem měl v ruce Owon, tak mi to přišlo nějak moc jako omalovánky...
Plus co vím, tak Rigol má u všech low-end modelů stejnej hardware a dá se to odemknout na vyšší verzi. Takže koupíš 50 MHz, něco tam flashneš a máš 100 MHz verzi...

21.07.2015 (21:02:14)  K # IP X
Mr.X:
Tak jsem naměřil pár PCL86 a vybral jsem celkem 7, který maj nejlepší parametry. Ia pentody minimálně 20mA, Ia triody minimálně 1,5mA. Pokud máš zájem, tak jsou tvý.
21.07.2015 (21:02:55)  # IP X
Mr.X:
To patří k diskuzi o elektronkách o pár řádků níž
22.07.2015 (18:15:35)  # IP X
Martin12:
kolik a za kolik ? popř kde bydlíš ? nevím jestli je český pošta vs elektronky to prave ořechove ... :)
22.07.2015 (18:31:34)  # IP X
richard (mail) :
Pokud odesílatel umí zabalit, není potřeba ani platit za "křehké", kor u takových pidi elektronek...
22.07.2015 (20:28:38)  # IP X
Mr.X:
To pořešíme přes mail polak.jan93@seznam.cz **01 Jinak jsem z Poděbrad, ale neni problém poslat
22.07.2015 (21:46:33)  # IP X
Dr. Doktor:
Tyhle flašky v vydrží pád z metru na lino, pokud se to zamotá do bublin tak bez problému. Přímožhavené vysílací elektronky jsou ale něco jiného, tam stačí větší otřes a křehké vlákno praskne, ty je opravdu neradno posílat poštou.
27.07.2015 (00:09:16)  # IP X
RayeR (web) :
Proboha, hlavne tam nepiste "krehke", to pusobi na postaky jak rudy hadr na byka :)

21.07.2015 (13:44:55)  K # IP X
DaytonC:
Kdo chce spín. zdrojíky typ HLG, CLG,230VAC/12V max.11A...za cca 200kč plus poštovné.... jsou testované 1hodinu na 4A nemám silnější zátěž proto ta nízká cena.. k dispozici 2ks

------------------------------------------------------------------------
**29**29**29**29**29**29**29**29**29**29**29**29**29**29**29
21.07.2015 (13:45:49)  # IP X
DaytonC:
pište na Roman77@centrum.cz

20.07.2015 (21:57:00)  K # IP X
Dr. Doktor:
Tomáš Korec nabízí VN VF rezonanční keramické kodenzátory (např. do VTTC), neonový transformátor, vysílací elektronky, za dobré ceny. Kdo má zájem kontaktujte ho na korec.com uzenáč seznam cz (mail dekódovat).

15.07.2015 (12:51:14)  K # IP X
Koval (mail) :
Já mám taky problém s paticema. Nemá někdo patici na GU43B ??
15.07.2015 (14:49:08)  # IP X
tomáš223:
ja sháním na GU81 :) :DDD
ne, delam si pr*el, urobil jsem si ji z moduritu / modulitu nevim jak presne se to jmenuje - decka si z toho delaj ty sneky do usi :D, funguje uzasne, narozdil od slozeneho ezonancniho kondu -.-
15.07.2015 (14:55:19)  # IP X
Koval (mail) :
No právě. GU81M má pinový vývody, ale GU43B ne.
A navíc to potřebuju zespodu chladit větrákem **21
15.07.2015 (15:11:09)  # IP X
Martin12:
ja bych zkusil http://www.qsl.net/u/ua3aic//gu43b/01.jpg plus po stranach nejake "distancni sloupky" ktere by nesly nejaky pertinax, drzici elektronku vzprimenou, aby nedrzela jen na tech jeho pruzinkach a zaroven by nesly vetracek :)
btw, kde sháníte takové lampy ? ja jsem byl rad ze jsem sehnal jednu PCL86 na koncak a nejake smetí typu ECC82/3/5, 6cc42, EF86 a asi 2 nebo 3 EF80 no a nejvetsi radost jsem mel kdyz jsem dostal rozmrd*ne elektronkove radio s EF22, EBL21 a ECH21, ktere nevim jak ele prezili, s radiem snad hrali fodbal nebo co, to snad nebylo ani mozne v jakem bylo stavu, a jednina vada na elektronkach byla ta, ze byly od travy a hliny - nastesti !
15.07.2015 (15:34:18)  # IP X
Koval (mail) :
Jop, plánuju to podobně **02
Za tuto lampu moc děkuju aybacovi. Jinak mám z aukra 2 GU50 a od kámoše 2 PL509. To jsou takový výkonnější. Pak mám taky PCL86, jednu PY88, jednu nepopsanou a jednu ECH84. To je celý, co mám **01
15.07.2015 (15:35:22)  # IP X
Koval (mail) :
A ty PCL86, ECH84 a tu nepopsanou ti klidně dám.
15.07.2015 (15:49:04)  # IP X
tomáš223:
ja muzu nabidnout nejake PY88 a DY86/87, možná taky nějakou PL504, ale to nevím jestli najdu ;)
16.07.2015 (11:37:05)  # IP X
RayeR (web) :
He, to by jeden neveril jaka bude o patice nouze po nakejch 20 letech. Kdybych to byl byval vedel, tak bych to z kazdy lampovy TV ci radia vybrakoval...
16.07.2015 (21:32:46)  # IP X
Martin12:
nejni nouze jen o patice, ale bohuzel i o to, co do tech patic origo patri - elektronky, kdyz nekupujete ty co stale vyrabi fa JJ atd, ktere pry nemaj moc kvalitni tak je hodne velka vzacnost narazit na nejakou pouzitou ale funkcni EL34 a jine za rozumnou cenu :/
20.07.2015 (08:48:37)  # IP X
Mr.X:
Ve světle hladu po elektronkách nabízím krabici od banánů plnou TV elektronek. Nevím jakou mají emisi, ale pár kusů můžu naměřit... (rozhodně ne všechny **02 )
20.07.2015 (11:00:06)  # IP X
Koval (mail) :
>Mr.X A nemáš patici na GU43B, teda na tu polskou obdobu Q-1P/4 ??
20.07.2015 (11:05:26)  # IP X
Mr.X:
To bohužel nemám, ani jsem jí snad v životě neviděl na vlastní oči
20.07.2015 (14:26:12)  # IP X
Dr. Doktor:
Tohle se opravdu nenajde v krabici TV elektronek, ba ani rádio elektronek... **14
20.07.2015 (18:12:44)  # IP X
Martin12:
nemas mezi nimi nejake alespon EL84 ? vystupaky aspon na PCL86 kdyz uz ne EL84 ci lepsi a nebo dokonce patice ? :D dik
21.07.2015 (06:10:48)  # IP X
Mr.X:
Mno, budu mít spíš PCL86...dneska se podívám, ale patic nemám nazbyt

14.07.2015 (20:00:24)  K # IP X
Martin12:
trpím nedostatkem patic, nemáte někdo na prodej patice noval a heptal, popř i loktal, lépe keramické a hlavně za nižší cenu než na patice.eu ? chapu že je to keramika a to asi nejni lehke udělat ale 50kč/patice je mi vážně moc :/ dík
15.07.2015 (12:43:55)  # IP X
Koval (mail) :
Máš starou televizi ??
Jsou tam takový dlouhý konektory. Nastříháš to, přiděláš na elektronku, postavíš to s elkou na DPS a připájíš to tam.
Nic jinýho ti poradit neumim.
15.07.2015 (14:10:56)  # IP X
Martin12:
mam doma z něčeho nakuchané konektory CANON, takové né malé ne velké a dlouho jsem pro ně neměl využití, pak jsem někde viděl dekatron nastrkaný v dutinkách, tak jsem jeden konektor rozepral a ty jeho piny jsou přesně na nožičky, ale to nemůžu dát do panelu :D takže na tom když mam něco postavené tak je to pokusná verze :/ dík

10.07.2015 (20:15:15)  K # IP X
DavidCh (mail) :
Potřebuju pomoc s tvorbou webový stránky - něco jednoduchýho, žádná složitá proklikávačka -> jedna úvodní a pak max 5 podkategorií.... Samozřejmě to nechci zadarmo **07. jelikož nemám nápady na design, tak to se mnou nebude tak lehký **02 Víc informací po mailu
11.07.2015 (21:22:10)  # IP X
RBMK (mail) (web) :
Napiš na mail, co přesně chceš a kam to ukládáš
13.07.2015 (06:48:36)  # IP X
DavidCh (mail) :
Sem ti poslal mail a vrátil se mi zpět nedoručen...

Recipient address rejected: User unknown in virtual alias table
13.07.2015 (18:08:15)  # IP X
DavidCh (mail) :
Ani na podruhý se nepodařilo mail odeslat... mimochodem sem si všim, že sháníš benbínovej motor... jeden dost novej 2takt bych tu měl, i s odstředivou spojkou - na kolo ideální.

6.07.2015 (12:06:42)  K # IP X
Koval (mail) :
Zdarec, nemá tu někdo chladiče pro teslácký trandy KD502 ??
6.07.2015 (13:55:03)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Prostě chladiš na TO-3, koupit se to dá všude. V nejhorším si ty 4 díry můžeš vyvrtat do čeho chceš **37
6.07.2015 (15:45:40)  # IP X
Dr. Doktor:
Jo, třebas do polystyrenu **37
Ne vážne, takovej chladič najdeš fakt všude, maj je i v GM...
7.07.2015 (18:30:54)  # IP X
RayeR (web) :
LOL v GM za tu stanglicku clovek vysoli poradnej balik penez v mnohanasobku co stoji Al plech nebo i profil u rozumnejsi firmy...
7.07.2015 (18:49:34)  # IP X
Dr. Doktor:
mívali tam pěkněj chladič odhadem 100x100x30 na dvě TO3 za 39, postupně ho zdražovali, teď už stojí asi 89 ale furt je to OK když je rychle potřeba jeden kus
7.07.2015 (19:21:58)  # IP X
RayeR (web) :
7.07.2015 (20:22:06)  # IP X
Dr. Doktor:
Jo, to jsem myslel když jsem psal o tom že je maj v GM (to první).
7.07.2015 (22:35:35)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Já jsem teďka opravoval jeden laboratorní zmrdizdroj od UNI-T pro kamaráda. Pájený je to nějakou předpotopní vlnou, která nechává po celym tišťáku přilepený kapičky cínu, je to celý postavený kolem jednoho LM324 a 3 tranzistorů...
Neměl jsem blbej 2SC3281 v šupleti, tak tam šel místo něj KU608. A rovnou jsem vyměnil i 2. budicí trand za KD135 a 1. budicí trand za KFY34 **02
Bohužel soudruzi se docela vysrali na chladič a jako chladič používají zadní stranu z rovného plechu. Pod KU608 jsem byl nucen dát plastobou podložku, takže jsem si o něj spálil prst při provozování větráku ebm-papst (37W).
Pokud bydlíš v Praze/na jih od Prahy, zkus zajít do Pesimatu v Čerčanech. Starej Matoušek tam mívá pěkný věci, chladiče taky...
8.07.2015 (13:15:29)  # IP X
Koval (mail) :
No, v Praze ani v okolí nebydlím, bydlím na druhý straně republiky (skoro) **01
8.07.2015 (17:56:48)  # IP X
DavidCh (mail) :
Na jaký straně? Bych ti nějaký věnoval...
9.07.2015 (01:53:10)  # IP X
RayeR (web) :
Kdyztak nake macatejsi profily rezane na miru maji tady
http://alunet.cz/produkty/#hlinikove-chladice
9.07.2015 (13:09:17)  # IP X
Martin12:
ja kupoval chladič tady: http://www.alchladice.cz/chladice.html nevim jak je to s cenami v porovnani s tim co poslal rayer, ale tento chlap pokazde jezdi na burzu do jarova a da se s nim relativně domluvit, takže jsem zatím už 3x objednával od něj a vždy bez pošty :)
9.07.2015 (15:47:42)  # IP X
RayeR (web) :
Tak to je pekny zlodej, ten CH 15/100 (100mm) u nej stoji 235,-
a podobny profil v alunetu 75,- **37
10.07.2015 (13:23:56)  # IP X
Martin12:
ja nevim, ja jsem obednaval cislo 26 a jednou 25, pokazde proto ze jsem to primo nasunul na box a zevnitr jsem pridelal trandy, strany se daji krasne prisroubovat zevnitr a nic nejni videt :)
11.07.2015 (18:20:16)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
12.07.2015 (15:07:13)  # IP X
Dr. Doktor:
To je teda nějakej divnej a malej chladič.
13.07.2015 (08:40:21)  # IP X
Koval (mail) :
DavidCh: Přesněji řečeno v olomouckým kraji.
13.07.2015 (17:56:29)  # IP X
DavidCh (mail) :
Tak to je od Prahy přesně ta druhá strana :D škoda

Návštěvní diskuzní kniha danyk.cz
Hlavní diskuze Diskuze s obrázky Bazar Píseček


Strana 14 / 30
Vláken 726, na str:


RSS danykovy diskuze - tato kategorie   RSS danykovy diskuze - všechny kategorie

Stará diskuze