Diskuze - danyk.cz

• Bazar. Tato kategire slouží jako bazar - můžete zde vkládat své nabídky a poptávky.
• Umí BBCode tagy: [b]tučně[/b], [i]kurzíva[/i], [s]škrtnuté[/s], [code]kód[/code] a označování odkazů.
• Všechny kategorie kromě Písečku jsou jen pro schválené uživatele. Pozor - za spam nebo nevhodné zprávy Vám bude zrušen účet.

Přezdívka:
Heslo:
Text:

3.10.2014 (10:32:23)  K # IP X
DaytonC:
3.10.2014 (10:36:56)  # IP X
DaytonC:
pro anti-aukráky:
klidně i mimo aukro...**30
3.10.2014 (11:18:50)  # IP X
interchangeable:
tak to nevim kdo tam přihodí když z ebaye to má levněší a nové **02
4.10.2014 (18:41:11)  # IP X
Radek (mail) :
jéžišikriste, k čemu to? Na 12V vyhoví fungující ATX zdroj, jediný, co za něco stojí, je ta RS150 - 24... **35
5.10.2014 (10:27:00)  # IP X
DaytonC:
tak já jsem chtěl aby se ozvali jen ti co potřebují takový zdroj ...
Roman77@centrum.cz

30.09.2014 (21:23:40)  K # IP X
dba23:
nema někdo nahodou nokia 3310 popřipadě 3410 ? funkční... ps: nepatři to do pisečku... prostě by se mi hodil... kdyžtak bych tu dal email nebo esi da někdu svuj... třeba vyměnim za něco,věci je hafo...

26.09.2014 (19:58:56)  K # IP X
salam24:

26.09.2014 (15:40:06)  K # IP X
Choze:
Prodám 4 ks polypropyleny do indučáku nebo do tesláku.
Typ DTR 0.5uF 3000VDC 60A Irms cena 300,-/ks
při odběru všech sleva na 250,-/ks.
Foto: http://choze.aspone.cz/files/dtr.jpg
Jsou nové nepoužité, přišly mi omylem 3000VDC namísto 2500VAC.
http://choze.aspone.cz/files/dawn2.jpg
27.09.2014 (10:55:12)  # IP X
Dr. Doktor:
To je pěkný, bohužel ne přesně to co potřebuju, což je asi 340n na 9,5kVp pracovních, jinak bych je bral...
27.09.2014 (19:14:25)  # IP X
Choze:
Škoda **01

26.09.2014 (09:36:11)  K # IP X
antibalda (mail) (web) :
Scháním motor/generátor z elektrocentrály, výkon okolo 2kW. Nebo jakýkoliv 3f motor, který bude mít buzený i rotor. Odkoupím nebo za něco vyměním. Díky
30.09.2014 (06:51:45)  # IP X
RBMK (web) :
Tak to ja shanim uz roky a jeste neseh
Nal. Zkus stroje.bazos.cz obcas se objevi s nesmysl cenou
1.10.2014 (10:37:01)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
No tak to jsi mě potěšil **21
Nyní zneužívám motor z pračky, ty mají buzený i rotor, ale není to ono, hlavně to postrádá další dvě fáze **02 Navíc těch cca 600W taky není moc ...
2.10.2014 (20:00:21)  # IP X
RBMK (web) :
ještě mě napadlo, počkej si na pračku se smart drive/direct drive, to je synchronní stroj s permanentním buzením, a dobře chodí jako generátor.

25.09.2014 (17:06:37)  K # IP X
interchangeable:
nemá doma někdo knoflík/hmatník pro osičku 6mm
pokud možno co největší

23.09.2014 (13:13:27)  K # IP X
MrSlehofer (mail) :
Hodil by se 4 taktní motor z křovinořezu nebo motorové pily
nabídl by ho někdo? a za kolik? **04 hodil by se na pokusy
kubatůra tak mezi 20-50CC
23.09.2014 (14:06:25)  # IP X
loučák:
věděl bych o jednom, je to MTD, pracovní název je deutsch scheise, protože jak známo MTD stojí celé za hovno a čtyřtaktní křoviňáky jsou nahovno od jakékoliv firmy. Mám jen motor, je potřeba ho opravit, asi zapečený kroužky a celej vyčistit. A není ani můj, ale vím, kdo ho má. Jestli chceš, dám ti ho dokupy a pak prodám. **37
23.09.2014 (14:07:27)  # IP X
loučák:
a teda čtyřtaktní motorovou pilu jsem ještě neviděl, ale musí to bejt jestě větší kravina než čtyřtaktní křovinořez **37
23.09.2014 (17:02:29)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
kolik za něj v tom stavu v jakym je?
23.09.2014 (17:13:04)  # IP X
loučák:
no právě, nevím, jaký máš dílenský vybavení a přístup k ND, chce to nový kroužky a komplet vyčistit, ten debil před tim do toho nalil vyjetej olej hustoty medu. Klidně bych ti to za 100Kč prodal celý, ale nevim, jestli na to seženeš nový kroužky popř. novej píst, a když to rozděláš, jestli en jejich vykurvenej systém dáš dokupy, takže opravený seřízený, to by se uvidělo, asi 1000Kč **37
23.09.2014 (17:17:13)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
a odkud si (poštou se mi to nechce brát)
23.09.2014 (18:16:57)  # IP X
loučák:
Kousek od Moravské Třebové **37
23.09.2014 (18:20:32)  # IP X
loučák:
Tak jestlis nikdy před tím neměl 4t křoviňák rozdělanej, tak asi ti dám jako bonus lahvinku oranžové brzovky, ale jak chceš, mě by to asi problém nedělalo **37
23.09.2014 (18:53:06)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
Asi se na to vyprdnu a porozhlédnu se po místních sběrnách a snad něco najdu **37
23.09.2014 (19:27:30)  # IP X
loučák:
budu držet palce, asi to dopadne, kdo koupí čtyřtakt křoviňák, tak brzo lituje. Průser je, že většinou nemaj nastavitelný ventilový vůle, prostě to ve fabrice tak kvalitně zalisujou, že jak se to vyčube (a to moc dlouho netrvá), tak konec, vyhodit. Al nechci tě zrazovat, třeba se to povede a bude to fajn **37
24.09.2014 (20:10:20)  # IP X
DavidCh (mail) :
Měl bych 4takt, jen je asi moc velkej, na tvoje požadavky,je z elektrocentrály s výkonem 2kW. Zdvihový objem je 171cm3
25.09.2014 (13:10:56)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
Jo a za kolik bys ho dal a odkud si? Hodil by se na motokáru či podobnou věc **05
25.09.2014 (13:54:55)  # IP X
DavidCh (mail) :
Nechám ti ho za pár peněz. Ale musíš se poprat s karburátorem, někde buď nasává falešnej vzduch, nebo tam neteče tolik paliva, co by mělo. Zkoušel jsem to i s novym karbecem a to jel motor krásně (novej stojí necelých 500,-, ale myslim, že ten starej půjde opravit - pořádně vykoupat v techničáku a vyfoukat). Předání K. Vary. Občas jezdim do Kamýku nad Vltavou, pokud to máš blíž. Napiš mi mailíka.
25.09.2014 (20:00:33)  # IP X
RBMK (web) :
když se tady kolega na tek křoviňák vykašlal, tak mám zájem, v takovém stavu, jak je teď by stál kolik? rád se v tom rejpám sám, klidně nafotim. 4T by byl fajn, a 2T bych taky uvítal, čim menší rozměry, tim lepší, nebo naopak třeba 50-ku pilu.
25.09.2014 (21:03:59)  # IP X
loučák:
fotky nemám, ale někdy je zařídím. Je to 4t, kretén chtěl ušetřit na 1dc oleje, tak tam nalil 20ti letej převoďák ze zetóra. Musí se to komplet rozdělat, vyčistit, určitě budou potřeba nový kroužky, uvidíš co dál, možná i gufero na klikovce **37
25.09.2014 (21:08:21)  # IP X
loučák:
a na motokolo pilu 50ccm? dost málo ne? Jedině cs2147 je jedna z pil kolem 50ccm co už trochu táhne, ale i tak to stojí za houby **37
26.09.2014 (13:52:37)  # IP X
loučák:
taky kdyby sis vzpoměl dřív, tak jsem ti ho mohl hodit zejtra do prahy, ten motór, takle už to nezvládnu **37
30.09.2014 (14:04:45)  # IP X
RBMK (web) :
nevadí, tak až zase pojedeš, tak dej vědět.

Já měl motor z pily, obsah 30ccm, celohliníkový rám, sání klapkou ke klice, a to mělo větší výkon než babeta, do kopce mě to vytáhlo jak nic, jen se mi pak vysralo ložisko...
30.09.2014 (17:47:40)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
To byla asi nějaká přesicená pila co jede jak bejk a vydrží hovno **37
30.09.2014 (20:46:28)  # IP X
loučák:
Pojedu snad zase za rok, až tam bude zas na Strahově ČP v silniční cyklistice, do té doby asi ne.
A kdybys tam dal 572 s výkonem 4,1kW, tak už to zas jinak potáhne, a určitě to víc vydrží a bude míň žrát. Tyhle nízkoobjemový profi pily táhnou, protože choděj třeba až do 17 000ot.min-1, když se to zešteluje, jenže to prostě moc nevydrží **37
7.10.2014 (21:18:11)  # IP X
milan (mail) :
EU zakázala 2T zahradní nářadí prej...

21.09.2014 (19:51:32)  K # IP X
jojo (mail) :
nechce niekto rtg elektronku???
21.09.2014 (20:15:34)  # IP X
Alesh (mail) :
Jakou a za kolik?
21.09.2014 (20:44:44)  # IP X
jojo (mail) :
orig vytiahnutu z rtg z nemocnice ked tak neskor mozem dat aj fotku a cenu nejak ja nwm dohodnut
:D
21.09.2014 (20:45:50)  # IP X
jojo (mail) :
teraz neviem presne (nemam ju tak po ruke)
21.09.2014 (21:30:29)  # IP X
Alesh (mail) :
Fotka by byla fajn, ale jestli je to nějaká velká s rotační anodou, tak to mi k ničemu nebude. Spíš shánim nějakou menší, třeba zubařskou, tak do 2000Kč.
21.09.2014 (21:36:53)  # IP X
jojo (mail) :
nwm teraz presne aka to je ale mam k nej aj paticu a ja som to myslel tak do 10€ (300kc) :D
21.09.2014 (21:37:37)  # IP X
jojo (mail) :
tak do utorka bi som mohol dat aj foto .
21.09.2014 (21:44:41)  # IP X
Alesh (mail) :
Jo a taky bych potřeboval aby byla funkční **01
21.09.2014 (21:46:54)  # IP X
jojo (mail) :
mala bi bit funkcna
22.09.2014 (18:36:20)  # IP X
jojo (mail) :
https://imageshack.com/i/kqYu1kozj
sorry za kvalitu ale mam len mobil :D
22.09.2014 (20:36:57)  # IP X
Alesh (mail) :
Tak to ani nevim co je, ani jak se to zapojuje.
22.09.2014 (20:44:16)  # IP X
jojo (mail) :
to je s toho novseho rtg co maju v nemocnici nedavno menili a dali stare do kovo srotu :D
22.09.2014 (21:00:37)  # IP X
Dr. Doktor:
Fotonásobič.
22.09.2014 (21:01:34)  # IP X
Alesh (mail) :
Tak podle všeho to vypadá na fotonásobič (PMT). Prej se to v rtg používá na měření expozice a intenzity.
22.09.2014 (21:02:17)  # IP X
Alesh (mail) :
Sakra o minutu pozdě **01
22.09.2014 (21:06:11)  # IP X
jojo (mail) :
hopla
22.09.2014 (21:13:16)  # IP X
jojo (mail) :
tak potom sa rtg rozbil bo tam boli dve take no a jedno sa nedalo tak lahko vybrat no tak nic no

20.09.2014 (08:45:00)  K # IP X
Radek (mail) :
PTC> napiš mi, prosím tě, kvůli těm IGBT.

19.09.2014 (12:22:51)  K # IP X
interchangeable:
Otázka spíše na lidi co maj elektro praxe atp
Neválí se někomu doma nějakej prumyslovej konektor pro sitové napětí nejlépe HARTING ukázka http://static1.tme.eu/katalog_pics/d/3/9/d39676aa1ea737... podmínka je alespon 4 piny a proud 10A muže to bejt i jinej typ/značka potřebuju do panelu samce a kabelovou samici
Myslím že Radek by mohl
20.09.2014 (08:44:18)  # IP X
Radek (mail) :
tohleto je klasika **01 Poptám se.

15.09.2014 (20:39:12)  K # IP X
loučák:
https://www.keelog.com/hardware_keylogger.html chce ho někdo za dobrou cenu? **37
15.09.2014 (22:57:45)  # IP X
PTC:
To máš ten s wifi nebo bez? Co za to?
16.09.2014 (19:51:38)  # IP X
loučák:
Bez WiFi. 1000Kč. Jel asi týden, takže máš mé čestné slovo, že funguje. Mám i krabicu, návod a záručák, kterej bych ti beztak dal, páč by mi to tu jinak zavazelo **37
16.09.2014 (21:21:08)  # IP X
Tim:
Za dobrou cenu si představuju něco jiného, a navíc, když jde, jestli se nemýlím, použít nějaký soft i bez HW keyloggeru?
16.09.2014 (21:38:10)  # IP X
loučák:
SW keylogger nemusí fungovat vždy, a je mi jasný, že by to každej chtěl za 100Kč, ale když to stálo 1000Kč+pošta, tak se nechci nechat oškubat **37
16.09.2014 (22:03:17)  # IP X
loučák:
každá sranda něco stojí a když je s tím hodně srandy, tak to stojí i hodně peněz **37
16.09.2014 (22:22:20)  # IP X
Tim:
Taky pravda, ale na druhou stranu SW je takový míň dokazatelný...že ho někdo někam nainstaloval... když majitel uvidí reálnou krabičku, tak se okruh podezřelých poněkud zmenší...
17.09.2014 (00:47:38)  # IP X
RayeR (web) :
A slysel si tu poucku, ze jak nakoupis nakou elektorniku, tak uz ma razem o 30-50% nizsi hodnotu ? Za stejnou cenu tezko prodas...
Jinak pro BFUcka na windows uplne postaci ten SW keylogger, ty lepsi se schovaji i ve spravci uloh a bezne si toho clovek nevsimne...
17.09.2014 (21:24:24)  # IP X
loučák:
dobře, vyhráli jste, tak si budu ještě chvilku hrát **37

15.09.2014 (15:49:33)  K # IP X
interchangeable:
neválí se někomu doma trafo 230V/ 2x12V >300VA **01

14.09.2014 (22:17:26)  K # IP X
richard (mail) :
Mám tady k prodeji pár věcí...


-VN kondenzátory Tesla WK 720 25 1uF 4/9kV= nový,
Tesla WK 720 08 8uF 1,6/4,2kV= nový, 100Kč/ks
http://2i.cz/abc294be6d
Tesla WK 720 47 0,5uF 12/25kV= použitý, ok, 150Kč
http://2i.cz/661f4963b0
-tyristory a diody ČKD 50Kč/ks
http://2i.cz/770e5872a1
http://2i.cz/00792f05d6
http://2i.cz/443d6b4192
http://2i.cz/334a1c36e5
http://2i.cz/fe97c1eb38
-přímý střídavý ampérmetr do 50(100)A 50Kč
http://2i.cz/cda4f2d80b
-audio stíněná dvojlinka buben min. 70m 200Kč
http://2i.cz/234a1c36e5
http://2i.cz/543d6b4192
-transformátor 380/24V 630VA 300Kč
http://2i.cz/10792f05d6
http://2i.cz/ef86d0fa29
-VN dělící odpor pro měření VN, převod U1=22000/sqrt3V, U2=410V, origo pro linku 22kV, nepoužitý 250Kč
http://2i.cz/bad385af7c
http://2i.cz/98f1a78d5e
-zářivkové tlumivky 36W použité, funkční 50Kč/ks
http://2i.cz/dcb5e3c91a
15.09.2014 (17:16:22)  # IP X
Radek (mail) :
střídavej ampérmetr? No nekecej. Beru všema deseti **05

13.09.2014 (11:56:00)  K # IP X
DaytonC:
Kdo chce:
7915 36ks a
78S15 38ks
za 100kč (plus poštov)

mail:
Roman77@centrum.cz

mail:

12.09.2014 (20:48:51)  K # IP X
loučák:
věnuji dva usměrňovací puky ČKD 200A 20V. Osobní převzetí v horné dolné či někde poblíž, estli to někomu stojí za poštovný, tak to klidně pošlu **37
13.09.2014 (10:35:36)  # IP X
richard (mail) :
Těch 20V je úbytek PN přechodu?**37
13.09.2014 (11:19:50)  # IP X
loučák:
Ne, je na nich napsáno ČKD 200/20 tak jsou asi na 200A a 20V, teda, divný to je, k čemu by byla taková dioda, žejo. Můžu zkusit změřit průrazné napětí i napětí v propustném směru, ale těch 200A podle toho, že váží 70g asi sedí **37
13.09.2014 (11:21:10)  # IP X
loučák:
A projektil do většího praku je to taky pěknej, to by se nemuselo měřit průrazné napětí **37
13.09.2014 (11:37:53)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
A není to spíš 200V/20A?
13.09.2014 (20:42:02)  # IP X
loučák:
jo, taky jsem o tom, přemýšlel, ale že by takový puky byly "jen" na 20A. Jo, tak to teda změřím, uvidim. Asi ve středu, ne že bych na to neměl doma vybavení, ale s vybavením co je na praxích je to rychlejší a lehčí **37
14.09.2014 (19:02:16)  # IP X
Dr. Doktor:
200A 2kV
mám tu 630A a ty váží 270g
15.09.2014 (19:45:29)  # IP X
loučák:
to má fakt průrazné napětí v závěrném směru 2kV? Já je zítra nafotím, ale bohužel zub času hlodá a hlodá, takže už ty popisky nejsou moc vidět **37
15.09.2014 (19:49:43)  # IP X
loučák:
Je-li to jak říkáš, tak to si je teda nechám doma, ruším nabídku **37

11.09.2014 (12:51:39)  K # IP X
Dr. Doktor:
Mám na prodej tranzistory FGH40N120AN, velmi rychlý 1200V IGBT, 40A trvale / 160A pulz, bez diody, TO247. Cena 50 korun za kus (k dispozici je určitě 8ks), nejsou to žádný fejky.
11.09.2014 (12:55:55)  # IP X
Dr. Doktor:
Případně k nim mám ještě diody R30120G2 (rychlá 1200V 30A)
12.09.2014 (14:51:07)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
Pokud budeš na Jarově tak beru **04
12.09.2014 (19:15:37)  # IP X
Dr. Doktor:
Jsem od Brna, zašlu poštou v obálce, počítej tak 40kč za poštu.
13.09.2014 (11:26:49)  # IP X
Radek (mail) :
pozdě **21 Furt sháním podobnej matroš do toho šílenýho indukčáku.
17.09.2014 (00:52:58)  # IP X
RayeR (web) :
Do indukcaku je tak rychlych trandu skoda...

6.09.2014 (18:54:21)  K # IP X
... (mail) :
Kovasin:
Před časem jsem s tebou vyměnil trafo 220/24V 800VA, za NST FART, říkal jsi, že trafo použiješ na obloukovou lampu, svítí to? :D

4.09.2014 (18:09:24)  K # IP X
David Dusík (mail) :
Sháním transformátor 1kw (za učelem výroby tlumivky) nebo jestli má někdo rovnou tlumivku ke svářečce ?
4.09.2014 (19:31:22)  # IP X
Radek (mail) :
kouknu se v práci, ze šrotu by se dalo něco vyhrabat.
5.09.2014 (17:59:01)  # IP X
Radek (mail) :
tak bohužel, omlouvám se za mystifikaci.
6.09.2014 (09:08:13)  # IP X
DavidCh (mail) :
možná seženu, v úterý dám vědět.
8.09.2014 (23:12:27)  # IP X
David Dusík (mail) :
Jedu zítra autem do Prahy tak kdyby někdo náhodou něco měl (klidně připálené či spálené jde mi hlavně o kostru a jádro) 604323340
10.09.2014 (19:43:07)  # IP X
Dr. Doktor:
mám tu EI jádro s kostrou, střední sloupek 38x53mm, k vyzvednutí u Brna

31.08.2014 (19:46:25)  K # IP X
miro:
Nazdar

Prosím vás hľadám trafo vstup: 230V výstup 2X 110V výkon nejakých 100VA ...
Ďakujem a najlepšie v ČR

30.08.2014 (17:34:46)  K # IP X
DaytonC:
chce někdo nefunkční grafickou kartu za defakto poštovné (100kč)???...přestala mi fungovat fotka zde
http://www.xgcdb.com/cards/msi/nx6800-td128.html
----------------
Prodám:
osazen attiny24A (napájení 12V)
http://2i.cz/cc77d0fa29
-------------
zdroj 12V 8,5A (funkční ale občas mi zničehonic vypne a pak se zapne) za cca 120kč
http://www.2i.cz/a85a7a5083
------------
radiové moduly 868MHz (tranceivery-vysílač i přijímač v jednom modulu) FSK/ASK modulace napájení 3V
http://2i.cz/e9a1b69c4f
http://2i.cz/165e4963b0
(50kč/ks)
------------------
funkční externí disk do USB ASUS 20GB(lze připojit jakýkoli disk s rozhraním PATA a tak změnit kapacitu) napájení 12V/2A DC IN stribrny konektor pod spinacem (napětí 5V se generuje s 12V větve) i s USB kabelem ale bez adapteru cena 100kč
http://2i.cz/87685872a1
http://2i.cz/6897a78d5e
------------
zdroje 12V 1,5A (funkční) za 100kč i mimo aukro
http://aukro.cz/trafo-spin-zdroj-typ-lph18-12-230v-12v-...
----------------
KTY11-5 za 15kč/ks TO92(min 10ks)
http://www.conrad.cz/kremikovy-teplotni-senzor-infineon...
--------------------
nabídky pište na mail
Roman77@centrum.cz
8.09.2014 (04:09:33)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
"Takhle jsme s kámošem sbírali grafiky a pak je prodávali na Aukru jako funkční, ono to vydrží cca dva měsíce, než se zase posere" **18
A nepřipadáš si třeba ani trochu jako kurva? Mimochodem, SAC taje při 218..
8.09.2014 (20:27:06)  # IP X
RayeR (web) :
Proc, chovaj se trzne, kuci sikovny.... :)
9.09.2014 (04:11:23)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Nikdo nepopírá, že se chová tržně. Děláme to totiž, aspoň podvědomě, my všichni. Dokonce to není ani nějaká výsada lidského druhu, tržně se chová každá forma života- rozhoduje se vždy na základě nějaké subjektivní bonity možností, které má k dispozici.

Ergo, když o někom řeknu, že se chová tržně, neimplikuje to, že se chová špatně, dobře nebo třeba jako kurva (můj souhrnný výraz pro bytost, která se nedokáže živit poctivě*).

Problémem ale je, že nikdo kromě nějakého hypotetického Boha, případně bohů, není s to vyhodnotit celou realitu, ale vždy jen nějakou malou část, kterou právě vnímá, takže důsledky našich rozhodnutí můžeme maximálně tak hodně zhruba odhadovat. Jak říkala Vědma, "We can never see past the choices we don't understand."

A právě proto vykurvené chování nemusí mít nutně jen morální rozměr, ale někdy taky technický, na který příslušná kurva ani vůbec nemusela pomyslet. Je to jev, který se někdy nesprávně označuje jako "Boží mlýny". Protože Bůh, připustíme-li jeho existenci, s tím nejspíš nemá nic společného, mám daleko raději o něco přesnější přísloví, používané u nás na Valašsku, že "na každou svini se někde vaří voda". Čistě v řeči faktu se tento jev označuje jako kauzalita neboli zákon akce a reakce. Ale radši to ještě vysvětlím na příkladu. Aby jej pochopili opravdu všichni, uvedu příklad krátkodobé kauzality:

Akce: Vypiju 3 piva.
Reakce: Musím se jít vychcat.

Zatím jednoduché, že? Co ale mívají potíž domyslet primitivnější koexistence, které často taky spadají do množiny Kurva, bývá třeba tzv. dlouhodobá kauzalita, kauzální řetězec nebo superpozice kauzalit. Tyto jevy mohou mít značně nepředvidatelné následky v závislosti na různých netušených vstupních předpokladech, takže někdy není na škodu jim raději předcházet i přesto, že morálka dotyčného jedince by se dala vyčíslit jako čistá 0. Opět uvedu pár příkladů:

Příklad kauzálního řetězce:
Předpoklad:
a) Již neexistují žádné státní instituce, které za peníze sebrané slušným lidem chrání kurvy;
b) zákazník je na vykurvené jednání alergický.

Akce:
1) Dotyčný záměrně dodá zákazníkovi defektní materiál;
2) materiál se zákazníkovi dosere;
3) zákazník zjistí, že mu byl dodán defektní matroš záměrně;

Reakce: Kurva je zkrmen prasatům nebo odpočívá s rybama, v závislosti na tradici zákazníka.

A nyní jeden trochu víc realistický příklad na superpozici:

Akce:
a) Kurva vědomě a soustavně dodává neznámým zákazníkům defektní matroš;
b) a protože v sobě nemá ani trochu sebereflexe, klidně to na sebe vykváká do veřejného fóra.

Reakce:
1) Informace se roznese a nikdo s dotyčným nebude chtít mít nic společného;
2) což se projeví na materiální situaci dotyčné kurvy, který se postupem času chtě nechtě dostane na LVL1 Maslowovy hierarchie potřeb (tj. krabičák, žrát, konat potřebu /klidně pod sebe/ a zase krabičák), kde setrvá, než jej sežerou červi.

To by bylo asi ode mě prozatím všechno. Ups, poněkud jsem se rozepsal ;-)


_________________
*Bylo by na delší debatu, jestli se příslušnice nejstaršího řemesla chovají poctivě nebo ne. Osobně na jejich povolání nic nepoctivého nevidím- že někdo za hmotné statky roztáhne nohy totiž nenabízí skoro žádný prostor pro šmelinu. Výraz "kurva" používám spíše historických důvodů a navzdory české gramatice jak v ženském, tak mužském rodě.
10.09.2014 (00:08:38)  # IP X
RayeR (web) :
Hehe, necekal jsem tu na jednu lehce popichovaci vetu v nadsazce takovy mohutny filosoficky vyron... **02

Pritom ve vysledku nedelaj kuci nic moc horsiho nez dnesni vyrobci rohs smejdu s embedded kurvitky, akorat ze ti jsou aspon nuceni plnit nejakou minimalni zarucni lhutu, takze ty kurvitka musi lepe trimovat, aby se to posiralo az po ni a ne pred... Bez nejakych mantinelu by nebylo ani to...

Hm, k tomu
"Reakce: Kurva je zkrmen prasatům nebo odpočívá s rybama, v závislosti na tradici zákazníka."
To jde mozna tak dobre aplikovat u mistniho prodejce pri osobnim setkani, ale tezko budes honit a zkrmovat nakou anonymni cisnkou fabriku na druhem konci sveta, ktera kdyz zprofanuje svuj nazev kurva, tak se prejmenuje na picka a prodava vesele dal pod novou znackou (a dostatecne neprehlednou sit prodejcu) dokud se to zas casem neprovali, ze je to stejny smejd, pak se prejmenujou na kundu a zas jedou dal a dal...

Pak jeste k tomu ze kazdy se chova trzne - ja bych si pod tim predstavoval neco trochu deterministickyho (jinak by to mohlo bejt cokoliv), myslim ze se v ekonomii na to pouziva nakej model homo ekonomicus, jenze clovek neni robot, do rozhodovani krom zakladnich strategii maximalizace kratkodobyho vs dlouhodobyho uzitku a sire rozhledu jeste vstupujou ideje, vira, emoce, momentalni rozpolozeni, erupce na slunci a co ja vim co este, takze v praxi pak teorie vystavene na techto zjednodusenych modelech selhavaji...
10.09.2014 (00:13:17)  # IP X
RayeR (web) :
p.s. tim nechci jednai vyse nijak ospravedlnovat, kazdy ma holt sve moralni hodnoty jinde a zrovna tady v Cechach to neni nic prekvapivyho, vidime ten marast vsude kolem...
10.09.2014 (04:15:07)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
V pohodě, mě bylo jasné, že sis dělal prdel. Jen jsem chtěl trošku rozvést ten princip trhu a najednou z toho vzniklo pár kB. **02

Tak pro tentokrát se pokusím odpovědět stručně.

K lidovým tradicím:
Nečteš má filosofická moudra pořádně! **37 V příkladu je uveden předpoklad, že již neexistuje nikdo, kdo by Kurvy ochraňoval. Což implikuje, že neexistuje ani žádná věrchuška a podobné atributy, v současné době inherentně nahardkódované do našeho Matrixu. Příklad se tedy odehrává v blízké budoucnosti- potom, co Matrix jako celek dojede na své fatální chyby v designu, protože naneštěstí není dovybaven fíčurou očistného mechanismu v podobně nějakého Zionu, který by se dal periodicky bombit i se všemi rebely, kteří tam postupně pozdrhli z elektrárny. Méně metaforickými názvy pro tuto nevyhnutelnou, velkolepou událost jsou třeba "Velký Průser" nebo "rozpad". A dovedeš si jistě představit, kolik procent obchodu po VP se bude provádět přes půl světa. Takže se vůbec nemusíš bát, že by taková malichernost lidové tradice komplikovala!

Čínská fabrika Picka nebo Kundu nejspíš nebude trpět ideologickými předsudky 4. říše, takže tam nejspíš neuctívají bohyni Gaiu a hajzlpapíry jako RoHS budou používat k účelu, ke kterému se hodí nejvíc- k vytírání řiti. Produkty této fabriky proto budou nejspíš obsahovat minumum skrytých kurvítek a vyložený shit nejspíš půjde snadno odhalit. Oproti tomu taková grafika upečená na 200 nabízená jako plně funkční, bezvadný kousek je úplně jiný level vykurvenosti.


A ještě zpátky k tomu tržnímu chování:
Že se člověk, chovající se tržně, řídí čistě jen harmonií matematiky je jen omyl, na kterém je založena celá (makro)ekonomická pavěda. Takže v tomto jsme za jedno. Bonita našich rozhodnutí je čistě subjektivní vjem, ovlivněný mnoha faktory a důsledky našich rozhodnutí taktéž není možno nějak přesně předpovídat. Takže člověk nikdy neví, jestli za malichernou šmelinku náhodou třeba nespočine na dně nějakého vodního díla.

23.08.2014 (20:30:33)  K # IP X
davidm (mail) :
čau prodám tento http://www.kuchynske-nadobi.eu/cz/elektrospotrebice/ind... indukční vařič.Určitě se z něj hodí kondy pro kutily indukčních tavidel.Teoreticky to jde opravit,pokud seženete funkční epromku s programem.Mám za to,že to zkoumal kdysi rayer.Já v jedný plotně měnil prostřelený mosfet,ale stejně nefungoval pravděpodobně kvuli tomu programu,fety prostřelený nebudou,ale je to bez záruky.druhá plotna mi ohřívala asi deset minut a pak konec.Pošlu bud poštou pcb,nebo osobní odběr klidně celku na Smíchově.cena 150Kč
23.08.2014 (20:32:26)  # IP X
davidm (mail) :
ještě dodám,že se mi to tu válí sto let a ideálně tak do tří dnů bych se toho rád zbavil,jinak to letí do koše.

18.08.2014 (17:50:06)  K # IP X
DavidCh (mail) :
sháním žebrovaný chladič: délka 160mm, šířka 60mm (70mm), výška žeber 25-30mm http://www.bsacoustic.cz/sub/bsacoustic.sk/components/c...

koupím nebo vyměním za jiné chladiče apod...
18.08.2014 (17:50:45)  # IP X
DavidCh (mail) :
2ks
19.08.2014 (13:14:34)  # IP X
VroutekD (mail) :
Nějaké takové jsou u slonů (něco cca takových rozměrů jsem tam kupoval). Spousta takovýhle chlaďátek je třeba na AliXpressu.

16.08.2014 (15:26:03)  K # IP X
Arambajk:
Zdravím, sháním OKI C3600 na náhradní díly v jakymkoli stádiu rozkladu, kdyby někdo měl/našel, nejlépe za odvoz.

11.08.2014 (15:29:49)  K # IP X
VroutekD (mail) :
Nechcete někdo desku ze starého Äpfla? Má to nějakou cenu nebo má posloužit na součástky? Občas to lidi sbírají...
http://i61.tinypic.com/x3en3s.jpg
11.08.2014 (18:43:47)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Kdyby k tomu byl i ten zbytek... takhle jenom na součástky.
11.08.2014 (19:12:37)  # IP X
VroutekD (mail) :
No nic, ještě se poptám a pak to asi rozdrbu.
12.08.2014 (00:26:49)  # IP X
bkralik (web) :
Nevím z jakýho Macu je to deska, ale když tak sháním zdroj do Macintoshe LC **01
12.08.2014 (09:13:49)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Inteligent se podívá na popisky na desce. Macintosh LC II.
13.08.2014 (15:46:58)  # IP X
bkralik (web) :
ms-boss: no jo no, hlavně že ty si génius **23
13.08.2014 (22:44:10)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Jsem, děkuji. **09

1.08.2014 (18:59:12)  K # IP X
Radek (mail) :
přátelé, dotaz v souvislosti se zmínkou o (snad) budoucím sgtc s metrovou cívkou v hlavní diskuzi. Jediný, co mi dělá starosti, je zdroj, tak 15kV/>3kVA. Kdyby někomu náhodou ležel doma, nebo aspoň něco, z čeho by se dal postavit, dejte vědět. Nemusí to bejt hned, výhledově někdy ke konci podzimu. Předem vylučuju DST, zapalovací cívky, MOTy a distribuční trafa... **01
3.08.2014 (23:38:16)  # IP X
Alesh (mail) :
Když nestačí ani distribuční trafo, tak už nevim. Jedině kdyby někdo měl elektrárnu **02
4.08.2014 (18:21:33)  # IP X
Radek (mail) :
né, já myslel něco jako parní NST, OBIT, a tak...**01

Návštěvní diskuzní kniha danyk.cz
Hlavní diskuze Diskuze s obrázky Bazar Píseček


Strana 20 / 30
Vláken 726, na str:


RSS danykovy diskuze - tato kategorie   RSS danykovy diskuze - všechny kategorie

Stará diskuze