Diskuze - danyk.cz

• Píseček je jedinou kategorií i pro neschválené uživatele a podle toho to tu také může vypadat :). Příspěvky mohou obsahovat nepravdivé informace a pomluvy, spam a hrubý jazyk. Téma není nijak omezeno.
• Umí BBCode tagy: [b]tučně[/b], [i]kurzíva[/i], [s]škrtnuté[/s], [code]kód[/code] a označování odkazů.
• Všechny kategorie kromě Písečku jsou jen pro schválené uživatele. Pozor - za spam nebo nevhodné zprávy Vám bude zrušen účet.

Přezdívka:
Heslo:
Text:

5.11.2020 (22:54:49)  K # IP X
Modemek:
Uz jste nekdy premysleli nad vyrobou dial-up modemu a technologie pro dial-up ISP telehouse?
10.11.2020 (12:32:41)  # IP X
Modem (mail) :
A uz jsi nekdy premyslel nad tim nenapodobovat ostatni?
Modemum zdar, ale ty se bez viskivit!
10.11.2020 (14:19:47)  # IP X
Modemek:
Ve své podstatě teď nelze poznat, kdo je pravý modem.
15.11.2020 (09:35:11)  # IP X
Pavel_P:
A co Modem Talking :-)

31.10.2020 (22:48:17)  K # IP X
sozda (mail) :
Zdravím ve spolek, elektronikou se trochu zabývám již dlouhá desetiletí, ale v posledních letech mi ujel vlak, jak má součástka víc jak osm nožiček a musí se do toho nahrát program už mi to dělá těžkou hlavu. Zde na těchto stránkách jsem objevil infračervené deseti kanálové ovládání. Je to zajímavé zapojení, potřeboval bych pokud by mi někdo zkušenější naprogramoval podle publikovaných programů dané mikroprocesory. Předem děkuji
1.11.2020 (15:54:43)  # IP X
Modemek:
Musíte k tomu připojit modem a pak lze mikrokontrolér naprogramovat. Modem musí být připojen do pevné telefonní sítě, pak je možno přes X-MODEM protokol přistoupit k nahrání programu.
8.11.2020 (14:21:40)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Hlavně je podstatné používat pouze pulsní volbu, ne tónovou, ta funguje jenna procesorech s autonomním ADC.
9.11.2020 (12:18:50)  # IP X
Modemek:
Bezvadný postřeh. Modemům zdar!

26.10.2020 (21:45:36)  K # IP X
loučák:
27.10.2020 (20:35:07)  # IP X
RBMK (mail) (web) :
Jo, už mě to nějak omrzelo, je to moc velký, moc těžký a samotnýho mě nebaví na to lovit díly po všech čertech a srát se s tim bez možnosti se někoho zeptat na rady, co a jak. Raději bych místo toho sehnal polskej karavan na cestování.
27.10.2020 (20:55:01)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
Dá se ještě někde koupit nafta bez biosraček ? Ty starý diesely na biosračby asi nebyly dělaný, že.
28.10.2020 (00:06:24)  # IP X
loučák:
RBMK -> v tom tě naprosto chápu. Ještě se prosimtě pochlub kde a za kolik jsi sehnal ten polskej karavn? **01 mimochodem viděl jsem nedávno obytnou liazku, akorát bez papírů. Vypadala slušně, ale je vůbec ještě nějaká možnost jak jí zpátky dostat na značky?
antibalda -> jenom eurooil prodává, obchodní název je diesel zero. On si to ten starej motor veme v klidu, horší je když tam tu naftu necháš třeba půl roku stát, což konkrétně u takového stroje není problém. Ta biosložka nevím jestli sama nebo s něčím reaguje a vytvoří takový hustý sliz, co ti spolehlivě ucpe úplně všechny filtry. Hustotou je dost podobný naftě, takže se blbě odstraňuje. Bojuju s tím, ale už nebudu, prostě si zajedu kus pro čistou naftu a budu jí dávat do strojů co nejsou v pravidelném provozu. Pak to odkalení nádrží je fakt oser. Kupoval jsem zetora po starším dědovi co ho měl ken na dřevo k baráku, takže vyjel pákrát do roka a z té 90l nádrže jsem vypláchl tak 10l sračky a furt se jí tam dost drží, je to takové lepkavé.
28.10.2020 (00:07:56)  # IP X
loučák:
Sory, blbě jsem četl, myslel jsem, že už tek karavan máš
28.10.2020 (03:00:22)  # IP X
RayeR (web) :
Na biosajrajty se prodavaj naky stabilizacni aditiva, kery by tomu mely zabranit, ale u takle velkyho stroje by to asi vyslo draho...
28.10.2020 (18:01:31)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
Rayere, to je celkem nešťastné - biosračky řešit další sračkou .... chudák motor.
28.10.2020 (23:36:03)  # IP X
RayeR (web) :
To aditivum snad neni biosracka, ale jesi to skutecne neco dela, to prokazat nemuzu. Uz sem si navyknul, ze radsi po sezone z pily a sekacky benzin vyleju, na naftu nic nemam...
29.10.2020 (18:00:12)  # IP X
toman:
Motoru je to prdec, to pojde na hocjaky olej.. Ale jo problem je, ze v tej biosracke rastu riasy, bakterie.. to je ten sliz. Taktiez je tam voda. To nieje len problem nejakych masin co idu raz do roka, v modernom motore to narobi rovnaku paseku ked hrdzaveju komponenty s mikronovymi toleranciami. Takze aditivum zasadne ano, VIF je vyskusany a funguje, pripadne nieco ine kvalitne ako LiquiMoly napr.
30.10.2020 (01:35:57)  # IP X
RayeR (web) :
Njn, necim se ty auta zkurvit musi, aby si lidi zas koupili novy, je potreba aby se nam to pekne tocilo. Vsecko precpane elektronikou, ale mechanicky maximalne ojebane. Nekteri kolegove uz na vlastnictvi auta rezignovali a berou si firemni lizac, kazde 2 roky jim auto obmneni, takze neresis...
30.10.2020 (08:43:19)  # IP X
Peca303 (web) :
Neřekl bych ojebané, dobrá auta se v dnešní době dělají tak, aby se rozpadlo pokud možno všechno současně. Na favoritu sice byl nezničitelný motor, ale karoserie rychle hnila a auto se kvůli tomu stejně zahodilo. Tím pádem byl motor proti zbytku zbytečně předimenzovaný, drahý, těžký atd.
30.10.2020 (12:46:44)  # IP X
Modemek:
Do auta patří modem.
30.10.2020 (14:15:55)  # IP X
toman:
Tak urcite, dnesne auta niesu tak kvalitativne predimenzovane ako pred 20 rokmi.. ale aj vtedy sa nasli neriesitelne prusery. Kazdopadne som vtedy automobilovo nezil, tazko sudit. Dnes zijem tak by som povedal, ze pokial v tom nevies chodit pravdepodobne kupis kktinu. Auto ako take je dnes na jedno kopyto, to funguje, pokial sa nevrtas v chujovinach ako rozlisenie displaya a material radiacej paky. Pohony to je jina, uz to ide ratat na prstoch kolko kombinacii motorov a prevodoviek stoji za to kupovat aj nove, toboz jazdene. Takze ak je prilezitost mat firemne/na firmu a menit to kazde 2-3 roky, najlepsia volba. Treba ale mat zakupenu zaruku mobility a servisny balik. **02
30.10.2020 (20:13:59)  # IP X
Modemek:
Ve starých autech nebyl modem. Jak chceš provozovat auto bez řídicího modemu? To je závažný prohřešek, který musí být neprodleně potrestán Českým Telekomunistickým Úřadem.
31.10.2020 (10:12:51)  # IP X
loučák:
Na VIF jsem slyšel jen slávu, znám jednoho soukromníka, co má zánovní traktory, kupuje vif a používá ho s každým tankováním. A krom toho, že by teda měla být chráněná palivová soustava jak říkáš, tvrdí, že mu aditivum snižuje spotřebu o 15%. Je to vůbec možné, taková brutální úspora?
31.10.2020 (21:20:35)  # IP X
bkralik (web) :
Jakákoliv úspora paliva je blbost, ani samotní výrobci VIFu nic takového nepropagují. Mají spousty testů prokázané, že to dělá to co má (snižuje tvorbu spalovacích úsad, bojuje proti biosložce v nádržích, atd), nemusí se srážet pohádkami o perpetuum mobile...
Jinak my do TKčka (máme MT8-132.2) lejeme obyč naftu, když si vzpomenu tak i s VIFem, vyjezdíme tím tak jednu nádrž ročně a žádnej problém už spoustu let. Takže bych to jako takovej horor neviděl.

To už daleko horší jsou ty biosložky v benzínu ve spojení s dvoutaktním olejem - tím se nám povedlo zadřít motorovou pilu. Měli jsme zvyk, že jsme na začátku roku namíchali kanistr 10L benzínu s olejem a používali ho do sekaček/křovinořezů/pily celý rok. No a jednou takhle na podzim jsme vzali poslední zbytek z toho kanistru a po dvou řezech pila KO. Od té doby vždycky mícháme benzín s dvoutaktním olejem těsně před použitím...
1.11.2020 (16:01:27)  # IP X
Modemek:
Jedná se o úsporný modem, který pohání naftová turbína. Přiložen je i kompresor sloužící ke kompresi dat do formátu *.modemzip.
1.11.2020 (23:31:22)  # IP X
RayeR (web) :
>bkralik
a jaky olej ste do toho benziu michali? Jesi naky levny M2T, tak se ani moc nedivim, do pily patri lepsi oleje na vysokootackove motory, ta spotreba je pri michani 1:50 mala, tak vydrzi 1 olej leta. Taky ruzne stroje chteji jiny pomer, do strunove sekacky zas davam 1:40, tak si to micham zvlast...

Jinak taky tu mam jednu zadrenou pilu, kde se kdysi na olej zapomnelo uplne a zadrela se. Kamos mi to pomohl rozebrat, zistili sme ze valec je od pistu sedrenej, ale povedlo se na aliexpresu objednat nahradni za 600 (coz pri cene pily tehda 8000 je docela za babku). Je jasny, ze ten cinan uz nebude tak super jako origo husqvarna, ale kamos uz takle par pil opravil a jedou dobre, doporucuje pak vic mazat 1:40, veci vule...
2.11.2020 (06:11:20)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
bkralik -->
Já jsem o něčem podobném taky zatím neslyšel. Děláme to dost podobně - na jaře namícháme 10l kanystr benzinu s olejem a celý rok lejeme do motorovky a křoviňáku. Problém nikdy žádný. Olej používáme od Stihlu nějaký jejich červený a mícháme 1:40, i když motorovka má psáno 1:50. Kanystr vždy před doléváním prokarbujeme. Sice už to není až tak nutný jako v době M2T, protože ty Stihl oleje se rozpouštějí opravdu dobře a vůbec se neusazují.
2.11.2020 (16:25:34)  # IP X
loučák:
Ta pozvolná ztráta mazacích schopností mixu do dvoutaktu je problém, životnost namíchaného se uvádí 3 měsíce. Na zimu je to nejlepší vyjet úplně do sucha a z jara si namíchat čersvej. Další možnost, pokud má být ta pila vyloženě v pohotovosti, tak výrobce doporučuje Aspen s olejem, to koupíš už jako mix a to by mělo být velmi trvanlivé, akorát je to docela drahé
2.11.2020 (17:07:21)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
Já teda četl opak, loučáku **37 Nádržky nalít vždy do plna, vyšroubovat svíčku a tam nalejt lžičku oleje, motorem párkrát pootočit a zazimovat. Čas od času natáhnout benzín do karburátoru, aby ti neztrouchnivěly gumičky.
2.11.2020 (21:25:12)  # IP X
loučák:
O tom jsem nikdy neslyšel, ale asi proč ne. Jak říkám, ten Aspen by měl být jistota, ale upřímně jsem ještě neslyšel, že by ho někdo používal
4.11.2020 (06:04:35)  # IP X
RBMK (mail) (web) :
Kamarád aspenem krmí Hondu invertor 2kW a pochvaluje si to, vůbec to prý nesmrdí a nezasírá.
Jinak víceoktanové benzíny mají místo biolihu nějakou chemickou látku, co nebere vodu. S VIFem a olejem se to i dá skladovat.
4.11.2020 (13:39:57)  # IP X
toman:
Projectfarm mal aj porovnanie 2T olejov, pri tom riedeni je celkom sumak ci stoji flaska 3 alebo 13euro. Kazdopadne zistil dramaticke rozdiely v tom, co ten olej robi a nerobí. Tam sa teda setrit nevyplati.
9.11.2020 (13:06:18)  # IP X
Modemek:
A jaký olej byste doporučili nalít do modemu?

16.10.2020 (19:50:20)  K # IP X
Bobo1235:
Zdravím, neměl by někdo na proděj relé LUN 2621.5/513 a LUN2621.4/504 ? Potřebuji od každého 2 kusy, ale pokud by to někomu leželo doma nepotřebné, vzal bych i do zásoby. Díky
22.10.2020 (11:51:21)  # IP X
modem (mail) :
Do relé patří modem.
31.10.2020 (09:50:03)  # IP X
dR. doktoR:
1.11.2020 (15:57:29)  # IP X
Modemek:
Přesně tak, to je optimální řešení.

14.10.2020 (19:31:21)  K # IP X
modem (mail) :
Modem kuli kuli kulimodem.
Malaaaaa kulinkaaaa!

13.10.2020 (17:24:08)  K # IP X
​modem (mail) :
Honím si nad modemem, postříkám jej semenem **20

9.10.2020 (19:34:35)  K # IP X
Tygřík (mail) :
napájecí zdroj 230v/12v zvl. závada - nejde plně proud, napětí je naměřeno - diskuze
9.10.2020 (22:57:50)  # IP X
dR. DOKTOr:
elyty
11.10.2020 (15:04:44)  # IP X
modem (mail) :
Vada modemu hlavniho napajece.
12.10.2020 (07:10:21)  # IP X
RBMK (mail) (web) :
Nedostatečný popis, vložte kočku.
12.10.2020 (13:24:55)  # IP X
modem (mail) :
Modem je od kočičích hoven.

9.10.2020 (15:59:28)  K # IP X
modem (mail) :
MODEM
MODEM
MODEM
MODEM
MODEM
MODEM
MODEM
MODEM
MODEM
MODEM
MODEM
MODEM
MODEM
MODEM
MODEM
MODEM

8.10.2020 (22:23:11)  K # IP X
modem (mail) :
V případě akutní střevní příhody používáme modem zn. ToiToi.

Zn. "Srdíčko na kakací budce"

8.10.2020 (22:22:22)  K # IP X
modem (mail) :
Modem je z diody, igelitky a pokakaného germaniového tranzistoru OC170.

8.10.2020 (22:21:45)  K # IP X
modem (mail) :
Jiná dimenze je nedosažitelná, pokud nemáte ten správný modemek.

8.10.2020 (22:21:15)  K # IP X
modem (mail) :
Fekálie plavou všude u modemu

8.10.2020 (22:20:52)  K # IP X
modem (mail) :
MODEEEEEEM

8.10.2020 (12:04:59)  K # IP X
modem (mail) :
Modemy jsou od hoven.

8.10.2020 (02:24:51)  K # IP X
modem (mail) :
Rozdojil kozla i modemovy specialista?

8.10.2020 (02:23:57)  K # IP X
modem (mail) :
Musim se jit vykadit do zachudku s modemem v igelitce.

8.10.2020 (02:23:19)  K # IP X
modem (mail) :
Umi nekdo z vas vyrobit modem z medu? **02

8.10.2020 (02:22:00)  K # IP X
modem (mail) :
Musi se tam dat modem.

7.10.2020 (07:45:03)  K # IP X
butan (mail) :
Ještě doplnění k pitvě spínaného měniče 12/230V 50Hz 150VA
Podobný měnič používám po mnoho let jako zálohu k oběhovému čerpadlu na chatě.

Absence tlumivky za usměrňovačem DC působí problém při napájení počítače s ne PFC zdrojem. Sám jsem ten problém vyřešil tak, že jsem z měniče vytáhl přímo 300V DC a připojil do počítače. Zdroj se méně hřeje a vše jinak funguje.
Nejlepší řešení pro provoz notebooku v autě ovšem je pořidit si k němu adaptér rovnou na 12V.

Ještě pár postřehů k funkci.

DC napětí není stabilizované, je především určeno napětím na akumulátoru, a trochu i zátěží mněniče. Zdroj formálně stabilizuje efektivní hodnotu výstupního napětí tak, že mění střídu modifikované sínusovky.

Modifikovaná sínusovka je "konstruovaná" tak, že při nulovém napětí na výstupu jsou sepnuté oba tranzistory ve spodních větvích výstupního můstku. Pro provoz indukční zátěže (čerpadlo) je důležité je oba otevřít.

UPSky s modifikovanou sínusovkou k počítačům jsou často zapojené odchylně, a to tak že nemají DC meziobvod, ale mají velký výstupní transformátor na 50Hz. Primár je s vyvedeným středem, takže stačí jen 2 výkonové tranzistory.

7.10.2020 (06:55:26)  K # IP X
butan (mail) :
Danyku, díval jsem se na tvoje reverzy alternátorů, Skoušel jsi je i zprovoznit na stole roztočením akuvrtačkou? Při tom lze zjistit, če bez připojení žárovky indikace nabíjení, se alternátor nenabudí.
7.10.2020 (15:08:20)  # IP X
modem (mail) :
Musíš do té vrtačky dát modem.

2.10.2020 (13:05:05)  K # IP X
modem (mail) :
Modemy maji velka vemena. To neni modem, to je krava.

2.10.2020 (13:01:53)  K # IP X
modem (mail) :
Musime vypnout a zapnout modemek.

2.10.2020 (12:58:50)  K # IP X
modem (mail) :
Modemy jsou z Ceskeho Telecomu.

1.10.2020 (14:13:07)  K # IP X
modem (mail) :
Vzal modem, dal ho do igelitky a jel na chatu.

26.09.2020 (21:18:49)  K # IP X
PS (mail) :
Máte někdo zkušenost s rozbočováním PCI, nebo převodníkem PCIe na PCI? V číně jich pár k sehnání je, otázkou je jestli fungují nějak obstojně. Potřebuju do počítače připojit pár karet do PCI, ale na desce mám volných jen pár PCIe.
26.09.2020 (23:55:21)  # IP X
RayeR (web) :
Jo, celkem to funguje, zalezi teda na nake karty to chces, VGA pres to vetsinou nejde...
Akorat se mi nelibi, ze na propojeni pouzivaji ten debilni USB konektor. Kdyz sem to mel pujceny tento https://www.ebay.com/itm/311915485839 tak ten konektor byl nejaky vaklavy a kdyz se na to clovek krive podival, tak wokna zatuhla a linux v DMESGu plival neco o pcie erroru. Takze bych to radsi pro klid duse propajel nakym kablikem napevno...
27.09.2020 (11:52:02)  # IP X
PS (mail) :
Dík za info... mám tu nějaké komunikační karty COM, LPT a tak... vyzkouším tedy
29.09.2020 (23:47:08)  # IP X
RBMK (mail) (web) :
S nejlevnějším převodníkem z ali jsme na PCIEx1 na nějakým ryzenu s W10 rozjeli soundblaster audigy s nějakým podivným driverem a jede to, i když to zdaleka neumí funkce předního panelu. Ten převodník ale chodí hezky a má nativní podporu.
30.09.2020 (02:52:28)  # IP X
RayeR (web) :
Prevodnik je jen PCI mustek ,zadne ovladace nepotrebuje. Stejne je to na 1 brdo, vetsina ma cip od Pericomu... Ja pres to taky zkousel Audigy...
5.10.2020 (08:23:06)  # IP X
PS (mail) :
Díky za postřehy, potřebuju přes to zprovoznit MOXA kartu, objednám, a pak dám vědět.
5.10.2020 (18:36:31)  # IP X
RayeR (web) :
To by melo fungovat bez problemu. Jen v pripade nespolehliveho kontaktu v tom propojovacim konektoru bych to doporucil nahradit pevnym spojem.
8.10.2020 (21:12:05)  # IP X
modem (mail) :
Já dávám do PCI modem i s igelitkou.

Návštěvní diskuzní kniha danyk.cz
Hlavní diskuze Diskuze s obrázky Bazar Píseček


Strana 11 / 336
Vláken 8385, na str:


RSS danykovy diskuze - tato kategorie   RSS danykovy diskuze - všechny kategorie

Stará diskuze