Diskuze - danyk.cz

• Píseček je jedinou kategorií i pro neschválené uživatele a podle toho to tu také může vypadat :). Příspěvky mohou obsahovat nepravdivé informace a pomluvy, spam a hrubý jazyk. Téma není nijak omezeno.
• Umí BBCode tagy: [b]tučně[/b], [i]kurzíva[/i], [s]škrtnuté[/s], [code]kód[/code] a označování odkazů.
• Všechny kategorie kromě Písečku jsou jen pro schválené uživatele. Pozor - za spam nebo nevhodné zprávy Vám bude zrušen účet.

Přezdívka:
Heslo:
Text:

29.10.2013 (16:09:22)  K # IP X
d.mh:
29.10.2013 (16:38:05)  # IP X
Roman-W (mail) :
**02**02**02
i ten název článku **36

28.10.2013 (11:23:26)  K # IP X
Roman-W (mail) :

27.10.2013 (15:51:40)  K # IP X
Core (mail) (web) :
28.10.2013 (09:29:38)  # IP X
Radek (mail) :
no jo, kilowattampér. Jako prd... **02
28.10.2013 (11:04:11)  # IP X
Roman-W (mail) :
dál jste to nečetli že ? **02

Při minimálním příkonu 7,5 A
v popise zase:
maximální příkon: 7,5 kWA

**38
28.10.2013 (21:59:44)  # IP X
harchom (mail) :
niekto si asi poplietol jednotky **02
28.10.2013 (23:44:44)  # IP X
d.mh:
asi made in Poland **20
kdyby napsali 7.5kA, vypadalo by to ještě líp. **37
29.10.2013 (08:46:19)  # IP X
Roman-W (mail) :
svařovací napětí na prazdno 36W by bylo jako třešnička **02
29.10.2013 (16:05:47)  # IP X
d.mh:
nějak tam nepíšou jestli to má přípojku na flašku,nebo to jede jen na plněnej drát. (existují trubičky na MIG?) A ten zatěžovatel je taky pěknej. Holt "praktická svářečka pro ambiciózní kutily" **30
29.10.2013 (17:20:21)  # IP X
Core (mail) (web) :
"svařovací napětí na prazdno 36A", to by bylo teprv na posrání **03**03
29.10.2013 (20:08:23)  # IP X
aybac:
Ještě lepší by byl svařovací proud naprázdno.

27.10.2013 (13:54:56)  K # IP X
ovlaky (mail) :
Zdravím,
měl bych dotaz ohledně tohoto zapojení http://danyk.cz/ledstr.html Chtěl bych na tento LED stroboskop připojit tento LED pásek http://www.gme.cz/led-pasek-samolepici-60led-m-smd-3528... Který odebírá 12V/2A. Jakou hodnotu rezistoru R3 bych měl tedy použít? A potenciometr má být mono lineární nebo logaritmický? Když použiju MOFSET IRL2203N, bude to mít vliv na funkci?
Mockrát děkuji. **01
27.10.2013 (16:14:54)  # IP X
miondra21 (mail) :
ten rezistor můžeš vynechat, pac ten pásek je přímo na 12V, tudíž by tam byl zbytečně.. jinak ten mosfet můžeš klidně použít, ale po tom pásku bych se podíval jinde, pokud ho už nemáš koupený, v GME je docela drahý.. na aukru se dá sehnat třeba za polovic **01
27.10.2013 (17:13:57)  # IP X
ovlaky (mail) :
Moc díky! LED pásek jsem sehnal samozřejmě za levnějc... A neměl bych před LED pásek dát nějakou ochrannou diodu nebo aspoň rezistor o velmi malé hodnotě? Chci, aby měl delší životnost.
Ten LED stroboskop jsem našel i jinde. http://fema.ic.cz/elesch/strobosk/ Tak když bude zátěž ''odebírat'' 2A, tak mám použít místo diody 1N4007 třeba SF26?
A potenciometr má být mono lineární nebo logaritmický?
Děkuji. **01
27.10.2013 (17:20:38)  # IP X
miondra21 (mail) :
ty led diody tam jedou na 20mA, takže akorát.. ochrannou diodu nepotřebuješ, nic se jim při obrácené polaritě nestane, navíc sama o sobě má úbytek, takže napájecí napětí by jsi musel ještě zvyšovat.. zkrátka na 12V nic nepřidávat.. j a ten poťák je lineární **04
27.10.2013 (17:32:46)  # IP X
ovlaky (mail) :
Super, moc díky! Hodně si mi pomohl. **01

25.10.2013 (19:32:05)  K # IP X
RayeR (web) :
25.10.2013 (19:41:03)  # IP X
Goheeca (web) :
jojo **01
25.10.2013 (20:47:38)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Odvoleno. **01
25.10.2013 (21:45:08)  # IP X
jedina strana:
26.10.2013 (02:39:50)  # IP X
Radiátor:
v te pisni:  Vstoupit do komunistické mládežnické organizace ! posílit komunistickou stranu ! vstoupit do komunistické mládežnické organizace ! posílit komunistickou stranu ! Vstoupit do komunistické mládežnické organizace - a bojovat za socialistickou myšlenku !
26.10.2013 (09:10:07)  # IP X
jedina strana:
umíš švédsky, nebo jsi našel komentáře? každopádně v obou případech - nauč se skloňovat **37
26.10.2013 (16:32:39)  # IP X
RayeR (web) :
No ty brdo, tak ten Babis, to je volebni narez, snad se pak jeho volici nezadusi kosteleckym parkem
http://volby.idnes.cz/
26.10.2013 (16:33:17)  # IP X
RayeR (web) :
Doufam ze si hned prosadi dalsi zvyseni podilu biosracek do paliva.
26.10.2013 (17:28:06)  # IP X
d.mh:
do všech firemních aut lejem smn30, a ještě s tím nebyl problém.. ale asi to chce denně jezdit.
26.10.2013 (22:21:39)  # IP X
RayeR (web) :
No prave, pokud to nekde dlouho stoji, tak je nutny pridavat naky stabilizatory...

25.10.2013 (18:33:13)  K # IP X
Radek (mail) :
Queen v japonštině, i když to asi znáte **02
https://www.youtube.com/watch?v=Mtjxrf2Vg7g
25.10.2013 (19:22:24)  # IP X
Goheeca (web) :
jo zname ale je to dobre
toto je taky zajimavy: http://www.youtube.com/watch?v=2rjbtsX7twc

25.10.2013 (17:35:19)  K # IP X
Roman-W (mail) :
nějak nechápu souvislost
http://aukro.cz/odporovy-drat-kanthal-i3656228557.html
odporovej drát a e-cigarety ?
25.10.2013 (20:04:44)  # IP X
d.mh:
já to taky nechápu,žádný e-cigarety tam nevidím.
25.10.2013 (20:52:12)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Protože se to kapalné kuřivo v elektronických cigaretách vypařuje na kusu odporového drátu nebo plíšku. Ten se časem rozsype, takže si tam můžeš bodnout nebo nakrimpovat nový.
26.10.2013 (18:35:25)  # IP X
Roman-W (mail) :
d.mh> číst název prodejce by tě třeba probudilo
Prodejce e-smoke-Microcig **02

Ale 8bit nevím jak v cigarete muže drát s prumerem 0,65 vubec hřát ??? tam není 6V/4Ah aku **02
27.10.2013 (16:10:34)  # IP X
miondra21 (mail) :
ne není, ale je tam Li-Ion **37

24.10.2013 (21:08:53)  K # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
25.10.2013 (17:58:46)  # IP X
Roman-W (mail) :
že je táááákovej kokot a celá ta sebranka. pozitivní je že vládní bunkry, pod uřadem vlády tak i v jelením příkopu jsou mimo provoz tak v případě války se ty svině nikam neschovají **03

24.10.2013 (18:08:08)  K # IP X
richard:
"Anketa
Akú hudbu počúvaš?
Pop
Rock
Punk
Punk-Rock
Hip-Hop
Klasika
Rap
Techno
Metal "
WTF?
Co když poslouchám hudbu denně, ale ani jedno z toho to není?**02
24.10.2013 (18:41:06)  # IP X
stepan:
nezbejvá než zařadit do ankety svojí hudbu popřípadě nejpodobnější styl anebo se na to úplně vysrat **02
24.10.2013 (19:25:49)  # IP X
Radek (mail) :
zaděláno na flamewar... **02
24.10.2013 (19:36:26)  # IP X
Aldyhm (mail) :
Na ankety se spíš vysrat, jak říká stepan; ještě jsem neviděl anketu na hudební styl, kde by byl zařazen chiptune (a ne, keygen music, 8-bit music a podobné slátaniny neberu jako správný název, a když se někde objeví, tak automaticky anketu zavírám a její tvůrce se v mých očích propadne někde na úroveň raperů)...
24.10.2013 (19:49:04)  # IP X
deserd:
Taky jsem nikdy neviděl v takovéto anketě možnost: Vše co se mi líbí. :D
24.10.2013 (20:46:01)  # IP X
Guvernér:
čo sa týka chiptune, kedysi proste vedeli, jak na to:

http://www.youtube.com/watch?v=vS4DVy5TCBY
24.10.2013 (21:25:17)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
ah bože...
24.10.2013 (21:48:20)  # IP X
Radiátor:
krom HIp-Hip a rap, všechno, ale i z toho rapu a hiphopu se mi sem tam nějakej song líbí
25.10.2013 (17:40:25)  # IP X
Roman-W (mail) :
Trance a jeho podruhy - balearic,uplifting,psy,goa,progresive,vocal
http://www.youtube.com/watch?v=Uibm_RQfZ-M **07
25.10.2013 (19:37:20)  # IP X
RayeR (web) :
Nj, ma cenu tohle chlivkovani resit? I kdyby tam bylo tech druhu 100, tak nekdo bude furt pindat, ze tam neni treba blackened avant-garde metal, takze ono nekdy min je vic, stacilo by pop/rock/elektornika/rap/folk/klasika aneb vsechno z neceho vychazi...
25.10.2013 (21:47:12)  # IP X
Core (mail) (web) :
Chillstep **20

23.10.2013 (16:48:41)  K # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
Viete čo je tlmivka?...
Demo verzia transformátora... **02
23.10.2013 (17:05:17)  # IP X
aybac:
ani ne **14
23.10.2013 (18:04:54)  # IP X
Core (mail) (web) :
aybac, kazíš to **02
23.10.2013 (18:20:44)  # IP X
Goheeca (web) :
a co je monoda?
23.10.2013 (18:32:41)  # IP X
Roman-W (mail) :
si to mohl přepsat na trafo který okradli o sekundár **03 a má pouze jedno primární vinutí **02
23.10.2013 (21:11:29)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
nwm.. no ja som sa na tom smial keď som to vymyslel.. **02
monóda?.. dióda s urvaným vývodom.. **16
23.10.2013 (21:18:16)  # IP X
Core (mail) (web) :
a co je demoda? **02
23.10.2013 (21:21:21)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
dioda bez vyvodov... **03
23.10.2013 (22:13:16)  # IP X
d.mh:
jako sod-87 nebo úplně bez vývodů?
Roman> a trafo má tedy primární vinutí dvě? **05
23.10.2013 (22:17:58)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
jj.. len PN prechod v bakelitovom valčeku bez kontaktov... **02
za "jedno" asi len zabudol dať čiarku... potom by to bolo ok... **04
23.10.2013 (22:19:33)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
za plnu verziu diody treba zaplatiť.. **02
23.10.2013 (22:35:26)  # IP X
Goheeca (web) :
zarovka
23.10.2013 (23:34:28)  # IP X
aybac:
trafo jen s primárním vinutím a tlumivka jsou dvě konstrukčně i parametricky odlišné věci...
24.10.2013 (06:36:45)  # IP X
Core (mail) (web) :
aybac: nesouhlasím. Když začneš vyrábět třeba GDT (trafo to je), tak vezmeš toroidní jádro, naviš jedno vinutí. Nedokončils to, je to demoverze, je to tlumivka. Pro plnou verzi dovineš zbývající vinutí.
Jasně že můžeš vinout všechny trifiálně, ale aspoň jedna možnost, že dr.house42 má pravdu **23
24.10.2013 (07:17:17)  # IP X
aybac:
tak u tlumivky je záměrně velký magnetický odpor jádra, tedy železoprach nebo ferit s mezerou, u trafa je naopak snaha o co nejmenší odpor - třeba ferit nebo plechy s vysokou permeabilitou. Ale je pravda že nějaké vinutí trafa může fungovat jako hodně špatná tlumivka... A naopak třeba "trafo" do blokujícího zdroje je tlumivka se dvěma vinutíma.
24.10.2013 (21:51:28)  # IP X
Radiátor:
dobře, tak se shodnem na tom že trafo s jedním vinutím, je skutečně "Demo verzia transformátora..."
25.10.2013 (17:46:00)  # IP X
Roman-W (mail) :
>d.mh
**36

22.10.2013 (15:41:44)  K # IP X
RBMK:
http://diit.cz/clanek/hp-ink-advantage-pro-firmy-i-doma...
Co myslíte, zkončí válka o levný inkoust v tiskárnách nebo je to kachna?
22.10.2013 (15:49:04)  # IP X
d.mh:
moc tomu nevěřím,očekávám minimálně sw omezení životnosti hlavy na počet stránek. jinak to asi bude obyčejný konkurenční boj.
22.10.2013 (20:10:36)  # IP X
Peťan (web) :
Co jsem koukal na video, tak to půjde doplňovat asi jen origo inkoustem. Při resetu náplně se musí zadat sériový číslo z lahvičky s inkoustem. Samozřejmě neřeším nějaký keygeny apod...
22.10.2013 (20:47:41)  # IP X
RBMK:
Peťan:otázka je, jestli to sériové číslo bude ověřovat software nebo tiskárna. pokud jen software a někdo odchytí reset příkaz, tak to bude prolomené hned po tom, co to přijde na trh.

21.10.2013 (21:18:54)  K # IP X
Roman-W (mail) :
už jste někdo převáděl soubor plalistu do textové podoby ?
mám na mysli např. M3U do XLS nebo TXT apod...
21.10.2013 (21:51:41)  # IP X
mix-d:
skus pohladat nieco na sposob m3u to txt
21.10.2013 (22:53:33)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Co to je za otázku? m3u je textový formát kde jsou normálně odřádkované cesty k souborům **18
22.10.2013 (03:56:21)  # IP X
RayeR (web) :
hehe, ja si playlisty generuju
dir *.mp3 /b /on >!play.m3u
jakepak s tim slozitosti, je to plain text
(s komentari za #)
22.10.2013 (15:53:48)  # IP X
Roman-W (mail) :
8bit to je ten problém ty cesty nechci **02
Našel jsem večer tento prográmek M3u-txt a max spokojenost **04 http://nsis.sourceforge.net/Convert_playlist_files_to_text
22.10.2013 (22:44:20)  # IP X
Goheeca (web) :
>Roman-W
rozumim tomu tak ze chces vypreparovat nazvy souboru z cest? na ti to staci prohnat sedem a nemusis na kazdou variaci tohoto problemu hledat nejakou specializovanou utilitku
// diclaimer opravdu jsem nezjistoval co presne ta vec v odkaze dela ...
24.10.2013 (02:47:17)  # IP X
RayeR (web) :
Hehe, ty hned taky zacnes kazdemu ordinovat SED, ten dabluv nastroj :)
24.10.2013 (14:51:34)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
.. A nebo to prostě najebat do excelu **37
24.10.2013 (15:05:35)  # IP X
Guvernér:
Dúvernú zmlúvu medzi mňíchom a diáblom uzatvára git. **27
25.10.2013 (19:41:26)  # IP X
mix-d:
Guvernér-ále prečo zrovna git?

21.10.2013 (18:43:07)  K # IP X
antibalda (mail) (web) :
21.10.2013 (20:09:52)  # IP X
d.mh:
To je starý jak kočka s máslem.**37
21.10.2013 (20:38:32)  # IP X
mix-d:
viem, tento link tu bol, ale zjavne ho nie všetci videli http://www.youtube.com/watch?v=Z8yW5cyXXRc
21.10.2013 (23:02:07)  # IP X
Aldyhm (mail) :
Já nechápu, proč se všichni tak vehementně drží toho schématu kočky s chlebem... Vždyť to je jasné i malému dítěti: kočka, jakožto systém aktivní, "přebije" chleba, kterýžto je systémem pasivním, takže při této kombinaci vždy dopadne kočka na nohy. Když dáte k sobě dva namazané chleby (nebo jeden chleba namažete na obě strany), tak se stane to, že dopadne namazanou stranou jenom jeden. Zajímavé věci se začínají dít až tehdy, kdy k sobě připevníte dvě aktivní soustavy, tzn. připoutáte, přilepíte, sešijete,... (vaše volba) dvě kočky hřbety k sobě...
22.10.2013 (20:55:15)  # IP X
RBMK:
na tomto principu je možné sestrojit i bezreakční pohon v prostředí mimo gravitaci stačí vytvořit desku s podlahou, za ní upevnit bokem dvě kočky zády k sobě, a jak se budou snažit "dopadnout na zem", tak budou vytvářet tah. Jediná spotřeba tohoto pohonu bude na soustavu podpory života.

Pokud ale na "podlahu" upevníme kočičí záchod, kočky budou patřičně vycvičené a dodáme jim přebytek tekutin, tak získáme obrovský nárust tahu, neboli "forsáž", který je omezen jen výdrží koček, než to tzv. "pustí do trenek".

21.10.2013 (15:12:41)  K # IP X
Guvernér:
Co myslíte, bude pět odporů 200M (10W, 30kV), v sérii pod olejem pro 1 GOhm, stačit pro stavbu kilovoltmetru ?
Počítám s měřidlem 100uA, kde 1uA = 1 kV.
21.10.2013 (15:14:55)  # IP X
Guvernér:
jinak, jak dlouho tady trvá schvalování?
21.10.2013 (19:52:05)  # IP X
Radek (mail) :
jestli jsou to opravdu odpory na 30kV, tak olej je zbytečná starost navíc.
21.10.2013 (19:57:43)  # IP X
RayeR (web) :
Tak zalezi jak sou veliky, 30kV muze klidne slehat po skleneny bance odporu :) Ja sem teda videl nejveci teslacke na 15kV dlouhe asi 8cm, tam bych se toho tak nebal, i kdyz vlhkost a prach sou svine, lepsi zalit treba blbym tavnakem...
21.10.2013 (23:08:37)  # IP X
Lenny (mail) :
Schvalování trvá různě dlouho, ale většinou do několika málo dní.

20.10.2013 (22:16:27)  K # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
21.10.2013 (10:48:15)  # IP X
RayeR (web) :
Skippy je nas kamarad :)

20.10.2013 (12:53:59)  K # IP X
danyk (mail) (web) :
Tak už tu taky máme ty berušky, uplně se to tu tim hemží **13
20.10.2013 (13:02:08)  # IP X
danyk (mail) (web) :
http://danyk.cz/t/divny_berusky.jpg
během pár minut sem tu vyfotil 4 různý druhy **19
20.10.2013 (13:10:42)  # IP X
Aldyhm (mail) :
20.10.2013 (13:27:56)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
až doteraz som nevedel čo su berušky.. **02 u nas su to lienky.. **02
20.10.2013 (15:25:03)  # IP X
Kovasin:
U nas jenom tedka velmi málo když sou na baráku tak vemu smeták a pěkně silou je shážu a pobouchám .. potvory jedny :D
20.10.2013 (16:19:18)  # IP X
dri0m (mail) (web) :
Vrazi! Jak můžete bezcitně zabíjet taková roztomilá a užitečná stvoření?! **02
20.10.2013 (17:24:20)  # IP X
harchom (mail) :
mne lietali do izby keď som večer vetral , tak som sa s nimi
zahral s MOT-om **02**02 ... to bolo smradu **01
20.10.2013 (17:42:51)  # IP X
Goheeca (web) :
>danyk
vono vlastne je to spis jeden druh a ta treba cerna s 2 cervenejma teckama je stejna jako s dvema 2 cernejma teckama; tej cernej ty tecky splyvaji v jednolitou plochu
20.10.2013 (18:43:35)  # IP X
danyk (mail) (web) :
To nebude stejnej druh. **14
20.10.2013 (19:27:03)  # IP X
stepan:
je to stejnej druh akorát se vylíhly při jiný teplotě někde jsem to četl ale nevim přesně kde to bylo
20.10.2013 (20:26:47)  # IP X
Kovasin:
Okej hele : tyhle beruškly se semka do evropy dostaly z asie, používaly se tady ve sklenícich v Nizozemí, jakvelmi dobrý ,,hubič,, mšicí hodně dobře se rozmnožují. Naše česká slunéčka zabíjejí a vytlačují, navíc sou agresivní koušou a vypouští jakousi hnusnou kapalinu ... takže se kouknu a jestli v tom hejnu sou jiný než sedmiteečkovaný ... du si pro smeták anebo je kropím octem :D Jo on je to v podstatě stejnej druh jenom se lší mezi sebou krovkama ( to danyk) **02
21.10.2013 (10:47:49)  # IP X
RayeR (web) :
Jo, ted nam do chaty nalitalo a nalezlo spousta tehle potvor. Nevidel sem mezi nimi ani jedno klasicky evropsky slunecko.

20.10.2013 (02:31:27)  K # IP X
pajkovač:
Ahoj, zdravím neví někdo kde sehnat v Brně vyřazené desky z tv, radia, počítače apod. Vidím jen vykuchané věci u popelnic.**21
20.10.2013 (14:24:24)  # IP X
danyk (mail) (web) :
Musíš bejt u těch popelnic rychlejší **02 A nebo s pár flaškama piva na sběrnej dvůr. Mě jednou nechali vykuchat 10 mikrovlnek, jednou zase odnýst 3, ... Nedávno sem u popelnic viděl mikrovlnku, ale zespoda nekoukaly šrouby, co držej mot, tak sem to tam nechal. AspoŇ je vidět, že nás bastlířů neni zas tak málo **07
20.10.2013 (17:22:31)  # IP X
pajkovač:
Já nemám čas, stanovat u popelnic **22 Jedině sběrnej dvůr, pokud mně nepošlou do...

Bastlířů ani né, ale českých indiánů.
20.10.2013 (17:26:52)  # IP X
Tabovl:
To není o bastlířích. Totiž v některých sběrných dvorech začaly vykupovat i osazené DPS a podobné zdroj vzácných kovů...
21.10.2013 (18:16:24)  # IP X
pajkovač:
Tak to je na nic. **24**21

18.10.2013 (19:38:49)  K # IP X
loučák:
tyjo, když jsem u mamky v práci umejval wapkou kolo (byl jsem opatrnej na ložiska **01 ) tak jsem si logicky hned po tom promazával řetěz. Tak jsem řekl šéfovi, ať mi dá štamprlu toho nejkvalitnějšího oleje. Tak mě to dal ten olej, a že ať si ho vážim, že je drahej že si to ani neumim předtavit. No do tej doby když jsem to mazal olejem za 185Kč/l tak jsem si myslel, jakej jsem machr. A ten olej co mi dal byl olej do kalibračního přípravku na měřáky. Stojí 400Kč/l bez DPH **18
18.10.2013 (21:22:56)  # IP X
d.mh:
S úspěchem používám castrol epx 85w-140. mazal jsem naposledy někdy v srpnu,a doteď ani náznak suchýho řetězu,ale už ho budu muset umejt. asi nemá smysl to kupovat po litrech,bude vyhovovat jakýkoliv hustý převoďák.
18.10.2013 (22:10:50)  # IP X
loučák:
však on jedinej důvod proč běžně mažu olejem za 185Kč je ten, že Husqvarny XPčka má taťka doma sud 208l, to se prostě ta trocha oleje ztratí. Jinak jsem čuměl, co používaj pro Tour týmy. Oni teda mejou každej den, to je jasný, ale oni na to dávaj jakýsi speciální vosky a ten řetez je prej dokonale namazanej, ale když na něj sáhneš tak ti přinde suchej. Akorát když chčí až praští, tak musej mazat ten řetěz z mechanikýho vozu čímsi co má mazat a zároveň smýt ten vosk. No kde se ten pokrok zasaví? **02 Ale taky pěkná chuťovka, jedno namazání tim voskem vynde na 500Kč cca. Ale jinak jistě, i na závodní použití v republikové úrovni je převoďák zcela určitě vyhovující
18.10.2013 (22:29:08)  # IP X
d.mh:
fanatici **02
Tak já si to samozřejmě poctivě ukradl v práci, jestli je v nápravě 15 litrů nebo o půl deci míň je jedno. Ale divím se, že pořadatelé závodů nechtějí nějaký osvědčení o použití bio maziv. Bylo by to napresdržku, ale od uhnije můžeme čekat vše... snad se nedočkáme "samomaznejch" řetězů s plastovejma kladkama **16
19.10.2013 (01:51:00)  # IP X
RayeR (web) :
No a o kolik km/h ti to s tim novym drahym olejem jede rychleji? **02 Podle me olej na meraky nemusi byt este nej na retezy asi jako ostrej skalpel nemusi bejt super na stipani spalku drivi...
19.10.2013 (10:39:36)  # IP X
loučák:
jo, já jsem mu tím jen chtěl říct, ať mě nedá nějaký vyjetý ADčko, jsem nečekal že mě dá olej za 400Kč, a taky mě překvapilo že se dá koupit tak drahej olej. Navíc momentálně se jede závod do sjezdovky, tam byt rychlejší o 1km/h by znamenalo asi 500W motor v přednim kole **01 Jo, od EU by takový nařízení sedělo, ale naštěstí si každej ještě může polívat řetěz jakýmkoliv olejem chce.
21.10.2013 (22:19:05)  # IP X
Tim:
Tak třeba silikovovej olej pokud vím je ještě poněkud dražší (neříkám, že bych s ním mazal kolo), ale prostě určitě dražší oleje jsou ...

18.10.2013 (19:16:27)  K # IP X
dri0m (mail) (web) :
I told them I'd created an car that runs on laughter. They laughed me out of town
18.10.2013 (21:27:13)  # IP X
Aldyhm (mail) :
Cars are lame. Helicopters are better... Or should I say... Roflcopters? **02
19.10.2013 (12:57:17)  # IP X
RBMK:
copters are lame, but beond that, you have to choose spaceships or friendships.

18.10.2013 (14:53:43)  K # IP X
Oberon:
18.10.2013 (15:50:07)  # IP X
RayeR (web) :
Kdyz sem videl v jedny reportazi cibulku s kyvadelkem jak pomoci nej odhaluje ruske agenty, tak sem si ten potukal na celo...
18.10.2013 (17:51:12)  # IP X
Peťan (web) :
Se někomu šprajcnul Caps Lock, ne? :D
19.10.2013 (01:00:29)  # IP X
aybac:
vidím tam slovo politika, víc netřeba číst
20.10.2013 (12:50:16)  # IP X
Goheeca (web) :
>Peťan
to by to vypadalo jinak ... to spis shift

18.10.2013 (02:31:13)  K # IP X
Roman-W (mail) :

16.10.2013 (17:30:48)  K # IP X
trojak29 (mail) :
16.10.2013 (21:05:24)  # IP X
deserd:
16.10.2013 (22:49:24)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
co to je?.. **18 **19
17.10.2013 (19:05:38)  # IP X
Roman-W (mail) :
Tatabojs jsou frajeři :))) jejich novej počin
http://www.youtube.com/watch?v=tCAhyqBATJ0
**04
17.10.2013 (19:20:26)  # IP X
RayeR (web) :
Ja ja, Ordnung muss sein...

15.10.2013 (03:58:34)  K # IP X
8-bit (mail) (web) :
Někdo ve firmě ARM rád používá přetypování **37
/** \brief Enable External Interrupt The function enables a device-specific interrupt in the NVIC interrupt controller. \param [in] IRQn External interrupt number. Value cannot be negative. */ __STATIC_INLINE void NVIC_EnableIRQ(IRQn_Type IRQn) { /* NVIC->ISER[((uint32_t)(IRQn) >> 5)] = (1 << ((uint32_t)(IRQn) & 0x1F)); enable interrupt */ NVIC->ISER[(uint32_t)((int32_t)IRQn) >> 5] = (uint32_t)(1 << ((uint32_t)((int32_t)IRQn) & (uint32_t)0x1F)); /* enable interrupt */ }
15.10.2013 (08:12:27)  # IP X
Goheeca (web) :
to jsou teda cachry se znamenkovosti
16.10.2013 (17:31:45)  # IP X
RayeR (web) :
Sme to vcera s 8bitem diskutovali a prijde mi to silene prekomplikovany. Jediny co bych udelal bych oznacil konstanty pomoci UL aby se vynutil aspon 32b (coz je na ARM nativne) a zbytek pretypovani vyhazel.
16.10.2013 (22:57:15)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Nakonec jsem knihovnu firmy Žalududoidní Redukované Stroje poslal k čertu a nechal jenom tohle:
NVIC->ISER[DMA2_Stream6_IRQn >> 5] = 1 << (DMA2_Stream6_IRQn & 0x1F);
A "kupodivu" to funguje taky **10

14.10.2013 (22:01:18)  K # IP X
Core (mail) (web) :
16.10.2013 (21:32:33)  # IP X
Roman-W (mail) :
to by mě zajímalo jak velké by bylo odpovídajcí trafo. a taky fakt stabilizace at spínané nebo klasicky by hodně topio :)

Je fakt že staré soustruhy SPT apod měli obrovské trafo jen pro napájení řídicí logiky 5V,15V (48V) digitrony nevím kde brali štávu **19
19.10.2013 (13:00:12)  # IP X
RBMK:
V dnešní době už mají trafa lepší plechy, kondenzátory menší velikost při stejné kapacitě a polovodiče jsou také účinnější, tak si myslím, že 250W klasický zdroj by se do běžné bedýnky nacpal. Větší výkon už by se asi nevešel.

14.10.2013 (21:04:55)  K # IP X
loučák:
takovej možná blbej návrh, ale ptal jsem se souseda co dělal s kovy celej život jak by se dostal potichu a nenápadně do kontejneru Asekol. Že prej kyslíkové kopí, že je nejrychlejší, nejlevnější, tak kdo dostane první odvahu experimentovat? Mě ani tak nejde o ten matroš vevniř, ikdyž je tam spousta pěknýho materiálu, ale o princip. To má bejt zkrátka jako kontejney na papír, otevřené pro všechny
14.10.2013 (21:35:02)  # IP X
Anti dot. (web) :
To neni prave tiche, dela to ramus, a solidni ohnostroj, samozrejme obsah toho kontyse by chytnul komplet plamenem. Zniceny kontys, vyjezd hasicu, a silenec s kyslikovou lahvi, zadelano na maler **01.
14.10.2013 (22:07:04)  # IP X
stepan:
hele já bych to dělal těma ověřenejma způsobama do bubnu provaz s magnetem nebo oboustrankou a tahat věci k tomu jsem se ještě nedostal protože je mi nepříjemný když na mě lidi koukaj jak na bezďáka a nebo zablokovat buben a pro úlovky si dojít to už se mi zamlouvá víc ale když už takovouhle akci tak aspoň ve dvou
14.10.2013 (22:24:59)  # IP X
Kovasin:
Přesně dnes sem potkal chlapa co měl na tyči hák a tahl věci, jel sem si pro foták ale stihl sem ho vyfoti jak už odcházel s dvoukolákem. Jednu chvilu sem za něm chtěl dojí že bych mu za něco dal dvacku a vzal si to .D
15.10.2013 (01:00:43)  # IP X
RayeR (web) :
Az na to, ze do asekol 2.0 s vylepsenym bubnem zadnou tyc nebo provazek nestrcite, ani neuvidite v zadnem uhlu natoceni bubnu obsah uvnitr.
15.10.2013 (11:26:17)  # IP X
karpi (mail) (web) :
NO už se vidim jak s kyslíkovím kopím budu mávat uprostřed města a navíc to žere kyslíku jako prase, ale dá se s tim řezat i beton. http://www.krl.com.au/images/kr-ladle-1029.jpg
16.10.2013 (19:43:55)  # IP X
loučák:
ok, tak u nás je jeden kontejner neprosto bez kamery, odvizt to v 2 v noci, vybrat a navízt zpátky, a pučit si na to elektrodestu, ta kravál nedělá, to je nejlepší řešení. Mít na to čas, tak to udělám
16.10.2013 (21:04:52)  # IP X
milan (mail) :
elektrodestu uvážeš za tu kouli nahoře a un by se měl otevřít pak mám pocit
19.10.2013 (13:02:27)  # IP X
RBMK:
Dalo by se tam prolézt hliníkem s korozí? jak moc velký hluk to dělá, když to reaguje? A nejsem si jistý, jestli prkavka má dost teploty na zapálení.

Návštěvní diskuzní kniha danyk.cz
Hlavní diskuze Diskuze s obrázky Bazar Píseček


Strana 312 / 336
Vláken 8385, na str:


RSS danykovy diskuze - tato kategorie   RSS danykovy diskuze - všechny kategorie

Stará diskuze