Diskuze - danyk.cz

• Píseček je jedinou kategorií i pro neschválené uživatele a podle toho to tu také může vypadat :). Příspěvky mohou obsahovat nepravdivé informace a pomluvy, spam a hrubý jazyk. Téma není nijak omezeno.
• Umí BBCode tagy: [b]tučně[/b], [i]kurzíva[/i], [s]škrtnuté[/s], [code]kód[/code] a označování odkazů.
• Všechny kategorie kromě Písečku jsou jen pro schválené uživatele. Pozor - za spam nebo nevhodné zprávy Vám bude zrušen účet.

Přezdívka:
Heslo:
Text:

13.10.2013 (21:06:30)  K # IP X
loučák:
Jinak trocha propagace netradičních aut by se hodila. Slyšeli jste někdy o Subaru Libero? Design pokulhává, segra furt vali do taty, ať koupí fábiu. Dneska jsme jeli po mokré louce, mobilem jsem měřil údaje, čili orientačně boční náklon 21° a stoupání 33° a jak jsme to tak valili, tak taťka zařval na celý auto, aby to segra slyšela: "Prej si máme koupit fábku nebo co." To mě dostalo **03 . Jinak aby se neřeklo že je to jen do terenu, tak zde např. ve službách silniční cyklistiky http://cykloman.rajce.idnes.cz/2013-9Silnicni_casovka_M... . No to je naprosto úžasnej mechaničkák, to nemám chybu.
14.10.2013 (23:16:11)  # IP X
RBMK:
Tak teď si mi nasadil brouka do hlavy, protoe jsem si chtěl v budoucnu koupit nivu. Když bys to porovnal s nivou, co j v čem lepší?
15.10.2013 (15:53:31)  # IP X
loučák:
tak každopádně to míň žere a má to daleko větší nákladovej prostor při srovnatelných rozměrech. O tom to je, že nepotřebuješ vozejk, kterej je naprosto nepraktickej, vezeš 1,6metru dřeva přímo v autě. Ale je to velice nadčasové auto a to v tom, že ikdyž je z roku 96 tak i výměna svíčky je práce když to řeknu tak na posrání, natož třeba spojka.
http://www.youtube.com/watch?v=KxE2wQv_n-o na začátku je vidět ten pěknej rám a to, že celá ta plechová kabina drží na tom rámu na 8 silentblocích
http://www.youtube.com/watch?v=oJmDBsBIHws tady jsou vidět slušné terénní vlastnosti, díky ležatému motoru to zvládá větší boční náklon než spousta jiných aut, ikdyž se to nezdá. A kdybys chtěl technickou, tak pojistku platíš jen za motor 1,2 a 900kg autu to stačí bohatě i v terénu
15.10.2013 (16:07:10)  # IP X
PTC (mail) :
BTW, "Slyšeli jste někdy o Subaru Libero?" Ano, slyšeli, cca tak před půl rokem zde na diskuzi jsi ho vychvaloval a posílal jsi sem to 2. video...**36
15.10.2013 (16:50:39)  # IP X
loučák:
tyjo, tady se nepřestávám divit, jak si každej pamatuje každou pitomost **01 No já jen že mě samotnýho překvapily ty hodnoty, jezdíme tam běžně a vůbec se to nezdá
15.10.2013 (17:39:04)  # IP X
aybac:
Stejně jak se fabia nehodí do terénu, tak se tento vergl nehodí do normálního provozu. **04
15.10.2013 (17:48:23)  # IP X
loučák:
na parkování ve městě je to náhodou moc dobrý, všude vidíte, má to menší rozvor, citlivější spojku, jinak v zimě je to lepší i do běžného provozu http://www.youtube.com/watch?v=KfdznbgdJe4 . Ale maximálka je 135, což je v dnešní době nepoužitelné na delší tratě, to je pravda
15.10.2013 (17:49:41)  # IP X
aybac:
A jinak doporučuju V3S **07 Až pojedete do 40° kopce po blatě, tak táta může na ségru řvát "Prej si máme koupit libero nebo co." **02
15.10.2013 (17:53:00)  # IP X
loučák:
a i v běžným provozu, fábia je venkem větší, vnitřkem menší, když se sejdou 4 dlouhý lidi mačkaj se, 1,2htp je daleko chcíplejší oproti tomuhle, tohle je aspoň živí a jak říkám, když tohle napere v 90kmh do stromu, tak posádka bude relativně vcajku, rám to podží. V jiné plechovce bude na pvních dvou sedačkách řidič a spolujezdec rozdrcen motorem, převodovkou, poloosami, no zkrátka vším co bejvalo pul metra před nima a teť jim to drtí pánev
15.10.2013 (18:03:43)  # IP X
aybac:
a co spotřeba?
15.10.2013 (22:29:30)  # IP X
loučák:
6-7, u novýho 5l/100km
16.10.2013 (00:21:05)  # IP X
aybac:
aha, tak to je ok

13.10.2013 (16:32:57)  K # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
Paradna hra s Teslovym transformatorom.. dostal som sa po level 20... kto da viac?..
http://www.webhry.cz/hra.aspx?play=ok&game=8544 **02
13.10.2013 (17:34:31)  # IP X
Aldyhm (mail) :
Historie se zase opakuje! Už potřetí **37
13.10.2013 (17:58:47)  # IP X
Roman-W (mail) :
pařička **04**03**02
13.10.2013 (18:53:35)  # IP X
Goheeca (web) :
>Aldyhm
presne tak
>dr.house42
asi nikdo kdyz to pak konci kdyz uz tak skore = 1260820
13.10.2013 (19:44:03)  # IP X
Anti dot. (web) :
1 269 380
13.10.2013 (21:40:58)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
Aha sorry... tak prvykrat som si nezapisal vysledok lebo som nevedel vyhrať 20ty level a preto som si myslel že je ešte pokračovanie.. teraz som to vyhral cele.. nahral som 1 271 360
a aby ste si nemysleli že si vymyšlam že som nahral viac než vy.... http://arzen111.rajce.idnes.cz/obrazky/#picture001_1.jpg
Aldyhm - ako to že sa opakuje tretí krát?.. Za tie roky ktore som v tejto diskusii som nevidel nikoho s menom Aldyhm a nevidel som tu túto hru.. takže to muselo byť asi ešte pred tým ako som tu bol ja a tak sa priznaj kto si? jake meno si použival?.. **07
13.10.2013 (22:29:42)  # IP X
Aldyhm (mail) :
Co já si pamatuju, tak to tu bylo už 2x (tvoje je třetí). Určitě to tu bylo minimálně jednou, kdy už jsi tu byl i ty (nejsem si jistý jestlis' to nebyl zrovna ty, kdo to sem tehdy dal).
Hodně dlouho jsem sem chodil a nepřispíval jsem. Pak, když jsem chtěl nějaký příspěvek přidat, jsem používal něco, občas něco jiného a jindy taky něco dalšího. Jednou jsem dokonce použil jako jméno něco uplně odlišného. Nakonec jsem začal používat přezdívku Aldyhm, která má základ v mytologii jednoho hodně starého a nepříliš známého (a hlavně dávno mrtvého) východoevropského kultu ('cause ateism is way too mainstream).
14.10.2013 (23:30:58)  # IP X
Doktor:
My Vás chceme jenom napravit. Jenom napravit. Napravit.
16.10.2013 (22:13:21)  # IP X
milan (mail) :
hej 20. level se dá udělat. musíte použít PWM modulaci tesláku, aby se nevybil. ta malá věž je dobrá, ale uplně naprd na dvacítku.
nejvíc mě štve že na levelu 15 sem měl vše na maximum.
jinak prachy: 18965
skore: 1 271 420
zdraví na konci: 1/8
jo je to tady poněkolikáté, ale zapařím si rád **02

12.10.2013 (20:52:29)  K # IP X
Core (mail) (web) :
http://jedinecnetopeni.cz/elektricke-topeni/ "Dnes je elektrické topení nejlevnější a nejekologičtější variantou,.. " **03**03
12.10.2013 (21:26:45)  # IP X
RayeR (web) :
No tak uz jim prej zacla makat ta jaderna fuze, tak proc ne :)
13.10.2013 (09:27:07)  # IP X
Core (mail) (web) :
Ale furt ceny neklesnou a plyn je pořád skoro 2x levnější. **23
16.10.2013 (22:17:06)  # IP X
milan (mail) :
záleží na kotli. známá platí 66talířů za sezonu. nechápe nikdo proč. tolik nestojí ani elektřina na horská chalupě, a chalupa je věztší, víc tam mrzne a není to novostavba deset let stará

12.10.2013 (13:58:13)  K # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
Povie mi niekto načo je dobrý proces svchost.exe ?... Strašne mi žerie procesor.. zvyčajne je to aj 60% a to pc nijako nezaťažujem... ked ho v správcovi úloh vypnem tak vyťaženie procesoru klesne tak na 10% a žiadnu inú zmenu vo fungovaní pc nevidím.. na jaku riť je dobry ten proces ked nič nerobí.. len žerie procesor? Tých procesov s rovnakym nazvom je tam viac ale iba jeden z nich toľko zaťažuje system..
12.10.2013 (14:31:57)  # IP X
RBMK:
svchost je program, co pod sebou provozuje jiné procesy, takže si stáhni procexp.exe, a tam uvidíš jaké.
Pak už stačí jen je najít a zabít, pak vymazat (nebo pro jistotu přejmenovat).
12.10.2013 (18:44:53)  # IP X
Aldyhm (mail) :
Přesně jak říká RBMK. A dej si pozor, protože ten svchost má pod sebou často dost důležité systémové procesy. Já jsem jednou udělal to co ty a vyskočilo na mě něco ve smyslu: "Byl ukončen kritický program systému Windows. Počítač bude vypnut za 60 sekund. Uložte si veškerou neuloženou práci." **02
BTW to, že ukončením procesu se nic nestane, neznamená, že je ten proces na nic. Pokud se jedná o s*ačku ve stylu g00g|eupdater.exe tak to klidně vypni, ale některé věci je prostě radno nevypínat. Pokud ten svchost žere moc, tak je to obvykle kvůli automatikým aktualizacím.
12.10.2013 (18:59:21)  # IP X
RayeR (web) :
Ten procexp je schopen zastrelit _vsechny_ procesy? Zkousel sem na to vic programu, ale stejne nekere systemove zabit nejdou, holt tady nejsme v linuxu pod rootem...
Jinak prave rada trojanu se maskuje ze svchost.exe, protoze ten je spusten nekolikrat na kazdych windows, tak to nebudi podezreni.
12.10.2013 (19:15:03)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
aha takže to možu byť aktualizácie?.. Ja som neaktualizoval windows už straaašne dlho.. som toho názoru že netreba srať do toho čo funguje.. ja by som ich aj nainštaloval ale odkedy to hlasi chybu tak to už neriešim..
Nwm mohol by to byť virus ale len pred nedavnom som scanoval pc cez Avast.. niečo našlo a aj to vymazalo..
12.10.2013 (20:31:53)  # IP X
RayeR (web) :
"som toho názoru že netreba srať do toho čo funguje..."
To zrovna u PC pripojenych do Internetu neni moc moudre, protoze casem se dycky objevi naka bezpecnostni dira, takze zaplatovat je treba. Je to takovy nekonecny boj, protoze ze zacpanim 1 diry se objevi zas naka dalsi, ale mas aspon chvili klid. BTW kdysi v dobach WinXP este bez SP1, tak stacilo takovy PC pripojit na net a nez si stahnul ten SP, tak uz to chytlo nakazu... Myslim ale ze XP s SP3 sou uz dobre odladene a po vypnuti zbytecnych sluzeb tam neni moc zranitelnych mist...
13.10.2013 (16:35:50)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
nwm... skusil som ale neda sa to rozbaliť a pozrieť sa čo je pod tym svchost.exe ... tak som ho zakilloval..
nechce sa mi riešiť problemy s aktualizaciami... zatiaľ všetko funguje a pre mna za mna nech si zasrana NSA čita moj HDD... ked sa mi pokazi tak ich požiadam aby mi zaslali kopiu... **16
14.10.2013 (19:04:46)  # IP X
Goheeca (web) :
kdyz uz tak se ti ten komp dostane do botnetu a pak muze pachat nejakou ilegalitu na tvy jmeno ...
14.10.2013 (23:22:23)  # IP X
RBMK:
co nejde zabít procexp, jde popravit ve službách a pokud to řve, že to vypne, tak "shutdown -a" a nasr*, jen se to někdy chová srandovně. taky si ve službách změň "když to chcípne, z restart kompu na restart služby", ale nejde to všude. Dalo se to vypnout i globálně, ale už si to moc nepamatuju. Updajtni si kodeky, ty ale většinou prudí explorer.exe na 100%, a když to nepomáhalo, tak zbyla přeinstalace.

12.10.2013 (10:59:11)  K # IP X
Roman-W (mail) :
kde je ten skiva ? dlouho tu neřádil **02
12.10.2013 (19:00:16)  # IP X
RayeR (web) :
Asi historik bude muset doplnit smutne obdobi ery poskivovske... **02
13.10.2013 (13:40:51)  # IP X
Roman-W (mail) :
no dlouho se tady nikdo nevyřádil na muj učet **02 strácím fan-club hateru **02
13.10.2013 (22:42:47)  # IP X
ErrLog:
="Start of RL 2013 10 13 22:42"=
Error 5: Capital missing at chr00.
Error 7: Comma expected at chr02.
Error 2: Grammar error at chr38: "ů" expected.
Error 2: Grammar error at chr41: "ú" expected.
Error 6: Dot expected at chr45.
Error 5: Capital missing at chr47.
Error 2: Grammar error: "Z" expected at chr47.
Error 2: Grammar error: "ů" expected at chr69.
Error 6: Dot expected at chr70.
="End of RL 2013 10 13 22:42"=
14.10.2013 (23:23:28)  # IP X
RBMK:
Robotický gramatický nacista? **03 **04
16.10.2013 (22:21:36)  # IP X
milan (mail) :
roman zapáchá jak americké naftové auto **02
spokojen?

11.10.2013 (22:23:29)  K # IP X
trojak29 (mail) :
Hledam ceskou verzi tohodle.
https://www.youtube.com/watch?v=kvfFKOU1WQ0&feature=you...
Vite nekdo?
12.10.2013 (19:01:36)  # IP X
RayeR (web) :
Jezis kely debily nee. Myslim ze CZ verzi nazpival Dan Hulka, nazev ted nevim.
14.10.2013 (16:20:14)  # IP X
Goheeca (web) :

11.10.2013 (15:42:43)  K # IP X
Autofil:
POstavil jsem se hlavou dolů a sříkl sem si šlehačku do pusinky je to tak dobré a vrušující, skuste to taky!!!
11.10.2013 (16:33:17)  # IP X
RBMK:
Jak jsi to hlavou dolů dokázal polknout? A nežer už tu šlehačku, budeš tlustej. Kup si raději tatru.
11.10.2013 (17:10:24)  # IP X
milovnik_slehacky:
ját o ělám normálně a hlavou dolu se polikat dá vpohodě. je to supr když vydíte tu šlehačku jak kape dolu rovnou do pusy j eto vzrůššo
11.10.2013 (21:00:50)  # IP X
d.mh:
nekupuj tatru, kup si trabanta **02
12.10.2013 (14:33:16)  # IP X
RBMK:
warťas má válec navíc a díky vodnímu chlazení i tuningový potenciál.**04
12.10.2013 (19:02:47)  # IP X
RayeR (web) :
...a nachcal Franta na Trabanta, Bufalo Bill v prdeli byl...
12.10.2013 (23:09:44)  # IP X
Aldyhm (mail) :
...Aleš Háma, pochcaná sláma... **02

11.10.2013 (15:41:10)  K # IP X
Tabovl:
12.10.2013 (19:04:20)  # IP X
RayeR (web) :
Stejne tam zadne soukromi neslo nikdy nastavit, jejich motivace je vyuzit vsechna data o uzivatelich k tvorbe zisku.

11.10.2013 (02:29:27)  K # IP X
RayeR (web) :
Hehe, tak pro priznivce netradicni hudby - 2 zivaky The Algorithm:
http://www.youtube.com/watch?v=Gz72X9vm_qo
http://www.youtube.com/watch?v=avqrgSWPblg
a na konci pekne stylove trololo :)
11.10.2013 (10:50:10)  # IP X
Goheeca (web) :
hm pekny akorat jaksi mi prijde ze se to neda moc provozovat jako koncert protoze k tomu oni samotni nemuzou delat show
11.10.2013 (15:24:04)  # IP X
RayeR (web) :
Nj, je to takovy spis DJovani, ale bubenik se myslim taky vyblb dost...

10.10.2013 (22:49:14)  K # IP X
PTC (mail) :

10.10.2013 (20:57:14)  K # IP X
rectifier (mail) :
Prosím niekoho, kto sa trošku vyzná v pulzných zdrojoch, či by mi nevedel poradiť nejakú literatúru, najlepšie nejakú pdf kuchárku, kde by boli potrebné výpočty a návody. Kľudne aj v angličtine. dik
11.10.2013 (16:35:48)  # IP X
RBMK:
http://schmidt-walter.eit.h-da.de/smps_e/smps_e.html Tohle mi pomohlo navrhnout tlumivku pro 50W led zvyšovač.
11.10.2013 (19:34:05)  # IP X
rectifier (mail) :
Ďakujem RBMK.
Ten zvyšovač ti funguje spoľahlivo? :)

8.10.2013 (15:20:00)  K # IP X
Coolak:
Zdravím, sehnal jsem si krokovej motor z bůhvíčeho a potřeboval bych, aby po sepnutí spínače jel plynule asi tak půl otáčky a po vypnutí spínače do něj nešel proud (dalo se s ním lehce točit). Jak na to co nejjednodušejc? A ještě bych chtěl, aby byl napájenej jenom z baterie.
8.10.2013 (15:30:15)  # IP X
Tabovl:
A aby ti lítaly pečený holuby rovnou do huby ale co nejjednodušejc by jsi nechtěl? **02
8.10.2013 (15:31:20)  # IP X
Coolak:
Chtěl, ale to mi pořád přijde míň nemožný než tohle... Zkoušel jsem to s normálnim motorem, ale prostě bych potřeboval, aby jednim směrem byl silnej a po vypnutí spínače se s nim dalo lehce točit...
8.10.2013 (16:39:32)  # IP X
Tabovl:
Stačí k tomu v podstatě dvě součástky, driver krokového motoru a mikroprocesor...
8.10.2013 (17:19:34)  # IP X
Radek (mail) :
dva excentry na 180°, koncák nebo optozávora a relátko. A "lehce točit" krokáčem, no nevím....**13
8.10.2013 (18:06:49)  # IP X
Coolak:
Možná jsem měl ještě napsat, že nepotřebuju, aby se to po tý půlotáčce samo vypnulo, to vypnu rukou :D
Mam takovej, kterym se dá lehce točit, když neni napájenej...
8.10.2013 (20:43:14)  # IP X
Radek (mail) :
proč by se to nemohlo vypnout samo, že jo. Ale upřímně, nevím, na co to chceš **01
8.10.2013 (22:15:00)  # IP X
Coolak:
Já to zase ani neumím pořádně vysvětlit. Prostě potřebuju celkem silnej motor, kterej pojede půl otáčky, pak ho vypnu a nějak mechanicky vrátím do původní polohy. Jenom jsem si myslel, že když mám tenhle motor, tak by to možná nějak mohlo jít udělat...
8.10.2013 (22:25:01)  # IP X
PTC (mail) :
na co že to přesně chceš? - popiš to
10.10.2013 (21:53:01)  # IP X
Coolak:
Něco podobnýho jako tohle
http://www.youtube.com/watch?v=aqAUmgE3WyM
11.10.2013 (11:11:16)  # IP X
Jimmy:
Proč na to chceš používat krokovej motorek? :-) Vždyť stačí normální a nebo modelářský servo.
11.10.2013 (18:32:10)  # IP X
Coolak:
Už jsem jednou psal, že jsem našel tenhle motor a jenom jsem si myslel, jestli by to nějak nešlo udělat... Co bych si teda měl sehnat?

5.10.2013 (10:05:07)  K # IP X
Lenny (mail) :
http://tn.nova.cz/zpravy/zajimavosti/vesnici-terorizova... Vážení, je normální, aby si oficiální zpravodajský portál dovolil psát takové nesmysly ? ("Zlomily se jim o něj dva nože" - byly asi made in china, "vylovil tříkilovou rybu" - jak ji zvážili, když ji hned sežral ?) Opravdu to stojí za to, dobrý vtípek **02
5.10.2013 (10:12:56)  # IP X
richard:
Jenže h@vna nejsou zpravodajský portál, ale obyčejný bulvár. Kdo chce opravdové zprovodajství, tak na Televizní noviny dávno zapoměl...

3.10.2013 (22:56:34)  K # IP X
Goheeca (web) :
7.10.2013 (23:58:16)  # IP X
Goheeca (web) :
http://xkcd.com/1274/
a rozsekavajici xkcdecko k tomu **02
11.10.2013 (02:58:38)  # IP X
RayeR (web) :
Jo sranda, urednici nemaji na svaciny, ale na humanitarni bombardovani Syrie a dalsi operace na blizkem vychode je penez dost... No tentokrat se to za 5 min. 12 nestihlo, ale ony se nake ty $ zas natisknou...

2.10.2013 (23:03:05)  K # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
Z nudy... neverili mi že vodiče ponorene do vody nevyhodia ističe a neverili mi že ma to nezabije ked tam dam prst.. **02 teraz to davam aj sem..
http://www.youtube.com/watch?v=hjMu2RaGH7Q&feature=youtu.b
ja viem že to nesposobi skrat lebo voda ma dost velky odpor ale pre obyčajneho nezasväteného smrteľníka je to niekedy až neuverietelne... a to nehovorim o tom že tam strčim prst a nič sa nestane... **09 taky človek potom žasne..
3.10.2013 (09:34:27)  # IP X
deserd:
Super, takže už se nemusím bát koupat s fénem **04
3.10.2013 (18:17:54)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
ne nemusiš... je to len filmova sračka... že ťa to zabije... ale samozrejme robiš to na vlastne riziko... je rozdiel držať mokry pristroj pod napätim a je rozdiel byť vo vode s elektrodami pod napätim...

2.10.2013 (19:44:43)  K # IP X
Goheeca (web) :
By me zajimalo s jakou ucinnosti to zabranuje opacnemu prenosu http://osel.cz/index.php?clanek=7172
samozrejme je tu porad problem s mene beznym zpusobem prenosu

2.10.2013 (06:28:49)  K # IP X
trojak29 (mail) :
ach jo zase do školy :(

Chdíte někdo na kulaťák do Dejvic? Nějaký srazy třeba?
2.10.2013 (09:30:22)  # IP X
deserd:
Nezačínáš nějak pozdě?
2.10.2013 (13:22:22)  # IP X
Tim:
Taky se mi zdá...
2.10.2013 (19:40:40)  # IP X
trojak29 (mail) :
Nezačínám, chodím od 17,9. Je mi to teďka napadlo.
2.10.2013 (19:46:44)  # IP X
deserd:
17.9. na CVUT? není to nějak brzo? :D
2.10.2013 (20:56:49)  # IP X
trojak29 (mail) :
Nejsem na ČVUT, ale na VŠCHT.
3.10.2013 (09:28:47)  # IP X
deserd:
ttpj

30.09.2013 (16:48:42)  K # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
SKURVENA DIKTATORSKA EUROPSKA UNIA ! ZHORTE V PEKLE ILUMINÁTI!!
V ČESKU ZAKAZALI UŽIVAŤ LIEČIVE BYLINY.. ODTERAZ UŽ LEN SYNTETICKY VYROBENE CHEMIKALIE KTORE SA NEMAJU PRAVO NAZYVAŤ LIEKMI!
EUROPSKA UNIA JE ZLO A ZÁHUBA JE TO KONIEC SLOBODNÉHO ROZHODOVANIA ALE MY SPÍME NIKTO NIČ NEROBÍ... TOTO MA NEHORAZNE NASRALO KURVA!
http://www.czechfreepress.cz/zdravi/eu-cechum-zakazala-...
30.09.2013 (16:57:58)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
že demokracia - vláda ľudu..... taky chuj.... toto by ludia nikdy neschvalili... nikto sa nas nepytal rozhoduju za nas tie hovädá v oblekoch čo maju na učtoch 8 miestne sumy
30.09.2013 (18:47:32)  # IP X
dri0m (mail) (web) :
koho to zajímá **02 už vidím jak ti přijdou do baráku zkonfiskovat láhev jitrocelovýho sirupu **02
30.09.2013 (22:17:59)  # IP X
harchom (mail) :
no to je to.. že je priama a nepriama demokracia... a asi nikde vo svete nieje priama demokracia ,aj keď by to dávalo oveľa väčší zmysel ... nemal by kto koho pri voľbách ojebať
že niečo zmení a pritom zmení len stav svojho účtu, pretože by voľby neboli všetci by mali moc rozhodovania ..... avšak nevýhoda priamej demokracie je to že je nemysliteľné ako by sa vyzbierali hlasy ku každému rozhodovaniu od všetkých občanov v krajine ako je slovensko alebo česko atď. a čo potom taká Čína a India **01...
30.09.2013 (23:12:37)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
harchom - ja viem že po starom - lístkami by to nešlo... ale preboha ved žijeme v 21. storočí načo je nam technika?... ja viem že sa to dá oblbnúť ale nejaky spoľahlivý spôsob existovať musí...
30.09.2013 (23:14:01)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
dri0m tu ale ide o princíp.... akým právom si môžu dovoliť zakazovať rastliny na liečenie?... to je nemysliteľné..
30.09.2013 (23:31:36)  # IP X
harchom (mail) :
hmm zakazovať rastliny ako lieky je fakt somarina .. predsa len sú to len volné statky teda patria všetkým v neobmedzenom počte ( samozrejme že nie chránené rastliny **02 ) a pokiaľ niečo človeku prekazateľne neškodí tak nieje dôvod to zakazovať (jedine že by chcel dajaký jebo v obleku zbohatnúť)

a ohľadne techniky pri priamej demokracií by to na slovensku dopadlo ako vždy .... ak by to bol napr. dajaký
internetový server , tak by im to (ako vždy**01) pol roka nefungovalo a najali by firmu na opravu ... potom by to 2 tíždne šlo až kým by sa do toho niekto nedostal a neovlivnil to ... a celé by to stálo 60% štátneho rozpočtu a 80% z tých 60 by šli dajakým pofyderným firmám**02
1.10.2013 (03:48:20)  # IP X
RayeR (web) :
Neni to naka FUD sracka? Dyk bylo zrovna nedavno schvalene pouziti lecebneho konopi, takze se to asi netyka vsech rostlinek..
1.10.2013 (13:26:35)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Je to už starší /někdo o tom psal pár let zpátky na D-F/ a bohužel je to pravda. Bylinky a kořínky už podléhají registraci. Nečetl jsem to celé, ale omezení se nejspíš týká dovozu a prodeje:
http://ec.europa.eu/health/files/eudralex/vol-1/dir_200...
3.10.2013 (01:31:18)  # IP X
RayeR (web) :
Nojo, ale je to podana tak, jako ze si nekde natrhas lipovy kvet do caje a hned te prijede zatknout komando, to fakt nehrozi...
7.10.2013 (18:08:41)  # IP X
dba23:
"novy věk" už sice začal,ale bude ještě spousta bolesti a utrpeni než lidstvo "dostane rozum" gord když probiha "redukce lidstva/napřiklad chemtrails/" nicmeně iluminati,svobodni zednaři,par bosu z nato a magnati bank,prostě par lidi co řici celou zem jsou zatlačeni v koutě protože lidstvo "procita" a proto dělaji take hovadiny,protože skonči a cely jejich system a otroctvi skonči,už jen diky zvyšujici se frekfenci země... ale nechť ma každy svuj nazor **01 koho sem teď rozesmal je na tom taky dobře - smich léčí **01 byliny sou fajn,ale zdravotnictví neni o lečeni,ale o "udržovani nasledku" je to jeden z největšich kšeftu na zemi.přitom neni problem,žadny problem vylečit třeba rakovinu nebo třeba malariji... stači jen chloritan sodny a kyselina citronova/MMS/ když se o mě pokoušela naposledy chřipka,lečba trvala asi čtyři hodiny... stači jen nežit egem,ale rozšiřovat si mysl.někdy se musim skutečně nad lidmi pousmat **38 tim samozřejmě nemam na mysli vas,ale ty co podobne věci lidstvu zatajujou.kdyby někoho zajimalo to "MMS" tak inspirace třeba tu http://www.youtube.com/watch?v=LZHdqcLUC0g ano skutečně to funguje a šiřte to dal,kupuju z FICHEMY **01

30.09.2013 (00:44:04)  K # IP X
RBMK:
Kdo z vás má doma malotraktor s vzduchem chlazeným dieselem, nejlépe dvojválcem se startčudlem u větráku a čerpadlem PAL? Potřebuju se na na pár věcí zeptat, dík.
30.09.2013 (14:30:16)  # IP X
loučák:
tak oba malotraktory mají vzuchem chlatenej motor slavie, 1D90 a 2S90 , 1D90 má PAL čudl na palubní desce. http://dulaj.rajce.idnes.cz/Cast_rodiny_s_ocelovym_srdc... projeď to celý, samozdějmě ta horská sekačka je dvouvál,to TKčko je jednoválec
30.09.2013 (14:30:53)  # IP X
loučák:
a čerpadla pal mají obě
30.09.2013 (17:59:41)  # IP X
RBMK:
Je to 2S95 motorgenerátor, a potřebuju poradit, jak se na tom mění olej, kolik ho je a kde to má dekompresor, aby to šlo natočit klikou.
Dík
30.09.2013 (22:02:44)  # IP X
loučák:
s 2S95 jsem se nikdy nesetkal, ale bude to asi hodně podobný. Takže olej se vypouští šroubem, co je na vaně z boku, jakože pod přírubou ke generátoru. Přijde tam M7ADS, nebo M7ADX, u mě to byly 4l, ale raději vem 5l, jestli tam nemáš nějakej předraženej třeba za 50Kč.
Na natočení klikou tam máš taky ten 6-ti hran, vlastně 20tku imbus? Tak to jebej na dekompresy, když je to dobře seřízený, tak akorát napumpuj naftu a chytá to bez keců na první blafnutí. Pumpa nafty by měla bej ze předu zespod, ta nejde přehlédnout. Nejde povolit hned, musíš jí protočit, prostě jako bys povoloval závit, kterej je tam někde vevnitř, pak to jde krásně napumpovat, pak to zas dotáhneš zpět
30.09.2013 (22:56:33)  # IP X
RBMK:
Výpušťák jsem našel, spíš mám problém s postupem čištění dvojitého olejového filtru (a chladiče) a jestli to natočit, chcípnout, vylejt a čistit, nebo nějak jinak. 10 let v tom neměnili olej a 4 roky to stálo. Když jsem to kupoval, tak mi to na 5min natočili startérem, chytilo to hned a drželo otáčky, jen z toho šlo docela dost sazí(černých). Pumpu nafty znám z busů, párkrát jsem odvzdušňoval karosu **07 Olej teda m7ads nebo x?

Na startování je tam z druhé strany náhonu čerpadla díra a v ní tyčka skrz krátkou hřídelku. Klika je orezlá, debilně dlouhá a nemá otočnou rukojeť. Nahoře u ventilátoru je jakási páčka, hádám ten dekomp., ale je zatuhlá.

Je to tohle: http://maxi.klfree.net/navstkniha/src/138057452491.jpg
Dík
1.10.2013 (16:05:11)  # IP X
loučák:
tak se bavíme o kapku jiných motorech. Takže ta hřídel na starovací kliku je u tebe na uplně stejnym mistě jako u mě imbus na startovací kliku. Ale my tu kliku nemáme. Olej je doporučenej M7ADX, ale když neseženeš, snese to i M7ADS. My tam nemáme chladič oleje, ale protože nám to musí fungovat v náklonech 45°, tak je tam dost velká vana a asi stačí plocha té hliníkové vany, která je ještě žebrovaná. A my máme parohy na sání i výfuk z tej strany, co ty máš parohy na výfuk. Výfuk je jinej, ale to je jedno. A my ho máme asi dost dobře seřízenej, protože z toho nejde viditelnej kouř, akorát při nastartování obláček bílího kouře, jinak fakt bez kouře. Olejovej filtr máme papírovej DO 232, takže to ti neporadim, ale dělaj se takový ty oleje, že to tam naliješ a vyjedeš tak 5mth a vyliješ a dáš tam novej a mělo by to být čistý. Moc tomu teda nevěřim, ale asi to funguje. Jo, tak to asi bude dekomp, ale podívám se ti přesněji, my to máme vyvedený lankem do kabiny, takže pudu po bowdenu, kam to de, ale myslim že tam někam. Ale u más to má funkci chcípáku, nevim, jak to chcípáš ty. Jinak taky ba se takovej motor hodil, páč určitě pasuje přírubou a když má větší vrtání, bude určitě víc hříbátek, což se při používání 2m rotačky může hodit. Ale začnu schánět něco podobnýho.
Ale když to tak schnu, tak by to chtělo určitě vyměnit olej a vyčistit aspoň tim čistícim olejem a možná i seřídit ventily.
1.10.2013 (21:35:09)  # IP X
RBMK:
Ty filtry vypadají jako filtr paliva třeba na karose,takovej hliníkovej válec chycenej zespoda do rozvodného bazmeku s odvzdušňovacíma šroubama. Ten můj motor je hádám starší, a po něm začali dělat ten co máš ty se šroubovacím filtrem. To co popisuješ je vyplachovací olej, ale v životě jsem to neviděl.
co se týče dekompresoru, tak se na to ještě musim kouknout. Sundám ten plech na vedení vzduchu chlazení a uvidim. Je strašně prohnilej, dá se sehnat nebo mám vyřezat nemocné místo a nanejtovat (našroubovat) záplatu?
Co se týče kouře, tak to hádám na studený chod po 4 letech nebo zatuhlé vstřiky, ty ale přinejhorším nechám udělat u jednoho známýho.
Dá se na to sehnat nějaký návod? Podle mě by mohl být podobný, jak na ty tvoje stroje, podobné tlaky a vůle...
A to soustrojí nechci rozdělovat, chci si ho nechat jako generátor a případně půjčit na nějakou akci i s obsluhou (mnou).
2.10.2013 (20:04:10)  # IP X
loučák:
jo, mě je jasný že to nerozdělýš, stejně sekačce by se to nevešlo pod kapotu a TKčo je dobrý tak jak je, že je malý. No návod k tomu nemám, ale zkusim najít na nasetraktory.eu. ND jsme kupovali u jednoho člověka z Prostějova, co dělal v Agroservise Prostějov jako technik přez motory a teď je soukromě. Můžu se zeptat taťky na číslo na toho chlapa, ten by to měl mít. Tak z těmihle filtry totálně nemám zkušenost, 1S90 tam je takový hrubý mosazný síto, to je totiž dvojtatk takže pěknej průtočák a všude jinde jsou papírový šroubovací.
Jinak to vypadá, že se jedná o motor který se vyráběl výhradně pro centrály, protože sériový malotrktory to nemaj
4.10.2013 (10:27:13)  # IP X
milan (mail) :
zaregistruj se na nasetraktory.eu. dej dotaz do sekce motory, a třeba se někdo najde... **01
5.10.2013 (16:59:27)  # IP X
RBMK:
Nevěřili by jste, co za nechutnej sajrajt jsem našel v nádrži. Bylo to rezavé a už to ani vůbec nevonělo jako nafta. Tak jsem hned dal nádrž do háje, koupil jsem nádrž nafty, a pročistil +odvzdušnil jsem celou palivovou soustavu. Ještě jsem objevil čudlík start-předvstřiku, a nastartoval startérem. Naskočila a běžela krásně, takže ten sajrajt už v palivové soustavě bordel dělat nebude.

Teď ještě bych potřeboval poradit, jak vyčistit nádrž od rezbahna.

Dík

Nasetraktory znám, pár vláken o těchto motorech tam bylo, tak si tam možná taky jedno dám. a poslal jsem na slavservis dotaz, jestli nemají manuál, tak uvidíme.
5.10.2013 (22:10:21)  # IP X
loučák:
jo, tak to mě nenapadá, ale nemáš vapku ze speciálníma nástavcenama? Jestli ano, tak nějak se pokusit nanýst arvu, nechat působit a vapkou to zkusit

29.09.2013 (22:41:18)  K # IP X
Oberon:
30.09.2013 (16:25:15)  # IP X
Roman-W (mail) :
prase :D na co to koukáš na aukru
30.09.2013 (20:41:58)  # IP X
Oberon:
No nejdřív sem začal na špionážních kamerách a skončil u všech aukcí daného prodejce u výše uvedeného **02

28.09.2013 (17:02:09)  K # IP X
Roman-W (mail) :
http://roman-w.rajce.idnes.cz/Nehoda_-_Louny_%2C_R7/

Nejprve sebevrah ted kamion to se za jeden den stalo věcí na jedné silnici **02

27.09.2013 (17:05:44)  K # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
Pomožte mi prosim lebo ma už z toho jebne... chcel som urobiť wifi router z mojho ntb... raz som sa tým dosť dlho zaoberal... a nakoniec som našiel sposob ako to urobiť... skušal som cez ovladacie panely --> http://www.zive.sk/ako-spravit-z-wi-fi-v-notebooku-bezd... ale hovno... nijak sa to nedalo spustiť.. aj ked som už mal sieť spustenu tak na tablete mi neukazalo žiadnu sieť..
potom som konečne našiel sposob ako to urobiť cez prikazovy riadok --> http://androidforum.cz/wifi-hotspot-na-windows-7-t24019... toto konečne fungovalo... až pokym sa ten moj šrot nereštartoval (on to robi nahodne, možno raz-dvakrat za tyžden).. no čo zase som zopakoval ten isty postup ale nie.. pán počítač si bude veselo protestovať..
po zadaní netsh wlan start hostednetwork mi vypiše
Hostovanou síť se nepodařilo spustit. Skupina nebo prostředek nejsou ve správnem stavu, aby mohli uskutečniť požadovanou operaci... omg **36
27.09.2013 (18:01:39)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
dobre už netreba... chcel som to vyriešiť bez nejakych debilnych programov elegantne a jednoducho cez prikazovy riadok ale vidim že inak to nejde... **11 stiahol som si connectify..

26.09.2013 (18:01:29)  K # IP X
Jaroslav (mail) :
Mám blbý chip n555 nebo blbe zapojené?
27.09.2013 (09:28:57)  # IP X
Goheeca (web) :
a jake je zapojeni?

26.09.2013 (16:01:31)  K # IP X
Jaroslav (mail) :

26.09.2013 (16:00:53)  K # IP X
Jaroslav (mail) :
zdravim mohl by mi někdo poradit sestrojil jsem tester kondenzatoru viz tyto stranky a meri skoro kazde mereni stejnou hodnotu když je spojim merice kon. ukazuje porad stejnou hodnotu a vadne kondaky meri ukazuji hodnotu.
26.09.2013 (16:09:29)  # IP X
PTC (mail) :
**19

Návštěvní diskuzní kniha danyk.cz
Hlavní diskuze Diskuze s obrázky Bazar Píseček


Strana 313 / 336
Vláken 8385, na str:


RSS danykovy diskuze - tato kategorie   RSS danykovy diskuze - všechny kategorie

Stará diskuze