Diskuze - danyk.cz

• Píseček je jedinou kategorií i pro neschválené uživatele a podle toho to tu také může vypadat :). Příspěvky mohou obsahovat nepravdivé informace a pomluvy, spam a hrubý jazyk. Téma není nijak omezeno.
• Umí BBCode tagy: [b]tučně[/b], [i]kurzíva[/i], [s]škrtnuté[/s], [code]kód[/code] a označování odkazů.
• Všechny kategorie kromě Písečku jsou jen pro schválené uživatele. Pozor - za spam nebo nevhodné zprávy Vám bude zrušen účet.

Přezdívka:
Heslo:
Text:

24.07.2013 (13:11:04)  K # IP X
Roman-W (mail) :
Zahradnici měl někdo z vás v ruce tyhle čerpadla
http://aukro.cz/cerpadlo-membranove-i3414880031.html
Mě zajímá co to snese **02 ceny jsou v rozmezí 500-1000,- a výtlak neuveřitelných 50m **18 navzdory menšímu prutoku kolem 1000m3/h
24.07.2013 (17:56:41)  # IP X
Lenny (mail) :
Průtok je 1400 l/h (dm3/h), to by to mělo průtok jako koryto vetší řeky **02. Ale vypadá to, že to bude šmejd.
24.07.2013 (19:42:18)  # IP X
richard:
Romane, zas jsi s jednotkami mimo, vrať se zpět do školy**02
24.07.2013 (20:19:59)  # IP X
d.mh:
zrejme ma neco spolecnyho s nickem "povoden" **02
24.07.2013 (23:42:39)  # IP X
Chlebík:
Podobný čerpadla od fy. Elpumps opravujem v práci. Poruchovost 5-8 z 10 kusů. Když, ale narazíš na dobrej kus, vydrží léta. Výtlak bez udání tlaku je malinko k ničemu. Obvykle dá 5 - 7 bar, tak do 15m maximálně. Nejčastěji tomu odchází elektromagnety a praskaj tyčky od jádra k membráně. Chceš - li držáka s velkým tlakem a průtokem, kup si ponorku s vrtulí, ne vibrátor. **04
25.07.2013 (10:03:05)  # IP X
Roman-W (mail) :
pardon koukam na to **02 litry né m3 já byl pořád ve velkokapacitních čerpadlech sigma **07

Chlebík díky za info já čekal že praskaj membrány
25.07.2013 (13:49:19)  # IP X
mix-d:
Chlebík-**17 nevedel by si mi povedať či čerpadlá sette drain (konkretne 750V) je možne rozobrať a príslušne opraviť?
teraz nam zrovna odišlo, nevedelo sa zapnuť, a nazaver aj vyhodilo poistky, zatial som nemal na neho čas
25.07.2013 (20:03:08)  # IP X
Chlebík:
Roman-W membrány zas tak často neochází, asi 2 z 15.

mix-d - u těhle ponorek odchází motory vinou vadnýho plováku - voda klesne, plovák nevypne a motor se upeče.Pod tím vrchním deklíkem je rozběhový kond + nějaké lisovací svorky **34 záleží na typu. Maďarský Elpumpsy jsou tak řešený. Rozebrat se dají poměrně snadno - 4 šrouby a hotovo. U toho tvého by to mohlo být podobné, bohužel skušenost s ním nemám. Pokud je motor KO, oprava se obvykle nevyplatí. Až to budeš mít rozdělané, zkontroluj těsnost víka a gufera mezi motorem a oběžným kolem - dosti často tudy zatéká.
25.07.2013 (21:48:41)  # IP X
mix-d:
ok, dakujem, skusim to pozreť

23.07.2013 (22:39:09)  K # IP X
Petr S.:
Zdravím! Ke článku o 1W laserové diodě...jak paprsek zaostřovat? Za chodu? Nebo je na to ěnjaký jiný fígl? Spousta energie se mi rozbíhá a ať dělám co dělám, nejsem schopnej to zaostřit...možná mám jen málo trpělivosti :/
24.07.2013 (08:32:04)  # IP X
Aldyhm (mail) :
Tady ty LD pracují v multimódovém režimu, takže konvergence paprsku bude vždy difrakčně omezena. Lze použít korekční optiku aby byl výsledný paprsek Gaussovský, ale bez použití elementů s antireflexními vrstvami budou ztráty příliš velké.
24.07.2013 (10:47:01)  # IP X
Petr S.:
Jde o PLTB 450, provozovanou s optikou podobnou té popisované ve článku, napájecí proud i úbytek napětí jsou v mezích udávaných datasheetem...zkusím být více trpělivý při zaostřování...
24.07.2013 (11:21:09)  # IP X
Aldyhm (mail) :
Ne, Vy mě nechápete. Difrakční omezení paprsku, který produkují tyto LD je příliš velké; zde by bylo třeba použít různou korekční optiku, což je drahé. A i kdyby se Vám podařilo dosáhnout Gaussovského rozložení výkonu, tak vlivem Rayleighova (možná i Ramanova v případě velice úzkého paprsku) rozptylu bude divergence v atmosféře vždy nezanedbatelná. Pokud se započítají i prachové částice, pak θ=δ*((K*p^l)/(k*λ)). Z tohoto vztahu vychází, že v případě dokonale konvergentního paprsku ve vakuu, o vlnové délce 445nm, bude v atmosféře jeho divergence růst tempem asi 10'/m. Toto číslo je jen hrubé nastínění, skutečná hodnota závisí na mnoha různých faktorech (jak jsem nastínil v rovnici).

23.07.2013 (15:35:21)  K # IP X
Daniel:
Zdar, dneska som sa pozrel do môjho intenzimetra a omylom som otočil trimer (asi **02),zavrel som to prišruboval som a pri rozsahu R/h po nakalibrovani doslova vystrelí ručička na opačnú stranu ako by mala (až na doraz za 500 R/H). Otvoril som znovu, otočil som trochu trimrom na ktorom bola oškrabaná farba, zapol som a opravené! **02 Ručička už zíde pod 0,05 R/H za 2 sekundy a potom pomalsie pod stupnicu. Radiometricky rozsah som "doladil" aby bola presne na 0,05 bez radioaktivity tj teraz je lepšie nastavený ako keď mi prišiel domov **22**02
23.07.2013 (19:18:33)  # IP X
PATOLOG (web) :
Tak ten rozsah s ionizačnou komorou (R/h) z hladiska praktického ani nevyužiješ, a pokiaľ by náhodou hej, tak si tak či tak budeš čochvíľa kopať vlastný hrob keď k tomu dojde.

Možno ak dáš preč ten olovený plát, ktorý je nalepený na strane baterií na kastli pod ionizačkou, tak vtedy s tým rozsahom zmeráš vyžarovanie rentgeniek.
(I keď zrovna teraz už ťažko povedať.. **02 )
23.07.2013 (20:09:48)  # IP X
loučák:
zkoušel někdo měřit čerstvej itong? To by mě docela zajmalo, jestli se to teda dělá z popela, tak musí být naměřená jiná aktivita než běžné pozadí, je?
23.07.2013 (22:06:38)  # IP X
PATOLOG (web) :
Tak určite keby si tým zasypal dáku GM trubku a dlhodobo meral počítadlom pulzov, (rádovo minúty, hodiny), tak by oproti pozadiu určite nejakú deviáciu zistilo. Ale praktizovať to vojenským radiometrom, kde ručkou meráku mrská ako s decibel metrom, a tou semilogaritmickou stupnicou, ktorá svojim rozsahom až kamsi dopiče matere, nerobila dáky banálny rozdiel medzi 50 a 100 mR/h... **03
24.07.2013 (12:53:36)  # IP X
Daniel:
R/h sa nechystám využívať **02 a ten olovený plát som videl ale nechal som ho tam. Rentgenky nemám ale mal som dy87 **22. Ale trochu ma prekvapilo že Am241 mi dáva 210 mr/h je to ok? (bez clon z tesnej vzdialenosti) Zdá sa mi to trochu moc...
24.07.2013 (13:26:47)  # IP X
Daniel:
No takže znova som sa s tým hral **02 A zistil som veľa vecí keďže je to alfa žiarič:
1: veľmi záleží na polohe Am241
2: veľmi záleží na vzdialenosti gm trubice od Am241
Nameral som keď bolo am na zemi (iba am a malí kus iného kovu okolo, rozmer celého asi 4mm) SONDU (nie gm trubicu) som priložil tesne ku am (am je asi 0,4 mm od gm, tí čo majú IT asi vedia) a nameral som niečo okolo 180 mr/h
24.07.2013 (13:29:31)  # IP X
Daniel:
J a ešte k tomu trimru ktorý som otočil... Otočil som ho iba o možno 1/5 otáčky
24.07.2013 (14:47:46)  # IP X
PATOLOG (web) :
Žiarenie alfa je najintenzívnejšie blízko žiariča, zastaví ho pár centimetrov vzduchu či papier. mR je jednotka dávkového príkonu žiarenia gama, to že ti ITčko zistí prítomnosť alfa je dané GM trubicou použitou vnútri (ktorá je dosť rarita, so sľudovým okienkom - neprepichnúť).
24.07.2013 (14:51:24)  # IP X
PATOLOG (web) :
Okrem toho, aby bol merák správne nakalibrovaný, sa môžeš najviac (nikdy však vždy) spoľahnúť na nameraný údaj v R/mR len s gama clonou uzavretou. Rozpady beta a alfa už nezmeráš, môžeš jedine usúdiť pomerom (napr. sonda s clonou otvorenou, žiarič ukazuje napr. 50 mr/h, so zavretou napr. 5 - môžeš povedať, že sa jedná prevažne o žiarič beta, a tak ďalej.)
24.07.2013 (14:52:10)  # IP X
Daniel:
PATALOG to som vedel**04. Nehral by som sa s takými vecami keby som nevedel niečo tak jednoduché. Ale je možné že dáva až toľko? cca 200 mr/h cca 0,4 cm od gm
24.07.2013 (14:53:14)  # IP X
PATOLOG (web) :
K tým meraniam inu stojí za to preštudovať si ten návod.. nezabúdaj, že sa jedná o 50 rokov starý merák ,ktorý už v dobe výroby bol navrhnutý na orientačné zmeranie silného zamorenia gama v prípade výbuchu jadrovej munície, a nie na meranie prírodného vyžarovania porobetonu... **02
24.07.2013 (14:55:19)  # IP X
PATOLOG (web) :
To, že ti merák ukáže vysokú hodnotu zblízka je dané tým, že alfa žiarič má silné ionizačné vlastnosti, i keď sú to len rádovo desatiny-jednotky mikrocurie.
Ešte raz, ak nemeráš s gama clonou uzavretou, tak tie mR/h pre teba neexistujú ...
25.07.2013 (13:19:25)  # IP X
Daniel:
Ešte jedna vec. Aký tip žiarenia žiari uranit?
25.07.2013 (13:36:33)  # IP X
Goheeca (web) :

22.07.2013 (15:20:20)  K # IP X
harchom (mail) :
poradte niekto nejaký lacnejší multimeter s meraním kapacity **17**36
22.07.2013 (16:02:19)  # IP X
Daniel:
Ja mám VA 21 od V&A a som s ním spokojný, meria aj kapacitu ale chýba mi tam niekedy indukčnosť . Stál ma asi 30 alebo 40 e neviem presne.**04
22.07.2013 (16:10:23)  # IP X
stepan:
asi mě tu ukamenujete ale já používám z aukra asi za 350 a vůbec mě nezklamal baterka v něm drží už druhým rokem sám se automaticky vypíná a měří kapacitu odkaz ani uvádět nebudu na aukru jich jsou mraky
22.07.2013 (17:05:04)  # IP X
aybac:
já mám tohle, 98% času to měří dost přesně, někdy to zablbne na indukčnost (hlavně ferit. jádra) http://www.ebay.com/itm/High-Precision-L-C-Inductance-I...

Má to rozsahy jak kráva, změří to zlomky pF až 100G tušim, indukčnosti desítky nH až nějakých hodně moc H (desítky nebo stovky?)
22.07.2013 (18:47:47)  # IP X
Roman-W (mail) :
mám M890G zaleží jaký chceš rozsahy měření kapacity no **19

V GME maj novejší model a za poloviční cenu http://www.gme.cz/digitalni-multimetry-s-funkci-rlc/dig...
22.07.2013 (20:02:41)  # IP X
RBMK:
Mám mulťák z Holešovické tržnice a měří celkem přesně, dle porovnání s HP ve škole, asi dobrý kus. Vevnitř jsou poťáky, takže nakalibrovat to jde. dt9205A A ten vyklápěcí displej je BOŽÍ!

21.07.2013 (22:36:46)  K # IP X
lub:
nevíte někdo o nějakém lehkém a odzkoušeném schématu na digitální časomíru? díky
21.07.2013 (22:52:10)  # IP X
Tim:
Jednoduchost je relativní pojem **03 http://utaes.wz.cz/Tabule/tab.htm
22.07.2013 (09:58:15)  # IP X
Roman-W (mail) :
Kup jí hotovou na aukru **02 to je dost jednoduché ?
22.07.2013 (12:27:42)  # IP X
lub:
díky, ale spíš bych potřeboval počítadlo přesné na setinu sekundy
22.07.2013 (17:17:21)  # IP X
Radek (mail) :
ceriový hodiny.

21.07.2013 (09:00:37)  K # IP X
Philips (web) :
Včera mě sledovali z oken lidé **01
21.07.2013 (09:27:53)  # IP X
Radek (mail) :
při čem?**35
21.07.2013 (10:42:05)  # IP X
d.mh:
21.07.2013 (11:23:44)  # IP X
Roman-W (mail) :
tak si se měl obléknout když jdeš ven hele **03
21.07.2013 (21:41:31)  # IP X
Radiátor:
mě vymlátili okno u auta, opilý lidé
21.07.2013 (22:03:00)  # IP X
d.mh:
zřejmě v odrazu viděli nějakého čumila v okně **02

20.07.2013 (16:06:35)  K # IP X
RBMK:
Trochu jsem upravil web, ještě přidám tu 50W LED
http://maxi.klfree.net/

mohu poprosit o přidání do odkazů? děkuji.
20.07.2013 (16:47:45)  # IP X
Roman-W (mail) :
Imho co ten MC server ?
20.07.2013 (18:07:08)  # IP X
dri0m (mail) (web) :
nebuď líný a nalinkuj obrázky přímo do příspěvku, takhle ti to nikdo prohlížet nebude
20.07.2013 (18:36:40)  # IP X
Goheeca (web) :
Nejak pores neprijmenost ze se skrejva menu pod flash (el. a tech. -> robot. ruka) treba takhle: http://slightlymore.co.uk/flash-and-the-z-index-problem...
20.07.2013 (22:06:26)  # IP X
RBMK:
Goheeca: dík za info, pomohlo to
Roman-W: když bys věděl alespoň o 4 lidech, co by to občas hráli a propagovali na internetu, tak má cenu to updatovat, jinak ne, protože mi tam nikdo nechodil.
Teď jsem spíš nakloněn tomu tenhle velký server prodat a udělat si jen nějakou WWW/FTP/SMB/UT99 škatuli.
Nechceš kompletní gameserver? **02
21.07.2013 (00:34:55)  # IP X
Tabovl:
Jakou by měl případně cenu ten server?
Řekněme že sháním něco co utáhne bez problémů bukkit s pluginama, současný stroj je katastrofa.
21.07.2013 (22:18:06)  # IP X
RBMK:
Dal bych ho za 3800 se vším, tak jak teď běží, jen bych si vylil web na jiný stroj.
B době největší slávy tam bylo najednou 10 lidí a a ty 4 jádra sotva přelezly čtvrt zatížení, když to zrovna zálohovalo mapu. pluginy tam jsou skylands, permissionex, to na úpravy rerénu a nějaké další.

20.07.2013 (14:39:50)  K # IP X
aybac:
Neumíte někdo prosím zjistit název hudby?
http://www.youtube.com/watch?v=Jofm3jke4lE
20.07.2013 (14:44:12)  # IP X
Roman-W (mail) :
taky veříš všemu koukám **02 na název se ptalo koukám víc lidí ale YT to ani nerozpoznal
20.07.2013 (15:44:59)  # IP X
richard:
Jen ty věříš, že tomu věří. Všichni ostatní ví, že mu jde jen o tu hudbu. To video tady ještě nebylo...

A nevím, proč se musíš vyjadřovat úplně ke všemu
např. http://danyk.cz/kniha/vlakno.php?id=14548
hodnota=0
20.07.2013 (16:38:36)  # IP X
Roman-W (mail) :
aby si měl duvod proč žít přece **03
20.07.2013 (16:41:57)  # IP X
aybac:
Video jsem našel na roumenovi, jde mi opravdu jen o hudbu... **04
20.07.2013 (16:46:49)  # IP X
aybac:
BTW věřím jen tomu, co si můžu já sám ověřit, např. vlastním pokusem. Jestli jsou kruhy v obilí od "marťanů" nebo ne, je mi jedno, dokud neuvidím UFO je vyrábět **01
20.07.2013 (16:49:00)  # IP X
Roman-W (mail) :
to je správný **04
20.07.2013 (16:58:41)  # IP X
Roman-W (mail) :
prominte slečno richarde že nemám auta z třetí ruky s pochybným elektrorozvodem styl IZOLEPA **03
Ale i při vestavbě autoradia do kámošovi 120tky žádný rušení nebylo holt když se v tom rejpe kdo nemá pak to ruší celé své okolí
20.07.2013 (17:06:05)  # IP X
richard:
?
Už jsi viděl rozdělovač s kondem na boku? Tak některé auta ho prostě nemají, tak se furt nediv.
Btw, nevíš co znamená "imho".
20.07.2013 (17:06:20)  # IP X
Oberon:
**11
20.07.2013 (17:17:58)  # IP X
richard:
Btw, dnes mi jeden člověk odtud psal:
"--- (15:56:02 20/07/2013)
taky si myslíš, že je Roman kokot? :D"
Doufám že se nebude zlobit že to sem dávám, uvádět kdo to je nebudu. Včera mi jiný člověk psal to samé...
Měl by ses nad sebou zamyslet.
Teď mizím pryč, budu tady až ráno, tak se tady pořádně vyonanuj, ať se mám ráno čím bavit. Čus.
20.07.2013 (18:49:28)  # IP X
Goheeca (web) :
nojo midomi nechce nic rict ...
22.07.2013 (09:55:08)  # IP X
Roman-W (mail) :
taky si umím výmýšlet emaily **01 tak sem asi kokot ale v tom případě ty taky **13

20.07.2013 (13:14:19)  K # IP X
povoden:

19.07.2013 (13:42:33)  K # IP X
RayeR (web) :
To je dobre, ze 4;3 monitory este nevymrely
http://www.svethardware.cz/eizo-uvadi-mensi-monitory-s-...
19.07.2013 (16:42:12)  # IP X
aybac:
Ty jo, to bych nečekal... Mám tu 5:4 monitor, a nemůžu si ho vynachválit, na těch ostatních nudlích se stránky zobrazí jen uprostřed a kolem nich je spousta nevyužitýho místa... nechápu proč kupovat širokej monitor, když se na filmy prakticky nedivám,
19.07.2013 (16:58:49)  # IP X
RayeR (web) :
Jj, ja nemam nic proti sirokaci na filmy nebo na hrani her, ale proc kurva neni na trhu i dostatecna alternativa, cest vyjimkam...
Budiz, 16:10 se jeste da, ale tech uz je taky minimum...
19.07.2013 (19:23:34)  # IP X
PATOLOG (web) :
tak ja keď vidím, že je stránka drbnutá doprostred (a la Facebook, na takom 1080p děs běs na oči), je načase zväčšiť font o 200% **02

Holt móda hýbe svetom. Tak ako kedysi sa vyrábali laptopy prevažne len 4:3.. **38
19.07.2013 (19:53:09)  # IP X
Roman-W (mail) :
jsem si řikal kdy na to příjde rayer **38 jinak opravdu nevím v době WS monitor 4:3 jak pujde do prodeje asi mizerně **03
20.07.2013 (10:24:03)  # IP X
dri0m (mail) (web) :
pato > ten novej FB "home" který z nějakého důvodu už mám asi tři měsíce celkem zabírá tak 1600px na šířku

18.07.2013 (18:29:15)  K # IP X
dri0m (mail) (web) :
thanx for uploading this video i am making a science project on it. i need ur help. could u pls give me the principal and more details about the making. and also tell the way it works .i am waiting for ur ans pls be fast i dont have more time .
Saurav Durangal


http://i3.kym-cdn.com/photos/images/original/000/228/79...

18.07.2013 (17:50:12)  K # IP X
Philips (web) :
tajná policie pro vyšší požadovanou spolehlivost našeho národa má tajné záznamy s vyšší spolehlivostí, které tě usvědčují z honění a ochutnávání tvého spermatu v blízkosti počítače s vyšší požadovanou spolehlivostí

18.07.2013 (17:32:19)  K # IP X
Philips (web) :
Baví vás sledování lidí? Máte tu nějaké zkušennosti?
19.07.2013 (07:49:49)  # IP X
Roman-W (mail) :
no to je nápad! veřejně se přiznat k tresté činnosti**11
19.07.2013 (11:48:05)  # IP X
Philips (web) :
Já jen poslúchám, kúkam, robim poznamčičky **01 http://www.youtube.com/watch?v=5pp4p2YBCJY
A ještě něco, jmenuji se Boris!
19.07.2013 (15:10:47)  # IP X
Aldyhm (mail) :
Hehe, já kdysi sehnal jakýsi armádní jednooký dalekohled co měl zvětšení asi 80x a přes půl města jsem komusi koukal na televizi**02
19.07.2013 (17:00:03)  # IP X
RayeR (web) :
Tak tos mohl hledat radsi skryte nacisty na mesici (Iron sky :)

18.07.2013 (12:24:53)  K # IP X
Roman-W (mail) :
18.07.2013 (15:31:42)  # IP X
Goheeca (web) :
dobre potunena mikrovlnka
18.07.2013 (19:04:11)  # IP X
richard:
Pěkné no. Ale stejně, pokud přijde doba, kdy tohle bude normální, tak doufám že bude nějaký EM pulz nebo něco, co to všechno zničí**01
18.07.2013 (20:32:23)  # IP X
danyk (mail) (web) :
To je hovadina **02 neni nad klasický ovládání
http://www.appliancerepairwirral.com/image_library/libr...
To mi vyhovuje nejlíp. Než člověk nastaví to digitální, tak to zabere daleko víc času..... a tady tohle, stačí aby ti vypad net, nebo se ti do toho dostaly viry, a seš o hladu **02
18.07.2013 (21:37:27)  # IP X
PATOLOG (web) :
V najhoršom prípade zohreješ v hrnci na šporáku či na plotničke.
"Naozaj chcete pridať plyn?" **02
18.07.2013 (22:04:08)  # IP X
danyk (mail) (web) :
PATOLOG>
no tak jestli vymyslej mluvící plynovej sporák, tak mu řeknu: Pust plyn na plno, ale tu jiskru udělej až za hodinu...... a zmizet **02
19.07.2013 (07:48:03)  # IP X
Roman-W (mail) :
danyku souhlasím klasika je prostě nejlepší **04
19.07.2013 (14:16:15)  # IP X
RayeR (web) :
Jo kdysi v nejake vizi nekdo psal, jak nam budou hax0ri pripalovat jidlo v troubach a kazit zasoby v lednicce a uz je to tady :)
A uz i ty telefony aby clovek instaloval antiviry...
19.07.2013 (16:40:28)  # IP X
aybac:
Lidi už nemaj co vymejšlet, většina věcí už dosáhla technickýho vrcholu, tak vymejšlej kraviny který v reálu nejsou k ničemu nebo dokonce ztíží práci, ale je to "moderní cool" takže to z ovčanů ještě vytříská dost peněz.
19.07.2013 (17:03:06)  # IP X
RayeR (web) :
proste chleb a hry, musi se pro lidi neco vymyslet aby nezlobili, ale zadna zabava nevydrzi vecne, tak je treba vymyslet a vyrabet stale neco noveho. Az se zdokonali kontaktovani a stimulace mozku, tak pujde konecne postavit ten Matrix a pak uz to bude jen cista softwerarina :)
20.07.2013 (07:36:32)  # IP X
loučák:
moc se na tu dobu netěším, kdy budu kupovat antivirák i do záchodu **02
20.07.2013 (12:30:15)  # IP X
PATOLOG (web) :
No, to bude éra nielen SAVO WC, ale i ESET Toilet Security, a tajne dúfam že sa toho nedožijem tiež.
20.07.2013 (15:29:59)  # IP X
RBMK:
Já ve všem jako iLednice, iSporák a iHajzl vyměním WiFi ethernet bluetooth intel i666v>9000 řídící systém za arduino hyper bez konektivity a budu mít klid a o kurvítko míň. **27
21.07.2013 (09:35:08)  # IP X
Radek (mail) :
další věc, která bude chytřejší než většina koncovejch uživatelů. Bůhvíproč jsem si vzpomněl na Skynet.
29.07.2013 (08:34:00)  # IP X
Core (mail) (web) :

15.07.2013 (16:59:31)  K # IP X
Daniel:
Zdravím, neviete kde sa dá kúpiť intenzimeter IT-65? Najlepšie sk/cz e-shop alebo ak by mi ho niekto predal najlepšie nedávno kalibrovaný.
15.07.2013 (17:44:03)  # IP X
Aldyhm (mail) :
>nedávno kalibrovaný
Tak to si věříš...**02
Jinak já si IT-65 koupil z armatexu ( http://armatex.cz/ ), s nima jsem žádné problémy neměl. Akorát to nedávno zdražili, takže se možná vyplatí zkusit najít něco levnějšího.
15.07.2013 (17:58:47)  # IP X
PATOLOG (web) :
J bež do armatexu a máš možnosť si vybrať z tej haldy (a to podotýkam fakt halda aspoň 4 metre vysoká, keď som tam bol naposledy). Najlepšie so zmeraným žiaričom, aby si zistil ktorý ukáže najbližšie hodnoty.

Ja som tam bol osobne vo valašskom meziríčí, a cca do týždňa u jedného skapal indikačný obvod - bez problémov vymenil.
15.07.2013 (17:59:27)  # IP X
PATOLOG (web) :
(to keď som bral ja, tak stál 360 CZK **02 )
15.07.2013 (19:25:27)  # IP X
Daniel:
Objednal som si ho z armatexu pred 2 mesiacmi! Ešte stále ho nemam, neviem kde je problem **14
15.07.2013 (22:15:36)  # IP X
Tabovl:
Armatex je prý třeba občas urgovat...
Kamarádovy takhle posílaly RGBT-čko asi na třikrát, dycky v každé zásilce jinou součást přístroje.
16.07.2013 (08:20:29)  # IP X
Daniel:
Aspoň že niesom sám **16 . J a včera som si ho "kúpil" ešte raz
16.07.2013 (12:14:39)  # IP X
Daniel:
Ok, dnes mi ho poslali **06**06**06**06 uz sa teším na pokusy s ním **27
16.07.2013 (16:19:13)  # IP X
Roman-W (mail) :
já řekl plukovníkovy ........ z žateckých kasáren o měřič radiace a on mi přivezl od každého druhu jeden. od prukazniku a meřičů dávky až po přímoukazující meřiče :)

Stálo mě to flašku Ferneta (všechny meřidla poslední TK 2002)
16.07.2013 (16:52:47)  # IP X
Daniel:
To mas stastie. A neviete kde sa da zohnat skusobny ziaric sr 90? Alebo mozem pouzit cokolvek radioaktivne?

15.07.2013 (13:15:51)  K # IP X
Jimmy:
Trochen OT, ale píšu to radši sem, než do bazaru, kam nepáchne ani noha. :D
Nechtěl byste někdo motor na fichtla Jawa 05-21?
Je udělanej, po výbrusu, nová spojka, utěsněnej, poskládanej jen doladit drobnosti. Dělal jsem ho před pěti lety na jeden takovej projekt, kterej se nakonec nekonal. Teď mi jen leží na půdě.
Cena za motor: 1000,-
Cena za motor + další skoro kompletní motor v dílech: 1200,-
Cena za oba motory + sportovní výfuk Hikone vhodný též na fichtla: 1500,-

15.07.2013 (12:12:21)  K # IP X
řiť:
hoši pomošte! už delší dobu mně neustále svědí čokodíra a nevim co s tím mám dělat. vždycky kdyš du srát tak se těšim na to jak se utřu a tím se tam poškrabu. poslední dobou to začiná byt strašné protože to svědí pořád vic a vic. nevite nekdo jak se toho zbavit???**17**17**17**17**17**17
15.07.2013 (14:48:46)  # IP X
Roman-W (mail) :
Admin kdo to píše ? **03 co je to za retarda ?
15.07.2013 (16:41:09)  # IP X
ayBac:
vždycky umýt zadek po sraní! a pořádně až do díry !!
15.07.2013 (21:32:24)  # IP X
RBMK:
Není nad to se po výletu podrbat na zadku

13.07.2013 (21:09:49)  K # IP X
worlik (mail) (web) :
zdravím, nevlastníte někdo multimetr Mastech MY-64? Dostal se mi do ruky jeden nefunkční kousek po neodborném zásahu a mám podezření na zpřeházené kontakty na voliči rozsahů. Potřeboval bych vědět správnou variantu :-)

13.07.2013 (12:41:54)  K # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
Neviete ako prinútim fprintf() v C++ vypísať lubovolný ASCII znak ktorého čislo(či poradie) zadám do premennej?
http://www.pcdays.cz/wp-content/uploads/2011/09/2006080...
13.07.2013 (13:16:19)  # IP X
Goheeca (web) :
direktiva %c
a jestli to neumis tak se to nejak snaz zapamatovat (ja uz tam v podstate koukat nemusim a nezapomenu to ani kdybych chtel)
http://www.cplusplus.com/reference/cstdio/printf/
13.07.2013 (13:33:47)  # IP X
PATOLOG (web) :
Tie direktívy sú ľahké na pamätanie, ak vieš anglicky.

c - character - znak, f - float - desatinné, u - unsigned - celé číslo bez znamienka, d - decimal - číslo desiatkové, x - heXa - šesťnástkové, s - string - reťazec, a tak ďalej podobným štýlom.
13.07.2013 (16:58:30)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
skúšal som to rôznymi spôsobmi ale takto nie... hmm.. v jednoduchosti je krása.. díky.. **04
patolog .. jj to ovládam ja som len nedevel jak vytlačím na obrazovku ascii znak zadaný jeho číslom...
13.07.2013 (17:11:42)  # IP X
Goheeca (web) :
tak jsou i funkce jako putc a putchar jestlize chces low level sice to prijma int ale nahlizi se na to jako na znakovy datovy typ no a pak je v C dobry nedelat rozdil mezi znakem a cislem proste unsigned char taky pouzijes jako pocitadlo nejakyho cyklu kdyz vis ze nema mnoho iteraci a proste vymizi ti potreba chtit prevadet znak na cislo a zpet kdyz (zjistis ze) je to jedno a totez
13.07.2013 (17:32:42)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
aha... teraz som napisal program ktory vypiše všetky znaky ale vidim, že všetky nie su take jak majú byť.. a od 1 po 32 to hodí len akysi znak ktory sa ani nedá skopirovať sem.. http://arzen.wz.cz/subory/pokus.txt
13.07.2013 (18:02:44)  # IP X
PATOLOG (web) :
Vieš ty vôbec, čo to znamená ordinálna hodnota znaku a videl si vôbec ASCII tabuľku niekedy?

Prvých 32 (0x20) znakov je rezervovaných ako ovládacie. Napríklad ENTER na Win32 a podobných spôsobí vypísanie trinásteho a desiateho znaku v poradí (carriage return, line feed), kdežto napríklad na *nix/POSIX vypíše znak desiaty a nasimuluje tým "nový riadok".

Podobne na tom sú znaky ako backspace, bell, end of file, a tak ďalej.
Ich spomínaná rezervácia je z dôvodu archaického - na zachovanie kompatibility s terminálmi.
13.07.2013 (18:04:44)  # IP X
PATOLOG (web) :
http://www.asciitable.com/index/asciifull.gif

Čo potom, keď sa začneš zaujímať o Unicode a iné multibajtové znakové sady, to pak príde pravá sranda. **02
13.07.2013 (18:10:53)  # IP X
PATOLOG (web) :
Uvediem ešte jeden vcelku trefný príklad na tie ovládacie znaky, z hladiska praktického: máš stroj kde beží Linux či Mac, rozhodneš sa napísať (plain)textový dokument, uložíš a otvoríš to v obyčajnom poznámkovom bloku napríklad vo Windowse a bude ťa tam čakať miesto správneho odriadkovania poriadny guláš, kvôli hodnotám odriadkovania spomenutým hore.

Toť zachovanie spätnej kompatibility..
14.07.2013 (22:18:16)  # IP X
Tabovl:
Když už se tady o tom mluví, co vůbec jsou zač ty grafický reprezentace těch prvních 32 znaků v téhle tabulce? dá se to nejak někde zobrazit či jinak vyvolat?
http://www.pcdays.cz/wp-content/uploads/2011/09/2006080...
14.07.2013 (22:54:33)  # IP X
Goheeca (web) :
bezna DOSacka reprezentace: http://en.wikipedia.org/wiki/Code_page_437
kdyz si stahnes echo.exe z mych stranek tak si je muzes zobrazit ve wokeni konzoli (alespon vetsinu) to echo.exe muzes pouzit z cygwinu ci jinej port unixovy utility (ja se zminuju o svym echu protoze jsem chtel psat barevne do konzole ale mit nativni binarku nezavisejici na cygwinackejch dll tak jsem si to napsal)
14.07.2013 (23:13:59)  # IP X
Tabovl:
Mimo téma:
http://www.tabovl.webz.cz/obr/Avast_blb.JPG
Ten Avast, to je totální paranoidní blbec. Kdejakej vir mu proklouzne a kdejakej normální prográmek blokuje. Já se naštvu a půjde do prdele...
14.07.2013 (23:34:25)  # IP X
Goheeca (web) :
no dokonce ted novej chrome se taky snazi byt chytrejsi a v download baru psal neco podobnyho ze program echo.exe neni bezny a bylo tam tlacitko zahodit a kdyz jsem dal pravym ze si vyberu z kontextovyho menu stahnout tak nic ...
takze jsem hned musel zakazat ochranu proti rhybareni v nastaveni
15.07.2013 (17:56:48)  # IP X
PATOLOG (web) :
Neviem no, mám tiež chrome a taký CMOS De-Animator mi stiahne v pohode.

http://boginjr.com/it/sw/dev/st-ware-softworks/

**02
15.07.2013 (18:00:46)  # IP X
Goheeca (web) :
tady to ocividne fakuje na zaklade toho ze se to jmenuje echo
navic ty si ten deanimator daval na softpefii atp.
16.07.2013 (21:14:11)  # IP X
PATOLOG (web) :
a odtiaľ sa potom rozmnožil **02

Nazvi "eko" a pak ťa to fakovať nebude..
17.07.2013 (19:43:18)  # IP X
RayeR (web) :
Ve starych dobrych dobach DOSu stacilo nasypat cisla 0-255 do videopameti od B800:0000 (ascii kod, atribut, ascii kod, atribut...) a zobrazily se vsechny znaky, protoze je zobrazil primo znakovy generator VGA, zatimco operacni system muze ty ridici znaky interpretovat vselijak....

>Goheeca
naky echo je i v mingw a to zadny extra dll nepotrebuje.
17.07.2013 (20:42:44)  # IP X
PATOLOG (web) :
B800, a na chudákov s čiernobielym, ultra výkonným Hercules Graphic Adaptorom, kde VRAM začínala na B000, si zabudol? **24
17.07.2013 (21:02:19)  # IP X
PATOLOG (web) :
už keď sa načali staré dobré doby DOSu, reálneho režimu s extendermi, VGA, OPL3 FM syntézou a Blasterom či kompatibilnými kartami s 1-kanálovým samplovaním 8000 Hz 8-bit.. **02

http://www.youtube.com/watch?v=_b9VpnxUkQA
18.07.2013 (15:28:09)  # IP X
Goheeca (web) :
>RayeR
no to asi ma a pokud vim tak jsem to zkousel ted si nejsem jistej ale podle me to neumelo interpretovat \e escape sekvenci

12.07.2013 (17:52:08)  K # IP X
Roman-W (mail) :
16.07.2013 (12:31:31)  # IP X
Daniel:
Kupim si...........ops 60 tisic **02**02

12.07.2013 (12:29:51)  K # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
da sa v tejto verzi diskusie zmeniť farba pisma? **13
12.07.2013 (12:31:23)  # IP X
Goheeca (web) :
ne danyk to nenaimplementoval
12.07.2013 (12:45:43)  # IP X
Aldyhm (mail) :
Aneb červená, tučná kurzíva (tady spíš fialová)**02

12.07.2013 (08:34:44)  K # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
veľký skivosaur sa vracia!! **02 (copyright)
░▓▓▓▓░░░▓░░░▓░░▓░░▓░░░░░▓░░░▓▓▓▓░░░░▓
▓░░░░▓░░▓░░▓░░░▓░░▓░░░░░▓░░░▓░░▓░░░░▓
░▓░░░░░░▓░▓░░░░▓░░▓░░░░░▓░░▓░░░░▓░░░▓
░░▓░░░░░▓▓░░░░░▓░░░▓░░░▓░░░▓░░░░▓░░░▓
░░░▓▓░░░▓▓░░░░░▓░░░▓░░░▓░░░▓▓▓▓▓▓░░░▓
░░░░░▓░░▓░▓░░░░▓░░░▓░░░▓░░▓░░░░░░▓░░▓
░░░░░░▓░▓░░▓░░░▓░░░░▓░▓░░░▓░░░░░░▓░░▓
▓░░░░░▓░▓░░░▓░░▓░░░░▓░▓░░░▓░░░░░░▓░░░
░▓▓▓▓▓░░▓░░░░▓░▓░░░░░▓░░░░▓░░░░░░▓░░▓
12.07.2013 (10:38:55)  # IP X
Goheeca (web) :
12.07.2013 (11:05:46)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
poctivou prípravou predídem fail-u... **04
12.07.2013 (11:26:40)  # IP X
Goheeca (web) :
nicmene:
████████████ ░▒▓████▓▒░ ▒████▒ █████████▓▒░ ████████████ ░██████████░ ▒██████▒ ███████████▓░ ███ ▓██▒ ▒██▓ ░███▒▒███░ ███ ░▓███▓ ███ ░███░ ░███░ ▒███ ███▒ ███ ░███░ ████████ ▒███ ███▒ ░███▒ ▒███░ ███ ███▒ ████████ ▒███ ███▒ ▒██████████▒ ███ ███▒ ███ ░███░ ░███░ ░████████████░ ███ ░███░ ███ ▓██▒ ▒██▓ ▒███▒ ▒███▒ ███ ░▓███▓ ███ ███ ░██████████░ ███ ███░ ░███ ███ ███████████▓░ ███ ███ ███ ░▒▓████▓▒░ ███ ███ ███ ███ █████████▓▒░ ███
12.07.2013 (12:23:16)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
uznávam... tvoje je krajšie... **04
12.07.2013 (12:26:50)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
a ktora pesnička je podla teba the best?
12.07.2013 (12:32:38)  # IP X
Goheeca (web) :
myslis Darkthrone? to je tezky maj toho spoustu a navic nevim co budes rikat na ten styl ale treba tahle: http://www.youtube.com/watch?v=QIf2GgA1rGc
12.07.2013 (12:43:47)  # IP X
Goheeca (web) :
pak tahle je dobra http://www.youtube.com/watch?v=wfvbvmwZmdk
a
http://www.youtube.com/watch?v=SkbLa_X9O9g
ale i na YT si takovy kapely poustim po celych albech
12.07.2013 (12:44:48)  # IP X
° (web) :
lenze House pocuva iba Avril nie?
12.07.2013 (12:49:25)  # IP X
Goheeca (web) :

to je pravda ale treba se poohlizi po necem jinym ...
jinak k pisni f.o.a.d. samozrejme patri jeste tahle:
http://www.youtube.com/watch?v=nXRfd3fiYT8
12.07.2013 (13:11:54)  # IP X
dri0m (mail) (web) :
░░░░░▄▄▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄▄▄▄▄░░░░░░░
░░░░░█░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░▀▀▄░░░░
░░░░█░░░▒▒▒▒▒▒░░░░░░░░▒▒▒░░█░░░
░░░█░░░░░░▄██▀▄▄░░░░░▄▄▄░░░░█░░
░▄▀▒▄▄▄▒░█▀▀▀▀▄▄█░░░██▄▄█░░░░█░
█░▒█▒▄░▀▄▄▄▀░░░░░░░░█░░░▒▒▒▒▒░█
█░▒█░█▀▄▄░░░░░█▀░░░░▀▄░░▄▀▀▀▄▒█
░█░▀▄░█▄░█▀▄▄░▀░▀▀░▄▄▀░░░░█░░█░
░░█░░░▀▄▀█▄▄░█▀▀▀▄▄▄▄▀▀█▀██░█░░
░░░█░░░░██░░▀█▄▄▄█▄▄█▄████░█░░░
░░░░█░░░░▀▀▄░█░░░█░█▀██████░█░░
░░░░░▀▄░░░░░▀▀▄▄▄█▄█▄█▄█▄▀░░█░░
░░░░░░░▀▄▄░▒▒▒▒░░░░░░░░░░▒░░░█░
░░░░░░░░░░▀▀▄▄░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░█░
░░░░░░░░░░░░░░▀▄▄▄▄▄░░░░░░░░█░░
12.07.2013 (17:25:09)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
kroužek - no hej tak na 70% .. potom paramore, evanescence, simple plan.. **04
12.07.2013 (17:31:16)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
Goheeca - hmm... nič pre mna... **16 ja nehovorím že je to zlé, len že tomu štýlu nerozumiem... je fajn ak si niekedy v pesničke spevak aj zakričí ale nie zas 100% textu... **19
12.07.2013 (17:47:54)  # IP X
Roman-W (mail) :
▓░░░▓░░▓░░░░░▓░░░▓▓▓▓░░░░
▓░░▓░░░▓░░░░░▓░░░▓░░▓░░░░
▓░▓░░░░▓░░░░░▓░░▓░░░░▓░░░
▓▓░░░░░░▓░░░▓░░░▓░░░░▓░░░
▓▓░░░░░░▓░░░▓░░░▓▓▓▓▓▓░░░
▓░▓░░░░░▓░░░▓░░▓░░░░░░▓░░
▓░░▓░░░░░▓░▓░░░▓░░░░░░▓░░
▓░░░▓░░░░▓░▓░░░▓░░░░░░▓░░
▓░░░░▓░░░░▓░░░░▓░░░░░░▓░░
**05
12.07.2013 (19:03:21)  # IP X
° (web) :
hm simple plan to je moc urevane, az mi to ide na nervy, skusal si Three Days Grace?

http://www.youtube.com/watch?v=URblbwlpnLc toto sa ti podla tvojho vyberu musi pacit.. Ale maju ovela energickejsie, rychlejsie pesnicky, toto je tak na uprsany den.
12.07.2013 (20:23:04)  # IP X
Goheeca (web) :
>dr.house42
jasne plne chapu
doporucil bych ti ale se mrknout na tyhle kapely to je zase trosku jinej styl:
Dark Tranquility (napr. http://www.youtube.com/watch?v=gO-_Q0IF2jc ), In Flames (napr. http://www.youtube.com/watch?v=e6HoE2DLhsI ), Soilwork (napr. http://www.youtube.com/watch?v=OfBCYeUjIxU )
a pak co rikas na tohle (hodim ti odkaz rovnou na cely album pust si z toho co chces):
https://www.youtube.com/watch?v=fH0xe-7XmUc
12.07.2013 (21:02:33)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
In Flames - The Quiet planet - no toto už je niečo iné **04 Ani BrainStorm neni zlý.. **07
12.07.2013 (22:19:59)  # IP X
Goheeca (web) :
ty kapely co jsi nezminil (nebot jsou vice rvaci) vsak by se ti mohli v urcitych naladach libit
jinak co me jeste napada ze by se ti mohlo libit:
http://www.youtube.com/watch?v=35lxPEsCelw
13.07.2013 (00:19:22)  # IP X
PATOLOG (web) :
Ale jebal pes, nie je nič nad prebasované zahuhlané disko **07

http://www.youtube.com/watch?v=nFMgB4Wgg9c
13.07.2013 (03:23:17)  # IP X
RayeR (web) :
>Goheeca
Kdyz In Flames, tak jedine ty skladby ze starych desek jako
http://www.youtube.com/watch?v=QLg8YZBqu4s
http://www.youtube.com/watch?v=QzeV0amnr2o
Tady je cele fajnove album The Jester Race
http://www.youtube.com/watch?v=XTSDN1lLpQY
Na tech novejsich uz sla melodicnost do haje... :(
BTW nejedes na brutal assault? tam by sis asi docela prisel na svy :)
13.07.2013 (13:17:13)  # IP X
Goheeca (web) :
hm nejedu ale mel bych se na nejakou takovou akci podivat
13.07.2013 (19:26:00)  # IP X
povoden:
KKKKKKKKK KKKKKKK kkkkkkkk tttt !!! K:::::::K K:::::K k::::::k ttt:::t !!:!! K:::::::K K:::::K k::::::k t:::::t !:::! K:::::::K K::::::K k::::::k t:::::t !:::! KK::::::K K:::::KKK ooooooooooo k:::::k kkkkkkk ooooooooooo ttttttt:::::ttttttt !:::! K:::::K K:::::K oo:::::::::::oo k:::::k k:::::k oo:::::::::::oo t:::::::::::::::::t !:::! K::::::K:::::K o:::::::::::::::o k:::::k k:::::k o:::::::::::::::ot:::::::::::::::::t !:::! K:::::::::::K o:::::ooooo:::::o k:::::k k:::::k o:::::ooooo:::::otttttt:::::::tttttt !:::! K:::::::::::K o::::o o::::o k::::::k:::::k o::::o o::::o t:::::t !:::! K::::::K:::::K o::::o o::::o k:::::::::::k o::::o o::::o t:::::t !:::! K:::::K K:::::K o::::o o::::o k:::::::::::k o::::o o::::o t:::::t !!:!! KK::::::K K:::::KKKo::::o o::::o k::::::k:::::k o::::o o::::o t:::::t tttttt !!! K:::::::K K::::::Ko:::::ooooo:::::ok::::::k k:::::k o:::::ooooo:::::o t::::::tttt:::::t K:::::::K K:::::Ko:::::::::::::::ok::::::k k:::::k o:::::::::::::::o tt::::::::::::::t !!! K:::::::K K:::::K oo:::::::::::oo k::::::k k:::::k oo:::::::::::oo tt:::::::::::tt !!:!! KKKKKKKKK KKKKKKK ooooooooooo kkkkkkkk kkkkkkk ooooooooooo ttttttttttt !!!
14.07.2013 (22:36:20)  # IP X
aybac:
17.07.2013 (19:55:19)  # IP X
RayeR (web) :
>aybac
lehce depresivni :)

Mno tak dame pro zmenu jinou uchylarnu, trochu tvrdsi elektro :)
http://www.youtube.com/watch?v=qC2wXul3Adg
19.07.2013 (11:15:32)  # IP X
aybac:
19.07.2013 (17:06:03)  # IP X
RayeR (web) :
He, to uz mam trochu problem odlisit od ruzoveho sumu :)
19.07.2013 (18:01:18)  # IP X
aybac:
Jo, to je účel, prostě magořina **02 řekl bych až skoro parodie na určitý styl hudby **23

10.07.2013 (09:19:35)  K # IP X
Philips (web) :
Skivo, vyvolávám tě ve jménu velkého skivosaura! **02
10.07.2013 (11:27:57)  # IP X
Roman-W (mail) :
áámen **02
11.07.2013 (18:05:10)  # IP X
Aldyhm (mail) :
Tady si někdo nepamatuje stará vlákna**02 Pokud mě paměť neklame (a jako že mě neklame), tak to bylo: "Ufonisto, vyvolávám tě jménem velkého skivisaura...". Pak bylo něco ve smyslu: "obšťastni nás svým spamováním...", to už si ale moc dobře nepamatuju; každopádně ten příspěvek byl celkem dlouhý.
Ufonista na to odvětil že je moc "teplý" na to aby spamoval **02
11.07.2013 (18:45:57)  # IP X
Roman-W (mail) :
Dlouho tu nebyl ten "teplouš" co do každý věty napíše sperma **03 a napíše tolik hrubek že to není možný **03
11.07.2013 (19:02:17)  # IP X
dri0m (mail) (web) :
^ ale vždyť tu jsi **16
11.07.2013 (19:17:10)  # IP X
Roman-W (mail) :
pokus o vtip ? vrat se do fotoshopu **03
11.07.2013 (20:20:43)  # IP X
Aldyhm (mail) :
>dri0m
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§ **03
Takhle jsem se už sakra dlouho nezasmál **02 **04
11.07.2013 (22:08:22)  # IP X
Oberon:
**03**03 Po čase zabrousím do písečku a už mi tečou slzy z očí jak se směju :D
> dri0m >
**02**02
11.07.2013 (23:23:52)  # IP X
° (web) :
**02 po bojisku som sem vosiel ci tu nieje nejaka vtipna reakcia, a najdem toho.. **02**02
12.07.2013 (00:18:09)  # IP X
RBMK:
Posledních pár dní je to tu nějaké odskivené, vsadil bych se, že se chystá nějaká hyper skivárna, až se homo shivis vrátí z cest po světě...
12.07.2013 (23:49:26)  # IP X
loučák:
RBMK-> tak ty ses ještě nenamotal na startovací kliku? **02

10.07.2013 (03:00:38)  K # IP X
RayeR (web) :
10.07.2013 (15:01:08)  # IP X
Tabovl:
Tohle je nějakejch 16 let starý a ke všemu netušil že je zaplá kamera, pravdivé svědectví jak to v tom bordelu chodí.
http://www.youtube.com/watch?v=CtzQDantj6A
10.07.2013 (21:59:03)  # IP X
RayeR (web) :
Jj, znam.

9.07.2013 (17:31:24)  K # IP X
Radek (mail) :
loučák> potřebuju tip na parní střed pro pedály, poradíš mi něco? Na začátku června jsem nastoupil do nový práce, za tu dobu jsem najezdil přes 1000km (aby ne, když je venku takhle a z Doks do Středokluk to je skoro po rovině), a najednou mi ty pedály začaly celkem rychle odcházet. Napřed cvakání, teď mi v nich začalo cukat. Rád bych ještě nějakej čas jezdil **01
10.07.2013 (13:40:53)  # IP X
loučák:
myslíš přímo ložiska v pedálu nebo středové složení mezi klikama? No s těma pedálama je to komlikované, páč pedály jsou dneska všechno šmejdy, nejlepší je asi vzít nějaký starý co jdou rozdělat a zkusit tam dat nějaký zapouzdřený ložiska, navíc ikdyby byly nějaký dobrý pedály, tak já bohužel používam SPDčka a LOOKy, ale to ty asi nechceš, že?
11.07.2013 (19:45:41)  # IP X
Radek (mail) :
zkus mi sem hodit na ty SPD a LOOk nějaký odkazy, na netu je toho strašně moc, nicméně mám dojem, že to asi bude mimo moje momentální možnosti. Na shánění starýho kola prostě nemám čas, tak holt zase budu doufat, že se mi povede koupit menší ludru, než minule.
12.07.2013 (13:17:45)  # IP X
loučák:
ano, asi tak, ale SPD a LOOKy jsou nacvakávací, to by se ti nelíbilo, to bys potřeboval ještě tretry

Návštěvní diskuzní kniha danyk.cz
Hlavní diskuze Diskuze s obrázky Bazar Píseček


Strana 319 / 336
Vláken 8385, na str:


RSS danykovy diskuze - tato kategorie   RSS danykovy diskuze - všechny kategorie

Stará diskuze