Diskuze - danyk.cz

• Píseček je jedinou kategorií i pro neschválené uživatele a podle toho to tu také může vypadat :). Příspěvky mohou obsahovat nepravdivé informace a pomluvy, spam a hrubý jazyk. Téma není nijak omezeno.
• Umí BBCode tagy: [b]tučně[/b], [i]kurzíva[/i], [s]škrtnuté[/s], [code]kód[/code] a označování odkazů.
• Všechny kategorie kromě Písečku jsou jen pro schválené uživatele. Pozor - za spam nebo nevhodné zprávy Vám bude zrušen účet.

Přezdívka:
Heslo:
Text:

16.05.2013 (19:19:29)  K # IP X
richard:

16.05.2013 (14:52:11)  K # IP X
danyk (mail) (web) :
16.05.2013 (17:36:27)  # IP X
dri0m (mail) (web) :
http://youtu.be/mgKpQjyBRdk

jak tuhletu věc napájíš?

"Seems real. Please try adding rodin coil next time to increase the effectivity" **02
16.05.2013 (18:03:33)  # IP X
danyk (mail) (web) :
Ten oranžovej drát je jen prázdná bužírka, mezi konce je připojeno 8kV~ 50Hz.

15.05.2013 (21:15:40)  K # IP X
Vědomil (mail) :
Hele lidi jak jste to vyřešily s rušením od tesláku já mám postavenej teslák o výžce 10 cm a je na něm asi tak 700 závitů když ho zapnu praská v pevný lince jak prase u televize z CRT monitorem se trha obraz celej se převrací a občas se restne i PC poraďte co mám dělat **13
15.05.2013 (21:55:49)  # IP X
Utaes (mail) (web) :
1) nestavět tesláky
2) postavit okolo tesláku nějakou kovovou mřížku kolem dokola a UZEMNIT! :)
3) pakliže jde ruření po napájení, tak odrušovací filtr před teslák
**02
15.05.2013 (22:02:04)  # IP X
Vědomil (mail) :
díky ale podmínku číslo 1 nemužu provest protože už je postaveno
15.05.2013 (23:37:07)  # IP X
aybac:
4) postavit SSTC pokud možno nepřerušovaný, to pak moc neruší. SGTC je šílená rušička a nic se s tím dělat nedá.
16.05.2013 (10:28:17)  # IP X
RayeR (web) :
Tak jesi je to klasickej jiskristak, tak s tim moc nenadelas, ono nejvic rusi to jiskriste, snad az do pasma stovek MHz, takze to by se melo nejvic stinit, ale za bacha na to, ze kolem nej musi cirkulovat cerstvej vzduch, jinak se to zionizuje a bude tam spatne zhaset oblouk a vykon rapidne klesne.
16.05.2013 (10:33:19)  # IP X
vědomil (mail) :
Mno je to SGTC takže to asi skusím postavit SSTC díky za radu a u jistkřiště dám větrák protože ho némám odvětrávany :D

15.05.2013 (10:47:01)  K # IP X
RayeR (web) :
Trosku bulvarku, ale zajimalo by me na com frci :)
http://www.blesk.cz/clanek/video-svet-showbyznysu/19677...
15.05.2013 (11:04:51)  # IP X
Roman-W (mail) :
RayeR myslel jsem že TY bulvár nesleduješ **13 alespon vidíte jaký sračky tam jsou nějaká krava co si myslí že je Lady Gaga **02**02
15.05.2013 (11:49:53)  # IP X
° (web) :
Meth-not even once.
17.05.2013 (11:02:12)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Tak ta je vyjetá jak palivo v reaktoru **03
19.05.2013 (15:39:36)  # IP X
Vědomil (mail) :
Ta je sjetá pneumatika z číny :D

15.05.2013 (06:10:03)  K # IP X
richard:
Sakra tady je cenzura nebo co? Mizejí tady vlákna.
15.05.2013 (06:16:32)  # IP X
Philips (web) :
Taky mi zmizelo vlákno **18
15.05.2013 (07:28:02)  # IP X
Oberon:
Cenzore, styď se!

Philips> soucítím s tebou, taky se mi nelíbí, že Roman-W musí všechno okomentovat, ale když ho baví virtuální život... možná je to převtělená něčí tchýně **16 pak by obsah příspěvků odpovídal.
15.05.2013 (09:36:10)  # IP X
aybac:
Možná výpadek serveru
15.05.2013 (10:42:47)  # IP X
Roman-W (mail) :
děláte jako když nevíte kdo to maže.....

Oberon a spol jste hrozný fnukny pořád se vám něco nelíbí tak sem nechod! PS: nevím kdo je v knize jen proto aby si pořád stěžoval. A jestli si myslíte že mi záleží na názoru nějakejch fakanu tak jste kluci na omylu **13 jste mi u prdele i vaše názory **23
15.05.2013 (11:34:08)  # IP X
Oberon:
Roman-W> kdo je u tebe fakan? A proč sem chodíš ty?
Je jasné že to smazal danyk, nikdo jiný tu admin práva nemá, ale spíš bych se zajímal na čí popud to smazal. Kdo odsud vyhnal jana16? Kdo se tu navážel do Slováků? Tak být tebou jsem malinkej a v koutě a šoupu tiše nohama.
15.05.2013 (11:34:09)  # IP X
° (web) :
chyba ti tam dost vela ciarok.
15.05.2013 (12:08:43)  # IP X
interchangeable:
jsem tu jen kvuli čtyřem lidem a nebudu je řikat ostatní mě nezajímáte **23

A Oberone umíš si hezky přikrášlovat koukám, neděláš pro bulvár náhodou ? :D

Vyhnal jsem ho snad já? tak to si blbejší než jsem si myslel
Ale co by né všechno hodte na mě když nedokážete najít jinného...Já mužu i za tání ledovcu a globální oteplování přece.
Jeden člověk zařídí zrušení celého webu ? používej hlavu někdy
15.05.2013 (12:22:46)  # IP X
Goheeca (web) :
jen tak mimochodem k cemu ti je tolik identit?
15.05.2013 (12:29:55)  # IP X
interchangeable:
interchangeable:
mimochodem když si načal šoupání nohama
tak to je tvuj job a tobě podobných napíšete max jednou za tejden nějakou kravinu jinak stále čumíte co napíšu aby jste to mohli hned hejtovat jak děti...

Jinak si myslete o mě co chcete třeba že jsem debil ale debil nedělá hlavního admina že ? Admina na foru kde nemusím řešit "pindy" pubertáku

Goheeca: on je nějakje zákaz ? mužu napsat třeba 5000 nicku nic neporušuji
15.05.2013 (12:40:56)  # IP X
PATOLOG (web) :
ad " jinak stále čumíte co napíšu aby jste to mohli hned hejtovat jak děti", tak ja napríklad pracujem ako vývojár, 8 hodín mi tu beží viacero inštancií Visualka a popritom mám otvorený i prehliadač s touto diskusiou, pretože je to dobré na odreagovanie. Ako napríklad ten včerajší slovenský tzv. ,,Transformátoreček'', na tom sa pobavila celá divízia..
15.05.2013 (12:42:52)  # IP X
Oberon:
Proč napíšu příspěvek za týden? Protože například nemám k tématu co dodat nebo napsat, tak je zbytečné psát. Narozdíl od tebe, ty musíš okomentovat všechno, i to co nejde.
15.05.2013 (13:07:52)  # IP X
Goheeca (web) :
>interchangeable
v tomhle ohledu jsem se na to neptal mne je to jedno
jen to moc nechapu k cemu to je kdyz stejne pises pod vice identitama jako jedna osoba a ne vic ... takze to mas pouze jako aliasy nic vic
15.05.2013 (18:05:43)  # IP X
PTC (mail) :
nechte toho romana už být, trpí schizofrenií a pravděpodobně i dalšími psychyckými poruchami.... **25

14.05.2013 (19:55:04)  K # IP X
aybac:
nápad není zas tak mimo, ale ten komentář stojí za to... http://superhonzik.borec.cz/sh02.html
14.05.2013 (20:02:59)  # IP X
Core (mail) (web) :
**03
14.05.2013 (20:28:08)  # IP X
Aldyhm (mail) :
Pásmo středních vln jde až do 1GHz? To je zajímavý poznatek **02
14.05.2013 (23:06:08)  # IP X
Utaes (mail) (web) :
"PC má pulsní zdroj, který usměrní 230 V 50 Hz a udělá z nich 230 V a 1000 MHz" **19**19 To by byly zajímavý trandy a diody na 1Ghz :), a že by na výstupu PC zdoje bylo 230V? **02 ... Dál raději číst nebudu...
14.05.2013 (23:08:35)  # IP X
Utaes (mail) (web) :
To by stálo za to ukázat revizákovi :D, co by na to řekl **02
15.05.2013 (00:28:51)  # IP X
RayeR (web) :
No proste myslenka v 1 vete je takova, ze pro mala (brumova) napeti se ta zemni smycka rozpoji (prahove napeti diod 0,6V), ale velke chybove napeti se pres diody bez problemu dostane na zem a vyhodi jistic. Ale ten text teda cist, docela sila...

14.05.2013 (19:15:52)  K # IP X
RayeR (web) :
14.05.2013 (19:55:52)  # IP X
dri0m (mail) (web) :
mě se třeba ty brýle líbí **02

navíc jeden hacker co je někde splašil už udělal "jailbreak", takže takovéhle věci půjdou vypnout
14.05.2013 (22:48:59)  # IP X
Tabovl:
Vypnout třeba půjdou, ale kdo všechno si to vypne? Nebo lépe formulovaná otázka: Vypnou si tyto funkce všichni nebo alespoň naprostá většina? Pakliže ne, takto stejně nemá smysl... Tyhle brýle toho zas tolik uživateli nepřináší, ty jsou tu hlavně pro šmírování světa. George Orwell se musí v hrobě obracet, Velký bratr přichází...
15.05.2013 (10:48:51)  # IP X
interchangeable:
to jsou zas stránky tvl **03

14.05.2013 (06:10:31)  K # IP X
richard:
14.05.2013 (10:57:29)  # IP X
Roman-W (mail) :
To není tlumivka **38 /tlumky/tlum51a.jpg

Koukám že je to novejší verze trafa co jsem tady asi před rokem kupoval. Izolátory jsou ale hezčí vývod **07
14.05.2013 (14:06:15)  # IP X
aybac:
já mám transformátorek 500VA **02
14.05.2013 (15:45:05)  # IP X
° (web) :
v Dubnici to vzdy pojimali maximalisticky, mam tu 2kVA trafo, taktiez so stitkom Transformatorcek.
14.05.2013 (15:51:07)  # IP X
Roman-W (mail) :
Nebude to tím že transformátor je slovensky transformatorecek **38
14.05.2013 (16:30:07)  # IP X
aybac:
Romane, tys tomu dal **02**02
14.05.2013 (17:29:28)  # IP X
richard:
To vím taky že to není tlumivka...
"Trafa a ostatní:"
14.05.2013 (17:35:02)  # IP X
° (web) :
double kill.
14.05.2013 (18:53:03)  # IP X
Roman-W (mail) :
sranda musí bejt **02
14.05.2013 (19:51:41)  # IP X
aybac:
Je to trafo kombinovaný s tlumivkou. **02

13.05.2013 (21:09:52)  K # IP X
richard:
13.05.2013 (23:35:11)  # IP X
RayeR (web) :
Jo tyhle stranky sleduju, kupa zajimavych (casto opustenych) objektu, rad bych to takle nekdy procestoval...
14.05.2013 (09:41:54)  # IP X
Radek (mail) :
každá ta fotka je umělecký dílo.
14.05.2013 (10:54:24)  # IP X
Roman-W (mail) :
každá fotka prošla zonerem ty umělče **02
14.05.2013 (11:05:20)  # IP X
Goheeca (web) :
no v EXIFu nic nenechali
14.05.2013 (11:15:14)  # IP X
Radek (mail) :
pěkně se na to kouká. To co jsem napsal, je jen a pouze čistá a objektivní pravda a ty si můžeš jít akorát tak kopnout do pytlíku **01
14.05.2013 (11:52:55)  # IP X
dri0m (mail) (web) :
Zoner **02 Romane teď ještě napiš že máš avast **03
14.05.2013 (15:59:17)  # IP X
Roman-W (mail) :
V zoneru v hromadném filtru taky mažu Exif automaticky **04
Nefotím hrady tak datum atd by bylo jen dukazem trestné činosti **11
Driome nevím co máš proti zoneru když vubec nefotíš **03 používáme jedině zoner14 pokud se nědělá panoráma.... a o sračku jako avast fakt nechci
14.05.2013 (16:43:29)  # IP X
dri0m (mail) (web) :
http://dri0m.deviantart.com/gallery/

tady v té prdeli světa moc co fotit není, tak aspoň kytky
14.05.2013 (18:50:39)  # IP X
Roman-W (mail) :
jenom makra ? **03
14.05.2013 (20:05:46)  # IP X
dri0m (mail) (web) :
njn, 64MPx makra **16 toho vodoznaku si nevšímejte **02

http://votlage.g6.cz/x/bahaha.jpg
14.05.2013 (20:07:50)  # IP X
dri0m (mail) (web) :
15.05.2013 (06:05:51)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
krásne kryštaly octanu meďnatého... odkiaľ ich máš? **04
http://dri0m.deviantart.com/art/Cupric-acetate-crystals...
15.05.2013 (10:57:35)  # IP X
interchangeable:
Driome ted si ukázal jaká si lama prej 64mpix **03 myslíš že nepoznám že si zvětšil malou fotku vždyt je to koskatý jako svině **02 Ale co bych chtěl od někoho co fotí zeleninu **31
15.05.2013 (12:24:29)  # IP X
PATOLOG (web) :
Aj keď sa tá *foto* softwarovo zväčší, to neznamená, že *sama osebe* plochu 64 megapixlov nemusí mať.
(9644*6388)/10^6, ak ma matematika neklame, sa rovná práve 61.6 mpix.

Ak by sa napríklad zobral *senzor* VGA 640x480, môžeš o ňom napríklad povedať, že má efektívnu plochu 307.2 kilopixlov, nie viac a nie menej. Už čo narobíš s výstupnou foto je na tebe, pre mňa za mňa si ju môžeš upraviť na googolplex terapixlov, ak ti disk stačí..

On formuloval vetu, myslím že jasne, "64MPx makra", takže je zjavné že tá *foto* má danú plochu, a nie samotný senzor.
15.05.2013 (17:21:14)  # IP X
dri0m (mail) (web) :
né nepoznáš, protože jsem ji nezvětšil **23

http://en.wikipedia.org/wiki/Superresolution

13.05.2013 (14:35:18)  K # IP X
aybac:

13.05.2013 (06:42:28)  K # IP X
PATOLOG (web) :
Obrovská, po bilbordoch vylepovaná, reklama na - pravdepodobne chystaný - čaj zalievaný studenou vodou.

http://modrykohutik.sk

Je pozoruhodné čítať komentáre na tej fb stránke, a pozrieť si meta description v zdrojáku... "Popradský cool tea".

12.05.2013 (19:00:32)  K # IP X
Roman-W (mail) :
už jste někdo zkusil zapojit MOT obráceně ?
Na sekundár připojit 230V co bude na primáru za napětí měkké/tvrdé ,velikost,proud
12.05.2013 (20:03:02)  # IP X
aYbac:
23V, do zkratu asi 1,4A
12.05.2013 (22:06:42)  # IP X
Tabovl:
A když na sekundár přivedeš usměrněnou, patřičně filtrovanou, síť. a odřízneš část s I plechy, tak ti vznikne slušnej festovní elektromagnet.
13.05.2013 (06:45:14)  # IP X
PATOLOG (web) :
23V 1.4A, teda šesťkilové 30VA trafo - to sa predsa vyplatí, že?
13.05.2013 (07:58:25)  # IP X
Core (mail) (web) :
Aspoň nebude topit...**02
13.05.2013 (09:57:56)  # IP X
Roman-W (mail) :
Tabovl - to je dobrej nápad **02
13.05.2013 (23:16:51)  # IP X
RBMK:
Trik je v tom, zapojit dva moty primárama seriově, sekundárama seriově, a máme netopíMOT **27
Nebo sekundárama paralelně a máme 2x proud, 0,5x napětí.
A zbývá namotat sekundáry tlustodrátem a máme zase 2x proud, 0,5x napětí v paralelním zapojení sek. nebo 1x proud a 1x napětí při sériovém zapojení.
MOTy by měly být stejné nebo podobné, aby se výkon a napětí na vinutích rozložily rovnoměrně.

12.05.2013 (10:13:58)  K # IP X
Vědomil (mail) :
Lidi prosím pomoště jak mám budit MOT mám dva tranzistory NPN KD607 a PNP KD 617 **17
12.05.2013 (11:12:22)  # IP X
aybac:
**16
12.05.2013 (11:58:51)  # IP X
RBMK:
Uděláš si polomůstek, jako inspiraci použij zapojení PC ATX zdroje.
12.05.2013 (12:37:36)  # IP X
aybac:
Zapoj je na výstup audiozesilovače jako emitorový sledovač a pusť tam sinus, obdélníkem se MOTy ničí.
12.05.2013 (13:59:44)  # IP X
Roman-W (mail) :
nějak nechápu,to si udělal novej primár ?

PS: aybac jak muže tvar signálu ničit trafo ?
12.05.2013 (15:58:57)  # IP X
Goheeca (web) :
>Roman-W
aybac predevsim trolluje ...
12.05.2013 (16:39:55)  # IP X
aybac:
A nebo push-pull, ale musíš na primáru udělat odbočku uprostřed a jeden tranzistor budit opačně, protože je to PNP...
12.05.2013 (16:56:38)  # IP X
Utaes (mail) (web) :
s tímhle je aybac nebezpečnej... tady je vidět, že trolluje, ale na druhou stranu má můj hluboký obdiv, takže kdyby mi tvrdil cokoliv, tak nad tím zas tak přemýšlet nebudu, a budu mu věřit a brát to za pravdu
12.05.2013 (20:50:50)  # IP X
Vědomil (mail) :
Mno skusím udělat flyback budič a to to tenhle http://core.g6.cz/wp-content/uploads/flyback-sch%C3%A9m... ale budu muset udělat odbočku :(
12.05.2013 (21:24:15)  # IP X
aybac:
ale teď vážně, víš jak se používá MOT?
12.05.2013 (21:54:42)  # IP X
Core (mail) (web) :
Jééé moje schéma. Na MOTa to nezkoušejte **14 MOT se zapojuje primárem na síť, ale pokud toto nevíte, tak to radši ani nezkoušejte **04
12.05.2013 (22:50:44)  # IP X
Utaes (mail) (web) :
Jestli se pan Vědomil o něco pokusí s MOTem, mám obavy, že jsme ho tu viděli naposledy **36 ... proboha, vyhýbejte se VN velkým obloukem, jestli myslíte toto vážně
12.05.2013 (23:40:59)  # IP X
aybac:
o velkým oblouku bych tu radši moc nemluvil **02
13.05.2013 (06:11:45)  # IP X
dri0m (mail) (web) :
utaes > a kde je Neo? **02
13.05.2013 (10:13:41)  # IP X
Goheeca (web) :
>aybac
jo to co napsal Utaes to zni pekne **02
13.05.2013 (11:35:11)  # IP X
Vědomil (mail) :
ale ne nevidíte nikdy se nepouštím do věcí které vým že bych nezvládl **01
13.05.2013 (13:37:57)  # IP X
Core (mail) (web) :
pokud vÝte, že to zvládnete, proč se ptáte, jak zapojit MOT? Jak to teda budete zapojovat? **31
13.05.2013 (14:01:30)  # IP X
Vědomil (mail) :
Do zdi ho asi težko připíchnu protože pojístky v baráku jsou 40 let strarý a ještě ktomu tu je domršená elektřina **35
13.05.2013 (17:25:46)  # IP X
aybac:
a jak si myslíš, že se asi zapíná MOT ve vaší mikrovlnce ? **13
13.05.2013 (18:49:39)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Tak tohle je docela dost v pasti **02 Ten člověk si musí dělat prdel **18
13.05.2013 (19:16:00)  # IP X
Vědomil (mail) :
aybac my doma mikrovlnku nemáme**02
13.05.2013 (20:04:38)  # IP X
PTC (mail) :
bodejť by měli mikrovlnku, když ji rozebral na elementární části**02
13.05.2013 (20:16:06)  # IP X
Vědomil (mail) :
Ale né já jsem našel mikrovlnku pohozenou venku na šroťáku vyndal jsem MOT a ten zbytek byl něákej zrezavějej jedině mot byl v dobrým stavu :**03

11.05.2013 (09:43:03)  K # IP X
karpi (mail) (web) :
http://www.stream.cz/darwinovy-ceny/805604-darwinovy-ce... tak co zkusíme to na ten plot quadro **16

9.05.2013 (20:24:32)  K # IP X
Goheeca (web) :
tak tohle je uz docela hovadska vec: http://phoboslab.org/files/jsmpeg/
javascriptovej dekoder; kam to speje **37
9.05.2013 (20:31:59)  # IP X
aYbac:
Když o tom mluvíme, mě dostal ten adobe reader naprogramovanej ve ?flashi? Automaticky se to nainstalovalo s nějakým updatem, a je to celkem nepoužitelný, nechápu co Adobe k tomu vedlo.
9.05.2013 (21:24:39)  # IP X
Goheeca (web) :
hm o tom nevim
10.05.2013 (16:27:46)  # IP X
RayeR (web) :
Hm, kupodivu mi to vytezuje 1 jadro ze 4 jen na 8-10%, sem cekal ze to bude horsi. Neni to jen naky js wrapper co vola naky nativni funkce? Mi nerikejte ze to dela cely DTC, huffmana atd...
10.05.2013 (18:55:29)  # IP X
Goheeca (web) :
z popisu vyplyva ze to je ciste js pisou ze pouzivaj emscripten (coz je skvela vec -- prekladac z llvm bitcodu do javascriptu)
10.05.2013 (18:56:31)  # IP X
Goheeca (web) :
poprvy jsem na emscripten narazil na tyhle strance http://repl.it/
10.05.2013 (19:10:14)  # IP X
Goheeca (web) :
aha ctu moc rychle tak prej uz takova vec existuje (prelozenej dekoder emscriptenem) ale autor tohle to napsal rucne v js:
https://github.com/phoboslab/jsmpeg/blob/master/jsmpg.js
ma to jen 2014 radku -- pekny
ceho jsem si vsiml ze je jakasi nativnost jsou html5 pole cisel Uint8Array, Int32Array, atd.
10.05.2013 (19:13:20)  # IP X
Goheeca (web) :
to omezeni sirky videa je celkem vtipna vec **01
https://github.com/phoboslab/jsmpeg/blob/master/README....
11.05.2013 (13:47:43)  # IP X
RayeR (web) :
"prekladac z llvm bitcodu do javascriptu"
Nemelo by se to delat spis obracene? prelozit JS do bitcodu a ten pak do nativniho strojaku? Takle se to bude transformovat na dvakrat, stejne nechapu jakto ze to jede tak rychle.
11.05.2013 (17:41:50)  # IP X
Goheeca (web) :
no tak zalezi v jakym prohlizeci si to pustis ...
proste chrome to trochu zrychlil a ostatni prohlizece se taky pridali
no v tomhle pripade ten prekladac nepouzili ale jinak je to suprovy mit javascriptovej backend takhle si clovek muze vyvijet v C a prelozit to do js a spoustet temer kdekoli
11.05.2013 (17:43:12)  # IP X
Goheeca (web) :
resp. mnohem lepe se pak da psat v jinym jazyce kdyz clovek ma averzi k js a presto to diky emscripen muze spoustet v prohlizeci ...
13.05.2013 (23:37:17)  # IP X
RayeR (web) :
A to prelozi i treba grafiku napsanou v C pro DX/OpenGL./SDL a pod? nebo se musi pouzivat jen naky omezeny/specialni api, aby to slo prelozit?
14.05.2013 (09:01:34)  # IP X
Goheeca (web) :
hm tak opengl/dx potrebuje podporu bud od hw anebo v pripade opengl jako sdl alespon nejaky api operacniho systemu aby to melo kam kreslit coz uz neni cisty multiplatformni C takze to neumi ale urcite by bylo zajimavy dodelat to k tomu a pouzit webgl a canvas ...
vlastne si musis dopsat treba konzoli v js jestli to chces pouzivat podobne jako na normalnim OS viz vysezminovany repl.it Ale je videt ze tam rozbehnes i netrivialni vec jako je http://repl.it/languages/Python

9.05.2013 (20:15:54)  K # IP X
Roman-W (mail) :
Občas se nestačím divit
Vesnice jménem Rybník a nemaj žádnej rybník **03
http://www.mapy.cz/#x=16.475139&y=49.888158&z=15&l=15
9.05.2013 (20:49:18)  # IP X
mix-d:
9.05.2013 (22:14:52)  # IP X
d.mh:
9.05.2013 (22:50:01)  # IP X
PTC (mail) :
když je blbá hlava, trpí celá diskuze...**36
9.05.2013 (23:59:00)  # IP X
Tabovl:
Radek ->Bydlím kousek od těch dvou rybníků. Jmenují se podle středověké vesnice Kokot, která kdysi dávno zanikla.
Jinak: http://mapy.cz/#x=13.278313&y=49.227978&z=14&t=s&u=u&um...
10.05.2013 (06:47:26)  # IP X
Aldyhm (mail) :
Tak se taky pochlubím **02
http://mapy.cz/#x=18.086793&y=49.137196&z=16&t=s&l=15&d... (a hádejte kde tam máme chatu **23 )

9.05.2013 (15:38:05)  K # IP X
Oberon:
Svět jde totálně do prdele
http://www.youtube.com/watch?v=Pgehnv-xqAY
9.05.2013 (15:49:21)  # IP X
richard:
Naštěstí v tom světě vůbec nežiju, mám úplně jiný (aspoň co se týče hudby a spol.)

btw dnes jsem se v restauraci při obědě chvíli díval na tv hovna, nachápu jak to může někdo konzumovat...normálně jsem cítil jak mi začli odumírat mozkové buňky...fuj.
9.05.2013 (15:59:05)  # IP X
Oberon:
Sdílím tvůj názor na TV Nova... film si pustím z počítače přes projektor a zprávy přečtu na netu. Když už nic, tak koukat na televizi je ztráta času.
9.05.2013 (16:06:58)  # IP X
Roman-W (mail) :
Teda na takový sračky koukat to jste frajeři **01
Já už mám druhým rokem televizi odpojenou od anténího rozbočovače a ty massmedia mi opravdu nechybí **04
Ve Firefoxu Adblock takže žádný reklamy nikdy a nikde ! **06
9.05.2013 (16:26:06)  # IP X
Aldyhm (mail) :
Přesně tak, n@va nestojí za nic (dřív to bylo lepší, ale stejně nic moc). Teď jsem se jednou díval na zprávy... Třída plná debilů mě naučila dívat se na takové stupidity s nadhledem, takže jsem se spíš smál nad tou absolutní neprofesionalitou reportérů a "dramatické" hudby všude (u reportáže o nějakém vrahovi hrál soundtrack ze seriálu Dexter...).
Jinak co se týče hudební scény, tak tu radši ani neřeším, protože je mi z toho na blití. Já poslouchám z normální hudby jedině chiptuny, občas dubstep; jinak ale poslouchám i nepochopitelné věci jako loopy (třeba http://www.dagobah.net/flash/poupee_de_charat.swf ) a případně nějaké technické zvuky (třeba přenos MOT2 nebo příkazy pro různá zařízení jako sirény apod **02 ).
9.05.2013 (19:16:53)  # IP X
RayeR (web) :
Tak ja beru zpravy na N2ve jako jisty druh poklesle zabavy u ktere se bavim, treba nekre animace jsou k popukani. Nicmene obcas treba z nekerych akci iformujou podrobnejc nez CT.

>Aldyhm
dubstep a normlani hudba? kdyz to vzniklo takle?
http://www.youtube.com/watch?v=VJBAQsJ1U74 **02

O Justinovi B. a dalsich kinderpopstar nastesti nic nevim, chodit ted na zadkladku, to by asi bylo peklo **02
9.05.2013 (19:30:31)  # IP X
Goheeca (web) :
staci si pustit jednu pisen a je clovek v klidu ... http://www.youtube.com/watch?v=jh8fo6AhhQA
9.05.2013 (20:10:58)  # IP X
richard:
Aldyhm-> přesně tak, datový kanál Motoroly Smart trunk typ II je boží, to bych mohl poslouchat furt
**02
http://hv-labs.xf.cz/files/MOTII.mp3
9.05.2013 (20:22:29)  # IP X
richard:
http://leteckaposta.cz/856745027 V.J., speciálně pro Aldyhm**01 Delší už neudělám, už zas jede v jiném módu, ale můžeš si v editoru udělat smyčku**02
9.05.2013 (20:56:13)  # IP X
Aldyhm (mail) :
>Goheeca
Takhle jsi v klidu na padesát minut, s jednoduchým loopem jsem v klidu na celý den **23
>richard
Dík moc **01 Jinak ve Winampu to mám permanentně nastavené na loop, takže cokoliv co není prasácky nahrané můžu pouštět bez úprav **02
>RayeR
Já vím, no... **02 Dupstep poslouchám právě protože se blíží těm techšílenostem co tu poslal třeba richard.
9.05.2013 (21:14:12)  # IP X
Goheeca (web) :
10.05.2013 (16:28:03)  # IP X
Aldyhm (mail) :
>Goheeca
Teda promiň, ale tak prasácký loop jsem už dlouho neslyšel. Nejde ani tak o ten software, který tam udělá pomlku, ale o to, že ta písnička není koncipovaná jako loop, takže má začátek a konec. Když se to jen tak naváže na sebe, tak to prostě není dobrý loop.
10.05.2013 (17:39:51)  # IP X
Goheeca (web) :
tak me slo o to ze se nemusis namahat mackat replay tlacitko a ne o nejakej loop to v pripade tyhle pisnicky je jedno protoze by klidne mohla bejt rozdelena na vic jak se tam meni atmosfera
no a mimoto ja stejne loopy neposloucham a byla to reakce na to ze mi to v klidu muze hrat celej den ...
11.05.2013 (13:55:12)  # IP X
RayeR (web) :
>Goheeca
Ty Wyrd, to mi dost pripomina Moonsorrow, ty taky nemaj problem udelat 1-2 skladby na album, kdyztak zkus treba starsi album Kivenkantaja, to se mi od nich libi asi nejvic.
11.05.2013 (16:47:44)  # IP X
PATOLOG (web) :
Oberon, sprosté masy sa ovládajú najjednoduchšie.
11.05.2013 (19:58:57)  # IP X
Goheeca (web) :
>RayeR
jo na ty jsem taky narazil pri brouzdani na YT a koukam ze primo pisnicce Kivenkantaja jsem uz daval palec nahoru
ja jsem ted akorat prijmul Celtic Frost -- jmeno jsem znal uz driv
11.05.2013 (20:23:45)  # IP X
Goheeca (web) :
od Wyrdu se mi docela libi album Kalivägi napr.: https://www.youtube.com/watch?v=oCN8EJBMaW4
a mozna bych mohl uvest Drudkh (nevim kolik lidi to zna):
http://www.youtube.com/watch?v=LMZxZ5Nm95U
13.05.2013 (23:49:42)  # IP X
RayeR (web) :
Jo, Drudkh jsem taky slysel, ale asi me to nak vic nezaujalo. Mam par kamosu pres tyhle lesni blackmetaly, je fakt ze tyhle veci zna jen zlomek metalistu, cili naprosto mizivy cislo celkove.

9.05.2013 (14:24:43)  K # IP X
dba23:
no nekupte to za tu cenu http://elektro.bazos.cz/inzerat/24043529/Plosny-spoj.php kéž by šlo všechno sehnat tak levně **18 kde se hrabou soudruzi z firmy "HELAGO" **02
9.05.2013 (16:04:17)  # IP X
Roman-W (mail) :
to je debil **03**03**03

8.05.2013 (21:40:56)  K # IP X
Lord_Bigo:
Zdar, nemáte někdo info o opravách strojů Ipaq 3850. Nenabijí i když baterie je ok (nová) Dočetl jsem se, že je to nabijecím obvodem pod tlačítky. Na desce je obvod MAX3243. Nejsem elektronik, jen bych chtěl z nostalgie zprovoznit tohle PDA

8.05.2013 (11:11:50)  K # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
8.05.2013 (11:39:20)  # IP X
PTC (mail) :
loupák.cz to radši drátem do oka... **34
8.05.2013 (12:05:27)  # IP X
aYbac:
jn, stránka pro děti ve věku 10-16 let
8.05.2013 (12:28:28)  # IP X
° (web) :
navyse je to fake.
8.05.2013 (14:49:30)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
**13
8.05.2013 (16:10:17)  # IP X
stepan:
8.05.2013 (17:25:36)  # IP X
Aldyhm (mail) :
Jediná skutečně zábavná stránka kterou respektuju
http://www.4chan.org/b/ **23
8.05.2013 (18:35:15)  # IP X
dri0m (mail) (web) :
+1
8.05.2013 (20:28:12)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
omg ale ved ja tam nechodim... len som videl odkaz na video tak.... **02

7.05.2013 (18:39:03)  K # IP X
RayeR (web) :
7.05.2013 (19:30:53)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Oproti filmu Darwinovy ceny to byla celkem slabota **02
http://www.youtube.com/watch?v=jkzzvRfzigw
7.05.2013 (23:56:42)  # IP X
RayeR (web) :
Myslis ten, kde byl ten borec s leteckym motorem na aute, muz na kereho spadl automat nebo ty 2 metalaci? To sem videl od kolegy, kerej dostal to DVD v trafice za par korun, tak nas tim oblazil :)
8.05.2013 (14:53:48)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Jj, nachlámal jsem se u toho docela dost. To s tím borcem v tom autě už nikdo neví jestli byla pravda nebo ne, pač se to mělo stát před > 50 lety. Ale myslím si že startovací raketa pro přetížené bombardéry na kapalné palivo by něco podobného dokázat mohla. **02

6.05.2013 (23:08:55)  K # IP X
aYbac:
mám sem poslat toto, nevím sice co to je (nemám čas) ale prý se na to máte podívat **02 http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&...
7.05.2013 (16:01:16)  # IP X
mix-d:
7.05.2013 (16:26:53)  # IP X
d.mh:
ten harlem šejk je super **04
7.05.2013 (18:03:53)  # IP X
dri0m (mail) (web) :
http://youtu.be/-PImiRKjhRI?t=7m58s

zajímavý, že jsem ty videa nikdy nikde neviděl **02
7.05.2013 (19:04:09)  # IP X
RayeR (web) :
Jo povedena, sbirka :)
To paleni tech "vyboju", to mi pripomelo frozen lighting v plexi, ale to se tusim dela impulsne...
9.05.2013 (20:59:15)  # IP X
Aldyhm (mail) :
>RayeR
Jo, to "frozen lightning" se dělá tak, že se ten blok plexiskla nabije pomocí urychlených elektronů (to zařízení se jmenuje tuším dynamitron) a pak se do toho klepne uzeměná elektroda (hřebík).

6.05.2013 (18:18:42)  K # IP X
° (web) :
kedy sa mieni opravit ta picovina v chrome ohladom malware na wz.cz? to mam kvoli tomu menit prehliadac?
6.05.2013 (23:05:43)  # IP X
RayeR (web) :
no kdyz mate ty prohlizece tak paranoidni.... **37
7.05.2013 (19:04:55)  # IP X
Core (mail) (web) :
Nastavení - pokročilá - Povolit ochranu proti phishingu a malwaru
8.05.2013 (12:28:59)  # IP X
° (web) :
**04

6.05.2013 (14:44:00)  K # IP X
RayeR (web) :
6.05.2013 (20:52:07)  # IP X
Peťan (web) :
Pěkný, pěkný. Chtělo by to víc nějakejch technickejch detailů. Třeba nějaký mapky, kudy de elektrika, jak to všechno funguje a tak :)
7.05.2013 (00:38:10)  # IP X
Goheeca (web) :
rekl bych ze z duvodu bezpecnosti tohle zverejnovat nebudou
7.05.2013 (11:13:40)  # IP X
Roman-W (mail) :
veškeré informace a plány schémata atd jsou v archivu kam má přistup pouze pár lidí **38 po podpsání mlčenlivosti mužeš se podivat také

5.05.2013 (19:24:00)  K # IP X
Laco:
Ahojte, potreboval bysom zkonstruovat zosilnovac pajkovat viem, daco nf som uz robil este ako student no neviem sa iba zorientovat ze co by som mal stavat. Nasiel som odkaz na DPA 440 ktory sa mi velmi paci, no niesom si isty ci je to realne pre moje potreby, mozno by bol postacujuci HQQF od pana Federmanna, ten co robia chalani na priemyslovke, tiez nevyzera zle. Mozte mi pomoct ??? Vdaka!
6.05.2013 (13:19:04)  # IP X
RBMK:
taky chci stavět federmanna, ale toho mosfetovýho, stačilo by 50W na kanál, ale nemám tušení, kde sehnat plošňák nebo schéma, federmann má na webu jen ty kilwattové kanóny a pak to s těma bipolárama.
7.05.2013 (14:10:14)  # IP X
RayeR (web) :
Federmana? Po tom co sem cet na Awebu bych to asi raci nestavel a zvolil nakou osvedcenou kontrukci (dudka, leach, atd...)

Návštěvní diskuzní kniha danyk.cz
Hlavní diskuze Diskuze s obrázky Bazar Píseček


Strana 325 / 336
Vláken 8385, na str:


RSS danykovy diskuze - tato kategorie   RSS danykovy diskuze - všechny kategorie

Stará diskuze