Diskuze - danyk.cz

• Píseček je jedinou kategorií i pro neschválené uživatele a podle toho to tu také může vypadat :). Příspěvky mohou obsahovat nepravdivé informace a pomluvy, spam a hrubý jazyk. Téma není nijak omezeno.
• Umí BBCode tagy: [b]tučně[/b], [i]kurzíva[/i], [s]škrtnuté[/s], [code]kód[/code] a označování odkazů.
• Všechny kategorie kromě Písečku jsou jen pro schválené uživatele. Pozor - za spam nebo nevhodné zprávy Vám bude zrušen účet.

Přezdívka:
Heslo:
Text:

5.05.2013 (17:19:43)  K # IP X
dri0m (mail) (web) :
ad trafa, jde nějak utlumit proudový náraz? (někdy) mi to při zapojení do sítě shazuje jističe
5.05.2013 (17:33:23)  # IP X
aYbac:
ntc
5.05.2013 (19:39:53)  # IP X
interchangeable:
soft-start
5.05.2013 (21:27:29)  # IP X
richard:
X2 kond paralelně na trafo, vypočítat tak aby byla paralelní rezonance s primárem..."nachystá" jádro do nulové polarity...
6.05.2013 (11:55:46)  # IP X
interchangeable:
vždyt kond na primáru udělá ještě větší bordel při zapnutí.....
6.05.2013 (13:20:33)  # IP X
RBMK:
jaká kapacita by šla k 10A reguláku? Taky bych to vyzkoušel.
6.05.2013 (17:01:21)  # IP X
aYbac:
nevím, s tím kondem to asi moc pomáhat nebude. Dejte tam NTC, běžně se dělají asi do 5 A, pro vyšší proudy releový softstart http://hv-labs.xf.cz/files/relaydelaycz.png
6.05.2013 (18:01:24)  # IP X
danyk (mail) (web) :
6.05.2013 (18:33:15)  # IP X
richard:
interchangeable-> to mi řekni jaký bordel udělá pár desítek/stovek nF při připojení do sítě...
Ten kond se dost osvědčil u MOTů...MOT běžně nevyhodí jistič ale občas se stane že ano, to je tím že jádro zůstalo zmegnetizované na jednu stranu a když při připojení MOTu do sítě trefíte půlvlnu přesně opačnou tak je ten prod vyšší jak jindy. Ten kond s tím primárem udělá při vypnutí prostě jen tlumený kmit. Neříkám že je to spolehlivé jako třeba softstart nebo NTC, ale občas to pomůže.

5.05.2013 (01:17:33)  K # IP X
RBMK:
Dneska jsem zprovoznil trochu větší technickou zajímavost.
Nikde žádná elektrika a přesto to běží **01
http://maxi.klfree.net/newweb/?file=clanky/slavia-diesel
5.05.2013 (09:09:04)  # IP X
PTC (mail) :
pěkný**04
5.05.2013 (12:27:19)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
pekný to stroj... jaky to ma približny výkon a spotrebu? **04
5.05.2013 (15:34:03)  # IP X
° (web) :
pekne, na to ze to ma vstrekovaci tlak par bar, a trysku ako hovado, to spaluje celkom cisto.
5.05.2013 (16:45:28)  # IP X
Oberon:
Nádhera! **01 Závidím
5.05.2013 (17:52:51)  # IP X
aYbac:
moc pěkný, pozor na vlasy **02
5.05.2013 (18:26:35)  # IP X
Radek (mail) :
bezvadný**04
5.05.2013 (20:17:26)  # IP X
loučák:
Pěkný. My máme na TKčku motor Slavia 1D90, taky funguje naprosto bez elektriky. Jen teda už doplatil na naši úpravu **24 Jak jsem psal, že od určité polohy přestane fungovat odstředivej regulátor nafty a naftový čerpadlo dává to jehly maximum co umí a motor se rozeběhl logicky do nechutných otáček(nezatíženej), tak bylo to super, s tím to mělo mnohem lepší výsledky v "trhu", a že se něco musí stát, to bylo logický, ale já čekal, že se roskočí válec a píst odlítne o pár set metrů dál, ale nakonec to odnestlo právě to naftový čerpadlo. Jo spíž bacha na ruce s tím systémem roztáčení **02
5.05.2013 (20:31:39)  # IP X
° (web) :
a co by ste tam chceli s elektrikou robit? :D to nieje vysada dieslu z prvej republiky, zoberem B5tkovy passat 1.9TDI, vyradim stop ventil, rotlacim a pojde tak isto, bez baterky, kmy je nafta **38

loucak>pre take pripady je dobre mat kovovu placku, a handru, ktoru prilozis na sanie, tym ten motor zastavis, kto nema, tak sa len pozera **37
5.05.2013 (23:52:22)  # IP X
RBMK:
vykon 7hp pri 750 otackach, na videu odhaduju 400 otacek.
5.05.2013 (23:57:06)  # IP X
RBMK:
vstrikovaci tlak 120 - 140 bar, predvstrik cca 23°, ale pry kdyz to ma kovovy zvuk, tak by se melo ubrat, tak nevim.

ted mi zbyva vyrobit bezpecnejsi kliku, dat do do pucu a pak budu shanet dynamo nebo alternator cca 3-7 kW.
7.05.2013 (16:29:22)  # IP X
loučák:
no, prej umí pracovat i obyč asynchronní motor jako alternátor, ale musí mít paraelně ke každýmu vinutí kond, ale zas neber to z jistotou, já jsem to nezkoušel. Ale jestli ti to stojí za vyzkoušení, tak ho tam nějak přidělej
7.05.2013 (17:08:28)  # IP X
loučák:
teda jako generátor, abych byl přesný

3.05.2013 (13:10:17)  K # IP X
RayeR (web) :
Zemrel kytarista Slayeru, nekroza po kousnuti nakym exotickym pavoukem, to je docela blba smrt, kdyby se treba uchlastal, tak to chapu :)
http://www.novinky.cz/kultura/300894-zemrel-kytarista-s...
3.05.2013 (20:32:17)  # IP X
interchangeable:
vubec to jmeno neznám **13 to určitě nebylo nikdy na MTV,MTV2,VIVA,VIVAPLUS,OCKO,VH1 **02**02
4.05.2013 (17:56:31)  # IP X
interchangeable:
dneska ráno vzdechnul bubeník od olimpicu **33
4.05.2013 (19:32:54)  # IP X
Tabovl:
Nejvíc mě dostalo, co psaly v nějakejch novinách: "Svět metalu se oděl do černého..."
4.05.2013 (19:43:56)  # IP X
interchangeable:
>Tabovl to je dobrej koment **02 by zasloužilo medajli pro autora článku **16
5.05.2013 (00:48:17)  # IP X
RayeR (web) :
Ale byla to cernejsi nez cerna, absolutne cerne teleso :)

2.05.2013 (22:19:36)  K # IP X
niko1007 (mail) :
Ahoj, mám taký problém chcem si postaviť spinany zdroj 2x35V s reguláciou a stabilizáciou , no neviem nikde nájsť hrúbku medeného drôtu pre primár a sekundár...
2.05.2013 (22:27:59)  # IP X
loučák:
tak zásadní je, jaký výkon chceš přenášet
2.05.2013 (22:35:46)  # IP X
niko1007 (mail) :
Tak je tam napísané 350w 2x35V 2x5A ,no je tam tých vinuti viac... Pozri si http://danyk.cz/iz350.html
3.05.2013 (11:29:58)  # IP X
aybac:
Dej tam asi 4A/mm2 pro jistotu, Ief=Iout*sqrt(2*s), střídu dej 0,3 pokud není uvedeno jinak, Ief se transformuje v poměru závitů na primár. Pokud vyjde drát tlustší než 0,6 mm, motá se více dráty stočenými dohromady, nebo páskem.
3.05.2013 (11:37:08)  # IP X
aybac:
Aha to je jednočiňák, potom platí Ief=Iout*sqrt(s)
3.05.2013 (23:19:58)  # IP X
niko1007 (mail) :
Diki

2.05.2013 (21:01:41)  K # IP X
dri0m (mail) (web) :
Když chci zapojit dvě stejná trafa do série (před usměrňovačem), ale do sítě je připojuju zvlášť, musí být připojeny na 220 stejně orientací vinutí nebo je to jedno? trafa mají 500W tkaže nějak nechci odpálit pojistky **02
2.05.2013 (21:09:23)  # IP X
° (web) :
jedno to teda nieje, budto sa budu napatia scitavat, alebo sa odcitaju a dostanes tam par V, ale horiet nic nebude.

2.05.2013 (20:35:21)  K # IP X
PTC (mail) :
Jde vám to stáhnout? http://www.sourcecodedownloads.com/268534/ Už asi měsíc to píše že mají posraný servery...
2.05.2013 (20:47:10)  # IP X
aybac:
nejde...
5.05.2013 (00:55:32)  # IP X
RayeR (web) :
Tady uz sem pred casem neco chtel stahnout a neslo, ted taky ne.

2.05.2013 (02:31:17)  K # IP X
Tabovl:
Malé industriálního okénko:
Spontánní průzkum bývalé cihelny E.KLOTZ a SPOL. v Plzni.
Zúčastnění pouze já a Chlebík. Byla to tak spontánní akce, že jsme sebou neměly ani foťák, takže omluvte kvalitu některých fotek pořízených telefonem. Navíc v těsné blízkosti pořádaly squatteři (či, podle vzhledu, nějací feťáci) asi grilovačku, tak jsme se nechtěly moc dlouho zdržovat. Objekt je v dlouhodobé postupné demolici, takže asi jedna z posledních možností tam vůbec nahlédnout.
http://www.tabovl.webz.cz/obr/cihelna/
2.05.2013 (14:24:30)  # IP X
chlebík:
Ještě doplním... Uvnitř nebylo nic moc zajímavého, až na vykuchané překlapávací segmentovky (asi z nedaleké benzínky) a hromada nepoužitých víček od Prazdroje starých asi 15 let. Sem tam nějaký zbytek méně, nebo více zajímavého přístroje. Třeba ten Vitalizer stále obsahoval UV výbojku.
3.05.2013 (10:43:38)  # IP X
RayeR (web) :
Hehe, pekny grafitti :) Akorat koukam jedno velkly fetacky doupe a slehali si to inzulinovym perem. Tak ste nasli aspon rtutovou vybojku? :)

1.05.2013 (21:44:45)  K # IP X
DalikAV:
RayerR: tak co koření? Jsi stále kandidát, nebo už prekiomrtvola? **07
2.05.2013 (18:27:38)  # IP X
RayeR (web) :
No to je slozite se v te praze chytit. Do te navsetvni knihy asi nikdo neleze, akorat se tam hromadi spam. Mam vylezeny zatim 2 kandidatsky a 4 neofiko (z toho 2x motorlet :)
Polezl bych, mam v praze 2 typy kde je zcela volny pristup, akorat dostat se k zebriku bude asi tezsi...

1.05.2013 (18:29:57)  K # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
1.05.2013 (18:45:32)  # IP X
Goheeca (web) :
pekny

1.05.2013 (16:03:01)  K # IP X
interchangeable:

1.05.2013 (15:37:10)  K # IP X
dri0m (mail) (web) :
What has 48 teeth and can hold back the colossal titan? My Zipper

**02

1.05.2013 (15:22:43)  K # IP X
RayeR (web) :
Koukam dalsi oziveni kladenskeho industrialu - budou tam mit nejveci mrazak v Evrope vysoky 38m (z tech fotek mi to teda prijde nizsi)
http://zpravy.ihned.cz/cesko/c1-59780350-kladno-obri-mr...
1.05.2013 (21:10:34)  # IP X
RBMK:
každý všední den kolem toho jezdim a říkal jsem si, co je to za šílený automatický sklad.
2.05.2013 (15:36:53)  # IP X
Radek (mail) :
tady se teď dějou zajímavý věci. Čím dál víc fabrik, ale čím dál míň pracovních míst....**35
2.05.2013 (18:30:06)  # IP X
RayeR (web) :
No kdyz si tak clovek cte o tom rozmrazenym rozpejkanym pecivu, tak by si spis zaslouzili nakou sabotaz. Prej se to musi povinne oznacovat, ale jak nekdo zminoval, staci jim milimetrovy pismo...

29.04.2013 (17:06:48)  K # IP X
Philips (web) :
Nevěnuje se tu náhodou programování aplikací pro android ?
29.04.2013 (20:16:11)  # IP X
RBMK:
já se do toho chtěl pustit, ale zatim mě odrazuje šílená složitost rozhraní oproti třeba visual basicu
29.04.2013 (21:46:55)  # IP X
Goheeca (web) :
>RBMK
tak kdo rikal ze se to musi vyvijet v Jave?
myslim ze kdybys pohledal tak najdes i nejaky prostredi pro vb na androidu s patricnymi bindigy na android sdk
30.04.2013 (12:27:32)  # IP X
PATOLOG (web) :
Teda až bude všetko v jave, prechádzam na systémovú administráciu **03

28.04.2013 (09:03:29)  K # IP X
Teslatron (web) :
Vím, že jsou zde samí odpůrci facebooku a tak bych je poprosil aby nic nepsali pokud nebudou znát odpověd na můj dotaz. Jde mi to o to, aby to tu nesklouzlo někam jinam mimo téma jak to vetšinou bývá.

Tedy k dotazu. Když jsem doma a zapnu si facebook počítač se obsolutně zaseká a nemužu dělat nic jiného než mit otevřen prohližeč s jedinou založkou a i samotny FB se zasekává a pokud někdo napíše na chatu (což je důvod proč ho mám otevřený) tak se to zasekává ještě 2x tolik. Nicméně když přijedu na chalupu, tak zde mi to na jinem PC funguje normálně, mohu dělat víc věcí najednou a když někdo napíše nic se neděje pokračuju dál. Dovolil bych si říct, že PC co mám doma je na daleko vetší urovni než počítač zde na chalupě už jen proto, že PC z chalupy je asi o 2 roky starší než ten co mám doma.

PC doma :
Intel celeron 3,2Ghz
1GB RAM 800MHz
256MB grafika

PC chalupa:
AMD Sepron 1,8Ghz
1GB RAM 400MHz
128MB grafika integrovana na MB

Na obou PC je XP Home Edition, ze zoufalství sem na PC doma udělal i reinstal systemu par mesicu zpět a nepomohlo, na PC chalupa nebyl reinstal dělany už aspon 2 roky. Nechápu jak je to možné, jelikož nikdo koho znám takové problémy nemá, nevím co stím mám dělat a jak najít chybu. Když vypnu okno s facebookem tak se PC normálně rozběhne a je rychlejší než PC chalupa. Snad se v tom mém románu vyznáte.
28.04.2013 (09:47:24)  # IP X
aybac:
Zkusil jsi jiný prohlížeč?
28.04.2013 (10:00:05)  # IP X
Teslatron (web) :
Zkusil, před reinstalem jsem měl mozilu stějně jako zde na chalupě, když jsem to přeinstaloval, řekl jsem si, že skusím operu a je to stále to stejné, popravdě to nechápu, protože po reinstalu by měl být počítač čistý a tak by si člověk řekl, že softwarová chyba to být nemuže, a že je to v hardwaru, ale naopak když vypnu FB tak se to nomálně rozběhne a poukazuje to na chybu softwaru. Nechápu to.
28.04.2013 (10:02:34)  # IP X
Teslatron (web) :
Dokonce tam momentálně nemám ani žádný antivirový program, který vždy počítač zpomaluje a to na chalupě mám a i sním to fakčí skvěle. Připadá mi to jako by se třeba RAMka hádala s MB nebo nevím.
28.04.2013 (10:25:34)  # IP X
trojak29 (mail) :
Zkus doma udělat test RAM. Možná je tam nakoplá buňka a až se pamět do ní zaplní, tak se to zaseká.
28.04.2013 (14:22:55)  # IP X
RBMK:
nerad to říkám, ale na failbook je nejlepší chrome. firefox hnije a opera hnije naprosto neskutečně, na chreome to celkem jede. moje sestava: P4 2,4GHz/800FSB, 2GB RAM, nějakej ide disk, ati 9200 128MB
29.04.2013 (17:03:05)  # IP X
PATOLOG (web) :
Skúsil by som ešte povypínat addony, pluginy a rôzne tie skripty, napr. cez noscript.

27.04.2013 (21:26:00)  K # IP X
interchangeable:
Aby měl Aldymh radost **20

26.04.2013 (20:31:33)  K # IP X
Martin82:
Nazdar, prosímvás neporadily by jste mě? potřebuju postavit regulátor proudu a napětí ke svářečce ale jde mi o regulaci až na výstupu sekundáru, mám pár(6) kusů 160A tyristorů tak silová část by byla z nich co říkáte půjde to? Nechce se mi nic výkonného už shánět. Díky za každou radu kde hledat kam se podívat..
26.04.2013 (21:04:43)  # IP X
bobo (mail) :
26.04.2013 (21:05:55)  # IP X
Martin82:
Jn to znám tam jsem se díval, něco jiného?
27.04.2013 (07:40:48)  # IP X
bobo (mail) :
V tom připadě neumiš hledat,tady sou planky všech svařeček co se u nas použivaly.
http://www.svarbazar.cz/phprs/download.php?sekce=3

25.04.2013 (11:43:44)  K # IP X
PatoLOG (web) :
Hm, nicky case-insensitive.
25.04.2013 (15:01:34)  # IP X
aYbac:
lol
25.04.2013 (15:35:31)  # IP X
Utaes (mail) (web) :
To ale bylo tušim i ve staré knize tuším...
25.04.2013 (21:36:21)  # IP X
R0M@n:
nevím co to znamená, ale jestli myslíš písmo nicku tak jsem se večer nudil noooo **35
27.04.2013 (12:30:20)  # IP X
dri0m (mail) (web) :
27.04.2013 (13:20:52)  # IP X
R0M@n:
nemám tak blbej učes **02 (10mm only)
27.04.2013 (15:17:42)  # IP X
Aldyhm (mail) :
>Roman
To si myslíš že se internetový mem má kreslit podle tebe? Tak to tě fakt lituju...
27.04.2013 (21:07:53)  # IP X
R0M@n:
když chceš jak je libo **02
27.04.2013 (21:16:23)  # IP X
R0M@n:
Někdo to tady moc prožívá vid Aldyhm **03 to budeš komentovat každej muj koment ? To si opravdu tak ubohej a nemáš nic jinnýho na práci ? člověk si dělá prdel a ty to bereš vážně, lituju TEBE!
28.04.2013 (12:10:30)  # IP X
Aldyhm (mail) :
Mám na práci docela dost věcí, ale dokážu toho dělat hodně současně, ne jako někdo... **37
Ale když říkáš, že všechny ty stupidní hovadiny co z tebe vylezou jsou vtip, tak dobrá, už se odmlčím.
28.04.2013 (12:23:06)  # IP X
Aldyhm (mail) :
A není to tak, že bych musel odpovědět na cokoliv co řekneš ty , ale nesnáším, když někdo řekne něco pokleslého. Prostě nechápu tvůj smysl pro humor, asi jsem moc hloupý (nemám tu čest být v Omega society).

24.04.2013 (18:54:57)  K # IP X
R0M@n:
Loučáku nebo jinnní sportovci na jaké místo se řadí značka - Shimano (low-medium-high quality)
24.04.2013 (19:29:08)  # IP X
RBMK:
Taky bych se rád zeptal, co se sype na takových těch levných kolech, a co se dá dělat aby se to nevyhnolilo v půli cesty, ale dalo se na tom i dojet domů.
Zrovna dneska jsem viděl v alblertu celoodpružeňáka za 2 tácy, čuměl jsem, jak to za takovou cenu dokážou vyrobit...
24.04.2013 (23:39:57)  # IP X
RayeR (web) :
To je z plastu nebo plechu na konzervy? **02
25.04.2013 (07:43:05)  # IP X
mix-d:
taktiež som zvedavý čo napíše loučák, ale určite je to aspoň medium, ale taktiež majú najrôznejšie typy, ktorými sa vyrovnajú asi aj high quality
25.04.2013 (12:52:20)  # IP X
Radek (mail) :
Shimano je všude, řekl bych, že kvalita záleží na tom, kolik je člověk ochotnej do toho nacpat. Já mám na kole orloj Shimano Acera, i po 1000km stačí jednou za tejden vyčistit a namazat, a šlape jako hodinky...**07
25.04.2013 (12:54:07)  # IP X
Radek (mail) :
*teda po 1000km za sezónu, mám to tři roky...
25.04.2013 (16:06:55)  # IP X
d.mh:
Já měl taky aceru, a po roce vznikly takový vůle, že se nedala normálně seřídit.
25.04.2013 (19:43:23)  # IP X
loučák:
Shimano je velká značka a vyrábí sady za pár stovek a to jsou největší šmejdi až po sady XT, XTR; XTRka jezdí třeba Kulhavej, což teda nemusí značit nelepší světovou kvalitu, ale jo, prostě na vyšší řady Shimana skoro nikdo nenadává, když se tak bavím se závodníky po závodech, tak většina jich má Shimano XT, někdo drobně kombinovaný XTRkem, a prostě to je asi to nejlepší a nejosvědšenější, takže není co řešit. A na silničce je to asi pocitový, tam teda Shimano x Campagnolo je o zvyku, na Sramy si zvykne málokdo, ale to už su ve vysokejch cenovejch relacíc, takže vtaťme se zpět, pokud nekoupíš tu ulně nejlevnějšší sadu Shimana, tak bys určitě neměl litovat
25.04.2013 (19:50:37)  # IP X
loučák:
no, ale to XTčko neber vážně, celá sada stojí kolem 17 000Kč, XTRko kolem 35 000Kč, takže to asi není tvoje cenová relace, ale jak říkám, i ty levnější by měli bejt vpohodě, ale já se bohužel pohybuju v těch vyšších řadách, Shimana XTčka, Sramy X9 a tak, čily která z levných řad je nejlevnější ti asi neporadim
25.04.2013 (20:14:07)  # IP X
loučák:
myslel jsem "která z levných řad je ta [b]nejvhodnější[b] ", už mi to nějak nemyslí
25.04.2013 (20:18:54)  # IP X
Radek (mail) :
d.mh> nevím, jak jezdíš, ale spousta lidí jezdí na kole jak hovada, a pak se divěj, že jim to odchází. Přehazování v záběru, řetěz křížem, údržba žádná.... Já si ani při nejhorší vůli nemůžu stěžovat.
25.04.2013 (20:33:30)  # IP X
loučák:
no, u těch levnějších je holt potřeba větší údžba, nejsou tam takový materiály a není to tak dokonale promyšlený. Když nebude řada Acera tak technicky dokonalá jako XTRko(a to určitě není), tak bude rychleji odcházet, ale protože je to relativně levná řada, tak se to neřeší
25.04.2013 (20:53:28)  # IP X
d.mh:
Žádný takový prasečiny co popisuješ nedělám. Problém je v tom, že nýty co držej paralelogram nemaj skoro žádnej přesah, a velice snadno se vymačkaj. Asi plánovaná životnost. Na favoritu mám o několik generací starší celoplechovou Soru a neměnil bych.
25.04.2013 (21:53:33)  # IP X
loučák:
jo, to máš pravdu, to jsem saozdřejmě neřek, že pokud nehoníte gramy jako já, tak to nakoupíte na sběrných surovinách a velmi lehko to opravite a je to navždy
25.04.2013 (22:09:51)  # IP X
Radek (mail) :
jó, favorit. Nejlepší stroj**04. Jenže pak si ho vzal táta, že to vycentruje, a od tý doby jsem to kolo neviděl. Jinak nic ve zlým, samozřejmě, třeba mám jen prostě kliku**31
27.04.2013 (20:47:06)  # IP X
loučák:
jo, prostě favorit je dobrej, pokud to chcete levné, jinak pokud se nebojíte investovat, tak SRAM X9 je sice dost drahá řada, ale prej vydrží nejvíc a já to můžu potvrdit

23.04.2013 (21:37:11)  K # IP X
Peťan (web) :
Jen tak OT pro Danyka. Možná o tom už diskuze probírala, ale napadlo mě, jak by bylo složitý, aby každej účastník tu měl hodnocení. Vedle jména by bylo v závorce číslo a tlačítko +/-

Na vbnet.cz maj takový hodnocení v diskuzích. Tak hned víš, s kým máš tu čest a můžeš očekávat jakou bude mít rada úroveň. Třeba by to trošku zvedlo úroveň diskuze.

Já jen tak **04
23.04.2013 (22:08:33)  # IP X
Radek (mail) :
už se to tu řešilo, a smrdí to egohonírnou. Pár jedinců sem něco napíše a pak si sem bude chodit v lepším případě kousat nehty, kolik že to plusů nebo mínusů dostali, nebo si vylejvat svoje komplikovaný nitro, proč mají tolik mínusů. Za mě radši ne**21
23.04.2013 (22:24:51)  # IP X
Goheeca (web) :
doporucuju precist tohle vlakno: http://danyk.cz/kniha/vlakno.php?id=2136
23.04.2013 (22:27:27)  # IP X
Goheeca (web) :
koukam ze si do toho vlakna taky prispel v tom pripade: http://danyk.cz/kniha/vlakno.php?id=2158
24.04.2013 (09:39:50)  # IP X
Roman-W (mail) :
Petan i kdyby ten člověk byl znalej tak mu tam nakliká hromadu HATERU mínus jen ze závisiti....Stačí pod jménem web tak alespon trochu víš co je to za člověka jak je šikovnej.
Ale ono hlavně stačí když ty lidi znáš osobně pak nepotřebuješ takový blbosti.
(Je tu jen pár jmen a chceš závodit kdo dál dočurá)
24.04.2013 (17:13:38)  # IP X
Peťan (web) :
hhh, tak to sorry **13 . Měl jsem takový tušení, že se to tu možná řešilo, ale nenapadlo mě, že jsem to řešil i já **02 No, aspoň jde vidět, že mám furt dokola stejný myšlenky.

23.04.2013 (16:12:21)  K # IP X
policista:
Však Romane neboj, ty do té huby dostaneš a věř, že se ti to líbit nebude, o to se postarám.
24.04.2013 (09:06:39)  # IP X
Roman-W (mail) :
ano mami **02

23.04.2013 (09:17:11)  K # IP X
Roman-W (mail) :
23.04.2013 (10:50:29)  # IP X
PATOLOG (web) :
Danykokonštrukcie získavajú priazne deň čo deň... Škoda cuprexitu, mal to naletovať na nožičky. **16
23.04.2013 (12:38:02)  # IP X
Philips (web) :
Proč kritizuješ lidi okolo sebe, když sám děláš podobné prasárny? **02 btw tvůj web taky není nic moc, tak nekopej kolem sebe
23.04.2013 (12:38:04)  # IP X
Roman-W (mail) :
mě tam drtí ta zásuvka ala lepicí pistole **02
nehledě na to že fáze je zelenožlutá **16**16
23.04.2013 (12:50:41)  # IP X
Teslatron (web) :
Romane-W, rodiče a prarodiče mě od mala učili jednu zásadní věc, vždycky říkávali "nejdřív se podívej sám na sebe a potom suď druhé" něco na tom bude. Tvůj web sem neviděl, nevím jaké máš konstrukce, třeba jseš mistr v oboru. Prosím, nikomu to neberu, každý dělá jak umí, ale tvé chování, které tady na fóru dlouhodobě pozoruji o něčem svědčí.
23.04.2013 (12:52:04)  # IP X
PATOLOG (web) :
Ad tavný lep, bežne s tým primlaskávajú malé reprá do hračiek a "100000W" zosilovačov.
23.04.2013 (13:06:44)  # IP X
Roman-W (mail) :
pozoruj si co cheš je mi to fuk, hlavně když tě to baví

krtizuju ti jen jednu fotku a ty se mužeš posrat vzpamatuj se !
23.04.2013 (13:21:20)  # IP X
Teslatron (web) :
Za pravdu se bije to je pravda, kritika se nelibi nikomu a tobě dvojnásob, jen se tu před všemi ukazuješ. Přístě klidni slovník, občas je lepší nepsat vůbec nakonec je to tvá vizitka, ne má **01
A jen tak by the way není to má konstrukce, kdyby jsis všiml, že to je společný web dvou lidí, zjistíš, že u každého článku je napsán autor. Já narážím na tvé chování, né na fotky toť vše **01
23.04.2013 (13:28:08)  # IP X
Roman-W (mail) :
já kritizoval fotku a ty si začal prskat i když není tvoje kdo je tu idiot ?
23.04.2013 (13:29:38)  # IP X
Teslatron (web) :
Možná ti to časem dojde samo, končím.
23.04.2013 (13:36:16)  # IP X
Roman-W (mail) :
možná vam jednou vyhoří barák a dojde vám to zásadní **05
23.04.2013 (15:34:09)  # IP X
PATOLOG (web) :
Inak, brúsiť ten cuprexit /formaldehydová živica + vrstva medi/ mi nepríde ako najšťastnejšie riešenie, dýchať ten prach..
23.04.2013 (15:58:42)  # IP X
Aldyhm (mail) :
> Roman-W
Zato tobě to zásadní asi nikdy nedojde. Napřed si zameť před vlastním prahem, a že toho máš hodně co zametat.
23.04.2013 (19:58:17)  # IP X
Dri0m (mail) (web) :
lol vy tu furt řešíte výpary a různe sračky z pájení, ale hlavně že denně pijete oslazené kyseliny plné éček **02
23.04.2013 (21:09:11)  # IP X
Peťan (web) :
Je teda pravda, že některý komentáře Romana-W jsou úplně zbytečný. A takovejch je čím-dál víc. A teď neřeším tu fotku, ale všeobecně... Taky bys mohl ukázat nějaký svý kontrukce... A né, tu nejhezčí, kterou budeš hodinu vybírat, ale třeba jednu z těch průměrnejch, nebo horších. Třeba seš mistr v oboru, ale tím kritizováním tady děláš ze sebe akorát tak vola. Zvlášť, pokud založíš vlákno, jenom abys poukázal na vzhled něčí konstrukce.
24.04.2013 (00:53:20)  # IP X
Tabovl:
Přesně kvůli takovým blbcům sem přestalo chodit většina lidí co, elektronice opravdu rozuměla a dokázala diskutovat na úrovni a nechtěly se tu akorát srát a nechat urážet takovými individui.
24.04.2013 (09:13:48)  # IP X
Roman-W (mail) :
Petane ty máš v pohodě konstrukce nevím proč se zastáváš "prasete"

>Tabovl nevím o kterých lidech mluvíš pokud vím ty "experti" tu pořád jsou.....pokud zase naražíš na honzíčka tak jsem nebyl jedinej ale to tě nezajímá hlavně že máš obětního beránka
24.04.2013 (17:16:06)  # IP X
Aldyhm (mail) :
>Roman-W
A jsme zase u jana16... To je zářný příklad toho, jak se ty neumíš chovat. Nebudu sem psát nějaké sáhodlouhé obhajoby; člověk, který má aspoň trošku rozum, to pochopí.
24.04.2013 (18:51:37)  # IP X
R0M@n:
Aldyhm je vidět že to stále nechápeš o co tu jde. Jen tak z ničeho nic jsem ho nezačal nenávidět. To mělo dlouhééé začátky na ICQ. Ale ty víš pouze jako většina jen to z knihy a neznáš celej problém.......

Ale když mu prostě chcete nadržovat nemá se cenu o tom bavit když nemáte nezaujatý pohled na věc!

PS:pochybuju o tom že by kvuli jednomu člověku zrušil web .to tě nenapadlo jaký je SKUTEčNÝ duvod....
24.04.2013 (20:07:53)  # IP X
Aldyhm (mail) :
>Roman
Dobře, uznávám; mělo to hlubší kontext. Ale pořád tě to neopravňovalo k těm hnusárnám, co jsi předváděl. Ano, vím taky, že jsi nebyl jediný, kdo ho tak neměl rád (nikdy jsem taky neřekl, že zrušil web jen a pouze kvůli tobě).
A tady je vidět taky jedna věc - od kritiky sebe samého jsi při nejmenší zámince začal mluvit o janu16. Tady se hlavně řeší, že se tu neumíš chovat.
BTW přestaň si pořád měnit přezdívky, máš snad mnohočetnou disociativní poruchu osobnosti nebo co...
24.04.2013 (23:10:45)  # IP X
PATOLOG (web) :
Našťastie aj na mnohopočetnú disociativnu poruchu vosobnosti existuje liek. https://www.youtube.com/watch?v=ljg7BmVTw6g&feature=pla...
27.04.2013 (11:41:32)  # IP X
R0M@n:
pořád...jen 2x **36 jestli je dvakrát pořád tak teda **23
27.04.2013 (17:02:23)  # IP X
Aldyhm (mail) :
Narozdíl od tebe já slovo "pořád" nepovažuji za číslovku, takže je to podle mě vhodné.
Roman, R, Roman-W, R0M@n a myslím, že sis tu říkal ještě nějak...
27.04.2013 (21:20:44)  # IP X
R0M@n:
ty se opravdu hodně nudíš když si pamatuješ rok starej nick vid. Měl by si začít chodit ven mezi lidi a nehledat píčoviny **03

To budeš od ted muj stín koukám furt bude otravovat....
27.04.2013 (22:12:02)  # IP X
° (web) :
trafena hus zagaga. **03

22.04.2013 (19:16:18)  K # IP X
loučák:
vím, že moje šance(byť je to matematicky nemožné) klesá pod 0%, ale jestli je zde náhodou někdo <17let, nejlépe ještě <15let a baví vás silniční cyklistika a jste pardupicého kraje, tak pojďte do týmu http://www.skpduha.cz/LinkClick.aspx?fileticket=CY... podmínky jsou úžasný, trenér býval dobrým závodníkem jako trenér už odchoval spoustu výborných závodníků, tak co vám brání?
22.04.2013 (20:10:57)  # IP X
richard:
Smrdí ti trenér z pardupic
22.04.2013 (20:15:40)  # IP X
PTC (mail) :
Smrdí ti závodník
// poté, co jsi sem postnul přísměvek s 2odkazama a následně jsi svůj příspěvek zkopíroval, vložil a smazal druhý odkaz, tak se ti ten odkaz rozbil, protože Danyk to tu má udělané tak, že se odkazy zkrátí a ta zkrcácená část se nahradí se tečkama.
22.04.2013 (21:13:15)  # IP X
Roman-W (mail) :
Server Error in '/' Application.
The resource cannot be found.
Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.

Requested URL: /LinkClick.aspx

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.3643; ASP.NET Version:2.0.50727.3634
22.04.2013 (21:34:05)  # IP X
PTC (mail) :
-> Roman-W: **36**35**06**03**04**11
22.04.2013 (22:03:34)  # IP X
loučák:
http://www.skpduha.cz/ no, tak snad to už pujde

21.04.2013 (23:17:01)  K # IP X
RayeR (web) :
21.04.2013 (23:25:29)  # IP X
Goheeca (web) :
To je pekny misto na kesku.
21.04.2013 (23:34:35)  # IP X
RayeR (web) :
Jo, este k tomu homeless guards included...
22.04.2013 (12:26:21)  # IP X
Roman-W (mail) :
Hned vedle na hlavní vzniklo bájné video jak ruda z ostravy předjede leoše mareše **02**02
23.04.2013 (06:09:22)  # IP X
Teslatron (web) :
Co to bývalo za fabriku ?
23.04.2013 (14:35:22)  # IP X
RayeR (web) :
>Teslatron
Byvala prvni prazska strojirna v Karline
http://fabriky.cz/2007_rustonka/
Dnes uz zbylo jen tohle torzo. Na Google mapach je este stara verze: http://maps.google.com/maps?q=u+rustonky+prague&hl=cs&i...
kdyz zazoomujes tak se objevi novejsi jen s tou ruinou.
24.04.2013 (06:17:53)  # IP X
Teslatron (web) :
Bývalo to teda pěkně velké, to že to chcou zachranit je hezké, i ten model budoucího záměru se mi líbí, ale osobně si myslím, že se nato vykašlou a pujde i ten zbytek k zemi.**19
24.04.2013 (16:05:34)  # IP X
RayeR (web) :
Jo, bohuzel tyhle stary fabriky se vsechny rusi, kazdou chvili odpalujou nejaky komin...

21.04.2013 (19:02:03)  K # IP X
Roman-W (mail) :
21.04.2013 (19:39:18)  # IP X
RBMK:
krutopřísnej syntezátor! Obdivuju lidi, kteří s timhle dokážou dělat muziku
21.04.2013 (22:38:40)  # IP X
d.mh:
Voltík 360 **02
21.04.2013 (22:45:55)  # IP X
RBMK:
Voltík turbo >9000!
22.04.2013 (16:21:00)  # IP X
richard:
To už je potom kilovoltík**02
22.04.2013 (22:24:52)  # IP X
mix-d:
tak s tým voltíkom vám to vyšlo **03 **03**03

21.04.2013 (11:07:08)  K # IP X
Philips (web) :
Ještě nás budou mít za bandu úchylů **02
21.04.2013 (18:52:42)  # IP X
Roman-W (mail) :
tvl co to máš za web **19
21.04.2013 (21:29:42)  # IP X
Philips (web) :
Problem? :D
24.04.2013 (09:41:15)  # IP X
Roman-W (mail) :
tak jak si nic není jen pár fotek **19

Návštěvní diskuzní kniha danyk.cz
Hlavní diskuze Diskuze s obrázky Bazar Píseček


Strana 326 / 336
Vláken 8385, na str:


RSS danykovy diskuze - tato kategorie   RSS danykovy diskuze - všechny kategorie

Stará diskuze