Diskuze - danyk.cz

• Píseček je jedinou kategorií i pro neschválené uživatele a podle toho to tu také může vypadat :). Příspěvky mohou obsahovat nepravdivé informace a pomluvy, spam a hrubý jazyk. Téma není nijak omezeno.
• Umí BBCode tagy: [b]tučně[/b], [i]kurzíva[/i], [s]škrtnuté[/s], [code]kód[/code] a označování odkazů.
• Všechny kategorie kromě Písečku jsou jen pro schválené uživatele. Pozor - za spam nebo nevhodné zprávy Vám bude zrušen účet.

Přezdívka:
Heslo:
Text:

18.07.2014 (01:38:03)  K # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
z vlastnej tvorby **02
http://dopice.sk/9Zg
18.07.2014 (01:40:56)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
18.07.2014 (07:53:12)  # IP X
.:
Myslím, že ještě chybí seriálový cyklus o lednových jahodách, počítání čísel, a Měsíci československo - sovětského přátelství. A nebo seriálový cyklus o tom, jaké je pro Antidota trápení, studovat odzdola, aby člověk aspoň uměl zapojit některé elektronky, a netrápilo ho, že to neumí...**37
18.07.2014 (07:55:31)  # IP X
.:
Jediná poznaná pravda, která je nás schopna osvobodit od autosugesce zvané objektivní realita, spočívá v pochopení základních souvislostí. Velmi hodnotný je například vědecký poznatek, že šupina s jistou mírou pravděpodobnosti dokládá existenci ryby. Problém je však v tom, že se možná jedná o šupinu ze sněžné blechy obývající zamrzlý povrch planety Holahola.

.....nektere souvislosti ti musi byt jasne, jinak je to trapeni.....**37
18.07.2014 (20:35:19)  # IP X
d.mh:
Dnes jste nějaký slabý. **37
18.07.2014 (21:37:24)  # IP X
.:
Také Vás trápí nějaké nejasné souvislosti ?**37
18.07.2014 (22:00:32)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
nechapem... rozumiem ale nechapem **19
18.07.2014 (22:06:51)  # IP X
.:
Jiné vhodné obecné tvrzení jako odpověď na tvrzení Dmh. zní třeba:

Tak mi dneska konečně došel ten pyrogalol... **37

17.07.2014 (10:06:13)  K # IP X
.:
Ještě není deset, a už padají mantry !!!

...tak to chce vzit to studovani vice od spoda. Hlavne se zase neurazej, ale nektere souvislosti ti musi byt jasne, jinak je to trapeni.....**37
17.07.2014 (10:24:54)  # IP X
Anti dot. (web) :
Bude scan toho clanku? Nebo alespon screenshot meho neexistujiciho facebooku? **01
17.07.2014 (10:28:22)  # IP X
.:
...Chcem namiesto "Štuchnúť používateľa" mať "Zašustať si s užívateľom" :D, Zena je ako fazula- ak nema dobry kolik taha sa k susedovi :D, Vašu piču jsem taky neviděl a věřím, že ju máte!, Festival Bažant Pohoda - official page, „Človek pred svetom nedokaže ukryt dve veci-že je opitý a že je zamilovaný, Inteligentný človek je nútený občas sa opiť, aby prežil medzi blaznami, ÚPLNÝ ZÁKAZ FAJČENIA V BAROCH A REŠTAURÁCIACH, Liverpool FC, Diego Maradona, Homer J Simpson for President", liverpoolsky.net fan box, Robert De Niro, Repasovník, My Vision, Budha Bar, Miluji workout, Au moje koule, Milujeme pátky, 18+, Smejko, Slovensko naša krajina, Topoľčiančania na FB, TJ Tatran Topoľčianky, Vrábeľská hokejbalová liga, Najuzasnejsie fotky sveta, Color Centrum s.r.o., Futbal a hokej sú NAJ, VYSOKE TATRY, Nepite vodu, trtkajú v nej ryby. P.S. srať tiež nechodia na breh ;), Nekecaj a poľub ma... :P, Hollandika - holandské bicykle, Slnko dokáže ženu vyzliesť do plaviek, ale muži sú lepší ako slnko :), Červenú Ficovi, Usmievaj sa, lebo nikdy nevieš, kto sa zaľúbi do tvojho úsmevu :), Tak ma už pobozkaj a nekukaj sa tak na mňa :-))), Ked to vie na parkete....vie to aj v posteli :), Château Topoľčianky, Beer, Orava, La Bière, Cerveza, Život je príliš krátky, než aby sme pili zlé víno, Kamarát nieje ten čo ťa opije, ale domov opitého zanesie!, Taka fajna a s takým chujom, hlas pre TEREZKU a ADELKU, Hanba SFZ-Slovenskému Futbalovému zväzu, SPORTLIFE.sk, MS 2010 JAR: Tomas Rosicky s chipsami pred telkou, Slovaci v Afrike :), Slovenky su najkrajsie, KoKoT v prášku, www.ticketportal.sk, Stavim sa ze SLOVENSKO da skor 100'000 fans ako Cesko!, MILUJEM.....múdre reči.....sprostých ľudí :D :D :D, I ♥ SK (Slovakia), Môže mať šimpanz Otto viac fanúšikov ako Šk Slovan Bratislava?, Anastasiya Kuzmina, Kelišová, Frederick Forsyth, Vito Corleone (the Godfather), FAJČIARKY NIE SÚ SEXY...

...nektere souvislosti ti musi byt jasne, jinak je to trapeni.....

**37
17.07.2014 (10:30:07)  # IP X
.:
Poprosil bych o další hysterický výkřik s diakritikou... ..**37
17.07.2014 (10:39:31)  # IP X
Anti dot. (web) :
No nevim, treba inzenyr Rayer se stotoznuje s mou mantrou.. rekl bych ze nekdo je trochu nervozni ze uz nemuze psat tyhle psychoticke vyblitky i do hlavni. **02 Tak bude aspon jedno z toho co jsem zadal?
17.07.2014 (10:51:01)  # IP X
.:
Není z Vás výšezmíněný inženýr Rayer již taky trochu nervozní? Zvláště třeba v případu těch emisí elektronek, Domníval jsem se zřejmě nesprávně, že aspoň on to bude znát... **37
17.07.2014 (10:53:32)  # IP X
.:
Kdysi jsem viděl dva slepce jak hráli šachy, jeden táhl s věží, ale byla to jen padesátiampérová vypálená porcelánová pojistka.Nechtěl jsem mu kazit svými nepatřičnými připomínkami radost ze hry..... **37
17.07.2014 (10:57:16)  # IP X
Anti dot. (web) :
Podle mne neni nervozni, normalni lidi takoveto veci neznervoznuji. Nekteri nad nimi mavnou rukou a nekteri, jako ja, se na tom dobre bavi. Muzu si snim podat ruce, a taky s inzenyrem Doktorem. Vsichni tri totalni blbci bez napadu co neumi zmerit emise tvoji metodou. Treba budes tak hodny a jelikoz Rayer burzu navstevuje pravidelne, tam ho to naucis a on mi to pak pretlumoci aby tomu blbec jako Ja pochopil. Jo a taky mu muzes dat oskenovany ten clanek, vydavky za skenovani v knihovne proplatim. **02
17.07.2014 (11:04:56)  # IP X
.:
Nejsou ti tři Vámi uvádění Vědci již nějak moc? V Ústavu duševního zdraví národa můžete sice dávat mat třeba porcelánovou pojistkou, a v Dámě, ale není radno s tím moc vylejzat před vrátnici, i když se zrovna vrátnej nedívá......**37
17.07.2014 (11:08:14)  # IP X
Anti dot. (web) :
Idiot. **02
17.07.2014 (11:12:55)  # IP X
.:
Fakt,

...některé souvislosti ti musí být jasné, jinak je to trápení...**37
17.07.2014 (11:23:35)  # IP X
Anti dot. (web) :
Jdu na obed, mohl by si sem hodit alespon link na ten muj fejsbuk, to nic nestoji. A uz se tolik nerozciluj, kdyby bylo po mem vybanoval bych te odsud na trvalo, ten skript jimz sem ti mazal prispevky automaticky kdysi jeste porad mam, ale byla by to skoda, protoze tech perel je uz za slusny kbelik a neprestavaji padat, pripravku. **37
17.07.2014 (11:39:57)  # IP X
.:
Nepobryndejte se, abyste na šichtu nepřišel zase jako prase.

Pamatujte, že "Je to Práce, co ze Zvířat dělá Lidi !!!"**37
17.07.2014 (12:22:06)  # IP X
.:
Tak jsem se zase po Vaší vyzývavé zmínce díval na aktuální vymazané bloky v zálohách, a myslím, že to právě je nejzajímavější při studiu předčasně dospělých dětí, a nebo naopak ještě ve třiceti dětství se nezbavivších jedinců, v jejichž mozcích /?/ jsou odmalička tak precizně naprogramovány počítačové hry, že hrají své Star Trecky i za pokladnami Kauflandů nebo frontách na pracáku, a proto jsou přesvědčeni, jak jsou výjimeční...../ V tomto oboru jsem vždy strašně rád sledoval vymazané bloky zdejšího antoníčka..../.**37
17.07.2014 (12:58:53)  # IP X
toman:
Myslim ze si od tebe dam na chvili pauzu, zacinam se obavat ze ta tvoje blbost je nakazliva, jsem jiz temi srackami saturovan, a jak rekl Polivka, "Clovece, ja se z tebe normalne potim...". **37
17.07.2014 (13:19:15)  # IP X
.:
Další standartní schizofrenní hlas...Opravdu, není už o čem v podstatě mluvit... **37
17.07.2014 (13:32:51)  # IP X
toman:
Aby si nezil zbytecne v omylu /dalsim z mnoha/, tak Ja mam vice pocitacu, a na kazdem mam ulozeny jiny login do tehle knihy. Kdyby si byl alespon z polovice tak chytry jak se delas doslo by ti to, nebo si uz prestal zistovat IP adresy pouhym pohledem? Pij hodne tekutin, je teplo, tak abys nechcip. **02
17.07.2014 (13:56:53)  # IP X
.:
Z Vás ta inteligence úplně srší, a přetejká. Ten facebook mně ráno div neporazil, a ty vymazaný řádky - zase jsem si rozlejval kafe, a všichni kolem se divili, co to provádím. nepochybuji už, že máte minimálně padesát dalších tajných počítačů, a zbytek ovládá antoníček se svými legiemi....**37
17.07.2014 (13:59:20)  # IP X
.:
...některé souvislosti ti musí být jasné, jinak je to trápení...**37
17.07.2014 (21:53:15)  # IP X
.:
Tak jsme čekali odpolední a pak večerní inženýrský sumit o měření emise elektronek, kde si budou ing.Rayer a ing. Doktor potřásat rukama s Antidotem, a zatím trapné ticho. No nic nebudeme to hrotit, třeba ještě nepřišli ze šichty...

...některé souvislosti musí být jasné, jinak je to trápení...
**37
18.07.2014 (00:01:25)  # IP X
RayeR (web) :
Ne, nervozni nejsem. Precetl jsem kdysi hodne knih o lampove technice z 30-70 let, probrouzal radu fandovskych webu a nikde o takove metode mereni nebyla ani zminka, tak jsem to ze srandy a pro jednoduchost vyzkousel a popsal zevrubne vysledky na svem webu. Tehda jsem se zde k tomu zadnyho smysluplnyho komentare nedockal. Stejne jako k tem nahodne generovanym souborum, co po spusteni fyzicky poskodi PC. Dale jsem s tim nepovazoval za rozumny ztracet vice cas, ale kdyz vas to bavi, muzete o tom diskutovat dalsich 10 let, kazdy mame holt jiny smysl pro humor :)
18.07.2014 (07:42:23)  # IP X
.:
To nebyla kritika na Vás, Mistr Antidot zde jen vyhrožoval svolání nějakého sumitu z titulovaných osob, jelikož sám svým titulem svůj technický kredit může zaštítit jen velmi chatrně. Ta metoda je skutečně dost málo známá, a skutečně chodí. Já jsem tady o tom už skoro všechno řekl, a čekám na okamžik "Velkého docvaknutí", za čímž bude následovat velké veselí. Co se týče toho druhého problému, v tomto podivném století technické revoluce v království profesionálních amatérů, dávat tyto informace do rukou bláznivých ambiciozních dětíse mi zdá sebevraždou. Když jsem třeba viděl tu chcíplou knihovnu, tak budu raději přede všemi profesionálními amatéry relativně idiotem...**37
18.07.2014 (18:45:24)  # IP X
Anti dot. (web) :
No jasne. **37**37**37
18.07.2014 (21:36:07)  # IP X
.:
Tak co inženýrský sumit o měření emise elektronek bez anodového napětí? Hoďte aspoň večer nějakou mantru, a nebo zase něco vymažte. Mazat, to je daleko větší vzrušení než samohana, a smazané vždy dokreslí psychologický profil příslušného jedince...**37
19.07.2014 (09:07:44)  # IP X
.:
Obávám se, že při dalších odborných diskusích o měření emise elektronek bez anodového napětí Vám budou zdejší osoby s akademickým vzděláním podávat ruku a třást s ní jen velmi vlažně, pokud se vůbec pro jistotu a klid trvale neodmlčí. Zkoušel jste tento problém nanést i v diskusi na serveru Elektrika.cz ?.....

Viz termín "Takyzmus", http://sweb.cz/jachuj

**37
19.07.2014 (09:12:11)  # IP X
.:
Teď čtu třeba na serveru Elektrika.cz , který se neuvěřitelně rozrostl zejména v diskusích:

...Nejsem teoretický fyzik atomový, jenom molekulární....

Myslím, že tam byste se s problémem měření emise elektronek bez anodového napětí zařadil okamžitě mezi jedničky v oboru...**37

17.07.2014 (08:15:31)  K # IP X
.:
Tak můj geniální šestihlasý programátor není po včerejším sražení na ulici v márnici , jak jsem se nesprávně domníval, ale se sádrou na ruce již od rána opět obtěžuje okolojedoucí auta.... **37
17.07.2014 (08:29:40)  # IP X
.:
Poprosil bych o hysterický výkřik, a háčky...**37
17.07.2014 (12:57:08)  # IP X
Pavel_P:
taky uz pomalu si nekdy zacinam nadavat vicehlase.
17.07.2014 (13:20:49)  # IP X
.:
To chce vydržet, řetěz se vždy utrhne na nejslabším článku...**37
17.07.2014 (13:45:05)  # IP X
Pavel_P:
Jo jo , jsem zatim moralne na vysi.
18.07.2014 (11:36:25)  # IP X
.:
Morálka, to je v případě zatěžování řetězů jen izolepa. Včera jsem vylezl z auta před Chodovským centrem, a tam na zemi ležely černý brejle, a kus uštípnutýho ocelovýho lana obalenýho gumou se zámkem. To lano se mi strašně líbilo, protože mělo i s tím zámkem v podstatě normalizovanou délku k tomu, aby s tím člověk v nouzi někoho přetáhnul kvalifikovaně přes záda. nějaký okolojdoucí se sehnul, zvedl brejle proti slunci, a strčil si je do kapsy. Zrovna když jsem se shejbal pro to lano, přiběhl ke mně nějakej němec v krátkých kalhotech, a začal strašně řvát že mu někdo ukrad kolo. Tak jsem mu říkal: Schon wilkommen in tzechbabwe. Pak jsem se ohlídnul, a auto tam naštěstí ještě bylo.....**37

16.07.2014 (21:06:59)  K # IP X
š120:
Kontrolní otázka soudruzi:
Co udělá náš dobře známý nerezový samopal vzor 24, když ho ponecháme na větru a dešti?
Nezkoroduje, vy tupci!**37
16.07.2014 (21:43:18)  # IP X
.:
Co pijete? Izopropyl ? Už jste něco pájel na sa.vz.24? Vsadím se, že na něm máte připájenou spoušť...**37
16.07.2014 (21:51:16)  # IP X
š120:
ano, připájel jsem ho pomocí HCL**37
16.07.2014 (22:35:15)  # IP X
.:
Až s tím někoho budete honit, a ono Vám to upadne, budete za blbce jako Antidot....**37
16.07.2014 (23:04:17)  # IP X
Anti dot. (web) :
Ja jsem spokojen, byti blbcem v ocich kokota me uspokojuje. **01
16.07.2014 (23:20:46)  # IP X
RBMK (web) :
já budu lepit pažbu a vyvádět ven dráty z SA Vz. 61.

Je to jen airsoft...
17.07.2014 (07:57:08)  # IP X
.:
Airsoft, to je jako když vyměníme střelný prach za větry. Kdyby to aspoň vyráběli z hmoty, která by černě mazala ruce a voněla olejem a spalinami, aby měl člověk když jde ze střelnice věrohodnější dojem, že střílel, a jen tzv. "neprděl"...**37

16.07.2014 (17:22:44)  K # IP X
Goheeca (web) :
http://osel.cz/index.php?clanek=7687
to je material uz vidim jak z toho vyrobi extravagantni hadry
16.07.2014 (21:51:42)  # IP X
.:
Pozor na nanomatreiály, před časem se prodávala třeba nanoleštěnka na auta. Pixla asi za dvěstě babek, trochu na hadr, a na haubnu, pak se na to postavila těžká kožená taška, kleplo se prstem do plechu, a ta taška po tom sjela a spadla na zem. Boj hužel, za asi čtvrt roku se zjistilo, že to difunduje skoro okamžitě nejen skrz kůži do krve, ale shromažďuje se to v bílých a červených krvinkách, a tak to dost rychle zmizelo z regálů...... **37
16.07.2014 (23:51:41)  # IP X
Anti dot. (web) :
Jestli ty si tu lestenku nepredvadel po burze jako Horst Fuchs na sve 120-citce, a nedifundovalo ti to do mozku. Pixla jakekoliv lestenky na auto za 200, to muze koupit jen nenechavec jako ty. **37
17.07.2014 (07:59:58)  # IP X
.:
Řekl bych, že jste Horst Fuchs zdejšího Písečku. Nikdo se od Vás sice nic použitelného nedoví, ale každý musí uznat, že dáváte čtenářům to nejcennější co může člověk člověku dát, a to je názorně odstrašující příklad. **37
17.07.2014 (09:45:06)  # IP X
Anti dot. (web) :
Co ten clanek? **37
17.07.2014 (09:51:32)  # IP X
.:
Opakování 1, Originalita 5. Na šichtu je ještě brzo...**37

16.07.2014 (13:24:14)  K # IP X
.:
Mistr Antidot zřejmě odešel nenápadně na šichtu, a tak nám opět nepoví, kolik desek PLS ročně produkuje. **37
16.07.2014 (13:35:19)  # IP X
.:
Prej nám to nepoví, dokud neuvidí gravitaci.../?/...**37
16.07.2014 (13:36:43)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
em? **19
16.07.2014 (13:43:28)  # IP X
toman:
Ja na sichty nechodim blbe, ale jelikoz je to asi 10:1 v tvuj neprospech ohledem neodpovezenych otazek tak ti nic nereknu, logicke. Petimaturitni mistre, jez je milionar a nosi 22 rocnou sustakovku od tamanu, bydli v garsonce, prodava lekarske zarizeni nemocnicim, a vynaleza nove klopne obvody, to vsechno jako duchodce zahradkar ve volnem case, a jeste stiha psat denne 100kB picovin na net z knihovny. **03
16.07.2014 (15:40:30)  # IP X
.:
Kolik bylo těch PLS, prosím prosím ?Aspoň kolik jich bylo za posledních 10 let, ať je jich aspoň deset...**37
16.07.2014 (17:58:17)  # IP X
Anti dot. (web) :
Ne, nic nebude! A stejne, jestli se posuzujes podle poctu desticek tak se uz nicemu nedivim. **37
16.07.2014 (21:37:38)  # IP X
.:
Podle počtu realizovaných destiček se dá usoudit, jestli člověk, který doporučuje na veřejnosti pájecí prostředky na ně je jen ambiciozní blbec, a nebo již idiot. Ten idiot, to již není fatální rozpor mezi ambicemi a skutečnými schopnostmi, ale lékařská diagnoza. Nic Vám nevyčítám, opět jste plně zazářil, a tak to má být, fazulový kolíku......**37
16.07.2014 (23:22:28)  # IP X
Anti dot. (web) :
No jo, nekdo zasveti zivot tomu, tamten tomu, a nekdo cely zivot paji aby vedel fundovane doporucit Flux. Nove pro tebe bude, ze se dle zakladnich statisickych ukonu da vyjadrit pouzitelnost onoho vyrobku na zaklade uzivatelskych recenzi, kdyz se to jeste topuje vlastni skusenosti pak uz nic nestoji v ceste hlasat to dal do sveta s dobrym umyslem. Dobry ze? Ale nic ti nevycitam, stareho blba novym trikum nenaucis. **38
17.07.2014 (08:06:16)  # IP X
.:
Právě jsem s těmi destičkami, "které za rok produkujete chtěl zjistit", zdali jsou Vaše výroky podloženy statistikou, a nebo jen něčím, co zase opakujete. Jste dokonalý opakovač. jako Blbci bych Vám nemohl dát jedničku, protože nemáte rozhled, ale jako Opakovači byste u mne dostal jedničku z hvězdičkou. Bohužel, když jedete třeba desky na lince, stačí jeden omyl, a jste v průseru. Pokud člověk dvakrát za život připájí v rádiu druhou mřížku ke třetí, a pak to vyhodí, protože to shořelo, pak kyselina samozřejmě stačí. **37
17.07.2014 (08:22:48)  # IP X
.:
Je zajímavé sledovat některé pracovníky v elektronickém vývoji, zdali se po přijetí kšeftu /úkolu/ nejdříve pokoušejí čarovat a pak se modlí k Bohu, a nebo se nejdřív modlí k Bohu, a pak teprve se snaží čarovat. I když je zde zřejmě přehnané, mluvit ve Vašem případě o nějakém "elektronickém vývoji na kšeft" , stejně by mně zajímalo, zdali ještě čarujete, a nebo se už modlíte...**37

16.07.2014 (00:17:54)  K # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
16.07.2014 (00:21:33)  # IP X
Anti dot. (web) :
Ted jen tise pockame az dorazi duchodsman a v zavisti zabrble nad emerickymi profesionalnimi amatery kteri absolutne postradaji nejakou novou ideu, a jen opakuji sto let zname objevy. **37
16.07.2014 (01:03:25)  # IP X
VroutekD (mail) :
Trochu mi to rytmicky připomnělo tohle
https://www.youtube.com/watch?v=YbAAJZNjvyg
**02
16.07.2014 (01:34:43)  # IP X
RayeR (web) :
Hehe dobry, jen co to tam bylo za pokus, jak strcil nachvilku prsty do roztavenyho olova? V cem je figl? Kdyz mi pri pajeni kapne na ruku nebo nohu SnPb koule, tak to neni zrovna moc prijemny... **02
16.07.2014 (01:41:46)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
velmi si z toho dielu nepamätám ale viem že museli mať mokré ruky a že olovo muselo mať pomerne vysokú teplotu lebo ked bola teplota blízko bodu tavenia tak sa lepilo... **04
16.07.2014 (02:20:46)  # IP X
RayeR (web) :
Jo, takze neco jako efekt bezici kulicky vody na rozavene plotne, takle snad nak funguje i chozeni po zhavych uhlikach...
16.07.2014 (09:09:22)  # IP X
.:
Systém Mythbuster mi připadá jako dlouhodobý psychiatrický pokus, zabavit nějak bezpečně degeneráty, který přijdou z dvanáctihodinový šichty do té doby, než se ožerou, a zmizí nebezpečí, že budou uvažovat o svém otroctví bezvýchodné situaci. Chtělo by to ale něco nového, protože ani třeba ještě neumějí chodit po vodě nebo žhavém uhlí, jako indiáni. Profesií onální amatérizmus to je dobrá psychiatricko-obchodní metoda pro kasírování ambiciozních solventních blbců...**37
16.07.2014 (09:30:46)  # IP X
.:
Místní Mythbustr ještě stále neodtajnil, kolik destiček PLS za rok realizuje...**37
16.07.2014 (09:38:32)  # IP X
Anti dot. (web) :
Kolik LEDek mel ten stul? **37
16.07.2014 (10:07:57)  # IP X
Kovasin (mail) :
Rayer - Leidenfrostův jev **04
16.07.2014 (10:14:01)  # IP X
.:
Ve Vaší choré mysli se objevuje stále jakýsi "stůl z Ledek". Bohužel musím zklamat, že jsem žádný tento stůl nestavěl, neměl jsem k tomu žádný důvod. Zkusil jsem pouze princip, a vyrobil poměrně neznámý, prvaděpodobně nový typ klopného obvodu typu LEDdioda-fotoranzistor, který se dá zapínat a vypínat pohybem ruky asi z dvaceti centimetrů. Po Vaší v podstatě standartní přiblblé odpovědi, z níž jsem vyrozuměl, že nevíte co je to RS klopný obvod, se po několika důchodech 9 tisíc měsíčně, stescích na nechodící emise elektronek a difuzi cínu do stříbra posypaného sírou na víno a mých vnucích na obálce RPC objevila ve Vaší choré mysli a následně několik milisekund poté i zde Vaše oblíbená mantra "Ledkový stůl"... **37
16.07.2014 (10:27:39)  # IP X
Anti dot. (web) :
"a vyrobil poměrně neznámý, prvaděpodobně nový typ klopného obvodu typu LEDdioda-fotoranzistor" Dekuji za pobaveni bavici. A nerozciluj se tolik. **03
16.07.2014 (10:33:55)  # IP X
.:
Když jsem viděl u toho "ledkového stolu" jakýsi mnohodrátový mastl zřejmě s mikroprocesorem, neodolal jsem, a opravdu jsem takový obvod vyrobil, protože jsem si o konstruktérech onoho ledkového stolu pomyslel něco podobného jako o Vás, kromně toho, že byste nebyl schopen asi ani takový bastl jako oni sám vyrobit. Pokud testuji Blbce, testuji ho jednoduchými otázkami, aby mi pak v případě že zase neuspěje nemohl vyčítat, že ho přetěžuji. Proto řeknu třeba :R-S klopný obvod, a Vy okamžitě zazáříte, jako deset deka titanové běloby s hořčíkem. Děkuji Vám za ten ohňostroj, protože je zdarma .... **37
16.07.2014 (10:36:41)  # IP X
Anti dot. (web) :
No a co ten clanek z novin? Bude? Kolik ma odstavcu? **02
16.07.2014 (11:19:19)  # IP X
.:
Rakve, biče, olejovky, francouzáky, turbany, .....neuhýbejte ke článkům Mistře, nahoře bylo cosi o RS klopném obvodu, mám rozškrtnout sirku ? Dělat ohňostroje v tomhle vedru....**37
16.07.2014 (11:24:33)  # IP X
Anti dot. (web) :
Detem sirky do rukou nepatri. **37
16.07.2014 (11:28:19)  # IP X
.:
Rakve, biče olejovky, francouzáky, turbany, sirky.... Co tak ty RS klopné obvody ? Ledkový stůl bude svítit !!! Co svítit, zářit !!!!!!**37
16.07.2014 (11:29:15)  # IP X
Anti dot. (web) :
Tak co ten clanek? **37
16.07.2014 (11:31:02)  # IP X
.:
Co se týče těch článků, doufám, že už nesebrali antoníčka, že není žádný výstup, a potvrzení o způsobilosti k úředním úkonům a výpis z účtu, abysme se mohli vsadit...**37
16.07.2014 (11:40:31)  # IP X
.:
Musíme trochu probudit Saláma z jeho 24 bitovými převodníky:

Představte si, že už nechceme obkreslovat z Amatérského rádia klopný obvod RS, malovaný tam půl století nějakými učenými idioty jako dva tranzistory s odpory v kolektoru a prokříženými bázemi, neumíme ho udělat jak jsem tady kdysi nabízel ani z termistoru PTC v oblasti záporného odporu, a tak ho uděláme sériovým zapojením leddiody, fotoodporu, a nějakého odporu. Učený idiot kterému ani škola nedala rozhled asi zešílí, když na to blikne světlem, a ono se to skutečně setuje, a když mezi to strčí papír, a ono se to resetuje, a drží to, tak se mu povolí vzrušením svěrače u močového měchýře, a on si ve ka fakultní laboratoři u osciloskopu Tektronix 1 GHz navlhčí puky u kalhot.... **37
16.07.2014 (11:53:36)  # IP X
.:
I když je před obědem, napájecí zdroje startují, páječky blikají, ozývá se dupot a rozčilené výkřiky laborantů, že to zase nejde.....**37
16.07.2014 (12:20:12)  # IP X
.:
Chyba je v tý leddiodě. Dáme tam stowatovou. Včera smejich koupili plnej šuplík. Jedna stála pětikilo......**37
16.07.2014 (12:29:37)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
Rayer - chodiť po rozžeravených uhlíkoch sa dá keď sa našľapuje len zľahka a noha sa hlboko nezaborí
https://www.youtube.com/watch?v=7dgpsI1MdQI **02
Adam to nevedel.. **02
16.07.2014 (12:54:50)  # IP X
.:
Takhle chodit po rozžhavených uhlíkách, to mne nenadchlo, měl si sednout holým zadkem do prostředka ohniště, a půl hodiny si tam číst knížku, to bych už bral ...**37
16.07.2014 (13:18:11)  # IP X
Pij:
http://www.bejby.net/intex-bazen-soft-side-188x46cm-584... ale opravdu nezapomeňte na ten slunečník, jinak budete jak rajče. **37
16.07.2014 (13:31:44)  # IP X
.:
Sakra, ta cena je opravdu lidová, to přijde skoro levněji než doprava taxíkem a do toho ta voda. Ovšem zase to na konci léta balit do kupy, a mlátit to nadvakrát starejma lyžema do popelnice...**37
16.07.2014 (16:01:02)  # IP X
Pij:
Kdybyste se zavázal, že dodáte aspoň 8 fotek z 8 různých dnů, jak ho opravdu používáte, a to ještě v průběhu tohohle léta, tak vám ho pak klidně zaplatím, pokud je vám těch peněz líto. Vodu pak můžete vylít pod kytičky nebo zeleninu, jestli něco pěstujete. Voda s nanostříbrem jim určitě neuškodí. Když už byste se do toho pustil, tak jako ironický, parodující políček "zbohatlíkům v bazénech" si můžete třeba do úst vložit doutník nebo jeho imitaci, cenit u toho zuby, na prsty si navléct lesklé M18-M24 a na krk a ruku řetěz od kozy třeba i postříkaný zlatým sprejem. Možno také doplnit originálními černými brýlemi. Nebo jen prázdnými obroučkami. Tlustými samozřejmě. Taková fotka by nejen že trumfla fotku kolegy s béemvé, ale přišla by mi i daleko přijatelnější než ta s těma lahvičkama nebo jiné z burzy. Jen bych teda volil menší, avšak stále pohodlný bazének a navíc s infantilnějším, dětským motivem, to pro dokreslení výsledného obrazu. Tenhle přece jen působí relativně slušně a někdo by to hned nemusel pochopit. Pokud máte nějakého známého, co umí fotit a bral by to i na film, tím líp. /Mohl bych pak dodat i mou přesnou představu pár kompozic, když byste se pro tuhle srandu fakt odhodlal./ **37

Pořád jen projevovat den co den lásku chlapci s béemvé a jeho legii... Mně to takhle zdálky přijde strašně sebemrskající a ubíjející. Zato naložit se na chvíli na zahradě pod nebe /se slunečníkem nebo jeho ekvivalentem samozřejmě/, zavřít oči a nechat si aspoň na chvíli prázdno v hlavě... **37
16.07.2014 (18:21:04)  # IP X
Anti dot. (web) :
On ma v hlave docela prazdno porad. Snad mi nechcete zavidet jeho pozornost Piji!? Ja bych rekl ze to zase stroskota na tom NECO vyfotit, z toho ma panicky strach, a nasleduji to histericke vykriky o nejakych destickach. **37
16.07.2014 (21:32:36)  # IP X
.:
Já jsem starý opravář sovětských destiček, mám rád tzv. "zkurvená zapojení", hromadné závady, vyžívám se v jejich hledání a studiu. Protože již nemám materiál, tak jsem objevil úplný ekvivalent: "superinteligentní" /spíše ambiciozní/ zakomplexované, česky s hrubkami píšící slovenské chlapce. Někdy snad vypadám až jako buzerant, ale miluji je. Miluji tu jejich naivní Blbost, je to energie. Kdyby tak ta energie mohla ještě dělat něco užitečného, než naprosto zbytečné oslňování za dne, třeba točit motory. Z ničeho je neobviňuji, neboť jsou jen následkem, nikoli příčinou. Je to něco krásného od fatálního rozporu mezi ambicemi a reálnými schopnostnmi, a diagnózou lékařskou . Válet se v bazénu a vynechat takový báječný studijní materiál, bych považoval za ztracený čas... **37
16.07.2014 (22:33:06)  # IP X
.:
Vše co dnes znovu prožíváme po skoro osumdesáti letech je stále jen důsledek omylu a choré mysli jistého profesora Masaříka, kterého kdysi zneužili emeričani. Již v roce 1919 ale hystericky řval tehdejší emerický prezident Vilson, že kdyby věděl, kolik je třeba jen v čechách němců, tak by na to Masaříkovi nikdy nekejvnul. Ještě daleko horší problém / latentní / byl s "východními územími". A tak se dá vlastně diskutovat o tom, kdo vlastně koho tehdy napálil. Pokud někdo zapomene, musí své omyly opakovat vícekrát.
Platí však jedno neměnné pravidlo:

V žádném případě nebrat do firmy psychopaty..... **37
16.07.2014 (23:07:09)  # IP X
Anti dot. (web) :
No jo, ale co z tech studii kdyz do roka chcipnes, vnuk z RPC te zakope, papiry z "vyzkumu" jebne do zberu, a nakuchane harampadi vystavi na aukro jako pozustalost po amaterovi. Tolik prace, a pri tom takova blbost ze? **02
16.07.2014 (23:13:45)  # IP X
.:
Neměl již otec nějaké duševní poruchy ?**37
16.07.2014 (23:18:46)  # IP X
Anti dot. (web) :
Otec byl v pohode, uz jen proto ze mne neucil oblizovat fazolove koliky ty stara buzno. Zda se mi to, nebo se te ta kruta pravda o tom ze to uz mas za par dotkla.. **02
17.07.2014 (02:33:50)  # IP X
RayeR (web) :
>dr.house42
A nezkousles to? :)
Nevim moc jak s nejakymi 70-80kg naslapovat tak lehce, aby se naka tenka ochranna vrstvicka neporusila...
17.07.2014 (08:12:06)  # IP X
.:
Stejně bych chtěl vidět, kde Brano přišel k těm "fazulovým kolíkům", jak u něj čteme na facebooku. Doufám, že se ale nebude konkrétně na to ptát tatínka, a zejména pak na ty duševní choroby, protože pro pravdu se lidé nejvíc zlobí.... **37
17.07.2014 (12:26:40)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
Rayer - ne, neskúšal som to **02 no možno niekedy...
podelim sa o skusenosť..
18.07.2014 (00:07:48)  # IP X
RayeR (web) :
Vzpomnel jsem si, jak kdysi jeden kolega vypravel, ze to na nejakym kurzu zkouseli, ze tomu predchazela naka meditacni priprava + hodne piti vody, pak to presel, ale nake puchyre si z toho odnesl taky...
24.07.2014 (21:26:31)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Světelný klopný obvod je starší než AR. Už ve 20. nebo 30. letech jej stvořil pan Šafránek pod názvem rheofot.

15.07.2014 (13:45:09)  K # IP X
RayeR (web) :
Co to je zas za reklamni hoax? Nebo byla fakt vyroba sanyo eneloopu ukoncena? Nevyrabi se za ne naka novejsi nahrada?
http://www.ges.cz/extras/mail/Posledni-sance-koupit-leg...
15.07.2014 (15:27:49)  # IP X
.:
To je design i ceny jak od firmy Helago...**37
15.07.2014 (15:33:57)  # IP X
Arambajk:
Taky na to teď koukám, ale spíš to vypadá, že se prostě jen budou jmenovat Panasonic Eneloop místo Sanyo..
15.07.2014 (18:04:10)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
OT:
Hlavně se vyhněte staršímu typu akumulátorů Tronic - černé s obyčejným plastovým obalem. Inteligentní nabíječky včetně té od Tronicu je označují v 50% případů jako vadné, rychle jim klesá kapacita, mají rychlé samovybíjení, jsou větší než standardní akumulátory, takže se občas ani nevejdou do některých zařízení, pár lidem už vytekly, každá séria je jiná. Ty co měly na + bílý kroužek celkem ušly, s černým kroužkem byly na zabití, pak zelené zase docela šly, červené takový průměr. Teď nové černé v lesklém plastu drží kapacitu dobře a zatím se vůbec chovají slušně...
AAA mají zase od nich velmi nízkou kapacitu a Déčka zase mají tendence občas záhadně odejít - chovají se jako izolant. Někdo je rozříznul a uvnitř bylo údajně šest AAAček paralelně.
15.07.2014 (20:06:01)  # IP X
VroutekD (mail) :
Takže honem do krámů vybrat poslední zásoby od Sanya. Jakmile výrobu přebere jiná firma, tak pouze za účelem zvýšení výdělku, kterému jde ruku v ruce úměrně, nebo mnohdy spíš exponenciální snížení kvality.
16.07.2014 (01:50:28)  # IP X
RayeR (web) :
>ms-boss
Ja mam Tronicy tyhle (pardon za hnusnou kvalitu foto, ale snad je poznat o co jde)
http://rayer.g6.cz/1tmp/tronic.jpg
Novejsi je ta stribrna vpravo. Pouzival sem obe nekolik let ve fotaku PS A95 a v pohode, nabijeni pomale <C/10...
16.07.2014 (09:20:48)  # IP X
.:
Z akumulátorů neberu z Asecolu nic jinýho než co je v akupacích od HP...**37

15.07.2014 (08:11:50)  K # IP X
.:
Tak byl dokončen výzkum přístroje "pbS24b" / prasobastl Salám 24 bitů"/ s poměrně dobrým výsledkem, a třemi aplikacemi. Bylo doděláno tlačítko "logaritmická citlivost", takže v případě zájmu, projeveném jeho stisknutím se rozsah rozprostře z asi 3-20 mikrovoltů na asi 5mikrovoltů až 0,1V. Pokud to budeme používat jako kontaktní proudovou sondu, je dobrý tento test: K plošňáku 10 x 10 cm připájíme na jedné straně přívod, a na druhé straně odpor jeden kiloohm. Vývody připojíme na tužkovou baterii, a můžeme měřit. V prvé řadě změříme asi napětí ve směru proudu, a pak kolmo k tomu směru. Reaguje spolehlivě ještě na vzdálenost asi 1 cm mezi hroty. Při kolmém směru je mez indikace asi 20 stupňů. Jako detektor štěnic s VF usměrňovačem na vstupu a jedním fetem to cítí asi 1 mW na 28-150 MHz na metr, a mobil asi na 5m. Zapnutou CB radiostanici 4W přes tři patra na schodech. Wifi anténu na asi 10m, signál na kabelu satelitu asi na 10 cm, běžící PC v síti asi na půl metru. Jako přijimač kódového zámku to chodí na víc než 5m. Samozřejmě jsou to všechno kecy, protože dle nejvyššího místního odborníka na 24 bitové delta sigma převodníky LM 324 by při takovém zesílení, kdyby takové vůbec mohla mít, musela mít na výstupu kilovolty...**37
15.07.2014 (10:23:42)  # IP X
salam24:
Přiznej si to dědo, vůbec nevíš, co je to sigma-delta převodník. Natož tak něco tušit o zesílení naprázdno a v uzavřené smyčce.
Každopádně velice správně píšeš "cítí" nikoliv měří. Já se sračkami co "cítí" nebo "indikují" nezabývám. Zkus postavit ten sigma-delta voltmetr 24bitů z běžně dostupných součástek ze šrotu, s výstupem na LED segmentový displej. 24 bitů, to máme tak na 6-7,5 místný voltmetr? No chci tu do týdne vidět fotku takového zařízení. Fotku, ne kecy o něčem, co jste zcela jistě nevyrobil.**37
MImochodem, náramně mě baví, jak urážíte každou věc, které sám nerozumíte. **02
15.07.2014 (10:26:23)  # IP X
salam24:
Vy vlastně nemáte foťák... tak to vemte do Holic, času máte ještě dost, bastlete bastlete, místních tam přijede dost, ať je na co dívat **01
15.07.2014 (10:47:41)  # IP X
.:
Tak jste se po ránu správně rozčilil, to je dobré na seděním zatuhlou peristaltiku. Já nic neurážím, jen si dělám s prominutím tzv"prdell" z fořtů, hteří chodějí s pancéřovkou na zajíce, mají desítky hromadných barevných foto z těchto výprav, ale žádného zajíce...**37
15.07.2014 (10:55:51)  # IP X
.:
15.07.2014 (11:29:44)  # IP X
.:
Když už taky nemůžete dostat pancéřovkou nějakýho zajíce, tak si nějakýho kupte před honem, a nebo se podívejte, jestli tam při předchozím honu nějakýho potrhanýho nezahodili, a nebo nezapoměli v křoví...**37
15.07.2014 (11:35:13)  # IP X
salam24:
Že vy se neumíte trefit pancéřovkou do zajíce, to je váš problém. **37
15.07.2014 (11:59:42)  # IP X
.:
Vidím, že už jste se téměř změnil v Branův třetí schizofrenní opakovací hlas. Bohužel, můj oblíbený mírně cvaklý programátor, který denně, když jdu z knihovny, dělá koridu mezi jedoucími auty na dálnici, kope jim do dvěří, a hystericky na ně řve, mluví minimálně šesti svými hlasy. Jeho delta-sigma převodníky již n mají zřejmě tak okolo třiceti bitů, takže jste zase zaspal...**37
15.07.2014 (12:07:43)  # IP X
.:
Kdysi dávno, když jsem do Holic poprvé přivezl Unilet, a pájel s ním rutinně zapalovačem pětikoruny na nerezové nože, se tam dostavil nějaký konstrukční inženýr, který to celé prohlásil za podvod, a chtěl, abych mu připájel tu pětikorunu na keramický nůž. Když jsem mu sdělil, že to opravdu tím Uniletem nejde, ale to je jedna z mála výjimek, rozzářil se, požádal všechny aby tam počkali, a za asi dvacet minut se dostavil s úplně novým nerezovým nožem na zeleninu, který koupil za svoje prachy v místním koloniálu. To už tam čekala fronta snad padesáti lidí, úplně tam pošlapali trávu, takže mi pořadatel mírně nadával. Protože to byl naprosto triviální nerez, tak jsem mu ho před tou frontou připájel, a on najednou jaksi v obličeji začal cukat, a pak začal taškou mlátit přes hlavu nějakou šedovlasou paní. No tak ho asi tři lidi chytili, zavolali pořadatele, a pak sanitku. Mlácená paní byla jeho manželka. Budete mít v Holicích také s sebou manželku ? ..**37
15.07.2014 (12:19:44)  # IP X
salam24:
Bla a ba bal. **37
15.07.2014 (12:28:14)  # IP X
Anti dot. (web) :
Co petikorunu, vsadim se to uz dvacku nepripaji ani o med, lacine sracky, a jeste je v tom nachcano.**37
15.07.2014 (12:42:08)  # IP X
loučák:
a jak pájíš nerezový dráty k pozlaceným konektorům, pouč nás, já debil to dělám vždycky Uniletem **37
15.07.2014 (13:09:41)  # IP X
.:
První schizofrenní hlas je již také přítomen, a dokonce se opět "vsady"...ještě pan Antidot-Toman, ten ještě zřejmě sedí na WC před šichtou....**37
15.07.2014 (13:14:03)  # IP X
toman:
Ty nerezovy draty jsou v tom traktoru? **37
15.07.2014 (13:15:22)  # IP X
.:
Ježyšmarjá, to je rychlost, šmankote, neotřel jste si zadní tvář prsty ?**37
15.07.2014 (13:27:41)  # IP X
loučák:
na tom traktoře ne, ale co třeba když pájíš na RP-SMA 17cm dlouhej 2mm nerezovej drát? **37
15.07.2014 (13:32:59)  # IP X
.:
nevím jak ve firmě Volkswágen Slovakia, ale otírat si prsty zadní tvář není například nic zavrženíhodného ve firmě Volkswágen India, kde nosí i vysocí obchodní zástupci v kapse malý bavlněný hadřík, který používají místo lozetpapíru. Činí tak levou rukou, a pravou podávají zákazníkům. Pokud si zákazník od nich nekoupí, loučí se s ním potřesením oběma rukama...**37
15.07.2014 (14:43:12)  # IP X
.:
Člověk by řekl, divný zvyk, ale je to jejich tisiciletá tradice, zatímco náš klozetpapír jen tak dvousetletá. Když jsem na vojně dostal a od vysokošklosky vzdělaného člověka/?/ poprvé záhnědou, připadalo mi to taky prapodivné, přece jsem jsme oba nebyli / teoreticky/ i z Indie, ale kulturní tradice je holt zase jen kulturní tradice. Nejvíc se ovšem řehtali ti z té Indie...... **37
15.07.2014 (15:14:10)  # IP X
.:
Pokud se budeme zajímat o kulturní tradici, již Jaroslav Vrchlický napsal v podstatě oslavnou "báseň o hovně".Ovšem zde bylo hovno jako prostředek vyjádření kulturní tradice využito do poslední možnosti. Nikdy nezapomenu, jak zástupce pro věci politické pronesl na buzeráku před nastoupenými asi dvěstě vojáky / lidmi ?/:

Inteligenti po sobě hází při politickým školení hovnama !!! To je konec Varšavské smlouvy !!!

Načež já jsem vystoupil, a řekl: Já jsem tím hovnem jenom dostal...

A statný stokilový muž se zlatými výložkami na ramenou vyskočil asi dvacet centimetrů na asfaltu jako čertík, a v hnutí mysli rozdupal dva papíry A4 kanadama na malé kousky. Kdyý ž se všichni spěšně pak bez rozkazu rozešli, zdvihl jsem jeden z papírků, a tam bylo napsáno: Armádní soutěž umělecké tvořivosti vojsk západního vojenského okruhu Zlatý palcát. Povídka: Velmi účinná metoda politické výchovy absolventů základní vojenské služby pomocí magických kuliček zem. ing. ppor.V.B. ...**37
15.07.2014 (21:47:24)  # IP X
š120:
loučáku úplně normálně pomocí HCL. žádný unifet k tomu nepotřebuju**37
15.07.2014 (22:22:58)  # IP X
.:
Skutečně, kyselina solná je nejlepší. To je pak z nerezu rez. **37
15.07.2014 (22:36:52)  # IP X
š120:
Tak určitě.
mám ti sem dát fotku jak je spoj po třech letech stále lesklý?
Popiš mi chemickou reakci té oxidace nerezu.
Prostě tomu jen nechceš věřit že za zlomek ceny to zvládne stejnou práci nebo spiš nechtěl jsi aby to slyšeli ostatní. Jo kšeft je kšeft kdyby fotr z truhly koukal.
Pěkný večerní vysoký tlak přeju**37
15.07.2014 (23:26:18)  # IP X
Anti dot. (web) :
**02
16.07.2014 (06:59:34)  # IP X
loučák:
To místní odborníci nikdy neviděli nerez rezatej jak liška? Tak já nevim, možná to byl nějakej nekvalitní nerez, já to nepoznám **37
16.07.2014 (09:14:31)  # IP X
.:
O tom kšeftu který musí běžet jsem jakoby už někde slyšel, ovšem kdyby blbost mohla svítit a točit motory, pak technické ambice mohou člověka vynést do vesmíru i bez raketového motoru. Horší je ovšem ten pád, když něco konečně dáme do korozní komory. Pokus ˇš120 vykřikuje něco o chemických reakcích, a není to další rozčilený schoizofrenický hlas Mistra Antidota, pak tu máme zřejmě další vědecký přírůstek...**37
16.07.2014 (09:23:43)  # IP X
.:
Jo, včera okolo sedmý večer toho šestihlasýho pošahanýho programátora konečně na dánici srazilo auto. Pokud nešel rovnou do lednice, tak dostanou v Ústavu duševního zdraví národa v Bohnicích asi další výkonný vědecký přírůstek...**37
16.07.2014 (10:27:48)  # IP X
.:
Ještě mi zde chybí k tomu abych si opět rozlil kafe do papírů odborná poznámka zdejšího špičkového odborníka na 24 bitové sigma delta převodníky Saláma 24:

Přiznej si dědo, že nevíš co jsou to koroze...**37
16.07.2014 (10:35:34)  # IP X
Anti dot. (web) :
Ted se certi stejne jako kdyz jsem doporucil ten cinsky Flux, a ikdyz z toho nebyl schopny udelat vlastni kseft, tak stejne plkal o hovne. Jen aby si to nikdo nekupoval. To bude zase rez na nerezu az to precte. **03
16.07.2014 (10:38:42)  # IP X
.:
Tak kolik těch PLS ročně děláte ? Flekujte, Mistře...**37
16.07.2014 (10:41:33)  # IP X
Anti dot. (web) :
Jezisi, co to je PLS? **37
16.07.2014 (11:22:48)  # IP X
.:
Mistr zapomíná, co je to PLS. Jsou to takové ty destičky co se mažou tím gelem, jak tu furt propagujete. No, Mistře, kolik takových destiček obkreslíte za rok z Amatérského radia, pochlubte se konečně, já nevím, proč to pořád tajíte. Je jich tak pět, nebo dokonce šest, když je přestupný rok ? Nebo máte toho gelu doma kanistr, a nikdo to nechce ?**37
16.07.2014 (11:25:59)  # IP X
Anti dot. (web) :
Jo ty myslis Desku Plosnych Spoju-DPS. A co je teda v mysli blazna PLS? PLosny Spoj? **03
16.07.2014 (11:32:50)  # IP X
.:
No tak už jste konečně pochopil, tak kolik PLS to je? Není přestupný rok, tak pět. O kolik jsem se sekl, Mistře ?**37
16.07.2014 (11:43:44)  # IP X
.:
Mistr nám to nepoví, protože odešel na oběd. Za chvíli musí taky na šichtu. .....**37
16.07.2014 (13:22:20)  # IP X
toman:
Nepovi, proc bych mel? Ja porad nevidel ten clanek z novin, LEDkovy stul, tvrdou penu, difuzi stribra, funkcni mereni emisi atd atd.. do te doby.. **37
16.07.2014 (13:33:59)  # IP X
.:
Toho co jste ještě ve své choré mysli neviděl, je zřejmě plno. Viděl jste třeba někdy gravitaci? Tak leda po půl litru brzdovky...**37
16.07.2014 (14:16:23)  # IP X
toman:
Rika ozrala co se cely den jenom taha po hospodach s mobilem? Tak to musi byt pravda!! Nebo ne? **03
16.07.2014 (23:28:24)  # IP X
RBMK (web) :
Já mám zatím zkušenost jen s hroty, a ty jsou nejodolnější, co znám.
S kapalinami zkušenost nemám, tak nevím, jestli fakt jde připájet nerez na zinkal a podobné pokusy..

14.07.2014 (22:35:58)  K # IP X
RayeR (web) :
Tak od ctvrtka se ma znovu napustit horni nadrz Dlouhych strani...
14.07.2014 (22:40:37)  # IP X
loučák:
to jsou hajzli, já si chtěl ještě zajezdit **37
14.07.2014 (22:42:06)  # IP X
d.mh:
Zahod kolo a sežeň si člun. **37
14.07.2014 (22:54:01)  # IP X
loučák:
jo, asi s tím nic neudělám. Nebo budu sabotovat a ucpu jim trubky **37
14.07.2014 (22:58:08)  # IP X
.:
Při troše šikovnosti lze i když podstatně pomaleji jezdit i pod vodou ve skafandru. Je nutný dávat jen bacha na bahno na dně.**37
14.07.2014 (23:20:08)  # IP X
Anti dot. (web) :
To abys konecne maknul na tom traktoru, s hmotnosti neco pres tonu pojede po dne hezky, a voda bude slouzit jako absorber bakelitovych strepin/plamenu. **37
15.07.2014 (07:57:41)  # IP X
.:
Zde je opět vidět Antidotův zakrnělý rozhled a naprostá nepraktičnost, kombinovaná s panickou hysterií. Kdyby se třeba zamyslel nad vztlakem různých součástí Loučákova akuhybu pod vodou, tak by to mohlo vyznít o něco pozitivněji. **37
15.07.2014 (12:23:35)  # IP X
Anti dot. (web) :
4 male traktorove pneumatiky nevytlaci 950kg akumulatoru, ty nadhlede. Po obede se presun z UPV do knihovny pro zakladni skoly, v citarne si projdi fyziku pro 7. rocnik zakladnych skol a pak uz nepis, nebo se zase znemoznis, jen v tichosti posyp spocenou hlavu popolem. **37
15.07.2014 (13:14:10)  # IP X
.:
Poprosil bych nějaký delší hysterický výkřik, a háčky...**37
15.07.2014 (13:44:31)  # IP X
toman:
Histericky vykrik bude, az se ti na podzim v holicich budou vsichni smat popod "fousy". Protoze tam jede hodne lidi odsud, a pilne uz nejmin pul roku strouhas absolutniho kokota, tak to bude zajimave. Beres tam ten prasobastl s LM324 a LEDkovy stul? To bych snad i prijel. **37
15.07.2014 (14:46:12)  # IP X
.:
Pakliže bude fungovat stejný obchodní princip jako s Vámi, tak počítám s dlouhými frontami, takže pokud přijet dete, jste upřímě vítán, ale nejezděte prosím s manželkou, aby Vás pak také nemuseli cpát spěšně do sanitky, a píchat Vám injekce přes mantl... **37
15.07.2014 (20:37:51)  # IP X
Anti dot. (web) :
Jo tak to pak nic, Ja zapomel ze mas duchod 9 tisic a jeste treba zaplatit garsonku. Vezmes tam alespon ten clanek z novin o tobe? **37
15.07.2014 (22:27:49)  # IP X
.:
Opět již snad pětatřicetkrát opakovaná mantra o důchodu /?/ 9 tisíc, teď ještě vnuk na obálce RPC, garsonka, to u tu ještě nebylo, neúčastníte se také náhodou americké soutěže o největšího ...?**37
15.07.2014 (23:26:59)  # IP X
Anti dot. (web) :
Opět již snad pětatřicetkrát opakovaná mantra. **37
16.07.2014 (09:16:46)  # IP X
.:
Pokud pacient opakuje opakované, a pak opět, je účinné, naordinovat perfenazin, a je klid...Účinné jsou také skotské ledově střiky, v pokročilejsích případech pak samozřejmě konvulzní terapie...**37
16.07.2014 (09:21:44)  # IP X
Anti dot. (web) :
Bla bal ba bla. **37
16.07.2014 (09:27:06)  # IP X
.:
Pokud pacient tvrdošíjně opakuje i po konvulzivní terapii a perfenazinu různé stringy, nastaví ošetřovatel při dalším ošetření vyšší intenzitu výboje. Tím ze stringů pravidelně vypadávají další a další písmena...**37
16.07.2014 (09:40:06)  # IP X
Anti dot. (web) :
Nemusis mi predcitat svuj lekarsky zaznam, mne tyhle podrobnosti nezajimaji, stejne te tam nevylecili. **37
16.07.2014 (10:21:20)  # IP X
.:
Já nepředčítám svůj chorobopis jak se mylně domníváte, stále Vás jen chci varovat, až se jednou poperete s ošetřovaleli s kurtami, abyste věděl, co bude přibližně následovat. Podle Vaší tvrdošíjnosti bych odhadoval, že po ukončení náročné léčby budete vydávat občas jen nepravidelné B........b......B......B......, pokud budete ještě vůbec něco vydávat. Odborná léčba v dnešních Ústavech duševního zdraví národa totiž považuje za příznak vyléčení ticho pacienta.....**37
16.07.2014 (10:28:59)  # IP X
Anti dot. (web) :
Tak to asi nemaji moc dobrou ucinnost kdyz ty si presny opak ticha. Kolik let si tam byl zavreny? **37
16.07.2014 (10:37:19)  # IP X
.:
Je mi to blbý, zavřen jsem tam nebyl, ale stále ode mne nakupují třeba indikátory dechu pro ARO. Třeba se po elektrošocích s tím taky setkáte, a zachrání Vám to taky život...**37
16.07.2014 (10:40:29)  # IP X
Anti dot. (web) :
Tobe by fantazii zavidel i 6-ti lety kluk. Dneska valis bavici, skutecne dominantne. **03**03
16.07.2014 (11:25:53)  # IP X
.:
Zase, potvrzení svéprávnosti, výpis z účtu, a mohou Vám tect v mysli miliony, stejně jako s tím vnukem z RPC a ostatním.../ a nebo spíš v praxi jen sliny z koutků úst../.**37
16.07.2014 (11:28:19)  # IP X
Anti dot. (web) :
Nepotrebuji se vsazet o to, zda statni lekarska instituce nakupuje vybaveni na jemz zalezi lidsky zivot od nejakeho duchodce z garsonky pachnouci chcankami. Mimo toho ty se nevsadis, 3000kc pro mne neni zajimava castka. **02
16.07.2014 (12:15:16)  # IP X
.:
Skutečně nejde o státní instituci, ti nemají prachy pomalu už ani na léky, ale zajímavého je něco jiného: Nebydlíte Vy sám v podmínkách, které tu neustále a tak barvitě popisujete? Třeba příliš pracujete, málo vyděláváte, a po tom se často a silně blbne...**37
16.07.2014 (13:01:16)  # IP X
toman:
O mojem hodinovem zarobku se ti muze jenom zdat takze ne, a casu mam taky spoustu protoze se nemusim pretrhnout abych si vydelal na zivot. Plac dal, a nasavej amoniak ze chcanek. **02
16.07.2014 (22:48:38)  # IP X
.:
O neskutečných hodinových výdělcích jsou nejpůsobivější rozhovory třeba mezi nezaměstnanými ve frontě na pracáku. Jsou o tom dokonce natočeny vážné celovečerní filmy a nebo grotesky. Avšak i průměrně inteligentní tamější cikán s mercedesem na dvoře dobře ví, že se takových rozhovorů nemá z bezpečnsotních důvodů zúčastňovat, aby ještě o něco náhodou nešťastnou náhodou nepřišel......**37

14.07.2014 (17:54:22)  K # IP X
RayeR (web) :
Dalsi zajimavy objekt k hackovani, po chytrych zarovkach tu mame antikoncepcni cipy :)
http://www.zive.cz/bleskovky/chysta-se-miniaturni-elekt...
14.07.2014 (18:59:43)  # IP X
Goheeca (web) :
petmal: "Take krome moznosti zneuziti, poruchy, fyzicleho poskozeni a nasledneho predavkovani, nutnosti invazivni implantace, pritomnosti ciziho objektu v tele a v neposledni rade nemoznosti jednoduse zmenit ucinnou latku nevidim prilis vyhod oproti tabletam."
number4422: "Mám technologie rád, ale toto mě vyloženě děsí. Určitě je to vyvíjeno pro dobrou věc, ale způsobů jak to lze teoreticky zneužít je hodně a být ženou, nevím zda bych riskoval. Zatím to však není schváleno, takže se stejně pohybujeme jen v teoretické rovině."
tak s temito komentari se celkem ztotoznuji
14.07.2014 (19:04:12)  # IP X
RayeR (web) :
Me prisel nejlepsi koment

Jan Kudera
11. 07. 2014 10:25 | Microsoft Windows XP Chrome 35.0.1916.153
A v 65 uvolní lehký toxin, co zastaví srdce a dýchání...

Aneb konecne reseni duchodove reformy, aspon z 1/2 **37
14.07.2014 (22:55:16)  # IP X
.:
Řekl bych, že konečné řešení důchodové reformy v tzechbabwe bude posunutí důchodového věku na sto let. Co se týče jejího současného řešení pomocí eutanázie, přejde se jen od levných a rychlých německých benzinových injekcí do srdce k podání 10g natriumpentabarbitalu. Totéž se už leta legálně praktikuje například ve švýcarsku, na tzv. "suicide klinik". Vsadím se, že tam jednou nenápadně zatřepe brkma i cithodný pan Gates i se svou paní Melindou, protože jejich děti se prostě nebudou moci dočkat jejich kont, a bude od něj konečně pokoj. **37

14.07.2014 (14:03:12)  K # IP X
Kryštof Harant:
Není nad to, když vás oprava klepajícího větráku v PC zdroji stojí 700Kč a hospitalizaci kvůli těžkému úpalu...
14.07.2014 (14:27:20)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
Když je blbá hlava, trpí celý tělo. **37
14.07.2014 (15:28:23)  # IP X
.:
Nejhorší je, když se nejvyšší funkce léčí vteřinovým lepidlem / viz schematovník, první řádka/...**37
14.07.2014 (16:05:30)  # IP X
d.mh:
Teda kdybych od zapnutého počítače dostal úpal, asi bych neměnil větrák, ale počítač... **19
14.07.2014 (17:25:28)  # IP X
.:
Kdybych dostal úpal, zkusil bych vypnout ten počítač. Samozřejmě že bych ho taky neprodával zapnutej...**37

14.07.2014 (07:16:56)  K # IP X
Pij:
14.07.2014 (08:33:23)  # IP X
.:
To už byl sen Systému od padesátých let minulého století, třeba radioamatérský provoz jako rozhlas po drátě, dnes zase všechno na cloudy, hlavně aby byl každej vidět. Za zmrzlinu, že můžeme své blbosti, které nemají význam přenášet rychleji, a masírovat naše Ego Vědou, která se okolo toho vyskytuje / a musíme si ji smaozřejěm koupit!!!/ Dnes už třeba telegraf na dvoumetru nebo na 70 cm to je jako když emeričani používali ve Vietnamu jako kódovací zařízení několik indiánů z kmenů od amazonky, které naučili trochu pig-engliš. Jak krásný je třeba na CB dvanáct hodin nepřetržitě probíhající rozhovor nakonec již k smrti unavených radioamatérů, kteří se učí třeba paketrádio...**37
14.07.2014 (11:43:02)  # IP X
Anti dot. (web) :
12h ciziho rozhovoru o nicem, a ty nemas na praci niz jineho nez to tajne spoceny poslouchat, **37
14.07.2014 (12:05:52)  # IP X
.:
Tak jsem už myslel, že jste umřel...**37
14.07.2014 (12:08:17)  # IP X
.:
Nechcete ještě podržet aspoň půl "poňeďélniku" ?
14.07.2014 (13:12:26)  # IP X
Pij:
.: Sice jsem vaši odpověď příliš nepochopil, ale zase vidím, že vás to velice zaujalo...
14.07.2014 (13:12:47)  # IP X
Pij:
**37
14.07.2014 (13:22:05)  # IP X
toman:
Jeden vazeny clen tohto fora ktery blazen urcite neni, ho nazval generatorem nahodnych vet. Takze jeho zaujem treba hodnotit jak ste spravne odhadnul dle plochy jeho prispevku, nikoliv obsahu.

Podobny generator, jen jinak nastaveny klic k shlednuti tady:
https://www.youtube.com/watch?v=yWcRNR4jCNk

**37
14.07.2014 (13:38:09)  # IP X
.:
Když si představím Antidota v televizi, jak si před kamerou v rukou mne koule jako slovenská věštkyně Jolanda, tak si myslím, že by to bylo podstatně lepší než český věštec Vlasta- Bubeník. Antidot si šlape po melounech. /Vlasta, jako neúspěšný optik, danil minulý rok jen za televizní vystoupení asi pět mega. Nedivím se, že zaměstnání pověsil rychle na hřebík....../.**37
14.07.2014 (13:48:45)  # IP X
.:
Pokud bych měl zase chrstnout do pléna pár naprosto náhodných vět z mého generátoru, co se týče toho GNU a "SDR rádyja", představuji si se strachem opět "vědou" rozrušené solventní profesionální amatéry, protentokrát s nějakou zelenou destičkou obalenou SMD / za pět papírů/, jak nekomunikují smrtelně unaveni na CB jen pouhých dvanáct hodin jako o paketrádiu, ale až do doby, než bude za půl roku v prodeji další destička za sedum a půl papíru...**37
14.07.2014 (13:54:02)  # IP X
.:
Televizní věštec Vlasta Plamínek

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/240392/veste...

Kdyby měl na košili nápis "Paměť národa", tak bych ho obdivoval stejně jako Antodota. **37
14.07.2014 (13:59:09)  # IP X
.:
Kdyby si vzal Antidot bubínek jako Vlasta, tak by se stal konečně taky uznávanou Autoritou, a já bych to tu musel zabalit.Takhle furt musí argumentovat jen "...tajemnými Autoritami, které nejsou blázen....".

http://www.youtube.com/watch?v=6x-SABWvpCc
**37

13.07.2014 (07:26:29)  K # IP X
.:
Sobota bez virválu hned od rána, to tu už dlouho nebylo. Antidot je asi na Malorce, a nebo drží "subótnik". Doufám, že bude držet i "ňeďélnik."..**37

12.07.2014 (23:51:40)  K # IP X
loučák:
Kdo jste byl na Sněžce? Je tam nějakej CMDA nebo jiná rušička, co by mi zarušila Baofenga? Já ho beru jako záložní stroj, ale jestli to má vubec cenu brát, protože třeba na Praděd už bych ho nikdy nevzal ani jako záložní, prostě to nemá význam. Ale třeba z Dlouhých Strání už se s tím parádně dělají spojení **37
13.07.2014 (00:02:56)  # IP X
d.mh:
asi poláci. jejich DCS1800 chytám až v MB.
13.07.2014 (00:15:25)  # IP X
d.mh:
co je ten "deštník" na tom meším stožáru? ví někdo?
https://www.google.com/maps/@50.299173,14.756214,3a,51....
13.07.2014 (00:22:10)  # IP X
Alesh (mail) :
Hromosvod? **30
13.07.2014 (07:15:53)  # IP X
.:
Ty Baofengy a pod. to jsou šílenosti, kde anténa leze hned bez filtrů do brouka, a pokud nenní rušení, tak to funguje neuvěřitelně, ovšem jak se objeví jen i nepatrný signál vedle, tak to přestává úplně fungovat. S dnešními kopce i, kde na každém je klubko nějakých minimálně stowatových radioprasičů s tím člověk může tak leda pěkně šumět. **37
13.07.2014 (07:55:17)  # IP X
loučák:
no to by jste Číňanům křivdil, je tam pí článek, ale ten musí propouštět celý rx pásmo, což je od 68MHz do 450MHz, takže třeba právě 3x100kW Praděd vysílající někde na 470MHz to otupí, že se s tím dá akorát svítit. Ale ten Icom je přecijen už o něčem trochu jiným, ve srovnání s Baofengem tomu nevadí třeba ten 100W DBTV vysílač 50m od pendreku, tu 5/8 jsem ještě netestoval, ale snad to na ní bude taky chodit. Jo s tím Žižkou to znám, ale ne 70cm se nemusí ani popocházet, stačí pohnout rukou **37
13.07.2014 (08:26:40)  # IP X
.:
Jo to svícení v noci je taky užitečná funkce radiostanice , Zkušenější hasiči s sebou občas nosí krátké zářivky, a dávají je v noci na penderk radiostanice. Chce to ale minimálně čtyři waty. **37
13.07.2014 (15:54:38)  # IP X
loučák:
jo, asi to je užitečný, když už s tím nejdou dělat spojení tak ať to aspoň svítí **37
13.07.2014 (17:10:55)  # IP X
Mr. Big:
CMDA, DBTV, hmm, pán je odborník **37
13.07.2014 (17:53:33)  # IP X
loučák:
no, když má člověk stanici, kterou zaruší i zaklíčování z 0,5W PMRky na 10cm, tak se musí aspoň okrajově zajmat, co ho na plánované kótě čeká **37
13.07.2014 (17:57:45)  # IP X
loučák:
právě třeba tři multiplexy DBTV na Pradědu, každej po 100kW, to je zkáza nejen pro čínský staničky za pár babek, před tím se třesou i některé měně kvalitní stanice renomovaných výrobců. Ale zase je abych nepřeháněl, stačí si popojít na Dlouhý Stráně, je to asi 5km vzdušnou čarou od vysílače a to už stačí aby se i s tím nechvalně proslaveným Baofengem dalo dovolat kam až oko dohlédne, klidně i dál na 448MHz při 3W **37
13.07.2014 (18:03:47)  # IP X
loučák:
jo, tak jsem zpřeházel písmenka, ale to není podstatný, podstatný je zjistit, co je na kótě, tedy v kterym pásmu to vysílá a kolik W(popř kW) tam perou. Pokud trefíš nějaký DVB-T s V polarizací a třeba 1kW někde kolem těch 480MHz, tak je jasný, že musíš popojet o kótu dál **37
13.07.2014 (18:07:48)  # IP X
loučák:
naštěstí třeba na Jizeře je jen velkej šutr s ocelovým zábradlím, za který se dá chytit spousta antén a stožárů a žádnej vysílač v okolí. Jo, snad to dopadne **37
13.07.2014 (19:58:39)  # IP X
d.mh:
Zrovna na Jizeře bych se docela bál něco věšet na zábradlí... **37
13.07.2014 (20:07:34)  # IP X
š120:
něž odborník to spíš odporník**37
13.07.2014 (22:19:13)  # IP X
loučák:
odborník ne, ale prostě jsem se o to začal okrajově zajmat, když jsem si párkrát naplánoval kótu, přijel jsem tam a byla tam nějaká ta rušička a já jsem nechytil ani rádio, tak jsem musel no.
A myslíš že to zábradlí nevydrží ani CBčkovou anténu lambda/2? No, plánuju tam zavěsit tohle, pak 1/4GP na 80MHz a 6ti prvkovou yagi na 450MHz a tipl jsem si, že ty ocelový dráty by to mohli vydržet
13.07.2014 (23:12:12)  # IP X
d.mh:
Dráty to vydržej, ale ty taky musej za něco držet, že.. Pokud už tam nedali nový zábradlí, tak ty kotvy do skály stály dost za hovno.
13.07.2014 (23:29:44)  # IP X
loučák:
jestli nebude foukat, tak to snad půjde. A jestli to vyrvu tak si za to můžou sami **37
13.07.2014 (23:30:31)  # IP X
loučák:
a pochopil jsem to dobře, že ta budka pod vrcholem je turistická, pro všechny?
13.07.2014 (23:47:22)  # IP X
d.mh:
Budka kde? Na Jizeře žádná není. O kus dál je na Smrku, ta je veřejná.
14.07.2014 (07:27:45)  # IP X
loučák:
http://www.mapy.cz/s/b2Bp no měla by tam nějaká bejt. To totiž vypadá na idelání místo k vysílání a su rád, že jsem sehnal i CB.
Jo a takovej blbej dotaz, na CB mám sklolaminátovou půlku, je úžasná, v celým pásmu se její PSV pohybuje mezi 1,05-1,1, lehoučká totok všecko, ale blbě se bere, protože má obal ze skelné vaty, nevíte proč má ten obal? **37
14.07.2014 (16:10:33)  # IP X
d.mh:
Aha. Toho jsem si nevšiml, asi něco novýho.
Tu anténu napatlej epoxidem, budeš to mít hladký. **37
14.07.2014 (16:23:30)  # IP X
š120:
počky až zjistíš co je to MATRA a v jakém pásmu a jakým výkonem vysílá - pozor neplést si s MANTROU ///WIKIPEDIA!!!////**37
14.07.2014 (16:54:34)  # IP X
loučák:
MATRA je síť pro policajty a hasiče a co já vím kdo všechno to používá. Ano, jede to někde na 70cm, ale ještě jsem to naštěstí nepotkal.
Už jsem to našel, je to nějaká lovecká chata, takže není otevřená, ale aspoň že je tam ta velká terasa. A s tím epoxidem nevím, abych to nepokurvil. Asi si vezmu gumový rukavice **37
15.07.2014 (06:15:41)  # IP X
š120:
přesněji řečeno vlnová délka 76,433121019108280254777070063694cm**37

12.07.2014 (23:36:55)  K # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
13.07.2014 (00:01:07)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Diarrhea a octopus mě složily **03

12.07.2014 (16:14:10)  K # IP X
Pavel_P:
Tak tu kdysi padla otazka smysluplneho vyuziti Tesla trafa, tak dnes na kterymsi TV digitale postavili z dostupnych soucastek celkem velky teslak napajeny autobateriemi, kterym vyrabeli ozon a ten hnali do znecistene vody v prirode, po pulhodine tu vodu pili.
12.07.2014 (16:16:30)  # IP X
Pavel_P:
Jo a jednalo se o serial
Experiment Kolonie (7)
12. 7. 2014, 13:10 - PRIMA COOL
12.07.2014 (16:48:21)  # IP X
.:
Pít vodu z přírody se může pěkně vymstít, a to i použijeme li hnusné vojenské chlorové tablety. Tomu ozonu bych věřil jenom, kdyby byl třeba z bo/mby. Daleko spolehlivější je nanostříbro s dobou působení minimálně jedné hodiny. Co se týče tesláku, vyrábějíécího ozon, je to dost neekonomický zdroj, a příliš se to nehodí do praxe. Před časem jsem podával patent na dielektrické rotační jiskřiště, tam se může metoda kombinovat, a podle opakovaných praktických pokusů to dovede spolehlivě zabránit i hnilobě brambor. Zkuste http://upv.cz
Dejte ovšem pozor, kdysi to tu naprosto odborně strhal a odsoudil Antidot s Antoníčkem, a tak jsem se dokonce rozhodoval, že bych to pro jistotu zrušil, abych se nějak technicky neznemožnil, samozřejmě pokud je to před takovými Autoritami ještě možné....
. **37
12.07.2014 (18:01:43)  # IP X
Pavel_P:
A v cem spociva ten VA's patent ? Dekuji
12.07.2014 (18:06:38)  # IP X
Pavel_P:
Jinak mohli pouzit pro preziti v prirode jen to co meli sebou, take nanostribro ask nemeli, KDE vzali tiny smaltdratu na teslak netusim, to see nejak propasl.
12.07.2014 (18:08:53)  # IP X
Pavel_P:
Jinak mohli pouzit pro preziti v prirode jen to co meli sebou, takze nanostribro asik nemeli, KDE vzali tuny smaltdratu na teslak netusim, to sem nejak propasl.
12.07.2014 (22:12:34)  # IP X
.:
Když vyrábíte ze vzduchu ozon sršením, to je když lítají jiskry, tak už tam toho ozonu moc není, a většinou jsou v tom různé kysličníky dusíku, takže kdy pijete tím dezinfikovanou vodu, tak to brzo poznáte na zubech, protože je to zředěná kysleina dusitá a dusičná. Taky když srší hrot, tak to není moc výkonný ani když se do toho pere spousta proudu. To rotační dielektrické jiskřiště v tom patentu je plošný pohybující se zdroj, který nedělá jiskry, ale jen srší doutnavým výbojem v kondenzátoru. Podle analýzy plynu to má poměrně značnou koncentraci ozonu, jen malý obsah NOx, a procuje to přitom při mizivém odebíraném výkonu. Profi generátory pro dentisty jedou z kyslíkové bomby, a většinou pracují na principu VF na křemené trubce. **37
15.07.2014 (00:03:39)  # IP X
milan (mail) :
drát třeba vykuchaj z něakého relátka, na opuštěném městě se toho válí mraky. mě by ale sralo, že mě natáček kamery co proud maj a mě nedaj ani mikroampéru **02

12.07.2014 (14:47:52)  K # IP X
Dr. Doktor:
12.07.2014 (16:09:04)  # IP X
.:
Nejedná se o nejnovější přísně tajný materiál firmy Volkswágen-Slovakia ?**37

11.07.2014 (23:33:50)  K # IP X
loučák:
http://www.nakole.cz/images/f/diskuse/ee/l/588041-1.jpg takle vypadaj ty super důležité deformační zóny? No, mě je to jedno, klidně budu dál jezdit liberem 130 a sedět ve předu, každej jednou chcípne, ne? Mimochodem cestou z Dlouhejch strání jsme podlahu mezi předním a zadním sedačkama vyskládali asi 350kg placáků a to pak sedělo v zatáčkách **37
12.07.2014 (00:14:46)  # IP X
Dr. Doktor:
nj čínský auta nic nevydržej, ale jen blbec kupuje čínský auto
12.07.2014 (08:02:23)  # IP X
loučák:
tak jistě, je pravda že když na křižovatce takle zezedu do týmovýho kolegy narazila Liazka, tak to dopadlo uplně jinak **37
12.07.2014 (08:51:01)  # IP X
.:
Na tom obrázku by mělo bejt místo nade in germany made in Turkey, protože němci už se pomalu ale trvale stávají v té jejich osmanské říši dosud trpěnou a tolerovanou národnostní menšinou ...**37
13.07.2014 (00:03:17)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Auto ze silikóna?
13.07.2014 (18:04:26)  # IP X
loučák:
no byl svatební dort a ten blbec cyklista do něj nacouvat **37
13.07.2014 (18:05:23)  # IP X
loučák:
kdo někdy zkusil zlomit třeba campácký ráfky tak ví, že 0,5mm plechcem toho moc nezmůže **37

11.07.2014 (23:17:17)  K # IP X
loučák:
Nebydlí tu náhodou někdo u Tanvaldu? Vím o jednom, asi víte kdo, ale ten asi nebude vědět. Nad Rejdicema je rozhledna Hvězda a jediný co vim, že má dveře. Ale co nevim, jestli se na noc zavírá, nevíte to někdo? Jinak jedu tam asi za 14 dní, den na to Sněžka, beru odblokovanýho Icoma E90, takže kdekoliv tam v těch pásmech sem schopen s kýmkoliv zkusit spojení, kdyby někdo chtěl do deníčku nějaký pořádný DX **37
11.07.2014 (23:42:03)  # IP X
loučák:
ale koncesi ještě nemám, takže sdílené kmitočty a když přimhouřím oko, tak jakože omylem můžu pustit do PMR 5W místo 0,5W **37
12.07.2014 (00:38:33)  # IP X
d.mh:
pokud myslíme stejnou rozhlednu, tak se tam platí vstupný, takže se to zavírá. možá to je i hlídaný.
12.07.2014 (07:15:33)  # IP X
loučák:
http://www.mapy.cz/s/aZ5G no, sory, hvězda je ten kopec. Ale i tak máš asi pravdu. Maj tam kameru. Ale tak co, když budu sedět vedle rozhledny, tak se snad nic nestane. Ale samože navrchu by to mohlo bejt lepší **37
12.07.2014 (09:18:42)  # IP X
.:
S těma DX 5W dejte bacha, abyste s tím pendrekem něco nezapálil. **37
12.07.2014 (09:33:06)  # IP X
loučák:
no, ona bude tma, takže beru malinkatou tříprvkovou yaginu do ruky, protože chci překonat svých 112km na PMR **37
12.07.2014 (09:34:30)  # IP X
loučák:
stejně to na PMR dává prej jen něco přes 3W http://www.ok1sdi.estranky.cz/clanky/test-a-mereni-icom... **37
12.07.2014 (10:17:25)  # IP X
.:
Tyhlety šílený zařízení a ještě s tou šílenou úzkopásmovou FM člověka časem poučí, že nemá v životě tolik času, aby s tím udělal nějaký rekord. Nejgroteskěnjší jsou pak "rekordy" někde za erupcí, kde je třeba deset metrů otevřeno dokořán tak, že v Praze slyšíte taxikáře nejen z itálie ale třeba i z NY, a jindy zabouchnutý tak, že myslíte že máte místo koaxu přetrženou prádelní šňůru od antény. . **37
12.07.2014 (10:21:21)  # IP X
.:
Vždycky sykám závistí, když slyším jak jede Antidot telegraficky expedice na všech pásmech stošedesátkou z 4U1ITU...**37
12.07.2014 (10:26:30)  # IP X
.:
Jednou jel na 70 cm nějakej rozčilenej američan, kterej strašně nadával na slováky, protože jeden se prej na 4U1ITU pral sikovkama s kličkou na balunu, protože nevěděl, že je to laděný automaticky motorem, a že je ještě na jiným pásmu. Tak jsem si myslel, jestli to nebyl taky Antidot...**37
12.07.2014 (17:46:07)  # IP X
loučák:
Proč šílený. Toho borce jsem na 112km bral za 54 a on mě prej 46. Ano, já měl místo pendreka 5/8 a on 5ti prvkovou yaginu na střeše, ale zas to nebylo ani na přímou viditelnost **37
12.07.2014 (22:04:57)  # IP X
.:
To bylo na 460 ve dne ? **37
12.07.2014 (22:38:17)  # IP X
loučák:
ve dne jo, a bylo to na 448, ale to už je asi detail **37
12.07.2014 (22:56:18)  # IP X
loučák:
ale každopádně to byl rozdíl jak sviňa když jsem tam místo pendrečku našrouboval 5/8 s drátovou protiváhou **37
13.07.2014 (07:22:14)  # IP X
.:
Pokud to má vyštvanou citlivost, tak to někdy s příliš dlouhou anténou funguje ještě hůř než s tím pendrekem. Tyhle šumoprasy to buď šumí a je to hluchý jak pařez, a nebo je u toho zase signál jak Praha 1.Jakoby slabý signály neexistovaly. Jediná možnost, když vidíme protistanici ale neslyšíme nic, je ,zkusit Žižku. / koule nedoletěla, popojedeme.../.**37

11.07.2014 (16:49:13)  K # IP X
Vědomil (mail) :
vdím že se pan tečka asi hodně nudí když píseček zaplňuje takhle blbým kecáním **37
11.07.2014 (22:01:07)  # IP X
.:
Já to dělám schválně, aby vynikla Antidotova inteligence, ale zase mu to nepište...**37
12.07.2014 (09:09:31)  # IP X
.:
Jak jste uspěl se svými pyramidami a free energy ? Teď třeba jede, a nebo ne, nejede, ale přímo frčí třičtvrtěotáčkové magnetické motory. Celou otáčku to sice, pravda, nedá, ale dát to třeba do cirkulárky, a napínat to trubkou, a pak rychle přisunout polínko, to by byl konzert. Sice, pravda, dalo by to víc práce než to řezat ručně, ale nekupte si ty krásný neodymový magnety...**37

11.07.2014 (15:36:13)  K # IP X
š120:
Není nic horšího jak dostat ještě horkou struskou z EB-420 do oka...
11.07.2014 (20:49:59)  # IP X
loučák:
ano, ty nerezový elektrody jsou mrchy. Ale otrávenej šíp by byl horší **37
11.07.2014 (22:32:39)  # IP X
d.mh:
a co teprve otrávená elektroda. **37
11.07.2014 (23:11:01)  # IP X
loučák:
tak ty já vůbec nemám rád **37
11.07.2014 (23:19:19)  # IP X
loučák:
to by mohla vzniknout novodobá vezre šípové růženky, ale místo trnu otrávená EB-420 a Antidot 100let spící pod nerezovým výfukem u BMW čekající na bagristu **37
11.07.2014 (23:23:21)  # IP X
loučák:
jestli on už si antidot něco nepíchl při sledování Tour na uklidnění. Ale ne, mě je Sagana taky líto, stejně tak Leošek, zase ho někdo sestřelil **37
12.07.2014 (00:41:47)  # IP X
d.mh:
mě večer skoro sestřelila z kola srnka. jedete si pohodových 40, a najednou zpoza stromu oranžová skvrna. kdybych jel o něco pomaleji, měl bych v prdeli paroh...**37
12.07.2014 (07:19:25)  # IP X
loučák:
mě jednou málem, ale ve škarpě se otočila a běžela zpět do řepky. No, ve 40 už to většinou bolí. Jo a jen taková technická, možná je to detail, ale jestli to byla srna, tak asi neměla paroží **37
12.07.2014 (10:02:06)  # IP X
d.mh:
Srna nebo srnec, nevím. Bylo to velký a oranžový.
12.07.2014 (10:41:05)  # IP X
.:
Kdyby to bylo velký a modrý, tak to byla jistě desetikilová flaška od propan-butanu.**37
12.07.2014 (12:48:04)  # IP X
š120:
Tak to byla srna s otrávenýma elektrodama EB-420**37
12.07.2014 (15:59:05)  # IP X
.:
33-ti terákům se již někdy paroží věkem láme, zvláště když jsou to samice, a proto jim myslivci místo upadlých výběžků přivařují roxory 20 x 100 mm nerezovými elektrodami EB-420. Takový jelen nebo jelena pak vystrčí hlavu z křoví, a zatarasí konstrukcí dálnici. **37

11.07.2014 (14:21:07)  K # IP X
.:
Po konfekčních radách a finančních sázkách s chovanci o miliony vyjděme konečně mírně zpoceni před bránu Ústavu pro duševní s zdraví národa, a věnujme se jedné technické, na sobotu a neděli:

Může leddioda poměrně jasně svítit i při proudu menším než 1 mikroampér /10-6 A/ , aby byla viditelná i na denním světle ? Zkuste to odhadnout bez standartního bouchání šuplíků s inkurantem, a cvakání napájecích zdrojů, případně doložit jinými prostředky než praktickým pokusem....**37

11.07.2014 (11:07:00)  K # IP X
zkouška:
zkouška

11.07.2014 (10:12:54)  K # IP X
.:
Inspirace na páteční odpoledne:
Ke fraku Bandi, který jsme si koupili ve středu, patří ještě cylindr TONAK, až pojedeme ráno bušit do formy. Dostatečně reprezentativní, aby se vyplatilo, vozit ho v druhém taxíku !!!

http://www.tonak.cz/vyrobky/katalogy/cylindry-a-burinky/

**37
11.07.2014 (14:12:51)  # IP X
.:
Protože vylézá slunce, tak asi bude k fraku Bandi a cylindru Tonak ještě třeba luxusní kapesníček na utírání potu z čela. Zvláště když se někde blbě vsadíme, a nebudeme na to mít nejen prachy, ale ani platné papíry na hlavu......**37

Návštěvní diskuzní kniha danyk.cz
Hlavní diskuze Diskuze s obrázky Bazar Píseček


Strana 282 / 336
Vláken 8385, na str:


RSS danykovy diskuze - tato kategorie   RSS danykovy diskuze - všechny kategorie

Stará diskuze