Diskuze - danyk.cz

• Píseček je jedinou kategorií i pro neschválené uživatele a podle toho to tu také může vypadat :). Příspěvky mohou obsahovat nepravdivé informace a pomluvy, spam a hrubý jazyk. Téma není nijak omezeno.
• Umí BBCode tagy: [b]tučně[/b], [i]kurzíva[/i], [s]škrtnuté[/s], [code]kód[/code] a označování odkazů.
• Všechny kategorie kromě Písečku jsou jen pro schválené uživatele. Pozor - za spam nebo nevhodné zprávy Vám bude zrušen účet.

Přezdívka:
Heslo:
Text:

27.05.2014 (15:51:02)  K # IP X
.:
Antidot dnes úspěšně internetově abstinuje, nebo mu šéf v práci změnil v počítači heslo.....**37
27.05.2014 (16:44:39)  # IP X
loučák:
to by člověk neřekl, co všechno taková hromada Ni-Cd článků krom nastartování lokomotivy dokáže **37
27.05.2014 (16:46:16)  # IP X
RBMK (web) :
Já nastartoval lokomotivu 8 baterkama z autobusu...
27.05.2014 (16:49:55)  # IP X
loučák:
jo, ale tyhle jsou an to dělaný **37
27.05.2014 (19:24:17)  # IP X
d.mh:
baterky z busu jsou o ničem, frajeřina je tu lokomotivu nastartovat roztažením. **37
27.05.2014 (20:31:06)  # IP X
.:
Zkuste EMP bom"bu !!!**37
27.05.2014 (21:52:52)  # IP X
RBMK (web) :
tu hydraulickou bych roztažením nenastartoval, nemá přemostění hydroměničů.
Dieselelektrická taky nepůjde, sériový trakční motory jako dynamo bez překopání mašiny použít nejdou.
Elektrická jde roztlačit k nejbližší troleji**01 Dokonce snad i pro mytí jde pustit elektrika z baterek (pro elektroniku a řízení) do trakčáků, když projíždí myčkou.
Takže zbývají mechanické záležitosti typu prase a hurvajz.
Tam pokud není vzduch ani elektrika, tak nezařadíš a neroztlačíš. Pokud je vzduch, tak zařadíš, a roztlačíš. Volič směru na nápravě jde zařadit delším prknem, ale jak zařadit bez vzduchu předvolbovou převodovku, to nevim, a vymáčknout spojku bude taky docela mazec.
Jeden čas jsem se ve starých železničních strojích hrabal, ale z několika důvodů už se nehrabu (ve všem hledej lidi...), ale když by byla možnost, tak bych se rád zase k nějaké mašině dostal, bylo to fajn...
28.05.2014 (00:05:42)  # IP X
milan (mail) :
já si myslím, že pan . roztlačí i parní lokomotivu a ta poté zažehne kotel **02
28.05.2014 (08:33:03)  # IP X
.:
Nejšílenější je, když Gentleman roztlačuje Dámu, a ta má zataženou ruční brzdu, oba o tom nevědí, a přesto jí roztlačí. Připomíná mi to spojovacího náčelníka který si chtěl také vyzkoušet ruční dynamo na napájení RM-31. Byll to ambiciozní muž s papíry na hlavu a ytrénovanými svaly, a když zasedal do trubkového přípravku, chtěl jsem ho vyzkoušet z tělesné kondice, a dynamo jsem ztv. zaaretoval. Musím říci, že se prakticky popral z kovem, a téměř zvítězil, protože radiostanice opravdu dávala asi wat VF výkonu. Když mu došly síly, vyčerpaně prohlásil, že to není možné, aby to šlo tak těžce, a posléze páčku samostatně objevil. Dva dny pak chodil velice obtížně a jakoby nachýleně, a když jsem se objevil v jeho blízkosti, nepříčetně řval....**37
28.05.2014 (08:47:18)  # IP X
.:
Pokud by chtěl člověk ekonomicky využít Zeměkouli, točil by v létě motory lidskou Blbostí, a topil v zimě lidským Egem...**37
28.05.2014 (19:46:09)  # IP X
loučák:
tyjo, kolik paneláků by vytopil takovej antidot? No, asi hodně **37
28.05.2014 (21:16:03)  # IP X
.:
To je teda přímá, i na mne dosti impertinentní úvaha, v knize Fyzika lidské blbosti dělám ekvovalent Blbce v kilotunách TNT, protože výhřevnost Blbce, to by mohl brát jako komunitní diskriminaci.... **37

27.05.2014 (13:32:36)  K # IP X
.:
http://www.test-my-iq.com/cs-cz/?wm=CZ_adwords_ads

Dobré pro výběr pracovníků s pneumatickým utahovákem kolejových šroubů nebo sbíječkou. Jakmile máte IQ minimálně 160, okamžitě ještě na kurz pig-engliš, a jste v Byznysu.

Byznys má produkovat štěstí, a ne hromady peněz. / tvrdí zakladatel časopisu Forbes/. !!!**37
27.05.2014 (13:34:26)  # IP X
.:
28.05.2014 (08:48:33)  # IP X
.:
Hromadné objednávky pro akademické instituce jsou prej až o 15 procent levnější.**37

26.05.2014 (22:50:26)  K # IP X
Jimmy:
Někdo něco? Nabídněte rozumnou cenu. http://www.imgup.cz/images/2014/05/26/JoEY.jpg
1.06.2014 (14:44:06)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
bral bys vše za 150 kč? **13

26.05.2014 (20:06:18)  K # IP X
trojak29 (mail) :
chjo, tomu se člověk prostě nevyhne, deska je půl roku po záruce...
http://2imgs.com/2i/i/5383905d/6ae3a16343d0fbaa1738e462...
26.05.2014 (21:13:01)  # IP X
VroutekD (mail) :
Copak, elyty se ti smrskly na 1x1 pixel?
26.05.2014 (21:20:10)  # IP X
trojak29 (mail) :
Nafoukly se no...
26.05.2014 (21:47:44)  # IP X
VroutekD (mail) :
Asi to nebylo pochopeno, ale ten obrázek ti nefunguje. Nepoužívejte tyhle pojebaný hostingy sakra... **17
26.05.2014 (22:01:19)  # IP X
trojak29 (mail) :
tak jsi to mohl napsat normálně.
http://www.2imgs.com/ced6c1eb38
27.05.2014 (01:22:55)  # IP X
RayeR (web) :
Tak elyty se vymeni, horsi kdyz se vysere BGAcko...
27.05.2014 (16:48:25)  # IP X
RBMK (web) :
tyhle jsem ještě nafouklé neviděl, asi máš nějaké extra shitové.

26.05.2014 (17:39:24)  K # IP X
KG-84 message:
101010101010101010101010101000000010000110001010011110100011100100101101110110011010101111110110011011011101100110001000101000000000100110000010011110111011
26.05.2014 (22:40:41)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
01000001 01001000 01001111 01001010
01001010 01000001 01001011
01001010 01000101 ? **16 Přelož to :D
27.05.2014 (07:59:01)  # IP X
.:
2013002331 2100332002 2231002100 3312110021
2231003211 0012121003 1132320010 2131203323
1332121300 3211212103

**37
27.05.2014 (17:02:54)  # IP X
RBMK (web) :
58514220474255595220485a5620434552505646472c20434e575247204e204d4e454249524120494e4556472c204e472046522055594e46562048205a52
27.05.2014 (21:18:59)  # IP X
d.mh:
>RBMK
7a686d726620676220616e63666e6720707279723f203a51
28.05.2014 (08:36:43)  # IP X
.:
F1 2A 44 5A
88 F4 9B CC
58 G5 3A 77
22 97 E1 EE

**37
1.06.2014 (14:45:37)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
Trochu analogové ne?

26.05.2014 (12:37:06)  K # IP X
.:
http://www.novinky.cz/krimi/337356-straznik-v-praze-si-...

Teda tři mouchy z devítky jednou ranou, na to musel mít maturitu...**37
27.05.2014 (01:50:57)  # IP X
RayeR (web) :
Tak to se nepovedlo ani Manasovi z policejni akademie :)
27.05.2014 (07:52:35)  # IP X
.:
Pokud to taky občas pozorujete, ty policajti, to jsou chodící potenciální ozbrojený průsery. Pokud je to zřetelně označený uniformou, tak nic neříkám, ale co ta druhá polovina, co chodí ozbrojená, ale v civilu...**37

26.05.2014 (09:40:14)  K # IP X
Philips:
Vy jste tam byl?
26.05.2014 (09:43:08)  # IP X
toman:
Jiste ze, on byl vsude a vsechno zna, kde nebyl to vymysli. **04
26.05.2014 (10:00:55)  # IP X
.:
Ne, nebyl jsem tam, jen odhaduji. / Odhaduji opět správně ?/ **37
26.05.2014 (15:26:24)  # IP X
Pij:
27.05.2014 (13:24:57)  # IP X
.:
Dobrý dozorce chodí s vinklem mimo 90 stupňů. Mlátit pečlivé je radostnější činnost, než mlátit lajdáky.**37
27.05.2014 (20:35:10)  # IP X
Philips:
Nene, porota hodnotila dobře. Blikače s mcu nebyly **02
28.05.2014 (11:24:10)  # IP X
.:
Tak dostal jistě první cenu dvojřádkovej displej, a na tom blikalo:
VOLTE KARLA
DýMKU MíRU !!!

**37
28.05.2014 (11:49:05)  # IP X
Philips:
Náhodou, lidi tam měli krásné transceivery **04
28.05.2014 (12:01:29)  # IP X
.:
A když se strčil do BNC s nápisem 50 Ohmů metr, tak to ukazovalo 15 j -247 ? **37

26.05.2014 (01:03:40)  K # IP X
Philips:
Tak co, je tu ještě někdo, kdo byl na MČR včera v Olomouci? (Radioelektronika)? **01
26.05.2014 (09:16:40)  # IP X
.:
Měl ten blikač s mikroprocesory co vyhrál první cenu , ještě modré, a nebo už rudé leddiódy ?**37

25.05.2014 (21:39:42)  K # IP X
.:
Kdybych byl jako časopis Forbes, který uveřejňuje žebříčky nejbohatších, jenže uveřejňoval největší Blbce, co jsem v životě potkal, a chtěl bych být tzv. "objektivní", mohl bych dát Antidota pouze na místo třeba českého Kelnera nebo Bakaly. Billem Gatesem, a nebo "numerem ein in der welt "pro mne vždy byl, je a bude zemedelsky inžienier podporučík absolvent soudruh Vlado B. Uvažuji o tom, jestli právě povídka z vojenského prostředí, kterou jsem kdysi zaslal Branovi z něj skokem neudělala současného "ďábla", a abych se přiznal, ani bych se tomu nedivil. **37
25.05.2014 (22:38:39)  # IP X
toman:
No jestli jsem treti nejvetsi blbec co si kdy potkal, tak ti ten zivot nezavidim, pro mne si stary ulhany dedek ale ze bych delal rebricky.. . Treba az budu jednou v Praze, a podam ti do ruky u stoliku EB-420 tak muzeme hodit rec, teda jestli nevyventilujes ten hnev co dusis, a nepokusis se mne tou elektrodou bodnout. **37
25.05.2014 (23:03:55)  # IP X
d.mh:
Tak proto mají elektrody kulatý konce.. **02
25.05.2014 (23:07:26)  # IP X
toman:
On to na sobe znat sice neda, ale doma zuri jako maly harant, to bych spis mel vyrobit atrapu te elektrody z balzove spejdle, nebo byt originalni a udelat elektrodu bez zacatku a konce, jenomze to by mohl ten sikovnik takovou elektrodu scizit, uteci do ulicek Prahy kde by me setrasl, a na druhy den se to pokusit patentovat jako elektrodu nekonecnou. **03
26.05.2014 (00:21:01)  # IP X
d.mh:
Nekonečná elektroda, to už existuje. Co vymyslet elektrodu s nerezovým jádrem a obalem z balzy? **37
26.05.2014 (00:49:21)  # IP X
toman:
To je k nicemu, kdyz chci varit drevo tak pouziju rovnou elektrodu bukovou pro tvrde, nebo lipovou pro mekke dreviny. **37
26.05.2014 (08:07:42)  # IP X
.:
Třetí největší Blbec v mém Forbesu samozřejmě nemůžete být, to byste se značně přecenil, určil jsem Vám místo třeba Bakaly. Před tím už se musí dát také velké "B", ale zdaleka nedosahujete výše Velikánů. Blbec " numero zwei in der welt" byl pro mne opět Váš krajan, Jožo P. Blbcem numero ein in der welt nemohl být jen proto, že neměl akademické vzdělání jako Vlado B. Měl však místo toho něco jiného, naprosto bezkonkurenčního, a to jsem všichi uviděli hned napoprvé ve sprchách. Ač malý muž s výrazen m raněného vrabce a váhou 45 kilogramů, od pasu mu viselo cosi jako dělnická ruka, jejíž pěst opovážlivě škrtala o jeho kolení čéšky. Když to viděl důstojník, který nás do sprch doprovázel, užasl, a okamžitě mu dal nesmazatelnou vojenskou přezdívku MVVP, slovensky MVVK. / zní to skoro jako indiánské jméno: Malý Voják s Velkým Ptákem/. MVVP , jinak naprosto nenápadný většinou funkčně zpočátku OZH /operátor zahnědlých mís/ měl jako druhou životní lásku kromě té v trenýrkách, svoji uniformu. na přízahu si ilegálně vyžehlil svoji lodičku / pokrývka hlavy/ tak, že připomínal amerického seržanta, řízlého velitelem skupiny Volksturmu. Jako první z odvedenců dosáhl hodnosti slobodníka. **37
26.05.2014 (08:27:46)  # IP X
.:
MVVP se nezapomentuelně separoval od mužstva již při přísaze, kdy za ním do kasáren z jeho rodné vesnice přijelo asi pět obrovských koňmi tažených cikánských vozů taženými koňmi , s plachtami, ověnčených bílými květy, a naplněnými tou vesnicí. Osazenstvo vozů a zřejmě ikoně byli totálně ožralí, a když u brány porazili samopalníka na stráži, a vjeli do kasáren, prakticky se ujali velení. Situacef gradovala, když se mezi nimi objevil Jožo B., a na zádech ho k zemi drtil na řemenu přes rameno přehozený těžký kulomet. Jožo ukradl v nastalém zmatku klíče do skladu, a stal se talk mezi ožralými venkovany i koňmi z nichž asi polovina se válela již skoro bezmocně na trávníku před velitelstvím, skutečným numerem ein in der welt. Situace začala být kritickou, když Jožo B. sundal kvér z ramene, postavil ho na trojnožku, a chtěl si s venkovany zastřílet. Všichi se divili, že když se to mačká tak to nic nedělá, a najednou někdo přišel na to, že jsou k tomu nutný ještě asi pásy s náboji. V tu dobu se všichni důstojníci již zabarikádovali ve zbrojním skladu, a asi dvě hodiny úspěšně odráželi útoky, než se všichi útočníci opili tak, že už nemohli ani chodit. Akce skončila v šest večer, kdy byla na vozy naložena všude rozházená bezvládná těla páchnoucí akloholem, a vozy nikým neřízeny, disciplinovaně odjely, protože koně vystřízlivěli dřív než vesničané, a spolehlivě znali cestu zpět do vesnice. V sedum večer se sešel krizový štáb, a převzal opět kasárna do svého velení..... . **37
26.05.2014 (08:57:04)  # IP X
.:
MVVP brzo zjistil své přednosti v kasárnách, a i když ho všichni místní přihřátí se sykáním nedobrovolně museli respektovat, i když ho jinak naprosto zavrhovali, protože byl sice mladý a opálený, ale nebyl "krásný", ujala se ho stodvacetikilová podpraporčica, B.N., náčelnice místní finanční správy, a uvedla ho do společnosti v podsatě na štáb pod přezdívkou "Džigo". B.N. byla rezolutní příslušnice ČSLA, a upoutala mne / ne fyzicky !!!/, když se jednou objevila s nějakými papíry v rukou na buzeráku mezi mužstvem, cvičícím s bezzákluzovými kanony. Jeden z nich, který ji vadil v cestě, uchopila za držadlo vepředu na hlavni ráže 82 mm, a smýkla jím asi o devadesát stupňů s výkřikem: Do Boha, dajtě ten kokot do piči, veď němohu proisť.....Stoupl jsem si tenkrát do pozoru, a začal hlasitě tleskat. Když se na mně se zájmem podívala, přemohl jsem strach, vystoupil z hloučku čistících hadry kola od bláta, a políbil ji ruku, čímž jsem se u Ní stal během okamžiku numerem zwei in der welt, a musel se pak před ní rafinovaně schovávat. Pokud jsem nebyl nalezen, funkčně zaskočil MVVP, a druhý den vždy na nástupu vypadal mírně strhaně, a nadpraporčica B.N. naproti němu velmi spokojeně. MVVP bylo krajně nesnadné nějak "fyzicky konkurovat"... **37
26.05.2014 (09:01:59)  # IP X
.:
Ukázky textu pocházejí z jedné z mých knih, které nelze vydat v socializmu ani kapitalizmu, protože je to prý všeobecná potupa Státu, Národa, příslušníků různých národnostních skupin, i jeho Armády. Bohužel, pro pravdu se všichni nejvíc zlobí......
26.05.2014 (09:14:14)  # IP X
toman:
TL;DR. **37
26.05.2014 (09:18:03)  # IP X
.:
Fakt, asi jsem to i s tím Bakalou přehnal...../ zkuste něco svého, národního.../.**37
26.05.2014 (09:29:51)  # IP X
.:
Svět degeneruje. Už ani ti opravdoví Blbci nejsou to, co kdysi. Kdysi to mělo úroveň, dneska to nedovede ani kopírovat, natož vymyslet něco originálního. Vzopmínám třeba na zemedelskeho inženiera podporučíka soudruha Vlada B., jak ještě jako diesatnik s pořadovým dupáním, které zahájil již 50 metrů před kasárenskou bránou, a děsil tak nic netušící lidi na ulici, vpochodoval do areálu, a všichni hned věděli, že to není jen obyčejný Blbec. Nadpraporčík B.V., který měl tehdy službu u vchodu narazil zděšením svou veklou hlavou o rám okýnka, když ho uviděl, zasalutoval mu bez čepice, přihnul si v tu dobu nezvykle dlouhý hlt rumu, a zoufale poznamenal k vedle sedícímu radistovi: Proboha, kam ho asi dají. Prasata jsou vobsazený, v knihovně ste vy, kotelníka dělá potrestanej cikán, co ukrad baterie, to je jasný, že zase pude ke mně....A když se ozval před okýnkem opět pořadový dupot, vykřiknul zděšeně:

Proboha, on se vrátil.....

a zbaběle utekl pryč bez opasku s pistolí...**37
26.05.2014 (09:38:30)  # IP X
toman:
Jak to vidim Ja, tak tys na te vojne musel byt za hodne velkeho blbce kdyz te to takhle poznacilo, a jeste 40 let po tom mas porad potrebu presvedcovat nezainteresovane lidi o tom ze blbci jsou jini, nahodne slovaci, idealne cikani. Znam jednoho ozralu ktery slouzil u pohranicni straze, a hrabe mu z toho dodnes. Mate velice podobne charakteristicke vlastnosti: vek, lhat v kazde vete ikdyz to neni potreba, pochroumane ego, a propita hlava. **05
26.05.2014 (10:10:25)  # IP X
.:
Myslím, že k Vaší skutečné dospělosti Vám fatálně chybějí zejména ty dva osudné roky. Být starým ambiciozním dítětem které má doma třeba internet, ale přitom ještě nikdy nemuselo třeba umejt špinavej hajzl, posranej od kamarádů, to je tristní. Připomíná mi to třeba šlechtice bez tradice. Dost Vás z tohoto důvodu lituji, proto se Vám to snažím vysvětlit aspoň na praktických příkladech, ale zatím nula bodů. Netušíte ani, o čem je řeč. Tím mi to připadá smutnější. Pro společenské Systémy Engelsova typu, kde principem je naprostý přebytek vzájemně nahraditelné co nejlevnější námezdné pracovní síly jsou ale Blbci základním stavebním kamenem, to musím samozřejmě uznat, proto je před Vámi jistě skvělá perspektiva.....**37
26.05.2014 (10:16:48)  # IP X
.:
Zkuste jen ze srandy také něco vylhat. Něco oroginálního, ne proboha "balzové elektrody"./ Když jste dosud nic zajímavého nezažil, i když to není dnes nic výjimečného, máte aspoň něco jako fantazii, a nebo jste již v tomto oboru definitivně odumřel ?/...**37
26.05.2014 (10:21:41)  # IP X
toman:
"Zkuste jen ze srandy také něco vylhat." Sikovne maskovane, ale ne diky, padat na tvou uroven nehodlam. Taky si protirecis, protoze jestli vyznamem tech dvou roku dospelosti bylo umyvat hajzly, tak tebe se to netyka a si taky porad dite jenom o hodne starsi nez ja, protoze jak si sam rekl, jinak ti ani ego nedovoli, velky vynalezce hajzly nikdy nemyl protoze umel montovat satelit. **03
26.05.2014 (10:33:43)  # IP X
.:
Představte si, že třeba sedíte na politickém školení, lektor s akademickým titulem a specializací "dojivost krav" má nejen nemelodický hlas, ale nevědomky prezentuje kraviny, a ani nemluví řečí jako Vy, a tak usnete, a znenadání dostanete hovnem. Skutečně, neuvěřitelné se stane realitou. Prostě, odepne si opasek, sáhne do kalhot, a už to letí. Má tam toho ještě zásobník.....
Odpoledne to sepíšete na papír, nazvete "Magické kuličky ..." uvedete hodnost, titul, a zašlete to do soutěže armádní literární tvořivosti "Zlatý palcát". Za dva měsíce přijede znenadání kontrola, uspořádá skoro stanný soud, nakonec ji naloží zlitou pod obraz do gazu, a odvezou zpět na velitelství. Večer je uspořádán nástup, kde se hovoří o ideologické diverzi, vedené tím, že prej dva inteligenti po sobě házejí s prominutím hovnama. Jeden z těch inteligentů vystoupí, a řekne, že "on hovnem jen dostal" Načež politruk vyskočí metr dvacet, a rozdupe v hnutí mysli svazek papírů, který držel v ruce, kanadami po buzeráku. Když se všichni rozejdou, zdvihnete kus podupad ného papíru, a čtete: Magické kuličky zemedelskeho inžiniera podpor. abs. V.B. Povídka z vojenského prostředí.....a dále je na popsaném papíru otisknutý podpatek kanady...

/ Házíte hovna, a nebo jimi jen dostáváte ?

Zkuste o tom popřemýšlet, sice to bolí, ale je to užitečné. Nebo"je to užitečné, třeba mi to tak jen připadá.../.**37
26.05.2014 (10:45:38)  # IP X
toman:
No vasku, musim uznat ze jsem se nechal unest. Slo mi o to te vyprovokovat tak aby te vyhodili z hlavne, to se i stalo, a ikdyz mne bavilo te nasirat az do bodu kdy si zahodil svou moresu 5-ti maturitniho vynalezce ktery praci zadava nikoliv dostava a nadaval si jako obycejny smrtelny hlupak, tak uz te tady necham tvym fantazim. Jednoduse receno je to uz nuda. **32
26.05.2014 (10:58:11)  # IP X
.:
Vždy jsem Blbcům chtěl dávat co nejjednodušší otázky, ale zřejmě je všechno pořád příliš složité.Nechte mne tady, vezměte si zase tu svou elektronku, a vyřešte konečně ty "své" nešťastné emise... **37
26.05.2014 (11:19:00)  # IP X
loučák:
Jen jsem se zeptal na Ni-Cd články a zbaběle bez odpovědi utíká **37
26.05.2014 (11:33:54)  # IP X
.:
Když jsem byl malý, chytili jsem vždy na vesnici o prázdninách krocana, zavřeli mu ocas mezi vrátka, a na druhý straně kamarád mu ukazoval červený trenky. Krocan byl vždy tak soustředěný na ty rudý trenky, že si ten ocas utrhnul. Když byly všichni krocani bez ocasů, zrovna bohužel končily prázdniny. Ten krocan ale nikdy neutek, a vždycky ty svý rudý trenky hledal, i když už byl bezocasý.....

Ty NiCd akumulátory neudržujte, všechny akumulátory se údržbou jen rychleji zkazí. Trvanlivosdt akumulátorů je dána součinem počtu v nich použitých kurvítek, a aktivnosti údržbáře. Zkuste Liony, vydrží léta a i když jsou dražší, jsou lepší......**37
27.05.2014 (16:52:01)  # IP X
d.mh:
Pak tam jednou zavřeli tebe a taky jsi skončil bez ocasu... **37
27.05.2014 (21:02:06)  # IP X
.:
Citlivka na červené trenýrky ? Co modré leddiody ?**37
27.05.2014 (21:20:52)  # IP X
d.mh:
Jo, to taky. **37
28.05.2014 (11:00:33)  # IP X
.:
Když jsem podrobněji studoval svého výšeuvedeného dávného Billa Gatese ve forbesu Blbosti, zjistil jsem, že přišel z psychiatrie. Sice jsem to tak nějak tiše předpokládal, ale prozradil mi to pak jednou saniťák. Při ukončování jeho důstojnické školy prý dostal k velení četu jeho krajanů. Když dal povel "pozor !!!". jeden z nich prý ležel u děla v trávě, cucal stvol , a rozč šafně mu zleže poradil, aby "šol jobať svoju mať"..."Billy Gates" prej tehdy náhle zblednul, a upadl na zem. Odvezla ho sanitka. Nejdřív na ARO, pak na psychiatrii. Dostal prej zakázáno "nosit zbraň ", a nabídli mu modrou knížku. On se prej rozplakal, a podepsal jin m tam reverz. A tak jsme dostali nového "ideologického náčelníka". Ježyšmarjá, jak já jsem se snažil, dostat zakázáno, nosit zbraň, abych se s tím železným krámem nemusel furt tahat, a kolik bylo dalších, a nikdy se to nikomu nepodařilo... / Dnes takový člověk dělá třeba revizního technika./..**37

25.05.2014 (09:14:12)  K # IP X
.:
Včera jsem jel odpoledne autobusem ke kolejím VŠCHT, kde poblíž bydlím, a s hrůzou poslouchal dvě vysoce feministické mladé slovenské studentky, jak spolu vědecky hovoří o spektrofotometrii. Moderní školství nám chrlí novou ambiciozní inteligenci, a člověk jen trne, až se s tím jednou setká třeba v nemocnici, a bude to skutečně potřebovat. Když rozmluva, kterou je neslušné poslouchat dosáhla vrcholu, a my jsme naštěstí vystupovali, řekl jsem své manželce: Marry, musime tiež zkalibrovať naš spektrofotometr, čo mame v kůpelni, a na záchodě, kůpila si tetrahydroximetyltrioxikarbofurán ? Jedna z feministek se pak tak rozčílila, že jí vypadly odkudsi z minisukně menstruační vložky. Jak se zachovat? Dle profesora Gutha Jarkovského, ceremoniáře profesora Masaříka, má třeba muž, omylem vstupující do sprchy, kde je nahá žena, řici: Promiňte, pane, a vzdálit se. Zdvihnul jsem tedy menstruační vložku, a podal ji té studentce s týmiž slovy. Když ztrnula jak Lottova žena, a já naprosto nehýbal obličejem, a držel ten kousek papíru v ruce jak předmět doličný, autobus propadl ve výbuch hysterického smíchu. Ona feministkla se pak rozpřáhla, ale k mému zklamání dala facku jen vedle stojícímu o hlavu nižšímu studentíkovi, až mu z ruky vypadl mobil. Jak byste se zachovali Vy, dle dnešních moderních pravidel společenského chování, a mezi inteligenty ???**37
25.05.2014 (10:59:48)  # IP X
Oberon:
**02
25.05.2014 (11:07:07)  # IP X
toman:
Zachoval bych se tak, ze by jsem nevymyslel historky s nechutnym podtonem, odesel bych treba na novinky a uz tu nepsal, ty zkalibrovat. **01
25.05.2014 (12:23:31)  # IP X
.:
Když jsem viděl ty dvě feministky, zpočátku jsem si myslel, že jsou to dva Antidotové. I po tom psychickém výbuchu jsem si nebyl jist, že ta s těma vložkama nebyl právě těma vložkama maskovanej chlap...**37
25.05.2014 (12:40:48)  # IP X
.:
Jinak tam píšu "zkalibrovať " a ne zkalibrovat. Chtěl jsem, aby mi porozuměly, a nebo porozuměli, ať už to bylo cokoli...**37
25.05.2014 (12:49:56)  # IP X
.:
Když už jsem u Guta Jarkovského, myslím, že mi kdosi vyprávěl, že jednou po deseti pivech vběhl omylem na dámské WC, a protože zpoždění několika milisekund by bylo kritické, vběhl do kabinky, a něco tam osprchoval. Když se ozval zuřivý dámský opilecký křik, vzpoměl si právě na Gutha Jarkovského, a řekl, zapínaje si kalhoty, Promiňte pane....**37
25.05.2014 (14:18:36)  # IP X
.:
To zase není nějaké znemožňování Antidota, jen mu ukazuji, že je sice nadměrně ambiciozní, ale zcela nezkušený a navíc mu chybí jako rozhled tak tzv. "charizma". Proto kdyby někdy i náhodou vyprovokoval výšeuvedené rozhovory, tak je to dobrá rada, aby neskončil jako ten malý student, a nemusel si pak někde pracně pudrovat modřiny v obličeji, a nebo vyměňovat displej u mobilu...**37
25.05.2014 (15:41:46)  # IP X
toman:
Ani jsem necetl tuhle snuzku sracek, jenom koukam na plosny obsah, a typicke postupne napady, neco jako spozdovaci linka, ktere nadvazuji jeden na druhy, ale ve skutecnosti nemaji nic spolocne, treba kdyz se mluvi o vykonovem elytu, a po 5-ti prispevcich samomluvy je tema nekde kolem duvody farby pomerance.

Uz by si ze sebe mohl prestat delat blbce, ale jestli na tom trvas.. z posledni doby se mi strasne libilo, kdyz jsem podpichoval ohledne prototypu za 20 minut a poptavani dalsi prace, jak si ihned vybuchl, jako nevykonovy elyt ve vykonove aplikaci, a zarval: Ty debile! Ja praci zadavam, ne dostavam. **03
25.05.2014 (15:43:09)  # IP X
toman:
Ououou po tvem vzoru se rychle doplnim v dalsim prispevku, ze ten nervovy kolaps nasledovany kricenim nadavek na mou hlavu byl spojen s tim ze nevis pojmenovat zarizeni na lisovani kabelovych ok, mechanicky pripravku. **01
25.05.2014 (16:23:10)  # IP X
loučák:
zařízení na kabelová oka 240mm2 se jmenuje autogen(nebo PB hořák) a trubičkový 4mm cín. Prostě mě to zapájený očko přijde mnohem stálejší dlouhodobě. Když se ti do lisovaného spoje dostane nějaká sračky, tak to vyhnije a taky se to těmi 1100A utaví časem **37
25.05.2014 (16:25:45)  # IP X
d.mh:
a když se ti do libera dostanou nějaký sračky, tak ti taky schnije. nebo ne? **02
25.05.2014 (16:28:31)  # IP X
toman:
Boze ty uz nepis, jenom vice znevazujes tady vaska, kdyz vidim jak je v te antidot alianci s tebou a dr. housem tak pochybuji o jeho rozumu, nikoliv zdravem to uz vim. V zivote jsem v energetice nevidel letovane oko, a je k tomu velice dobry duvod, to ale debil jako ty nepochopi, to je uz taky znamo. Jinak vetsina VYKONOVYCH kabelu je z hliniku, nebo jsou ruzne speciality jako stribrena med a pod. to se taky letuje cinem? **37
25.05.2014 (16:31:55)  # IP X
toman:
hop hop hop rychle dalsi prispevek po sobe, abych se priblizil mistrovi 5-ti oboru sedemu... nechces jit prezentovat to letovani ok na elektrika.cz? Myslim ze zdejsi osazenstvo vcetne mne samozrejme, uz tvym vizionarskym myslenkam nestaci. **37
25.05.2014 (16:41:10)  # IP X
Pij:
A teď 143 ze Strahova a zase povykládat. **37
25.05.2014 (21:14:34)  # IP X
.:
Teda pozor na to hop, hop, hop, ať zase nevypadnou Mistru elektriky vložky. **37
25.05.2014 (21:39:06)  # IP X
loučák:
jo ty bys k TP motoru vedl hlínu? Aha, no, tak to musim napsat do každého depa, aby tě hnali sviňským krokem od jakékoliv mašiny, když tě u ní uviděj. Jinak ta 240mm2 lanka jsou pro IP i TP motory jsou upleteny z pocínovaných drátků, to se pájí lehce. A zkrátka v tom motoru je třeba 120°C, je na ty očka velký mechanický namáhání a 1100A je taky solidní proud, takže já v tom lisování nevidim nic zázračnýho **37
25.05.2014 (21:43:33)  # IP X
loučák:
jo, když se do libera dostanou nějaké sračky, tak mu shnije kastle, ale to není jak filcka co se rozpadne, když jí shnije kastle, to má totiž rám a dokud ta kastle za jízdy neupadává, tak ať si hnije jak chce.
Od antidota očekávám rady jak udržovat 150Ah Ni-Cd články a jiné auto než libero vyhovující mým požadavkům **37
25.05.2014 (21:45:27)  # IP X
.:
Pokud by člověk chtěl být tzv. "impertinentní" /wikipedia, nalézt správný význam !!!/, řekl by, že když se začne Mistr elektriky s prominutím srát do automobilových čerpadel, přestává legrace, a začíná jít o veřejné ohrožení. **37
25.05.2014 (21:49:37)  # IP X
d.mh:
Jaký zase čerpadla?
25.05.2014 (21:55:33)  # IP X
loučák:
pane tečka, je to daleko horší. On by chtěl k TP motoru (tzn. je na tlapovým ložisku přímo na nápravě, takže ty kabely co k němu vedou z lokomotivy se pořád hýbou za jízdy) cpát hliníkový kabely. To je teprve veřejné ohrožení **37
25.05.2014 (22:21:33)  # IP X
toman:
Kdo tady mluvil o nejakem pohonu vlaku? Vy dva ste se nasli, jeden ma 17, druhy 65, ale hlavou jsou na tom stejne, dute oboje. Jak se rika, vrana k vrane seda, a v tomhle pripade je to pro tu sedivou vranu dost ustuda. **03
25.05.2014 (22:31:35)  # IP X
.:
Uklidněte se, a napište:

www.feminsitky.com

Ovšemže. Jaképak fraky? Černé....**37
25.05.2014 (22:52:33)  # IP X
loučák:
já jsem mluvil o pohonu vlaku a tys stále neodpověděl na otázky **37
25.05.2014 (23:00:21)  # IP X
toman:
Ani neodpovim, to tvoje libero je zde uz jen take tiche bzuceni trivalce z dalky, clovek se nesmeje, mne ucili nesmat se retardovanym protoze za to nemuzou. **37
25.05.2014 (23:07:13)  # IP X
d.mh:
>loučák
To není obecné ohrožení, to je průmyslové kurvítko. **37
26.05.2014 (05:08:47)  # IP X
loučák:
Jak se to vezme, kdyby ty kabely upadli zrovna když by někdo ležel na kolejích, tak ho to každopádně zabije, jinak máš pravdu, že v ostatních případech je to jen kurvítko.
Ale co ty Ni-Cd články? Mlels tu, že tečka neumí poradit, a když jsem vytáhl jedno z mnoha užitečných témat, tak jsi na to do teď neodpověděl. Trefa do černého? Nejspíš ano! **37
26.05.2014 (06:36:05)  # IP X
d.mh:
Když tě v nějakých 100 kmh trefí kus kabelu, tak je celkem jedno jestli je z mědi nebo hliníku.
26.05.2014 (08:40:24)  # IP X
.:
To bych teda považoval za dezinformaci. Ten měděnej kabel v tý rychlosti 100 km by dal asi daleko větší "facku"...**37
26.05.2014 (09:35:49)  # IP X
.:
Antidote, nahoře píšete psychologicky atraktivní výraz:

"..nechutný podtón...."

Zkuste to definovat...

**37
26.05.2014 (10:13:14)  # IP X
.:
Nevymyslel nakonec ten výraz "nechutný podtón" Váš šéf v rozvodně ? Připadá mi to od Vás totiž podezřele intelektuální.....**37

24.05.2014 (21:56:54)  K # IP X
loučák:
Počkat, proč by se to nemohlo letovat? Teče tím 1100A a ten motor je docela solidně vyhřátej a jde to tak nevim, proč by se nemohli letovat očka i jidne v příznivějších podmínkách než v motoru? Samozdřejmě olovnatým cínem **37
24.05.2014 (22:27:46)  # IP X
toman:
Samozdrejme, proc bi ne, ale spiz bich to letoval nerezem. **37
24.05.2014 (22:51:55)  # IP X
RBMK (web) :
a já natvrdo
25.05.2014 (06:33:20)  # IP X
loučák:
Dobře, antidit to může vařit nerezem, ale pájením na tvrdo bys utavil kus izolace, takle kdyz se to pájí opatrně autogenem a olovnatým trubičkovim cinem, tak ta izolace je necelej centimetr od očka a nic se jì zásadního nestane, jen malinko změkne při pájení **37
25.05.2014 (11:01:10)  # IP X
Oberon:
RBMK: nevím proč, ale od určité doby co jsem se něco dozvěděl, v tvých příspěvcích vidím určité narážky... **02
25.05.2014 (12:34:17)  # IP X
.:
On řekl mi, že"s u něj byl,
a mluvil o mně s ním,
Ona mi měla velmi v zlé,
že plavat neumím.....**37

23.05.2014 (22:27:00)  K # IP X
loučák:
A včera v tom větru táta udělal na liberu spotřebu 6,3l/100km na dálnici. Proti větru za kamionem 10m a zpátky po větru to jelo skoro samo, takže ono to má solidní spotřebu i mimo město, jen tak, aby sis nemyslel, že tvé BMW za něco stojí **37
23.05.2014 (22:33:25)  # IP X
Dr. Doktor:
**03
23.05.2014 (23:50:50)  # IP X
Kryštof Harant:
To je teda machrovina... My máme s autem, které je pro naši potřebu daleko, daleko praktičtější, než nějaké libero, spotřebu cca 0,055mm^2, i méně. To s liberem opravdu netrumfneš.
24.05.2014 (00:32:44)  # IP X
toman:
A co kdyz nejede kamion nebo protivitr? Odstavite na krajnici a pockate? **02
24.05.2014 (06:23:42)  # IP X
loučák:
když nejede kamion, tak je to přes 7, ale za 2 sedačky a 2000l zavazadlovýho prostoru to stojí **37
24.05.2014 (09:53:31)  # IP X
Dr. Doktor:
Pokud je tvým úkolem stále více znemožňovat Libero a dělat z něj parodii na auto, tak se ti to daří.
24.05.2014 (21:22:28)  # IP X
loučák:
znáš jiný podobně malý auto, co má 2 místa a 2000l prostoru a dá se do něj naložit 600l nebo 1000l plastová nádrž, taková ta hranatá PE s výpustí na chemikálie? **37
24.05.2014 (22:23:34)  # IP X
toman:
Takovych aut znam min. 5 hned z hlavy, tak co dal? **01
25.05.2014 (06:38:40)  # IP X
loučák:
Zahrajem si na škrtanou. Vyškrtni ty co nemaj allrad, pak ty co jsou širší jak 1,5m a pokud ti něco zbývá, tak vyškrtni ty conemaj korbu nebo nemaj v techičáku uvedejch 6 míst. A teď se nám pochlub, co ti zbylo **37
25.05.2014 (08:58:25)  # IP X
.:
Já bych si dal fakt bacha, a nehádal se, alespoň ne s Mistry v oboru. Takových zná hned pět z hlavy, a kolik by jich ještě asi znal, kdyby se někam podíval, třeba do wikipédie !!!**37
25.05.2014 (11:10:04)  # IP X
toman:
Nemuzes byt mistr ve vsem vasku, ja vim ze mas 5 maturit... **37
25.05.2014 (12:28:52)  # IP X
.:
Někteří svářeči zejména z autodílen nosí i když mají v ruce kleště od nerezových elektrod, a vláčejí za sebou kabely, v kapsičce montérek hrsti zlatých propisovaček / většinou darované / a ovládají dokonale, téměř Mistrně slang svých zákazníků. Někteří zákazníci to ale nemají rádi, protože se s tím slangem, který zase převzali od svých šéfů nebo vedoucích, prezentují, a někdo v montérkách je v té jejich reprezentaci ruší, případně jim leze do zelí... **37
25.05.2014 (12:37:02)  # IP X
.:
Píšu to proto, že Vám pak dají za utažení šroubu nebo smrk nerezovou elektrodou o důchod míň, a to naštve, ne li přímo s prominutím "nasere"...... **37
25.05.2014 (12:43:00)  # IP X
.:
Znáte nějakou anekdotu svého šéfa, kterou se když tam samozřejmě není, můžete prezentovat před svými zákazníky, pokud Vás samozřejmě k nim pustí ?**37
25.05.2014 (13:51:35)  # IP X
Dr. Doktor:
A zase jsi ho znemožnil ještě více, gratuluji.
25.05.2014 (14:13:57)  # IP X
.:
Já nikoho neznemožňuji, jen bych spíše chtěl slyšet tu šéfovu anekdotu. Když člověk vypráví anekdoty svých šéfů je to charakterističtější než vyplněný dotazník "A" na psychiatrii...**37
25.05.2014 (16:07:17)  # IP X
toman:
Ja vim ze si genialni vynalezce s 5-ti maturitami, ale Doktor reaguje na loucaka, tebe ignoruje, jelikoz je solidni, a ty blbec. V tom co delam jsem si sefem sam, takze muzes brat to co pisu jako anekdoty a hrat se na psychiatra kdyz uz si na tu medinu nemel hlavu. **03
25.05.2014 (16:18:09)  # IP X
loučák:
a pořád némám odpověď, zase jen blbé kecy, už s tou svou nemocí něco dělej Antidote **37
25.05.2014 (21:21:06)  # IP X
.:
Nemoc zvaná nejnižší funkce v průmyslu jsou strašně podobné nejnižším hodnostem na vojně, na poště, a nebo u policajtů. Takový Velký Šéf, který velí pěti metařům, nebo elektrikář, který kontroluje po cikánech zásuvky, to je horší než deset piv, někdy možná i jen pět. Člověk, který má v hlavě nasráno, tam vegetuje jako ryba ve vodě. Zkuste tu anekdotu Šéfa, ať je tu v neděli večer sranda...**37

23.05.2014 (21:03:11)  K # IP X
loučák:
abyste měli veselejší víkend, tak dneska se mi při pracech na trakturku malem povedl úraz, když kolem mě proletěl ráfek 4,5x14 **37
23.05.2014 (21:05:33)  # IP X
loučák:
soustružil jsem ho na 224ot. a zapoměl jsem ho dotáhnout. Ale tak 5min. to šlo, pak vyskočil, zlomil nůž a vesele letěl **37
23.05.2014 (21:09:17)  # IP X
loučák:
23.05.2014 (21:23:56)  # IP X
milan (mail) :
proč si ho soustružil?
23.05.2014 (21:33:57)  # IP X
loučák:
mě nešli ujebat majzlem ty zbytky na bodových svárech. Vzít to flexou bude jistější **37
23.05.2014 (21:40:00)  # IP X
.:
Když to syčí kolem, tak je nutný zatáhnout břicho. Daleko lepší je dvacetikilová bruska, u který upadne zkraje matka, ona spadne na zem, zahrábne, doběhne ke stěně, vyšplhá se po ní nahory u, tak m odskočí od zdi, a dopadne mezi stroje. Jednou jsem to zažil, a udělalo to na mne velký dojem. Vždy je nutno vzít v úvahu, že n-Blbců, n2 průserů, a zařídit se podle toho nejlépe jako ve válce...**37
23.05.2014 (21:53:01)  # IP X
toman:
Jeste ze nemas dlouhe vlasy jako treba Radek, to by si mohl uz zitra byt na drsnem svete v sekci hnus. **04 Tvoje strojirenske zrucnosti davaji dobry zaklad vzniku zabavy u toho traktoru, jen trochu pridej, puvodne si blabotal ze do jara to musi byt, uz je leto. n-blbcu, n2 problemu? To je zajimava krivka, 1 blbec, 12 problemu.. to nesvede ani loucak. **37
23.05.2014 (22:25:03)  # IP X
loučák:
Právě že ty strojírenské zručnosti ještě nemám, ale až budu stavět třeba 4. elektrotraktor tak to bude lepší. No mělo to už 2 měsíce jezdit, ale zas na druhou stranu aspoň už to má malinko tvar **37
23.05.2014 (22:29:08)  # IP X
loučák:
a nevim jakou zábavu myslíš, když se IGBT rozletí na sračky, tak se nic neděje, s tím počítám, vytaví se pojistky a je to **37
24.05.2014 (08:21:24)  # IP X
.:
Opakovací Blbec, to by bylo dobrý místo lvai do cirkusové manéže. Někdo z publika by něco řekl, a do konce představení by bylo o čem kecat. Pak by přišel krotitel, a Blbce by zahnal bičem do klece. Nebo spíš do bedny, aby se dala zavřít a ty kecy nebylo slyšet...Cirkusáci by mohli fasovat dvojnásobný vstupný, e ještě po představení u tý bedny trochu pootevřít dekl, a sledovat toho Blbce jak ještě pořád něco opakuje...**37
24.05.2014 (08:23:17)  # IP X
.:
Je diskutabilní, jestli v případě N opravdu velkých Blbců jako Antidot, není těch problémů již N na třetí... **37
24.05.2014 (11:46:26)  # IP X
RBMK (web) :
Bez takových bastlů by byla na světě nuda.
Já jsem jednou jako malý vyhrabal 3 kola ze dřeva, z dřevotřísky zbouchal kokpit, nějak to zprasil dohromady (zatim bez zatáčení), vytáhnul na kopec a dal jsem se do pilotáže.
Pod kopcem jsem předním kolem najel do díry, kolo se rozpadlo na třísky a já si málem napíchnul tlamu na zbytky toho kola. od té doby jsem stavěl už jen motokola, kde podvozek už je vyřešenej.
24.05.2014 (12:36:11)  # IP X
.:
Otázka na Antidota:: Jak souvisejí dlouhé vlasy s kvalitou bastlíře ? Chtělo by to další odbornou přednášku, kde se jen vymění téma existence výkonových elektrolytů či nefunkčních elektronkových emisí za vzor holohlavého metrosexuála bez ponožek s ojetinou z bejzru. Pak již nezbývá, než hodit záhnědou.... **37
24.05.2014 (13:09:15)  # IP X
.:
http://forbes.cz/category/Predplatne

Je nutno dbát o svou úroveň. Stojí to jen čtvrtinu sociálních dávek, tak neváhejte !!!**37
24.05.2014 (21:46:09)  # IP X
loučák:
no ty jeho kecy, s Ni-Cd články ještě neporadil, tak ať to keca dom starymu.
Jinak přesně tak, RBMK má pravdu, dělat všechno pečlivě je nuda. Sice jsem se orosil, když to kolem mě svištělo s kusem nože z radeca, ale pak jsem se taky zasmál. Aspoň si z těch ráfků nemusim vybírat. Nebo když se trochu povolily brdy na vlečce u TKčka, s 6 metry syrovýho jasanu na vlečce ve sjezdu na sračkách. Sice to bylo hodně o nervy, protože být přimáčknutej pod převáceným TKčkem asi není fajn, ale nic se nestalo tak jsme se taky zasmáli, kdyby to šlo hladce, byla by to nuda **37
24.05.2014 (22:58:32)  # IP X
toman:
Nijak, ale dlouhe vlasy a nemehlo u soustruhu souviseji velice uzce. **37
25.05.2014 (08:08:30)  # IP X
.:
Znám i spoustu plešatejch Mistrů v oboru a navíc superinteligentních se zlomenýma prstama od paken na univerzálce. Jak je krásné vidět zřeba bezpečnsotního technika, který zkouší a dává jim razítka na papíry na hlavu, když mu znenadání při jeho instruktáži na dílně strhne fréza sako.a rozhází deset metrů kolem jeho zlaté propisovačky z náprsní kapsy...**37
25.05.2014 (08:16:04)  # IP X
.:
Změna diskuse o výkonových elektrolytech a jejich existenci na diskusi o bezpečnsotních předpisech proběhla nápadně, a ne nenápadně, což je chiba...**37

22.05.2014 (20:28:18)  K # IP X
staffy (mail) :
Zdravím, ako bakalársku prácu robím zvárací invertor na 140A - 2 switch forward.
Všetky fotky sú z tohto albumu:
https://plus.google.com/photos/110879269093265321205/al...
Problém je, že akonáhle pripojím hlavné napájacie napätie(silové, riadenie a budiče mi bežia z osobitného) tak na GATE-e horných mosfetov(drain stále na +300V) sa objaví nasledujúce zvlnenie - veľkosť zvlnenia je závislá len na veľkosti napájacieho napätia a nie na veľkosti výkonu.
[img]https://lh3.googleusercontent.com/kTxSySGNqbBNm30tUQJdv...[/img]
Toto zvlnenie nie je na spodných mosfetoch. Pracovná frekvencia je 100kHz. Skúšal som prehadzovať budiče medzi sebou, prehadzovať sekundárne vývody z trafa(gate-ového), iné trafo GDT som skúšal, stále to isté. Priebeh Uds na tom mosfete vyzerá takto.
[img]https://lh4.googleusercontent.com/-AqYPjXwnHjY/U347V9LN...[/img]
"Zdravý" pár mosfetov má takýto priebeh.
[img]https://lh4.googleusercontent.com/-j9bj4AGv9eE/U347YOyG...[/img]
Prakticky, som bezradný, vedúci na mňa momentálne nemá čas a čas sa kráti :cry:
V prílohe je .brd a .sch súbor z Eaglu a takisto návrh DPS a schéma v png. Ďakujem za pomoc.

http://leteckaposta.cz/940952165

Toto je priebeh na budičoch spodných mosfetov.
[img]https://lh4.googleusercontent.com/-_3tEcc2RYNA/U346TBx8...[/img]
22.05.2014 (20:52:59)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
Sice ještě nejsem tak zběhlý ve spínaných zdrojích jako tady zbytek osazenstva, ale co mě bije do očí je te hnusný průtah silového "-" pod tím trafem http://g86.imgup.net/dpsb19d.png To by šlo určitě nějak lépe vyřešit.
Déle máš podle mě dost dlouhé silové části.

A teď k tvýmu problému, podle mě tam máš moc parazitních indukčností a kapacit, pak ti to celý kmitá na určitém kmitočtu. Podle mě to souvisí s délkou silových cest, hlavně pak mezi tranzistory a trafem.

Pokud bych to teda stavěl já tak bych stáhnul špínací kmitoček někam k 30kHz a použil bych nějaký IGBT tranzistory.

To jsou ale jen mé názory na to, teď počkej až ti to zodpoví zbytek těch zkušenějších
23.05.2014 (03:00:48)  # IP X
RayeR (web) :
Este jedna vec, jak meris Ugs na hornim trandu? Mas plovouci osciloskop nebo jedes pres oddelovaci trafo? Over si jesi to meri opravdu co ma. Predpokladam, ze kdyz mas pusteny jen buzeni bez napajeni power railu, tak je to cisty na obou.
Docela mi to pripomina jedno moje mereni: http://rayer.g6.cz/1tmp/ugsstc.jpg
To vlnovaty je pochopitelne horni FET. Meril sem sitovym oscem s plovoucim vstupem. Vzhledem k te celkem neskodne amplitude sem to dal neresil a povazoval za naky artefakt parazitnich kapacit...
23.05.2014 (09:05:50)  # IP X
.:
Obávám se že již brzy přibyde ve vstupni í hale ve vitrince českého zastupitelství firmy Rhode a Schwarz další vypálený osciloskop, a další ironická cedulka "Tzchechen messen..."./Ty indukční ohřevy a svářecí invertory, to musí bejt pro ně vynikající kšeft jak z hlediska osciloskopů tak z hlediska analyzátorů rušení. Ještě bych koupil pro firmu nějaké akcie výrobců FETů a IGBT, ale to oni už jsitě mají zařízený..../.**37
23.05.2014 (09:25:48)  # IP X
staffy (mail) :
Mám dva toroidné transformátory zapojené sekundármi k sebe ako oddelovacie trafo a za tým mám autotransformátor, osciloskop je pripojený priamo do siete. Tie kmity by som neriešil, keby(podľa mňa) nespôsobovali toto:
https://lh4.googleusercontent.com/v6SmXUXNTANOGfuhMmAvK...

Napätie na DS horného trandu, dolný vyzerá takto:
https://lh5.googleusercontent.com/-biMQ6JHmq5w/U346yAZb...

Podľa mňa to vyzerá tak, ako keby sa ten trand chcel otvoriť.
23.05.2014 (13:24:27)  # IP X
Dr. Doktor:
Chyba v měření. Neexistující zvlnění
23.05.2014 (18:41:35)  # IP X
toman:
Ty se uz jen pro boha svatyho vseho neobavej nebo te klepne. Vystavce dominuje tva zarovka s fixem namalovanym R und S a dvouma draty kterou si meril ESR vykonovych elektrolytu v poslednim zamestnani, od te doby si neceknae na volne noze. **01
23.05.2014 (20:49:16)  # IP X
.:
Melete už z cesty, zkuste jednou poslechnout, jak jste kdysi psal, mé nejlepší rady, a běžte si lehnout....**37
23.05.2014 (21:42:14)  # IP X
toman:
Slabe na vsech frontech dedo, high-performance elyt mas prelozeny dole. Hledal jsem te v diskuzi na novinkach pod tim clankem, a nasel jsem, zajimave jmeno. **01 Tak co kdyby si tam zalezl uz navzdy? Ti solidni idioti tady co neumi merit staticke parametry elektronek te nepotrebuji. **37
24.05.2014 (08:06:35)  # IP X
.:
Na rozdíl od těch, jak píšete, "solidních" jste Vy ještě hloupý. To zamrzí, high-performance elyte, který neexistuje. A nejhorší je, když s tím člověk nemůže nic dělat......**37
24.05.2014 (13:42:51)  # IP X
Pij:
Abych to s tím elytem uvedl na pravou míru, jelikož to začíná být poněkud mystifikující a jelikož se to stává zdejším - jak je dnes populární říkat - buzzwordem... Jak jsem dole odkazoval na tu wikipedii s tím, že si to stejně nepřečte, tak to bylo samozřejmě úmyslně a chtěl jsem vidět, co se tady z toho vyvrbí.

Ten výňatek "the exact compositions of high-performance electrolytes are closely guarded trade secrets" je totiž ze sekce "Electrolyte", což není tečkův elektrolyt - který slovo elektrolyt chápe nejspíš jako elektrolytický kondenzátor - nýbrž se jedná o elektrolyt, jak je to slovo v češtině obecně definováno.

Co jsem od tomana čekal, že napíše, je spojení "high performance electrolytic capacitor". Prdněte si to i s těma uvozovkama do gůglu a ejhle. Všem nachytaným se tímto omlouvám. **37
24.05.2014 (13:52:45)  # IP X
.:
Téma bylo o proudovém testování elektrolytických kondenzátorů, a byla u toho i fotka. Takže bych váhal s tím, že by mohlo vůbec dojít k omylu. **37
25.05.2014 (08:11:10)  # IP X
.:
Takže jaké je Antidotovo "rezymé" ohledně těch výkonových elektrolytů? Existují, nebo neexistují .....?Aby to i ostatní věděli správně....!!! **37

21.05.2014 (19:27:53)  K # IP X
kapalda (mail) :
Zdravim
Čeká mě udělat maturitní práce z elektroniky a napadlo mě vyrobit interaktivní LED modul, něco jako je zde: http://www.youtube.com/watch?v=K4HRXa-GxIk
tak jestli by někdo neměl schéma ;)
21.05.2014 (21:20:34)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
Si to navrhni sám ne? Reflexní optočleny jako senzory a pár trandů kapáčů a odporů a měl bys mít vystaráno **04
21.05.2014 (21:31:06)  # IP X
antonicek (mail) :
"kapáčů" ?
21.05.2014 (21:43:53)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
engliš **07
21.05.2014 (22:12:14)  # IP X
antonicek (mail) :
pigengliš
21.05.2014 (22:39:32)  # IP X
kapalda (mail) :
myslím že moje vědomosti na to boužel fakt nestačí, kdyby jo tak bych si to navrhl ;) jinak šly by tam dát i fotodiody?
22.05.2014 (00:12:13)  # IP X
RayeR (web) :
Tak vetsi frajerina je to udelat bez fotodiod, ona LEDka samotna funguje totiz taky jako fotodioda, kera muze chvili svitit a chvili merit :)
22.05.2014 (08:32:38)  # IP X
.:
To jsem včera večer zkoušel, dá se to osvětlovat všechny jen jednou 820 nm odrazem. Zatím to blikalo bez zpoždění jen při pohybu ruky nad tím. Je to zřejmě novinka, na internetu jsem to dosud jinde nezaznamenal. Nějaký schopný zbývající šílenec zřejmě nemá ještě v hlavě dostatečně na..áno, a tak dovede vygeneropvat a vytvořit něco nového. Antidot už to má asi taky od půl druhý v noci na emisním prkně od peřiňáku, minimálně 500 led, ale pořád mu to nějak nesvítí.Všechny leddiody jsou přivařeny nerezem...**37
22.05.2014 (16:47:43)  # IP X
.:
Byla vyrobena jednak verze jak to má na tý youtube, a jednak verze, kde se používá hradlo 4069 jako snímač brumovýho napětí sítě, a na výstupu rozsvěcí ledku. Pak se tam nemusí dávat ty ledky, ale stačí jen natáhnout a vhodně přitvarovat drát s budicím střídavým napětím. ˇřídí se to taky přiblížením ruky . Vyjde to tak na složitost jednu desetinu.**37
22.05.2014 (19:23:25)  # IP X
kapalda (mail) :
Nedal by si mi prosimtě na tebe kontakt? Jinak pořád nějak nemůžu pochopit jak LEDka může fungovat i jako fotodioda ;)
22.05.2014 (22:02:13)  # IP X
toman:
Nemel a vyfot nam ty LEDky, takhle je to jen blaboleni stareho dvojcinaku tuzemak-pivo. **37
22.05.2014 (23:07:51)  # IP X
.:
Antidotovo blití bych překročil, v tuto pozdní hodinu to vždycky překračuje hranice, a už to má zřejmě i v nebo na botech. . Co se týče roho klipu na youtube, tak když si to zvětšíte, tak uvidíte, že tam má tři druhy diod. Jedny jsou tmavší, ty to osvětlují, další jsou matné, to jsou svítící, a třetí jsou čiré, to jsou fotoodpory. Při odrazu světla od ruky se spustí fotoodpor, rosvítí se led, a například vlivem vloženého RC za nějakou dobu zase zhasne. V tom co tam má jedna dioda rozsvěcí jen skupinu, dá se to ale udělat i tak, že jedna osvětlovací infradioda řídí všechno. Jiný nefotoelektrický způsob je použít fetový třeba 4069 který má na výstupu více ledek, kterése rozsvěcejí buď indukovaným síťovým napětím,a nebo elektrostatickým nábojem, a zpožďovací C je kapacita vstupu. **37
22.05.2014 (23:10:49)  # IP X
toman:
Bla bla bla bal bla balbla bla. Vyfotis to nebo budes kecat co te zrovna napadne? Jak se spousti fotoodpor ty mechanicky pripravku? **02
23.05.2014 (08:50:07)  # IP X
.:
Antidotovo Bal bla bla mne vždycky po ránu těší, i když je atypické, že tam dnes chybí "bal"...Protože je louže již úhledně nablita, nadchází nyní dobrá doba, v ní opět ještě uklouznout a vyválet se v té dobrotě.

Pomaturitní trojotázka pro úspěšné maturanty:

1- navrhněte a sestrojte RS klopný obvod s optickou zpětnou vazbou, který se nastavuje do jedničky /S/ optickým signálem, a resetuje / R/ signálem elektrickým .
/ obtížnost řešení 5 bodů/.
2- udělejte stejný klopný obvod, ale monostabilního typu.
/obtížnost řešení 10 bodů/
3- navrhněte alespoň jedno obchodně a technicky smysluplné použití .
/obtížnost 8 bodů/.

**37
23.05.2014 (08:51:27)  # IP X
.:
Ta výšeuvedená trojka je samozřejmě za 80 bodů. **37
23.05.2014 (09:42:12)  # IP X
.:
Že by již fungovalo mazání, a Antodot dnes vstal již v půl šesté ? Neuvěřitelné se stalo zřejmě skutečností. A nebo má nějakého pomocníka....? **37
23.05.2014 (17:17:05)  # IP X
toman:
Neprekvapive se nudne stalo skutecnosti kdy jsou tady zase jen debilni keci, a ledky nikde. Teda na to ze mas 5 maturit, a si cesky patentni kral mas dost divnou zalibu lhat frackum pres internet, loudat se MHD po meste, vysedavat v knihovne/hospode, a raz za pul roku spoceny stat u stoliku s lahvickami. Neco mi v tom tvem profilu nesedi dedo, nechci byt impertinentni, ale nelzes nahodou zase? Mne to muzes rict, hnedy koliku. **03
23.05.2014 (20:44:03)  # IP X
.:
Ježyšmarjá, zase keci... Co ty výkonový elity, už to máte přeložený do tý pig-englyš ?**37
24.05.2014 (08:12:12)  # IP X
.:
Protože zde nastalo na výšeuvedený dotaz jen standartní Antidotovo blití, což je tu obvyklé, navrhl bych další RS klopný obvod, který se nahazuje do jedničky na výstupu zapáleným zapalovačem nebo hořící sirkou, a do nuly se sfoukne. Nejedná se o vtip. Nápad je starý asi čtyřicet let, a šel konstruovat jíž s germániovými tranzistory. Obávám se, že zde bude v době mikroprocesorů působit jako nedosažitelná novinka.. ..**37
4.06.2014 (19:16:43)  # IP X
kapalda (mail) :
..

21.05.2014 (10:13:44)  K # IP X
.:
21.05.2014 (16:54:46)  # IP X
.:
Kde dnes absentuje Antidot, nedělá taky maturitu ?**37
21.05.2014 (17:44:30)  # IP X
antonicek (mail) :
A Vy mate maturitu? Podvadel jste pri ni?
21.05.2014 (22:03:15)  # IP X
.:
Kromě toho, že jsem třetí nejstarší vojín základí služby, tak mám maturit asi pět 2x elektro, 2x chemii, 1x srojárnu, nebo vlastně ještě šest, počítaje v to gympl, na který jsem chodil poctivě /??/ . Někoho to může překvapit, až šokovat, ale v šedesátých až osumdesátých letech minulého století bylo za studium při práci jeden den v tejdnu volna. Tak jsem vždycky seknul elektro - chem, čímž jsem měl teoreticky právo na dva dny, a samozřejmě tam nechodil, jen tak třikrát za rok udělal doplňovací zkoušky, a pak jen maturitu, na kterou bylo tejden volna jako příprava. Ty průmyslovky měly strašnou výhodu, že se na to člověk nemusel připravovat, občas si tam jen došel do kabinetu pro součástky nebo chemikálie, a získal spousty "vlivných" známých. Když v práci už moc syčeli, tak jsem to položil, a šel jinam. Idylické časy, které se už nevrátí...I když jsem se ani na maturity nepřipravoval, nikdy jsem neklesl pod dvě, jedině na tom gymplu na začátku, kde jsem šokoval nějkolik vyučujících, asi tak jako tady Antidota, a voni mně za to vojeli MČAF- 4-4-4-2....Z ročníku vypadlo ale asi pět lidí, bylo to tehdy značně vostrý, a dělat potíže bylo riskantní...**37
21.05.2014 (22:13:33)  # IP X
toman:
Tak to si v podstate genius, vsichni tady smekame. Vis co se rika o takovych co nemaji ani jednu z veci radne zvladnutou... Jinak chvastat se ze si mel jednicky na stredni, to mi pride zabavni, skus pak nekdy tu vysku, treba nejaky ten program celozivotniho vzdelavani pro seniory, to ani nebude tak tezke, pak poreferuj jak ty Acka svisti aniz by si se do toho doma koukal, takovych uz bylo. **37
21.05.2014 (22:20:05)  # IP X
.:
Já věděl, že Vás urvu od toho kanistru s brzdovkou. Už jste prostudoval Kameňáka 4, fazulovy kolíku ? Jaký byl dnes KOPR ?**37
21.05.2014 (22:36:13)  # IP X
.:
S těma vysokýma, nechci tady degradovat všechny, co to dokončili, ovšem tehdy již dokončením průmyslovky člověku vždy poklesl plat. Jinak o vysokou jsem se v práci pokoušel dvakrát, nechápu, jak tam někdo neudělá ani přijímací pohovor, zase jsem se nikdy nepřipravoval, a prostě hladce prošel, ovšem skončil jsem vždy v druhém ročníku. Zkoušky jsem měl všechny, ovšem vždy jsem se najednou octnul třeba v laboratoři radiotechniky, v chemickým skladu, a nebo v knihovně, a pak už si jen realizoval co se mi líbilo. Mnoho lidí odtud se na mně dívalo jako na absurdního jedince, ale většinou mi fandili. Mezitím jsem se dostal k ruským počítačům, pak, protože jsem potřeboval prachy, tak jsem zahájil v podstatě celostátní akci vynálezy zlepšovací návrhy, to bylo tenkrát podporováno dokonce zákonem, a člověk dostal i 17 procent z vypočítaných úspor, a když jsem měl konečně doma vlastní laborku, psal se zrovna 1988 rok, a já to zase položil, a odešel na volnou nohu, kde jsem dodnes....Když vidím dnes kolegy, se kterými jsem chodil na přednášky, tak jsou to strhaní rozvedení chudáci, a nebo někde něco kradou na hraně infarktu. Ovšem, mají vyleštěné ego, když se neopatrně zeptám, zda a jak se jim to vyplatilo, mlčí, a nebo na mne řvou jako Antidot...**37
21.05.2014 (22:47:52)  # IP X
toman:
Boze tak tuhle spoved ceskeho Billa Gatese si snad dam zaramovat, takhle skrade se klamat, ale co, je to tvuj zivot. .dojebanej. Jesli bych mel vypichnout nejvtipnejsi, tak tu celostatni akci, to se fakt povedlo, dik. **03
21.05.2014 (23:06:09)  # IP X
.:
Pokud byste chtěl vidět v praxi jaký jste Blbec, najděte si z těch časů noviny, zejména pak z let 80-90, nějaké katalogy z Brněnských veltrhů, kde jsem byl v roce 1984 první vystavující v podstatě soukromník, a podobně. Opravdu, fazulový kolíku, neměl byste žvanit o věcech, které neznáte, kdysi jste se s tím dokonce chlubil, a teď zase takovéhle žvásty. běžte už spát, a nebo prostudujte ještě jednou toho Kameňáka.... **37
21.05.2014 (23:34:57)  # IP X
Pij:
Tomane, mohu, pěkně prosím, obdržet ten korektní překlad pojmu high-performance electrolytes?
22.05.2014 (08:37:11)  # IP X
.:
Já bych to raději nechtěl vidět, spíš bych fandil souboji Antidota s Loučákem třeba v testu pravopisu pro 9.třídy základní školy. Nechci Loučáka nějak dehonestovat, protože vím, že není sice nějaký Shakespeáre, ale pravopisnou chybu typu Y/I jsem u jěj v textu zatím neviděl...**37
22.05.2014 (12:47:58)  # IP X
.:
O těch výkonových elytech už bych z opatrnosti moc nereferoval, protože by po nás mohl Antidot mrštit v hnutí své mysli tzv. "záhnědou". **37
22.05.2014 (12:53:26)  # IP X
.:
Termín "záhněda není ve wikipedii, ani se nedá ve významu, o kterém hovořím najít v Google. Existuje o tom povídka z vojenského prostředí, která se jmenuje " "Magické kuličky zemedelského inženiera ppor. Vlado B. Text této povídky byl rozdupán kanadami po buzeráku jedním podplukovníkem, zástupcem pro věci politické v kasárnách jednoho raketového útvaru, západního vojenského okruhu, střežícího tehdy naše státní hranice před imperialisty, kteří se pak stali za čas našimi vojenskými spojenci.**37
22.05.2014 (14:14:02)  # IP X
toman:
Ja jiste nebudu hledat nejake katalogy z Brna z roku 80. Jestli chces, odfot to, hod na mafro, jinak do te doby si jenom kecal a lhar, stejne jako s temi LED nahoru. Fotit tuzkou kreslene kraviny ti potize nedela, tak proc nevyfotis ten svuj perinak s diodami? Pics or didnt happen bro, nebo spis liar. **37
22.05.2014 (15:53:04)  # IP X
.:
Ono není příjemné, vidět že je člověk blbec, samozřejmně to nehledejte. Zkuste třeba taky tu vysokou, a když přijdete k pohovoru, tak tam prostě tomu zkoušejícímu řekněte, ať Vám ukáže diplom, že pak se k němu teprve přihlásíte, když uznáte že je Autorita, výkonový elektrolyte...**37
22.05.2014 (15:56:41)  # IP X
.:
Můj oblíbený Silvio Berlusconi říká:

No petting, just fucking !!

/ ukecaný emisní peřiňáku../.**37
22.05.2014 (22:22:18)  # IP X
Igi (mail) :
Náhodou si myslím, že pan Tečka má ze všech tady největší přehled. Nevím jestli je to narážkami ostatních na tečku, a nebo se sem chodí už jen pobavit apod. ale poslední dobou radí už jen samé ptákoviny. Je to poměrně škoda, má zajímavé nápady a zkušenosti. Jen jsem teda myslel, že VŠ má. Pane tečko nechtěl byste aspoň třeba jen v hlavní diskuzi radit korektně a dělat si srandu jen na písečku?
22.05.2014 (22:35:20)  # IP X
antonicek (mail) :
lgi, podivej se prosim do historie diskuze, pripadne i na blueboard. Najdes nejakou jeho pouzitelnou radu**37
22.05.2014 (22:58:34)  # IP X
toman:
Bez VS nema narok radit..!!! **02 Nevim jak dlouho to tady sleduje lpg ale za ty leta co jsem tu byla jedina dobra rada od mistra peti oboru Sedeho, ze si mam jit lehnout. **32
23.05.2014 (04:11:48)  # IP X
loučák:
Tech dobrejch rad tu bylo a poznali se velice jednoduše, že sis k nim nedovolil napsat ani čárku. Jeden příklad za všechny-údržba Ni-Fe a Ni-Cd akumulátorů **37
23.05.2014 (08:57:13)  # IP X
.:
Řekl bych, že jen třeba těma Vašema slavnýma "emisema" jste tu ze sebe udělal / a je to tristní, nejen Vy /, Blbce první třídy. Když už neumíte zapojit elektronku v základním zapojení, a zjistíte to dokonce na veřejném foru, je taktické mlčet. To ví každý zkušenější Blbec. Podle toho co tu tropíte, tu zastáváte jen roli pomocného baviče, protože hlavní bavič jsem tu já, a třeba ta emise je můj pracovní nástroj. **37
23.05.2014 (09:19:53)  # IP X
.:
Nějak jsme tu u těch emisí zapoměli na ty výkonový elyktrolyty. Co na to pomocný bavič ? No petting, just fucking, tak honem, jak se to třeba překládá do pig engliš, rodilý mluvčí ?**37
23.05.2014 (09:21:47)  # IP X
.:
Doporučení: Rači to nepřekládejte, nahoře jste popřel, že to existuje, vypadalo by to zase blbě jako ostatně vždycky všechny Vaše výkřiky...**37
23.05.2014 (17:26:36)  # IP X
toman:
Tak to jsou blbci i ostatni solidni lide tady co to mereni schvalili, treba takovy Aybac, ktery i kdyz ma 4x mene let co ty, ma 4x vice za usima, a jeste k tomu ma tu vejsku na kterou si ty nikdy nemel, tak mu to napis bavici. Nenapises ze ne.. Taky se mi tehdy hrozne libilo kdyz si lhal s tou lampickou, dorazil rayer a zabil te merenim, sice ne certifikovanym, ale zase bylo ticho jako v hrobe, bavici... **03
Ja se tu bavim akorat na tobe, nikoho jineho bavit nepotrebuju, v kontrastu ke svemu veku si ze sebe udelal totalni ulhanou nulu, mas seriozni problemy v hlave pripravku, nemuzes za to obvinovat porad mne. Ten vykonovy elyt jsem do ted nikde nenasel, a high performance neznamena vykonovy, nybrz privlastek znacici vykonost v urcitem parametru, asi stezi budu mit treba vykonove CDcko, nebo vykonovou lednici.. blbe **37
23.05.2014 (20:47:29)  # IP X
.:
Teda podle těch absurdních keců, nedostal jste v poslední době nějakou elektrickou ránu? Ostatní solidní lidé, co tu blbost s tou emisí asi taky neznají, jsou na rozdíl od Vás aspoň taktici, a nedělají ze sebe řvoucí Blbce jako Vy....**37
24.05.2014 (06:25:55)  # IP X
loučák:
ticho jak v hrobě..
A proč jsi ty nenapsal nic, když se řešili Ni-Fe akumulátory? **37

20.05.2014 (22:35:43)  K # IP X
Tomáš Svoboda (mail) :
Ahojte bastlíři. Mám pár zajímavých kousků k prodeji: rentgenky, VN trafa, apod. Něco je na aukru, kdyby to tam už nebylo, tak zavolejte na 732936929 ;)
http://aukro.cz/listing/user/listing.php?us_id=4752516
20.05.2014 (23:15:27)  # IP X
.:
Ta ruská GMC trubka za 850 babek , to byste zasloužil hubičku na čelo...**37
21.05.2014 (01:00:33)  # IP X
RayeR (web) :
Obavam se, ze zde neni dostatek solventnich blbcu :)
21.05.2014 (07:01:12)  # IP X
Pavel_P:
To VN trafo 60kV mus byt ponoreno v trafo oleji , ne ?
21.05.2014 (08:15:24)  # IP X
.:
To rtg. trafo je zase trapně podceněný, protože i kdysi za těch bývalých bolševiků stálo okolo šesti papírů. Možná že je to jen nějaký zbylý náhradní díl, dosud neponořený do oleje. Ty SMT sbírám vždycky zadara na konci burzy v Holicích pohozené rozčilenými prodavači na různých místech, protože se mi prodejem uvolní místo v kufru. **37
21.05.2014 (17:57:38)  # IP X
Radek (mail) :
jeden solventní blbec tu je, a je pěkně nasranej **02 Kde jsi byl, zatracenej chlape, s těma 6kV diodama, když jsem je potřeboval do násobiče? Nakonec to dopadlo tak, že jsem zjistil, že u TME vyjde plato pěti set BA159 na stovku, no nedejte si nakonec tu práci s pájením...
21.05.2014 (22:43:54)  # IP X
.:
Letovat ty řetězy těch BA159, to je jako vyrábět růženec. Modlil jste se u toho ? Nejkrásnější pak je, když se to prohulí, z prostředka se začne kouřit, a pak to odejde. K tomu platu by v TME měli jako profesionální prodavači součástek prodávat ještě prášky proti bolení hlavy, a kladivo, aby to pak člověk mohl když se ukáže Dichtung und Warheit, se sadistickým potěšením rozmlátit.....**37
21.05.2014 (23:23:06)  # IP X
RayeR (web) :
Jo trafa sem si nevsim, to je ze celkem OK cenu, akorat je nejake potrhane, snad jen povrchove a ne vinuti.

>Radek
Na 4kV by nestacily?
http://www.tme.eu/cz/details/gp02-40/univerzalni-diody-...
23.05.2014 (10:03:54)  # IP X
.:
http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/337112-tenness...

Nešel by jim střelit ten tranďák od toho rentgenu? **37
23.05.2014 (19:27:14)  # IP X
toman:
Novnky.. **02
23.05.2014 (21:35:34)  # IP X
.:
Co je to Novnky ? Výkonový elyt ?**37

19.05.2014 (18:58:26)  K # IP X
antibalda (mail) (web) :
Chlapi, je ze mě úspěšný maturant **02
19.05.2014 (19:49:41)  # IP X
d.mh:
Gratuluju, to už zveřejnili i písemky?
19.05.2014 (20:13:45)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
jj jsou
19.05.2014 (21:06:05)  # IP X
.:
Obávám se, že jde jen o předprojektové nadšení. Následovat bude projektové vystřízlivění, hledání viníků, trestání nevinných, a nakonec v rachotě jako šéfa Blbce bez maturity kterej bude brát 5 x větší výplatu ... **37
19.05.2014 (21:36:41)  # IP X
toman:
Tvoje zivotni selhani se prosadit neni duvod to generalizovat na vsechny. Uz jen tim ze te tzv. ledkovy kral zabanoval, se vydal lepsim smerem nez ty. **37
19.05.2014 (21:51:42)  # IP X
.:
Teda kdybych nevěděl o koho jde, tak bych Vás považoval podle těch psychotických žvástů za slintajícího invalidu, který jezdí na vozejku. Dojít do takového stadia již ve Vašem věku mi připadá smutné, pozoruhodné až zarážející. ..Opět bych doporučil psychologické vyšetření, protože se začínáte dosti rychle vymykat statistice. Neberte to jako nadávku, jen jako technický termín...**37
19.05.2014 (22:02:38)  # IP X
toman:
Boze tyhle tvoje vedecke zavery.. **02 Bez radsi rozchlastat ten dojebany zivot a neotravuj tady mlade.
19.05.2014 (22:33:13)  # IP X
.:
Nemáte Vy nějaký deformace v rodině, třeba nějaký mentálně vadný, nebo podobně? Už delší dobu to tady blejete, ale poslední dobu to prší jeden za druhým....**37
19.05.2014 (22:48:18)  # IP X
toman:
To privadi k otazce jake asi deformace si musel mit v rodine ty, stale pomyslne rebelovani, popirani autorit, nezdrave ego, podcenovani vsech okolo... Ty si slusne poskozen, jestli se ti to stalo v dusledku minuleho rezimu, skus pozadat o odskodneni. **38
19.05.2014 (22:57:34)  # IP X
.:
Ne, já jsem byl spíše vychováván k realitě a výkonnnosti, případně jsem si musel na všechny hračky odmalička vydělat, ale co se týče těch deformací, myslel jsem čistě něco jako dementy. Skutečně, zkontrolujte si tu svou slovní statistiku, to co Vám říkám, z ní přímo vyplývá. Píšete třeba:

.....Bez radsi rozchlastat ten dojebany zivot a neotravuj tady mlade....

to je standartní nemocniční žvást z LDNky...**37
19.05.2014 (23:00:23)  # IP X
toman:
Tak to se ta vychova zvrtla, protoze s tim co tady predvadis je tvuj vykon leda jalovy /WIKIPEDIA!!!/. **37
19.05.2014 (23:07:15)  # IP X
.:
Kdyby mohl existovat jalový Vůl, tak byste se mohl postavit jako jeho detailní model do vitríny v muzeu.**37
19.05.2014 (23:17:59)  # IP X
toman:
Ze to rikas zrovna ty, jestli nebudu drzy, impertinentni, z ceho prameni ta podstatna cast tve statistiky o nemocnicich, blazincich, diagnozach, tlumicich lecich a pod.? Bojim se aby si nerekl ze to prichazi s vekem samo, moji starici sice navstivuji nemocnici frekventovane, jelikoz cely zivot makali a telo si to odneslo. Teda dle tvych standartu byli blci kteri neumeli montovat satelit, ale na druhou stranu, hlavu maji v poradku. **01
19.05.2014 (23:33:03)  # IP X
d.mh:
>tečka Jste se nějak rozjel. Dochází Vám kyslík nebo argumenty?
19.05.2014 (23:38:44)  # IP X
Choze:
A co ta ...jka z matiky, Filipe?
19.05.2014 (23:47:42)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
O matice mi ani nemluv, jsem naštván, bude to jediná trojka na vysvědčení, dvojka mi utekla o jediný bod **21
Ale musím uznat, že to tentokrát bylo opravdu těžké. Ty cvičný maturity co jsme si zkoušeli ve škole na nečisto, tak byly mnohokrát lehčí ....
19.05.2014 (23:56:28)  # IP X
Choze:
hranice pro dvojku se do dvojky nezapočítává... Takže 2 body. Je to škoda...
20.05.2014 (06:18:56)  # IP X
d.mh:
Jaktože nezapočítává? Když je dvojka např od 10ti do 15ti bodů, a budu mít 10,tak mam jako trojku??
20.05.2014 (07:02:46)  # IP X
.:
Teď jsem četl od Mňoukala mladšího, který prej šéfoval něajkýmu prestižnímu gymnáziu, že čtvrtina maturantů propadla z matematiky. Když se člověk podívá do tiráže učebnic pro střední školy, a vidí tam ty " EU sponzorovaný výukový programy pro zimbabwe, ugandu, a střední evropu", tak se divím, že nevyletěli všichni. Ovšem kdyby vyhodili všechny, kdo nic neznají, tak by samozřejmě škola neměla od rodičů studentů škváru, a tak se to halt musí z existenčních důvodů trpět. A tak je to kromě toho, že se to musí platit stejně jako kdysi: Kdo dá, pojede na zlatém koníčku do nebíčka, kdo nedá, pojede šupem za pokladnu v Kauflandu za 65 korun na hodinu. Za první republiky byl prý každý portýr u vchodu do hambince doktor filozofie. Ovšem tehdy ještě aby ho pustili, musle umět nejen matematiku, ale minimálně latinu...**37
20.05.2014 (08:01:28)  # IP X
Choze:
Známka se nepočítá z bodů, ale z úspěšnosti což je v případě M body/maximum, protože ta je složena pouze z jedné dílčí. No a pokud pro M je hranice úspěšnosti pro dvojku 68% a maximum 50 a platí, že hranice se nezapočítává (interval není uzavřený), pak vychází, že musíš mít nejméně 35b, protože 35/50 je 70% úspěšnosti. Pokud máš 34b je to přesně 68% a to je podle platných pravidel stále ještě trojka.
20.05.2014 (15:51:08)  # IP X
d.mh:
To pak jo. Já měl místo matiky jazyk, ale opravený písemky nebo přesný výsledky se ke mně vůbec nedostaly. Řekli nám pouze výsledný známky.
20.05.2014 (20:26:11)  # IP X
loučák:
Co se týče použitelnosti v praxi, tak si se jistě rozhosl správně, ale já to udělám opačně, nejsu sebevrah **37
20.05.2014 (21:34:15)  # IP X
Choze:
Pane Šedý, je zajímavé, že soukromé školy mají větší úspěšnost u státních maturit. Nějak to vázne na těch "zdarma". Esli to nebude tím, že ti bohatí jsou i inteligentnější. **02
20.05.2014 (21:48:39)  # IP X
.:
Jak může prakticky třeba propadnout ratolest Topolánka, Dalíka, Buzkový nebo Bakaly a spol.? Kdyby dostala ve škole dvojku, tak příští měsíc ztratí škola dotace, a toého učitele kterej by si to dovolil, vyhodí..../ třeba Buzková platí za dceru na francouzském gymnáziu ročně asi 140 papírů. Za kolik let vyděláte zdaněných 140 papírů ?**37
20.05.2014 (22:45:55)  # IP X
Choze:
Za 3 měsíce... Ale teď k maturitě... Víte ona se hodnotí anonymně. Takže hodnotitel nehodnotí ani celý didaktický test, ale jen výřezy jednotlivých úloh. Každá úloha je hodnocena několika hodnotiteli a při velkých rozporech v hodnocení je označena za podezřelou a musí ji zkontrolovat "superhodnotitel". Tam opravdu není prostor pro podvod. Jen u ústní. Tam je to jen na škole.
Asi se budeme muset smířit s tím, že spiknutí neexistuje a děti bohatších jsou inteligentnější. No logicky, kdyby nebyli bohatí inteligentní, nebyli by bohatí. Neznám bohatého blbce.
20.05.2014 (22:59:52)  # IP X
.:
Opravuji ty roky, myslel jsem měsíce. Máte tedy řekněme tři děti: dáte je všechny na soukromou školu: Kolik budete mít pracovních poměrů? Kolik hodin denně budete spát ? Nejvíc bych se řehtal Vašemu výroku" spiknutí neexistuje". V podstatě děti boháčů vůbec nemusejí k maturitě chodit. Slyšel jste někdy o Plzni? Viděl jste třeba někdy JUDr. Řápkovou z poslanecké sněmovny ? Myslíte, že je sama ? **37
20.05.2014 (23:05:55)  # IP X
.:
Když už hned v první řádce jmenujete, / v mé choré mysli mi připadá že se tu nacházím mezi samými tajnými agenty./ Jaké je Vaše ctěné jméno, jestli to není též přísně tajné ..?**37
20.05.2014 (23:08:50)  # IP X
.:
Ještě jeden dotaz, když to tady čtu, přišel jste někdy reálně do styku s "inteligentními dětmi " nějakého jak říkáte "inteligentního boháče" ? Víte, čím je třeba vyučen pan Bakala? **37
20.05.2014 (23:29:14)  # IP X
Choze:
Jsem Choze... Nebo třeba Karel Novák, nebo Jan Novák... Jsme na netu. To opravdu není podstatné. A já určitě nejsem Váš nepřítel. Jen se Vám snažím vysvětlit, jak je to s tou maturitou. Ta společná část prostě zfalšovat nejde.
V mém okolí se pohybují vesměs samí "bohatí" lidé. Bohatí z pohledu těch závistivých diskutérů z novinek a musím konstatovat, že všichni jsou inteligentní zcela určitě nadprůměrně a jejich děti také. Víte těch bohatých je podstatně více než nějaký Bakala... A čím je vyučen není podstatné. Já jsem také vyučen zedníkem, protože jsem nebyl vhodný kádr ke studiu, když jsem studovat mohl, musel jsem být převychován. Maturitu jsem dělal až po revoluci v 92 a výšku následně také.

A mimochodem ta škola v Plzni, kde rozdávali ty diplomy za dva měsíce, byla STÁTNÍ. Na žádné soukromé se to ještě nestalo (nebylo odhaleno v takové míře).

Nakonec Vy sám jste určitě taky bohatý kapitalista, když pro pětibábu nevstanete z postele, jak sám píšete.
21.05.2014 (08:40:51)  # IP X
.:
Když čtu to co tady píšete, musím přemýšlet, zda nežijete mezi svou prací s očima přelepenýma deseti vrstvami lepicí pásky a ušima zalepenýma voskem jako Odyseus. Obdivuji jen Váš klid s jakým to píšete, protože se to blíží klidu, který jsem časem dosáhl i já, a to bez výšeuvedených "ochranných prostředků".
Píšete třeba:

....Na žádné soukromé se to ještě nestalo (nebylo odhaleno v takové míře)......

Kde tečou prachy takovým proudem jako třeba u vzdělávání potomků "našich elit", tam jsou jistě dveře nejen zavřené normálním lidem, ale ještě tam mají bezpečně zamknuto minimálně na dva západy.

.....A mimochodem ta škola v Plzni, kde rozdávali ty diplomy za dva měsíce, byla STÁTNÍ.......

Co si představujete pod abstraktním pojmem "český stát" ? Komu to asi patří? A když už máme stát, proč si nesednout ?

Řekl bych, že skutečná lidská inteligence spočívá v něčem úplně jiném, než někde třeba kreslit pracně celý život vlastní hlavou vymyšlená schémata, či sloužit "bohatým a inteligentním lidem", protože mi připadá tragikomické, vytvářet zejména jako inteligent tzv. " nadhodnotu práce dle továrníka Engelse, a třeba v padesáti skončit využit někde v odpadu jak arch použitého klozetpapíru....**37
21.05.2014 (09:03:09)  # IP X
Choze:
Ať chcete nebo ne, abyste mohl žít a mít se dobře, musíte sloužit "bohatým a inteligentním lidem". Ať už formou zaměstnání, nebo formou samozaměstnání. Ale tak jako tak, jen oni Vám zaplatí.
Chudí a potřební Vám budou akorát tak dlužit, dokud na ně nepošlete exekutory.
21.05.2014 (09:45:50)  # IP X
.:
Poradil bych Vám jednu dětskou hádanku, která se skládá z devíti bodů, uspořádaných do čtverce, a žádá řešitele, aby je spojil čtyřmi tahy. Bez inteligence / to je by vybočení z běžných představ / to nejde. Je překvapivé, že na řešení přijde i značné procento vetších Blbců. Uvažoval jste někdy o tom, že "mít se dobře" jde udělat i daleko jednodušším způsobem, než "sloužit bohatým a inteligentním" ? /Řešení : Stát se inteligentnějším, a nechat je, aby se svým "bohatstvím" sami zničili, případně jim nabídnout vhodné atraktivní hračky / . Agentka StB národní umělkyně paní Bohdalová kdysi říkala v televizním večerníčku dětem ústy Rákosníčka: Když chceš zlikvidovat Velkýho Žrouta, musíš mu dát větší sousto, než dokáže spolknout. Já totéž třeba tvrdím o Blbcích... **37
21.05.2014 (10:56:24)  # IP X
Choze:
Nesmíte zaměňovat inteligenci a znalosti. Inteligence je soubor schopností umožňujících analyzovat a řešit problémy. Stát se inteligentnějším nejde. To je vrozené. Jediné co můžete je zvýšit si znalosti třeba se naučit telefonní seznam spisovatelů a jejich díla a dělat chytrého v hospodě.
A proto třeba může inteligentní člověk bez znalostí vypadat jako blbec a vyřešit hádanku a neinteligentní blbec s naučenýma plkama působící jako fakt inteligentní kapacita ji nevyřeší.
Proto nemůže být odborář (byť má naučené znalosti) nikdy ředitelem firmy **02
21.05.2014 (11:38:38)  # IP X
.:
Lituji Vás, pokud jste přesvědčen, že inteligenci nelze zvyšovat, protože to, co bez dostatečného cviku z inteligence využíváte / dovedete využívat/ je ubohých pár procent. I ten Váš příklad s těma "neschopnýma odborářema a geniálníma kapitalistickýma ředitelama"
/ poměrně zdařilá charakteristika dnešní doby / je v převážné většině případů jen standartním příkladem Žrouta Jiřiny Bohdalové z toho večerníčku, který má v hubě větší sousto než dokáže sežrat, ale zřejmě i větší, než dokáže vyplivnout, a tak je jen otázkou času, kdy se s tím udusí. Doba, kdy se s tím udusí, je blíže než si dovedete představit, a právě projevem praktické dovednosti použít pak inteligenci, bude praktickým důkazem o její existenci nebo neexistenci. O "službě bohatým a inteligentním existuje krásné přísloví K.H.Borovského, který tvrdil: Nelez Pepku s pány na led, dobrá ý příklad známe. Pán uklouzne, a sedláky si za něj nohy zláme... / inteligenci K.H.Borovského bych viděl v tom, že ve svém vyhnanství v Brixenu pobíral stále svůj poslanecký plat, více než třikrát vyšší než měl tamější policejní ředitel, který ho tam hlídal....**37
21.05.2014 (13:39:36)  # IP X
.:
Ještě k těm "poctivým" maturitám, než mi to tu dojede, co říkáte maturantovi mašinfírovi JUDr. Grosovi? Toho bych chtěl vidět skládat zkoušku, nemusela by to bejt ani matematika, stačilo by z pravopisu..... **37
21.05.2014 (13:59:56)  # IP X
loučák:
nevím, čím je vyučen Bakala, ale fandím mu, to je můj oblíbenec. Jestlipak víte proč? **37
21.05.2014 (14:52:40)  # IP X
.:
Ne. /Pamatujte, že Vám mám hlídat v Holicích kolo.../...**37
21.05.2014 (15:14:02)  # IP X
loučák:
protože platí mého trenéra a to velice slušně. Tak nějak obecně leje několik desítek mega ročně do cyklistiky **37
21.05.2014 (16:52:52)  # IP X
.:
Mně se teda na něm líbí jedině jen ten abstinentskej finanční úsměv...**37
21.05.2014 (17:46:46)  # IP X
antonicek (mail) :
Na kolik vyjde hlidani kola?
21.05.2014 (21:12:34)  # IP X
loučák:
tak to jako jo, ksichtem se mě nelíbí, ale trenéra platí dobře **37
21.05.2014 (22:56:03)  # IP X
.:
Proboha, jestli Vás sponzoruje, tak by se Vám měl líbit, i kdyby měl na krku nad kravatou prdel. Honem to opravte... **37
22.05.2014 (00:02:05)  # IP X
RayeR (web) :
Adolf Hitler a jeho generalove jsou mi oblibenci. A jestlipak vite proc? Za valky totiz lili desitky mega riskych marek do cyklistiky. Napred se cyklisticke oddily osvedcily v blitzkrikegu proti Polsku ale i koncem valky:
Koncem války s nástupem zoufalství vyjádřeného vznikem Volkssturmu se kola ukázala být vhodnou platformou pro muže s panzerfausty. Vznikly i další velké (tentokrát záložní) jednotky, cyklistická brigáda údajně nazvaná „Norsko“ a 10. cyklistická divize. Poměrně úspěšnou bojovou činnost i díky svým bicyklům asi vedla bojová skupina „Porsch“ (DORA II), která se specializovala na boj s tanky. Její příslušníci pocházející od trestních jednotek bojovali na Odře a prošli ústupem k Berlínu. **37
22.05.2014 (08:48:55)  # IP X
.:
Vy si pořád děláte jen srandu z těch něměckých panzerfaustů, ale třeba už ten úplně první malý se vešel pod bundu, a když s tím někdo jezdil ještě na kole, tak to musel bejt tehdy postrach. A vsadím se, že na tom kole mohl vézt takový tři až čtyři. **37
22.05.2014 (08:54:16)  # IP X
.:
Možná, že pan Bakala tohle všechno z ameriky dobře ví, vždyť tam studoval na dvou univerzitách, a chce udělat blitzkríg i tady, pokud ho už neudělal tím OKD, a proto tu cyklistiku tak podporuje. A pak už jim jen rozdám panzerfausty, a bude vymalováno. A nebo když ještě uvažujeme o těch kolech, představte si, dojde k převratu, doběhneme do hangáru na Ruzyni, kde parkuje náš tryskáč, ale ouha, už to bude obsazený povstalci. A tak skočíme za hangár do křoví, vytáhneme tam ukrytý kolo, a práskneme na něm do bot do Rajchu....**37
22.05.2014 (10:18:01)  # IP X
.:
A Kelnera z vedlejšího hangáru už vedou v řetězech jako medvěda, a on najednou uvidí Bakalu na kole, a začne řvát, a oni se mu vysmějou: Bakala na kole....Debile!!! Ten jistě ještě pořád někde chlastá a o ničem neví, protože má pořád zamknutej hangár...**37
22.05.2014 (10:54:07)  # IP X
RayeR (web) :
Jen aby Loucak nestrilel do vzduchu, to by pak zaslouzil nejmin vypustit ventilek **02
22.05.2014 (16:52:43)  # IP X
.:
Pokud to bude mít na tom kole pod bundou, tak z toho nevastřelí, protože by musel vyklopit hledí, jinak se to nespustí. Kdyby se to přesto čistě náhodou podařilo, tak se na tom kole vznese, a sestřelí Měsíc...**37

19.05.2014 (15:09:38)  K # IP X
MrSlehofer (mail) :
19.05.2014 (16:43:36)  # IP X
toman:
Tak to te dost stahli. **02
19.05.2014 (17:10:43)  # IP X
š120:
přesně tak a změř schvalně kapacitu
19.05.2014 (18:54:40)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
Jj, na ten jsme tam koukali s Honzou S., já si ho chtěl taky koupit, ale nakonec jsem se na to vyprdnul ...
19.05.2014 (19:40:01)  # IP X
VroutekD (mail) :
š120: Ten mann co to prodával tam měl ESR metr a ukazoval mi, že sou v pořádku. O to bych neměl obavu. Obavy mám z toho, že si to chalán koupil a akorát se tím zabije, něco zkurví, kond zkurví, a nepoužije to na nic užitečného. Zas jen nějaký coilguny, píčoviny & píčoviny.
19.05.2014 (19:41:10)  # IP X
VroutekD (mail) :
...a taky tam ten mann prodával nějaký nippon kondy, co to bylo Filipe za sérii, jak to vychvaloval a machroval, že je jedinej, kdo to maloobchodně prodává? KYA nebo co to bylo?
19.05.2014 (20:13:26)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
jj byla to ta série KYA ...
19.05.2014 (20:54:47)  # IP X
.:
Měřit výkonový elektrolyty ESR metrem, to je jako věřit v neposkvrněný početí. Na tohle už plstěný klobouk nestačí, je lepší použít plechovej kýbl......**37
19.05.2014 (21:32:28)  # IP X
VroutekD (mail) :
A co tomu elytu chceš měřit? Obvod krejčovským metrem? Nebo barevný odstín popisku?
19.05.2014 (21:32:50)  # IP X
toman:
Proboha, co to je vykonovy elyt??? **37
19.05.2014 (21:46:06)  # IP X
RBMK (web) :
Změřit svod a pak kapacitu vybíjením od jm. napětí...
Jak to udělat na burze, rychle, a nezabít se?
taky občas na ty macky kouknu, vezmu do ruky, chvilku si s nima hraju, a pak je vrátím na stůl, protože jsou nějaký lehký.
19.05.2014 (21:54:27)  # IP X
.:
Antidot už zase má oči jako tenisáky.... Výkonový elektrolyt, kdo to kdy slyšel ...? **37
19.05.2014 (22:04:18)  # IP X
toman:
Ja myslim ze krom tebe nik, ale to je uz pravidlem ze si vymyslis. Spis mam oci jako ten cinan "Fuck that shit", pres google najdes jako si nasel facepalm, sikulka jedna stara. **05
19.05.2014 (22:23:29)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
Vroutek má pravdu **09 je to pro moji coilgunu **16
Jo a už sem ho i testoval a koukal na stránky výrobce:
MADE IN UK **16 a sídlej v merice.
19.05.2014 (22:43:50)  # IP X
.:
Výkonových elytů jsou spousty u průmyslových zařízení třeba vysílačů mnohdy celé skříně, a jejich provozuschopnost se třeba i Siemensů měří každý týden dokumentačním infrasnímkem, který se přikládá do deníku zařízení jako doklad. Pokud některý hřeje, vymontuje se z lišty, a ocitá se často na burze. Proto bych se s prominutím řehtal, a nejen tiše smál, když to chce někdo měřit několika miliampérama při maličkým napětí nějakým ESR metrem na baterii. A speciálně ještě do coilgunu, kde to překračuje povolený vybíjecí proud třeba i víc než 10x. **37
19.05.2014 (22:51:03)  # IP X
toman:
Google funguje dobre taky jako tva oblibena databaze slov, takze jestli tam zadam "vykonovy elektrolyt", melo by to neco najit. Je tam ale ticho, z ceho se da usuzovat ze takovy elektrolyt budto neexistuje, nebo jsou zase vsichni blbci. **30
19.05.2014 (23:04:43)  # IP X
.:
Bavit se z Bbcem, který opakuje a jeho mozek je gogle a wikipedie, nevím si fakt rady. Jdu spát. Už máte připraven aspoň litr brzdovky na oslavu Vítězství ? Nezaspěte zítra do rachoty, dobrou noc...**37
19.05.2014 (23:13:17)  # IP X
toman:
*s Blbcem, google, roboty. Uz se ti to plete, dobrou.. **01
20.05.2014 (00:27:41)  # IP X
RayeR (web) :
Ja si myslim, ze v takove situaci porad mnohem lepsi aspon orientacni mereni ESR nez vubec zadne. Da se tim preventivne odhalit naka plesniva totalne vyschla srajda, kerych se asi na te burze povaluje nemalo (desitky let stare sklepni zasoby). Bohuzel v takove situaci neni zrovna moc diskretni to testovat nabitim nekde u zasuvky a vybitim treba do tenkeho dratku :)
Co mam zkusenost s merenim i velkych elytu, tak merak co mam, nijak zasadne nekeca, meril jsem s tim ty velky elyty od Richarda, kery ukazovaly kolem 40-60mOhm a ze byly pekne od rany :)
20.05.2014 (00:42:52)  # IP X
Pij:
toman: Pro případ, že byste to myslel vážně a nedělal si tady z tečky legraci, byla by škoda, kdybyste o to přišel: /WIKIPEDIA!!!/ http://en.wikipedia.org/wiki/Electrolytic_capacitor - a když už to budete číst, což téměř jistě nebudete, tak je tam pěkná věta, která vás může inspirovat, abyste si podal taky nějaký ten patent: "the exact compositions of high-performance electrolytes are closely guarded trade secrets". **37
20.05.2014 (06:52:52)  # IP X
.:
Pokud bych měřil nějakej výkonovej vysokonapěťovej elyt z burzy, kterej bych chtěl ještě použít, tak dám dopředu nějakej grec, pak toho cvalíka, a za něj třeba elektrický kamínka 1,2 kW. Nabiju ten elyt přes 500W žárovku ze sítě, a hned vidím, jestli je aspoň částečně funkční. Za minutu odpojím ty kamínka, nabiju ho na 330V, a po minutě zjistím podle úbytku napětí samovybíjení. Pokud je dosud vše v pořádku, zapnu zase kamínka, dám na plášť teploměr, a nechám to čtvrt hodiny fachat. Pokud je teplejší než 60 stupňů, daruji ho kamarádovi, který nemá takové nároky.

Důležité upozornění pro Antidota: Ty kamínka ani ta žárovka nesmí na ten elyt svítit, protože pak by měl náš kámoš plnej barák elektrolytů, a my bysme furt jen měřili a měřili...**37
20.05.2014 (10:14:35)  # IP X
Dr. Doktor:
aspoň 10x zkratovat šroubovákem dokud vývody nebudou ojiskřený a černý, pak hodit na 4 roky do šuplíku, pak si na kond vzpomenout, postavit s ním DRSSTC a divit se proč tranzistory bouchají
20.05.2014 (10:31:32)  # IP X
toman:
Pij> Budu Vas muset sklamat, ale high-performance se nepreklada jako vykonovy.

Jo dalsi odborne mereni na urovni vedce, nejvice mi tam chybi slovo ASI u te stvrt hodiny. Zakladas si ke kazdemu vykonovemu elytu taky tisteny protokol? **37
20.05.2014 (10:49:03)  # IP X
.:
Ve statistice se podruhé objevilo slovo Vás !!! Neuvěřitelné...Co se týče dalších faktů o výkonových filtračních elytech, tradičně slabé. Co se týče protokolů o parametrech, opravdu faktická poznámka, dělám si poznámky na kryt fixem, později se vždy hodí. Na půl jedenácté- celkově zdařilé. Ještě by to chtělo trochu psychologie či psychiatrie, to mi znatelně chybí... ... **37
20.05.2014 (11:15:45)  # IP X
toman:
Ale kdepak.. Ja jsem psychologii nevystudoval, a ridim se tim, ze cemu nerozumim, do toho nekecam. Tobe to zjevne problem nedela, ale jestli to tady cte nejaky psycholog tak se z tech tvych zaveru asi chodne chyta za bricho, nikoliv ale od bolesti. Stejne by me zajimalo kdo se od vas na psychatrii lecil, nebo zda nejsi rehabilitovany blazen sam, kdyz tomu tak "rozumis" .**01
20.05.2014 (12:15:36)  # IP X
.:
.........ridim se tim, ze cemu nerozumim, do toho nekecam...

Připadáte mi jako uzlíček protikladů, neboli tzv. oxymorón. /wikipedia !!!/ Kdybyste se skutečně řídil podle toho, co tvrdíte, bylo by zde ticho jak v pohraničním pásmu. Ovšem je nutno připustit, že by zase chyběla Vaše neopakovatelná sranda. .....**37
20.05.2014 (13:20:51)  # IP X
toman:
Tvrdit ze nerozumim nicemu je tvuj subjektivni nazor, neberu ti ho, ty vsudebile. **37
20.05.2014 (13:46:53)  # IP X
.:
Logicky mi Vaše úvaha že tvrdím, že ničemu nerozumíte připadá opět opět chybná, protože jste jistě o mnoha věcech, kterým dokonale rozumíte, ještě nehovořil, a právě na ty moudra všichni netrpělivě čekají, včetně mně...**37
20.05.2014 (18:31:17)  # IP X
Pij:
toman: Tak já se klidně nechám poučit, co to znamená... A s tím patentem to bylo sice nevinné rýpnutí, nicméně mně se třeba líbilo, jak jste se pohotově chopil té emise, podal nějaké výsledky měření a jen jste nepsal, jako to teď dělám já... **37
20.05.2014 (21:10:52)  # IP X
.:
Pohotově se něčeho chopit je charakteristická vlastnost každého učeného Blbce. Samozřejmě se pohotově chopit něčeho, čemu naprosto nerozumí. Ono se chopit třeba amatérského rádia, a něco okreslit, je něco jiného, než něco samostatně vyřešit. V těchto případech je vždycky zajímavé sledovat i okolí toho učeného Blbce. Někdy se vytvoří v jeho okolí i zb načně rozd sáhlá řada dalších, hlasitě ale smutně dunících bubnů. Nejgrotesknější je sledovat zaujatost profesionálních amatérů, a pak třeba zcela překvapivé výsledky od někoho, od koho bychom to zcela určitě automaticky sami nepředpokládali. Nejlepší test je vždy test praxí. Někdy je těžké, vyprovokovat učeného Blbce k praktické akci, zvláště když je to "profesionál". Výsledky,pak ale stojí opravdu za to .. **37

19.05.2014 (13:40:13)  K # IP X
loučák:
jen se vrátím k těm ožehavým dizkuzím o tom, jestli očka ke kabelu na vysoké proudy lisovat nebo letovat. V trakčních motorech, kterými teče třeba i 1kA a hřejou se za chodu jak sviňa, jsou všechny očka letovaný a to už třeba 50let. Samozdřjmě i dnes se to ale letuje olovnatým trubičkovým cínem **37
19.05.2014 (16:42:51)  # IP X
toman:
Ale treba si samozdrzejme prehledl ze to ocko je zalisovane a pak proletovane. O tom by ti vedel rict neco taky deda ktery tvrdi ze neco dela s vysilackami. **37
19.05.2014 (18:26:23)  # IP X
RBMK (web) :
není to letované tvrdou pájkou?
19.05.2014 (20:14:23)  # IP X
Radek (mail) :
jak malej. Ukaž mi, jak letuješ oko na pětasedmdesátku kabel. Pak uznám, že ty metrový dvouruční kleště jsou pro amatéry.
19.05.2014 (20:37:36)  # IP X
loučák:
Tak to není aniomylem zalisovaný, prostě se to nahřálo autogenem na nejmenším plamenu a kabel se vytahl, zpátky novej totéž ale ještě se tam přidával 3mm trubičkovej cín při pájení. A 85mm^2? To přidej **37
19.05.2014 (20:40:45)  # IP X
loučák:
A tvrdou pájkou to není, normální Sn Pb cín, ale samozdřejně se to nejlíp pájí plamenem, pájecím perem by to asi nešlo **37
19.05.2014 (21:00:37)  # IP X
.:
Antidot má samozřejmně všechny oka na kabelech doma zavařený nerezem. Těma dvouručníma kleštěma si člověk tak udělá kýlu, i když je placenej v dolarech a proto se snaží před mistrem tlačit. Nejlepší je na to takovej malej mechanickej přípravek, vypadá to jako flexa, a dá s e s tím udělat desítky kvalitních spojů za hodinu, a hlavně? Všechny jsou naprosto stejné......**37
19.05.2014 (21:32:20)  # IP X
toman:
Mechanicky pripravek.. ty si dobry. Tady se ukazuji tvoje skusenosti, kdyby si s tim nekdy delal a nejenom okoukaval vyrobky o vystavach vedel by si taky jak se to jmenuje. Ale davam za pravdu ze se s tim dela dobre pripravku. **37
19.05.2014 (21:58:42)  # IP X
.:
Ty debile, jeden mám v garáži...**37
19.05.2014 (22:06:53)  # IP X
toman:
Jen se nevztekej aby te nekleplo, pry urazky jsou projev prizemnosti, to se ti nepodoba. Taky jsem slysel ze dnes davaji vyjezd obcas proplatit aby si duchodci nekratili cas volanim do nemocnic, takova financni rana by zastavila vyvoj novych napadu klidne na pul roku pri tvem duchodu. **25
19.05.2014 (22:36:57)  # IP X
.:
Já se nevztekám, jen když tu čtu ty Vaše odborný bajky, tak bych věřil, že ty voka na ty kabely mlátíte kladivem na motorovým bloku. Ten přípravek na to lisování který zřejmě považujete za vrchol techniky jsem koupil v německu někdy v roce 1986.....**37
19.05.2014 (22:45:32)  # IP X
toman:
Ted jsem se pobavil, zapadl si do te sve statistiky na 90%, jenom si zmenil casovy udaj z "v osumdesatych letech minuleho stoleti" na 1986 aby to nebylo tak okate. Ses si jisty ze se nevztekas? Mne to muzes rict.. **38
20.05.2014 (07:07:58)  # IP X
.:
.....Ses si jisty ze se nevztekas? Mne to muzes rict..

Tohle říkal naprosto doslova ten teplej z filmu Kameňák 4, ne ? Ta televize fakt leze do hlavy. Stejně jako ty počítače...Někdy když přijdete z rachoty tak to projednou vynechejte, a třeba si něco přečtěte, třeba jen stránku za večer...**37
20.05.2014 (10:32:50)  # IP X
toman:
Na televizi se nedivam asi 10-let, ale je hezke jake reference te okamzite napadaji, fazolovy koliku. **37
20.05.2014 (10:52:21)  # IP X
.:
Co biografy? Je to sice dražší, ale ten citát mne překvapil naprostou shodou slov i v pořadí. Taky je možná i když málo pravděpodobná telepatie...**37
20.05.2014 (11:18:03)  # IP X
toman:
Ja si cesky film kouknu, ale takovy odpad sbirajici humorne zdechliny na kterych se bavil uz i tvuj otec me skutecne nezajima. **37
20.05.2014 (12:20:00)  # IP X
.:
Domnívám se, žej nejhorší ze všeho je, když se v tom náhle sám dokonale poznáte. Pokd jste ten film neviděl, tak podle Vašeho výšeuvedeného výroku je to komické. Věříte také v jakási nehmotná propojení "legií" degenerátů ? Prostě, nedá se to zastavit, mimovolně se projevíte, a i když to vypadá jako naprostá náhoda, není...**37
20.05.2014 (13:17:35)  # IP X
.:
......Ses si jisty ze se nevztekas? Mne to muzes rict.....

Pokud vezmete pravděpodobnost, že náhodně seřadíte do výšeuvedeného stringu znaky, tak je o několik řádů větší, než kdybyste napsal náhodných šest čísel 1-48, a vyhrál hlavní ve sportce. To spojení " mezi spřízněnými" prej opravdu existuje... **37
20.05.2014 (13:23:18)  # IP X
toman:
Hap hap hap nejhorsi je hap hap hap komicke hap hap hap prej. **37
20.05.2014 (14:57:15)  # IP X
Davidsob's (mail) :
kterej kretén může napsat nebo říct "vysoký proud", už znám odpověď...
21.05.2014 (15:29:17)  # IP X
Ladik (mail) :
loucaku loucaku.... Siloproudu se nesmi litovat.... Navic ocka se lisujou bud rucne ci hydroulickyma klestema **01

18.05.2014 (22:32:08)  K # IP X
d.mh:
http://www.youtube.com/watch?v=OMb8Ay-nNco
Useless machine dostalo nový rozměr **02
18.05.2014 (22:40:04)  # IP X
.:
Totální absence nových originálních nápadů. Další verze bude s červeným plyšovým psem....**37
18.05.2014 (22:55:45)  # IP X
d.mh:
Teda to je rychlost. Mě by se líbila třeba verze s kočičkou a drtičem kovů. Ideální dárek pro lakomého souseda. **37
19.05.2014 (00:00:22)  # IP X
toman:
Ja myslel ze ty se chvalis tim jak vymyslis porad nove napady. Ale asi to bude tzv. TOP SECRET, nebo-li Geheim lepe padnouci do protektoratu. Dej alespon "maly napad" co tu jeste nebyl, prisaham ze to nepujdu hned zitra patentovat. To jsem se uz poucil kdyz me poslali do prdele s tim VN testerem pro obuvniky co te zahojil na 3 roky bez prace. Toz kurva Praha hlavni mesto ne? Tam se musi slapat az su vsichni prodrati. **37
19.05.2014 (08:33:20)  # IP X
.:
Když si představím po tom emisním peřiňáku, či "recepty na pěny" jak jen teoreticky vyprojektujete třeba ten zmiňovaný VN tester na hledání okem neviditelných skulinek v obuvní podešvi, tak mi připadá, že Vás vyhnali jako zcela logické. Já teda kromě toho že vymýšlím nové nápady, tak se s tím zcela úspěšně i živím. Pokud se svými "novými nápady " uživíte v praxi též", přesvědčíte se tím, že nemáte jako dosud jen tzv. "absurdní chorobné ambice". Zkuste něco vymyslet a /výhodně, legálně a s reálným ziskem / prodat, ale ne za deset let a pokud možno bez infarktu...**37
19.05.2014 (09:29:59)  # IP X
.:
Zkuste myslet trochu kapitalisticky: Berte jen fachu nad 80 k / k=tisíc/ měsíčně !!!

http://jooble.cz/search-práce-cz/rgn-Frýdek+Místek/k...

**37
19.05.2014 (09:33:15)  # IP X
.:
Uklizečka skoro za meloun. To bych se teda klidně bejt Váma, vykašlal na nerezový vejfuky, nebo virování knihoven, a nalepil si pod kvádro molitanový prsa...**37
19.05.2014 (09:59:50)  # IP X
toman:
Kdyz se na to podivam z pohledu normalniho cloveka kteremu to ego dovoli, tak ty elektronky se mel polozene na stole, a meril jsem emise jak se to dela uz dobrych 80 let. Uz se pres to konecne prenes, jestli vymyslis stejne nove napady jako to tve zazracne mereni svetla dopadajiciho na elektronku, nebo ten parni stroj co mi spis prijde jako fantazie sedmi leteho kluka, tak uz vim proc si odkazany na prodej lahvicek kterych recept si zcizil nekdy v 80-tych letech minuleho stoleti od rusu. **37
19.05.2014 (10:05:51)  # IP X
.:
Ano, od rusů, to je Váš další zcela originální nápad. Zkuste ho někde prodat. Ale předtím samozřejmě patentovat. Patentovat může každej. Podání stojí osumnáct stovek, na to přivaříte tak jak Vás znám, čtvrt nerezovýho výfuku, a máte to doma. Samozřejmě že pak je ještě naprosto nepodstatný, že to musí projít, ale to už je prkotina......**37
19.05.2014 (10:34:15)  # IP X
toman:
Spominas si jak to s tim nerezem zacalo? Ted to meles uz jen tak ani nevis, a myslis ze me to sere nebo co, naopak se smeju. TO si zase jednou delal odbornika pres chemii kovu, a tvrdil ze vyfuk z nerezu svareny nerezem je elektrochemicke kurvitko. **02 Pak uz jen hekani v podobe vyfuku tantaloveho a pod. Nerezove vyfuky jsou tak bezne jako to ze chlastas, a drzi v pohode 20 let. Nechci aby si spadl ze zidle a zlomil si kycel, ale lide co na to maji, a zabyvaji sa zavodenim, nechteji aby vyfuk vazil 50 kilo, tak ho delaji z titanu. Volejte zachranku... **37
19.05.2014 (10:56:15)  # IP X
.:
Vysilujete se zbytečně před obědem, je to sice dobré na pasivní hubnutí, ale zase se to nemá přehánět. Jste ale zase dobrý tlampač, v jehož hluku se dá dobře a účinně inzerovat. Proto to nepřehánějte, je v mém zájmu, abyste mi dlouho vydržel. Zkuste ještě ten technologický pokus s tou migrací stříbrných částic, ale až po obědě...**37
19.05.2014 (11:06:11)  # IP X
toman:
Jestli vydelavas na tom ze ukazujes jak si blby tak ti ty halere daruji s klidem anglicana. Taky nazapominej ze mne neni 65, tudiz psani nevysiluje. Vymysli uz neco originalni cim me pobavis, nebo odejdu. Vzdy si byl blbec, ale od te doby co ti hrablo si uz nudny blbec. **01
19.05.2014 (11:19:32)  # IP X
.:
Asi podceňujete "klid angličanů", zvláště dnešních, pakliže ještě něco takového vůbec existuje. Také jsem si jist, že neodejdete, protože byste tím popřel sám Sebe, ikdyž byste tím asi na druhou stranu dokázal, že jste zas o něco inteligentnější než dříve. Nevěřím v možnost skokové anihilace Blbce, stejně jako Co-60 nemůže znenadání přestat zářit...... **37
19.05.2014 (15:41:39)  # IP X
d.mh:
Tvl, vy dva dokážete absolutně zabít jakýkoliv vlákno.. **11
19.05.2014 (16:39:39)  # IP X
toman:
Takze vlastne rikas ze se bavim s blbcem.. pravdu dis. **37
19.05.2014 (20:48:44)  # IP X
.:
To je fakt poslední stadium blbosti. Ale jinak zajímavý Pacient.....**37
20.05.2014 (07:30:15)  # IP X
.:
Teď jsem v textu ještě nalezl pravou Perlu:

...To jsem se uz poucil kdyz me poslali do prdele s tim VN testerem pro obuvniky co te zahojil na 3 roky bez prace....

Představuji si s potěšením / ve své choré mysli / Antidota, jak ihned po mé zmínce o VN testeru plastové obuvi přibil na prkno / děsím se, jestli ho neodřízl flexou z emisního peřiňáku / 555, IRFP450, zapalovací cívku / doufám, že ji nevyndal z vlastního auta, ale když jde o Kšeft, proč ne /, a vběhl na náměstí u nich na vesnici do vietnamské tržnice. Rány výbojů přilákaly pod plachtu spousty zájemců, ale když prohořely již třetí testované boty, takže skrz ně bylo vidět, nejstarší vietnamec, ohlušený výboji uchopil prkno, a vynesl ho zdvořile na chodník, a pak se servilním ůsměvem nabízel Antidotovi žvejkačku, když pude pryč....
Kšeft je kšeft, a musí běžet, kdyby fotra věšeli. A představte si, že se s tím dá měřit třeba i netěsnosti laminovaných bazénů a sportovních kánoí, vysokonapěťové zalévané průchodky za provozu, podlážky stanů... / testerů odešlo za tři roky dosud dosud asi 60 ks /.**37
20.05.2014 (11:20:46)  # IP X
toman:
Tak to je nic moc konstrukce kdyz jich 60 odeslo, ted je jenom otazka kolik jich bylo vyrobeno, ale mam strach ze 61, a ten jediny mas doma ty. **37
20.05.2014 (12:22:38)  # IP X
.:
Dal jste pak tu zapalovací cívku, když Vás vyhodili, zpět do auta, a nebo jste tam dal novou ?**37
20.05.2014 (13:22:20)  # IP X
toman:
*yawn*.

18.05.2014 (12:57:46)  K # IP X
.:
Dopadený slavný český vyděrač prokazující se falešným jménem Rudolf Kelner, a specializující se na podnikatele policii sdělil, že původně chtěl vydírat milionáře výher u SAZKy, ale s kolegy pracně zjistil, že žádní takoví výherci nikdy ve skutečnosti neexistovali...**37

18.05.2014 (11:58:06)  K # IP X
strašný prase:
**31 Zdar lidi, soráč, že to dávám zrovna sem, ale ještě nejsem schválenej. Měl bych takovej dotaz, neni tu někdo z Ústí nad Labem nebo okolí, kdo by byl ochotnej darovat, popřípadě za nějakej peníz odprodat fuknční vn trafo z čbtv? Rozhod sem se ubastlit si plazma kouli (http://danyk.cz/plazma.html), ale jaksi mi chybí to hlavní **02
Pokud by nějaký to trafko bylo, pište prosím na FB (https://www.facebook.com/Smradupanovo.specialni.letajic...), dík **22

strašný prase
18.05.2014 (13:04:41)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
Se nediv že nejsi schválený, když máš takový jméno. Až budeš mít normální nick, tak tě schválím
18.05.2014 (13:28:43)  # IP X
.:
To nemají v Ústí nad Labem na náměstí banku s neonem, aby tam "strašný prase" zašlo večer do vrátnice, vypůjčilo si od vrátnýho štafle, šroubovál a vadasku, a ten NST si odtud odneslo ? **37

18.05.2014 (07:44:37)  K # IP X
.:
Čínská rozrůstající se střední třída má nové šílenství: všichni touží mít chundelaté, černobílé psy, kteří vypadají jako panda. Tento trend je dalším důkazem měnící se čínské společnosti. Jak řekl jeden z majitelů obchodu s domácími mazlíčky britskému listu Daily Mail: „Ještě před deseti lety bychom je snědli.“

/Mizející česká střední třída právě začíná z počínajícího hladu své miláčky konzumovat../.**37
18.05.2014 (10:12:37)  # IP X
toman:
Umyl sis zuby? **01
18.05.2014 (10:47:18)  # IP X
.:
Je to plačtivé. Zapamatoval jste si alespoň užitečnou radu paní doktor? Má jistě papíry na hlavu, a může to být pro Vás Autorita...**37
18.05.2014 (11:28:24)  # IP X
.:
Dneska máte po ránu KOPR. Žádná aktivita...**37
18.05.2014 (13:06:33)  # IP X
.:
Jak je to se střední třídou na Slovači? Existují tam nějací konzumovatelní chlupatí miláčci ? Před chvílí jsem se vracel se psem z procházky, ve výtahu ho zvedl jeden vietnamec za ocas, podíval se mu vzadu mezi nožičky, a zklamaně řekl : Mály, chubény.....a zase ho zklamaně pustil.... **37
19.05.2014 (21:59:15)  # IP X
Pavel_P:
No to je k zamysleni, otazka je jak se mohu stat cinskou stredni vrstvou
19.05.2014 (22:50:43)  # IP X
.:
Aktuální není čínská střední třída, která přestává žrát psy, ale protektorátní česká střední třída, která právě totéž začíná. Proto se informuju, jaký je to ve "slobodném slovenském štátě", kde už mají dokonce "teuro", jak říkají naši sudetoněmečtí přátelé...**37

17.05.2014 (17:00:28)  K # IP X
RayeR (web) :
Dalsi vize kureciho matrixu:
http://pctuning.tyden.cz/component/content/article/1-ak...

Brýle pro virtuální realitu společně s jakýmsi trackballem by kuřatům měly dopřát pocit, že se prohánějí po nekonečných pastvinách, hrabou v travou zarostlé zemi a zobou chutňoučké brouky.
17.05.2014 (17:10:57)  # IP X
.:
Obávám se, že tohle už tak minimálně dvacet pět let existuje například na českých školách......**37
17.05.2014 (17:13:51)  # IP X
.:
Tam je to daleko dokonalejší, protože ty brejle nejsou tak strašně vidět...**37

Návštěvní diskuzní kniha danyk.cz
Hlavní diskuze Diskuze s obrázky Bazar Píseček


Strana 288 / 336
Vláken 8385, na str:


RSS danykovy diskuze - tato kategorie   RSS danykovy diskuze - všechny kategorie

Stará diskuze