Diskuze - danyk.cz

• Píseček je jedinou kategorií i pro neschválené uživatele a podle toho to tu také může vypadat :). Příspěvky mohou obsahovat nepravdivé informace a pomluvy, spam a hrubý jazyk. Téma není nijak omezeno.
• Umí BBCode tagy: [b]tučně[/b], [i]kurzíva[/i], [s]škrtnuté[/s], [code]kód[/code] a označování odkazů.
• Všechny kategorie kromě Písečku jsou jen pro schválené uživatele. Pozor - za spam nebo nevhodné zprávy Vám bude zrušen účet.

Přezdívka:
Heslo:
Text:

17.05.2014 (15:44:35)  K # IP X
salam24 je kokot:
na dagobah nic nemá zmrde, natož nějaká pedodeutschführesunlistenablegrauidiotenmasturbaten scheize
17.05.2014 (15:56:25)  # IP X
.:
Je vidět, že jste intelektuál. Nejdelší slovo které znám nazpaměť, aniž bych ho musel musel opisovat tesařskou tužkou z wikipedie, a pak pracně přepisovat s pravopisnými chybami na klávesnici do počítače je: hexametylentriperoxidiaminumchlorid. **37
17.05.2014 (16:03:27)  # IP X
.:
Jinak ta výšeuvedená oslovení jen a jen svědčí o jisté podobnosti s mozkovými pochody hysterických žen, které provádějí své akce ještě dříve, než jim projdou neurony mozku. Ve studentském věku to kdysi bývalo atypické, až nenormální. Protože dnes je všechno obráceně, pídím se po zdejších rozhovorech s za normální se tvrdošíjně považujícími jedinci jako podle nich nenormální po odborném pracovoišti, za což se mi nikdo z normálních nemůže divit, a ve skutečnosti nenormální jsou tím jistě přímo nadšeni...**37
17.05.2014 (16:09:15)  # IP X
8bit je debil:
'
17.05.2014 (16:12:18)  # IP X
.:
Přiznám se, že jsem se díval do wikipedie co znamená výraz "dagobah". Obávám se, že dnešním mladým hochům pánského pohlaví, ale nejen jim, chybí dnes dva roky základní vojenské služby, aby se zbavili svých vlhkých snů, ocitli se mimo počítačovvých her, a konečně začali něco dělat, byť by to bylo zaměstnání pokladního u kasy v Kauflandu za 65 korun za hodinu...**37
17.05.2014 (16:15:08)  # IP X
proč:
si jan16 myslí že to byl zrovna 8bit???
17.05.2014 (16:16:58)  # IP X
Dr. Doktor:
a proč si debil myslí že je 8bit? **03
17.05.2014 (16:19:38)  # IP X
protoč:
a proč si proč myslí že protoč červotoč roztoč to mi ho namoč?
17.05.2014 (17:02:10)  # IP X
šedý je kretén, který:
si myslí, že pravý význam slova dagobah najde na wikipedii /WIKIPEDIE!!!/
17.05.2014 (17:08:45)  # IP X
.:
Píše rozčileně malý hloupý PIC, programovaný dagobahem, než procitne u pokladny v Kauflandu za 65 korun na hodinu, a pak si bude muset koupit perník, aby to přežil...**37
17.05.2014 (17:36:27)  # IP X
.:
Hraje také Antidot dagobah, nebo má již něco daleko vyspělejšího, slyšel jsem třeba o nějakém "fazulovém kolíku", nebo co...**37
17.05.2014 (17:40:05)  # IP X
.:
Nyní bude následovat oblíbená sekvence o "opakování nových zdánlivě cizích výrazů", a dekadentní komentář o důchodcích, co by měli luštit sudoku.Pokud již zase Antidot za dopoledne nevydělal minimálně dvě penze na nerezových výfucích a neleží pod stolem, a nebo mu "stary" nenařídil umejt tejden starý nádobí..**37
18.05.2014 (07:06:18)  # IP X
.:
Oblíbená výšepředpokládaná Antidotova sekvence je překvapivě o několik řádků dole.

Nová klíčová slova !!! Večerník !!! Handal /???/ Předkožka !!! **37
18.05.2014 (07:58:58)  # IP X
.:
Studijní literatura pro odborníky:

http://www.mudrnoragregorova.cz/predkoz.pdf

Antidote, zapamatujte si hlavně poslední klíčovou radu paní doktor !!!

**37
19.05.2014 (08:43:48)  # IP X
Pavel_P:
To ja v hospode exceluji se slovem kyselina Hexachlorplaticita
a protoze chci jeste vic excelovat tak ji shanim.
19.05.2014 (09:39:13)  # IP X
.:
Je to sice drahý, ale sehnat se to dá, je to poměrně vynikající katalyzátor. Kdybyste to prdnul do epoxidu, tak ztvrdne tak rychle, že se zapálí reakčním teplem. Doufám, že to někomu nechcete nalejt do piva, to by asi pěkně prskal...**37
19.05.2014 (09:41:39)  # IP X
.:
Možná, že kdyby se toho člověk trochu nadechnul, tak by měl hlas jako Brigite Bardotová po padesáti cigárech, a mohl by jít večer zpívat šansony do hambince....**37
19.05.2014 (10:28:16)  # IP X
Pavel_P:
Nic takoveho, chtel bych s tim zaexperimentovat v oblasti palivovych PEM clanku
19.05.2014 (11:02:39)  # IP X
.:
Nevím, na jakém základu u těch PEM chcete jet, ale už i kysličník chloričitý občas dovede elektrolytem důkladně vymalovat strop laborky. Zkoušel jste také skleněné nebo teflonové nanokuličky ? /To aby si člověk bral před pokusem deštník, brejle a sluchátka./... **37

17.05.2014 (15:40:12)  K # IP X
.:
Připomínám: dnes dopoledne od osmi hodin ráno je rádioburza Jarov.**37
17.05.2014 (21:31:17)  # IP X
toman:
Udalost pulroku zejo? Si snad ani nespal, to je taky zmena proti tvemu dennimu programu. V osum vstat, kouknout vsechny diskuze kam prispivas, plesnout tam sracku, najist se, jit do knihovny, odtud napsat dalsi sracky, jet do hospody, to je to hluche misto kdy meles sracky na zivo dalsim degeneratem jako ty, a nakonec jit domu, zapnout PC, napsat sracky S dobrym pocitem jak si to vsem nandal si umyt zuby nebo predkozku, kouknout vecernik a zalehnout. Z takoveho programu bych byl stejne blbej jako ty, stereotyp degeneruje /WIKIPEDIA/, dej duchodcovi pristup na internet, mas zadelano na tu tzv. apokalypsu. **37
17.05.2014 (21:46:43)  # IP X
loučák:
Jak říká Jarda Dušek: ,,Tento systém má ale vady. Člověk může udělat vše pro zvýšení svého ega, ale pak první slova, co uslyší když příjde do společnosti zní: To je ale debil! ''
Že by antidotovo bmw nepozvedlo jeho ubohé ego tak jak si myslel?
A jinak na tebe seru, ptal jsem se svářeče co vaří rámy lokomotiv a prej v tom nevidí problé a mám tě poslt do prdele. Tak tě teda posílám no **37
17.05.2014 (22:02:22)  # IP X
toman:
Svaret litinovy monolit o ocel tak desitku bez predohrevu CO-ckem, to muze radsi svaret ty prdele. **02
S tim vsim cos uz tady naplacal, bych zvazil dalsi prispivani zde, a omezil to striktne na ten traktor, v zmyslu toho jestli ti to chassis spadlo na nohu nebo nikoliv, jestli ne tak jenom napsat delku plamenu z tranzistoru pri pokusu o prvni pohyb, doplnit zda to jelo 150m nezastavitelne vpred az se vybili ty 150Ah baterky, nebo jen stacilo uhasit perinak na chrbte a povolat DHZ Horna Dolna.. **37
17.05.2014 (22:33:55)  # IP X
loučák:
Místní hasiče bych raději nikam nezval, jsou schopni lejt benzín do pily a kouřit u toho. Ale za to mají první prototyp Tatry 138, to by možná stálo za prohlídku. Jinak trubka vydrží a nevim, proč by to mělo jet 150m, když tam bude odpojovač **37
17.05.2014 (22:36:10)  # IP X
loučák:
Ale to nebyla šedá litina, to byla ocelolitina, jestlis to nepostřehl **37
17.05.2014 (23:31:35)  # IP X
toman:
Tebe je skoda i urazet, protoze to nepochopis, si vazne hloupy, a diky internetu to davas vedet vsem naokolo. O tom je ten pocit, ze je dnesni generace blbejsi nez predesla, ja myslim ze sou blbe stejne, akorat na internetu, pod zdanlivou anonymitou vyslovuji sve hloupe myslenky, ktere by treba v spolecnosti radsi nevyslovovali, treba z duvodu ze si nimi nejsou jisty, a neradi by ze sebe delali blbce. Dost pochybuji ze sedy, nebo treba ty melete stejne picoviny i v reale, protoze by ste meli modre pod okem min. jednou tydne. Skus se nekdy predtim nez neco napises zamyslet, zda by si to osobe ktere to adresujes rekl do oci, nebo zda by si svou blbou otazku/odpoved prezentoval pred publikem. Vim ze v tvem stracenem pripade se nic nezmeni, stejne tak v te sede propite hlave co zije v iluzi, ale treba si z toho co jsem napsal nekdo neco veme.**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37
18.05.2014 (06:19:06)  # IP X
loučák:
Nevim jakou anonymitu myslíš, o mě tu všici vědí kdo su a odkaď su, tak se klidně stav, jestli mě potkáš doma, ale moc často tam nebejvám. A jestli si myslíš, že v reálu nejsu liberista, tak to se mejlíš. Ale občas jsou s tím problémy, např budu mít trojku z ict, ale to je mi u prdele. **37
18.05.2014 (06:59:22)  # IP X
.:
Usměvavé upozornění: Již datum a hodina na začátku "upozornění na burzu" je v podstatě pokus o vzápětí nepochopený vtip. Chce se to méně rozčilovat, a pozorněji číst, abys nebyl zas jen Blbce, "fazulový kolíku"...**37
18.05.2014 (12:48:49)  # IP X
.:
Omlouvám se za chybu, a s jistým prodlením opravuji,

..abysTE tu nebyl zase jenom za Blbce, fazulový kolíku....**37
18.05.2014 (13:46:23)  # IP X
Pij:
"akorat na internetu, pod zdanlivou anonymitou vyslovuji sve hloupe myslenky, ktere by treba v spolecnosti radsi nevyslovovali, treba z duvodu ze si nimi nejsou jisty, a neradi by ze sebe delali blbce"

"Skus se nekdy predtim nez neco napises zamyslet, zda by si to osobe ktere to adresujes rekl do oci, nebo zda by si svou blbou otazku/odpoved prezentoval pred publikem."

To jste, kolego tomane, psal před zrcadlem, ne? **01
18.05.2014 (16:18:40)  # IP X
.:
O "psychologické projekci", kdy třeba pacient s deformovaným kolenem ukazuje na všechny ostatní jako na "pacienty s křivým kolenem je dokonce diagnoza, a mohla by nám o tom poreferovat i třeba Antibaldova maminka, která je podle jeho vyjádření psychiatrička. Daleko horší ovšen je, když ná člověk ne choré koleno, ale chorý mozek. Vada mozku pak nemusí být vrozená, ale postupně získaná kontaktem s podobnými jedinci. Když se dnes podíváme na mnoho mladých lidí, vidíme, že kromě chorobných ambic a nedostatku vědomostí v podstatě na základě příliš velkého množství volného času, přebytku bezpracně získaných financí a nedostatku odborného psychologického dozoru prakticky zdivočeli, a přestali respektovat obvyklé meze. V tom případě je jediná možnost, a to "nechat Blbce, který si v posledním stadiu této nemoci již bezmezně věří, zazářit", a dát mu k tomu naprostou svobodu a internet.... **37
18.05.2014 (19:09:52)  # IP X
Pij:
.: Dokázal byste mi odpovědět, co si představujete pod tzv. nechorobnou ambicí?
18.05.2014 (21:11:46)  # IP X
.:
Usilovat o něco výjimečného, čeho pak reálně a bez infarktu dosáhnu...**37
18.05.2014 (21:34:02)  # IP X
.:
.............Do naší hlavní náplně práce spadá vývoj a následná výroba elektroniky. Díky dlouholeté praxi a nejnovější technologii jsme schopni vyvinout a vyrábět jakékoliv elektronické zařízení v jakémkoliv množství. Ať už potřebujete jednoúčelové zařízení či stovky kusů do náročného systému, jsme pro Vás tou pravou volbou.

...............Na základě konkrétních požadavků zákazníka jsme ochotni navrhnout, vyzkoušet a následně vyrobit konstrukci jakéhokoliv typu od obyčejných blikačů až po složité mikroprocesorové aplikace......

Stránka fy. Texas ynstruments tzech......**37
18.05.2014 (21:40:33)  # IP X
.:
Zadávám konkurz na vývoj deseti kusů konkurenční širokopásné rušičky letadlových lodí typu Gimalaj. Pošlete prosím proformafakturu..**37
19.05.2014 (00:44:16)  # IP X
toman:
Ale no jo, ty udelas prototyp za 20 minut vemes pet stovek, a zadas dalsi praci. Podnikatele te nezajimaji. To tu uz bylo. **37
19.05.2014 (08:40:28)  # IP X
.:
Je mi to teda blbý zdůrazňovat, možná že jste to při své nízké chápavosti nesprávně pochopil, ale já se nezabývám tím, že mne někdo zadá práci, a já ji podle jeho příkazů vykonám, ale již leta prodávám své vlastní produkty, a spíše práci v případě nezbytné potřeby zadávám. Doufám, že Vaše proformafaktura na tu širokopásmou rušičku Gimalaj je již na poště...**37
19.05.2014 (08:43:25)  # IP X
.:
Teď mne napadá, ale nechci Vám to nějak vnucovat, nenahradila by tu širokopásmou rušičku letadlových lodí Gimalaj třeba nějaká Vaše verze teslových transformátorů s GU-50 ? **37
19.05.2014 (09:59:54)  # IP X
Pij:
.: Pro někoho může být výjimečné, že si bez cizí pomoci vytře reálně, bez infarktu řitní otvor, pro jiného to, že si reálně, bez infarktu naprogramuje v assembleru nějakou hloupost na deset tisíc řádků. Ještě byste to mohl trochu vylepšit, přijde mi to strašně obecné. Ale možná jsem jen tak hloupý a čtu špatně mezi řádky. **37

Už zase jste na ně zlý jako na toho s čajem. Nezlobte, pane tečka, jinak vám fýrer sebere i tu lopatičku a kyblíček. **37
19.05.2014 (10:05:25)  # IP X
toman:
Jo ty uz si jako pubertak zamestnaval i sveho fotra.. no nekdy utrousit v humornem smyslu nejakou velkou nadsazku je dobre, ale to neni tvuj pripad. Muzu li se nechapave zeptat, do ceho pak investujes ty sve miliony z prodeje jedinecne prace? Prece takovy vynalezce co podava patenty kazdy tyden uz musi byt v baliku jako svine ne? **37
19.05.2014 (11:14:06)  # IP X
.:
K Vašemu řevu by ladilo, hrát disonanční hudbu na housle, harmoniku a buben. I tak Vám za Váš zájem ale děkuji. **37
19.05.2014 (12:25:18)  # IP X
.:
Řekl bych, že desetitisíce řádků assembleru by měl svéprávný programátor ukládat nejvhodněji do nějaké černé díry. V dnešní době, kdy stále větší blbosti proudí stále větší rychlostí do stále větších pamětí generuje Systém stále větší Blbce, kteří kdysi třeba v době elektronek nemohli existovat, protože by ani neměli své supergeniální výplody k ničemu kam psát...**37

16.05.2014 (10:14:06)  K # IP X
.:
Kde nám zmizel Antoníček ? Doufám, že se nedal na routery. Teď něco píšou na Seznamu, ale zatím tam nejsou uvedena jména pachatelů...**37
16.05.2014 (10:15:36)  # IP X
.:
To s tím Seznamem minule bylo dojemné. Setřel jsem dojetím slzu...**37
16.05.2014 (10:35:21)  # IP X
.:
Bacha, mají tu novej antivirák. Zatím nula bodů...**37
16.05.2014 (10:44:56)  # IP X
.:
16.05.2014 (11:24:55)  # IP X
.:
Na www.feministky.com je novej jávaskript na zhasínání počítačů na úřadech !!!**37
16.05.2014 (11:27:47)  # IP X
.:
Ne, není to jávaskript, je to v Q-Basicu !!!**37
16.05.2014 (12:56:03)  # IP X
Ladik (mail) :
Mate to v hlave v poradku?!
16.05.2014 (13:01:20)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
Toto už je na psychiatrii, máti tam pracuje, dokonce pracuje se starejma lidma, já vám u ní domluvím schůzku **37 /WIKIPEDIE!!!/
16.05.2014 (13:11:42)  # IP X
.:
Dobrý den, admine, pokud byste měl kontakt, neváhejte, většinou i při kontaktu něco lékařům i nabídnu a prodám. Posledně jsem takto výhodně udal třeba své snímače dechu pro ARO. Psychiatry preferuji, mám mezi nimi hodně známých, a někdy i oni sami tvrdí, že se od svých pacientů klič ší jenom tím, že mak jí v kapse klíče od baráku. Zkuste též nabídnout kontakt Antoníčkovi, případně Antidotovi, jsou mladší, ale jsou teď pod zátěží, a kdyby v budoucnu nějaké to vyšetření nebo hospitalizaci potřebovali...**37
16.05.2014 (13:13:04)  # IP X
.:
Opravuji: Admine...**37
16.05.2014 (13:29:07)  # IP X
.:
/ Víte,Admine, kolik má LIONka z mobilu, kterou vybíjíme
20 s proudem 1A a napětí poklesne o 3 mV, kapacitu v Ah ? /**37
16.05.2014 (17:19:16)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
WIKIPEDIE !!!
16.05.2014 (17:31:49)  # IP X
antonicek (mail) :
Antonicek s Vami nehodla dale ztracet cas**01
16.05.2014 (20:26:39)  # IP X
.:
Často když jsem byl mladý a nerozumný, jsem "nehodlal ztrácet čas" třeba s dějepisářem, a on mi, / s prominutím tzv. "kurva" /, dal vždycky pětku. Souvisí to s takzvaným problémem zvaným "subordinace"...**37
16.05.2014 (20:34:53)  # IP X
.:
Když jsem byl starší a zkušenější, nehodlal jsem ztrácet třeba na vojně čas s rozkazy velitele útvaru. On byl ale daleko větší svině než můj dějepisář / =inetlektuál se dvěma tituly/, a protože "dal pokoj", tak měl doma ode mne namontovaný asi jako první lampion v západním vojenském okruhu satelit na imperialisty. Kysi jsem tu tvrdil, že na testování Blbců je důležité, pokládat triviální otázky, aby porozuměli, ale nedovedli na ně odpovědět. Musím se asi ještě dost učit, zvláště podle toho ticha jak v lese, následujícího můj podle mne primitivní dotaz na kapacitu té výšeuvedené baterky.... **37
16.05.2014 (21:27:02)  # IP X
toman:
Ty si uz v prdeli clovece. **02 Doufam ze to tady cte taky ten šedý kreten Tabovl. Na antibaldu tahle diskuze cekala prilis dlouho, sice stoji za prd, ale kdyz tam nekdo napise trivialni dotaz, dostane trivialnou odpoved k tematu bez kopy sracek. Jako tohle vlakno jednoho stareho blbce co sili nudou, tak neuspesne trolluje. Myslim ze uz hrave prekonal i takove legendy spamu jako skiva.**37
16.05.2014 (21:43:59)  # IP X
.:
Ježyšmarjá, další Antidotovy šavličky, a nebo už dokonce i šavle ?**37
16.05.2014 (21:47:18)  # IP X
.:
Dívám se ve statistice, nové slovo: KRETÉN ...!!! Rozšířily se Vám nějak podezřele obzory...**37
16.05.2014 (21:50:39)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
Zato Vám by se měly zůžit. Jsem rád, že jsem Vás vyhnal z tý Hlavni diskuze, i když mi to většina vyčítala, jsem za to vskutku rád **37 **37 **37 **37 **37 **37 **37 **37 **37 **37 **37
16.05.2014 (22:09:01)  # IP X
.:
Nojo, dobře, jste delegovaný, co se dá dělat, ale jak je to s tou kapacitou tý baterie ? KOPR se teď jistě zeptá: Jaký baterie ? **37
17.05.2014 (15:28:21)  # IP X
.:
Co se týče té psychiatrie, kdybych se nebál, že se mi okamžitě rozzuřený Antoníček pokusí zavirovat i mobil, ale dovolá se opět na útvar protipočítačové kriminality, a zaviruje tam omylem mobil tamnímu náčelníkovi, dal bych sem své telefoní číslo pro kontakt s tím odborným pracovištěm. Kdoví jak by se tvářili, kdyby je oslovil dominantní hlas se slovy: H.H. Am apparat lagerartz grupenfýrer Mengele, bitte....a na jakoukolo otázku jim odpověděl: Nein, ich habe keinen platz. Alles schisen...**37

16.05.2014 (09:47:51)  K # IP X
Janci:

16.05.2014 (02:33:07)  K # IP X
salam24:
16.05.2014 (02:39:35)  # IP X
salam24:
https://www.youtube.com/watch?v=sCCuGztL-Uc
A tohle je ještě mocnější **03**03 Kam se na to hrabe dagobah **03
16.05.2014 (08:13:03)  # IP X
.:
Jsou li mladí pánové i v zimě jak vlahé letní měsíce, pak nezbývá, než aby si Marienky pomohly vzájemně...**37
16.05.2014 (08:19:27)  # IP X
.:
Jedeme li ve "svém" mercedesu vypůjčeném za sociální dávky v autopůjčovně, a nemávají na nás studentky ale bagristé, bude určitě něco v nepořádku. Nejhorší je pak přihřátá dopravní kontrola.. **37
16.05.2014 (08:27:37)  # IP X
.:
Po shlédnutí toho druhého videa bych ty chudáky němce toleroval. Do konce jsem to ale nedokoukal z obavy, jak dopadne ten chudák kohout. Naštěstí jsou už ti bošové v německu v podstatě jen národnostní menšina, a Turci dosud tak hluboce snad ještě nezdegenerovali.... **37
16.05.2014 (10:52:03)  # IP X
Pij:
Hlavně je potřeba je tolerovat, protože dávají chudákům tšechn práci u zýmenzu, boše a dalších za třicítku+ čistého. No kde jinde vám to dají?! **37
16.05.2014 (11:11:11)  # IP X
.:
Co třeba takovej tzechen co má u zýmensu třicítku, a doma studenou němku a teplý pivo...A pak s ní ještě jede v neděli v tom vypůjčeným medáku, a zamává mu bagrista...A dneska se dá už tak leda zdrhnout na západ k Turkům...**37
16.05.2014 (11:21:18)  # IP X
.:
Třicet papírů, to jsou sociální dávky německýho nezaměstnanýho metaře, a každá dobrá němka ví, že takovej "tzechen od zýmensů" když maká ve fabrice tak přinese večer domů v podstatě totéž, a aspoň jí doma dopoledne neotravuje a nezvrací v obejváku na koberec....**37
16.05.2014 (16:40:34)  # IP X
Pij:
Tak těm v říši bych zas křivdil, ti mají samozřejmě daleko víc, ačkoliv jsou furt tšechn z východu. Měl jsem na mysli ty tšechn u nás, kterým je často ještě pochvalováno a záviděno, jaké mají platy... **37
16.05.2014 (20:38:26)  # IP X
.:
"Tšechen u bošen" mají většinou, když drží hubu a krok, skoro přesně poloviční plat než místní, a to od funkcí operátorů WC s hadrem a kýblem v ruce, až po správce databází..**37
16.05.2014 (21:10:32)  # IP X
.:
Když si český správce databází vezme u bošů koště a kýbl, polepší si, a může říkat: Kdo z vás to má pánové....Kdysi, když ještě existovalo tzv. Východní a Západní německo, tak západní němci, majitelé východoněmeckého hotelu, posílali Východní, aby ty tscheche, co tam byli na brigádě, nenechali flákat. A chválili je, když je perzekuovali pořádně...**37
18.05.2014 (07:29:45)  # IP X
.:
Výš než na správce databází inventáře bošen tzechen nepustí, protože vědí, že by jim něco mohli čornout...**37

15.05.2014 (11:33:20)  K # IP X
.:
Triviální příklad pro čtvrteční pozdně ranní zahýbání mozkem bez použití mikroprocesorů:

Víme, že akumulátor má maximální napětí 4,1V, konečné vybíjecí napětí 3,55V, a vybíjíme ho v podstatě kdekoli v této toleranci 20s proudem 1A, přičemž napětí klesne o 3 mV.

1- Jakou má akumulátor kapacitu ?
2- S jakou přesností to tou trojčlenkou vypočítáme ?

http://mafro.rajce.idnes.cz/nastenka/#EXP.jpg

**37
15.05.2014 (12:11:01)  # IP X
Dr. Doktor:
15.05.2014 (12:56:22)  # IP X
.:
Kdyby to tlačítko bylo funkční, tak by se leckdo mohl zasmát. Je to opsáno z

www.feministky.com ?

**37
15.05.2014 (13:11:52)  # IP X
toman:
Zacinam mit podezreni ze vasek je v skutecnosti stara feministka co tady dela reklamu jejich webu. **37

http://www.radio1.si/img/Gallery/Photo/ol_3222d74f-f5ff... Ta panev je kotel parniho stroje, jehoz nacrtek je k videni v albumu mafro.
15.05.2014 (13:38:35)  # IP X
.:
Pánev té feministky na obrázku bohužel chybí, tak nemohu porovnat. Na Mafru jsou různé pánve různých feministů i feministek. Jinak ohledem té baterie opět výbuch, nebo jen Ví Bůh ? **37
15.05.2014 (13:45:42)  # IP X
.:
Pánev feministky.

http://mafro.rajce.idnes.cz/nastenka/#PPP.jpg

Bacha, nemá tam zábradlí. Do toho byste spadnul po hlavě, a když by Vás vyhnala ven, tak byste měl ten svůj nerezovej výfuk ohnutej o 180 stupňů...**37
15.05.2014 (13:47:54)  # IP X
.:
Jestli mne teď Ledkový Král vypne úplně, tak se prozradil...**37
15.05.2014 (22:37:17)  # IP X
toman:
No, alespon uz vime nad cim spoceny vecer honis ty prase stary. **34**02
16.05.2014 (08:04:01)  # IP X
.:
Opět tím co zřejmě provádíte sám, obviňujeme druhé. Pokud si musíte honit podle internetu, tak Vás i ve svém věku upřímně lituji...**37
16.05.2014 (08:08:16)  # IP X
.:
Ale od toho příkladu s tou baterií kterou toto vlákno začalo, uhýbáte stejně dosti naivně...

Kampak Otče, k lesu ?
Krocana na trh nesu.
Co dělají Vaše děti ?
Je svázanej, neuletí.
Vy mluvíte jako blázen...
Dejžoto pán Bůh, s Pánem Bohem...
/ Lékař: Nechcete jíst, nakrmíme vás, jaké pak fraky.
Pacient: Černé !!!/
**37
16.05.2014 (21:14:12)  # IP X
.:
Taková kapacita akumulátorů, to je geniální problém, který Blbec podcení, a nakonec z toho zešílí. Mnohonásobné znovuobjevování již mnohokrát předtím dávno objeveného má svoje kouzlo, pokud člověk nepčítá cenu času. Je to, jako když člověk leze přes plot, a vedle jsou otevřené dveře. nejfatálnější je, když se lezoucí přes plot přitom přizabije...**37
17.05.2014 (13:47:09)  # IP X
Pij:
To by se vám mohlo líbit následující. Ta hudba k tomu je geniální. http://youtu.be/q635gHP8FEI **37
17.05.2014 (15:16:27)  # IP X
.:
S touto klasickou hudbou to neznám, prakticky jsem prožil verzi u hořícího muničáku / muniční vojenský sklad /: Protože jsem svině, jak jistě dobře víte, byl jsem, když bafla první bedna mezi těmi, kdo prchli otevřenými dveřmi. Cestou jsem na pár milisekund viděl nějakého ohořelého majora, jak přeskočil s mírným rozběhem třímetrovou betonovou zeď. Nebyl srab, a uspěl. Setkali jsme se pak v blízkém lesíku, ale to už ze vzduchu padaly mezi námi bedny s různými hořícími a sršícími obsahy, občas to detonovalo, a on se projevil dodatečně jako posera, protože se i jako přesvědčený komunista začal mezi vojáky většinou s rukama nad hlavou, modlit...**37
17.05.2014 (16:07:52)  # IP X
.:
Viděl jste někdy někoho, kdo běžel lesem s rukama nad hlavou, hlasitě volal "maminko...!!!" a hořel mu zadek ?**37
17.05.2014 (17:45:43)  # IP X
Pij:
Zajímavější by bylo začít tím, proč začal ten mončičák hořet. **37 Když už v lese jsem, tak bohužel potkávám samé nudné a klidné věci jako třeba ptačí cvrlikání, rostliny a kajnen menšn.
17.05.2014 (18:35:49)  # IP X
.:
Běžte se projít do nějakého pohraničního pásma, občas jsou tam ještě zapomenuté nástrahy. Pokud jste chuťovkář, zvolte minová pole v jugoslávii. Protipěchotní 100 g krabičky odtamtud si můžete koupit / ke konci i za pět kilo/ třeba v neděli na pražské burze na Kolbence. Co se týče toho muničáku, zapálil ho ambiciozní podplukovník, který tvrdil, že osmičky rozbušky se dají klidně lisovat na zápalnice kombinačkama, a když mu jedna utrhla dva prsty, divil se do té chvíle, kdy za deset vteřin bafl barel nafty vedle....samozřejmě jsem si to všechno vymyslel, dejte si na mne bacha. Senilní lidé si často vymejšlej.... **37

14.05.2014 (10:35:28)  K # IP X
RayeR (web) :
14.05.2014 (12:17:52)  # IP X
.:
Kolik kokainu je asi nutno na optimistický úsměv takové moderátorky TN ?**37

13.05.2014 (17:04:04)  K # IP X
loučák:

13.05.2014 (16:57:34)  K # IP X
loučák:
13.05.2014 (22:15:43)  # IP X
RBMK (web) :
Hlavně aby se ti to neurvalo a nenabil sis tlamu. Já bych těm svárům nevěřil. Využil bych oko, co tam je, nebo to obtočil pásovinou a sešrouboval, a taky by šlo vařit na kulaté tyče mezi kulovýma čepama, ty budou z oceli.
13.05.2014 (23:16:41)  # IP X
d.mh:
A kde jsou ty sváry?
13.05.2014 (23:50:14)  # IP X
toman:
Pro boha? Co to je za lepenici? Jake jsou ty svary je nepodstatne, ale kdyz vidim te dumyslny spoj "chassis" s napravou reseny pres tri kusy ruzneho zeleza co se valelo na dvore, zase jsem si o neco vice jist ze tohle bude legrace! Jen tak dal dulaji, je nas tady vic co se tesi. **03
14.05.2014 (04:00:57)  # IP X
loučák:
A proč by to nemělo držet? Síla stěny trubky je 6mm a ostatnì profily jsou 10mm silný
14.05.2014 (08:17:00)  # IP X
.:
Nová výstražná značka pro výbušná prostředí:

http://mafro.rajce.idnes.cz/nastenka/#EXP.jpg

**37
14.05.2014 (08:22:52)  # IP X
Choze:
Docela pěkná práce, to má být nějaký náklaďák, nebo zahradní traktor?
---
Ještě před 6ti lety jsme jezdili sprinty s buginou svařenou z lešeňových trubek a motorem Tatra 613. Ten 3.5 litr tomu dával nadpozemský pocit z jízdy. A myslíte že něco prasklo? Byla by to sranda ve 200, ale neprasklo nic. Bugina se naopak docela dobře prodala...
---
tomane přestaň furt řešit tu bezpečnost... Copak si myslíš, že se asi stane, když s tím loučák pojede 10 po louce a praskne mu jeden svar? Vůbec nic. On přeci nebude jezdit 200 po dálnici.
14.05.2014 (10:43:12)  # IP X
toman:
Ja neresim bezpecnost, ale zaklady zdraveho smysleni, jak rikal jeden mistr, budto veci delej poradne, nebo se na to vyser. Kdyby to loucak prezentoval jako lepenici drzim hubu, protoze je to pravda, nechutny bastl, ale dela tady z toho vesmirnou lod svarenou odbornikem s novinovymi papiry. **37
14.05.2014 (10:48:12)  # IP X
.:
Ty sváry by opravdu neměly být vydulé nad okraj, ale zateklé dovnitř. Když jsem kdysi dělal papíry na sváření v tom VOP, tak tam všechno předehřejvali před vařením elektrikou takovýma obrovskýma ledlampama s bandou asi 5l. Když se pak takovej horkej svár převaří elektrodou, jednak překvapivě dobře a do hloubky zateče, a jednak, když se odseká struska, tak je krásně hladkej, propadá se uprostřed pár desetin milimetru pod povrch, a když vzorek řízneme kolmo, tak je vidět kolem sváru asi centimetrové kulaté pásmo. Pokud řízneme vzorek vařený za studena, tak jsou vidět jen dvě svařovací pásma na okrajích sváru. nepatrne se tomu dá pomoct, když použijeme tenší elektrodu s vyšším proudem, ale toho jak při tom předehřátí se nikdy nedosáhne. Samozřejmě že když to má držet nějaký extrémní tlaky, tak to nesmí chladnout rychle, a musí se to zakrejt, tam to dělali azbestovým pytlem od hasičáku. Výsledky se dají snadno ověřit na trhačce, a nebo na ohýbačce. Prakticky všehcny sváry zastudena praskají při tahu i dvacet procent pod normou, a ty nezakryté pak při ohybu vzorku krásně vržou... **37
14.05.2014 (10:50:39)  # IP X
.:
Záhubou strojírenství jsou Blbci, kteří přesně dodržují nevhodné normy. To je Apokalypsa...**37
14.05.2014 (11:25:06)  # IP X
toman:
loucak to pozdeji skusi trhnout 5kg palici, a pak bez norem, coz by v jeho pripade jiste demence byla ta apokalypsa, usoudi je ze to drzi dobre, polozi na to ten plastovy 900 kilovy pack baterek, a najednout zacne tise knucet a v panice ocima hledat nekoho na okoli s heverem co mu to "chasiss" ala roura z poulicniho osvetleni zdvihne z nohy.. **37**38
14.05.2014 (15:19:29)  # IP X
loučák:
A co že nic nepraskne a ani se neohne **37
14.05.2014 (19:33:49)  # IP X
loučák:
a u vás maj roury pouličního osvětlení sílu stěny 6mm? **37
14.05.2014 (19:41:01)  # IP X
loučák:
jinak je to vařený COčkem z lidlu http://dulaj.rajce.idnes.cz/nastenka/#_27.jpg a místo svářecího drátu je tam normální pozinkovanej z pletiva. Nebo čím sis myslel, že se tam vaří? **37
14.05.2014 (20:48:30)  # IP X
toman:
Ty si prikladas ani nevis jak.. teda varit CO-ckem 6mm hruby, velky material, to uz provareni ktery deda spominal bude v radu desetin milimetru. Ted uz to zacina byt zajimave, ja se nadajel ze to alespon zavaril jako stary fachman 3.2mm rutilkou na triodyne, to ma alespon penetraci. Tohle uz je fakt k smichu. **03
15.05.2014 (08:48:22)  # IP X
.:
Jen teda dotaz na Loučáka, ono jde do COčka strkat klubo vázacího pozinkovanýho drátu, a nebo je to jen absurdní vtip ? Známej dělá na kšeft nějakej modelovej nábytek, a tuhle zrovna řval, kolik ten drát a ty Linde- bomby stojí. **37
15.05.2014 (13:26:54)  # IP X
toman:
Porad drahe, co tak tam dat klubo lneneho spagatu posypaneho zeleznym prachem? **37
15.05.2014 (13:30:43)  # IP X
loučák:
ne, je tam normální svařovací drát.
Jinak já myslim že 130A se to provařilo dobře i COčkem. Dneska se i rámy lokomotiv vaří COčkem a co to vydrží. Jo, jinak nejdůležitější svár je čep-mezičep-trubka a ten je předvařenej elektrodou EB-123 2mm na 95A a pak je to převařený tou 3,2mm elektrodou ale nevím jakou na 110A **37
15.05.2014 (13:37:12)  # IP X
toman:
Ale no jiste pane.. **03
15.05.2014 (13:41:29)  # IP X
loučák:
tak ty nevíš, jak se vařej rámy lokomotiv? Tak se přijdi podívat **37
15.05.2014 (13:43:48)  # IP X
loučák:
a když jsme byli v ivecu ve vysokym mýtu, tak celej rám autobusu se vaří jenom COčkem **37
16.05.2014 (10:08:39)  # IP X
.:
Tak pozinkovaný vázací 0.8 drát v COčku opravdu hoří a sváří, dokonce ani v galvanovně to neruší. . Další otázka při snižování nákladů při vaření s malou zátěží svařovaného : Daly by se prej ty LINDE bomby nějak pančovat daleko lacinějším suchým ledem ?**37
18.05.2014 (13:13:25)  # IP X
milan (mail) :
stavte se ke mě mrknout se na traktor s motorem CZ175...
já když odstrojil vše a viděl jsem ty sváry, tak sem se na tom bál jezdit, kdybych nevěděl, že ten traktor takhle jezdí dvacet let...
vozím za ním pul tuny v klidu, do kopce i z kopce a věřím mu...
už mi upadl volant (táta se na tom překulil v kopci a volantová tyč napraskla) a taky se mi uklepal výfuk (taky následek převrácení) všechno jsem zasmrkal rutilkou a cajk...

13.05.2014 (16:55:40)  K # IP X
loučák:
jak jsem repasoval ty motory z ještěrky, tak mě to docely bavilo, tak jsem přešel na vyšší kalibr http://dulaj.rajce.idnes.cz/elektro/#_22.jpg **37
13.05.2014 (21:27:40)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
To máš doma píchnutý v zásuvce ?
To by se dalo dobře použít u cirkulárky. Alespoň by byla rezerva ve výkonu **02
13.05.2014 (22:17:08)  # IP X
RBMK (web) :
Co to pohání, čím to krmíš a kde to máš?
13.05.2014 (23:51:54)  # IP X
toman:
No on nikde, vyfotit tabulku motoru neznamena ze ho cistis, nebo cos to delal s temi motory. **02
14.05.2014 (03:58:37)  # IP X
loučák:
Je to z lokomotivy řady 380
14.05.2014 (04:04:01)  # IP X
loučák:
čistim ho a přeřezávám závity. A mám ho na praxi
14.05.2014 (16:33:10)  # IP X
d.mh:
To je z pojezdu, z kompresoru nebo z čeho?
14.05.2014 (16:51:43)  # IP X
Lord_Bigo:
380ka má podle Atlasu Škodovácký motory ML 4550 K/6
14.05.2014 (18:27:56)  # IP X
Ladik (mail) :
nefot takovy drobky co nestoji za rec **01
14.05.2014 (19:03:55)  # IP X
loučák:
jo, tak to není z 380, já to tipoval, protože jediný co vim, že je to z lokomotivy. Ty pomocný pohony dělaj v jiné části haly, tam já se moc často nedostanu
14.05.2014 (22:23:35)  # IP X
d.mh:
Podle googlu to je z 753.7, a ještě navíc alternátor **38
15.05.2014 (13:35:37)  # IP X
loučák:
jo dovezli zbytek a je to fakt generátor. Jen ze statoru se to těžko pozná **37

13.05.2014 (13:38:25)  K # IP X
.:
Jediná poznaná pravda, která je nás schopna osvobodit od autosugesce zvané objektivní realita, spočívá v pochopení základních souvislostí. Velmi hodnotný je například vědecký poznatek, že šupina s jistou mírou pravděpodobnosti dokládá existenci ryby. Problém je však v tom, že se možná jedná o šupinu ze sněžné blechy obývající zamrzlý povrch planety Holahola....

sweb.cz/jachuj

**37

12.05.2014 (21:52:26)  K # IP X
.:
Dorostenec nám nějak absentuje, již skoro celý den, to nebývalo...**37
12.05.2014 (21:59:32)  # IP X
toman:
Ale nebul chlapecku, mas tady mne.. mimo toho ne kazdy je plesnivy duchodce co cely den prdi do zidle a pise zvratky na net. **22
12.05.2014 (22:07:33)  # IP X
.:
Legyje neprojdou, protože už prošly...**37
12.05.2014 (22:08:29)  # IP X
.:
No poseran...**37
12.05.2014 (22:33:03)  # IP X
Vypatlátor:
ZhE WaAaS To yEsHtE BaWiIi, YaK MaLiIi hArAnTiIi. HrUuUzA ToHlEtO. xD YsEm UpE DaAaRk A IiIwL!!!
12.05.2014 (23:05:51)  # IP X
.:
Bude Antidot absentovat, až se stane také "radioaktivní" ?**37
12.05.2014 (23:53:44)  # IP X
toman:
Zasadnejsi otazke je, zda budes nekdy abstinovat. **37
13.05.2014 (08:23:39)  # IP X
.:
Přesměrujte si také monitorovanou stránku Seznamu. Chdák Dorostenec. Radioaktivita stoupá. Ježyšmarjá, za tu fakturu bude ale doma facek...**37

12.05.2014 (18:24:55)  K # IP X
Dr. Lékař:
Bohužel musím oznámit, že mladý pan Jan "loučák" Dulaj byl nakažen tečkiditidou a stadium nemoci u něj nekontrolovatelně dosáhlo třetího stupně. Vzhledem k platnému trestnímu zákoníku tak pro něj již není pomoci, jelikož jediná známá léčba je, bohužel, postavena mimo zákon.
Osobu v této fázi nemoci je tedy nejlepší ponechat poklidně dožít v karanténě.
12.05.2014 (21:31:06)  # IP X
Dr. Doktor:
Ten mu nesahá ani po plstěný klobouk...
12.05.2014 (22:06:14)  # IP X
.:
Schozofrenie nabývá na otáčkách. Co používat dva nicky vedle sebe jako jméno a přýjmení ?**37
12.05.2014 (22:10:13)  # IP X
toman:
Vsichni jsou antidot!!! Zalezi jak se na to divas, ja vidim ne schozofrenii, ale tvoji paranoju. **03
12.05.2014 (23:07:09)  # IP X
.:
Nesmýte brát všechno hned na sebe...**37
13.05.2014 (08:37:54)  # IP X
.:
Fakt, nesmýte...**37
13.05.2014 (22:20:17)  # IP X
RBMK (web) :
Další televizní (v tomto případě spíš internetoví) doktoři.
Ještě se dozvíme, že 10 z 9 doktorů doporučuje nový kondrodisk forte s flórem a kultůrou oscilátoxínum.
14.05.2014 (12:27:47)  # IP X
.:
Lidé s více Nicky jsou většinou obětmi internetového programu "Dyskdžokej", který vyhodí na monitor Modrou smrt, a než to konečně vytáhneme ze zásuvky, protože to na nic nereaguje, tak je půl Céčka prázdný...**37

12.05.2014 (13:04:45)  K # IP X
salam24:
12.05.2014 (13:15:20)  # IP X
.:
Pan Kubáč měl by také dávat rady pro blondýny v plstěném klobouku, nebo přímo kontaktovat Antidota.... **37
12.05.2014 (14:00:09)  # IP X
.:
Stejně není jystý, jestli vůbec ten pan Kubáč tý elektronyce rozumí, Antidot teď třeba radí vedle jak poznat multimetrem 14 voltovej transil do auta. To neumí žádnej běžnej blbec, to se zjistí jedině když to má přeplý na herce, a dokonale to zná. A zná to jedině když ze se be udělá Blbce. Tak to je !!!. **37
12.05.2014 (14:05:52)  # IP X
toman:
Boze muj, vsichni jsou blbci, jenom ja letadlo.Uz to zacina byt slaby, fakt ze jsem mu poradil spravne narozdil od nejakeho nastrelu RMBK ktery je ale uplne spatne ze mne taky dela blbce.. Uz se seber, tim ze vsechny pocastujes titulem blbce ale ze sebe mensiho neudelas. **01
12.05.2014 (14:14:19)  # IP X
.:
Vidíte, nezdá se Vám stále častěji, že z Vás dělá každý Blbce ? Zkuste si opravdu zatočit tím dynamem...**37
12.05.2014 (14:18:55)  # IP X
toman:
Ne vubec se mi to nezda, ale zda-li smim rict muj postreh, tak za posledniho pul roku si ze sebe udelal komplet blbce sam, kdysi tu jeste deticky slintali nad nejakym tajemnym dedem vsevedem, a dnes je to jen hekajici idiot omezeny na rozpytvavani kdo je jaky blbec, a proc. **05
12.05.2014 (14:25:15)  # IP X
.:
...pitvati....od slova pitva, ne pytva...Představte si, kdybi Vás někdo pytval...**37
12.05.2014 (14:27:55)  # IP X
toman:
Jedna umyslna hrubka, a uz vidime druhou napln prace stareho blbce. Funguje to jak hodynky. **02
12.05.2014 (14:33:58)  # IP X
.:
"Úmyslné hrubky"...Zkuste ještě tu o Marienke, verze je libovolná...Kdybyste byl stylový, napsal byste aspoň
h o ď y n k y.../ **37
12.05.2014 (14:53:36)  # IP X
toman:
Jak moravaci rikaji, Ja su klidny, ked budes hovorit slovensky tak ako ja mluvim cesky,nebo jestli vubec umis jiny jazyk nez ten kterym ozraly hatvas uz 60 let, pak mi neco rikej ty Zkuste. **37**02
12.05.2014 (15:28:12)  # IP X
.:
Řekl bych, že Vaše "pig-tzech" by byl dobrá tak na přijímání jednodušších povelů z omezeného oboru , ale určitě ne na nějakou i jednodušší filozofickou rozpravu. Již mnohokrát jsem Vám radil abyste si udělal třeba statistiku výrazů, které používáte. Pak bych nahlédl třeba do nějakého dělnického nebo spíš cikánského diskusního fora, a budete nepříjemně překvapen rasantní shodou rozsahu výrazů. Zkuste třeba jako databázi slov ty Vaše mnohokrát zmiňované Novinky.cz, a uvidíte sám...**37
12.05.2014 (16:23:31)  # IP X
toman:
blbec, masturbace, prostitutky, tasemnice, francouzske klice, nerez, nerezove elektrody, turbany, vytryskle semeno, ambiciozni blbec, uplny blbec, vzdelany blbec, akademicky blbec, obycejny blbec, nejzajimavejsi, nejhorsi (je), nejlepsi (je), v osumdesatych letech minuleho stoleti, sto let stary pokus, znovu objeveni sto let stareho, jiz davno jsem, stary man, mlady blbec, neprijemne, mnohokrat, kocab, mlady slovensky porucik, vojin, slovensky cikan, velitel, blbec velitel.. to je prve co me napadlo v tvem pripade kdyz se bavime o databazi nejcasteji opakovanych slov nebo fraz. Dle mne nadherna sbirka. Nejhorsi je, kdyz je to jak rikas, v te pameti internetu. **37
12.05.2014 (21:38:03)  # IP X
.:
Výběr slov která se Vám nejvíc líbí případně Vás iritují nebo Vám jejich význam uniká, nepovažuji za statistiku / wikipedie!!!/...**37
12.05.2014 (21:55:14)  # IP X
toman:
Pro tebe je uz typicke ze pravdu ignorujes, a zamitas.
"Ne ne ne!! To neni statistika! Ne to neplati, neni k tomu certifikovany protokol.. ja si s vami nehraju, jdu domu, a reknu to mamince!"

Blbce. **02
12.05.2014 (21:58:46)  # IP X
.:
Hysterický žen opět zaječel, a trochu se na chvíli uklidnil. Ale jenom na chvíli...**37
12.05.2014 (22:05:32)  # IP X
toman:
Ty mas takovou blbou vlastnost citelnosti, ze kdyz narazis na neco "nove", jako treba ty ASCII znaky, nebo feministky, nemuzes o tom prestat mlit, a tak jako sme tady mesic cetli SAFLICKYYYY a ptaka na holi, ted cteme o hysterickych zenskych, vibratorech, a okurkach. **37
12.05.2014 (23:11:07)  # IP X
.:
Opravdu, měsíc se tu povalovaly šavličky, domníval jsem se, že to neznáte jenom Vy, ale problém byl zřejmě / jako obvykle/ podstaně širší. S těma "ASCII znakama" máte další bod..... **37
12.05.2014 (23:51:24)  # IP X
toman:
Zase spatne, problem je, ze to znali vsichni a jenom se smali staremu blbovi co objevil ameriku. **02
13.05.2014 (08:25:32)  # IP X
.:
Všychni všechno vždycky znají..../ kdyby neznali, nebylo by to ani normální./.**37
13.05.2014 (09:23:38)  # IP X
toman:
Vsichni jsou vzdycky blbci.../kdyby nebyli, nebylo by to ani normalni./. **37
13.05.2014 (09:45:36)  # IP X
.:
Všichni nejsou Blbci, to by odporovalo statistice, ale dnes tak 90 procent. Postiženým to lze však jen velice těžko vyčítat. Naprogramoval to tak Systém, a postiženými jsou pak většinou jen rodiče těch Blbců, kteří je do 30 let musí živit. A stačí málo. Řekněte mi třeba, kolikrát v životě jste třeba myl hajzly.... **37
13.05.2014 (09:55:01)  # IP X
toman:
A ty se predpokladam radis do tech 10%. **38
13.05.2014 (10:08:41)  # IP X
.:
Pokud se někam sám řadíte, je to už jen logická chyba. I když jste mi dosud konkrétně neodpověděl na otázku, již třeba vidím, že netušíte, co je to třeba tak základní pojem, jako tzv. "subordinace". Představte si, že máte svěřenu chodbu s deseti ložnicemi, a dvacet posraných hajzlů. Protože máte termín, dáte nástup, a již pohled z očí do očí Vám napoví, kdo na to půjde s hadrem a kýblem, abyste sám, pokud by to v tom termínu nebylo, nebyl sám potrestán...Abych se sám přiznal, nikdy jsem hajzly nemyl, stejně jako nikdo jiný třeba nemontoval zástupci pro věci politické, doma, zatímco ostatní se potili na buzeráku, jeden z prvních satelitů na příjem televize od západních imperialistů...Fakt, pokud bych byl již tenkrát Blbec, nevěděl bych třeba, co je to K-konektor, a skutečně ty hajzly čistil stejně jako těch tehdy snad ještě 80 procent ostatních.....**37
13.05.2014 (10:26:28)  # IP X
.:
Tak černé, a nebo hnědé ...?**37
13.05.2014 (12:12:22)  # IP X
toman:
Takze nerikas ze se tam radis, ty vis ze tam si, a protoze si montoval satelit, tak si vyhral nad zbytkem tehdejsiho slozeni tve generace ktera cistila hajzly, protoze neumela montovat satelit. Z ceho dle tvych uvah vypliva ze byla blba. Kdyby tady byl facepalm smajlik, dal bych dva.
13.05.2014 (12:40:15)  # IP X
.:
Nechtěl byste si dát ten smajlík na čelo, aby Vás poznali i ti ostatní ?A nebo samozřejmě pro větší bezpečnost i klidně dva ?**37

12.05.2014 (10:53:05)  K # IP X
bobo (mail) (web) :
uplně plno,skoro sme se tam nevešli.
12.05.2014 (10:54:32)  # IP X
bobo (mail) (web) :
sory,to měůo byt o řadek niž.
12.05.2014 (11:39:05)  # IP X
.:
Tolik lidí, a nebo tak malý prostor ?**37
12.05.2014 (11:58:03)  # IP X
bobo (mail) (web) :
odhadem se tam vejde tak 200 aut,možna i vic takže to je dost velky.
12.05.2014 (12:30:13)  # IP X
.:
200 aut, to je větší než srpnový Holice ?**37
12.05.2014 (12:42:06)  # IP X
bobo (mail) (web) :
njn,musite taky někdy vyrazit do světa a ne furt jen čučet v Práglu.
12.05.2014 (12:49:03)  # IP X
.:
Dvěstě aut, to je tak na Václaváku.....Kdybych znal dingir "divím se", tak bych ho sem dal...**37
12.05.2014 (13:57:09)  # IP X
toman:
Elektricenka mu plati jen po praze, auto nema takze dale nedojede, na kolo je tlusty a stary, a k sobe do kary si ho nikdo nevezme protoze za tabuli PRAHA by toho "chytrolina" vyhodil z jedouciho vozu. **02
12.05.2014 (14:03:35)  # IP X
.:
Protože je Antidot správnej metrosexuál s fazulovym kolíkom, tak mu v Banskej Bystrici zastaví i bagr...**37
12.05.2014 (14:07:06)  # IP X
toman:
Idiot.. **37
12.05.2014 (14:12:21)  # IP X
.:
Tak Blbec, a nebo Idiot ? V této terminologii je značný rozdíl.Zkuste to aspoň přibližně nastudovat, je to ve wikipedii..**37
12.05.2014 (14:16:46)  # IP X
toman:
Ja narozdil od tebe, nepraktikuji amaterskou psychiatrii v hospode, ci blbec, idiot nebo kokot, to je jedno, pouzivam to ciste jako znevazujici urazku. **37
12.05.2014 (14:27:11)  # IP X
.:
Já jsem vždy slovo "Blbec" používal ve Vašem případě pouze jako technický termín...**37
12.05.2014 (14:30:55)  # IP X
.:
Neznáte ještě nějaké jiné "znevažující urážky", které by mi působily takovou reklamu jako ty "znevažující urážky "předchozí ? **37
12.05.2014 (14:31:01)  # IP X
toman:
A jak si dosel vubec do tohto statusu kdy soudis druhe? Na zaklade ceho si myslis ze ty blbec nejsi? To jsou podle mne zajimave otazky, ne nekomu rikat ze je blbec, a prezentovat to jako nemennou pravdu. Ku prikladu ja si nazor udelal na zaklade zivotnych skusenosti, a nazoru asi 10 ti lidi kteri blbci nejsou s ohledem na jejich spolecenske postaveni. Ty si se ptal koho? "hele fojto.. nejaky slovensky blbec mi v diskuzi dela naschaly, a sere me to, je to blbec zejo? To vis vasku, cobolak skurveny." **03
12.05.2014 (14:41:14)  # IP X
.:
Pokud používáte technické termíny, nejedná se o nějaké "soudy", jen o konstatování holé skutečnosti těmi technickými termíny. O to je naše diskuse z Vaší strany trapnější. Pokud se snaží někdo někoho urážet, je to buď nedospělé dítě, které si ještě svůj stav neuvědomuje, a nebo Blbec, ve Vašem případě pak Blbec, který ani tak neuráží, ajko se stále více ztrapňuje. Stále opakuji, proč nenechat Blbce zazářit, prosím, neopakujte to již po mně, počkejte ještě tak hodinu, a pak zase javaskriptem z www.feministky com vypněte nějakou konzolu v technické knihovně......**37
12.05.2014 (14:56:00)  # IP X
toman:
Ne, pokud se nekdo snazi nekoho urazet, vyjadruje tak svuj nazor ne nej, vidime to denne, tudiz jsou zase, neprekvapive vsichni blci, nebo deti. Co ted Herr Freud? **38
12.05.2014 (15:34:57)  # IP X
.:
Vyjadřování názoru urážkami, a ještě tak nepromyšlenými, jako je obvyklé u Vás činí jenom primitiv. Zkuste zase tu statistiku výrazů. Bloků jste již napsal tolik, že to bohatě stačí. Pokud si s tím neporadíte sám, jistě Vám ochotně pomůže třeba zdejší pan Králík.Ten Vám může ochotně a s mým souhlasem poskytnout třeba i mou dtatbázi, případně databáze dalších členů zdejšího fora, a můžete to pak objektivně porovnat. Obávám se, že se toho v případě že to uděláte, přímo leknete. Internet má nevýhodu třeba proti papíru, že tam je všechno uloženo v paměti, a nedá se to třeba spálit. Občas se sice vyskytne mladý ambiciozní a zakomplexovaný muž, který, / v nejhorším případě i pověřen/ něco málo smaže, a kompenzuje si s tím třeba čtvrt hodiny masturbace, ale to na věci v podstatě nic stejně nemění.....**37
12.05.2014 (16:16:00)  # IP X
toman:
Zase si se zmohl jen na opakovani. **37
12.05.2014 (21:42:53)  # IP X
.:
Jistě, černé. / Nebo hnědé ?/...**37
13.05.2014 (11:59:05)  # IP X
bobo (mail) (web) :
Ale ale pánové tady se bavíme o Kozákově a ne o tom kdo bude koho šukat (myslim tím na netu).Další Kozákov bude v záři mezi 10-15 zkrátka jak vyjde sobota,v srpnu to pak upřesnim.
13.05.2014 (12:42:47)  # IP X
.:
Pamatuji si na ten Váš zesilovač CB 30W s KU606. Těch 28V tomu zřejmě skutečně pomůže, na 12 je to tupý jako poleno. Stejně tak KT904 a pod...**37
13.05.2014 (16:21:42)  # IP X
bobo (mail) (web) :
jj,na 12V to nejde to dava tolik kolik se do něj pusti,nejlip to chodilo asi na 34V to davalo tech 30W na 28V to davalo 20-25W.A ta KT904 je taky na 28V.Mam tady jednu KT903 tak ji musim zkusit,podle katalogu je schopna dat 10W na 50MHz tak na CB pujde jak vino.
13.05.2014 (21:32:41)  # IP X
.:
Zkuste stařičký ruský KT922, ty jsou klidně nejen na dva metry ale i na 70 cm, i když na těch 70 cm ty výkonový indukčnosti a kondenzátory je děsný jak udělat, tak doladit. Nejšílenější je třeba ceny MRF, i když minule v Holicích střílel nějakej šoumen 20W konce z BTS na 960 se dvěma fetama za 3 kila deska. Dotáhnul jsem taky konec od nějaký wifi na 2,4 GHz na 10W. **37
14.05.2014 (14:43:54)  # IP X
bobo (mail) (web) :
KT922 tady mám taky ale tech je škoda na CB,ale vyštrachal sem tady GT906A což je Ge pnp,65V,5A,15W a 30MHz tak ho musim zkusit jak mu to pujde na CB.
15.05.2014 (09:11:48)  # IP X
.:
Škoda je, nevytočit Antidota. To CB je dneska totálně zdiskreditovaný, protože tam může kdokoli, a občas tam topějí i kilowaty. Daleko lepší je o kus výše osumadvacítka, která dnes díky sluneční aktivitě občas příjemně překvapí. Někdy se to znenadání otevře, že je to spojený jako drátem. Já bych spíš fandil telegragii, před časem jsem zkoušel i 70 cm, ale i když to dojde, všichni jsou dnes již jen FM kecálisti, což mne odpuzuje. S těma germániovejma výkoňákama bych už ani nezahazoval čas, protože to jsem kdysi měřil ve VÚSTu, a ono to má takový divný parametry, že to třeba spíš chodí někde vejš lepší s obráceným kolektorem a emitorem, a vždycky mně fascinovalo když tam byli nadšený, že to zesiluje třeba jen dvakrát. Jediná výhoda byla, že to měli všechno tlustě pozlacený, což dnes již nebývá.. **37
15.05.2014 (11:53:50)  # IP X
.:
Mám šíleně chamtivýho známýho, který se zabývá těžením drahých kovů, a má též vynikající kontakty. jednou jsem u něj v bedně na odvoz do šrotu objevil asi deset hrstí jakýchsi zetlelých jakoby rezavých ruských tranzistorů se třema nožičkama a šroubem M5. Vybral jsem to, zaplatil se špinavýma rukama flašku ferneta, a mohl je považovat za svůj majetek. Byly to z linky na radiostanice vyřazené ruské tranzistory KT904 které měly buď příliš malý, a nebo naopak příliš velký zisk, takže kmitaly a nedaly se umravnit. / těch byla většina /Kolega je hrabivý, a tak to s očima jak tenisáky nasypal do baňky s kyanidem, a spláchl z deklu zlato. Já jsem byl za jednu flašku zásoben součástkami byť ne vábného z vzhledu, do konce života...**37
15.05.2014 (19:16:32)  # IP X
bobo (mail) (web) :
jo to bych taky bral za flašku ferneta kybl ruskych trandaku to bych měl na pokusy až do konce života,na tech rusakach se mi libi že sou prakticky nezničitelný,už kolikrat sem si popalil prsty a oni furt fungujou a to i ty germaniovy.
15.05.2014 (19:34:31)  # IP X
.:
Protože nejsem zřejmně patřičně hrabivý též, rozlouskl jsem pak doma asi pět tranzisotrů ve svěráku to zelený sklíčko nahoře, a jednak se mohl potěšit obrovským čipem, a jednak poměrně tlustýma zlatýma drátama na přívodech. Kdyby to kolega zjistil, tak jsem mu je asi musel vrátit...**37

11.05.2014 (23:04:15)  K # IP X
bobo (mail) (web) :
Byl někdo v sobotu na Kozákově?
11.05.2014 (23:55:02)  # IP X
salam24:
Nebyl. Tys tam byl? Sraz gigahertzářů či něco jiného?
12.05.2014 (06:09:53)  # IP X
spectrum:
spíš cymbálistů
12.05.2014 (09:15:29)  # IP X
bobo (mail) (web) :
jj,byl sem tam a je to sraz všeho možnyho,puvodně to bylo CB a RA.
12.05.2014 (09:46:53)  # IP X
.:
Kolik tam bylo odhadem lidí ?**37
12.05.2014 (12:48:04)  # IP X
salam24:
No, na kozákově bejvá i sraz gigahertzářů, ale je fakt, že spíš na podzim nebo kdy.

puntík: Asi tak 60.**37
12.05.2014 (15:59:07)  # IP X
Oberon:
Někdo jo **01

11.05.2014 (20:32:06)  K # IP X
loučák:
11.05.2014 (20:35:22)  # IP X
loučák:
11.05.2014 (20:36:56)  # IP X
loučák:
11.05.2014 (20:59:15)  # IP X
Dr. Doktor:
Radši než bych si kupoval hnusný auto, jehož velikost jednou za 3 roky využiju, tak si koupím auto který je spolehlivý, tichý, má malou spotřebu, klimatizaci, dostatečnou rezervu výkonu aspoň na bezpečné předjetí a hlavně se nemusím za něj stydět. Ale tobě to už nemá smysl vysvětlovat, asi ti furt nedochází, že se tu všichni leda smějeme tvojí blbosti a nechápavé povaze. Tak si to křápero dosyta užij, třeba z něj zblbneš úplně.
11.05.2014 (21:05:40)  # IP X
loučák:
tak to já si ale rád užívám komfortu madračky, "pseudoallradu" (přijeď antidote na soutěž na tankodrom ludvikov, uvidíme co zmuže tvé LSD proti liberu), a s tou klimatizací. Když jsem se ho ptal, jak se mu chcípá v přehřátým paneláku v létě, tak si prej otevře okno. Liberu můžeš otevřít půl střechy **37
11.05.2014 (21:08:17)  # IP X
loučák:
a ty si jako myslíš, že libero není spolehlivý. A ti tři němci, co jeli 25 000km Asií po pouštích bez jediné opravy jeli 15let starým liberem. Antidotovo BMW by to jelo ale líp **37
11.05.2014 (21:11:08)  # IP X
Dr. Doktor:
BTW driftovat se dá téměř s čímkoli, takže pokud si myslíš že to křápero tím umí něco navíc, jsi na omylu.http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&...
11.05.2014 (21:11:38)  # IP X
loučák:
http://youtu.be/30kHzHCz1l8?t=1m44s cti tyhle titulky? Kolik váží tvoje auto? A proč o tolik víc? **37
11.05.2014 (21:12:26)  # IP X
Dr. Doktor:
Madračku nekomentuju, takhle okatě dávat najevo svou idiocii... Ale je to tvoje věc, on ten přírodní výběr jednou zafunguje.
11.05.2014 (21:14:53)  # IP X
loučák:
bože furt ta bezpečnost. A nosíš helmu když jdeš v noci na záchod kdyby náhodou? **37
11.05.2014 (21:19:51)  # IP X
loučák:
a já zas nekomentuju dostatečnou výkonovou rezervu. To se ti to pak schovává za deformační zóny, když někomu lítáš skrz barák. A kam se poděla zodpovědnost? **37
11.05.2014 (22:12:11)  # IP X
Kryštof Harant:
Ty jsi vážně debil... Když už to libero tak miluješ, tak se je alespoň nauč poznat na videu.
11.05.2014 (22:15:12)  # IP X
loučák:
Já jsem ale neřek, že je na videu libero. Na prvním je Dajtsitsu a na druhym Suzuki. Ale vše lepší než BMW **37
11.05.2014 (22:33:27)  # IP X
Kryštof Harant:
rofl
12.05.2014 (00:05:49)  # IP X
RBMK (web) :
Kasli, redukce a podvozek z GAZe, motor, rádio a převodovku z BMW, madračku dozadu, loučáka s mapou na sedadlo vedle, a máme ultimátní vozidlo pro všechny případy, do terénu i na silnici, babolep i frajerolep, v létě sundáme střechu a v zimě zavřem žaluzie na předku, a když to stačit nebude, tak vezmem jako topení pár lidí odsud, co sem postovali erotické nabídky.
13.05.2014 (20:32:06)  # IP X
... (mail) :
18.05.2014 (13:20:24)  # IP X
milan (mail) :

11.05.2014 (16:48:47)  K # IP X
Pij:
Problémem či výhodou některých jedinců je jejich předvídatelnost. Pro případné pokračování té neslušně smazané diskuze naším, nejspíše slovenským, škodolibým kolegou... Taková řečnická: Kolego, už jste si našel děvče (nebo chlapce)? Drtivá většina lidí nevydrží věčně sama a pokud si dobře vyberou, dostane jejich život nový rozměr... **37
-------------
Pane tečka, doporučte prosím nějaké knihy k námezdničení, marxismu a dalším zábavným věcem. Něco říznuté Klimovem a Orwellem by možná nebylo špatné. Něco bych si na tohle téma zas početl. Děkuji. **37
-------------
Jako mladý zkuste něco modernějšího, protože klasika jako Klimov nebo Orwel bylo již poměrně dávno překonáno. Dneska to máte daleko jednodušší, protože máte třeba ještě zatím Uložto, to je dobré propátrat, než to znenadání zmizí, a potom taky diskuse na internetu. Tam máte v podstatě otevřené mozky širokých vrstev, a dokonce i otevřené mozky mnohých tomuto zmatku dozorujících orgánů, do kterých lze nejen nahlédnout, ale i dokonce s nimi komunikovat i jinak, než třeba v Orwelovi jedině "tam, kde je pořád světlo".... **37
-------------
Co se týče marxismu leninizmu, v prvým járu se z toho dělala zkouška, šel jsem tam naostro nepřipraven s vědomím, že zkoušející je amatérský fotograf. Prodal se za skleničku pyrokatechinu / pozvolna vyvíjející vývojka /, a dal mi za dvě, protože jsem mu řekl, že jsme se nepřipravoval, a bylo mi trapné odejít s jedničkou. Pak jsem jen zašel o patro níže do laboratoří, a tu skleničku si tam vyzvedl u profesora na chemii, což byl zase vášnivý radioamatér, a vyměnil zkoušku u něj druhá den za jakýsi wermachťácký kabel k ekárně. Co se týče toho marxismu leninizmu, studoval jsem ho z dlouhé chvíle až ve vojenské knihovně, a mohu říci, že jsem tam trčel mnohokrát i po čtvrté ráno, kdy mne pravidelně zatýkala místní kontrarozvědka. Co se týče marxizmu, daleko obsažnější je továrník Engels který dělal Marxovi sponzora, a Karel jako správný kavárenský povaleč mu dělal za to poskoka. Nedá se mu upřít, že vymyslel třeba tragikomický a le dvě století uznávaný pojem tzv. "nadhodnoty práce", ale svého sponzora a učitele daleko nepřekonal třeba s jeho teorií o tom, že otroctví je neekonomické, a je nutno z otroků udělat námezdnou vzájemně zaměnitelnou pracovní sílu, které bude přebytek stát dlouhé fronty před továrnami. Mne jako v tzv. socializmu žijícího člověka to ještě nezastihlo, a dnes se mně to již v podstatě naštěstí netýká. Podívejte se z okna, pokud jste se ještě nedíval, a uvidíte to tam přesněji než v Engelsových nejfantastičtějších představách...**37
11.05.2014 (17:01:55)  # IP X
antonicek (mail) :
Slovak nejsem. Prece si nenecham zasirat vlastni vlakno tema jeho pohadkama **37
11.05.2014 (18:59:56)  # IP X
loučák:
ale že jsi kus blba popřít nemůžeš **37
11.05.2014 (20:29:39)  # IP X
.:
Nechme Blby zazářit..../.Antoníček by měl třeba také ukázat svou ojetinu s nerezovým výfukem, a Ipada../.**37
11.05.2014 (20:35:29)  # IP X
.:
Nemáte ještě kopy toho Parkinsona, a ten DFENSův automotostřeleckoprávnický hohmoweb ? **37
11.05.2014 (21:04:49)  # IP X
.:
Antoníček považuje za něco špatného "být Slovákem"? Proč... ?**37
11.05.2014 (21:46:28)  # IP X
.:
Nojo, schyluje se k průseru, a "legie jsou nervosní..".**37
11.05.2014 (22:25:01)  # IP X
antonicek (mail) :
Jak jste prisel na to, ze mam neco proti Slovakum?
11.05.2014 (22:42:09)  # IP X
.:
Tvrdíte to o pár řádků nahoře...Když už neustále jmenujete, stydíte se prosím pěkně i za Vaše ctěné jméno ?**37
11.05.2014 (22:46:40)  # IP X
.:
Mám Vás ještě "odtajnit", když mi tu běhá taková zajímavá čárečka ?**37
11.05.2014 (23:01:15)  # IP X
.:
Tak co, mám, "dorostenče"...**37
12.05.2014 (08:30:17)  # IP X
Pij:
.: Dobré ráno. Kopy Parkinsona a hohmowebu nejspíš není potřeba, protože pokud vím, tak v hlavní diskuzi to pořád visí. Jen si musíte v tom panýlku nalevo nastavit cca 500 vláken na stránku a potvrdit OK. Je to někde kolem 9.2.2014. Kdyby vám při tom spadnul prohlížeč, tak za to tadyhle nie-slovenský kolega (hej?) výjimečně nemůže. **37

Líbí se mi ten ať už zamýšlený či nezamýšlený patvar hohmoweb. Kolik má takový web v hohmech? Sdružují se na něm i rhohmové? Kladou při zatýkání větší odpor než hohmové?

Nechme blby ozářit. **37
12.05.2014 (08:52:06)  # IP X
.:
Myslím, že o ozáření Blbů jsem tam psal až ve stadiu stabilizace jejich konzerv před odvozem lodí zpět. Jinak, ozářením projdou všechny tzv. "mobilizační zásoby". Je to pak mimořádně trvanlivé. Výkonný zářič třeba s Co60 má dostatečně dlouhý poločas rozpadu, a vydrží generace. Co se týče "homowebů", je to samozřejmě úmyslné, a působí to jako rezonanční obvod 8,2 MHz mezi bezpečnostními závorami v obchoďáku. Na Blbcích se mi líbí jejich soudržnost a uniformita. Máte šílenou smůlu, že jste nebyl na vojně. Kdyby síla Blbosti mohla pohánět třeba motory, víte, kolik by se, i kdybychom nepočítali elektřinu, ušetřilo benzinu a nafty? Jinak oceňuji, že mne máte pozorně pročteného. Kdyby Antidot nedělal pravopisné chyby, již dávno bych ho pověřil, aby o mne napsal kniku. Protože zatím u Vás jsem nějakou chybu v textu nenašel, můžete se klidně pokusit o totéž... **37
12.05.2014 (09:18:31)  # IP X
.:
Nejvíc se mi vždy líbil fyzicky malý ambiciozní Blbec ve spojení třeba s obrněnou technikou. Když se prťous co nedovedl ani sčítat natož násobit ocitl za rajčáky, ty vyvalený očička za průzorem, mrak černého kouře, a rachot na buzeráku, vsadím se že ta chvilka, než ho zase vyhnali ven , a dopoledne cvičil pořadovku, byla lepší než pár příjemných vlhkých chvil po zhasnutí po večerce pod dekou. Jednou jsem zase ověřoval jednu ze svých zvrhlých teorií v praxi, a to, jak snadno zhasnout ten řvoucí ocelový kolos, přitočil jsem se nenápadně k zadní motorové mříži, vytáhl z pod mantlu perchlorový půllitrový hasičák, a vytočil ho tam. Motor poslušně chcípl, a nejevil dále stopy života. Když vyflákali baterie, odtáhli to do dílen, a zvedli tomu motorovou hlavu. Kdybyste viděl ty řady a díry téch pístů.....Fascinovalo mne to. Vytvořit nějaký vhodný fyzikální převodník Blbost - síla, tak do toho obrněnce vlezou dva Blbci, jeden bude řídit, druhý točit, a všechny ty tuny toho zbytečnýho duralu a oceli by se mohly hodit do sběru. A představte si, takovou Blbostí dokonce střílet....I když pokud se rozhlédneme kolem sebe, asi ten nápad není příliš nový. Kdyby to tu v devadesátých letech vybombardovali atomovými zbraněmi, tak dnes už tu máme zase kvetoucí města, jako Hirošima nebo Nagassaki. Takový Blbec třeba ve funkci prezidenta nebo ministra financí, to je daleko hroznější...**37
12.05.2014 (10:24:31)  # IP X
toman:
Ciste teoreticky, mel si nekdy treba jen podezreni ze si taky blbec? Jen me tak napadlo, nikdy jsem to z tvych ust neslysel, a kdyz clovek dosahne urcity vek, nekdy ze sebe blbce udela, v tvem pripade ale nikoliv, tvuj zivot byl lemovan hroznymi blbci, a ty si mezi nimi zaril jako supernova inteligence, v nedosazitelnu, na stovky svetelnych let IQ napred. Zvlastni. Ja nemam strach si priznat, ze nekdy jsem blbec, je to zdrave, taky to vypliva z funkcniho ega ktere mne to necha udelat. Na tvem miste, kdyz bych procetl tuhle diskuzi naspatek, vypl bych ty internety, sedl si, a rekl sam pro sebe nahlas, jsem to ale blbec... a vzal si ponauceni, to je dulezite. Sel treba delat neco uzitecneho do garaze, nebo vencit psa. Tak tyden neprispivat do diskuzi, pak se podivat a zjistit ze nikomu vlastne nechybis, tak se na to vyprdnout, a byt normalny duchodce ktery ze sebe nedela ajnstajna pres internet, a machrovat leda o burze pred svymi senilnymi protejsky. **37
12.05.2014 (10:29:30)  # IP X
.:
Já věděl, že se zase rozčileně ozvete, ale mám pro Vás praktický návrh ohledně Blbosti a Blbců: Zkuste si ještě jednou ty emise, pokoumejte o nich, a když bude výsledek opět negativní, pokuste se něčím zatočit. Přidělejte si třeba kliku k dynamu, a dejte na výstup dvě paralelně spojené autožárovky. Myslím, že výkon bude obrovský, a o to vlastně jde...**37
12.05.2014 (10:31:09)  # IP X
.:
Ještě co se týče toho "TAKY", zkuste si něco přečíst o dingírech a takyzmu na

sweb.cz/jachuj

**37
12.05.2014 (10:34:03)  # IP X
.:
Ten seznam to nějak prasí...

http://jachuj.sweb.cz/

**37
12.05.2014 (11:20:39)  # IP X
.:
Jak se dívám nahoru, Dorostenec nám nějak oněměl
/ oňemňel /....Digitální anonym, a ještě němej...Proč se asi za to jméno a národnost tolik stydí....**37
12.05.2014 (13:44:56)  # IP X
toman:
Ja myslel ze z meho postu sala lahostej, a klid, takove slabe opovrzeni tebou, ale nikoliv tam rozcileni necitim, holt stareho psa novym trikum nenaucis, schopnosti pozorovat, a cist s porozumenim nevyjimaje. Zase si se sikovne vymluvil z otazky zda si se nekdy za blbce povazoval, protoze to silne koliduje s tvym egem. Laicky receno ses stary zakomplexovany blbec. **38**37
12.05.2014 (14:08:40)  # IP X
.:
Abich mohl kvalifikovaně odpovědět, musíte mi vysvětlit, co to znamená " sala lahostej". Takové výrazy používal naposled na Karlově univerzitě Václav Havel v rozhovoru s Dalajlámou. Když jsem se z pléna zeptal, z jakého důvodu nosí svatí muži brejle, Václav Havel se strašně rozzlobil, a Dalajláma řekl rozčileně No comment...**37
12.05.2014 (14:10:19)  # IP X
.:
Už jste si zatočil s tím dynamem? Vy si tam klidně těch autožárovek můžete dát i pět.....**37
12.05.2014 (19:21:38)  # IP X
Pij:
.: Je sice pravda, že mám menší sbírku toho, co jste v průběhu let na desítkách míst utrousil a právě proto knihu o vás už z principu psát nemohu. Navíc ani nevím, pro koho by měla být určena s ohledem na to, co vše a kde jste psal. Leda by se to napsalo anonymně třeba jako Šedé příběhy poučených optimistů nebo podobná úchylnost. V neposlední řadě ani nevím, jestli bych si chtěl hrát na pana Objektivního či Neobjektivního, protože co si budeme povídat... Vy jste taková roztomilá, pábitelská kecka. **37

Ještě si s dovolením rejpnu. Homoweb. Hohmoweb. Je to trochu propracovanější, leč suchý až dětinsky trapný motiv. **37

Líbí se mi ten návrh "...byt normalny duchodce ktery ze sebe nedela ajnstajna pres internet...". Zlé, leč nevzdělané jazyky by mohly říct, že Husákova normalizace a Tisův fašismus se nezapře. Asi byste si měl sednout na lavičku, krmit holuby, být senilní, smrdět a vzpomínat na staré dobré časy. Nevím, jaká je kolegova představa o typickém důchodci, možná doplní. Moc vybočujete, tečka, potřebujete zpátky do řady! A omladit! Kupte si aspoň iPhone, když už ne samochod... **37

Jelikož je to pořád moc krátké, tak bych se chytnul toho "... zjistit ze nikomu vlastne nechybis...", protože mi to přijde strašně - jak to jen napsat a neurazit - já ty připomínky o partnerce (či partnerovi, abych případně neurážel) nemyslel vskutku zle, ba naopak, kolego tomane...
12.05.2014 (21:50:18)  # IP X
.:
Ty Antidotovy citové výkřiky připomínají již více lidem hysterickou ženu, která řve rychleji, než ji něco proletí hlavou. Jsou to takové zvláštní iracionální pocity, útoky ambiciozního blázna, který velice dobře zná své problémy, a snaží se z nich obviňovat druhé. Nejvíce na tom lze obdivovat to, že se u toho nedá obdivovat prakticky naprosto nic. Prostě, vadná, ruská, epoxidem zapatlaná deska....**37

10.05.2014 (19:12:49)  K # IP X
antonicek (mail) :
Nejaky mrtvo zde, je tu stale s nami nas milovany vypravec pohadek a mytu pan Sedy?
10.05.2014 (22:14:29)  # IP X
Antonicek (mail) :
11.05.2014 (20:40:08)  # IP X
.:
Nechme Blby zazářit...**37
11.05.2014 (22:18:12)  # IP X
antonicek (mail) :
Tak si zářete Pane Šedý, jak chcete**37
11.05.2014 (22:42:52)  # IP X
.:
Nechme Blby opakovat, nic jiného totiž zřejmě nedovedou...**37

9.05.2014 (00:41:56)  K # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
začinam s AVR....
jaky je rozdiel medzi ATtiny a ATmegou?
aj keď je tato otazka dementna, dementne odpovede si nechajte **19
9.05.2014 (07:08:48)  # IP X
antonicek (mail) :
Velikost pameti, pouzdra...
9.05.2014 (08:47:07)  # IP X
.:
Antidot už píše manuál. Potřebuje si trochu intelektuálně odpočinout od toho sváření dole. Na to jsou prej AVR výborný. Za chvíli již opět gejzír odborných poznatků. Neodcházejme !!!..**37
9.05.2014 (09:29:30)  # IP X
.:
Vsadím se, že popíše i sedmidrátovej ISP se signálem MOSAD. **37
9.05.2014 (09:45:05)  # IP X
Pij:
http://www.atmel.com/products/microcontrollers/avr/mega...
http://www.atmel.com/products/microcontrollers/avr/tiny...

(To je široká otázka a já jsem línej to vypisovat a navíc ještě plést, takže snad umíš anglicky. **38 )
9.05.2014 (10:24:46)  # IP X
Dr. Doktor:
Jedno je malinký, druhý obrovský.
9.05.2014 (10:30:22)  # IP X
.:
S tím obrovským se dají bezvadně vytahovat pytlíky z čaje aby příliš nezčernal. Počkejme však na Antidota.....**37
9.05.2014 (10:35:30)  # IP X
Choze:
Velikost jebat, ale zásadní rozdíl je v tom, že neexistuje ATtiny s AD a RS232 zároveň. Buď má RS232, nebo ADC. ATmegy mají obě periferie.
9.05.2014 (10:41:21)  # IP X
.:
Nejhorší jsou čínský USB konektory, který mají pocínovanej dekl a poniklovaný možičky. To jde zapájet jen uniletem.... **37
9.05.2014 (10:44:44)  # IP X
.:
Slyšel jsem, že když se dá v C-čku externí příkaz JEBAT,
tak se zapne externí baterie...**37
9.05.2014 (11:28:16)  # IP X
Dr. Doktor:
Včera jsem pájel kablík z PC zdroje, a magnetoval na hrotu trafopájky. **37
9.05.2014 (11:42:43)  # IP X
RBMK (web) :
Měnil jsem na sluchátkách kabel a jack, a když jsem ho vrazil do MP3ky, zkoušel si s ním hrát heavy metal a pak ho vytáhnul, tak mi tam ZŮSTALA ŠPIČKA! Když tam zůstane kondom, tak se vysere, ale u dadytoho nevim...
9.05.2014 (12:13:53)  # IP X
Pij:
.: Nebuďte s tím čajem taková, s prominutím, typicky česká, zlomyslná, škodolibá svině, jakkoliv je to, opět s prominutím, hloupá sračka, na které chybí už jen zde oblíbená modrá LED. Jak jinak se něco naučit, než si to v praxi napsat, zapojit, ... Mně ten nápad sice přijde taky k ničemu, ale zas se mi líbí, že ten člověk dělá něco, co ho zjevně baví, snaží se a ještě se s tím pochlubí. Buďte trochu shovívavý a podporující... **37
9.05.2014 (12:26:31)  # IP X
.:
Jak Doktor pájel ty "PC dráty" a ono to magnetovalo, tak to jsou silně poniklované moderní vodiče. Jdou krásně uniletem, jen se na to šáhne páječkou, i pistolovou.

Co se týče toho "čaje", nezlobte se všichni na mne, ale moderní "české programátorství" mi připadá jako paraolympiáda mrzáků. 0,1 procent z jednonohých se opravdu postaví na lyže, a těch pět procent co se okamžitě přitom nezabijou, spolu soupeří " na krev", přičemž jim chorobně vyvinuté ambice a nedostatek rozhledu totálně zabraňuje dát do hromady něco prakticky použitelného. Chybí již jen ten vařič napájet z USB...Před dvěma nměsíci jsem byl na sobotu a neděli v Alpách, tam přivezli těch jednonohých dokonce autobus, vyložili to tam na sjezdovce, namontovali na ně lyže, a pustili je z kopce. Jeden, ten co jel první se zamotal do sloupu od lanovky, a rozmlátil se. Těm ostatním dole postavili schůdky, a tomu druhému blbci co zůstal nezraněn, dali první místo. Ten první na něj rozčileně hrozil pěstí ze sanitky. Ptal jsem se nějakých němců, zdali to není Steve Jobs, a jeden z těch bošů mi začal hrozit pěstí taky...... **37
9.05.2014 (13:18:29)  # IP X
toman:
To jsem se chtel akorat zeptat, jestli s temi kecY o rozhledu a ambicich nejsi nahodou prevteleny Jobs, **38**37
9.05.2014 (13:39:25)  # IP X
.:
Abyste byl stylový, musíte mi nutně zahrozit ještě pěstí, aspoň jako ten boš. Už máte ten manuál AVR? **37
9.05.2014 (14:13:36)  # IP X
toman:
Ja jsem nic nepsal, takze nemam, a mit nebudu, stejne tak se mohu zeptat, uz mas uklizenou "dilnu"? Jinak zadne sladkosti! **37
9.05.2014 (14:20:13)  # IP X
.:
Jasně, rozumím.
Jaký pak fraky ? Černý...**37
9.05.2014 (15:22:34)  # IP X
toman:
Ten vtip je stary, a slaby, radsi se nazer normalne at te nemusi krmit. **37
9.05.2014 (15:27:47)  # IP X
.:
Dneska jste nějakej slabej, slušnej, neagresivní, nějaký á fyzická indispozice? Je třeba být jak říkal pan Berlusconi: Mladý, chytrý a opálený !!!**37
9.05.2014 (16:07:00)  # IP X
toman:
Ty si slaby porad, tak proc ne. **37
9.05.2014 (18:48:11)  # IP X
salam24:
Choze, a věděl bys, čím se liší instrukční sady tiny a mega? **33
9.05.2014 (23:16:29)  # IP X
Choze:
No z hlavy ne. Vzpomenu si, že tam chybí nějaký MUL atd. Ale to mě ani nikdy nezajímalo. Jelikož AVR výkonově přesahují mé obvyklé požadavky, programuji v C a assembler mě nezajímá. Typ si vybírám podle periferií, které potřebuji. Assembler jsem naposledy použil na 2051.Jinak ten assembler na 51 jsem měl rád, protože mi připomínal asik z x86, kde jsem kdysi psal viry pro DOS... Byla to taková nostalgie.
10.05.2014 (09:06:54)  # IP X
.:
Salámův programátorský dotaz křupl, jako když praskne žárovka. Teď by měl ještě přijít Antodot, a zadunět jak 152 mm houfnice s třemi pytlíky v hlavni. Kdyby si jakýkoli Blbec Chosého odpověď opsal na papírek, naučil se ji zpaměti, a pak ji někde memoroval aniž by něco vynechal, tak by mohl , pokud by už pak nic dlouho neřekl, než by zase něco řekl, zaujmout. ..**37
10.05.2014 (10:08:16)  # IP X
salam24:
Co na tom křuplo? Maximálně ten AVR procestor dostane z ardukódu blivku. **30
10.05.2014 (10:24:20)  # IP X
.:
Nějaký kódy.....Zkuste to AVR připojit tak na Ucc -8V, a vono si to sedne, zvlášť když tam budete mít ten sygnál MOSAD......**37
10.05.2014 (10:27:16)  # IP X
.:
Teď si nejsem jistej, jestli se nepíše mossad, stejně jako moucha tsse-tsse, nebo kennedy...**37
10.05.2014 (10:30:53)  # IP X
.:
Teď jsem čet na serveru elektrika. cz , jak tam psal v půl šestý ráno Antidot, jak mu lezla po rozváděči moucha cece, a on ji típnul nerezovou elektrodou...**37
10.05.2014 (10:39:07)  # IP X
Antonicek (mail) :
přiložte prosím URL odkaz
10.05.2014 (10:50:08)  # IP X
salam24:
AVRko na napájení obráceně moc připojit nejde, jelikož se celkem fest brání interníma ochrannýma diodama okolo I/O pinů.
10.05.2014 (10:51:26)  # IP X
.:
Jak tak koukám, Vy jste tady místo Policisty, kterýho škrtli, ne ? Daleko vhodnější by snad bylo, kdyby jste mne vyzval, abych dal ruce nad hlavu. Nejste také odborník na virovou ochranu? /Doufám, že Vás nevyvedla z míry za moucha tsse-tsse../.**37
10.05.2014 (10:56:14)  # IP X
.:
..... jelikož se celkem fest brání interníma ochrannýma diodama okolo I/O pinů......

Ruští programátoři naprot sto správně tvrdí:

Větší pes jebe.

Proti tomu se nedá nic namítnout, to platí i pro k akumulátoru připojené AVR-ko...**37
10.05.2014 (11:41:51)  # IP X
.:
Teď si ještě uvědomuji, že řeč šla dokonce o obráceně zapojeném AVR na -8V. S tím by mohl souhlasit určitě i A.A.Markov.ru. **37
11.05.2014 (07:25:53)  # IP X
.:
Hoďte sem Saláme, co jste si doma pro radost postavil s mikroprocesorama, když už to nešlo na kšeft...**37
12.05.2014 (12:36:49)  # IP X
.:
A zase mlčení, jak když člověk čeká v rádiu na poledne...**37
12.05.2014 (12:38:10)  # IP X
.:
Kdybyste aspoň dovedl tiše bzučet na pozadí jako vylágrovanej elektrolyt, aby člověk věděl, že jste ještě funkční...**37
12.05.2014 (19:21:33)  # IP X
RayeR (web) :
Jo, Choze to vystihl pekne, to muzu podepsat. Casem clovek vic oceni prehlednost a prenositelnost kodu. Inline asm jsem pouzil akorat na kratke zpozdeni nopem a v 1 bootloaderu, kde to neslo jinak. Este je dobre obcas zkontrolovat vystup prekladace pokud chcem neco zoptimalizovat.
AVR asm je este krasne citelny, prava sranda zacina teprv s ARMem. A kdo vi co prijde pak. Takze mi prijde lepsi se masochisticky nevysilovat a rovnou se naucit zaklady C, ktere clovek vyuzije mnohem sire.
>dr.house42
jak bylo uz receno, pro zacatek se soustred na to, jaky periferie budes potrebovat (kery soucastne musi byt na MCU dostupny) a podle toho vybirej, pro zacatek raci neco s vetsi pameti nez ziskas odhad jak slozity program bude mit pametovy naroky. Ja sem kdysi zacinal s Atmega32 v DIL40, na tom se toho da udelat pomerne hodne, akorat koukam ze ted stoji vic jak dvojnasobek nez pred lety
http://www.gme.cz/atmega32-16pu-p432-180
Pro zacatek tedy mozna neco levnejsiho:
http://www.gme.cz/atmega8l-8pu-p432-193
Pro predstavu, napr. ten muj digitalni teplomer-logger s ds18b20, ext. i2c eeprom, obsluhou 2-radkovyho alfanum displeje a prenosovym protokolem xmodem po rs232 se vesel do atmega8, ale bylo to docela na knap...
Puriste assembleristi by to natlacili i do 4kB, ale stoji to za to srani pro par korun usetreych na mensim MCU? Cest HC koderum jako StandaM, pro kery by to nebyl problem, ale 99% ostatnim se to spis nevyplati...

8.05.2014 (22:23:44)  K # IP X
Antonicek (mail) :
11.05.2014 (20:32:24)  # IP X
.:
Nechme Blby zazářit ...**37

8.05.2014 (18:32:29)  K # IP X
Adam Juliš (mail) :
Haha, me celkem štve, že to delá to, co nemá. Asi proto,že jsem na "písečku" tak nedostanu odpoved...... No nic. Zkusím vše znovu propájet. Jo a zlomil jsem 8, když me napadlo dát kontakty na druhou stranu. Ulomený tak, že koukali jen medený plížky - já šikula. Tak mnoho zdaru.
PS. Bych to nebyl já- kdybych si neodpostil to starý dobrý PS. Takže nejaká znamínka (háčky) nemohu napsat - tablet to neumí......
9.05.2014 (07:33:52)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
Napiš do hlavní diskuze, už máš schválený účet, tady je nehorázný bordel.
Jinak, možná by nebyly od věci nějaký fotky zařízení. Pak bychom možná byli chytřejší.
9.05.2014 (08:49:42)  # IP X
.:
Ulomenou osmičku vyfotit z boku, shora to není vidět, a vypadá, že se jen ohla...**37
9.05.2014 (16:48:23)  # IP X
toman:
Ty se fakt musis nudit, co to sudoku? **37
9.05.2014 (21:22:47)  # IP X
.:
Nedostal jste taky jednu na záda? Dneska je to furt takový nějaký plačtivý...**37
9.05.2014 (21:35:48)  # IP X
d.mh:
Starej mu asi na dnešek nedal dovolenou a musel vařit vejfuky **38
9.05.2014 (22:32:10)  # IP X
toman:
To byl jako dalsi pokus o hulibrctvi stylu treba Tabovla co si denne vytahuje šedé chlupy z pomezi zubu? **38**37
10.05.2014 (09:10:14)  # IP X
.:
Teda výšeuvedené by člověk neopsal lépe třeba z webu

www feministky.com...

To je úplně citový výkřik někoho, kdo nosí kalhoty, ale měl by nosit sukně...**37
10.05.2014 (09:17:57)  # IP X
.:
Připomíná mi to tu anekdotu o Mařence, co si přišla v zimě k Měsíčkům pro jahody, a když je nakonec dostala, ale divila se, že musela dát 13x, představili ji ještě Měsíce československo-sovětského přátelství...**37
10.05.2014 (09:48:13)  # IP X
toman:
Mne jen napadl ten tvuj buzerant jak vzlikal kdyz ti dali "ban", a podivam se sem, a nic ti nechybi, sprosty spam srsi dale jako dvojcinak s SU169.. no nic necham te tady. **32
10.05.2014 (09:59:04)  # IP X
.:
Já píšu schválně krátké řádky, abyste ten sprostý spam snadněji pochytal. Co dělají registry ?**37
10.05.2014 (12:20:12)  # IP X
.:
Teď jsem se ještě díval na ty anekdoty o Marience co ji zlám macecha poslala v únoru pro jahody a dvanácti měsíčkách, a představte si, že ještě existuje druhá verze, kde Marienka je rozčilena, že ji Měsíčci objeli jen devětkrát, a Vítězný Únor ji vysvětluje u svého velitelského kamenu, zavazuje si provaz u kalhot, že je to správně, že měsíci Červen, Červenec a Srpen jsou prý teplí. Všimněte si, že se v té anekdotě něříká, že jsou buzeranti, protože každý ví, že všechny anekdoty na internetu musejí být korektní, a že pokud byste třeba někoho dnes nazval nějak nekorektně, mohl by se urazit. Jeden z třeba nejrozšířenějších nekorektních výrazů je "psychopat". nazvete li dens někoho takovým m nekorektním názvem, máte pravděpodobnost více než 50 procent, že tím bude dotčen, a někdy si i může stěžovat, zvláště když je to pravda...**37
11.05.2014 (08:09:23)  # IP X
.:
Ještě že autor nazval Pérokrada jen psychopatem...**37

8.05.2014 (18:06:03)  K # IP X
C-C-C-COMBO BREAKER!!!!!!:
WHY

8.05.2014 (18:02:17)  K # IP X
vyskivte si prdel:
spameři zaskivení

8.05.2014 (17:56:11)  K # IP X
Randy:
zkouška, reagujte prosím někdo

Návštěvní diskuzní kniha danyk.cz
Hlavní diskuze Diskuze s obrázky Bazar Píseček


Strana 289 / 336
Vláken 8385, na str:


RSS danykovy diskuze - tato kategorie   RSS danykovy diskuze - všechny kategorie

Stará diskuze