Diskuze - danyk.cz

• Píseček je jedinou kategorií i pro neschválené uživatele a podle toho to tu také může vypadat :). Příspěvky mohou obsahovat nepravdivé informace a pomluvy, spam a hrubý jazyk. Téma není nijak omezeno.
• Umí BBCode tagy: [b]tučně[/b], [i]kurzíva[/i], [s]škrtnuté[/s], [code]kód[/code] a označování odkazů.
• Všechny kategorie kromě Písečku jsou jen pro schválené uživatele. Pozor - za spam nebo nevhodné zprávy Vám bude zrušen účet.

Přezdívka:
Heslo:
Text:

8.05.2014 (17:53:13)  K # IP X
jedina strana:
zkouška, reagujte prosím někdo

8.05.2014 (17:52:21)  K # IP X
Roman-W:
zkouška, reagujte prosím někdo

8.05.2014 (17:50:51)  K # IP X
patron Gereksson:
zkouška, reagujte prosím někdo

8.05.2014 (17:48:39)  K # IP X
laco repáň (mail) :
zkouška, reagujte prosím někdo

8.05.2014 (17:47:48)  K # IP X
pwned:
zkouška, reagujte prosím někdo

8.05.2014 (17:46:33)  K # IP X
zkouška, reagujte prosím:
někdo

8.05.2014 (17:44:29)  K # IP X
Everyone:
zkouška, reagujte prosím někdo

8.05.2014 (17:43:06)  K # IP X
Boeing 737:
zkouška, reagujte prosím někdo

8.05.2014 (15:48:08)  K # IP X
Adam Juliš (mail) :
Dobrý den,
zkoušel jsem si postavit triakovou regulaci s tím drahým integráčem. Tak leptám a nic - mám v tom roztoku víc mědi než chloridu. No nic, po 3 hodinách je to vyleptaný až moc. Nevadí. Povede se mi utrhnout nožička u integr. obvodu. Sakra. No nějak spájeno...... Ale k věci: obvod fungoval bezvadně (3 žárovky 40W). Tak dnes si usmyslím, že by to chtělo chladič. Po namontování ( asi určitě to není tim chladičem, ale raději jsem to napsal) tam dám tu lampu a..... Celkem dobrý, ale: 1) poblikává, když je cca. v půlce (nedělal) a 2) když je hřídelka skoro na konci, zhasnuto (to je ok) ale když jdu ještě více na kraj, tak se zas rozsvítí (hřídelka téměř na konci) . Doufám, že jsem to napsal dost srozumitelně a děkuji za odpověď.
S pozdravem Adam Juliš
PS: potenciometr je v pořádku
8.05.2014 (16:32:42)  # IP X
.:
Pěkně prosím, Kterou nožičku jste u toho integráče utrhl, mohu li se zeptat...**37
9.05.2014 (11:44:47)  # IP X
RBMK (web) :
1) chrastí poťák, vyměnit.
3) spálenej konec poťáku, vyměnit.

8.05.2014 (10:04:33)  K # IP X
.:
Navrhoval bych, zařadit sem dvě kapitoly o vypínání počítačů dle metody A.A.,Markova.ru, a kapitolu o měření sbíhavosti autokol od Antidota.**37
8.05.2014 (13:20:11)  # IP X
salam24:
A co tak sbíhání koleček od trakaře, věděl byste? **37
8.05.2014 (15:26:32)  # IP X
.:
Jestli Antidot dělá i nerezový trakaře s dvěma kolečkama tak klidně, vedle vymejšlej vytahování pytlíku z čaje pomocí mikroprocesoru, tak proč ne...?Dneska jsou asi nějaký silný magnetický poruchy na slunci, nebo co...**37
8.05.2014 (16:26:46)  # IP X
.:
Tak NOAA nic zvláštního neukazuje, jen jsem četl, že se včera na hradě metálovalo. To zas muselo bejt všude nablito...**37

8.05.2014 (07:27:39)  K # IP X
osci:
Favorit vs. Polo
http://www.firebrno.cz/photo_full/2-98?id_album=2380
ať loučák a jemu podobní chápou co jsou ty deformační zóny
8.05.2014 (17:01:27)  # IP X
loučák:
když to někdo zfetovanej narve 100kou do betonovýho sloupu, tak nejlepší trest je rozmačkat ho na sračky, proto mě deformační zóny příjdou nehumální **37
9.05.2014 (11:46:12)  # IP X
RBMK (web) :
favorit vs náklaďák má jasný výsledek...
9.05.2014 (17:42:46)  # IP X
d.mh:
tomu říkám 100% využití deformační zóny **04
9.05.2014 (21:24:33)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
Nedávno jsem to viděl v Bořičích mýtů. Tam testovali auto, který napálil ve 160km/h do zdi. Výsledek byl o 1,5m kratší vozidlo. Z toho člověk stejně nevyleze i když to bude mít nějaký deformační zóny.
Je pravda že bezpečnost auta se za posledníc 15 let výrazně změnila. Myslím k lepšímu.
9.05.2014 (23:20:45)  # IP X
d.mh:
já to viděl myslím v top gearu, byl to něaký ford. zbyl z toho neforemný smotek plechu.

6.05.2014 (23:13:05)  K # IP X
milan (mail) :
7.05.2014 (01:06:38)  # IP X
Dr. Doktor:
7.05.2014 (10:46:52)  # IP X
karpi (mail) (web) :
skřížená 1203, favorit a libero **34
7.05.2014 (14:16:27)  # IP X
salam24:
favoritero a ešdvanácetřitero.
7.05.2014 (19:08:00)  # IP X
loučák:
to ne, to se nevejde tam co libero. Ale jinak to nemusí bejt špatný **37
7.05.2014 (23:20:17)  # IP X
**37:
**37 **37 **37 **37 **37 **37 **37 **37 **37 **37 **37 **37 honzo, ty už jsi jak ten šedý**37 **37 **37 **37 **37 **37 **37 **37 **37 **37 **37 **37 **37 **37 **37 **37 **37 **37 **37
7.05.2014 (23:58:16)  # IP X
Ladik (mail) :
was ist das?!
8.05.2014 (00:15:08)  # IP X
toman:
Kdyby si rekl nahlas pred ridicem 1203jky, treba sanitakem, ze to auto nemusi byt spatny tak to uz asi nerozchodis, mas zvlastni fetis libovat si v tom z ceho ostatni zvraceji, nejenom po designove strance, zapomel si taky ze to nema to pseudo Allrad s otevrenyma difama. **38**37
8.05.2014 (06:32:35)  # IP X
loučák:
Když nevěříš, je je tèžký zahrabat libero, zkus si někdy zahrabat horskou sekačku, která taky nemá uzávěrku **37
8.05.2014 (07:27:24)  # IP X
loučák:
8.05.2014 (09:11:48)  # IP X
Ladik (mail) :
https://www.youtube.com/watch?v=DwiNkiBjfck az budes mit toto pak prijd :)
8.05.2014 (16:51:11)  # IP X
loučák:
http://postimg.org/image/wq5m2qr2j/ ta Impreza ne, ale to libero je naše, ještě nedávno jsme ho používali, je to z jednoho Subaru srazu **37
8.05.2014 (16:56:29)  # IP X
loučák:
problém byl v tom, že jsem ho měli právě od týpka, co měl tu imprezu a on jako starý závodník na to dupal. Jenže on na to dupal od prvního kilometru a to si ho koupil jako nový, takže to měl komplet všechny pístní kroužky zapečený po takovým super záběhu. Čili jsme tvořili clonu asi jako milan s mixem Č6AD **37
8.05.2014 (23:50:43)  # IP X
milan (mail) :
neleju do svého trabíka M6AD... sou lepší oleje pro trabantí motor
8.05.2014 (23:54:07)  # IP X
Antonicek (mail) :
Třeba slunečnicový z Kauflandu?
9.05.2014 (11:50:06)  # IP X
RBMK (web) :
https://www.youtube.com/watch?v=Q52TsRQdzag Impreza dobrá, ale já bych raději tohle.
9.05.2014 (12:13:22)  # IP X
loučák:
https://www.youtube.com/watch?v=1fgFBvkYBVQ aro dobrý, ale tohle je mnohem praktičtější **37
9.05.2014 (12:17:14)  # IP X
loučák:
ale jestli to má být na silnici https://www.youtube.com/watch?v=7pvfdWbjkY0 **37

5.05.2014 (22:17:03)  K # IP X
loučák:
zajmalo by mě, jak by nerezový král vařil ocelolitinu ke konstrukční oceli pevnostní třídy 11 300 tak, aby za to mohl ručit svým životem? **37
5.05.2014 (23:05:24)  # IP X
trojak29 (mail) :
SVAřITELNOST
podle ČSN 05 1310 – zaručená; pro tlusté plechy nad 13 mm zaručená podmíněná
doporučené přídavné materiály pro svařování
plamenem ručně G 38 G 42
el obloukem ručně E 42.16 (plechy) E 42.11 E 44.72 E 44.83 (tlusté plechy)
el obloukem v CO2 P 44.2 P 44.1
el. obloukem pod tavidlem drát S1, tavidlo Z41 nebo VÚZ-34Mn

asi podle listu ne? **02
5.05.2014 (23:41:01)  # IP X
toman:
Stary to tady rikal uz hodne krat, zadarmo ani nevotevru normy. Uz se svari naprava o ten kus trubky z poulicniho osvetleni ala nosny ram pro 900 kilo? **03
6.05.2014 (00:07:08)  # IP X
trojak29 (mail) :
starej ať si mele co chce, sou všude ke stažení....a jestli mu za to někdo platí....
6.05.2014 (07:24:57)  # IP X
loučák:
ne, vaří se pásovinky co budou držet pístnice od řízení. Jak asi můžu vařit trubku k nápravě, když je ta náprava kyvná? **37
trojak26 -> dík, ale teď mi volali, že je to šedá litina, to je asi v háji. Prej by to možná šlo pájet natvrdo mosazným drátem, ale nevím, jestli se tomu dá věřit. Chca nechca se to musí přišroubovat, takže to co jsem dělal včera bylo zbytečný.
http://dulaj.rajce.idnes.cz/elektrokara/#_125.jpg
http://dulaj.rajce.idnes.cz/elektrokara/#_121.jpg
http://dulaj.rajce.idnes.cz/elektrokara/#_122.jpg
chvilku to tam drželo, ale pak jsem si ty pásovice potřeboval malinko přiťuknout k sobě a byl problém.
A musí to vydržet hodně, tlak v hydraulice bude 17MPa, čili jedna pístnice bude tlačit silou až 80kN. V reálu ta síla nebude nikdy potřeba, ta bude mnohem menší, ale i tak tam budou velký síly
6.05.2014 (07:58:45)  # IP X
.:
Sváry za které svářeč dovede ručit svým životem...Certifikovaný dlouholetý odborník třeba na plynovodu do toho dokonce vyrazí své razítko, a ono to pak drží, pokud to nepraskne. **37
6.05.2014 (08:26:48)  # IP X
.:
http://dulaj.rajce.idnes.cz/elektrokara/#_103.jpg

Tohle bych zkusil nabít. Možná že by se s tím mohlo střílet smuteční salvy na pohřbu profesora Klause. Jinak mít vůbec možnost pracovat v praxi na tvorbě takovéto techniky je záviděníhodné. Jeden z velice výnosných oborů mechanické tvorby i když méně impozantní, jsou dnes elektronické invalidní vozíky. / ceny od 600 papírů do jedna a půl melounu za kus. /...**37
6.05.2014 (10:32:27)  # IP X
toman:
A cim si to varil? Cim te napadlo? Nejake rutilky co zbyli po dedovi? Ja myslel ze kdyz si se kdysi ohanel odbornikem s papiry na svary ze to umet bude, svarit to samozrejme lze. Jenomze jak te znam tak podobne jako s Arvou ktera je jediny odmastovac siroko daleko, bude jedina elektroda v Horne Dolne ER-117 jeste ukoristena za komancu, dnes 5 korun kus, a bud to sni jde, nebo to proste nejde svaret. **03
6.05.2014 (11:02:00)  # IP X
.:
Rutilky po dědovy "zbylY", nikoli "zbyli". Pokud by dokonce rutilky "zbili", jednalo by se o útok, a nikoli o sváření...**37
6.05.2014 (11:10:16)  # IP X
.:
Seřezat někoho rutilkou by šlo třeba jak rákoskou ve školní lavici. na ulici by to chtělo použít nerezový drát, přičemž na jeho obalu by záleželo jen v případě, kdyby člověk hodnotil stopy po nářezu na mantlu...**37
6.05.2014 (11:29:05)  # IP X
toman:
Ja vedel ze se chytis.. kdyz uz o tematu nevis nic, tak alespon tohle te prilaka.. tak jak jde zYvot na pisecku? **02
6.05.2014 (11:30:08)  # IP X
.:
Učený Blbec s technickými normami v ruce, to je jako dělostřelecký granát s průpalnou hlavicí...Nejhorší ze všeho ale je, když mu všechno to co chce prodají ve kšeftě, a On jen vezme svářečku, a dokoná šílenství. Co třeba, pokud už se člověk pokouší zjistit, zdali to bude držet nebo ne, a jak, navařit na tom příslušném místě někde vedle zkušební svár, a otestovat ho mechanicky tlakem, na který by měl vydržet ?**37
6.05.2014 (11:35:56)  # IP X
toman:
Jazysmarja co to je prupalna hlavice?? **37
6.05.2014 (11:35:58)  # IP X
.:
Některé odborné firmy dnes pro nedostatek zakázek slibují svým zákazníkům:

Nechceme vědět kdo jste, ani na co to, co si tu koupíte, budete potřebovat.
**37
6.05.2014 (11:37:58)  # IP X
.:
Nevíte, umí li pan A.A.Markov.ru svařovat elektrickým či jiným obloukem ? **37
6.05.2014 (11:40:53)  # IP X
.:
Už jste také navštívil

feministky.com ??




**37
6.05.2014 (11:56:55)  # IP X
toman:
Nevim, neznam ho, ale vcera jsem se dival na rusky film, a tam umeli svarovat vsichni. Ano kdysi navstivil, ale rychle jsem zbabele utekl. **37
6.05.2014 (12:37:54)  # IP X
loučák:
stačilo očistit, odmastit, a ten kvalifikovaný svářeč s papíry to zavařil CéÓčkem poprohlášení, že je to fakt ocelolitina. http://dulaj.rajce.idnes.cz/elektrokara/#_130.jpg
http://dulaj.rajce.idnes.cz/elektrokara/#_129.jpg
http://dulaj.rajce.idnes.cz/elektrokara/#_127.jpg
**37
6.05.2014 (12:40:20)  # IP X
salam24:
To vařil někdo s papíry? Vypadá to spíš přislintané, než přivařené... **16
6.05.2014 (12:45:23)  # IP X
loučák:
ale vydželo to testy s 8kg palicí, to bude držet **37
6.05.2014 (12:48:36)  # IP X
loučák:
jinak k těm elektrickým invalidním vozíkům. Jeden mám, sice starší, ale plně funkční, zachovalej a za kilo **37
6.05.2014 (12:51:27)  # IP X
toman:
Ten test je bez protokolu itak neplatny, ale jestli ho nechas patentovat, skusebni ustavy nebudou mit co zrat, staci jeba kladivem, jestli to drzi, tak je to dobre, a dam na to krk. Jestli se muzu zeptat, jakym dratem to svaroval, uz ted se dobre smeji nad salamovou poznamkou a tim testem, ale tohle by me uz mohlo zhodit ze zidle. **03
6.05.2014 (12:57:36)  # IP X
loučák:
svářecím drátem. Ježišmarjá, to toho jsem mu nekecal, ale držet to bude. A když to vydrží ránu 8kg palicí, tak to je co? Přilepený Herkulesem? **37
6.05.2014 (13:17:18)  # IP X
loučák:
do oblouku jsem se mu nedíval, z toho mě vždycky bolej oči, ale LED segmentovky ukazovali 22,5V a nějakých 150A, to je jediný co vim
6.05.2014 (14:15:37)  # IP X
.:
Proč Antidot utekl z těch feministek ? Doufám, že se tam za tu chvilku nenaučil, jak vypínat na dálku počítače v knihovně. Feministkám jinak fandím. Tuhle jsem potkal tři v Kauflandu u bedny s okurkami. Za chvíli je netrpělivě rozhrnula nějaká stará babička se slovy: Dovolíte dámy ? A vzala si jednu okurku do košíku, a sdělila jim, že to potřebuje jenom na salát. Ony se na ní dívaly tak nějak schizofrenicky, každá v ruce dvě okurky, jakoby odhalila nějaké jejich společné tajemství..... **37
6.05.2014 (16:58:39)  # IP X
Antonicek (mail) :
Jak velké to byly rány? Pískalo Ti potom v uších? Z jaké výšky jsi na to to kladivo nechal spadnout? Nezlomila se Ti při zvedání kladiva pátěř? Vydrží to 2 údery 8kg kladivem?
6.05.2014 (17:00:42)  # IP X
Antonicek (mail) :
Pane Šedý, stačila Vám jedna okurka nebo jste vzal 2 a tu druhou snědl?
6.05.2014 (17:05:47)  # IP X
loučák:
já nevim, prostě jsem do toho jebnul, v uších mi nepískalo. A nevim, proč by se mi měla zlomit páteř, když už jsem s tou palicí udělal asi 5 oplocenek **37
6.05.2014 (17:06:49)  # IP X
.:
Vsadím se, že Vy vždy sníte obě...**37
6.05.2014 (17:07:23)  # IP X
loučák:
Nic neprasklo, důkladně jsem na světle studoval ty sváry a žádnou trhlinu jsem neviděl. A to hledání trhlin mám natrénovaný za kola, prohlížím to každej tejden **37
6.05.2014 (17:49:44)  # IP X
RBMK (web) :
trhliny jsou svině. Radil bych pořídit kobaltový zářič...
6.05.2014 (18:36:49)  # IP X
d.mh:
Není jednodušší použít jednu dvoučinnou pístnici než dvě jednocinny? Když už tam je na to příprava.
6.05.2014 (18:43:24)  # IP X
toman:
To je genialni, nejdriv test bouchnutim kladiva, a ten pry praskliny okem neni videt, tudiz to urcite praskle neni.. ty dneska jedes hochu. **02 Svarovacim dratem jo? To by mne nenapadlo, ja myslel ze balzovou spejdli. **37
6.05.2014 (18:51:48)  # IP X
antonicek (mail) :
Treba myslel trubickovy drat co se pouziva v lacinejch svareckach, kam nejde pripojit plyn (CO2)
6.05.2014 (19:16:37)  # IP X
toman:
Neprekvapilo by me to, pevne verim ze ten jeho svarec s osvedcenim z ustavu na vsechno ani nevi jake slozeni ma ten drat, proste spulka za pet papiru z Baumaxu, a fakt ze na ocelolitiny, a spoje s oceli se pouzivaji elektrody s vysokym obsahem niklu pripadne se vari TIGem s niklovym dratem, nikdy ne vsak CO2jkou. A ze je potrebny predohrev na 50-60°C, delat kratke housenky do dvou centimetru delky, pricem teplota svaru nesmi presahnout 100°C mezi housenkami, a kazdou treba jeste pred vystidnutim temovat. Tolik k odbornosti pana svarece s papiry, ktery to provaril za studena CO-ckem vsechno naraz, a pry to drzi po rane kladivem. **03
6.05.2014 (21:35:42)  # IP X
d.mh:
Co se vám na tech svárech nelíbí? Nevhodný materiál, nevhodná technologie, ale až se jedna pistnice urve, dojede na druhou. Pokud mezitím neodejde čerpadlo nebo baterky **38
To víceméně vylučuje můj předchozí dotaz.
Ještě se pro jistotu zeptám - jakej tam bude audiosystém? **37
6.05.2014 (21:38:04)  # IP X
.:
Kolyka ranami se mají ovšem temovat ty housenky před vystidnutím je ovšem i podle normy tajný...**37
6.05.2014 (21:39:54)  # IP X
toman:
Na to norma neny, jenom skusenosti. **37
6.05.2014 (22:16:05)  # IP X
.:
Nejvíc se mi líbí ten ohřev na 50-60 stupňů. Pokud má člověk teplotu, nemusí ani zapalovat autogén, a dle normy to nahřeje rukou...**37
6.05.2014 (22:40:35)  # IP X
toman:
60 stupnu nebo procent? To jsou porad jen nemastne poznamky, ale skusenost nikde, tohle zadna norma nepise, to je skusenost lidi co svari cely zivot, ne nejakeho srace z Horne Dolne ktery dela pevnostni skousky 8kg kladivem a jeho stryce s papiry..ehm k cemusi, mozna novinovymi, nebo prazskeho ozralu na duchodu co se nudi. **02**37
7.05.2014 (01:18:58)  # IP X
milan (mail) :
mám doma udělaný traktor, já ho nedělal, ale předchozí majitel to svařil prasácky, vozil jsem za tím takové zátěže takovejch let, a ten traktor stále funguje. no tea rám naprasknul ve sváru, ale to jsem odborně poblil rutilkou. aby se to nerozšířilo na zbytek sváru. předtím jsem to vytunil flexou. a drží to všechno...
7.05.2014 (01:36:08)  # IP X
Dr. Doktor:
Hoši, jste všichni mimo, tohle se musí spájet, trubičkovým cínem nejlépe. **37
7.05.2014 (08:35:15)  # IP X
.:
Pokud se člověkl podívá nejprve na diagram Fe-C, a pak třeba na Fe-C-Ni, tak obdivuji všechny nevědomé optimisty, kteří suvereně a všude vyprávějí jim navyprávěné zkazky o vaření niklovým drátem TIGem a podobně. Kdysi jsem viděl na vlastní oči jakéhosi stařičkého téměř slepého mana v Poldi Kladno, který tam za plotem u své vlastní tavicí pece tvořil vlastní slitiny, a vždycky když o něco šlo, tak se z výzkumu šli ptát právě k němu. Někdy srát se do strojařiny je daleko riskantnější, než srát se do elektroniky, i když přivařit dnes něco elektrodou, a chlubit se že to drží, je v podstatě úsměvné...**37
7.05.2014 (11:58:46)  # IP X
toman:
Zase jen blbe kecY. **37
7.05.2014 (12:25:08)  # IP X
.:
Ještě, že ne blbé kec"I"...**37
7.05.2014 (19:06:38)  # IP X
loučák:
mě je uplně jedno, co kdo říká, ale ta firma doteď postavila asi 100 jeřábů z nostností 5t, každej, takže toho nasvařovali už hodně a zatím vše drží. Teď třeba dělali zakázku pro armádu do Těchonína. A žádnej svár se jim ještě neutrhl. A už nám před pěti lety zavařovali kloub na TKčku, od té doby se ještě mockrát postavilo na zadní a kloub drží. A jestlipak víš, z čeho je kloub na TKčku? Taky to vařili COčkem. Prostě vim, že to držet bude **37
7.05.2014 (20:52:23)  # IP X
d.mh:
http://2i.cz/00b5f2d80b
tohle jsem nedávno potkal. je to to, co pořád opěvuješ?
7.05.2014 (21:12:00)  # IP X
loučák:
ano
7.05.2014 (21:14:22)  # IP X
loučák:
mně vždycky rve srdce, jak jsou tyto stroje nevytížený. Málokdo z vlastníků tuší, že se místo originál vozíčku dá použít asi 3x větší vlečka a může na ní být naloženo klidně 3t . Jo, to chabý tažný výrazně pruží, ale drží to **37
7.05.2014 (21:16:30)  # IP X
loučák:
dokonce jsme za tím tahali i 5t valník, ale to jen po silnici, tu vlečku to dává i v terénu http://dulaj.rajce.idnes.cz/Cast_rodiny_s_ocelovym_srdc... pro porovnání velikosti, ty kola jsou 6,5-20 a to dřevo je syrovej smrk
7.05.2014 (21:19:13)  # IP X
loučák:
ty tyče jsou většinou 7m nebo 6m a zvládne to i v buku, ale to už se právě často staví na zadní. Když se s tím jezdí furt po zadních, tak tomu praskne kloub. Tak se to nechá zavařit COčkem (kloub je ocelolitina), ale ta mrcha svár už 5let drží. Antidote, přijeď mu poradit, že musí prasknout, že to nejde aby to drželo **37
7.05.2014 (21:21:15)  # IP X
loučák:
a s těma pístnicema je to horší, byť to není vidět, jsou obě dvojčinný, akorát druhej vývod je vespodu **37
7.05.2014 (22:26:45)  # IP X
.:
Já teda nevím, papíry na sváření jsem dělal tak před čtyřiceti lety v jednom vojenským opravárenským podniku, který už dneska neexistuje. Co se týče toho CO-čka, to tehdy nebylo, a nebo to nebylo tak běžné jako dnes, ale pokud bych měl zavařit ten Loučákův detail, jak ukazuje nahoře, použil bych zcela normální stařičké elektrody ER-113 nebo 117 průměru 2,5 mm, jen je před svářením vyžíhal v troubě, přifrknul ty patky tak ve třech místech aby se to nehejbalo, nahřál to tak na 200 stupňů, zavařil, a přikryl třeba hasičským azbestovým pytlem, aby to chladlo pomalu. Ten svár nahoře vypadá dost neesteticky, to co doporučuju s tím předehřátím dopadne vždycky dobře, perfektně to zateče, a po otřískání trusky to má konvexní meniskus, to je, střed sváru je o několik desetin milimetru pod úrovní kraje, a ne obráceně. **37
8.05.2014 (00:26:21)  # IP X
toman:
Si asi dlouho cetl svarforum, doted si se o nicem nezminoval, a zrazu chrlis svarecskou hantirkou jako bys to delal kazdy den. Ach ta wikipedie, svarovat litinu rutilkami... K tomu predohrevu nelze jinak nez se pousmat, to budes celou tu napravu zhavit na 200°C? Jako ne ze to nejde, ale ponekud neprakticke, a jestli ji neudrzis na 200 po dobu svarovani, a pak pozvolna nedochladis v peci, tak si si dal zbytecnou praci, a bude to horsi nez za studena. Spravnou elektrodou jako treba UTP5 nebo UTP86PN/F to lze zavarit i za studena se spolehlivym vysledkem. Clovek se uci cely zivot zejo, ty elektrody byli uz i za komance. **37

K CO-cku jen tolik, ze je to mozne delat jen pod smesnym plynem, nikoliv směšným, a nikoliv ciste CO2, a nebo pouzit jen tezko dostupny trubickovy drat s tavidlem ktery ale stoji 5-7x vic nez drat obycejny, takze tu jerabovou firmu si strc do prdele, delaji tam fuseri. **02
8.05.2014 (06:37:04)  # IP X
loučák:
Ale přijeď o nejdřív poradit tomu sváru na kloubu poradit, že musí prasknout, on je asi blbej a neví to **37
8.05.2014 (09:09:58)  # IP X
.:
Svarforum znám, ale bohužel, dnes je doba profesionálních amatérů, kteří si můžou koupit všechno, jedině co neumějí, je vařit, a tak se chlubí, když jim drží třeba nerezovej vejfuk. Pokud by ch z Vás chtěl udělat idiota, tak Vás zaženu někam do dílny na strojní fakultu, dám Vám svařit jeden trhací, jeden ohýbací vzotek, a 10 cm svaru pro rentgen, ale to byste viděl jen další emise.../ co se týče svarfora, doporučoval bych spíš hygienické listy, a statistiky nemocí u svářečů nerezem. Každý druhý má za deset let buď leukemii, a nebo počínající rakovinu plic. Zejména jsou s tím známé například "vynikající" elektrody Castoline.../.**37
8.05.2014 (17:03:47)  # IP X
toman:
A ze sebe bys blbce neudelal kdybych poprosil? **37
8.05.2014 (19:51:20)  # IP X
loučák:
tak co bude s tím svárem? Proč pořád drží? **37
8.05.2014 (21:37:04)  # IP X
.:
Blbce ze sebe člověk dělat nemůže, blbec je, a nebo není. Pokud ze sebe blbce dělá, dopadne stejně jako když ze sebe blbce nedělá. Prostě, je to genetická / nevratná/ deformace. Přečtěte si od profesora Lambrosa " O genialitě a degeneraci". Proto jsem výše psal o idiotovi. Pokud Vám není zcela jasná terminologie, podívejte se pro sirotčí jistotu do wikipedie. **37
8.05.2014 (23:54:13)  # IP X
toman:
Podle mne tady delas ze sebe blbce uz leta, tyhle hospodske diagnozy to jen dale dokladuji, radeji bez cist to svarforum, abys pak nevaril litinu rutilkami, nedejboze kdyz to bude mit 2x2m, jak to pak doma nadrbes stare do trouby na peceni k tomu predehrati na dveste? **38**37
9.05.2014 (08:18:59)  # IP X
.:
Opravdu jste nepochopil, blbce člověk ze sebe dělat nemůže. Blbcem buď jste, a nebo nejste. Tím "podle mne" jste již sice mírně vyspěl, i když opravdu jen velice mírně, protože své výroky neprezentujete jako tzv "pravdu" bez certifikace nějakým jiným opravdovým blbcem. Pokud třeba máte zájem, být blbcem v oboru sváření, zajděte si na tu strojárnu, a požádejte je o papíry na hlavu. Dostanete dvakrát dva kousky oceli s čísly, dva kousky na svár pro rentgen, sednete si do boxu, zapnete odsávání, a za čtvrt hodiny už bude průser hotový. Rentgen stál před několika lety čtyři kila, protokol o trhání a ohýbání s úpravou na normalizovaný vzorek po patnácti kilech. A na to, jak se to urve dvacet procent pod nornou, a ohyb bude skřípat, se Vás klidně nechají s úsměvem podívat. Zkuste, třeba nejste ambiciozní blbec, ale svářecí génius bez praxe, který čeho se dotkne, to hned dovede. I takoví prý existují, já dosud žádného takového neviděl.... **37

5.05.2014 (13:37:31)  K # IP X
.:
Tak nám nějak absentuje pan A.A.Markov. Doufám, že z tý knihovny nebo odjinud nechytil nějakýho vira..../ tam je to někdy " o šaljslích.."./. Dotazoval jsem se právních odborníků, zda je legální mít zavirovaný počítač. Má to prej asi 80 procent celý Evropy. Kdyby se prej někdo rozčileně ptal, má se prej odpovědět, že jsem se to chystal tuhle sobotu odvirovat...**37
5.05.2014 (13:40:03)  # IP X
.:
Zatím je možno vypínat, je to "za dáčo". Po půl třetí do šesti už ale raději ne...**37
5.05.2014 (13:49:08)  # IP X
.:
Návod na vypnutí vzdáleného počítače je například na :

feministky.cz

Nějaká agresivní blondýna to tam popisuje jako dobrou pomstu. Asi měla taky potíže s fazulovým kolíkom..**37
5.05.2014 (14:53:57)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
lol
6.05.2014 (13:20:24)  # IP X
salam24:
Tak jsem ten web schválně otevřel. No a první co na mě vykouklo... http://www.feministky.com/jak-se-zbavit-necistych-vzpom...
Nepotřebujete taky někdo návod, jak zapomenout na vibrátor? **03**03**03
PS: Raději jsem to nečetl...
6.05.2014 (14:18:38)  # IP X
.:
To "taky" mi připadá impertinentní...... **37
6.05.2014 (14:25:58)  # IP X
.:
Co Vám dělal antivirák, pokud Vám něco dělal a dosud dělá ...? **37
6.05.2014 (16:11:34)  # IP X
Radek (mail) :
"Ale nyní k vašemu případu. Sestru Romanu nakonec v léčebně pomohli Nejprve to zkoušeli chemickou léčbu, jógu, extrakt z chmelové šištice i květu magnólie, holotropní dýchání a tai-chi, nic z toho nepomáhalo. Nakonec se shodli se na, tom, že šok lze vyhnat jen šokem. A tak nasadili elektrošoky a ty skutečně pomohly."

Hustý. Já bych doporučil jako prvotní úlevu prstění... **37
6.05.2014 (16:28:50)  # IP X
.:
V redakci jsou sice podle obsahu článků spíše nějací rozčílení feministi, ale těm elektrošokům bych se příliš nesmál. Před několika lety jsem jel v autobuse okolo Tomayerovy nemocnice, a dvě ukrajinské sestřičky si tam vyprávěly špatnou češtinou o tom, jak je divný, že ten pacoš překousnul při elktrošocích zubama gumu. Druhá ji pak vysvětlovala, že se ten knoflík na tý bedně viklá, a musí se občas nastavit na kraji a pořitáhnout kombinačkama, jinak šipkou ukazuje jinam. V dobách, kdy v českých nemocnicích pracují ukrajinské a vietnamské sestřičky a arogantní indové, kteří umějí blbě česky bych se do nemocnice docela bál...**37
6.05.2014 (20:43:02)  # IP X
salam24:
Můj antivirák pane Šedý, zvládá prstit 4 feministky najednou. **37
6.05.2014 (21:32:49)  # IP X
.:
To sem si upřýmně oddechnul, já myslel, že čtyři feministy...**37
8.05.2014 (00:53:18)  # IP X
RBMK (web) :
Feminista? to bych chtěl vidět někdy v zoo...
8.05.2014 (09:42:41)  # IP X
.:
Možná, že Vy jste to ještě nezažil, ale zkuste se na internetu zajímat třeba o současné pokrokové německé školství. Například v mateřských školkách se začínají realizovat takzvané "tulicí koutky pro předškolní děti". Protože zde v automechanické poradně nechci publikovat něco, čemu asi, až to najdete, sám nebudete věřit, chtěl bych jen nabídnout nahlédnutí do moderních českých školních učebnic pro ZDŠ, kde v tiráži najdete výraz:

Výukové programy sponzoruje ....pro Ghanu, Nigérii, Zimbabwe a země východní Evropy....

Možná, že za pár let nastane v EU situace, kdy se opice ze ZOO budou chodil v delegacích dívat na feministy, čemu se teď ještě zatím naivně divíte.......**37
8.05.2014 (10:33:42)  # IP X
.:
http://mafro.rajce.idnes.cz/nastenka/#PCL.jpg

Též Google: "pracovní listy pro děti"...**37

5.05.2014 (11:00:37)  K # IP X
milan (mail) :
tak jak maturita z češtiny?
5.05.2014 (11:16:30)  # IP X
antonicek (mail) :
Tyjo, to uz se maturovalo? Kdy mate skolni?
5.05.2014 (11:49:28)  # IP X
Ladik (mail) :
No uz je to pet let **02
5.05.2014 (12:30:53)  # IP X
Dr. Doktor:
-> Píseček
5.05.2014 (18:08:53)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
Jojo maturita proběhla celkem pokojně, didakťák mi přišel až moc jednoduchý, ale když si někdy říkám, že je to jednoduchý tak to moc dobře nedopadne.
Sloh o tom snad nemá ani cenu, to byla brnkačka. Vybral jsem si první zadání a napsal, podle mě, docela zdařilý sloh na 348 slov.
5.05.2014 (20:20:03)  # IP X
Kryštof Harant:
348? Proč tak málo? Já to taky vzal zkraje (měli jsme vůbec všichni stejné zadání?) a i když jsem se musel hodně brzdit, tak jsem měl asi 550. Kdybychom měli víc času, tak popíšu všechny čtyři listy...
5.05.2014 (20:42:33)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
Já nevím, měl jsem nejvíce ze třídy. Zase když toho napíšeš hodně, zvyšuje se i šance, že tam budeš mít více chyb. Prostě psali "alespoň" 250 slov, tak stačí napsat 260. A ano měli jsme celá Česká republika stejné zadání, je to státní část.
5.05.2014 (21:22:43)  # IP X
salam24:
Já bych těch slov napsal 555.
5.05.2014 (21:45:53)  # IP X
d.mh:
Za mě (2012) tam myslím byl i nějaký vrchní limit. To už zrušili?
5.05.2014 (22:07:09)  # IP X
6-6-6 (mail) (web) :
Proc zrovna 555 slov a ne krasnych kulatouckych 666?
5.05.2014 (22:27:11)  # IP X
salam24:
Protože sem řek 555 a né 556 nebo snad 566.
5.05.2014 (22:39:41)  # IP X
6-6-6 (mail) (web) :
**27
5.05.2014 (22:54:08)  # IP X
milan (mail) :
jo, bylo tam od do, ale to zrušili. většinu pak vyhazovali na počet slov, nikoliv na kvalitu.
tu afriku jsem chtěl taky dělat. nakonec sem se na to vysral.
5.05.2014 (23:30:02)  # IP X
d.mh:
Jojo, palačinky rulez **37
5.05.2014 (23:38:05)  # IP X
Antonicek (mail) :
Tam byl popis pracovniho postupu vyroby palacinek? **02
6.05.2014 (00:43:33)  # IP X
d.mh:
Ty témata byly celkově takový zvláštní, v médiích z toho pak byl dost průvan.
6.05.2014 (11:48:08)  # IP X
.:
On i ministr českého školství se už na první pohled zdá jaksi podivným. Bohužel, ale i třeba bývalý ředitel PORGu Václav Klaus ml. říká se, že prej "každá změna vede jen k horšímu...".**37
6.05.2014 (22:29:37)  # IP X
salam24:
Z toho si nic nedělejte, to poslední dobou řikám i já.... **37
8.05.2014 (10:36:19)  # IP X
.:
http://mafro.rajce.idnes.cz/nastenka/#PCL.jpg

Doufám, že to nejsou maturitní texty...**37

4.05.2014 (19:04:10)  K # IP X
Alesh (mail) :
Zdravím, poradil by někdo jestli je vhodný IGBT modul BSM25GP120 pro indukční ohřev kdybych spojil všechny tranzistory paralelně? Zkoušel jsem to s 2x FGH40N60SMD ale jelikož jsem blbec dal na výstup špatný ochranný rezistor, tak se mi oba tranzistory prorazily naindukovaným napětím. **24 Ten IGBT most je z frekvenčního měniče powerflex 40, tak nevim jestli zvládne frekvenci do 200kHz.
4.05.2014 (21:18:41)  # IP X
Pavel_P:
IGBT tak do 50kHz a ty na velke proudy a napeti tak spis do 50.
4.05.2014 (22:02:56)  # IP X
Alesh (mail) :
V datasheetu píšou: turn on delay time - 45 ns ; turn off delay time - 290 ns což se mi zdá dostačující pro 200kHz, ale nevim jestli nemam zohlednit ještě jiný parametry. Reverse recovery time antiparalelních diod jsem se tam nějak nedočet. Jenom reverse recovery energy - 0,75 mWs
4.05.2014 (22:23:30)  # IP X
VroutekD (mail) :
Ale bla bla bal. BSM* naprosto na nic tady, a to D´FGH docela nevhodné.
Bohužel to není jen o spínacích časech. To FGH je má řádově kratší, a přesto bys ho s klidem upekl i na 50kHz. Že to bouchlo při 200 - žádný div.
4.05.2014 (23:26:04)  # IP X
Alesh (mail) :
Aha, tak díky za osvětlení. Holt budu muset sehnat něco rychlejšího, nebo nejaký mosfety; třeba IRFP460...
5.05.2014 (01:07:47)  # IP X
RayeR (web) :
No nevim IRFP460 sou zas naprd max. proudem...
5.05.2014 (08:24:21)  # IP X
.:
Mně vždy jen u těch indukčních ohřevů zajímala ekonomie výzkumu, vývoje, výroby a prodeje. Vsadím se, že jen časové náklady přijdou tak draho, že to nikdy nedostaneme zpět. A až někdo jednou konečně objeví náhodně dobrou koncepci, tak mu to ostatní okopírují, budou to hromadně prodávat za bakšiše, a stejně na tom zase nikdo nic nevydělá...**37
5.05.2014 (10:49:06)  # IP X
Alesh (mail) :
A co vzít nějaké rychlejší IGBT např. HGTG20N60A4D a udělat 2x polomost který by spínal střídavě pomocí nějaké logiky, třeba flip-flop...
5.05.2014 (12:45:45)  # IP X
Dr. Doktor:
"objeví náhodně dobrou koncepci"
Už byla objevena dávno, milý pane. **37

Alesh: Tak nedělej 2x polomost, ale udělej 1x plný most. BTW, FGH40N60SMD koupíš levně na Ebay.
5.05.2014 (13:20:46)  # IP X
.:
Neznám dosud průmyslově použitelnou "dobrou koncepci " indukčního ohřevu s IRFP460 a MP kondy Na 200, ale ani 50 kHz, na které by někdo skutečně vydělal, ale pak si nemusel měnit identitu...**37
5.05.2014 (16:17:22)  # IP X
Choze:
Já teda si dovolím doporučit osvědčené zapojení POLOMOST. Proč se srát s plným mostem?
Pokud potřebuješ větší napětí, stačí IGBT 1200V v polomostu a napájení zdvojovačem. Nebo usměrnit třífázi. S tím dostaneš klidně 10-15kW. Na 2.5kW stačí usměrnit 230 a polomost z 600V IGBT.
5.05.2014 (16:26:34)  # IP X
Choze:
Pro vyšší frekvence vyhoví
http://www.irf.com/product-info/datasheets/data/irg4pc4...
s nějakou rychlou externí diodou třeba HiPerFRED
5.05.2014 (16:42:20)  # IP X
Dr. Doktor:
Blbost, 1200 V tranzistory jsou značně pomalejší, pokud potřebuju 300 V výstup, je plný most z 600 V tranzistorů daleko lepší řešení jak polomost z 1200 V.
A pokud potřebuju IGBT s diodou, koupím IGBT s diodou. Externí dioda vždy přidá indukčnost navíc. Typ FGH...SMD je velmi dobrý moderní ultrafast IGBT, což se o IRG4PC40W říct nedá.
5.05.2014 (19:15:37)  # IP X
Alesh (mail) :
No jo, ale čim si plným mostem pomůžu když VroutekD píše že ani ten FGH...SMD 200kHz nezvládne. Stačilo by mi teda tak 160-170kHz. Jinak při rozebírání toho co mi v zapojení přežilo jsem zjistil, že feritový toroid na který jsem z lenosti (a taky pro nedostatek drátu) namotal přizpůsobovací tlumivku, je na 3 kusy. Ono než to chcíplo bylo slyšet prasknutí, ale nenapadlo mi že to mohl být ferit.
5.05.2014 (19:27:16)  # IP X
Alesh (mail) :
Musim říct že když si to teď zpětně přepočítam a zamyslim se, tak bych si musel nafackovat **02
5.05.2014 (19:56:02)  # IP X
Dr. Doktor:
Ale on 200 kHz zvládne, při zajištění určitých podmínek. Při tvrdém spínání by bylo nutné degradovat výstupní proud; při použití rezonančního spínání se sinusovým proudem a přepínáním v nule proudu dojde ke značnému zmenšení přepínacích ztrát a tím je možné i při takové frekvenci dosáhnout dobré účinnosti a výkonu. Je nutné použít správný typ rezonančního obvodu a řízení.
Ovšem na 200 kHz už bych taky možná sáhl po FETech. Např. STW45NM50.
5.05.2014 (21:02:25)  # IP X
Choze:
Můžu se zeptat, proč je ta frekvence tak vysoká? Resp. je to požadavek z nějakého důvodu, nebo to tak vyšlo, bo máš málo závitů na cívce?
5.05.2014 (21:21:41)  # IP X
Alesh (mail) :
Závitů mam 7,6 cu trubkou 6mm na průměru 60mm (výška 57mm) Zase nechci aby byla cívka moc dlouhá, a vetší průměr by taky nebyl moc ideální. Větší problém mam spíš se sháněním vhodných kondenzátorů. Sehnal jsem akorát 400nF (poskládaný z 5x 22nF, 2x 47nF a 2x 100nF) FKP. Další FKP kondy se mi nějak nedaří sehnat (aby nestáli majlant). MKS kondy jsou sice levnější ale na zkušební verzi s 2x IRFP250 na asi 40V, měli za chvilku hrozně vysokou teplotu. A MKP nevim jak na tom jsou, ale většinou jsou na moc malý napětí pro tenhle účel.
5.05.2014 (21:27:48)  # IP X
Alesh (mail) :
A ideální frekvence by byla asi někde kolem 30-40kHz (pro ohřev mědi), ale na to bych musel mít při použití otevřené "U" cívky s asi 2-4z kolem 20uF a to je dost finančně nereálný.
5.05.2014 (21:42:26)  # IP X
Choze:
Aha... Takže není důležité, aby byla f tak vysoká. Problém je v kondu... No já to skládal z 21x MKP10 220nf http://choze.aspone.cz/inducakIII.aspx a bezproblému s nima jedu 2.9kW.
Jinak jsem se pustil do konstrukce 10kW a více (jde to pomalu bo nemám čas), a zatím používám 10 kusů tohodle http://choze.aspone.cz/files/dawncap.jpg paralelně na 50kHz.
5.05.2014 (22:04:24)  # IP X
Alesh (mail) :
Tak to už je pěkná kapacita **01 , to prodávaj na aliexpress?
Ale asi dam šanci těm MKP10, nějak jsem je na TME úplně přehlíd. Stačil by mi výkon tak aby se tim dalo pájet cu trubky do průměru cca 16mm CuP6 pájkou (710 - 880°C).
5.05.2014 (22:20:40)  # IP X
Choze:
jj aliexpress 15 babek kus...
Na ten tvůj ti bohatě budou stačit ty MKPčka. MKS jsou polyesterové a na tyhle aplikace naprosto nevhodné, proto ti to hřálo. Pokud to není indučák co jede na dílně v kuse 8 hodin, tak stačí ty MKPčka. FKP by byly lepší ale to už se mi vyplatilo koupit ty DTRka...
5.05.2014 (23:00:18)  # IP X
Alesh (mail) :
To mi nasadilo brouka do hlavy. Nestačil by jeden nebo dva tyhle kondy?
http://www.aliexpress.com/store/product/20UF-1400V-DC-w...
5.05.2014 (23:04:03)  # IP X
Alesh (mail) :
Jo moment, to je DC. Tak nic...
5.05.2014 (23:06:04)  # IP X
Antonicek (mail) :
Hodte sem nekdo datashit tech dawncapu
5.05.2014 (23:15:41)  # IP X
Alesh (mail) :
5.05.2014 (23:26:51)  # IP X
Antonicek (mail) :
To je zase shitozni datashit. Zlaty datashity Wima
6.05.2014 (00:51:29)  # IP X
salam24:
Hlavně vám ten daták nesedí se zbožím z alidědka. V datáku je na fotce jiný produkt (vypadající docela seriozně, narozdíl od toho z alidědka), druhak tam píší že kapacitu dělaji do 6uF, na alidědkovi sem zahlíd snad 20.
6.05.2014 (01:54:04)  # IP X
RayeR (web) :
Jen aby ty kondiky nebyly dawn of fire :)
Datasheet napicu, zadne omalovanky - treba derating napeti pro ruzne frekvence...?
6.05.2014 (08:15:45)  # IP X
.:
Pokud kondenzátor není půlkilová proletovaná keramická kostka s vodním chlazením třeba 4M na 2 kV, tak 6-8 kVAr, tak to není kondenzátor, stejně jako není koncový stupeň vysílače bastl, který nemá dveře...**37
6.05.2014 (10:30:55)  # IP X
Choze:
RayeR: JJ datasheet na hovno... Je to čína. Kvůli tomu deratingu jsem bral 2500VAC. Uvažoval jsem o 1200VAC, ale pak jsem radši bral ty větší, i když někde na webu jsem viděl info, že vhodná f je kolem 30kHz a já to jedu jenom na 40kHz, takže žádný velký rozdíl se nekoná. Ale když nejsou pořádné informace, tak radši vyrobím rezervu....

salam24: nesedí to protože datasheet popisuje sérii DTR a v odkazu je série DHB.

Jinak by asi šly dobře použít i GDO což jsou snubbery.
6.05.2014 (10:53:31)  # IP X
RayeR (web) :
Jo tak 30-40k by mel ten PP snad davat dobre, tam bude hrat roli spis proudovy namahani (jak tenky a jak usporadany elektrody).
6.05.2014 (14:59:52)  # IP X
.:
http://eaco-capacitor.en.made-in-china.com/product/BqQE...

Aspoň tohle, ale ne jako vývody dva 0,8 mm silný pocínovaný drátky...**37

4.05.2014 (11:43:25)  K # IP X
.:
http://www.novinky.cz/koktejl/335198-domaci-prestavba-a...

Doufám, že jeden z nich nebyl hacker A.A.Markov, a pak se bude vymlouvat, že je hluchej...**37
4.05.2014 (13:07:22)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
Ajajaj a já si chtěl přestavět krosku na HHO **18
Protože výbuch HHO by bolel trošku víc **16
4.05.2014 (14:17:31)  # IP X
.:
Pomocí kyslíkovodíkové směsi se vystupuje z auta velice, velice rychle. Zkusil bych to třeba plánovitě stisknutím tajného tlačítka na panelu při kontrole jízních dokladů. Tuhle si nějaký příslušník stěžoval, že mu někdo zatemoval při kontrole hlavu v otevřeném okýnku airbagem. ...**37
4.05.2014 (20:58:14)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
**03**03**03
4.05.2014 (21:23:41)  # IP X
.:
Airbag je poměrně drahý, daleko levnější je, když kradou auto, a jsou přistižený, fixovat mu hlavu nebo ruku do motorovýho okýnka. Pozor na uškrcení a nebo zlomeniny. Ty zlomeniny jsou nejhorší, protože nemocenská je pak drahá...**37
4.05.2014 (22:24:46)  # IP X
d.mh:
To už je lepší ten airbag. Jak budete dokazovat ze ho to okýnko uškrtilo samo od sebe? Takhle se vymluvíte na ESD a máte pokoj.. **37 ta představa zloděje hrabajiciho se ve spínačce a najednou BUM **38
5.05.2014 (08:15:31)  # IP X
.:
Protože jste tyhle hračky občas prodával taxikářům a pod, vím, že nejlepší je stejně vysoké napětí, a plastový knoflík na dvířkách, a nebo elektrody pod látkou. Několikrát jsem dokonce viděl chycené lapky pod proudem. pamatuji si jednoho, ten llumeně řval v křečích, vibroval a nemohl se toho pustit, a za oknem vypadal jako námořník z ponorky Kursk...**37
5.05.2014 (08:16:48)  # IP X
.:
Ne jste, ale jsem...**37

4.05.2014 (00:22:31)  K # IP X
RayeR (web) :
Rusko chysta filtrovani Internetu:
LINK:http://www.zive.cz/clanky/rusko-pripravuje-totalni-kont...
4.05.2014 (07:44:38)  # IP X
.:
Internet není dílem CIA, ale dílem vnoučka pana Rockefelera, pana Cukerberga. I CIE je z toho zoufalá, když dcera jejího ředitele dá svým spolužákům k dobru, že tatínek zase odletěl na služební cestu.....To se pan Rockefeler musí řehtat, až si ráno při snídani kafe...**37
4.05.2014 (07:45:34)  # IP X
.:
...rozleje kafe...**37
4.05.2014 (10:56:33)  # IP X
.:
Internet není dílem CIA, ale doménou vnoučka pana Rockefelera pana Cukerberga. I CIA je z toho zoufalá, když třeba dcerunka jeho ředitele dá svým spolužákům na ksichtknize k dobru, že papá zase ráno zmizel na nějakou služební cestu. To se pak pan Rockefeler jistě musí táno řehtat, až si při snídani rozleje do novin kafe... .... **37
4.05.2014 (10:57:22)  # IP X
.:
Internet není dílem CIA, ale doménou vnoučka pana Rockefelera pana Cukerberga. I CIA je z toho zoufalá, když třeba dcerunka jeho ředitele dá svým spolužákům na ksichtknize k dobru, že papá zase ráno zmizel na nějakou služební cestu. To se pak pan Rockefeler jistě musí táno řehtat, až si při snídani rozleje do novin kafe... ....
4.05.2014 (11:00:26)  # IP X
.:
To výšeuvedené mazání za účelem opravy je stále nějak komplikované, a nebo jak říká profesor Knížíák: Jsem hlupák, a nebo Marťan ?
/ Antidotová teď za minutu hystericky zařve:

Samozřejmě!!! Je nejenom hlupák, ale i Marťan !!!/**37

4.05.2014 (00:19:13)  K # IP X
VroutekD (mail) :
Kdopak si pamatuje MrTvolku? Včera se ženil... **31
4.05.2014 (18:07:52)  # IP X
RayeR (web) :
Matne pamatuju, ale osobne jsem ho neznal.
Toz http://www.4lol.cz/fotky/middle/panske-tricko-game-over... **02
6.05.2014 (16:26:56)  # IP X
Ladik (mail) :
uprimnou soustrast **31

4.05.2014 (00:02:20)  K # IP X
Janci:
vysvetli niekto, co sa stalo "tečkovi" s pocitacom?
4.05.2014 (00:33:55)  # IP X
d.mh:
Zřejmě další vykradený nick, anebo pančovaný izopropanol.
4.05.2014 (14:39:27)  # IP X
Dr. Doktor:
Etylenglykol
4.05.2014 (14:42:18)  # IP X
Dr. Doktor:
Stal jste se obětí počítačové kriminality. Pro pomoc otevřete okno a co nejsilněji zakřičte "JSEM TO ALE VŮL!"
4.05.2014 (15:14:43)  # IP X
.:
Nechci být impertinentní, ale jistě si dovedete představit, že existuje spousta lidí, kteří by to mohli vykřikovat nejen z okna, a přitom by se vůbec obětí počítačové kriminality ani nestali...**37

3.05.2014 (13:33:26)  K # IP X
loučák:
no, když si tu už může dělat každej co chce, tak sem dám zas nějakej obrázek nejuniverzálnějšího auta na světě http://img.yauto.cz/photos/10094/1002746/Subaru_LIBERO_...
**37
3.05.2014 (13:35:50)  # IP X
Antonicek (mail) :
Super Brummi **03
Mam pocit, ze jsi se prepsal. Misto "nejuniverzálnějšího" patri nejhnusnejsiho.
3.05.2014 (13:51:46)  # IP X
.:
Šavličky, Kopře.../ ⚔ /...**37
3.05.2014 (13:53:23)  # IP X
Antonicek (mail) :
jojo **02
3.05.2014 (13:58:39)  # IP X
loučák:
a my máme na zadním skle napsáno:
"Subaru Libero
...natürlich mit Allrad"
**37
3.05.2014 (15:31:02)  # IP X
toman:
*Allrad na suche silnici. Jinak 1x2-4x4 zalezi v jake skarpe to stoji.
3.05.2014 (21:05:36)  # IP X
.:
Šavličky, Kopře...**37
3.05.2014 (21:22:56)  # IP X
d.mh:
Auto Řepov? Invaze krabic se blíží.. **12
3.05.2014 (21:41:15)  # IP X
.:
Invaze krabic ne, jen jednoduchá otázka. Vhodná pro blbce. Pokud pokládáte blbcům komplikovanější dotazy, mohou neporozumět. Tohe je je jasné. Jak na tom jste Vy se znalostmi sad znaků? Profesionál může samozřejmě povýšeně odmítnout, ovšem je to krajně podezřelé. Tak honem, šavličky.../ ⚔ /..**37
4.05.2014 (00:27:39)  # IP X
d.mh:
Bohužel musím odmítnout, neboť můj prohlížeč tyto nesmysly nepodporuje. **37
4.05.2014 (07:33:19)  # IP X
.:
Nechci Vás hned zrána dehonestvat, ale to je podstata otázky, která je však zřejmě příiš obtížná. K otázce mne před časem inspirovaly dvě školní děti , které si s tím hrály./ znak ⚔ chodí všude/ ... **37
4.05.2014 (13:06:31)  # IP X
d.mh:
Já ten váš znak nevidím. Asi zajdu do místního ℹ, třeba tam bude internet zadarmo. **37
4.05.2014 (14:11:21)  # IP X
.:
Připadá mi nebezpečné "něco nevidět", a pak na to narazit nosem. Třeba jsem předpokládal, že když to umí děti ze třetí mtřídy, tak to musí umět každý, kdo o sobě tvrdí, že je odborník, a nebo si to aspoň o sobě tvrdošíjně mlčky myslí. Podržte alt, a cvakněte současně 9876, a ono Vám to "vystoupí ze tmy". Ale neříkejte to proboha Antidotovi, protože za čtvrt hodiny z toho bude zkoušet i admina elektrika.cz....
**37
4.05.2014 (15:01:14)  # IP X
.:
Vidíte, jsem daleko primitivnější než RNDR Grygar. Vidíte, právě jsem vytvořil řadi u počítačových odborníků na šavličky, a ty se mi teď budou měsíc v čele s Antidotem smát, a tvrdit, že už to dávno věděli, a jen si ze mne dělali srandu. / A další krycí legenda je na Světě../.**37
4.05.2014 (15:10:59)  # IP X
d.mh:
Děti ze třetí třídy zřejmě používají licencovaná XP. Já vám ty šavličky třeba i udělám, ale musíte mi prozradit, jak mám do androidu naimportovat Alt..? **38
4.05.2014 (15:20:03)  # IP X
.:
Stačí do rohu vyvrtat díru desítku, a implantovat tam tlačítko. Antidot se bude jstě na základě Vašeho vysvětlení za deset minut smát adminovi na elektrika.cz že nemá android...**37
5.05.2014 (09:15:48)  # IP X
loučák:
Antidot-> jinak k čemu tomu zapadlýmu GAZovi jak ho vytahovali navijákem ty uzávěrky byly? **37

3.05.2014 (10:30:45)  K # IP X
.:
Vzhledem k tomu ze mne zabánoval Ledkový král, a Antidot si zřejmě právě utírá vytrysklé semeno, pokračuji o zářivkách zde:
----------------
.:
Zářivky napájené z televizního trafa chodící roky s vypálenými vlákny bez snížení svítivosti , to je naprostá blbost....

http://www.rbenergo.eu/predradnik.html

Já to mám v garáži již desetiletí taky, ale asi jsem se jen zbláznil...

3.05.2014 (10:11:56) # IP X
Dr. Doktor:
Omlouvám se, ale tvrzení že "Dlouhá životnost zářivek díky bezkatódovému rozsvícení" je naprostý nesmysl. Nejspíše tím myslí zapalování VN pulzem bez předžhavení katod. Zářivka provozovaná bez předžhavení katod má vždy mnohem kratší životnost, protože ze studené katody se obloukovým proudem odpaří velké množství emisního materiálu než se katoda zahřeje. Je to něco jako rvát do podžhavené elektronky vysoké napětí pro kompenzaci proudu...

Bohužel, slyšel jsem to již mnohokrát, leč pravý opak tvrzení tzv. "Matky teorie" mi již asi patnáct let visí nad soustruhem, a druhý svítí ve sklepě. Ta ve sklepě chodí jen dvě hodiny denně. Jedná se o bolševické zářivky 36W dlouhé asi tři čtvrtě metru s omě běma přepálenými vlákny. **37
3.05.2014 (10:49:39)  # IP X
Dr. Doktor:
Pokud se do zářivek s přepálenými vlákny tlačí jmenovitý proud (při zvyšujícím se napětí), konce se přehřejí, utaví se zbytky katod a zářivka praskne. Pokud se toto neděje, cpete do ní proud který je mnohem menší než jmenovitý = nemůže svítit naplno.
Pozn. Mezi rukama mi prošlo určitě 50 střídavých traf z TV, z nich nejmenší odpor vinutí mají 6PK 600 68 z Tesla Color. A to nejmíň asi 80 ohmů. Pokud by tímto vinutím procházel jmenovitý proud zářivky 0,43 A, bude na něm ztráta 14 W, což zaprvé nemá šanci přežít a za druhé by šla účinnost totálně do háje.
Takže se omlouvám, ale tady píšete nesmysly. **23
3.05.2014 (11:45:08)  # IP X
.:
Prosímvás, omluvte mne za nepřesnost, ale jako termín:"televizní trafo" používám feritový rámeček, který vznikne odstraněním cívek. Protože jsem lenoch, na něj tedy navinu z jedné strany asi 10 závitů zvonkovým drátem asi 0,6 mm s PVC izolací, a na druhou stranu tenčím zvonkovým drátem asi 250 závitů. I když je to prasárna, vypadá to docela pěkně. Výstup je naprázdno asi 1600V / 1 mm jiskřička/, a při zatížení to dává na výbojce asi 90V. Kmitočet je asi 20 kHz, účinnost asi 65 procent. Svítivost měřím poměrově mastnými novinami od buřtu, a tesařským meterem / Bunsenův fotometr/. Pokud tam cpete původní trafo na 20 kV z televize, což jsem nepředpokládal vzhledem odbornosti Vašich příspěvků, a nezastupujete nějakého výrobce zářivek, který potřebuje odbyt, můžete mít i pravdu.... **37
3.05.2014 (11:48:32)  # IP X
Antonicek (mail) :
**03**04 LOL
3.05.2014 (11:51:13)  # IP X
toman:
Vymyslet tuhle kryci story ti trvalo celkem dlouho, bohuzel pro tebe ja mam pamet dobrou, a nekolik krat kdyz si tenhle vynalez skazy popisoval, si rekl ze je tam VN trafo z CBTV. Takze spet do udoli blbcu, a bez si to previnout jak si rekl, bude to lepsi. **37
3.05.2014 (12:10:44)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
Ledkový král ? Tím myslíte mě ? Já se na Ledky nespecializuji, vlastním stránky ještě s jedním klukem co se na optiku a především Ledky specializuje. Pokud by jste nebyl líný a podíval jste se na naše stránky poznáte, čím se opravdu zabývám. Především jsou to spínané zdroje, napájení, atd.
3.05.2014 (12:20:39)  # IP X
Antonicek (mail) :
Co pouzivate za zapojeni? Celkove jen 2 vinuti? Na 230V s 10z na primaru a 20kHz? Hmm, plati u Vas fyzikalni zakony?**19
3.05.2014 (12:28:17)  # IP X
toman:
Nebud hloupy, samozrejme je tam jeste trafo na male napeti, s ucinnosti tak 80%, za nim je usmernovac s filtrem ktery nadale znizi ucinnost, az pak je menic s dvema teslackymi KDckami jako push pull, a pak VN trafo z telky. Pysit se ucinnosti 65% u dvojcinneho menice to je na prasky, no po spocitani celkove ucinnosti to uz musi byt na masli. Doktor to namatkove vyjadril tak na 15lm/W, to tam muzes rovnou zasroubovat halogenku, ta sviti i v -50°C **37
3.05.2014 (12:59:58)  # IP X
.:
Co k tomu říci, já se s ním nepyšním, protože kdybych se s tím pyšnil, tak bych musel dělat potmě...**37

2.05.2014 (12:15:00)  K # IP X
.:
Zázrak, zázrak !!! Pan A.A.Markov mluví !!! Připomíná mi to tu příhodu ze Švejka, jak v tom lazaretu ten simulant při vizitě náhle ozdravěl, ale přesto nakonec dostal při odchodu od oberartzta stejně pořádnej klystýr...**37
3.05.2014 (08:54:58)  # IP X
.:
Tak Zázrak skončil, a pan A.A.Markov pro změnu mlčí jako ryba...**37

2.05.2014 (10:13:28)  K # IP X
Antonicek (mail) :
DANYKU, DANYKU**36
2.05.2014 (10:20:07)  # IP X
.:
Co fazole? Doufám že už nerostou k sousedovi bez kolíku ? **37
2.05.2014 (10:24:21)  # IP X
.:
Chce to prostě KOPR...**37
2.05.2014 (11:30:38)  # IP X
A. A. Markov (mail) :
KOPR.. Co fazole? Doufám že už nerostě KOPR.. Chce to prstem k sousedovi bez kolíku ? **37
2.05.2014 (11:33:54)  # IP X
.:
Věřil jsem, že se objevíte. Odpoledne to jde do schránky. Teď už máte jedinou šanci, že Vás naverbujou, ale toho se neobávám...**37
2.05.2014 (11:40:34)  # IP X
A. A. Markov (mail) :
Ty mě podezříváš, že jsem zde ukrad něčí heslo? Nechť si Danyk shlédne přístupy do MySQL databáze / FTP konta, zda-li existujou záznamy neoprávněných přístupů a případné IP adresy. Jestli je to tak.

Jen tady někomu vyhrožuj.
2.05.2014 (11:50:16)  # IP X
.:
Ježyšmarjá, já Vás nepodezítám, a taky nejde o žádný vyhrožování. Děkuji Vám že jste se konečně trochu logicky rozmluvil. /Jaká je Vaše mateřština ?/ ..**37**37
2.05.2014 (11:58:38)  # IP X
Antonicek (mail) :
**35
2.05.2014 (11:59:26)  # IP X
.:
Teď podepisuji systémákovi reverz. Dvacet minut strojního času na znovuzapnutí. Fakt, to nebude levný vypínat počítače na státních úřadech. A navíc vás za to ani nenaverboujou, voni to už dávno znají.....,**37
2.05.2014 (12:08:10)  # IP X
.:
To bude KOPR, že ten kolík k těm fazolím dlouho nezapíchnete. Modlím se aby Vám v bylo přes osumnáct, protože za tu fakturu Vás jinak fotr umlátí vlastníma rukama.... **37
2.05.2014 (16:54:26)  # IP X
Dr. Doktor:
Chudák antoníček. **03
2.05.2014 (20:44:48)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
Zdá se mi to, nebo se mi začíná líbit tečka?
Protože nevim proč ale jeho historky mi připomínaj dědu **35
2.05.2014 (20:57:52)  # IP X
Kryštof Harant:
Tak takového dědu ti opravdu nezávidím.
2.05.2014 (20:58:07)  # IP X
.:
Tak už je to na podatelně. Ať Vám to dobře dopadne....../ v z tý výpočetce se s tím s prominutím srali ještě asi dvě hodiny. To bude pálka jako dělo. Já jsem jenom uživatel, a když něco spadne, tak si jdu sednout o konzoli vedle a když chtějí něco podepsat, rád jim to popíšu a podepíšu...**37
2.05.2014 (21:20:00)  # IP X
antonicek (mail) :
Co ze ste to vubec podaval?
2.05.2014 (21:25:27)  # IP X
d.mh:
majetkový přiznání **02
2.05.2014 (22:21:26)  # IP X
toman:
A na koho zes to podal? Strasit nekoho pres net, kdyz ani nevis kdo to vlastne je.. zvlastni. Mozna tak jako deti, kdyz pisou jeziskovi, napsals na spodek listu A.A Markovi, a doufas ze to dorazi. **02

Ponauceni je, ze si mas zaplatit vlastni net kdyz chces provokovat po internetu, aby pak za tebe netrpeli jini duchodci kteri si do te knihovny prisli procist treba recept na tatarak, a s dlouhym nosem zrali hranolky na nadrazi. **37
3.05.2014 (07:59:35)  # IP X
.:
Já jsem nikdy nikoho nestrašil, ani nikomu nevyhrožoval, a mám strašně rád "anonymy". S těma "legiema" jste asi nevědomky řekl dobrý vtip. Ne sice vtip roku, ale aspoň vtip dne, ovšem není to ojedinělé, neboť jimi neustále přímo hýříte. Počkáme, až dneska vstane pan A.A.Markov, doufám, že dobře spal, a promyslel si pár dalších originálních vtipů, a nebude tu jen něco rozčileně blekotat o databázi SQL. Myslím, že na to bude mít dost času o něco později. Jeden z dobrých tipů: Nový antivirový systém pro státní úřad je docela pěkně mastná zakázka. Co zbytečně někde něco v panice nemazat, a dělat přitom další a větší blátivé stopy, ale požádat jako "původce" dodavatelskou a nebo odběratelskou firmu či další zainteresované o provizi "?**37
3.05.2014 (10:25:36)  # IP X
toman:
Je to minimalne tak dobry vtip jako knihovna plna tvych sedivych legii ktere se zatajenym dychem cumi na terminalech do danykovi knihy a cekaji co napises. **03 A jak si teda tu zalobu podepsal? Jezsikovi nebo A.A Markof? **37
3.05.2014 (10:45:56)  # IP X
.:
"žalobu...". Nežaluji již od mládí, a žalobníkům jsem ve třetí třídě za trest snědl svačiny. Představuji si jen ve své choré mysli novopečeného příslušníka útvaru počítačové kriminality, bývalého ambiciozního bývalého pochůzkáře, který se tam přihlásil, jako prvního pak dostane na stůl A.A.Markova, a mašinerie se rozjede. Vsadím se, že nebude/te/ vysvětlovat nic nějakým odborníkům, a tedy, jak třeba řeknete SQL, tak se obličej za psacím stolem ještě více zachmuří, a nakonec skončíte jako v tom vtipu o Juliu Fučíkovi:

V den dvacátého výročí popravy národního hrdiny Julia Fučíka oběšením v německé věznici Plotzensee / v ten den se tam tehdy dle hiistorických záznamů díky bombardování nepopravovalo, a paní Gusta pronesla krátký projev k několika se tam shromáždivším antifašistům, ji zaklepal na rameno starý vousatý muž v obnošeném klobouku, a světlém baloňáku. Kdo jste? Ptala se vyděšeně paní Gusta. STAZI ? Nein, odpověděl muž s úsměvem. Ich bin profesor Horak. Ty starej debile, vykřikla rozčileně paní Gusta, to tě ještě nepřešly ty ilegální šaškárny ?

Zkrátka, bude/te/ dále již jen Haker s velkým "H", když řeknete nahlas "vindous", bude/te/ zavřen na samotku, a kdybyste tam řekl "assembler", bude/te/ okamžitě popraven ranou do týla přímo v kanceláři...**37
3.05.2014 (10:48:14)  # IP X
toman:
Proc bude/te, jak to ze to nevis hned, a presvedcive? **37
3.05.2014 (13:07:44)  # IP X
.:
Ještě bych podotkl, že by si měl Hacker A.A.Markov.ru vyndat před návštěvou našich v podstatě policejních složek z kapes všechny patrony z kalacha, protože se prochází i do podatelny rámem, a ten strážmistr vedle se tak divně příliš zdvořile usmívá, a vsadím se že kdyby ty patrony našel, tak by strašně rád vedle pátral Hackerovi A.A.Markovovi.ru gumovým prstem vedle v kabince s potěšením i tam, kde by byla pramalá pravděpodobnost, že tam najde další nebezpečnou zbraň. ...**37
3.05.2014 (14:06:53)  # IP X
.:
Tento zdánlivě nepodstatný problém nezkušený člověk velmi snadno podcení, existoval již za takzvaného c socializmu třeba při Vánočních zájezdech přes tehdy ještě východoměmeckou hranici. Jistý akademik tehdy, myslím že to bylo v roce 1987, těsně před "sametovou revolucí", zachránil při přejezdu zpět do čech jakýmsi záhadným způsobem deset metrů pašovaného koberce. Jen, když se vrátil z celnice, tak si tak jako pomalu opatrně sedal, kolem byl cítit spálý izoprén, a statný pohraničník v černých kožených holínkách na něj za oknem v mrazu salutoval, a zdravil ho nadšeně vztyčeným palcem. Obávám se, že Hacker A.A.Markov.ru skončí stejně, a pak ho nakonec stejně k nim nenaverbují, a nebo když ano, kdoví, v jaké služební funkci...**37
3.05.2014 (14:13:16)  # IP X
.:
Protože již jsem nyní zase na UPC a ne na UPV, může mi zas Hacker A.A.Markov vypnout počítač, protože tentokrát je to "za dáčo"...**37
3.05.2014 (14:43:09)  # IP X
Antonicek (mail) :
A bla bla bla... normalne mam radost, ze uz nepisete do Hlavni diskuze**06
3.05.2014 (15:50:37)  # IP X
toman:
Pravda, hapka tady jako idiot, jeste ze nezasuslal ty jeho SAFĽIČKÝ!!! **38**37
3.05.2014 (21:08:12)  # IP X
.:
Šavličky, Kopře...
/ Co 2A.Markov.ru ? Doufám, že někde neodpíná konzole na vnitru.../**37

1.05.2014 (21:54:18)  K # IP X
.:
Tak už vidím, že se notně pročistil píseček. Bohužel, jak to bývá, pozdě. Kdybych třeba byl "A.A.Markov", tak bych se vypařil rychleji než frťan z rozpálených kamen. S tím zde dopoledne ukradeným heslem to mám dokumentované, a kolega po mně chce jen flešku, a dva tisíce zálohy za zprávu a hození do schránky. Z právní stránky je zajímavé, že se třeba pouhé zcizení hesla třeba ze schránky ze Seznamu bere jako hrabání v databázi ve spořitelně, a minimální pokuta v případě že je k dispozici záznam je dvěstě papírů, a podmínka, pokud je to bez škody. Pokud zde ten nick a pod ještě jednou zahlédnu, ty dva papíry na to obětuji, a omlouvám se předem za to, co nastane. Za tu tasemnici se omlouvám, ale zase to není ani na pokutu, na rozdíl od toho pološílenýho slovenskýho blázna....**37
1.05.2014 (22:14:33)  # IP X
Antonicek (mail) :
Doufám, že tě danyk brzo zaBANuje, blázne **37
1.05.2014 (22:23:19)  # IP X
.:
Nejhorší je ta pološílenost, která se ještě nedá tolerovat. Jste jak potencionálně vadný integrovaný obvod, který už nemá zachované rozpětí signálů, ve kterých má norn málně fungovat. Už jste se ptal na názor na sebe nějakého člověka s papíry na hlavu ?**37
1.05.2014 (22:24:10)  # IP X
.:
Myslím lékaře...**37
1.05.2014 (22:26:48)  # IP X
Antonicek (mail) :
A Vy už jste se ptal na názor na sebe nějakého člověka s papíry na hlavu ?**37
Z jakeho blazince, ze jste to utekl?
1.05.2014 (22:31:33)  # IP X
.:
Co na to říci, já už na to mám třeba i nárok, ale ve Vašem věku , co budete dělat za deset let? Zatěžovat společnost již v produktivním věku ? Jste na svěrací kazajku. Až Vám ji jednou prdnou skrz mantl, bude snad konečně pokoj... ..**37
1.05.2014 (22:37:08)  # IP X
Antonicek (mail) :
DANYKuuuuu!!!
1.05.2014 (22:41:52)  # IP X
.:
Realita je neúprosná, nedá se ovlivnit mazáním...**37
1.05.2014 (22:44:51)  # IP X
Antonicek (mail) :
Ja bych ochotne mazal kazdy tvuj prispevek a jakykoliv dalsi pokus prispet na tuto diskuzi
DANYKuuuuu!!!
1.05.2014 (22:53:38)  # IP X
.:
Nezesměšnil již jste se dost? Připadáte mi jako sadomasochista. Zkuste ještě udělat šavličky, a běžte spát...**37
1.05.2014 (22:56:07)  # IP X
Antonicek (mail) :
Savlicky nebudou, bude pouze savle, a to na Vas, az Vas uvidim.
Staci zabanovat a pak obezretne schvalovat ucty, ze DANYKU!
1.05.2014 (23:31:46)  # IP X
Antonicek (mail) :
Savli myslim zvraceni, ne zbran.
2.05.2014 (09:17:43)  # IP X
.:
Pokud chcete někam zvracet, je to pouhá výmluva. Prosím pěkně ty šavličky, nikoli šavle...**37
2.05.2014 (09:52:33)  # IP X
.:
Jak roste KOPR / facebook / ?**37
2.05.2014 (11:35:40)  # IP X
A. A. Markov (mail) :
2.05.2014 (12:12:21)  # IP X
.:
To nepředkládejte teď mně, budete mít dost příležitostí až na to přijde řeč, ale ne tady......**37
2.05.2014 (12:49:38)  # IP X
Senila:
Super, ja tady ani nemusim byt, a legie uz povstali, stary blbec uz peni, ikdyz to na sobe nenecha znat. Jo jo zaloby na anonymni osobu, tos to dotahl, jako kdyz si mi vyhrozoval s tim tvym pravnikem co rad cestuje, tomu se jeste obcas uskrnu kdyz me napadne.

Lhat jinym, to neni umeni, zit ve svete vlastni lzi, to by se prazsky fetaci pobili o ten matros co beres, ale ja myslim ze krom chlastu si cisty, proste mozek v prdeli, permanentni iluze. Asi jako ty klepouci se hrbety v knihovne. Patentni knihovna, tam se za pocitaci prizivuje prazska geriatrie, a vsichni se zatajenym dechem sleduji nejakou danykovou knihu, desne se smeji nad tim co pises/pisu.. to nemyslis vazne.**03
Jediny trasouci hrbet je tve stare co po tobe zameta omrvinky kdyz sedis v "dilne" aka obyvak a spoceny pises sracky na internet, nejen tady, ty si jako znudena rakovina, co se rozroste vsude, a vsude lezes jenom na nervy. Zalez uz do nejakeho domu duchodcu a nedelej ze sebe kravu. **38**37
2.05.2014 (13:20:00)  # IP X
.:
Prosím pěkně, šavličky, nikoli šavle, a hlavně pozor na bednu, / tu plechovou /, pusťe si taky občas v rozvodně Netscape, ty legie snadno uvidíte i při Vaši nadprůměrné /?/ jak tvrdíte, inteligenci...Legie už povstaly.../ nepijte to.../...člověče, nejste nakonec i agent Světlonošů ?**37
2.05.2014 (14:40:30)  # IP X
toman:
Anti dot. byl vzdy jenom jeden, nick zalezi na tom jak blby danyk je, ale nikdy sem neprispival pod vice nicky najednou do jednoho vlakna. Takze ano legie povstali, to je asi jako kdyz se cela knihovna smeje nad danyci knihou, dle mne nejvetsi hlod co si kdy dodal. **38**37
2.05.2014 (14:45:35)  # IP X
toman:
//**37/?/senilni/**37/prumerne/!!!/. Tohle je taky dobry, skus vety skladat tak, aby sarkazmus vysel najevo sam, a nemuselo to cele vypadat jak kod v Ccku nejakeho ucnaka co si dela poznamku ke kazdemu slovu. Ja myslel ze kdyz je to tvuj rodny jazyk, a mluvis nim /jenom nim/ uz 60 let, ze to budes umet. O me inteligenci jsem tady nikdy nezminil byt jen vetu, takze neprekrucuj kecale. **02
2.05.2014 (14:59:57)  # IP X
d.mh:
že do každého vlákna píšeš pouze s jedním nickem je sice pěkný, ale kolik nicků celkem jsi tu už založil?
2.05.2014 (15:11:07)  # IP X
toman:
3, kdyz kokot danyk rusi registrace, a grandiozniho spamera si chova na prsou. Ja jsem byl s Anti dot.-em spokojeny, vyjadrovalo to myslenku. Stejne na nicku nesejde, kazdy pozna pod kterou prezdivkou jsem.. teda krome tecky ktery antidoty vidi uz vsude. **37
2.05.2014 (15:26:03)  # IP X
Antonicek (mail) :
**04 "danyk rusi registrace, a grandiozniho spamera si chova na prsou."
2.05.2014 (17:35:20)  # IP X
d.mh:
(@antonicek)
to se nedivím, já bych tě taky zrušil. **04
2.05.2014 (20:49:51)  # IP X
.:
Šavličky, Kopře.....**37
3.05.2014 (07:26:47)  # IP X
antonicek (mail) :
To mas slozity d.mh, ja bych zrusil treba zase Tebe.
3.05.2014 (08:11:27)  # IP X
.:
Na psychiatriích se často stává, že pacienti vyhazují ve své mysli doktory, i když realita ukazuje, že ošetřující lékaři se tam od svých pacientů liší tím, že mají klíče od oddělení, které jim též zaručuje těmi blázny dlouhodobou pracovní příležitost. .....**37
3.05.2014 (08:12:46)  # IP X
.:
Šavličky, Kopře.....⚔ **37

Návštěvní diskuzní kniha danyk.cz
Hlavní diskuze Diskuze s obrázky Bazar Píseček


Strana 290 / 336
Vláken 8385, na str:


RSS danykovy diskuze - tato kategorie   RSS danykovy diskuze - všechny kategorie

Stará diskuze