Diskuze - danyk.cz

• Píseček je jedinou kategorií i pro neschválené uživatele a podle toho to tu také může vypadat :). Příspěvky mohou obsahovat nepravdivé informace a pomluvy, spam a hrubý jazyk. Téma není nijak omezeno.
• Umí BBCode tagy: [b]tučně[/b], [i]kurzíva[/i], [s]škrtnuté[/s], [code]kód[/code] a označování odkazů.
• Všechny kategorie kromě Písečku jsou jen pro schválené uživatele. Pozor - za spam nebo nevhodné zprávy Vám bude zrušen účet.

Přezdívka:
Heslo:
Text:

1.05.2014 (16:17:06)  K # IP X
interchangeable:
když už nejsou aktualiace XP tak co tu dělá pořád "tečka" ? člověk by řekl že takovej děda vypravěč už je v koncích **02**02
1.05.2014 (17:08:47)  # IP X
.:
Opak je tradičně pravdou, teď to začalo konečně bezchybně chodit...**37
1.05.2014 (18:13:50)  # IP X
RayeR (web) :
Jj, uz tam dole konecne neotravuje ta bublina automaticke aktualizace :)
1.05.2014 (20:53:02)  # IP X
Senila:
Ale stara plesata pivni bublina otravuje porad. **37
3.05.2014 (08:33:41)  # IP X
.:
Tak ta bublina tam už zase včera znovu otravovala, dokonce to bylo v novinách. Předtím mne "kdosi" odborně otravoval , protože mi tu hrál antivirák, ohrabat, ale ani si nedovedl zjistit, že nemám explorer. **37
3.05.2014 (08:36:53)  # IP X
Antonicek (mail) :
Paranoia /WIKIPEDIA!!!/
3.05.2014 (21:09:13)  # IP X
.:
Šavličky, Kopře...**37
4.05.2014 (02:24:33)  # IP X
RayeR (web) :

30.04.2014 (19:47:00)  K # IP X
... (mail) :
Čau, předem se chci omluvit, že to tahám takhle na světlo, ale...
Co myslíte, bude ta zkurvená třetí světová, kdy? ovlivní nás?
30.04.2014 (20:17:12)  # IP X
Dr. Doktor:
Už je.
30.04.2014 (21:27:05)  # IP X
.:
Mně se nejlepší líbí ta otázka: "Ovlivní nás...?"**37
30.04.2014 (21:56:21)  # IP X
špatný překladač:
Řekla mi, abych ...?
30.04.2014 (22:22:22)  # IP X
.:
On řekl mi,
že"s u ní byl,
a mluvil o mně s ním,
Ona mi měla velmi v zlé,
že plavat neumím ...**37
1.05.2014 (11:41:20)  # IP X
... (mail) :
Bude to průser jak mraky, na atomovky podle mě nedojde, ale bude to válka dronů a asi i chemických/biologických zbraní :(((
1.05.2014 (16:20:44)  # IP X
interchangeable:
moc koukáte na scifi **03 to jsou fakt komenty **03 kolik stojí jeden váš bajnej dron a munice aha?! **33 zjisti si to a uvidíš čím se bude válčit
PS: v čechách je hovno a žádný strategický zásoby čehokoliv tak se ppravdu nemáte čeho bát leda že na nás budou jen tak pro zábavu házet přebytky munice **02
1.05.2014 (17:07:07)  # IP X
.:
Myslím, že v čechách se jen vypone internet, přemontujou tabulky psychiatrie na druhou stranu zdí, a všude v tramvajích i na dálnici se bude kolektivně píchat chlorpromazin. 25 let bince, to je příliš...**37
2.05.2014 (07:00:20)  # IP X
Kryštof Harant:
Řekl bych, že jeden voják stojí armádu víc než deset dronů; taky se zkus zamyslit, rimone...
2.05.2014 (07:30:40)  # IP X
loučák:
jo, píšete tu jak začíná 3. světová, ale téměř všici do jednoho jste závislí na všech sítích včetně vody, plynu, tepla a elektriky, to je chytrý **37
2.05.2014 (10:17:47)  # IP X
.:
Nechápu, proč se vedou války zbraněmi, když je na Světě tolik akademicky vzdělaných Blbců, kterým daly školy rozhled. Proč pak bombardovat jadernými zbraněmi, když můžeme nepříteli takového blbce nasadit třeba na místo prezidenta nebo ministra financí? Proč stavět továrny a výzkumáky, a vyvíjet drahé zbraně, když existuje třeba v Praze vysoká škola ekonomická ? **37
2.05.2014 (10:39:50)  # IP X
loučák:
no ono uplně stačí třeba zavřít plyn, jak tomu už nedávno myslím na 9 dní bylo a teď to může přijít třeba na rok. Jednoduchý a účinný, jen tomu nikdo nevěří že to příjde znovu, tak se všechno a všichni připojují na plyn a věří že tu bude pořád **37
2.05.2014 (12:21:07)  # IP X
d.mh:
tečka +1
kdybychom na ukrajinu jako "pomoc při začlěnění" vyexportovali naši menšinu (samozřejmě na patřičný žold, resp. dávky), tak by rusové za pár týdnů vozili dělostřelecké granáty na bicyklech..**37
2.05.2014 (13:27:10)  # IP X
.:
Exportovat nikoho nemůžete, to už tady bylo, a víte jak to dopadlo, i když tak mezi roky 1950 a 1980 bych chtěl prohrát tak, jako bošové. To co navrhujete by jenm om způsobilo, že by na krátkou dobu měli zase občas k obědu maso. A nebo by naopak, neměli na čem vozit ani ty granáty. Tuhle jsem zase viděl Kocába ve sběrně, jak tam honí ty svý inžinýry. Teda v jejich kůži bych nechtěl bejt.A vidíte, přece se tam drží jao klíšťata. Teorie továrníka Engelse o vzájemně zaměnitelné námezdné ,pracovní síle, a nadhodnotě pořád krásně a spolehlivě funguje.....**37

29.04.2014 (18:15:07)  K # IP X
petr147 (mail) :
Dobrý den,ještě jednou se na vás obracím,pomůže mi někdo udělat :Jednoduchý frekventometr II. do 10MHz se 6 ciframi ? , prodat součástky,popřípadě udělat celý, nebo sestavit na pracovní desku, děkuji. Měl jsem jinou představu o diskuzi, možná se pletu a chodíte tady v jinou dobu,to se tedy omlouvám
Ps: taky nevím co mám udělat abych byl schválený uživatel a mohl se zapojit do diskuse
29.04.2014 (20:59:56)  # IP X
.:
Dobrý den. Nechci deprimovat, ale kupte si nějaký i lacinější multimetr v GME, stojí tak okolo pěti kilo, a čítač má, sice jen 3,5 místa, ale na Vaše účely jistě bohatě vyhoví. Budete to mít hned, a bez problémů. **37
29.04.2014 (21:41:41)  # IP X
.:
Např: MT-1232. Stojí pod pět kilo . Sice strašná šunka, koupil jsem to před rokem, ale má to frekvenci do 10 MHz, bez prvního čísla i do 45 MHz, kapacitu i teploměr, a pořád to ještě chodí. **37
30.04.2014 (22:00:35)  # IP X
špatný překladač:
Například Prvních 45 lety, ale většinou, pokud si koupíte 5 kg vepřového masa, a to i ty s futures a 10 MHz výstupní 1232..

29.04.2014 (09:37:42)  K # IP X
petr147 (mail) :
Koupím měřič frekvence,od 10 Hz do 1 MHz. Mohl by být i stavebnice od Danyka, např:Jednoduchý frekventometr II. do 10MHz se 6 ciframi, popis - cena,děkuji Petr
29.04.2014 (10:31:34)  # IP X
RBMK (web) :
mám dva, je to velké asi jako dva počítače, vepředu to má digitrony a chodí to do megahertzu. Vyměním za jinou technickou zajímavost, když si pro to přijedeš do Kladna.

29.04.2014 (09:25:38)  K # IP X
petr147 (mail) :
Dobrý den, na vašem webu jsem našel měřič frekvence, mám vážný zájem. Kolik by stály všechny součástky a kolik by stál hotový výrobek, mohl by být eventuelně i na pokusné stavebnici napájet by se asi musel na 9 V ,jsem důchodce,moc tomu nerozumím,používal bych to jen na pokuse,poradími někdo? Pomůžemi někdo ? Děkuji.

28.04.2014 (18:30:02)  K # IP X
A. A. Markov (mail) :
 
28.04.2014 (18:30:18)  # IP X
A. A. Markov (mail) :
hi everyone!
28.04.2014 (19:07:52)  # IP X
VroutekD (mail) :
Welcome sir!

28.04.2014 (17:50:48)  K # IP X
d.mh:

27.04.2014 (14:30:36)  K # IP X
dr.house42​ (mail) (web) :
Pán Šedý, vy starý bujačok, ja som Vás včera vrúcne očakával a Vás nikde! Kvôli Vám som sa ešte aj vazelínou natrel a poslušne krčil v kúte... **24
Prídete mi v čiernej koži troška prečistiť čokoventil? Bude aj pás cudnosti, tak ako minule?
27.04.2014 (15:39:34)  # IP X
.:
Zase s těma čtverečkama, není to už trapný? Co si přečíst vod Bila Jak na to ve voknech ?**37
27.04.2014 (15:44:05)  # IP X
.:
⚔ Ty vole, šavličky !!! **37
1.05.2014 (13:08:04)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
gratulujem.. zistil si heslo mojho nicku... dam ti medajlu ty kokot **05
1.05.2014 (13:34:16)  # IP X
Kryštof Harant:
Nikdo žádné heslo ničího nicku nezjistil.

26.04.2014 (16:20:57)  K # IP X
interchangeable:
26.04.2014 (16:28:36)  # IP X
Antonicek (mail) :
Tvuj vyrobek? Pekny vzhled **04
26.04.2014 (16:44:25)  # IP X
.:
K tomu by chtělo ještě dodávat digitální kompenzátor fáze 50 Hz, který zastaví elektroměr, aby tu pěstírnu nenašli podle nadměrnýho odběru, a nebo těm technikům netechnických ztrát od čezu dát taky čouda...**37
26.04.2014 (17:48:56)  # IP X
interchangeable:
ještě tam není MODRÁ LEDKA **02
26.04.2014 (21:22:59)  # IP X
.:
Šim fis motra tym fys addidas. Kdyby ty pitomý bošové nešetřili na mědi, tak by ty kluci z těch netechnickejch ztrát od čezu ten trávovej vietcong těma infrakamerama nikdy nenašli...**37
30.04.2014 (22:04:02)  # IP X
špatný překladač:
Apartmán Infrakameram, Vovej nebo technickejch nemají dostatek fyzika 4 podskupiny.

26.04.2014 (16:08:50)  K # IP X
loučák:
Antidot pořád říká, jak se vyspí v BMW (asi nemá v kleci místo ani na madračku). Tak anketní otázka. Kdo z vás spí doma v sedě? **37
26.04.2014 (16:19:49)  # IP X
Antonicek (mail) :
Anketni otazka, kdo ma libero? Aaa, loucak se hlasi.
V BMW tu madracku nepotrebujes,protoze to ma kvalitni sedadla,narozdil od libera, kde musis narvat madracku, aby jsi nemusel sedet na mysma prozranejch sedackach. Nemluve o tom, ze tam das madracku a nic jineho se tam pak nevleze. Fakt prakticke. **06
Pokud clovek nechce spat v aute a ma normalni praci, tak neni problem si zaplatit nocleh treba v m/hotelu apod. Je tam postel, tepla voda... (ikdyz ta tepla voda je i v chlazeni motoru, loucakovi by jiste stacila, ale ne kazdy je takovy vidlak...)**37
26.04.2014 (16:41:06)  # IP X
.:
16,30, a Antidot nikde, doufám, že včera jak doplňoval tu kapalinu do těch ostřikovačů tak ji nalil do nádržky, a ne do žaludku. Teď je v tom velice často polskej metylák, tak by se to pak muselo přepít litrem kapitána Morgana, ale protože do toho už přidávaj ten metylák taky, tak ještě navíc litrem ferneta, a na záchytce by pak s očima jak tenisové míče čuměli na analyzátor krve, kterej by ukazoval čtyři promile, a volali servisáka... **37
26.04.2014 (16:49:36)  # IP X
Dr. Doktor:
Loučák je debil, spal jsem ve Feldě v leže, stačí sklopit úplně sedačku ty inteligente.
26.04.2014 (17:04:23)  # IP X
loučák:
a mluvim o tom, že v leže se jezdí uplně jinak než v sedě a můžou to být jakýkoliv sedačky. A navíc ten systém sklápějí sedaček ve feldě. U libera na jakýkoliv nastavení sedačky stačí zmáčknout příslušnou aretační páčku a máš to do 1s nastavený. A jak nic jinýho nevleze? Pod prostřední sedačku se vlezou lyžáky a boty a spousta jinýho. Vedle madračky se vlezou dva páry lyží v ochraných vacích **37
26.04.2014 (17:09:52)  # IP X
loučák:
a zadní část madračky je zespod pozvednutá, se mi líp spí, tak se tam vleze povinná výbava, a to vše v autu o délce necelé 3,5m a šířce necelé 1,5m. Výška pohodlných 1,9m. A tam kde bys s BMW nezaparkoval, tam se to dá s liberem zkusit **37
26.04.2014 (23:42:32)  # IP X
Senila:
A kolik krat zes to nemel kde v Horne Dolne parkovat ze to porad vytahujes? Az se naucis podelni parkovani, a couvat bez zavoznika, zaparkujes v pohode, ja jsem jeste problem nemel, a to mam 1.6t ozrutu! **37
27.04.2014 (07:03:25)  # IP X
.:
Couvat bez závozníka to je jako dát si suchý brambory, a pak ještě muset utect okýnkem na WC bez placení. Je vůbec možný, aby i mírně mentálně vyšinutý člověk, když po sobotách a nedělích furt něco šůruje na kšeft ve vinklu pilníkem pod haubnou, nebyl ještě ve svém středním věku milionářem ? **37
27.04.2014 (07:14:58)  # IP X
loučák:
a kdy už pochopíš, že když je kratší a užší a má menší poloměr otáčení, tak že mu stačí menší škvíra? **37
27.04.2014 (12:00:29)  # IP X
Senila:
A jaky ma polomer zataceni libore? **37
27.04.2014 (12:37:10)  # IP X
loučák:
9m **37
27.04.2014 (12:49:12)  # IP X
Senila:
No perfektni, auto velike jako krabice od bot a 9m, moje ma 9.8, je dlhsi snad o metr, a sirsi o pul. Uz zalez. **37
27.04.2014 (12:50:17)  # IP X
loučák:
27.04.2014 (13:00:19)  # IP X
d.mh:
takhle prohnilý auto je skutečně jen na cestu do lesa. zpátky už ne. **37
27.04.2014 (13:10:51)  # IP X
Senila:
Nikdo nerekl slovo neprakticky, ty fetaku.. davat sem takove fotky,a umyslene si jeste prikladat k potupe.. 50 papiru ste dali za toto? To bude zvlastni vesnicka mentalita, a pak ze na nic nemaji kdyz hazou prachy do kanalu. **38**37
27.04.2014 (19:28:56)  # IP X
loučák:
ano, toto stálo před 8mi lety 50 papírů. A přežilo to hodně. Já bych za tvoje BMW 50 papírů nedal, protože je nepraktické. Vlastně jo, to je ta mentalita, aby to za těch 50papírů stálo. No že je prohnilá kastle nevadí, rám drží, to je jiný jak felda, která když uhnijou prahy, tak jí metr syrovýho buku zlomí. Tohle má rám, kastle ať si hnije, to nikoho krom tebe nezajmá **37
27.04.2014 (19:32:04)  # IP X
loučák:
A že potřebuje přecijen tvoje BMW větší parkovací místo si mi potvrdil **37
28.04.2014 (20:55:37)  # IP X
d.mh:
co je divnýho na tom, že věští auto potřebuje větší parkovací místo? **13 **11
28.04.2014 (22:23:55)  # IP X
loučák:
nic, je to naprosto normální a když to člověk s velkým autem ví, tak ho pak nasere když přijede na parkoviště, kde nikde nezaparkuje, ale libero by se vešlo.
Jinak ve městech bývají tyčky signalizující, že je vjezd vozidlům užším 1,5m povolen. Poznáte je jednoduše, jsou většinou 1,5m od sebe http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d6/Prah... . Jen tak, že i ve městě se dají najít místa, kde libero projede a BMW ne **37
28.04.2014 (23:24:30)  # IP X
Senila:
Ty se chytas uz i posledniho stebla s tim srotem.. nevim jak u vas, ale u nas jsou na parkoviskach mista oznacene carami takovych rozmeru ze tam vejde zapalkova krabicka, i luxusni limuzina, tady se neparkuje na travniku vedle hospody kdo jak chce. Zakladat vyber auta, nebo hodnotit jeho prakticnost podle toho ze v Horne Dolne se zle parkuje.. uz to vzdej. **37
29.04.2014 (05:26:09)  # IP X
loučák:
A tobě se nikdy nestalo, žes přijel na přeplněný parkoviště a bylo tam jen pár míst a to ještě na libero, protože se našlo pár debilů kteří to zaparkovali totálně kokotsky? **37
29.04.2014 (09:17:19)  # IP X
.:
Pokud máme ferrari a málo parkovacího místa u hospody, tak jde snadno postavit do mezery na vejšku a z jedný strany vopřít o souseda. Je nutný dát ale pozor, protože se snadno dole vodřou o zem dveře. **37
29.04.2014 (10:38:02)  # IP X
RBMK (web) :
V žígu se dá spát, do GAZe a AROuše je třeba ta madračka nebo spacák. Polo taky jde v nouzi použít, jen je to takové hrbaté, na Jawě bych to ale nezkoušel. ZIL budu mít možnost vyzkoušet.
Zajímalo by mě, jak se v takových povozech spí ve dvou, je tu nějaký odvážlivec? **02

24.04.2014 (01:41:23)  K # IP X
VroutekD (mail) :
loučák: Tak co to tvé 5kW 1,2 tuny ékáčko? Jaro skoro v prdeli, už to jezdí, nebo se to aspoň pohlo z místa? Říkals přece tenkrát, že do konce jara to musí být hotové...
24.04.2014 (11:32:55)  # IP X
loučák:
jo, to jsem říkal, protože jsem přesně věděl, že přes hlavní sezónu bude málo času.
Pohlo se to tak, že rám je tak z půlky hotovej.
Elektro vím základní koncepci, momentálně plánuju postavit ten danykův měřič indukčností ze Schmittem, pak oměřím motory a budu souběžně s rámem dělat i na elektro části.
Akumulátory teda budou NiCd 72V 150Ah.
PWMkou budu řídit zadní dva motory, PWMku bude tvořit tenhle obvod http://dulaj.rajce.idnes.cz/elektrokara/#_55.jpg , pak bude nějakej Hide-side driver a prozatím jako spínací prvek ta IGBT cihla. Stykače na reverzaci mám. Brždění rekuperací a podobný blbosti nechám na potom, však to má funkční bubnovky.
Protože řízení musí být hydraulický, tak z tej baterky přes druhou cihlu a druhej obvod s pevně nastaveným proudem na 49A (čerpadlo na olej má motor 22V 49A) , který se bude plynule spínat při pohybu volantem.
A jestě musím navrhnout nějakej zdroj, abych měl napětí 13,8V 10A vůči kostře a 15V izolovaných na budiče.
Olejový čerpadlo na ramena má 70V 55A. Proto došlo ke zvýšení napětí z plánovaných 60V na 72V, čerpadlo stačí jako v originále přicvaknout stykačem
24.04.2014 (11:37:09)  # IP X
loučák:
http://dulaj.rajce.idnes.cz/elektrokara/#_74.jpg mezi nápravama bude svařená bedna z 20mm PE, ve které budou vyskládány články o celkové hnotnosti 720kg
24.04.2014 (12:13:07)  # IP X
Dr. Doktor:
Loučáku, došlo ti, že to tvoje "olejový čerpadlo" bude mít střední příkon značně vyšší než motory? Tzn ti to x-krát zmenší dojezd a dobu provozu. Kde jsi nechal mozek? A vůbec, k čemu tam to čerpadlo je?
24.04.2014 (12:36:16)  # IP X
loučák:
na rovaděči bude u každé páky tlačítko a stykač sepne jen když se bude hejbat hydraulikou nebo řídit
24.04.2014 (12:59:36)  # IP X
Senila:
Takze pokud pujdes rovne tak to i neco ujede, kdyz zacnes nakladat drivi, tocit se na miste, zapinat tu hydrauliku, tak se pravdepodobne stane, ze az se pokusis s temi dvouma haluzema na korbe odjet, uz se to nepohne, tak dobehnes do toho 200 let stareho domu, seberes prodluzovak, a nechas to tam kde to chciplo, tedy 50m od domu, nabijet pres noc. To bude legrace. **02
24.04.2014 (14:26:55)  # IP X
Oberon:
A co to takhle udělat šlapací? Když už má ty zkušenosti z kola... **02
24.04.2014 (15:26:41)  # IP X
loučák:
tak proto je na řízení čerpadlo z motorem zvlášť. Příkon jen 1kW a to jen když se bude točit volantem. Druhý čerpadlo bude asi jen na ramena, kdybych chtěl hýbat hromadou pístnic (že by to mělo třeba probírkovou ruku), tak to si od souseda vezmu nějakej benzínovej motor ze sekačky kolem 6HP, dám mu nějaký čerpadlo a když se bude manipulovat z rukou tak ho nastartuju, ale to je silně hypotetický, to nepředpokládám ani vzdáleně do budoucna. A ty ramena budu používat taky jen symbolicky, ale je fajn mít hydraulický ramena, takže ani ten 3kW motor od větší hydrauliky toho moc nenatočí.
Ještě k tomu řízení, ten 1kW motor stačí, to jsem počítal, pístnice od řízení bude tlačit silou 5kN a z kraje do kraje to bude trvat i se spínáním motoru ~1,3s, to je přijatelné na traktor co možná nejvíc pojede 20km/h .¨
Přímo šlapací traktor ne, ale dynamo na válce a částečně bych to mohl dobíjet **37
24.04.2014 (15:28:11)  # IP X
loučák:
ale že to bude mít menší dojezd než kdyby tam žádná hydraulika nebyla, to si uvědomuju
24.04.2014 (16:00:58)  # IP X
.:
Co se týče šlapacího elektrotraktoru nevím, ale před měsícem jsem viděl u jedné firmy akumulátorové stavební kolečko. Je to sice zatím jen výzkum, ale m naloženo čtyřmi pytly cementu, táhne Vás to po stitknutí spínače vpřed jako kráva, po trávníku i do kopce. jsako akumulátor to má dva LIPOL výkonové pytle v krabičce, dají se potěžkat v ruce. **37
24.04.2014 (17:31:11)  # IP X
Senila:
Az tomu za 20 let poklesne cena natolik ze si to budes moct dovolit s osazenim LiPOLkami z kontejneru, pak poreferuj zda je to tak super, ne kazdy tady ma 60 let aby ho muselo kolecko tahnout, nechces jako genialni vynalezce s duchodem 9560kc vynalezt jeste nez chcipnes lopatu na baterky? To by mohlo zahojit alespon toho vnuka co je vyfocen na obalce RPC. **37
24.04.2014 (22:13:28)  # IP X
.:
Ten kluk na tom RPC je synátor vydavatele, jedná se o častou chybu z neznalosti, první kdo mi se zelenýma očima tvrdil to co Vy teď byl v knize popisovaný ing. D., jak prodával na nábřeží ty strojníma nůžkama přestříhaný desky za 35 korun. Kdybych Vás znal již tenkrát, tak byste tam byl místo něho s elektronkou v ruce, a měřil na peřiňáku s čínským multimetrem emise ruských elektronek. Myslím, že byste již tehdy zdvihnul prodej o 50 procent. **37
24.04.2014 (23:04:18)  # IP X
Senila:
Jen se uz porad nevymlouvej ty blbe, nejhorsi je kdyz te vlastni lzi dobehnou, a jak se rika lez ma kratke nohy, elektronka jeste kratsi. Perinak tady nemam, to je stul.."my kolegove nosi bryle, ale ja stale vidim perfektne"-jo to VIDIM. **38**37
25.04.2014 (08:30:07)  # IP X
.:
Možná že to dělá vždycky Vaše vzrušení nad tím, co si ode mne přečtete, ovšem, i když jste se značně zlepší iv v češtině, takže neděláte třeba tři hrubky v jedné větě, pořád to zní tak nějak, jako když se pakistánec přestěhuje z Dilí do Londýna. Rodilý angličan by tomu řekl: "Pig-engliš". Je to stejný problém, jako když se snažíte mluvit anglicky. / a samozřejmě nejen Vy, takových je většina/. Proč nemluvíte, zejména když o nic nejde, jak Vám zobák narostl? Stydíte se za svou řeč ? Pokud se chcete vsadit, že na obálce RPC je synátor vydavatele,/ nejnižší sázka je padesát papírů /, sepište to, musel byste mi je ale předem minimálně ukázat na účtu. Zašli bychom pak za notářem, mohl byste se tam s tím vydavatelem pak setkat, on by Vám svého potomka ukázal, případně to doložil fotografiemi a rodným listem, takže byste mi tam hned tu sázku mohl zaplatit.... **37
25.04.2014 (11:17:37)  # IP X
Senila:
Tahle diskuze nema jediny prinos pro nikoho kdo tady prispiva, takze mluvit cesky, coz vidim ze te pekne sere protoze to nema chybu, rozhodne mensi nez kdyz mluvi treba zobak dulaj, je alespon neco naucneho. Za svoj rodny jazyk sa nehanbim, preco by som mal? Hovorit o inych ze nevedia anglicky, ako si poznamenal vacsina, ked sam nevies napocitat ani do 10, dovol mi sa zasmiat. Nevim kam miris s tou sazkou, ale mne je u prdele kdo je na obalce. **37
25.04.2014 (11:38:23)  # IP X
.:
Mně s prominutím nesere že mluvíte česky, opravuji jen Vaše zřejmě neúmyslné chyby, protože pokud bych chtěl něco parodovat, tak ne jako blbec, a už vůbec ne zadara. Tou sázkou bych zase chtěl s mírným úsměvem odkázat asi na deset vašich předchozích komenářů, kde se snažíte přesvědčovat, že na té obálce je nějaký můj vnuk, nebo co. Tak je tam můj vnuk, jak tvrdíte o pár řádek výš, a nebo není, pokud není, tak se jklidně vsadím, a nebo Vás ta menopauza už tak zamgořile, že nevíte co mluvíte ? Prostě, chováte se systematicky jako hysterická baba, a vykřikujete blbosti ještě předtím, než projdou Vaším / mozkem?/. Zkuste si skutečně promluvit s psychologem, a ukažte mu třeba tuhle diskusi. Ono opravdu, podívat se někdy sám na sebe do zrcadla , neuškodí, a nebo to má naopak fatální následky, a člověk to tuší, a proto se toho třeba celý život bojí....**37
25.04.2014 (11:59:04)  # IP X
Senila:
No ja nasel hned 2 chyby v tvojem textu, takze bych rekl ze we are even steven, jestli vis co to znamena. Nad tim zbytkem se jen smeju, zacinas mi pripominat jednoho nasraneho cloveka, uz jsem myslel ze na chvili zase odejdu abys nacerpal inspiraci/novych sil, ale byla by to chyba, protoze se nam to rozbiha. **38**37
25.04.2014 (12:36:29)  # IP X
.:
Odcházím na chvíli z psychiatrického cyklu, na stole mám husu s knedlíkem a se zelím. Udělejte si zatím Ptáka na Holi...

http://mafro.rajce.idnes.cz/nastenka/#PNH.jpg
**37
25.04.2014 (13:29:31)  # IP X
Senila:
Boze boze, mne by jenom zajimalo kdo ti tyhle "taje" internetu ukazuje, upletl si na sebe schopny bic, protoze si horsi nez sesti lety fracek co dostal vzduchovku, ktery ale nema silu ji zlomit, tak stale musi dolezat za tim co ji mu dal. **38**37
25.04.2014 (14:22:50)  # IP X
.:
Jestli jsem Vás tou nezlomenou vzduchovkou strefil do oka, tak promiňte. Takový Chuck Norris uměl nenataženou vzduchovkou sestřelit americký neviditelný letoun z třetího podzemího parkoviště. Někdy neměl ani nabito brokem...**37
25.04.2014 (14:47:47)  # IP X
.:
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/334515-proc-je-ki...

Proč není Antidot stále obklopen uctivě se tvářícími účastníky for kde se vyskytuje, a kteří mají v ruce tužku a zápisník , jako každá jiná Autorita ??**37
25.04.2014 (15:02:26)  # IP X
Senila:
Protoze ja nikdy nerekl ze jsem autorita, to si zase vyblil ty kdyz jsem se ti smal nad stratou vsi tvoji autority, protoze vazne te tady bere akorat tak 17.-ti lety retardovany vesnican, a transvestita. **37
25.04.2014 (15:28:44)  # IP X
.:
Má li Vaše Autorita vši, pak nezbývá, než ji odvšivit...To Vás ještě nenapadlo, Kime ?

http://mafro.rajce.idnes.cz/nastenka#KVETE.jpg
**37
25.04.2014 (15:46:20)  # IP X
Senila:
Tak jako nedovedu pochopit co za cloveka je Roman-W, stejne mi hlava nebere jak muze byt ~60-ti lety clovek takhle blby, kdyz zacituji jednoho znameho moravaka "ne-mo-žné ty pyčo!" **37
25.04.2014 (21:25:33)  # IP X
.:
Věřím, že jste mne již ve svých mladých letech svou blbosatí hladce překonal. Pokud člověk bleje na internet za sebe, dá se to tolerovat. Když však blejete na internet jako zaměstnanec, nedovedu pochopit tu lehkomyslnost a naivitu. Představte si, že Vám jednou v rozvodně prohrabe počítače clifton z osobního, oddělení, / to je teď velice v módě/ a druhý den dostanete ráno od mistra místo příkazu B příkaz V / vyhazov/. K výpovědi strašně rádi přikládají CDčko s lupou, okem a zeměkoulí. Ty absurdní omezené blafy co tu generujete, to je dost nebezpečné, připadáte mi to jako exhibicionista, co z roští vystrkuje na okolojdoucí prdel, a ani neví proč.... .**37
25.04.2014 (22:33:07)  # IP X
Senila:
Dobry, dedek se nam zacina zlobit. **38**37
25.04.2014 (23:37:12)  # IP X
Antonicek (mail) :
Pane Sedy, opatrne! at Vam z toho rozcileni nepraskne cevka v mozku, vek na to mate!**37
26.04.2014 (07:58:18)  # IP X
.:
Kdesi jsem četl, že pokud už člověk vystrkuje prdel z roští, měl by ji mít umytou. Jinak to nevypadá esteticky. Navíc, když člověk příliš prudí na internetu, a pak to jednou udělá nedopatření, setrvačností v práci, stane se rychle ze zaměstnance-meloucháře pouhý melouchář. Nevím, proč pořád tak riskujete, jednu zkušenost už přece máte.....**37

23.04.2014 (11:55:07)  K # IP X
milan (mail) :
do trabanta leju
M6AD z ČSAD
a je to v cajku. někdo má vykuchanej filtr částic, někdo produkuje mlhu **02
23.04.2014 (12:17:15)  # IP X
loučák:
Toho máme doma 200l a krom berušky tím mažem všecko **37
24.04.2014 (00:23:16)  # IP X
Dr. Doktor:
Tak to pak je Č6AD.**37
25.04.2014 (13:52:41)  # IP X
Senila:
Vsadim se, ze si s tim matou i chleba, proto mu tak presmykuje mozek v zaberu. **38**37
25.04.2014 (14:42:58)  # IP X
loučák:
tak to tedy rozšířím, krom chleba, berušky a mixu do pily (na pilu máme sud s 206l XPčkovýho oleje) **37
25.04.2014 (20:07:00)  # IP X
Dr. Doktor:
Já s tím mažu i berušky, aspoň mi ty svině pak nežerou muškáty.
25.04.2014 (21:11:28)  # IP X
loučák:
My máme jednu berušku a ta je schopná brat hektar muškátů za hodinu, ale požaduje M7ADS a littr nafty na hodinu **37
26.04.2014 (08:14:37)  # IP X
Kryštof Harant:
Takže i takové berušky existují... A to jsem si myslel, že http://tinyurl.com/mo6pusr je jen dělaný Photoshopem.

23.04.2014 (00:40:28)  K # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
Myslím, že PATOLOG by mal radosť.. **02
http://thebest404pageever.com/swf/catttyy.swf

22.04.2014 (23:37:00)  K # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
22.04.2014 (23:56:12)  # IP X
Uživatel č.15:
To's objevil brzy... Nehledě na to že na tu stránku ti sere pes, Dagobah rulez!
23.04.2014 (21:39:29)  # IP X
.:
Teď už jen nick "Pacient č.23"...**37
26.04.2014 (07:36:05)  # IP X
interchangeable:
super **02**02**02**02

22.04.2014 (22:03:14)  K # IP X
loučák:
zdali mi chce antidot tvrdit, že jeho BMW má stejné teréní schopnosti jako libero, tak ať se přihlásí **37
22.04.2014 (22:11:05)  # IP X
Antonicek (mail) :
Loucaku, zalez odkud jsi vylez - z kontejneru na kolach a shnij v nem.
22.04.2014 (22:24:33)  # IP X
loučák:
cestou z kyjova ve Volvu XC-90 jsem přemýšlel, čemu se asi tak říká pohodlí a proč by to mělo bejt pohodlný. No, krom toho, že kdybych byl o 5cm vyšší tak si musí polámat nohy aby se mi tam vešli tak jsem na rozumnou definici pohodlí podle Antidota nepřišel. Tohle je moje definice pohody, propnu nohy, sednu si prdelí až na kraj sedačky a tepve se lehce dotýkám sedačky předemnou, která je na maximum vzadu http://dulaj.rajce.idnes.cz/nastenka/#_25.jpg A dokonce bych se mohl i připoutat, kdybych chtěl, samože když se tam dá madračka, tak je to o několik levelů vejš, ale to ty co snad i doma kvůli nedostatku prostoru spíš v křesle nemůžeš posoudit **37
22.04.2014 (23:57:51)  # IP X
Senila:
170cm 50 kilovy retard si stezuje ze nema misto v SUV.. **03 Tak si ty nohy ujeb nad kolenama, stejne s temi kolami nemas sanci, zbytecna hmotnost, pak se natahnes i ve fabii. **37
23.04.2014 (12:19:07)  # IP X
loučák:
Jo, pohodlný je jedině libero **37
23.04.2014 (15:02:56)  # IP X
Senila:
Ty sedaky jako v karose.. pohodli **02
23.04.2014 (15:14:04)  # IP X
loučák:
A všiml sis těch 85cm dlouhých nohou naplno natažených? A ty kože ve volvu stoji taky za hovno. Pak dalšilevel je madračka, ale to jsem ti ani nefotil, abys nepřijel škemrat o jedno libero **37
23.04.2014 (23:43:37)  # IP X
Senila:
Boze ja si tu fotku otevrel az ted, to je hnojiste vesnicke. **34**02
24.04.2014 (11:09:38)  # IP X
.:
Mám položit Antidotovi další jednoduchou ale naprosto nemístnou nemístnou otázku, tentokrát z estetiky? Často jsem kdysi opravoval kolotočářům hrací automaty, a jezdil v nejmodernějších medácích, navoněných veksláckými tabáky, a jednou spatřil na jaguáří kůži lidské lejno. Pocházelo od slečny, která si ještě vystupujíce, ve dveřích navlékala sukni, a já právě nastupoval. Můj mecenáš jen vyměnil erotickou prostitutku za technickou. Mohl jsem být jen hrdý na to, že jsem nemusel svlékat kalhoty, a za blikání pistolovou páječkou jsem dostal za hodinu víc. Bohužel jsem od něj nepochytil ani výrazy a nebo zvyky, takže jsem na stará kolena považován některými lidmi, kterým se to stalo, a možná i za menší odměny, "za neseriozního".....**37
24.04.2014 (11:16:24)  # IP X
.:
Jo, ta otázka, abych nezapoměl? Co máte vyobrazeno v rodovém erbu excelence ? **37
24.04.2014 (12:48:00)  # IP X
Senila:
Vyfotil bych ti to z rodinneho rodokmene, posledni pecet a erb ktery je nezmenen od roku 1626. Zadarmo to vsak nebude. Pro prestavu je to deleny stit s vyobrazenym ritirem na trojvrsi, orel, a lev **37

Ta otazka do plena zda-li mi mas polozit otazku je smerovana komu smim li se zeptat, krom loucaka coz je tvuj inteligencni level na tebe vsichni serou. Jasne jagurari kuze, kazdopadne nevim co si tim dalsim smyslenym zivotnim pribehem chtel rict, ze bych si do loucakovho libera nesednul ani v monterkach je snad jasne, a moje auto udrzuji tak ciste aby se mi nehnusilo, cikanske prostituky u dalnice nesbiram. **38**37
24.04.2014 (13:13:41)  # IP X
.:
Cikánské prostitutky jsou dnes vybíravé. Opravdu už Vás někdy nějaká zastavila ? Víte co udělal ten kolotočář s tím výkalem, když jsem ho na něj upozornil? Překlonil se přes sedadlo, vzal ho mezi dva prsty a vyhoidil okýnkem. Bál jsem se pak, aby mi nenabídl, zdali nechci řídit...To trojvrší na erbu z roku 1626 to je asi tušení průšvihu. Nemá to spojitost s těmi třemi články v té LION baterii? Umíte šermovat / kordem /?**37
24.04.2014 (14:09:26)  # IP X
Senila:
Neprekvapuje mne ze blbec tveho kalibru neznaly cizich jazyku, historie a se zamlzenou realitou nevi co symbolizuje trojvrsi, Li-ion, nikoliv LION baterku vsak urcite ne. **37
24.04.2014 (15:55:52)  # IP X
.:
Udělejte tady prosímvás zase jako blbec Vašeho kalibru, znalec cizích jazyků a historie s erbem a křišťálově čistým viděním reality nějaký další virvál.../ případně nám tu zase prezentujte nějaký vlastní objev třeba o těch tříčlánkových lionkách...**37
24.04.2014 (16:19:39)  # IP X
loučák:
ale prosimtě, krom té šindele jsou to samý potřebný věci. Hever, svěrák, druhej hever, gola z 19-tkou klíčem, lékárnička, povinná výbava, .... a pes. A natažený nohy **37
24.04.2014 (16:19:40)  # IP X
.:
Tak jsem se poučil, že trojvrší v erbu je tzv. mluvicím znamením. V tom případě bych očekával v tom Vašem erbu nad tím trojvrším třeba kanistr brzdový kapaliny a skleničku, pokud to samozřejmě nepijete hned z hrdla toho kanistru...**37
24.04.2014 (16:20:54)  # IP X
loučák:
nebo raději to opravím na Teleskopickou ráčnu s 19mm ořechem, abych neposlouchal dalších 5 let, že nevím co je to gola **37
24.04.2014 (17:27:34)  # IP X
Senila:
Ja se za blbce nepovazuji, a to trojvrsi ti rekl fojta v hospode? Sice je to trivialni, ale asi budes muset tazat nekoho mene propileho. **37
24.04.2014 (22:07:08)  # IP X
.:
Teda kdybyste se ještě jako blbec s erbem považovat za blbce, tak by to už nebylo jen na antidepresiva, ale doporučoval bych přímo nějaká účinější neuroleptika, protože by se jednalo již o manifestační mánii. Pokud to s tím erbem nebudete tvrdit příliš často veřejně, tak to ještě aspoň chvíli uhrajete bez kompenzace. Ten internet, to sou strašný dráty do hlavy, Stačí trochu delší rozhovor, a vylezou věci, který by člověk nepředpokládal, protože jsou mimo jeho představivost. Jistý primář psychiatrie tvrdí, že dá dva terminály s internetem na chodbu, a pak už nemusí pacienty který si k tomu sedli ani vyšetřovat...**37
24.04.2014 (22:43:17)  # IP X
loučák:
Šlechtic z paneláku **37
24.04.2014 (22:59:27)  # IP X
.:
Mohl byste uvést jediný věrohodný důvod, proč se nepovažujete za blbce ?Teda ne ten, že máte v šestnáctým století erb...**37
24.04.2014 (23:10:29)  # IP X
Senila:
V 17. stoleti panelaky nebyli. Proc si nemyslim ze jsem blb? Duvodu je vice, ale relevantni pro tuhle diskuzi je ten, ze vzdy kdyz se kouknu na tebe, tak je mi jasne proc blb nejsem, a v sedem /farba/ dni se hned citim lepe, kdyz vidim na jake dno se da jeste padnout. **37
25.04.2014 (05:04:01)  # IP X
loučák:
Tvoji předkové by na tebe byli hrdí, žes to dotáhnul až do paneláku **37
25.04.2014 (08:37:58)  # IP X
.:
To že jste blbec jako poleno nepoznáte tím, že se budete koukat na druhé, ale že se podíváte na sebe. nemusíte se nai dívat do zrcadly, stačí, když si podruhé přečtete, co tu píšete. Nejhorší na světě je nevědět, že je člověk blbec, a pak na to přijít na veřejnosti. Z tohoto důvodu Vám dělám v podstatě čestnou službu, a stále Vám to ukazuji, a komentuji. Pokud je člověk hlupák, má sice ve vědomostech mezery, ale poučí se, a přestane dělat blbosti. Pokud je člověk blbec, tak se svým jednáním zničí, protože je nepoučitelný. Pak je ještě idiot a nebo imbecil, ale to už jsou nevratné genetické poruchy od narození, a s tím se nedá nic dělat, jenom to tolerovat...**37
25.04.2014 (11:20:19)  # IP X
Senila:
Podle toho co rikas musis potom presahovat vsechny spominane levely blbosti vyse, protoze uz nekolik let meles ty same blbosti dokola, a ikdyz nemas nic vecne k teme, to je ta mezera ve vedomostech, musis ze sebe udelat chytreho alespon pseudovtipnou smyslenou historkou, aby ses necitil tak blby. Tak to vidim Ja senilo. **37
25.04.2014 (11:45:14)  # IP X
.:
To Vaše rozčilené blábolení a nadávání je stále dokola, je to nudné až tragikomické, jako když opilec obviňuje ostatní z alkoholizmu, blázen z bláznovství, nebylo by lepší nasadit místo antidepresiv neuroleptika ? / Promiňte, že se už několikrát opakuji.../.Hajl !!! **37
25.04.2014 (12:03:58)  # IP X
Senila:
No vidis, a je to tu zase, staci se podivat na tebe a mam jasno. Tvoje amaterske psychiatricke diagnozy mne uz taky nudi, jenom ty pozorovaci schopnosti o kterych jsem mluvil uz xy-krat stoji za starou backoru, ujistuji te ze jsem jeste rozcileny nebyl, coz se o tobe z historie rict neda. **38**37 Jo jinak, nadavani neni znakem rozcileni, aby si nerekl ze se nic noveho nedovis, skus se fotju poptat ceho to znakem potom je, snad to nedopadne jako s tim trojvrsim a lvymi baterkami. **03
25.04.2014 (12:35:16)  # IP X
.:
Odcházím a chvíli z psychiatrického cyklu, na stole mám husu s knedlíkem a se zelím. Udělejte si zatím Ptáka na Holi...

http://mafro.rajce.idnes.cz/nastenka/#PNH.jpg
**37

22.04.2014 (18:02:06)  K # IP X
.​:
卐卐卐卐卐卐卐卐卐
Sieg Heil!
卐卐卐卐卐卐卐卐卐

Heil Hitler! 卍卍卍卍卍卍卍卍 Deutschland uber alles! 卍 Panzerfaust schiessen in einen deutschen stadt.
**37**37**37**37 卍卍卍卍卍卍 卐卐 卐卐

Juden Mord!
**37

WAFFEN-ᛋᛋ
22.04.2014 (18:05:26)  # IP X
.​:
Jmenuji se Václav Šedý a veřejně tady propaguji fašismus. Heil mein Fuhrer!
22.04.2014 (18:15:26)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
Nie, ty si len nedokojený obmedzený kokot ktoremu robi radosť pisať pod cudzím nickom..
Pán Šedý by toto neurobil...
22.04.2014 (18:17:37)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
Tady by to chtělo radikální řez, jinak to bude horší a horší ....
22.04.2014 (18:53:39)  # IP X
Senila:
Dobry.. A ty tu nehisterci lesbo (takhle vypada histericky vykrik sedy blbe). " FnuQ fnuQ tohle by pan sedy neudelal rekl marian s jeho curakem v puse, a odpadl!! **24 " **38**37
22.04.2014 (20:32:21)  # IP X
Kryštof Harant:
Nerad ti kazím radost, ale ty hákové kříže máš opačně.
22.04.2014 (21:03:17)  # IP X
.:
Jedna hysterická žena jménem Antidot se opět mírně stříkla, a večerní virvál opět začíná...ta mužská menopauza, to je skutečně na psychiatrii...Co neudělá tabulka znaků, a jedno mírně popraskané ego... **37
22.04.2014 (21:05:16)  # IP X
.:
Taky možná druhá hysterická žena neunesla plastový MK-43, a nebo jí zase necvaká GMC ? **37
22.04.2014 (21:20:43)  # IP X
Kryštof Harant:
Ty už bys taky mohl zmlknout.
22.04.2014 (21:53:29)  # IP X
loučák:
antidotovi došlo, že zatím jsou prachy a sítě fungujou, ale nic není na věky, tak se šel vyřádit sem **37
22.04.2014 (22:12:02)  # IP X
Antonicek (mail) :
Loucakovi nedoslo ze je debil
22.04.2014 (22:24:39)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
(osoba skrývajúca sa za anonymitu mnohých nickov) ah.. tebe z huby vyjde len smrad alebo kokotina...
22.04.2014 (22:25:46)  # IP X
loučák:
a chceš mi tvrdit, že všechny sítě na kterých si závislí tu budou na věky? Nebudou, to jediný je jistý a to vím i já, ty bys to mohl už taky vědět **37
22.04.2014 (22:27:23)  # IP X
tussin:
TY LESBO!
22.04.2014 (22:33:10)  # IP X
Kryštof Harant:
Loučák už si tu začíná povídat sám se sebou...
23.04.2014 (17:05:48)  # IP X
.:
Už je zase pět odpoledne, je čas na další virvál...**37
24.04.2014 (07:55:56)  # IP X
.:
Včera byla asi brzdovka a nebo Kapitán Morgan silnější...**37
24.04.2014 (16:29:37)  # IP X
.:
Stejně, taková brzdová kapalina ani Kpt. Morgan není ono, to by Vám potvrdil každý správný voják sovětské armády, který, když jsou prázdné příděly vodky v rezavém železném kanistru, tak si dá glycerín s etylalkoholem z tlumičů výstřelu 152 mm houfnice, protože to má nejen vynikající narkotizační účinek, ale ráno je téměř kapalná stolice, takže se vystřízlivělý i okolo oběda dobře vyprázdní. Tlumiče se pak dolejou vodou, a velitelství to práskne druhá směna, která si chce taky přihnout u ventilu, ale má to už jen strašně ředěný. Houfnice pak při výstřelu strašně z skáče, a všichni kolem jsou sprchováni vodou z gufer protože je to daleko řidší a tlakem to proteče...**37

22.04.2014 (16:44:19)  K # IP X
MrSlehofer (mail) :
pozor pozor! čínský výprodej aut v Anglii aneb. jak vyspělí jsou Anglický čongové **03**03**03**03**03**03**02**02**02
http://www.lingscars.com
22.04.2014 (16:55:09)  # IP X
hedon:
caw vjedomyle
24.04.2014 (09:25:43)  # IP X
.:
V Moldávii prej jezdí leta v medácích ukradených v německu i státní úředníci, a ani se nenamáhají, změnit si poznávací značku...**37

22.04.2014 (12:27:41)  K # IP X
Fail:
Warning: Unknown: failed to open stream: Permission denied in Unknown on line 0
24.04.2014 (09:28:01)  # IP X
.:
Ano. Chyba: indikace odpojené klávesnice. Pro pokračování : Stiskni nějaké tlačítko.
**37

22.04.2014 (11:13:33)  K # IP X
karpi (mail) (web) :
22.04.2014 (12:07:31)  # IP X
Dr. Doktor:
ani jedno
22.04.2014 (16:37:53)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
neni to variak? **16
22.04.2014 (18:34:54)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
Já bych řekl že je to baterie, který dává střídavý napětí, ale stejnosměrný proud a má záporný odpor. **37
22.04.2014 (21:12:37)  # IP X
d.mh:
hlavně aby neměl zápornou hmotnost.**38
24.04.2014 (09:30:28)  # IP X
.:
Je to výkonový odporový šoupák tak dva ohmy se železným chlazením. Prodejce ho vylepšil, a místo uhlíku dal měděné kolečko. **37

22.04.2014 (09:29:02)  K # IP X
Senila:
Kokot danyk mi zase zrusil schvaleni, takze bych rekl to o te vrane a pod. Jak to poznam ze je vadny? Az si vsimnu ze baterie ma malou kapacitu, koupim novou, a nebudu marnit svuj cas vynasenim charakteristik. Ty a dulaj mate jedno spolecne, mimo jineho, a to ze si neuvedomujete svet kolem sebe. Stipat drevo cely rok, nebo chodit po kontejnerech a logovat baterky. Jednomu zivot plati rodice, druhy se zivi ze statu, a pak je svet gombicka.**37
22.04.2014 (09:39:51)  # IP X
.:
Proboha, co je to gombička, nemůžu kvůli tomu asi nastartovat. Jdu si koupit nový auto...**37
22.04.2014 (11:06:08)  # IP X
Senila:
Nekecej, na auto z platu uklizece nevydelas, a taky duchod zalozeny na platu uklizece auto nehodi.. pekne si prodluz elektricenku. **37
22.04.2014 (11:35:17)  # IP X
.:
Jste příliš vzrušený. Kdo Vám "zrušil schválení"? Nepsal jste v afektu omylem do Schématovníku ?**37
22.04.2014 (21:59:06)  # IP X
loučák:
jo, baterka má 70% původní kapacity, to je nejlepší ji vyhodit a koupit novou. Proč ti debili co tu žili před náma ten motor podle historických pramenů používali 3 generace, proč oni ho tenkrát při první menší závadě nevyhodili a nekoupili novej, pane ekologu s nerezovým výfukem a polem určeným pro stavbu lepence z itongu a ekologické stavební pěny? Baterka co má 70, nebo 50% kapacity jde ještě využít, taky je fajn vážit si nejen svého času a peněz, ale trochu nesobecky i svého okolí (u tebe je to pár set tun betonového panelu, to je mi líto, to se ti nedivim, že si okolí nevážíš) **37
23.04.2014 (00:27:22)  # IP X
Senila:
Kdyz ma baterka 3 clanky, a jeden je vadny, cela baterie je vadna ty blbe hloupy, pry 70%, na to si prisel jak? **02
23.04.2014 (12:15:34)  # IP X
loučák:
Jo tobě je líno rozloupnout zen plast a najít si tu špatnou? **37
23.04.2014 (22:28:23)  # IP X
.:
Ano opět jednoduchá otázka / pro zopakování: jak se pozná, který ze tří článků baterie LION 1400 mAh pro mobily je vadný podle charakteristiky/ , udeřila opět do prázdného sudu a ten mocně zaduněl. /Správná odpověď: Už někdo někdy viděl, baterii LiON 1400 mAh do mobilu se třemi články?/... **37

22.04.2014 (09:13:41)  K # IP X
.:
22.04.2014 (10:32:13)  # IP X
.:
Čekám drsný hysterický výkřik, že to nechodí a tudíž se jedná o další přesvědčivé vyvrácení mého Mýtu, na což mám již připravenu ponižující odpověď, že se musí držet při zadávání ALT, a ty čísla klepat na numerické klávesnici / ta divná čísla vpravo /, jinak je to, že to nechodí čirá pravda, za kterou však nemohu, za což se předem omlouvám...**37
22.04.2014 (11:06:34)  # IP X
Senila:
Ty schopnosti pozorovat! **38**37

21.04.2014 (22:48:09)  K # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
Nemam rad rap ale ten človek ma pravdu vo všetkom... **19
https://www.youtube.com/watch?v=xCjL17CY14M
dôležite su slova...
21.04.2014 (23:21:54)  # IP X
Anti dot. (web) :
Dogmaticke sracky o nicem nahrnute v 4.5 minutach, bez si radeji odlicit oci, nebo namalovat nechty. **37
21.04.2014 (23:27:51)  # IP X
tussin:
Porad milujes tu Lavigne? Jsi lesba? **19
22.04.2014 (11:55:30)  # IP X
dr.house42 (mail) (web) :
len sa smejte dementi
22.04.2014 (16:57:54)  # IP X
Kryštof Harant:
Vždyť už's to sem jednou dával.
22.04.2014 (17:01:14)  # IP X
Kryštof Harant:
Mimochodem: nauč se počítat, Antidote.
22.04.2014 (19:41:02)  # IP X
Senila:
4.85 muj omyl.. **37
23.04.2014 (01:23:30)  # IP X
RayeR (web) :
Nojo praskujou nas, proto nosim cepici z alobalu...
24.04.2014 (12:22:21)  # IP X
.:
Na čepici z alobalu ten prach zřetelně cinká...**37

21.04.2014 (21:35:07)  K # IP X
milan (mail) :
21.04.2014 (22:14:14)  # IP X
Anti dot. (web) :
Co by ne, Audina tam neni, https://www.youtube.com/watch?v=qJ2LkC_BZ-4 , ma kompresi 22.5:1, a vakuovka pro brzdy je slozitejsi nez cely trabant, ale jede.
21.04.2014 (22:25:29)  # IP X
loučák:
Tkčko jede už 50 let a bez jediného polovodiče, a máš-li dobtej pásek u kalhot nebo vytáhneš kliku tak uplně bez elwktriky. Trabant je technickej zázrak, protože je extremě jednoduchej a malej a lehkej. Jenže ty sem zas jebneš mrdku bez jakýchkoliv užitných vlastností mimo dálnici a myslíš si, jaks milana setřel. Tak co ti je, porková panelová nemoc, nebo podchlazenì?
21.04.2014 (22:26:43)  # IP X
Anti dot. (web) :
Trabant ani TKacko neni auto. **37 Libero s kolama od kociku taky ne..
21.04.2014 (22:27:11)  # IP X
loučák:
Ale asi ti to odpustím, jsou velikonoce, napiš až vystřízlivíš **37
21.04.2014 (22:28:52)  # IP X
loučák:
A BMW co ani nevyjede 20% stoupání na sněhu pro mě taky není auto **37
21.04.2014 (22:32:01)  # IP X
loučák:
Psals že to má 1,6t, 160kW. Takže jestli to neuveze 5kubíků dřeva po poli, tak je to špatně navržený auto **37
21.04.2014 (22:36:46)  # IP X
Anti dot. (web) :
Proc by nevyjelo? Alespon ma LSD, ne jako ten kocik. **38**37
21.04.2014 (22:38:45)  # IP X
milan (mail) :
ten meďour uskladněnej na písečku pěkně je hovno proti tomu našemu trabantu, který je tam několik let zarostlej. ted na jaře akorád čas. neroste tráva.
21.04.2014 (22:41:08)  # IP X
loučák:
Takže hodíš do tažnýho 5t vyvážečku a jedeš si po rozsračkovaným poli jak pán? Jestli jo, tak je to vpořádku, jestli ne, tak jim napiš , že ty kokoti nějak zapoměli točit předníma kolama **37
21.04.2014 (22:42:04)  # IP X
Anti dot. (web) :
Libero to potahne jo? **37
21.04.2014 (22:44:21)  # IP X
loučák:
Už vidìm rozuřenýho antidota, jak volá do bmw, že leží na nerezovým výfuku v bahně a přední kola se netočí. A že s tím nehne ani když odpojí vyvážečku **37
21.04.2014 (22:45:49)  # IP X
Anti dot. (web) :
Na neco jsem se ptal blbecku. **37
21.04.2014 (22:48:29)  # IP X
loučák:
Libero po rozbahněným poli uveze přiměřeně své hmotnosti a výkonu, tj. 1,5 kubíku, a tu vyvážečku nepotřebuje, protože se to vleze dovnitř. V japonsku totiž zjistili, že aby se něčemu taky dalo říkat auto, tak se krom zadních kol musí točit i ty přední **37
21.04.2014 (22:52:49)  # IP X
Anti dot. (web) :
Co to kecas, stejne se ti toci vzdy jenom 2.. otevreny diferaky bez ASC nebo uzavirky na 4x4..Fail. **38**37
21.04.2014 (22:56:27)  # IP X
loučák:
Ale.zabítají bšechy,třeba že 2 z nich jen zabírají a netočí se, však si přijeď zajezdit sem na tankodrom, když už máš LSD **37
21.04.2014 (23:00:40)  # IP X
Anti dot. (web) :
Boze muj to detsko ani nezna funkci diferencialu, byt jen matematickou.. vazne uz zalez, nema to smysl. V pristim zivote kdyz nebudes chudy jak kostolna mys si za 50 papiru porid stareho P38 s normalnim motorem, a uzavirkou. **37
21.04.2014 (23:04:30)  # IP X
loučák:
A kam se ta mrcha přerostlá má vejít, panelový králi? **37
21.04.2014 (23:07:25)  # IP X
.:
Matematická funkce diferenciálu s uzavírkou musí být velice zajímavá. To bych si opravdu koupil P-38 s pláštěm...**37
21.04.2014 (23:08:02)  # IP X
loučák:
Ještě takovejch 50let zpátky tu pod okny fungoval petrolejový motor, který měl téměř 2t bez betonových základů a výkon prý 14 koní. To je pořádný motor, bytovkáři omezenej! **37
21.04.2014 (23:10:07)  # IP X
loučák:
A ikdybych vyhrál mega tak ro mnohem raději investuju do kola **37
21.04.2014 (23:14:02)  # IP X
Oberon:
To si neodpustím a prostě musím napsat... do kola, který pak stejně naboříš, nebo někdo tobě? To mi ten milion můžež radši darovat...

Někdo něco proti paneláku a Audi A6 quattro? **12**02
21.04.2014 (23:16:23)  # IP X
Anti dot. (web) :
Takova zivotni skusenost, vrana k vrane sada, ja to tady uz rikal, a tak jako by se treba chytri lide Aybac, nebo RayeR ani o loucaka neobtreli, senilny blbec se snim drzi za ruku.. **37
21.04.2014 (23:19:23)  # IP X
loučák:
Tak do 4 kol po 250 papírech **37
21.04.2014 (23:21:00)  # IP X
.:
Chytrý člověče s opřeným kolem, pokud nemáte P-38 s pláštěm, šlápněte si aspoň na tu nefunkční past z tý patrony jak to používali ve Vietnamu...**37
22.04.2014 (00:13:34)  # IP X
RBMK (web) :
Měl jsem možnost svézt se v gazíku s motorem z toho mercedesa a s uzávěrkama. Na něco takového nemá ani libero, ani báwo, ani audyna. V terénu to nandá čemukoliv, na přesuny po dálnici je ale lepší volit jiné auto, třeba toho meďoura se stejným motorem. Jsou za pár brambor. A nalejt do toho olej, nebo s ohřevem sádlo.
22.04.2014 (00:18:39)  # IP X
Anti dot. (web) :
Ne ne! Co to meles, staci 30kW 3 valec,a dva otevrene diferaky. **02
22.04.2014 (05:01:29)  # IP X
loučák:
Až na to, že ten gaz se nikam nevleze **37
22.04.2014 (05:04:17)  # IP X
loučák:
A když jsme u toho, MT8-046 taky nemá uzávěrky a zahrabat to je umění **37
22.04.2014 (05:12:10)  # IP X
loučák:
A jinak naše libero stálo 50 papiru, pod to slušný auto neseženeš **37
23.04.2014 (22:21:00)  # IP X
RBMK (web) :
A kam by se vlejzal? to ty stromy musej uskakovat a odlejzat :-D
24.04.2014 (12:13:11)  # IP X
loučák:
50ti letý habry mají ze skákáním furt nějaký problémy **37

21.04.2014 (19:02:18)  K # IP X
patron Gereksson:
Vážený pane doktore!
Rát bych vám napsal že kamarát Spender je na tom moc býdně a chtělby z vámi mluvit má prý něco tajemnýho nechce mi to za ňic říct tak nevim možná že ho chitá fantaz tobyste se nesměl zlobyt
laskavje zdraví
patron greksson
býv. první kormidelník na "Orionu"
21.04.2014 (20:16:54)  # IP X
interchangeable:
co řádek to novej nick **37
21.04.2014 (20:37:07)  # IP X
Regystrace:
za to tobě s každým přýspěfkem stoupá yntelygense (a možná i něco dalšího)

21.04.2014 (13:34:22)  K # IP X
loučák:
Antidot pod nickem senila sem pořád leje mrdky, tak já du pokračovat https://www.facebook.com/232720863591662/photos/a.23280...
21.04.2014 (13:37:43)  # IP X
loučák:
https://www.facebook.com/232720863591662/photos/a.23280... libero v šesti je teda ale asi tak nahovno pohodlný jako Volvo XC 90 v pěti lidech, ale bez prostřední řady ve čtyřech je tak pohodlný, že to žádný auto nenahradí **37
21.04.2014 (13:38:37)  # IP X
loučák:
21.04.2014 (13:41:49)  # IP X
loučák:
https://www.facebook.com/232720863591662/photos/a.23272... ale tohle přece umí i Antidotovo BMW s nerezovým výfukem **37
21.04.2014 (13:49:33)  # IP X
loučák:
https://www.facebook.com/232720863591662/photos/a.23272... pro Antidota speciálně v němčině **37
21.04.2014 (14:14:54)  # IP X
d.mh:
K čemu je dobrý to policejní, kromě vytvoření zátarasu a deformačního prvku? **02
21.04.2014 (15:27:41)  # IP X
loučák:
třeba kdyby chtěl Antidot neznaje místních podmínek tady prchnout a odbočil by omylem na tankordom Ludvíkov, tak tam ho má libero za chvíli.
No dozadu se vleze o jednoho zločince víc **37
21.04.2014 (17:20:25)  # IP X
Anti dot. (web) :
Tak lej, jenom ze sebe delas kokota, zda to teda jeste jde vic. **37
21.04.2014 (18:13:49)  # IP X
Dr. Doktor:
teda takhle okatě dávat najevo psychickou poruchu...
21.04.2014 (18:32:28)  # IP X
interchangeable:
antidot utekl z cvokárny **37
21.04.2014 (20:04:40)  # IP X
Degen:
A ty ze zvláštní školy, že...
21.04.2014 (20:16:03)  # IP X
interchangeable:
nejsem degen na zvláštní jsem nechodil ale ty určitě jo s takovým nickem **02**03
21.04.2014 (22:27:33)  # IP X
.:
Pokud chce člověk kvalifikovaně nadávat, měl by nadávky formulovat jako technický termín a bez emocí, a nebo nadávat přesně dle reality čísly diagnoz MKN-10, případně jejího amerického klonu, který má v oblasti psychických poruch ještě daleko více diagnostického prostoru. Třeba takový dovětek: "Označení blbec používám jako technický termín" vyhovuje i společenského bontonu dle prof. Gutha Jarkovského, ceremoniáře profesora Masaříka...**37

Návštěvní diskuzní kniha danyk.cz
Hlavní diskuze Diskuze s obrázky Bazar Píseček


Strana 291 / 336
Vláken 8385, na str:


RSS danykovy diskuze - tato kategorie   RSS danykovy diskuze - všechny kategorie

Stará diskuze