Diskuze - danyk.cz

• Píseček je jedinou kategorií i pro neschválené uživatele a podle toho to tu také může vypadat :). Příspěvky mohou obsahovat nepravdivé informace a pomluvy, spam a hrubý jazyk. Téma není nijak omezeno.
• Umí BBCode tagy: [b]tučně[/b], [i]kurzíva[/i], [s]škrtnuté[/s], [code]kód[/code] a označování odkazů.
• Všechny kategorie kromě Písečku jsou jen pro schválené uživatele. Pozor - za spam nebo nevhodné zprávy Vám bude zrušen účet.

Přezdívka:
Heslo:
Text:

21.04.2014 (09:00:13)  K # IP X
.:
Už jsem tady, a chci aby Antidot udělal letadýko nebo ručičku !!! Ale ty malý, aby tu zase nezakálel písmenkama celou stránku, když nejde mazat...

http://www.youtube.com/watch?v=yyQZ2xLc5q0
**37
21.04.2014 (12:40:46)  # IP X
.:
Teda to je asi zase gorila, tři čtvrtě na jednu odpoledne , a ticho.....**37
21.04.2014 (17:24:06)  # IP X
Anti dot. (web) :
Kazdy neni senilny blbec bez rodiny, a pratel, znam par alkoholiku, a tem dny v tydnu taky moc nerikaji, duplem ne nejaky velikonocni pondelek, takze me tvoje podivy nad tim ze Anti dot. jeste v jednu neodpovida neudivuji. **37
21.04.2014 (21:53:19)  # IP X
.:
To jste do pěti odpoledne rozjímal nad vejcema, nebo ASCII tabulkama? Už jste konečně našel tu ručičku nebo letadýlko ?✈**37
21.04.2014 (22:16:06)  # IP X
Anti dot. (web) :
Proc bych to mel hledat kdyz sme se stim bavili v casech kdyz si ty jeste na otazku rikal: "Hele vaso co mas za pocitac?" >> vindous 98. **37
21.04.2014 (22:21:07)  # IP X
.:
Tyhle znaky jsou starý asi rok, takže další perla. Skutečně bude pro Vás lepší, hrát si s vejcema...**37
21.04.2014 (22:23:25)  # IP X
Senila:
Stary rok? Bez uz spat. **38**37
21.04.2014 (22:29:41)  # IP X
.:
Máte na vejcích barevné obtisky Vlka a Zajíce ?**37
21.04.2014 (22:35:26)  # IP X
Senila:
2004.. debile. ㋡
21.04.2014 (23:02:08)  # IP X
.:
Co má být, prosím, ten obdélníček ? Doufám, že to není jotovaný velký jus, minuskule, již běžně nepoužívané písmeno cyrilice. Používá se pouze v liturgických textech. Písmeno zachycovalo slovanskou nosovku. V polštině mu výslovností odpovídá slabika ją. Víte jaké písmeno odpovídá velkému jotovanému jusu v hlaholici ?**37
21.04.2014 (23:11:47)  # IP X
Senila:
Nainstaluj si browser /WIKIPEDIA!!!/, a uvidis to. **37
21.04.2014 (23:15:44)  # IP X
.:
Já bysem chtěl ručičku a nebo letadýlko, a ne obdélníček, protože, jak říkal pan Berlusconi:

If somebody is licking your ass, don't be too thrilled, he might be just lubricating it'S. **37
21.04.2014 (23:15:44)  # IP X
tussin:
Vazeny pane Sedy, opustte prosim tuto diskuzi.**27
21.04.2014 (23:19:14)  # IP X
Senila:
☚ ☛ ☜ ☝ ☞ ☟ ✉ ✍ ✎ ✏ ✐✑✒ ⌨ ✈ ☯ ✡☨ ✞ ✝☥ ☦ ☧ ☩ ☪ ☫ ☬ ☭ A ted bez lizat prdel stare. Uchyle zasrany stary. Neb jak rikaji polaci, zdychni ty pierdale jebany. **37
21.04.2014 (23:22:04)  # IP X
tussin:
Ale no tak, pane Sedy, nekopirujte neco v cizim jazyce, cemu nerozumite. http://i156.photobucket.com/albums/t31/losinja/Funnies/... **37
21.04.2014 (23:24:22)  # IP X
.:
No konečně, po dvou dnech, doufám že se Přebor naštval za ty plastový kuličky. Dobrou noc...**37
21.04.2014 (23:26:12)  # IP X
tussin:
Barevne kulicky? Co to zase melete?! **37
21.04.2014 (23:40:05)  # IP X
.:
Tak jsem zase zklamanej. Asi je to opravdu jen ta stará sada. Zkuste:



**37
21.04.2014 (23:44:49)  # IP X
tussin:
Nepsal jste, ze jdete spat? **37
22.04.2014 (07:35:16)  # IP X
.:
Vy opravdu neznáte tu sadu, jak je tam třeba ten výstražný trojůhelník s tím vykřičníkem, telefoní sluchátko, a podobně ? Tohle co jste dal Antidotovi je asi opravdu z roku 2004, krásné jsou tam ty srpy a kladiva, a sovětské symboly. Zaujalo mne, jak Vás excitoval pan Berlusconi. Mně se sice nejvíce líbil, jak v parlamentu svačil kuličky, které si vyndaval při sledování diskuse z nosu, a když si pak vytáhl z ucha kuličku, a chtěl ji použít zřejmě jako moučník, uviděl kameru,a udělal do ni rozčilené obscéní gesto, jako zkoušel sestavit z písmenek o trochu výše Antidot. Dobrý je také jeho nejnovější výrok, kde se diví soudkyni, proč ho trestá za to, že se občas otočí za nějakou nezletilou, když to považuje za daleko lepší příklad morálky pro mladou generaci, než jeho kolegové, kteří hromadně ojíždějí na WC v římském metru bukvice. Soudci to dneska nemají jednoduché. Teď přej přivedla vězeňská služba na lavici obžalovaných do soudní síně nějakého opáleného občana, vešel soud, a ten obviněný vyvalil oči, a vykřikl : "Preboha, biela piča v talári...". Feministicky založená mladičká soudkyně, která dostala papíry snad jen před třemi roky od profesora Klause mu stresovaně uložila dva papíry pokuty za urážku soudu, a když viděla, jak se příslušníkům vězeňské služby přes jsjich urputné výrazy otřásají smíchem ramena, museli přerušit proces, protože dostala vzteky lehký infarkt. Zkuste třeba to telefoní sluchátko, nebo to ✇, ale aby to netrvalo zase dva dny, než Vám to Sifun najde...**37

20.04.2014 (20:03:40)  K # IP X
voitano (mail) :
http://youtu.be/0UjWqQPWmsY nějak se mi to video nezdá, ta technika poblíž startovací plochy takové rakety, to nemají strach že se něco podělá a spadne to vedle? Jak udržují stabilitu takové rakety, nikde nevidím žádné boční trysky
20.04.2014 (21:18:47)  # IP X
Senila:
Jazismarja to zas budou pancerfausty na Sumave az v devet prileti ten imbecil. **37

17.04.2014 (17:02:44)  K # IP X
Senila:
1
19.04.2014 (09:16:51)  # IP X
.:
Dᗞ / v detailu je Ďábel, což nejlépe znají malé děti s dudlíkem, které rodiče pustí k počítači.../.**37
19.04.2014 (09:38:52)  # IP X
.:
Když si dáte do hesla ukradenou lampu / ⌠ /, tak Vás sebere CIA, protože po havárii systému prodloužíte dešifrovací dobu z měsíce na desetiletí, "hackere"...**37
19.04.2014 (09:58:03)  # IP X
Senila:
dulaj neumi zadavat takove znaky. Ale treba az se splasi ten 1.2t 5kW traktor, tak to nejakou lampu pojede, a rodice mu zakazou chodit na internety.**37
19.04.2014 (10:49:15)  # IP X
.:
Vy jste mně také přijemně překvapil, ale jako špičkový hacker byste měl stejně rozeznat třeba o svátkách a nebo v sobotu podle IP adresy UPV od UPC, i když hodinky i holínky se v podstatě od se be neliší, a každý jen trochu inteligentnější člověk po deseti pivech dobře ví, že obojí se dají natahovat / na ruce i na nohy /. Teď ještě udělejte ručičku s prstem, obálku a tužku !!! ▶ ..**37
19.04.2014 (22:07:17)  # IP X
.:
Po deseti hodinách čekání prosím prosím o tu ručičku s tím prstem, nebo třeba jen tužtičku a nebo výstražný trojůhelníček s vykřičníkem. ...**37
19.04.2014 (22:30:20)  # IP X
Senila:
10h cekani nebo chlastani? Pocitam teda ze k tem Ipadum davaji adapter do zdi, a za priplatek to stykacemi v chodbe u vchodu zapinaji. **37
20.04.2014 (08:43:06)  # IP X
.:
Je to opět trapas, nepomohl zřejmě ani kamarád, který se utkal s kapitánem Morganem, a dosud se neprobudil.....



**37
20.04.2014 (09:26:32)  # IP X
Senila:
Promin ze se stebou nebavim nad objevem tabulky znaku, nemam 65.. **37
20.04.2014 (09:30:52)  # IP X
.:
Já také ne, proto to po Vás chci...**37
20.04.2014 (12:22:18)  # IP X
.:
Tak už je zase půl jedný, doufám, že šavle, zbylá z včerejšího souboje s kapitánem Morganem již je vytřena do sucha, a byl přitom použit hadr s trochouSAVO, ale i když je to tak triviální, a dokonce už tu visí trojůhelník s vykřičníkem, ostatní stále absentuje...... **37
20.04.2014 (15:36:37)  # IP X
.:
Bavi se dva admini:
-Kámoš včera během 5 minut shodil hlavní server.
-On je hacker?
-Ne, debil.
**37
20.04.2014 (18:52:52)  # IP X
Senila:
Zase se snazis o geštapo? **37
20.04.2014 (20:17:08)  # IP X
.:
Of topič: Prosímvás, udělejte někdo taky letadlo, abych měl aspoň sirotčí jistotu, že tu Antidota intelektuálně nepřetěžuju...



**37
20.04.2014 (21:25:50)  # IP X
Senila:
.-.
|U|
| |
| |
_| |_
| | | |-.
/ | ` |
| | |
| |
\ /
| |
| |
Udelejte nekdo vasikovi letadelko, at ma radost.. snad neobjevi jeste ASCII tabulku. **37
20.04.2014 (21:30:45)  # IP X
.:
Už asi definitivně prasknul, nebo něco přidali do brzdový kapaliny, aby se to nedalo fetovat...Doufám, že se zase do rána zacelí, aby byla sranda...**37
20.04.2014 (21:32:23)  # IP X
Senila:
            .-.
           | U |
           |     |
           |     |
         _|     |_
       |    |    |   |-.
    / |               ` |
   |   |                 |
   |                     |
   \                    /
     |                  |
     |                  |
Danici kniha zase neumi mazat.. **37
20.04.2014 (21:48:08)  # IP X
.:
Prosím prosím to letadýlko, jestli ještě chodíte, a nebo aspoň tu ručičku, ale tu malou...**37
20.04.2014 (22:10:54)  # IP X
Senila:
Ne! A mazej spat hosicku, nebo zitra nepudes do hospody. **37
21.04.2014 (09:31:48)  # IP X
.:
Vypadá to, že Vás "stary" nepouští do hospody, pokud nemáte přivařenej nerezovej vejfuk, a Vy závidíte... / Nicht war ?/**37
21.04.2014 (17:18:59)  # IP X
Senila:
Ani nemecky ten blb neumi. **37
21.04.2014 (21:51:12)  # IP X
.:
Na rozdíl od triviální otázky z výpočetní techniky jste na triviální test z němčiny relativně uspěl. Jen jestli Vám to neřekl Patolog...**37
21.04.2014 (22:00:44)  # IP X
.:
Nemáte náhodou foto Přebora ve vermachťácký helmě s feldflaškou kuliček a airsoftovým kulometem MK-43 ?**37

17.04.2014 (14:55:17)  K # IP X
Tabovl:
Tak není to fotoshop ale reál fotka:
http://www.zvraceny.cz/video/65774-nejzobrazovanejsi-ob...
21.04.2014 (18:34:32)  # IP X
interchangeable:
když nečteš computer,pct,czc,extrahw,tomashw atd tak nevíš **01
21.04.2014 (19:11:04)  # IP X
tussin:
Romane, ty nevíš nikdy.
22.04.2014 (08:19:58)  # IP X
.:
Někdy je příjemnější a bezpečnější nevědět, než vědět...

/ Poznej Pravdu, a ona Tě osvobodí......Jan, v.19,23 , též nápis na talíři s plechovým ptákem v hale CIA v Langley.../**37

16.04.2014 (21:23:19)  K # IP X
jakubhoudek:
Ahoj, našel jsem několik kusů elektrokeramiky a nevím přesně k čemu je využít.. nápady?
1. keramický válec se závitem na odporový drát (vnější rozměr 7x9 cm, 29 závitů), na okraji zářezy na drát
Obr:http://2i.cz/7f10d0fa29
2. menší keramický válec se základnou (3,5cm x 1,5 cm), 13 postříbřených závitů
Obr:http://2i.cz/3b5494be6d
3.dvojitý potenciometr TP 166 25B 25K/L
měl by být z nějakého výrobku Tesly
Obr:http://2i.cz/e6894963b0
kdyby to někdo využil, mám toho hodně tak se dohodnem. JH
16.04.2014 (23:28:04)  # IP X
aybac:
čau, co za ty větší válce? kdyžtak můj mail je aybac ufoni cz (doplnit uzenáč a tečku)
17.04.2014 (13:50:10)  # IP X
.:
Není to pro perfekcionisty jako keramika, ale praktičtější je oject půlmetrovou hajzltrubku 60 mm v soustruhu závitovým nožem s posuvem 0,75 mm. Krásně se to vine a člověk si pak může vyzkoušet i 1 kV na závit... **37
17.04.2014 (14:43:31)  # IP X
Tim:
.> - ano, ale tepelná odolnost hajzltrubky stojí za ho... **01
17.04.2014 (19:45:13)  # IP X
aybac:
a VF vlastnosti rovněž
18.04.2014 (08:50:58)  # IP X
.:
Pokud to nemučítě někde vysoko nad deseti megacyklama, a nad průrazným tak bych mírně pochyboval, že by soudruh novodur nebo i soudruh polyetylen nějak podstatněji protestoval. Kdysi jsem udělal, nemaje VF kostru na vysílač 27 MHz jistou prasárnu, vzal instalatérský husí krk o průměru 30 mm, podélně ho prořízl po celé délce, posunul o jeden závit, a navinul na to 11 závitů drátem asi 0,6 mm. Po oříznutí to vypadalo jako z továrny, a funguje to jako anténí pí článek výkonem asi 10W bez závad dosud.**37
18.04.2014 (10:25:16)  # IP X
VroutekD (mail) :
10W **02
Tady se bavíme o elkových sólooscilátorech s Po v kW. Tam soudruh novodur taje už jen když se zapne flašce žhavení. **03
18.04.2014 (10:54:00)  # IP X
.:
To ale pak netaje VF ztrátama. Nejjednoduší by mi připadalo, dát tu hajzltrubku trochu dál. Až si to přečte Antidot, tak se určitě tak nasere, že se vztyčí pod autem, a bouchne se o ten svůj nerezovej výfuk. **37
18.04.2014 (11:25:12)  # IP X
Senila:
Zase ty dvojcinaky s SU169, 150V, a 50cm plameny na novoduru? **37
18.04.2014 (11:58:14)  # IP X
.:
Dneska jste hned po ránu nejakej přehnaně pesimistickej, je sice pod mrakem, a pátek, ale netrápí Vás třeba golfovej loket? **37
18.04.2014 (12:07:45)  # IP X
Senila:
Tady je hezky. **37 Kde sedis kdyz je knihovna zavrena?
18.04.2014 (12:10:42)  # IP X
.:
Ty golfový lokte, to je teďko široce rozšířená nemoc. Já jsem včera vymetl protože už je zase jaro, provozovnu, bednu hodil do auta, a přivezl do sběrny. Ten Kocáb co to tam vede, najal na třídění šrotu nejaký dva inžinýry, jeden je prej dokonce CSc. Ten šáhnul do tý bedny, a něco se mu tam líbilo, protože si to strčil do kapsy, a ten Kocáb na něj začal řvát, co to prej ukrad, a ať to hned vyndá ven. A ten inžinýr to chtěl vytáhnout, ale nemohl vytáhnout tu ruku z kapsy, a řekl tomu Kocábovi, že ho prej trápí golfovej loket. Ten Kocám b se strašně rozčílil, snad ještě víc než Vy s těma nešťastnejma emisema, a zařval: Tak golfovej loket, ty / s odpuštěním / zmrde, a přetáhnul ho přes záda trojfázovým kabelem. Ještě že měl vaťák / teda ten inžinýr/...**37
18.04.2014 (12:25:09)  # IP X
Senila:
Jak jsem jiz rekl, tvoje pozorovaci schopnosti by nestacili ani na gestapaka ve vysluzbe, mne ty emise hreji na srdci, zajedno jsem si omeril lampy, a za druhe z tebe udelal blbce. Tak kde se to zase na netu prizivujes? Nebo uz do hospody dali ke kazdemu stolu jeden Ipad? **37
18.04.2014 (12:28:24)  # IP X
.:
.....Jak jsem jiz rekl, tvoje pozorovaci schopnosti ....

Kde jste to již řekl ?**37
18.04.2014 (12:56:57)  # IP X
Senila:
Zase se to ukazuje, ze nectes s porozumenim, lec sam tvrdis ze s tim maji potize zejmena mladi. Rekl jsem to min. 2x kdyz si se snazil strefit do meho profesniho profilu, od studenta zakladni skoly jez reze opily fotr, po nerezoveho ruskeho akademika. Uz to zabal.. K tem Ipadum v hospode je i drzak? Kdyz si vozraly uz do obeda a pada ti hlava, po podepreni loktem v rozlitem pivu koukas rovno na display, bez toho aby si si namahal oci. Sikovne by to bylo, treba to v uteri podas jako dalsi svuj patent ktery te bez prace zahoji na 3-4 roky, ale chci alespon 10%, ne abys to zase ukrad. **37
18.04.2014 (13:15:38)  # IP X
.:
Připadá mi nejen humorné ale i psychologicky zajímavé, že o co více to, co podle Vás je, není, tím ostřeji to na vlastní oči vidíte. Co se týče fixování obličeje nad Ipadem, když už nefungují ani ruce, by asi bylo nejvhodnější něco jako tzv. "panenka" na zdvihání podvozků, která by měla nahoře plastovou třeba lukoprenovou opěrku na čelo, a pumpováním by se seřídila ohnisková vzdálenost, aby znaky byly optimálně zřetelné....**37
18.04.2014 (13:18:31)  # IP X
Senila:
Jen proboha zase nezacinej s temi hospodskymi psycho-analyzami /WIKIPEDIA!!!/. Snad uz nejsi az tak linej ozrala ze si nedovedes ani podepirat hlavu mokrym loktem. **37
18.04.2014 (13:24:08)  # IP X
.:
Zdá se mi správně, že zaostáváte dole u tantalu ?**37
18.04.2014 (13:29:16)  # IP X
Senila:
Zda se ti spatne, jako obvykle, nechavam to tam jako tvou vizitku blbce ktery si mysli, ze je vtipny a jeste lze. **37
18.04.2014 (13:38:12)  # IP X
.:
Tak to je správné, úplně jsem se uklidnil. Ale opravdu, viděl jste již výfuk z tantalu ?**37
18.04.2014 (17:39:29)  # IP X
salam24:
Já mám výfuk z praseodymu. No fakt. Ze 175/501 a je od dýmu **03
18.04.2014 (17:53:25)  # IP X
loučák:
Na tkčku je originál ocelovej vejfuk už 50 let a drží pořád pokupě. Kdyby sis raději udělal nerezový vodní kolo **37
18.04.2014 (19:40:28)  # IP X
Senila:
A vesnican dosel, se svym 5mm hrubym vyfukem na TKacku ktery v zime ani nejezdi, a kdyz uz tak na nej pada cista voda ci v podobe deste, nebo snehu, co je to sul nevi.. tak zase zalez, a uc se debilku. Kdyz budes hodnej kluk, tak ti Sedak na burze neco rekne o te elektrochemii. **37
18.04.2014 (20:36:57)  # IP X
loučák:
tak opět ti budu odporovat. Jezdí i v zimě a i po silnici, máme vyřízenou vyjímku, takže to příjde do kontaktu ze solí. Ale vtip je v tom, že u téměř denně používaného TKčka přece nemůže rezivět vejfuk, když je celej od oleje Jo, to ztrátový mazání je kurva, obzvlášť u těhle šitů co jedou už 50tym rokem bez jediného polovodiče **37
18.04.2014 (21:23:01)  # IP X
d.mh:
Tyhle výjimky každého jenom otravují. Já bych ty homemade vozítka nejradši zakázal. Ztrátový mazání maj všechny motory, záleží jen na množství. A polovodič seš ty, když s tím jezdíš po silnici. **37
19.04.2014 (05:30:21)  # IP X
loučák:
Kdepak, to je tovární výroba Agrozet Prostějov **37
19.04.2014 (09:09:27)  # IP X
.:
Když už jsme tady u toho praseodymu na výfuky, existuje ještě jeho nově objevený izotop, sviňodym, který se píše podle norem Evropské unie jako svinodym. Pozor, není to sviňodyn, což je označení jednoelektronkového audionu, u kterého nechce nasazovat zpětná vazba. Ta zpětná vazba nechce nasazovat zejména u elektronek, které mají malou emisi. Tu emisi můžeme snadno změřit, ale musíme vědět jak.... **37
19.04.2014 (09:51:17)  # IP X
Senila:
Ja te to zadarmo ucit nebudu. 500kc/h a dohodneme se. **37
19.04.2014 (10:53:08)  # IP X
.:
To je jak v tom ústavu:
Lékař: Nejíte, nakrmíme vás, jaký pak fraky....
Pacient: Černý ...
**37

16.04.2014 (14:34:28)  K # IP X
loučák:
kdo je z Kyjova? Už se těšíte na víkend? Tentokrát je to jistý, že uzavírky budou **37
16.04.2014 (16:30:37)  # IP X
bat:
jakém máš číslo? ať vím do koho se mám trefovat
16.04.2014 (17:37:51)  # IP X
Antonicek (mail) :
Pockas na mne bate? Beru klacky, vhodne k hazeni pod kola nebo spic.
16.04.2014 (18:08:25)  # IP X
loučák:
čísla dostanem hodinu a pul před startem, ale dres SKP Duha Lanškroun poznáš na kilometr http://cykloman.rajce.idnes.cz/2013-9Silnicni_casovka_M... **37
16.04.2014 (18:13:35)  # IP X
tussin:
Říkáš na kilometr, jo? Airsoftky a paintballky ssebou **04
16.04.2014 (18:23:15)  # IP X
loučák:
já budu podle taktických rad trenéra pěkně začleněnej na 20-25. místě v balíku, to procedíš jen těžko, pokud budeš střílet po mě. Ale mohl bys to půjčit trenérovi, až se zas budu v kopcích propadat balíkem, aby mě tu taktiku připomenul **37
16.04.2014 (20:43:30)  # IP X
d.mh:
Prej taktika **02 Rozhoďte na silnici pytlík trandů, a čekejte kdo zastaví a bude sbírat **37
16.04.2014 (21:07:31)  # IP X
loučák:
Ono by stačilo tam položit nějakou cihličku na 200V a 200A, ani by jich nemusel být pytlík **37
16.04.2014 (22:18:15)  # IP X
Anti dot. (web) :
Libi se mi ta takticka rada, aneb jak zmirnit pocit prohry.. dojedes 24.-ty, a trener rekne, dobre Dulaji! Udelal si jak jsem naridil, a popod vous.. stejne na vic nemas.. Coze pane trenere? Ale nic, ze nam nejak zelenas. Jo aha. **37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37**37
17.04.2014 (07:53:46)  # IP X
loučák:
a kdo tady mluvil o cílovým špurtu? Má to bejt o tom, abych nechodil zbytečně na špici ale abych taky nebyl moc vzadu, kde mě lehko odpářou. Ale stejně je to zjednodušený a do těch prudkejch toček bych se asi měl pokusit na tu špici dostat **37
17.04.2014 (07:59:51)  # IP X
loučák:
a pokud bude únik víc jak v 5ti a nebude extra funět tak bych se tam měl taky dostat a pořád to ještě není celá taktika, např. se musím držet co nejdál od jezdců Mapeie, snad si mě nepokryjou a co nejblíž duklákům, bude-li to možné a furt to není všechno ale je to zbytečný to sem psát, protože tu taktiku stejně nikdo nechápe **37
17.04.2014 (08:03:26)  # IP X
loučák:
jakou ty bys mě dal taktickou radu? Jeď na špici celý závod a pak to ve špurtu vyhraj? Sory, ale to asi nejde **37
17.04.2014 (08:48:25)  # IP X
Antonicek (mail) :
Stejne to projedes...
17.04.2014 (09:13:27)  # IP X
loučák:
každopádně nevyhraju, to jediný je jistý **37
17.04.2014 (09:15:49)  # IP X
loučák:
a nebo si mě vytipuje ten z mapeie a ani nedojedu, jestli mě to z minulýho víkendu oplatí, to bude záležet na tom, jak daleko se od nich budu držet **37
17.04.2014 (10:41:49)  # IP X
Anti dot. (web) :
Jestli vis ze to nevyhrajes, tak pak nechapu ty investice do kola, a nizke souteze kde sice vyhrajes, protoze tam proti tobe jednou 14-ti leti fakani, ale vecne ceny jsou klicenka, a stravny listek. Sedak tady porad mele o tom jak efektivne podnikat, a ze vsechno pod 500 na hodinu je amaterizmus, ale k tomuhle jaksi mlci. **37
17.04.2014 (11:50:32)  # IP X
loučák:
v nízkých soutěžích nebojuju proti těm 14ti-letým ale tam se snažím o co nejlepší celkové pořadí a soutěžím o něj např. s Tomášem Krčem (bývalým MSJ v cyklokrosu, vítěz RO) nebo Radovanem Fořtem (6. na MSJ v cyklokrosu, účastník LOH).
V sobotu budu asi 40., v neděli snad do desítky. A ty ze svým BMW vyhráváš na okruhu či co? Proč do něj tolik investuješ?
Jeden z důvodů je třeba to, že nechci být taková bečka aby na můj odvoz bylo potřeba auto co váží 1,6t a má 160kW **37
17.04.2014 (12:30:57)  # IP X
loučák:
a další důvod je třeba ten, že když chceš zajíždět líp na na ČP nebo třeba i v UCI závodech, tak se k tomu musíš prostě propracovat **37
17.04.2014 (12:33:58)  # IP X
Anti dot. (web) :
S timto se snad Vaclav stozoni, ale kdyz pouzivam auto jako vykladnou skrin svych schopnosti, a zaroven dopravni prostredek ktery na sebe vydelava, nevidim duvod proc mu nedoprat. Na rozdil od tveho kola ktere se nesplati nikdy, mne se auto uz splatilo. Becka jako ze jsem tlusty? No to bych nerek, ale kdyz se na tebe koukam tak jsem 2x tak velky v kazdem ohledu krom vysky, ty steblo slamene vysusene. Potom cloveku dojde proc v lese sbirate jen konary a haluze, sekeru bys nezvedl.**02
17.04.2014 (13:18:28)  # IP X
loučák:
a proč na tvou přeprvavu musí auto vážit 1,6t a mě stačí 7kg kolo? Navíc já třeba na kole taky jezdím do školy, jestli sis myslel, že závodní kolo nelze použít na dopravu, nebo když chce někdo něco malého do okolí 100km přivýst, je to pro něj lepší než dát 150kč za poštu nebo 200Kč za benzín a ještě ztrácet čas. Už několikrát jsem vezl ložiska, úřední dopisy, mlíko, karburátory atd. a srovnej si provozní náklady 7kg kola a 1,6t nesmyslné obludy. A výkladní skřín schopností. No nevim, to já mám podobný, kolikrát dobržďovals křižovatku po předních kolech? A jez zatáčku driftem jde i na suché silnici, když to umíš, takže zase nic **37
17.04.2014 (13:27:30)  # IP X
Anti dot. (web) :
Boze co to meles? Jak jiz rekl Aybac, smysl ma baviti se jenom se sobe rovnymi, jsem se trochu nudil, tak sem podpichl, ale uz se zase objevuje stare zname mleti 17-ti leteho fakana ktery si mysli ze 200 korun je hodne, a zivot uz zna. **03
17.04.2014 (13:45:43)  # IP X
.:
To chce magnet na Ipadu, aby se mohl člověk při práci dívat na internet i když leží naznak, ale nesmí bejt nerezovej vejfuk. Pak nezbejvá než izolepa, ale to není stylový...**37
17.04.2014 (13:50:25)  # IP X
Anti dot. (web) :
Kdyz se neco dela, tak se internet nekouka, ale co by o tom mohl vedet duchodce ktery se cely zivot praci vyhybal, a ted taky tak dopadl, v knihovne se prizivuje zadarmo na netu, a pise sve pseudovtipne moudra ktere bavi akorat tak loucaka a tranzvestitu. **37
17.04.2014 (14:13:34)  # IP X
.:
Já furt tvrdím, že ty nerezový výfuky stojej za ... ,a lepit něco někam izolepou, to je lepší bejt vzornej pracovník, a nerozptylovat se...**37
17.04.2014 (17:00:32)  # IP X
Anti dot. (web) :
A jak si na to prisel ze stojej za ..., rozved to trochu, skusenosti? Nebo terorie/!!!/? **37
17.04.2014 (21:49:26)  # IP X
RBMK (web) :
Asi bude nejlepší, když si sestavím motorový kolo. Výhoda malé spotřeby (místo na řízky a čaj to jede na benzín), a netahám s sebou hovadiny. Ale asi bych se s tim bál jet 100km po něčem jiném, než okreskách. Na silnici 1. třídy bych s tím krámem nelezl, i kdyby to jelo třeba 60, to raději motorku.
17.04.2014 (21:50:59)  # IP X
RBMK (web) :
A to jsem na motorce vezl 100km celou sestavu vojenského přijímače R4. Když se na zadek dá nosič, tak je to nákladák, auto není potřeba, pokud není hnusná bouřka nebo zima.
17.04.2014 (22:56:16)  # IP X
loučák:
Nemyslím, že 200Kč je hodně, o víkendu jsem si jen štrejchl pedálem o silnicu v zatáčce a byla z toho škoda za 15 000Kč, ale když chce soused přivýst pár ložisek o celkové hmotnosti 5kg z 30km vzdálenýho města, tak proč by je měl utrácet za poštu, já je přivezu a on mi zas na oplátku nechá na plasmě vypálit co chcu a je to vyřešený, ať si PPL táhne kam chce.
A to máš pravdu, s tebou se nemá cenu bavit, ty jsi obyčejný ubožák závislý snad na všech sítích co existujou a ještě si myslíš, jak si žiješ, no tohle asi není normální **37
17.04.2014 (23:18:58)  # IP X
Anti dot. (web) :
Skvely, vesnicky blbec si mysli ze existuje jen soused a par lozisek, kdyby mel kazdy kolo, tak muzou ty zasilkovy sluzby klidne zrusit, rozbehneme vymenny obchod, proc rovnou nejezdi na kole vsichni? K certu s penezi, od 100km cesty na kole, 25kg brambor, muze bejt? Boze ty si takovy retardovany az mi z toho hlava jde kolem. 15 tisic, to vypravej tomu co ti rano dela brambory s mlekem. **03**02 Tady sedi "vsichni jsou blbci, jenom ja letadlo" jako nikde jinde. **37 Co ten vyfuk Sedaku?
18.04.2014 (07:07:18)  # IP X
loučák:
Tak o rušení peněz a přepravních společností tu řeč nebyla, ale co se ti na konkrétním příkladu nezdá? Já si to cestou zpátky dám přes Štíty a Zábřeh a mám trénink a on dělá na plasmě, takže ho ten výpalek nic nestojí? To si za to mám říct 150Kč a pak jít do firmy a dát za 2 výpalky 1000Kč? Jistě, když vezu mlíko na objednávku, tak si řeknu 200Kč a je to, ale když to jde vyřešit takle obousměrně výhodně a bez peněz tak proč ne? Nebo když potřebuju já nebo tatˇka v létě oběhat úřady 30km vzdálené, proč jezdit autem? To jenom ty seš línej a musíš jet autem, ikdyby to byl 1km, protože kdys jel na kole, tak by se ti lidi smáli.
No, je mi jasný, že když se někdo připojí snad na všechny sítě co mu vedli kolem baráku, tak že musí platit jak mourovatej a potřebuje hodně peněz, protože už je na tom závislej. Ale když někdo má 50m od baráku studnu co dává 1/4l/s pitné vody a v létě si ohřívá vodu od sluníčka, v zimě si vystačí s 50-70metry dřeva za který dostal prachy, naftu má většinou od cesty, tak nemusím oškubat každýho koho potkám o nějakou astronomickou částku za odvoz 10ti ložisek **37
18.04.2014 (09:08:31)  # IP X
.:
Se zájmem zjišťuji, že Vaše poslední zájmy se točí jedině kolem nerezových výfuků a transvestitů. Souvisí to spolu nějak ? Pokud ano, nepište zde konkrétně jak, abychom tu nekazili mládež...**37
18.04.2014 (10:26:33)  # IP X
Senila:
Ty loucakovi bleky uz nectu, ale ty si dosud neodpovedel co je spatne na nerezovem vyfuku, tak se tu zase nevykrucuj jako obvykle. **37
18.04.2014 (10:57:00)  # IP X
.:
nemáte smysl pro detail, a proto nemůžete bejt třeba Steve Jobs. Profici mají vejfuky z monelu a nebo iconelu, amatére...**37
18.04.2014 (11:24:04)  # IP X
Senila:
Dale neni co komentovat, stejne jako s tema emisema, ze kterych si vysel za uplneho blbce, tak tady taky, jelikoz tzv. premiove znacky pouzivaji vyfuky nerezove ve vyrobe, nebo ocel platovana hlinikem, a drzi to i treba 20 let. Jen zasnu jak muze byt nekdo tak stary, takhle blby... **37
18.04.2014 (11:29:01)  # IP X
.:
A viděl jste třeba někdy výfuk z tantalu ? **37
18.04.2014 (11:32:31)  # IP X
.:
Výfuky z tantalu prej mají nejmenší emise. Já jsem sice nikdy žádnej takovej neviděl, ale když jsou tu takoví odborníci, tak se rači ptám, abych se dovzdělal...**37

16.04.2014 (13:06:28)  K # IP X
salam24:
16.04.2014 (20:23:39)  # IP X
RayeR (web) :
Jo neco sem, zachytil, to snad neprojde. Schvalne kdy to zkusi tady u nas...

15.04.2014 (15:38:43)  K # IP X
milan (mail) :
15.04.2014 (17:35:11)  # IP X
š120:
15.04.2014 (20:05:44)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
zapněte si v google překladači němčinu a skuste tam napsat tohle a pak to pustit **03**03
diediediediediewwwwwwwwwwwwppppppppprrrprrrprrrprrrprrrprrrprrrprrr
že to zní jak starej petrolejovej motor? **16
15.04.2014 (23:30:35)  # IP X
milan (mail) :
tak já tam dopsal varadero **02
https://www.youtube.com/watch?v=z0xKIsK-jvg
s petrolejáky zkušenost ale nemám **01
když jsem tu písničku nahodou našel... to je jasně škocna
16.04.2014 (00:20:56)  # IP X
RBMK (web) :
http://maxi.klfree.net/newweb/?file=elektro-a-technika/...
tohle je sice na naftu se vstřikováním, ale petrolejové motory zní podobně
16.04.2014 (08:46:01)  # IP X
milan (mail) :
parádní mašina... koukám ještě hodně práce...
16.04.2014 (12:14:31)  # IP X
.:
U takovýchhle krásných mašin je nejlepší zábava, nahazovat tomu řemen. Najednou pink, a lítá na něm naše kvádro. Jednou jsem viděl i ruku, co prošla pod řemenem přes řemenici. Venkovani jsou odolní, a odpoledne už jsem ho viděl se sádrou v hospodě, jak lí áme panáky, a chlubí se s tím. l**37
16.04.2014 (13:42:57)  # IP X
loučák:
měli jsme tu petrolejový jednoválec, zůstaly po něm jen betonové patky a klikovka s 2m setrvákem o celkové hmotnosti 1000kg. Bohužel to je vše a už to asi nikdo nikdy dokupy nedá.
S tou rukou bacha, jeden liberista co jezdí z rychlou mě popisoval, jak si během žní mladý kombajnér opravoval variátory a bylo mu líno vypínat motór. Nejzajmavější bylo, že mu to tu ruku tak důkladně ukroutilo, že z to nic ven neteklo **37
16.04.2014 (16:48:13)  # IP X
d.mh:
Jo, kombajny jsou svině.. **37
16.04.2014 (18:20:27)  # IP X
loučák:
jo, strkat ruku až po rameno mezi roztočený klíňáky, to je nejlepší nápad **37
16.04.2014 (19:36:18)  # IP X
d.mh:
Celá ruka už je humus. Jeden náš zákazník si zkrátil prsty o vrtuli motoru. Typickej případ - pusťte mě tam, já tomu rozumím.. **11
Bezpečačka zase vyprávěla o kombajnérovi, kterýho závozník přepůlil lištou. Lidi jsou nepoučitelný.
16.04.2014 (20:33:15)  # IP X
RayeR (web) :
No kdyz vidim to RBMKovo dlouhy haro u toho kolesa... mistr na rucnich dilnach na mtehda vykladal odstrasujici pripad skalpovani nakeho manicky soustruhem, takze v dilne museli mit manickyvlasy na gumicku/pod cepici...
16.04.2014 (20:37:54)  # IP X
d.mh:
Učitelé jsou kapitola sama pro sebe. Jeden mistr na střední byl dobrej vypravěč, každou praxi bylo aspoň 10 mrtvejch **02
16.04.2014 (21:21:41)  # IP X
loučák:
od masového rozmachu kukuřice vím o jednom komplet projetým řezačkou (ožralej to šel dospat do kukuřice) a jeden tu jezdí bez noh na kripl káře, ten zase kradl. Jo, jak říkáš, lidi jsou neponaučitelní.
Jo, ti učitelé na praxi to fakt někdy přeháněj. Ale co je zajmavý, že slaboproudaři co když už dělaj ze sítí tak jedině s oddělovacím trafem maj největší bobky a mistři od truhlářů co statisticky aspoň jednou ročně hledaj prsty pod cirgulí jsou absolutní flegmouši. Nebo aspoň na naší škole to tak chodí **37
16.04.2014 (21:35:27)  # IP X
d.mh:
Jednou tu přejeli divočáka. Nezbylo z něj vůbec nic. Ale takovej kempr je ideální na rozhánění davu. **02
17.04.2014 (09:31:24)  # IP X
.:
Když jsem studoval, tak jsem měli na výrobní praxi malýho mistra s brejlema jak skleničky, a ten vždycky, když se vožral, tak si odešel stříhat nehty na ruce na obrovských padacích nůžkách. Vždy to byly dělové rány, my tam stáli, a čekali jsme prsty na betonu, a nikdy se mu nic nestalo. Jindy jsem v Jawě / dnes už ta továrna neexistuje / viděl dalšího mistra, jak si u běžící frézy stěžoval že blikají zářivky, zkoušel, jestli se to ještě točí, a jeho kolega vedle u stroje dostal do obličeje jeho dvěma prsty. **37
17.04.2014 (19:02:12)  # IP X
RayeR (web) :
No myslim ze i tady uz probehlo par fotek namotancu na soustruh a nebyl to nikdy pekny pohled, tak bych to uplne nepodcenoval... Na zacatku prave muzou byt volne vlajici vlasy nebo hadry pobliz vretena...
17.04.2014 (21:58:46)  # IP X
.:
Vlasy nebo rukávy se daleko lepší a snadněji namotají na kolmý vřetena, třeba na frézu nebo na vrtačku. Jak krásný je, když se člověk rve za kravatu se dvacetimilimetrovým vrtákem...**37

14.04.2014 (22:38:28)  K # IP X
Janis B (mail) (web) :
1)To Doktor:
Let have rectifier input VOLTAGE -50 to +50=Vpp 100 V.
At 10% duty we shall use a load adapted to I(in peak) =50A. t=10%*10 us. Energy =U*I*t=50*0,1*10E-6*50=2,5 mJ/halfpulse.
Output at 10% duty 50A*(50V*0,1)*10us=2,5 mJ.
That is what I tried to tell You.

2)Sorry to see some people dont see any difference between atomic physics and nuclear physics, that is typical journalist illness. Plutonium is too weak substitute for transistor cooling gel :)
14.04.2014 (23:21:21)  # IP X
Dr. Doktor:
Why do you mix energy here? We are talking about average currents. Diodes are not selected based on energy, but based on average current.
15.04.2014 (21:57:56)  # IP X
Janis B (mail) (web) :
RE:
Doktor- ""Why do you mix energy here? We are talking about average currents.""
Because few mails ago I wondered how energy conservation may work between input and output, if both currents are (p-p) equal but (rms) are hardly unequal.

However I begin to rethink what means half-wave input (what have here place) for driving igbt~s. Upper half-wave give full power, however bottom igbt works on just non-loaded inductivity reverting to start position. Cant it be the large current difference between them, and duplication of transported power if to use a full wave rectifier?? Existing is full wave by exit and half-wave by input.
16.04.2014 (21:31:23)  # IP X
Janis B (mail) (web) :
Ouch, just I realize, its not an igbt half-bridge but half-wave straight drag igbt. And therefore half-bridge rectifier is only choice.
No no no, inspite of many nice things in Danyk circuit, I am intended to make a half-bridge with full wave exit and nothing else. Happily, that is not big thing to reorganize this on my radiator yet, and my transformer has easy to make a proper middle-wire both sides
Thus, my previous question is completely cancelled..
16.04.2014 (23:14:07)  # IP X
Janis B (mail) (web) :
Ufff, damn, the PWM must be changed too, to as an example UC1526. But PWM PCB I have already soldered - thus it is too much job to redo all. Probably let it stay as it is. Shall use Danyk`s version.
That was indeed a mistake to not read through a PWM tablet datasheet before to switch soldering hammer..on
17.04.2014 (08:08:34)  # IP X
Janis B (mail) (web) :
Yeppp, but if that is halfwave trafo, then exit to rectifier is sure unipolar, and I am back where I started - the first modelling result is correct and second mistakeful. Then again the upper diode has large current and bottom low, - straight opposite as in the case of bipolar signal.
Echhh, seems easier will be to measure the temperature of alive diodes and not to mud~stirr of phylosophy about how it works.

13.04.2014 (09:22:33)  K # IP X
Janis B (mail) (web) :
RE:""danyk:.... that duty cycle is very low. The upper diode is opened for very short times only (and carries almost no average current) and thus almost the entire 40A flows through the lower diode.""
Sure right, yet upper comes in with large voltage, whilst load has small Voltage, therefore even at short period the carried energy by D1 is sufficient for load current sustain. Thus D1 has equal I(Peak to Peak) with D2 but smaller I(AVR), except the 50/50% duty cycle.
Have a nice weekend, guys!
13.04.2014 (14:29:17)  # IP X
.:
Proboha, atomovej institut. Doufám že má pod stolem v kanclu dva kýble U-235, a odpoledne až ho přestanou bavit dutycykly tak to bude zkoušet dávat k sobě...**37
13.04.2014 (14:36:53)  # IP X
Dr. Doktor:
Do not mix voltages with currents !
13.04.2014 (19:48:04)  # IP X
d.mh:
*if you mix voltage with current, you get power. a vo tom to je.**37
13.04.2014 (19:56:39)  # IP X
Dr. Doktor:
U diod jaksi ne... **35

13.04.2014 (09:11:32)  K # IP X
Janis B (mail) (web) :
Yepp, at breakfest I realized old truth that energy is not I*t but I*U*t :} - thus the area under coreesponding wave splashes must not obligeously be equal by cm2.

Thus Vroutek was right (respect!) and I must screw on radiator two diodes instead of three - but then max load must be under 27A or solder there 4 diodes and then load must be under 54A (they has specified 37A max).
.
So so... I was expecting to solder three diodes (dsei30) by the beginning, seems I need to order one additional.
And what about website, ought it be corrected if both diodes see equal about 137% of load current??
However the bottom one has longer current and upper shorter, therefore probably, on rights of repetitive surge formula in datasheets, the original website statement may stay as it was. Just not a two times, but slightly bottom-one has more heavier work.
And measurement - I made it on 50Hz, on sinus, and who knows how reacts those soon-after WW2 produced heads, probably there was some resonance effects into the frame or who-know-what else. I believe simulation more than measurehead.
Do now You agree??
13.04.2014 (13:52:29)  # IP X
Dr. Doktor:
Neglecting the current ripple (which should be "small enough"), the bottom diode must be rated exactly at 100% maximum output current, where it is 50% for the upper one. At least 50% more headroom is highly recommended.

13.04.2014 (02:17:38)  K # IP X
milan (mail) :
skiva?

13.04.2014 (02:14:11)  K # IP X
Janis B (mail) (web) :
In middle of night I awoke with understanding what I made wrong. In the model I used signal generator instead of transformer of course. And I not defined well the reference level, thus it was rendered as unipolar. Now I stated that signal is bipolar, and oscilograms changed quite much: (given for 50% qnd for 10% duty.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/49961042/strange%20...
and
https://dl.dropboxusercontent.com/u/49961042/strange%20...
Only one question is left - from where then comes out the energy, if input and circulating currents are equal.
Shall go sleep again, probably morning will give me an answer.

12.04.2014 (08:23:44)  K # IP X
Janis B (mail) (web) :
https://dl.dropboxusercontent.com/u/49961042/strange%20...
Here You shall find an computer-modelled oscilogram for currents at 10% PWM case

12.04.2014 (00:02:43)  K # IP X
Janis B (mail) (web) :
RE:""ou did connect an amp meter Directly in series with the diode? That by itself shows you do not understand the power electronics""
The 1 cm short copper wire piece dia 1mm with resistance around 100 microOhm shows inductance beyound 10 nH yet is capable to drive easily the most robust 5 mA measure head.
More than sure it makes no big interference to any functionality :)
12.04.2014 (10:22:13)  # IP X
Dr. Doktor:
Well if you used a shunt like that, then all right.
However the oscillogram is wrong. The currents through both diodes sum up to make the inductor current, and the inductor current cannot abruptly change. Your oscillogram shows abrupt current changes, so it is wrong.

11.04.2014 (23:08:10)  K # IP X
Janis B (mail) (web) :
RE: Vroutek
The upper one is heavy duty diode and bottom is light.

That is proven AS by simulation, AS by direct measurement by means of oldie-goodie analogue ammeter.

Digital may sometimes rarely mislead, but scale-type never.
11.04.2014 (23:20:02)  # IP X
Dr. Doktor:
You did connect an amp meter directly in series with the diode ? That by itself shows you don't understand power electronics, because any inductance in series with switching components is really bad.
As for the current, this depends on load characteristics, especially output voltage. IN WORST CASE the lower diode WILL really see double the average current. I have worked witn power electronics for many many years and designed many inverters and power supplies. This is as clear as a day for me; I work with much more complex problems.

11.04.2014 (23:02:53)  K # IP X
Janis B (mail) (web) :

10.04.2014 (13:59:50)  K # IP X
Janis B (mail) (web) :
About 60V40A power supplyYou wrote "" The upper diode (D5) sees 20A average current in the worst case, for the lower diode (D6) it 40A. The upper diode thus can be selected for half current than the bottom one.""
I am deeply impressed by Your job, but here You miss the point, its straight contrary. The upper one is heavy duty diode and bottom is light.
Just try it into LTSpice or just measure, and You shall see it. Sure is worth to clear this mistake.
Yet anyway thanks for idea of such "strange" rectifier, its beautiful.
10.04.2014 (21:03:59)  # IP X
Dr. Doktor:
Danyk is right. In the worst case the lower diode can conduct with near 100% duty cycle (with output short circuited), but the upper diode will not conduct with more than 50% duty cycle (limited by the IC and topology). The peak currents are the same.
11.04.2014 (00:14:50)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Janis is right, Doctor! During the forward pulse, all of the current flows trough the upper diode and an energy accumulates in both capacitor and series inductor. After that, when the power is cut off, energy stored in inductor's core creates a current flow trough the lower diode, which continues charging the capacitor. Value of this current is only a fraction of initial current (one half if an optimal series inductance is chosen). **37
11.04.2014 (00:26:45)  # IP X
VroutekD (mail) :
Ty by ses měl radši vrátit do školních lavic, protože plácáš naprostý sračky, stejně jako Janis.
Value of this current is only a fraction of initial current ten proud je v okamžiku přepnutí úplně stejnej , jen postupně klesá. Horní dioda vidí maximálně půlku výstupního proudu, dolní dioda vidí maximálně celý proud. Pokud to nejsi schopen pochopit ani teď, že je to dáno topologií toho měniče, tak už se radši ani neozývej.
A pokud nás chceš přesvědčit o své genialitě, tak nám nakresli obrázek obvodu s náčrtky časových průběhů proudů a napětí v tom výstupním obvodu. Můžeš taky dodat výpočet, ze kterého určíš tu tvojí indukčnost.
11.04.2014 (00:37:39)  # IP X
VroutekD (mail) :
Když už se v tom chcete hnípat, tak si radši překontrolujte zvlnění výstupní tlumivkou, je totiž blbě navržená.
11.04.2014 (01:10:06)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Tak za prvé je od začátku řeč o střední hodnotě;
a za druhé dám na tvou radu a už se nebudu ozývat, vůbec. Tady už nebudu ani minutu kvůli kritickému zamoření tvýma sračkama.

Tak sbohem, hoši.
11.04.2014 (01:20:26)  # IP X
VroutekD (mail) :
Ano, je řeč o střední hodnotě. Máš to dokonce psané i v původním danykově textu. Horní dioda vidí max. půlku proudu, co dolní. Takže nevím, co tu plácáš o nějakých zlomcích proudu indukčností, to nejsou žádný zlomky. Proud cyklicky roste a klesá, tyto nárůstky a poklesy jsou definovány jako tzv zvlnění (superponované na střední hodnotě odběru ze zdroje), které se musí navrhnout tak, aby jej ustály zejména výstupní kýbly, což zde splnění není. 27uH nestačí, to je málo.
Slovo Doktora ohledně impulsních zdrojů bys měl brát jako svaté. Pokud to nerespektuješ, tak ti není pomoci.
Zřejmě si za svou teorií moc nestojíš, jinak bys nás blbce poučil výstižným náčrtkem, jak to s tím zlomkem proudu cívkou myslíš.
11.04.2014 (20:09:27)  # IP X
Dr. Doktor:
Ještě že 8-bit odešel, aspoň tu nebude ostatním blbě radit. Promiň, ale jestli se chceš hádat o tomhle, tak té výkonovce vůbec nerozumíš.
11.04.2014 (22:26:04)  # IP X
Janis B (mail) (web) :
Simply I made a computer simulation of this simple circuit. I know.....
11.04.2014 (22:58:53)  # IP X
VroutekD (mail) :
And what did the simulation say? That the current in both diodes is the same?
11.04.2014 (23:23:17)  # IP X
danyk (mail) (web) :
Hello. The lower diode really carries twice the current (in worst case) than the upper diode does (in worst case). This operates in CCM (continuous current mode). Thank to the inductour the current flows continuously. Imagine this: The output current is 40A and the voltage is very low. This means that duty cycle is very low. The upper diode is opened for very short times only (and carries almost no average current) and thus almost the entire 40A flows through the lower diode. When the duty cycle is maximum (50%), each of diodes is opened for 50% of cycle time and thus each of them carries 20A.

9.04.2014 (01:56:43)  K # IP X
salam24:
Tohle už sem původně nezamýšlel sem dávat, ale protože sem zjistil, že to má spoustu dílů a je to zábava opravdu na úrovni, tak i pro pobavení ostatních **31
https://www.youtube.com/watch?v=zJwZyW2Uels
PS: trocha znalosti ruštiny výhodou **02
9.04.2014 (03:02:53)  # IP X
RayeR (web) :
Koukam maji dost odvahy, proto raci ferovka "10" na "1", zrejme este na ne zadny ridic nevytahl kalacha :) Dalo by se to aplikovat i tady v Praze.
Ale stejne nejlepsi je na tom slecna Oksana :)
9.04.2014 (03:09:20)  # IP X
salam24:
kalacha ne, ale v jednom díle byla bejzbolka...
9.04.2014 (03:44:05)  # IP X
RayeR (web) :
Asi si typuji nejake mekkone, i u nas se obcas stane, ze ridic saha po pistoli, v rusku takovych magoru musi byt radove vic...
9.04.2014 (13:12:14)  # IP X
Dr. Doktor:
Už jsem v takových videích několikrát viděl borce použít pistoli...
9.04.2014 (15:25:50)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
9.04.2014 (15:29:33)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
ještě perlička:
"Jak to u vás vypadá s právem na sebeobranu?

U sebeobrany je problém, že vyžaduje přiměřenost, takže pokud vás někdo napadne nožem, smíte se bránit nožem nebo něčím slabším. Což je takové zvláštní, protože teoreticky se proti napadení nožem smíte bránit nožem, ale ve skutečnosti je nošení nože pro sebeobranu zakázáno, stejně jako jiných zbraní považovaných za smrtící."
9.04.2014 (15:42:02)  # IP X
.:
Nezbývá, než pořád něco žrát, a řezat si preventivně salám a chleba dýkou Commandos...**37
9.04.2014 (16:03:30)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
A nebo mít po ruce půl metr taženky 20*20 **02
9.04.2014 (16:47:23)  # IP X
.:
Existují tabulky ideálních délek a průměrů tyčí na obranu pro různé prostory. Univerzální bych pokládal tak 30 cm délky, a dvanáct milimetrů v průměru. Jako ideální polotovar byla kdysi levná ocelová tyčka na vyrážení něčeho na autech, nevím čeho. Už jen držet ji v ruce působilo jako vynikající prevence.**37
9.04.2014 (17:41:10)  # IP X
loučák:
nebylo to na vyrážení přebytečných skel? **37
9.04.2014 (19:18:54)  # IP X
salam24:
jo, na vyrážení skel od arebiLa.
10.04.2014 (03:12:32)  # IP X
RayeR (web) :
8bit>
Coze, kde zas nesmi nosit noze? Ja myslel ze jen v UK. A v Nemecku je naky limit na delku cepele, tusim 8-9cm.

Takovou obranou tycku si vyndate z kazde vyhozene tiskarny :)
10.04.2014 (09:19:06)  # IP X
.:
V tiskárnách jsou tyčky tak do 8 mm. Pokud se to na jedné straně zaostří a na druhé se našroubuje třeba radiotechnický knoflík, je to ideální jako odstrkovač, ovšem třeba místo teleskopu to chce průměr minimálně 12 mm, a dobré je na stranu u ruky navařit obloukem příčník proti vytržení. Zkuste třeba na prasečí hlavě ze řeznictví. Nemusíte zrovna testovat hned napoprvé Kocáby. Tam by se malý průměr vymstil.. **37
10.04.2014 (09:23:59)  # IP X
.:
Pokud je tu řeč o jednoduchých sebeobranných přípravcích, doporučuji vyzkoušet kuchyňské prkénko s rukojedí. Lepší je plastové, ale vyhoví i dubové. Zase, na té vepřové hlavě jen chrupne a už je uvnitř. Hozejo naplocho, letí snadno i sto metrů. Máme li k dispozici sololitové dveře, budeme po testu nadšeni až šokováni. Divím se, že to něj kdo nepoužil na Ukrajině...**37
10.04.2014 (13:36:01)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Jo, čteš dobře, v Rusku nemůžeš legálně nosit nůž, natož tak krátké, které nemají možnost ani legálně vlastnit. Pak se není čemu divit, že mají tu svou říši prohnilou skrz na skrz, holt země neomezených možností **02

Co do sebeobranné tyče, opravdu bych radši doporučil zůstat u čtvercové taženky minimálně tak 16*16, protože čtvercová bude mít řádově lepší průchodnost lebkou. "Rukojeť" zakulatit flexou, jinak by se o to člověk pořezal. Přiznám se, že jsem své taženky spotřeboval na domácí CNCčko a zůstaly mi tady jen nějaké vodící tyče z kopírek d 16, které se mi zdají nedostatečné. **37
10.04.2014 (22:10:02)  # IP X
.:
Občas se u BA vyskytuje v kanclu dynamometr na měření úderů, který ukazuje energii a zrychlení, případně si na něm můžete změřit svůj maximální impulz. Pokud nejste trénovaný, budete jistě pod normou. Na tom vehiklu se dá změřit snadno optimální váha čehokoli pro cokoli a kohokoli. Pokud znáte vzoreček w=m.v2, i teoreticky lze odvodit, že optimum váhy a energie je dosti ostré...**37
11.04.2014 (00:21:49)  # IP X
RayeR (web) :
BTW pozor, ted sem cetl ze v nemecku je zakazano i noseni obranneho pepraku, u nich je to zbran. WTF? Budme este radi za nas maly cesky bordel, jinde je to este horsi...
11.04.2014 (00:25:12)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Nejsem si jistý nakolik bude takový test průkazný, protože v situaci, kdy má tyč permiéru, může člověk díky adrenalinu vyvinout daleko silnější úder. Roli samozřejmě budou hrát i další faktory jako únava a pod. **37
11.04.2014 (00:27:42)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Vypadá že v Německu pravdoláska zvítězila na celé čáře **02
11.04.2014 (08:44:38)  # IP X
.:
Pokud jste viděl v posledních pěti letech největší turecké město v Evropě, zvané Berlín, největší africké město Paříž, a nebo polský Londýn se slovenskými Kocáby, tak bych se nedivil, kdyby z bezpečnostních důvodů zakázali i kartáčky na zuby, ale stejně to bude málo platný, protože to je invaze divochů. Jak disciplinovaní a slušní byli například kdysi Džingischánovi nájezdníci, a nebo osmanští janičáři...**37

8.04.2014 (23:11:21)  K # IP X
salam24:
navážeme na dnešní seriál o evropě, vytáhneme opět jedno oblíbené téma, tentokrát mamutovic drogerii:
http://www.misantrop.info/gme/
9.04.2014 (10:53:37)  # IP X
RayeR (web) :
docela dobry blog, taky pobavilo
http://www.misantrop.info/telefon-co-se-vejde-do-analu/
premejslim jesi toho cloveka od nekud neznam, kdyz se zabyva tema retro 8bit masinama, uz sem to jmeno nekde videl...
9.04.2014 (14:13:42)  # IP X
RayeR (web) :
9.04.2014 (14:57:54)  # IP X
VroutekD (mail) :
Zajmavé. To ani netuším že, něco takového existuje, protože první poslední co mě zajímá, je páječka. **02
10.04.2014 (03:15:37)  # IP X
RayeR (web) :
Jj, cetl sem taky, jenze to vidi prilis zjednodusene. Proste trh s rohlikama a treba vystavba dalnic nebo elektraren ma uplne jinou dynamiku a casovy horizonty, nekde je imho planovat lepsi. V nekerejch odvetvich by stejne vznikaly prirozeny kartely a monopoly.

8.04.2014 (22:23:14)  K # IP X
salam24:
Pokračování dnešního seriálu "evropa jde do prdele":
http://www.nisel.sk/?p=7819
8.04.2014 (23:08:12)  # IP X
RBMK (web) :
svět se v prdel obrací, ale až se obrátí, tak všechny kretény zabije smrad.

8.04.2014 (20:56:08)  K # IP X
8-bit (mail) (web) :
Další nabídka levných PCBček:
10 kopií 10*10cm, barevná maska!, 127um spoj/mezera, oboustranný potisk, frézování uvnitř panelu a V drážkování v ceně za $24 (poštovné zdarma):
http://dirtypcbs.com/index.php
8.04.2014 (22:16:20)  # IP X
VroutekD (mail) :
50x50, 100x100... to sakra nemůžou dělat i větší? Naposled sem potřeboval asi 152x70 **13
8.04.2014 (23:23:33)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Říkám si jakým stupidním způsobem ti číňani počítají ceny, když jim to všem roste exponenciálně s plochou desky **02 Třeba tady jsem objednával naposled:
http://www.smiery.com/purcha.aspx
10x10 10 kopií: $10!
10x15 5 kopií: $40
8.04.2014 (23:36:48)  # IP X
VroutekD (mail) :
Nevím, taky už jsem nad tím přemýšlel. V tom bude mít zas prsty nějaký smradlavý pan marketing.

8.04.2014 (12:52:35)  K # IP X
salam24:
Tři rákosky dostaly sumární pokutu 6 tisíc, ale tatínkovi chlapečka od autíčka na vysílačku hrozí až milionová pokuta, jak jinak.
http://www.novinky.cz/ekonomika/332814-za-pouzivani-nek...
8.04.2014 (14:32:03)  # IP X
Ruprd:
Řekl bych že je to jenom FUD, to už by to tady byl fakt Absurdistán **14
8.04.2014 (19:03:17)  # IP X
RayeR (web) :
Kdyz stat vymaha takovyhle sileny pokuty, tak by se mel taky s pomoci celniku postarat to to, aby se takovy zbozi ani nedostavalo na trh a ne to nechat az na neznalem uzivateli. V tomle pripade to ani nemelo CE, takze docela snadne to odlisit.
8.04.2014 (20:03:17)  # IP X
Tabovl:
CE je všehovšudy jen samolepka a neznalý uživatel se přece pokutuje lépe a snáze, než uvědomělý dovozce, kšeftař.
8.04.2014 (20:51:02)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Však jen ať udělí pár takových flastrů, jen poroste pravděpodobnost, že někdo popadne Kosu a vystřílí ten bordel do poslední kurvy. A celní správa a svoloč kolem CE je něco, co je podle mě ještě víc perverzní než telekomunikační úřad, protože tito zkurvenci mají tu drzost nařizovat, co si kdo může a nemůže koupit. Takže fakt nemám ten pocit, že by "rákosky" udělaly něco amorálního když uspokojily harantovu touhu po RC autíčku.
8.04.2014 (23:08:09)  # IP X
Oberon:
Pochybuju, že by v reálu ta pokuta byla nad 50k... to zas jenom straší.
8.04.2014 (23:10:44)  # IP X
salam24:
až ti dají pokutu za to, že sousedovic spratek jezdil autíčkem, ale zaměřili tvůj barák protože to šlo skrz něj, tak budeš zpívat jinou písničku. **37
8.04.2014 (23:32:00)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
To je fakt, asi něco jako:
"Pokud si myslíte, že jsem něco vysílal já na frekvenci, kterou jste znárodnili (zaměření baráku nestačí), tak to dokažte, jinak si vyližte prdel."
9.04.2014 (03:29:20)  # IP X
RayeR (web) :
Njn, tady se zas principielne neshodnu s volnotrznikama, proste nesouhlasim s tim, aby si mohl uplne kdokoliv prodavat cokoliv, vcetne zivota/zdravi ohrozujiciho zbozi jejichz zavadnost/nebezpecnost nemuze spotrebitel beznym pohledem zjistit. Vyrobky, kery pouzivaj radiovou komunikaci, by meli splnovat aspon urcity standardy, protoze ether mame jen jeden, tak tady uplne tak neplati absolutni svoboda ze si muzu vysilat co chci protoze tim nutne omezuju svobodu ostatnich prijimat co chteji. V lepsim pripade ta cinska sitka bude jen rusit sousedum TV/radio, v extremnim pripade treba zarusi nejakou leteckou nebo jinou signalizaci a stane se nake nestesti. Nebo vam od toho kramu jen vyhori barak. Proste zbozi uvadene na trh mezi laiky by melo splnovat naky tech. parametry a tak je treba aby na to i nekdo dohlizel jesi bylo testovany a taky je skutecne splnuje (neni to tam natisteny jen tak).
Bohuzel praxe je takova, ze urady zbytecne buzeruji evropske vyrobce a cinanum nechaji projit skoro vsechno, tim se podkopavame...
9.04.2014 (15:53:16)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Nejlíp to řekl pan Franklin:
"They who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
10.04.2014 (03:19:28)  # IP X
RayeR (web) :
nj, zname, ale na to tady vetsina lidi stejne neni mentalne pripravena. Zrusis stat a das vsem svobodu a do chvile tu mas novy pseudostat, ale este vic totalitni. Ty vase ideje muzou fungovat leda mezi spolecnosti podobne smyslejicich lidi. pro zacatek muzes zkusit tu Christianii nebo nakou ropnou plosinu...

8.04.2014 (01:19:26)  K # IP X
interchangeable:
librero do každé rodiny **06
8.04.2014 (11:01:57)  # IP X
RBMK (web) :
A když ne libero, tak GAZ, UAZ nebo ARO!
8.04.2014 (16:29:56)  # IP X
loučák:
nebo trabant **37
8.04.2014 (22:22:45)  # IP X
harchom (mail) :
račej kolobežku **02**02
9.04.2014 (02:36:34)  # IP X
RBMK (web) :
motorovou!!!
9.04.2014 (05:51:19)  # IP X
loučák:
já zas raději kolo než třeba Volvo XC 90. Abych si musel po každých dvou hodinách jízdy dávat atletickou abecedu a streching, protože mám pozvohýbaný nohy, to fakt nemám rád, to na kole mám místa dost a nohy mám dobře protažený **37
10.04.2014 (15:45:49)  # IP X
milan (mail) :
v trabantu tě nebolí nic. to se klepe tak, že to masíruje **02

7.04.2014 (20:14:27)  K # IP X
salam24:
7.04.2014 (21:02:15)  # IP X
MrSlehofer (mail) :
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm???
8.04.2014 (19:13:31)  # IP X
RayeR (web) :
Tak nic prekvapivyho, kdo trochu sleduje deni, tak vi, ze EU se se svymi odpurci vyporadava i mene viditelnymi zpusoby treba na Internetu. Puvodne dobra myslenka, kera v minulosti prispela k rozvoji evropy se holt nekontrolovane zvrhla...
8.04.2014 (19:32:09)  # IP X
RayeR (web) :
Tady to mate i s videem
http://www.literarky.cz/politika/svet/17216-policie-zas...
Jak je videt, nezustalo jen u ovoce, ale tahle demoska je docela cajicek proti radeni profi chuliganu...
9.04.2014 (22:27:22)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Zmrdožraní? **02

Návštěvní diskuzní kniha danyk.cz
Hlavní diskuze Diskuze s obrázky Bazar Píseček


Strana 292 / 336
Vláken 8385, na str:


RSS danykovy diskuze - tato kategorie   RSS danykovy diskuze - všechny kategorie

Stará diskuze