Smazat příspěvek

 Chystáte se smazat odpověď z kategorie Hlavní diskuze:


29.04.2022 (17:20:56)
bkralik (web) :
Na miatách se jako náhrada origo cívky používají často COPS buď z Toyot (google toyota cops), z Hondích motorek (CBR1000RR a tak) a nebo od VW (google audi R8 coils). Toyotí mají integrovaný driver (tzn přivedeš napájení a logikou pálíš), Hondí potřebují externí spínač (jsou to fakt jenom dvoupinové cívky), VW mají taky integrovaný driver. Obecně můžeš vybrat skoro cokoliv, jen si dej bacha na délku. Třeba ty Densa na Hondy se dělají v různých délkách podle toho pro který motor...

Na co si musíš dát pozor je buzení té cívky. Klasicky to funguje tak, že sepneš, cívkou začne protékat proud a jakmile rozepneš, tak hodí jiskru. Ta doba po kterou tam necháváš protékat proud (říká se jí "dwell") musí být dostatečně dlouhá na to, aby proud vystoupal na maximální hodnotu a do jádra se nalilo dost energie, ale dost krátká na to, aby průměrná střída byla v rámci toho co ta cívka vydrží a neusmažil si jí. Bohužel, když se nad tím zamyslíš, že tak to závisí na napětí - v každé ECU proto máš 2D tabulku kde na ose X jsou otáčky, ose Y je napětí baterie/sítě a v jednotlivých buňkách je dwell v milisekundách.

Takhle sofistikovaně to teda dělat nemusíš, klidně ten dwell můžeš mít fixní a
pokud to je sekačka na trávu nebo babetta, tak to bude fungovat taky. Ale to že začít "nabíjet" cívku musíš "v předstihu" a nemůžeš tam nechat téct proud furt, tomu se nevyhneš...


Přezdívka:*
Heslo:*

███   ███   ███   
█ █     █   █ █   
███   ███   █ █   
  █     █   █ █   
███   ███   ███   
Opiš:*

Zde můžete smazat vlastní vlákno nebo kteroukoliv odpověď v něm. Můžete smazat vlastní odpověď v cizím vlákně, pokud na ni ještě nikdo jiný nereagoval. Mazat cizí vlákna a odpovědi v nich mohou pouze admini. Smazání příspěvku je nevratná operace! Smazáním vzkazu se smažou i odpovědi na něj.
Seznam uživatelů
Zpět na knihu