Smazat příspěvek

 Chystáte se smazat zprávu (se všemi případnými odpověďmi) z kategorie Hlavní diskuze:


5.10.2023 (20:53:56)
Tim:
Ahoj, máte zkušenosti s nějakou chemii na transformatorove dráty a vf licny a odstranění jejich izolace? Někde jsem zahlidl kyselinu acetylsalicyovou...mate někdo ověřeno reálně? diky
6.10.2023 (00:08:18)
bkralik (web) :
Jasný, acylpyrin je klasika - vezmeš tabletku, položíš drát, na to přimáčkneš hrot páječky, zasmrdí to a izolace je v tom místě spolehlivě pryč :)
Jen to smrdí, pravděpodobně to ničí hrot páječky a netušim co to dělá s mědí...
6.10.2023 (00:31:18)
RayeR (web) :
Ano, acylpyrin funguje, taky lze pouzit novodur, treba z trubky, ty oranzove... dalsi metoda opalit zapalovacem a ponorit do lihu....
6.10.2023 (05:41:51)
Tim:
spíš potřebuju nějaké řešení do firmy.... takže koupit tu salicylovou kyselinu.?
6.10.2023 (10:34:35)
ms-boss obalka (web) :
Taky se prodává taková hnědá mrdka od Elchemca, celkem to funguje. Nicméně pokud to má bejt do firmy, tak počítej s tim, že pokud to uvidí nějakej bezpečák, tak ti podle současnejch nařízení dá pojeb, že tam musí bejt odtah. Ale to platí i pro ten acylpyrin.
Dost často taky funguje podobnej přípravek na hliník, v tom je kyselina fluorovodíková, která sežere úplně všechno...
https://www.hotair.cz/detail/chemie/k-pajeni/pajeci-kap...
6.10.2023 (10:36:51)
ms-boss obalka (web) :
Btw, my používáme cínovací lázeň a to i na fakt brutální licny izolovaný kaptonovym lakem (jakože jednotlivý žíly). Fígl je akorát v tom, že se ta licna musí pomalinku zasouvat do tý lázně a kapat na ni nějaký tavidlo, stačí klidně i obyčejná kalafuna. Když to do tý lázně jebneš rychle, tak tne lak najednou celej zuhelnatí, udělá to černej chrchel kolem toho drátu a už to nepocínuješ ani kdyby ses posral.
7.10.2023 (19:09:56)
StandaM (web) :
Acylpyrin funguje. Taky se pouzivala PVC trubka. Ale na VF lanka jsem poridil cosi od Elchema a bylo to lepsi. Jmenuje se to proste pajeci kapalina na tenke vodice.
10.10.2023 (18:19:32)
toman:
"a pak to nadejnemu blbci cele upadne".. neco o neutralizaci tech kyselin.**37 **02
11.10.2023 (09:48:44)
ms-boss obalka (web) :
Jo, zrovna ten bordel z acylpyrinu poměrně spolehlivě sežere ty dráty časem. Ozkoušeno na vícero sluchátkových kabelech. Vymejt to moc nejde, protože to tvoří tuhou blbě rozpustnou srajdu.
Od toho Elechemca jsem taky už viděl zelený dráty.
12.10.2023 (04:36:59)
RayeR (web) :
Aspon to co jsem odsmaltoval pomoci novoduru, tak drzi leta do ted...
14.10.2023 (11:21:33)
Tim:
Tak mám salicylovou kyselinu doma... ve vodě je prakticky nerozpustná... tak jsem teď zkusil 96% ethanol a vypadá to, že už jsem v nasyceném roztoku... tak to vykouším na VF lankách... jen nevím, kde hledat a jestli u toho řešit nějakou neutralizaci.... jestli tam něco hrozí nebo ne
kyselina má vzorec C7H8O3 a rozpouštím v C2H6O ... tak přemýšlím, co z toho vznikne a jestli to bude korozivní
22.10.2023 (17:56:13)
Tim:
Tak ot vypadá, že je to použitelné při rozpuštění v lihu no... o trochu lepší než drát na sucho - tedy VF licna na sucho... ještě vyzkouším tvrdé transformátorové dráty


Přezdívka:*
Heslo:*

███   ███   ███   
  █     █     █   
███   ███    █    
  █   █      █    
███   ███    █    
Opiš:*

Zde můžete smazat vlastní vlákno nebo kteroukoliv odpověď v něm. Můžete smazat vlastní odpověď v cizím vlákně, pokud na ni ještě nikdo jiný nereagoval. Mazat cizí vlákna a odpovědi v nich mohou pouze admini. Smazání příspěvku je nevratná operace! Smazáním vzkazu se smažou i odpovědi na něj.
Seznam uživatelů
Zpět na knihu