Smazat příspěvek

 Chystáte se smazat zprávu (se všemi případnými odpověďmi) z kategorie Hlavní diskuze:


19.08.2013 (18:07:00)
Lenny obalka :
Zdravím, nevíte prosímvás, jak vyřešit tady v tomto schématu to napájení IR2153, aby tam nebyl ten síťový adaptér, ale vyřešilo se to pomocí srážecího odporu nebo kondenzátoru ? Díky **04 http://danyk.cz/induk.html
19.08.2013 (18:09:39)
Roman-W obalka :
vypočítat kapacitu nooo **02
19.08.2013 (18:24:33)
aybac:
Vypočítat napájecí proud pomocí náboje hradel obou IGBT a frekvence a pak navrhnout napájení na proud alespoň 2x vyšší (radši 3x kvůli rezervě). Napětí na IO omezit pomocí výkonové zenerky (pamatovat na to, že "5W" zenerka ani náhodou 5W ztárty nesnese). Pokud se použije kondenzátor, bude na něm hrubým odhadem cca 110 VAC a u IO je nutné použít "půlvlnný zdvojovač" z diod. Kondenzátor pak vyjde značně velký.
19.08.2013 (18:28:37)
dr.house42 obalka (web) :
20.08.2013 (15:21:42)
Lenny obalka :
Omlouvám se za porušení autorských práv, ale jen kvůli studijním účelům, má to být zapojeno takhle : http://lenny246.rajce.idnes.cz/induk/#induk_upr.jpg ? Potom to klidně smažu.
20.08.2013 (15:37:56)
aybac:
ten kondenzátor z fáze, do série odpor 22 ohm 2 W. Hodnotu si vypočítej, psal jsem to tady. 330n nemusí stačit.
20.08.2013 (16:05:38)
Lenny obalka :
Jo ták, takže tak nějak, jak je to tady na začátku tohoto schématu ? http://danyk.cz/zarivk_p.html
20.08.2013 (16:24:35)
aybac:
To je napájené z odporu, ne kondu.
20.08.2013 (16:27:33)
Lenny obalka :
No zkrátka to schéma, které jsem poslal, je blbost, protože kondenzátor na stejnosměrném napětí nemá reaktanci, nabil by se a dál už by nic nešlo. Ale zapojit ten obvod od dr.house24 přímo na L a N se mi nezdá, to bych v podstatě spojil jeden ~ pól můstku s jeho mínus pólem, takže bych vyskratoval diodu. Takže zbývá možnost udělat to tak, jak je to v LED žárovce. No, budeme počítat...
20.08.2013 (16:28:40)
Lenny obalka :
Odpor je na prd, topí jak kamna, já tam chci kondenzátor
20.08.2013 (16:56:06)
antibalda obalka (web) :
A nebo si můžeš na tý výstupní tlumivce přímotat pár závitů a ty by napájely zpětně to IRko. Startovalo by se to přes nějaký velký odpor, někde jsem to taky už viděl. Možná je to hovadina ale jen mě to napadlo **01
20.08.2013 (20:51:20)
dr.house42 obalka (web) :
ale jaka blbosť? ved jedna polperioda prejde cez diodu na kondenzator nabije ho a druha polperioda prejde cez opačne polarizovanú diodu na zem... pointa - cez kondenzator prechadza striedavy prud a funguje to... použivam to bežne a aj na simulatore to samozrejme beží tiež.. **07
No možno by bolo treba zväčšiť hodnotu kondu z 330n na trochu viac, nwm kolko žerie IR2153...
http://arzen111.rajce.idnes.cz/obrazky#picture001.jpg
20.08.2013 (21:00:14)
Lenny obalka :
Já neříkám že tvoje je blbé, ale to na rajčeti ode mě, když jsem obě schémata zkombinoval, protože ono to funguje jen na střídavý proud, ale ne na stejnosměrný...
20.08.2013 (21:01:45)
Lenny obalka :
20.08.2013 (21:06:12)
dr.house42 obalka (web) :
nj... a je problém, pripojiť vodič od kondenzatora na fazu?
20.08.2013 (21:13:39)
Lenny obalka :
hmm, charóšaja íďeja **01 to by možná šlo, chvíli jsem nad tím uvažoval, ale nechal jsem se zmást... takže svorky L a N zapojit normálně před můstek a potom přivést těch +13V do toho pinu 1 té IR2153, víc nic, ok ?
20.08.2013 (21:16:11)
Lenny obalka :
Ne, vlastně jenom ten jeden vývod od kondu dat před můstek na fázi, jinak to nechat takto, že ?
20.08.2013 (21:21:03)
dr.house42 obalka (web) :
jo.. len nwm kolko žerie integráč tak možno bude treba zväčšiť kond ešte o pár stoviek nanofaradov... ale 330n by malo to stačiť..


Přezdívka:*
Heslo:*

███   ███   █ █   
█     █ █   █ █   
███   █ █   ███   
  █   █ █     █   
███   ███     █   
Opiš:*

Zde můžete smazat vlastní vlákno nebo kteroukoliv odpověď v něm. Můžete smazat vlastní odpověď v cizím vlákně, pokud na ni ještě nikdo jiný nereagoval. Mazat cizí vlákna a odpovědi v nich mohou pouze admini. Smazání příspěvku je nevratná operace! Smazáním vzkazu se smažou i odpovědi na něj.
Seznam uživatelů
Zpět na knihu