Smazat příspěvek

 Chystáte se smazat zprávu (se všemi případnými odpověďmi) z kategorie Hlavní diskuze:


12.10.2013 (12:05:51)
aybac:
Ty moderní žárovky vůbec nevydrží žádný otřesy. Máme ji v "montlampě", která se používá tak pár hodin za měsíc, a stejně ji tam každých pár měsíců měníme! Takže až budete potřebova žárovku tam, kde můžou být byť jen nepatrné otřesy, radši kupte starou teslu na aukru.
12.10.2013 (12:10:34)
antibalda obalka (web) :
Tak ji každý měsíc zkus reklamovat, je na ni záruka dva roky jak na všechno ( pro rejpaly téměř na všechno ) **01
12.10.2013 (12:37:15)
.:
Pozor na "teslácký žárovky na Aukru", které zvláště když jsou levné, tak byly získány z rozprodeje skladů zrušené Tesly Holešovice, a vlákna už jsou "nová výkonnější dle EU" která upadnou jen se na ně stačí podívat. Správné staré žárovky od Tesly nemají hliníkový závit,a opravdu těch svých 2000 hodin, když je příliš nepřetěžujeme přepětím, vydrží. **37
12.10.2013 (13:33:41)
Tim:
. - jj, máte pravdu, koupil jsem na aukru 24V/100W žárovky - myslím, že mají hliníkový závit či co - zkrátka souhlasím, že nic nevydrží
12.10.2013 (13:58:07)
.:
Já jsem kdysi měl rozčilenou doskusi s nějakým italským managerem Tesly Holešovice, kterej odcházel k Osramu, a ten mně naprosto deprimoval tím, že ze mně dělal takového idiota, že jsem pak vyvinul k žárovkám něco jako měřič provozní doby z parafinu a AgNO3, který se nalepil zboku na žárovku, nevadil svícení, ale podle jeho zčernání se dala odečíst doba, kterou žárovka svítila. Pak jsem to nechal nalepit do haly jednoho podniku, a zjistili jsme že žárovky svítí skoro naprosto přesně asi 150 hodin. Když jsem o tom napsal zprávu jako o pokusu o průmyslovou sabotáž a okrádání zákazníků, tak už se nic nestalo, protože vedení i podnik byl rozpuštěn. Bylo mi jen řečeno, jak ti čeští cikáni všude vlezou, a bránili by obchodní politice koncernů. nakonec jsem světelný dozimetr nikomu neprodal, protože jsem nechtěl, aby mně pak někde srazilo auto na ulici, nebo podobně. Je nebezpečné, rozčilovat gojímy, a ukazovat jim, jak jsou okrádáni...**37
12.10.2013 (15:17:49)
RayeR (web) :
Tusim, ze sem nekde videl prodavat klasicke zarovky s dodatkem do prumyslovych provozu, jestli tam nahodou nejsou nake pozadavky na vyssi odolnost proti vibracim. Samozrejme nevim, jesi to nebyl jen reklamni zvast, ale mohlo by neco takoveho existovat. Mno na pude v krabici mam starych tesel jeste dost...
12.10.2013 (15:44:34)
.:
Já bych tvrdil, že nejfantastičtější džob po roce 1989 bylo především zavedení 230V místo 220 V v celém státě, a pak nucené překopávání hliníkových rozvodů na měděné podle norem ISO. Tím se během krátkého času zničilo a přetížilo všechno dosud funkční, všichni lidé byli pak přesvědčováni že "...opravovat něco je neprofesionální", a soudruzi ze Západu sem mohli začít ve velkém lifrovat šmejdy, které vydrží tak maximálně do záruční doby. Kšeft musí běžet, kdyby fotra věšeli, a když je něco spolehlivé, tak to drží, zákazníci nic nekupují, a stagnuje výroba. Co tak masově zlikvidovat, aby se to vyplatilo: elektronková radia a televizory, osvětlovací tělesa, ............vše na 220V. To je všude, a když to vyhoří, n je nutno okamžitě koupit nové...A tak třeba nastoupí zázračná vlákna s normalizovanou charakteristikou dle EU. Fluorescenční žárovky se rtutí bez rtuti. ....a podobně. **37
12.10.2013 (16:19:57)
RayeR (web) :
Zrovna ta lampova radia jsou na tom dobre, protoze za starich casu ta sit nebyla este tak tvrda a stabilni, takze nekdo u trafa mel vyssi napeti nez ten na konci vesnice a tak mela radia bezne radu odbocek. Ja jsem vsude kde to slo prehodil na 240V a je to cajk. Ale u novejsi elektroniky tato moznost chybi...
12.10.2013 (16:26:29)
.:
Proč asi u veškerých nových elektronkových zařízení / módní zesilovače s EL34 za 500 - 800 korun kus / / chybí na trafu charakteristický přepínač napětí ? **37
12.10.2013 (16:28:03)
RayeR (web) :
Takove moderni zesiky uz pouzivaji trafa vinuta na 230 a nekdy i stabilizovane zhaveni...
12.10.2013 (22:43:14)
PTC obalka :
Ty nový žárovky jsou do montlampy fakt na 2 věci. Už asi 2 roky máme v tý lampě úsporku (zářivku) akorát nevýhoda, že se to dýl rozsvěcuje, ale pka je světla na rozdávání...
12.10.2013 (23:45:03)
Kremik obalka :
S těmi žárovkami v montlampách mám taky skušenosti. S každým, i třeba fakt nepatrným otřesem se zkratuje kousek vlákna a žárovka se rozsvítí o něco víc. Jestli jsou odolnější typy, to nevím, ale u běžných žárovek je běžné, že jim i malé otřesy vadí. Kdysi jsem nechtěně ťuknul s rozsvícenou kilowattovou žárovkou, a původně pěkně napnuté vlákno se ve všech držáčkách parádně prověsilo. Bratranec tehdy moc nadšený nebyl **27
13.10.2013 (18:07:06)
Vědomil obalka :
Já jsem jednou šrouboval žárovku a urvala se my celá obímka zustalo my v ruce v celku sklo a v uchítu pro žárovku jenom to železný **03 **38


Přezdívka:*
Heslo:*

█ █   ███   ███   
█ █   █ █   █     
███   ███   ███   
  █     █     █   
  █   ███   ███   
Opiš:*

Zde můžete smazat vlastní vlákno nebo kteroukoliv odpověď v něm. Můžete smazat vlastní odpověď v cizím vlákně, pokud na ni ještě nikdo jiný nereagoval. Mazat cizí vlákna a odpovědi v nich mohou pouze admini. Smazání příspěvku je nevratná operace! Smazáním vzkazu se smažou i odpovědi na něj.
Seznam uživatelů
Zpět na knihu