Smazat příspěvek

 Chystáte se smazat zprávu (se všemi případnými odpověďmi) z kategorie Hlavní diskuze:


5.03.2016 (11:45:15)
loučák:
ahoj, dělá nějakej výrobce 3f SSR kolem 150A? Nezajmá mě cena ani praktická použitelnost, je to do školní úlohy. Popř. neexistujou náho´dou ž takový SSR, že maj 3f vstup a šest svorkových výstupů a podle nastavaní vstupů umějí spouštění Y/D? Díky
5.03.2016 (11:49:31)
loučák:
abych byl konkrétní, je zadán 3f motor 55kW 400V. Mám pomocí PLC vyřešit spouštění Y/D. Ale když nepoužiju 3 stykače ale hodím tam jen jedno SSR, tak nejen že to bude správně a učitel mi na to nemůže říct ani popel (o mechanických stykačích není v zadání ani zmínka), ale taky si ušetřím tužku, páč to má bejt ručně kreslený
5.03.2016 (16:06:42)
Radek obalka :
"učitel mi na to nemůže říct ani popel" To by ses divil. Jednou jedenkrát jsem se odvážil do protokolu na el. měření napsat, že k měření bylo použito napětí 230V místo obligátních 220V. Jéžišikriste, to bylo keců... **35
5.03.2016 (16:18:38)
loučák:
no dobře, bude kecat, ale nebude to proti zadaní, takže to ukecám
5.03.2016 (16:22:44)
Radek obalka :
tak co by ne, jestli se nezasekl v 70. létech **01
5.03.2016 (16:39:09)
loučák:
jo, není špatnej, má červenej diplom z ČVUT, dělal vývojaře v Simensu, organizuje Becherobraní **02 Ale chtěl by tam vidět tři stykače a ja chcu vidět jeho vyraz až tam uvidi PLCcčo a jedno SSRko **02
5.03.2016 (17:08:32)
Ladik obalka :
Mam pocit ze se ani nedela misto toho je softstarter.....
5.03.2016 (17:10:29)
Ladik obalka :
ani takle velke polovodicove stykace....
5.03.2016 (17:22:22)
loučák:
no jo, tak tam stejně budou stykače, se nadá nic dělat
5.03.2016 (17:41:42)
Radek obalka :
ale vlastně možná jo. Co máme vagóny z Rumunska, tak na ovládání klimatizace tam není ranec stykačů, ale placatá plechová skříňka, na jedný straně do toho jde ovladačka a na druhý 3f přívod, a 3f výstupy na dva kompresory a větráky k nim a na topení. Až bude možnost, nafotím a zkusím o tom něco zjistit... SSR v tom budou určitě.
5.03.2016 (17:43:36)
Ladik obalka :
no co tri stykace od epm a casove rele od epm nic tezkeho **01
5.03.2016 (17:48:23)
antibalda obalka (web) :
5.03.2016 (18:42:07)
loučák:
v zadání je ale PLC, ja bych to teda taky dělal časovým relé, ale to už bych nesplnil zadání
5.03.2016 (18:46:21)
Ladik obalka :
tak vidis mas to jednodusi na input privedes pomocne kontakty a navystup das rele ktere bude spinat civky stykacu, Ostatni budes resit v plc **03
5.03.2016 (19:39:28)
loučák:
ok, tak neznate nějkou stranku kde hledat vhodné stykače? Já bych tam naházel nějaký 150A, ale musim to nějak zdůvodnit
5.03.2016 (20:04:29)
Ladik obalka :
epm.cz
5.03.2016 (20:47:31)
Ladik obalka :
Co to je za plc?
6.03.2016 (09:17:45)
loučák:
dík, ale na EMP jsem nic nevybral, na 55kW tam nic není, jinak PLC libovolné
6.03.2016 (09:33:07)
Ladik obalka :
Na epm maji staci hledat
6.03.2016 (10:06:46)
loučák:
tak motor má cos fí 0,75, jm. proud 118A. No, stykače jsem na férovku vybral 150A, vyřešeno, pojistky ještě nevim ale co nemůžu najít motorový spoštěš. No v zadání je, že motor je jištěn proti zkratu a přetížení, ale nevím, jak to realizovat. co třeba 120A jistič v char. D?
6.03.2016 (10:43:12)
loučák:
jo, díky, tuhle tabulku jsem viděl, ale bohužel mám jinej cos fí a jinej proud, takže ji nemůžu aplikovat. Ale mě jde teda spíž o ten motorovej spouštěč na těch 118A
6.03.2016 (10:51:18)
loučák:
nebo když tam budou 125A pojistkový vložky PV22 125aM dá se to považovat i za ochranu proti nadproudu?
6.03.2016 (11:38:47)
loučák:
tak prý 3x MTP a spouštěč s pomocnými kontakty co rozepne stykač, může být?
6.03.2016 (12:02:01)
Ladik obalka :
Muzes merici trafa a nadproudovy rele... ci nadproudovy rele

http://logi5.xiti.com/go.click?xts=335312&s2=3&p=Range:...
6.03.2016 (12:04:08)
Ladik obalka :
V rs si udelas podminku pro vypnuti pri reakci ochrany.
6.03.2016 (12:53:06)
loučák:
diky, to bude ono
6.03.2016 (13:02:49)
loučák:
akorát v tom DS neuvádí rozměry, potřeboval bych jen největší obdélní horního pohledu kvůli rozmístění ve skříni
6.03.2016 (13:32:28)
Ladik obalka :
Co delas za skolu?
6.03.2016 (13:42:23)
loučák:
průmyslovku, obor Mechanik-elektrotechnik
6.03.2016 (14:00:05)
Ladik obalka :
aha kolega **02 proto kresleni od ruky a tuzkou **03
6.03.2016 (14:00:35)
Ladik obalka :
budouci **03
6.03.2016 (14:09:06)
loučák:
no jo, nejhorší je že technickou dokumentaci jsme měli prvák druhák, to jsme kreslili furt hřídele, a kladky a buhvi jaký kraviny, pak třeťák kreslení v AutoCADu no a konce tčeťáku najednou máme vypracovat projekt. Není moc těžkej, ale máme si každej najít přístroje a okomentovat proč tyhle. Není to špatný, ale taky to mohl s náma někdo někdy předtím probrat. na výběr přístrojů jme laskavě dostali takovou tabulku on OEZtu, ale ta je jen pro motory do 45kW, většina lidí má zadaný motory kolem 75-350kW **02 no, bude to ještě sranda
6.03.2016 (14:14:13)
loučák:
no schéma je jasný, ale právě kdyby aspoň řekli kde máme vybírat přístroje. Bylo by to jednodušší pro nás a asi ani v praxi nemá konstruktér volnou ruku, má nějaký katalog dodavatele přístrojů a zařízení a z toho musí vybírat, ale to nemá cenu řešit, že většina prací bude co přístroj to jinej výrobce **02
6.03.2016 (15:44:48)
Voitano obalka :
Jedno SSR 3f relé bude mít v sobě 3ks triaků, z jednoho to neuděláš potřebuješ 2ks. Jednofázové SSR relé na 205A stojí tak 2tis. Potřeboval by jsi jich 6ks + stykač na celkové odpojení přívodu. Stykač zabere méně místa a nemá takové ztráty, cenově to vychází zhruba nastejno. Poruchovější budou spíše ty SSR
6.03.2016 (15:58:11)
loučák:
ja to chápu že kdybych tohle měl doopravdy řešit, tak SSD není vůbec vhodné, ale tohle je školní úloha, tam je mi to uplně jedno. Kdyby měl výrobce uváděr u toho ssr, že 55kW motor zvládne, tak ho tam dám a mám po problému. Ale už to není aktuální, už mám narýsovanou silovku se stykačema
6.03.2016 (16:24:03)
Ladik obalka :
co si vybral za plc?
6.03.2016 (18:36:13)
loučák:
zatím vyčkávací taktika, tj. to co vyberou ostatní. Páč ovládačka příjde na druhej výkres. Jinak na tu A4 je to vopruz, sloupcový schéma, uprostřed natěsno a pak hromada místa okolo
6.03.2016 (18:44:30)
loučák:
jinak spínací kontakt naproudovýho rele dam paraelně na stop tlačítko, protože není v zadání nic o signalizaci nadproudu. Pouze tři návěsti. Y , D vypnuto. 2 tlačítka, tj zapnout vypnout a v PLC ten RS na výstupu časová posloupnost. Takže potřebuju 2 vstupy a 3 výstupy, jednoduchy jako facka. Jen ještě to plcčko vybrat, čudliky a kontrolky a rozhazet to po bedně. To bude už snad vklidu. Jo jinak je jasny že zdroj musí mít na primáru vlastní jistič ale co výstup? Musí ta 24V větev být taky jištěná?
6.03.2016 (21:01:46)
loučák:
tak asi Eaton EASY 512-DC-R, uplně bohatě stačí


Přezdívka:*
Heslo:*

███     █   ███   
  █    ██   █     
 █    █ █   ███   
 █      █     █   
 █      █   ███   
Opiš:*

Zde můžete smazat vlastní vlákno nebo kteroukoliv odpověď v něm. Můžete smazat vlastní odpověď v cizím vlákně, pokud na ni ještě nikdo jiný nereagoval. Mazat cizí vlákna a odpovědi v nich mohou pouze admini. Smazání příspěvku je nevratná operace! Smazáním vzkazu se smažou i odpovědi na něj.
Seznam uživatelů
Zpět na knihu