Smazat příspěvek

 Chystáte se smazat zprávu (se všemi případnými odpověďmi) z kategorie Hlavní diskuze:


5.04.2016 (22:18:20)
Dragon:
Zdravím, potřeboval bych radu. Je správná dedukce, že když budu na vstup Ux přivádět napětí 0-1V, budu na výstupu mít 0-4V - tedy bude to fungovat od nuly, pokud tomu OZ posunu "nulu" - je to rail-to-rail, ale já potřebuju jet přesně od 0V (ne od saturace, která je asi 15mV) http://postimg.org/image/iie9gyibx/ Díky
5.04.2016 (22:19:27)
Dragon:
Tedy samozřejmě poměr těch odporů druhého OZ bude muset bát 3:1 pro zesílení 4, pardon
5.04.2016 (22:36:59)
Voitano obalka :
Tím OZ 46A tu nulu neposuneš, nedostaneš se s výstupem do záporných hodnot napájení, pod nulu. Musel bys mít napájení s mínusovým potenciálem , aspoň 1V třeba. Pokud to lze, můžeš to zrealizovat s diodou v napájení mezi 0V a pinem č.4
5.04.2016 (23:18:37)
Dragon:
Ale já se nechci dostat do záporných hodnot... vždyť by tam vůči nule napájení operáku mělo být +0,15V, tedy kladné... předpokladem je, že vstup ani výstup nebude spojen se záporným polem operáku... tak jak jsem to nakreslil... nebo v tom ně+co nevidím?**19
6.04.2016 (00:03:14)
VroutekB:
Voitano: **18**36

Dragon: To cos namaloval fungovat bude, akorát nevim, jestli si vůbec uvědomuješ, cos namaloval. Ani vstup, ani výstup nebude referencovaný vůči obvodové zemi, ale vůči výstupu IC46A. Pokud ti to nevadí, tak prosím.
PS: To celé smrdí nějakou píčovinou. Lepší kdybys popsal, o co se vůbec snažíš.
6.04.2016 (00:04:38)
VroutekB:
Krom toho, ten obvod má zesílení 2, takže pro vstup 0-1V získáš 0-2V na výstupu.
6.04.2016 (00:16:30)
VroutekB:
A na těch 156mV na výstupu IC46A si vlastně přišel jak? Tam bude 147mV +- Voff toho operáku, včetně teplotního courání.
6.04.2016 (00:41:38)
Voitano obalka :
Jo, už to vidím, pokud budeš mít jako vztažný bod ten vývod OZ 46A, tak jak je to nakresleno, tak by to fungovalo, pokud bys to chtěl mít proti 0V napájecího napětí, tak ne
6.04.2016 (10:46:54)
Dragon:
Jo, że to nebude proti zemi aż tak moc nevadi... Co potrebuju? Zkratka zasilit signal z nocniku v celem rozsahu (predevsim od nuly) a na vystupu potrebuju 0-4V... Nebo nejake elegantnejsi reseni? Sił
6.04.2016 (12:25:47)
VroutekB:
Sic netuším vůbec, na co to máš, ale to malé saturační napětí toho R2R operáku tě tolik sere? Však si tam přidej pulldown a bude ještě menší.
6.04.2016 (17:03:37)
Dragon:
Ano, bohužel je problém i 10mV :(... čili to mé načrtnuté schéma můj problém vyřeší?
6.04.2016 (18:44:26)
Voitano obalka :
DRAGON: Tak já celou dobu čuměl, proč potřebuješ zesílit signál z NOČNÍKU, až teď, kdy jsem četl, že Ti i 10mV dělá problém, že to bude asi BOČNÍK **36 **03 Asi mi ty odpolední po noční pomáhají
6.04.2016 (18:51:46)
Voitano obalka :
V tom případě bych asi místo toho OZ 46A vytvořil s použitím aspoň LM431 a napěťového děliče vztažný potenciál třeba 100mV. Bude to stabilnější, než ten operák s kdovíjak stabilizovaným napájením
6.04.2016 (21:21:17)
Dragon:
Voitano-> ježiš, pardon, psal jsem to z tabletu, tak to asi on musel opravit na nočník... omlouvám se **38


Přezdívka:*
Heslo:*

███   ███   ███   
█     █ █     █   
███   ███   ███   
  █     █     █   
███   ███   ███   
Opiš:*

Zde můžete smazat vlastní vlákno nebo kteroukoliv odpověď v něm. Můžete smazat vlastní odpověď v cizím vlákně, pokud na ni ještě nikdo jiný nereagoval. Mazat cizí vlákna a odpovědi v nich mohou pouze admini. Smazání příspěvku je nevratná operace! Smazáním vzkazu se smažou i odpovědi na něj.
Seznam uživatelů
Zpět na knihu