Smazat příspěvek

 Chystáte se smazat zprávu (se všemi případnými odpověďmi) z kategorie Hlavní diskuze:


6.04.2016 (01:51:37)
VroutekB:
Otázka na místní cyklomaniaky: Nějaké přední světlo co by sneslo modifikaci až na 10W LED? Dělá se vůbec nějaké použitelné světlo? V krámech po okolí mají jen samé parodie na světlo a vyrábět se mi to celé fakt nechce. **13
6.04.2016 (08:12:09)
Dr. Doktor:
Doufám že tam budeš mít takovou optiku, aby to neoslňovalo protijedoucí (a že to neni jednoduchý, viz světla v autě), jinak tě za chvíli někdo vytroubí v tom lepším případě, v tom horším sejme.
6.04.2016 (08:46:22)
VroutekB:
Na ježdění po silnici si vystačím se stávajícím 0,75W světlem. Na to fakt nepotřebuju 10W.
6.04.2016 (09:03:21)
Tukanekb8 obalka :
Já viděl u číňana akorád 7W baterku na kolo asi za 3 babky, ale co to bude zač, čert ví...
6.04.2016 (09:42:58)
Peťus (web) :
6.04.2016 (11:30:48)
VroutekB:
Za 3k4 se jim an to můžu leda víš co...
Stačilo by, zda někdo neví o nějakým čínským levným klumpu kde je dobře řešené chlazení. LEDky a měniče si už přeosadím na něco použitelnýho, ale s tou mechanikou se drbat vážně nechci.
6.04.2016 (12:08:38)
loučák:
Jo, asi za 250Kč jsem kupoval v hlinikovym pouzdru, 2x Cree XM-L seriově, 1,5A se do toho dá pouštět, ale musiš jet, aby se to chladilo. Znamymu jsem ze 4 těhle dvouledek dělal dalkovy na oktavku, mnohem lepší světlo než kterykoliv dalkovy xenony. Už přes rok bezproblemoveho sviceni
6.04.2016 (12:10:12)
loučák:
Odpoledne pošlu odkaz
6.04.2016 (12:30:12)
MrSlehofer obalka :
Já mám na motokole tenhle šunt a nemůžu si stěžovat. **04
http://www.ebay.com/itm/2Pcs-10W-CREE-LED-Off-road-Spot...
6.04.2016 (15:10:46)
milan obalka :
Na elektrokolo jsem vyrobil toto:
http://amperak.rajce.idnes.cz/svetlo_na_elektrokolo/
Akorád ty 5mm LED z aukra sou nahovno. ale dá se s tím vpohodě bezpečně jet. nikdo mi to neurve a hlavně to svítí ikdyž nemám baterku na elektrokole. protože ten střídavej motor funguje jako generátor **02
6.04.2016 (16:32:07)
loučák:
http://www.ebay.com/itm/221500610551?_trksid=p2057872.m... no je to přímo na řídítka, uvnitř je aji step-down spínák, ale k ničemu, lepší je kuchnout ho, LEDky hodit seriově a udělat si vlastní zdroj. Při jízdě se to vpohodě uchladí i při proudu LEDkama 1,5A, což máš nějakejch těch 10W. Má to hlavní kužel s úhlem asi 15° do dálky a vedlejší s asi 60° kuželem. Maximální spokojenost, za tu cenu. Jak říkám, již 2 roky provoz na kole a známej sadu 4 těhle používá jako dálkový déle než rok a funguje to
6.04.2016 (16:34:29)
loučák:
a pokud se ti s tím nechce dělat, tak to je dělaný na dvě lionky v sérii s tím originál zdrojem, ale to ti tam pak nepojede na takovej výkon, má to tři úrovně, na plno jde do LEDek myslím 750mA. Ale i tak to svítí slušně
6.04.2016 (17:02:42)
RayeR (web) :
Jen bych dodal, ze u nekerejch cinanu je to chlazeni blbe nedomysleny, ze sice na oko ma ta baterka krasnej hlinikovej plast, ale tepelny spojeni s LED cipem je na kokot. Takze ja sem s itehda nechal vytocit mechaniku z Al trubky a tycky u kamose na soustruhu, takze LEDka rozptyluje teplo do celyho povrchu (presto ze je jen 2,5W, tak se to v ruce po delsim sviceni citelne ohreje, coz je nekdev zime v podzemi docela prijemna vlastnost :)
6.04.2016 (17:39:09)
loučák:
jo, měl jsem jich tu víc ale tyhle maj to chlazeni asi nejlíp ošetřený. Teda neměřil jsem přímo teplotu čipu, ale soudím podle dlouhodobého bezproblémového provozu a podle toho jak to vypadá vevnitř. Věřím že tvoje LED svítilna je určitě lepší, viděl jsem ji na stránkách, ale zas za 250Kč máš to hotový, to by tady nebyla ani cena materiálu **01
6.04.2016 (20:33:14)
Dr. Doktor:
6.04.2016 (21:20:14)
loučák:
ten teslák je dobrej **02 je pravda že 10W je na kolo fakt hodně, on už je pak problém s baterkama, nebo je-li libo tahat gelák 12V 7,2Ah tak není problém s baterkama, ale jinak už je to zkrátka energeticky náročný, pro noční rajtování po silnici stačí 3W, na bike už je lepší 5W, ale jestli si někdo chce užívat v noci volnou 4x nebo enduro trať, tak to už těch 10W začíná dávat smysl **02
jenom taková doplňují, skoro vždycky tu padne dotaz, k čemu je to dobré, tak proč ses ptal na světlo na kolo laditelný na 10W? Pak ten skok z 0,75W na 10W je docela velkej, nechceš jít postupně? **01
6.04.2016 (22:50:57)
milan obalka :
Taky je vhodné, aby světlo mělo černej kšilt a nemohlo ani malinko svítit jinam než dopředu.
10W má smysl. jezdil sem s tím, a není probbblém šlapat 40km/h v noci v lese když je tma jak kráva.
6.04.2016 (23:15:23)
loučák:
tak jistě, ono vlastně čím víc tím líp, ale jde tu taky o to, jak dlouho se bude svítit, čili o kapacitu akumulátoru. Ale zas jestli se nehraje na gramy, tak proč ne
6.04.2016 (23:17:14)
loučák:
nejen o gramy, pak jde samozdřejmně i o cenu akumulátoru, ale to jsou základní věci, ať už si to Vroutek rozpočítá, tohle asi zvládne
7.04.2016 (01:31:30)
VroutekB:
A tak pokud nejsi levák tak v tom lese se těch 25 dá valit i s 1W světlem, i když to pak člověk neví, z které stranu mu tam skočí první srna **02

každopádně díky za podněty, objednal sem ten čínský klump za tři stovky. uvidíme, co s tím půjde udělat.
7.04.2016 (02:21:06)
milan obalka :
Tak já mám 36V 10Ah takže si mužu svítit jak chci **02


Přezdívka:*
Heslo:*

███   ███     █   
█ █   █      ██   
███   ███   █ █   
█ █   █ █     █   
███   ███     █   
Opiš:*

Zde můžete smazat vlastní vlákno nebo kteroukoliv odpověď v něm. Můžete smazat vlastní odpověď v cizím vlákně, pokud na ni ještě nikdo jiný nereagoval. Mazat cizí vlákna a odpovědi v nich mohou pouze admini. Smazání příspěvku je nevratná operace! Smazáním vzkazu se smažou i odpovědi na něj.
Seznam uživatelů
Zpět na knihu