Smazat příspěvek

 Chystáte se smazat zprávu (se všemi případnými odpověďmi) z kategorie Hlavní diskuze:


17.07.2016 (20:17:06)
Igi obalka :
Jakej step-down měnič k audio účelům? Konkrétně potřebuju z cca 19V dostat 9V, proud bohatě stačí 1A (reálný odběr bude do 300mA). Koupil jsem tenhle http://www.aliexpress.com/item/Power-Supply-Module-Repl... ale není to dobře vyfiltrovaný a v reprákách je slyšet pískání. Zkoušel jsem zapojit na napájení různé hodnoty kondenzátorů, ale pořád stejné.
17.07.2016 (21:48:01)
Radek obalka :
proto by v zesilovači spínák bejt neměl. 7809 není dost cool? **02
17.07.2016 (21:50:47)
Igi obalka :
7809 je plán B, pokud nic rozumného neseženu, ale chci to pak celé dát do malé krabičky a každý zdroj tepla navíc není zrovna žádoucí...
17.07.2016 (22:25:36)
metan obalka :
No mozna by pomohlo pouzit ten spinak na predregulaci. Kdyz ho nastavis aby na vystupu bylo lehce nad 11V a za to zapojis 7809.

A taky by pomohl LC filtr na vystup toho spinaku.
17.07.2016 (22:50:53)
Dr. Doktor:
Ten spínák dát do rušotěsné kovové krabičky a na vstup i výstup LC filtr (dovnitř krabičky).
18.07.2016 (15:23:53)
Radek obalka :
3W vytopený na lineáru je dost. Když bude krabička hliníková, tak přišroubovat stábl ke stěně, když plastová, koupit měnič. Tohle číňan narve do krabičky od sirek.
19.07.2016 (02:12:04)
RayeR (web) :
A dival ses skopem na vystup jake z toho leze zvlneni? Mozna by pomohlo pouzit naky modernejsi rychlejsi spinak misto tehle sunky. Co pouzivame ty TI kolem 1MHz, tak s tim zasadni problemy nejsou, ale neni to v hifi, jen prenos hlasu...
19.07.2016 (10:21:03)
VroutekB:
To na té desce právě ale je moderní měnič, vypadá to na MPS.

Problém jako vždy bude mezi židlí a klávesnicí.
19.07.2016 (10:44:47)
Igi obalka :
Osciloskop doma nemám, takže na zvlnění jsem se nedíval. Zkoušel jsem i laborovat se zemí, ale pořád tam pískání je. Když jsem na napájení efektu (který byl přes tento měnič) použil jiný nezávislý zdroj, tak pískání žádné. A to tam dokonce tento měnič zůstal zapojený, jen na výstupu nic neměl, takže na 99% procent zvlněné výstupní napětí. Kde jinde by podle tebe Vroutku mohl být problém mezi židlí a klávesnicí? Dá se koupit vhodný LC filtr taky jako modul? Googlil jsem ale nic vhodného jsem nevygooglil. Za prvé se mi nechce laborovat s parametry a pak by to zbytečně komplikovalo pájet tam někam kondenzátor a cívku.
19.07.2016 (15:04:05)
VroutekB:
Když měnič napájíš vnějším odděleným zdrojem, rušení není přítomné? Rozumím ti správně?
19.07.2016 (17:21:37)
Igi obalka :
Ne, je to jinak. Požadovaná konfigurace je starý zdroj od notebooku (také samozřejmě spínaný), tento zdroj přímo napájí spínaný koncový zesilovač. Dále je na tomto zdroji výše zmíněný měnič, na jehož výstupu je efekt. Z výstupu tohoto efektu se bere signál pro koncový zesilovač.
Jak jsem psal o nezávislém zdroji, tak to bylo takto. Všechno zůstalo tak jak je, jen jsem z efektu vypojil napájení, měnič dál zůstal v obvodu, avšak na výstupu neměl nic připojeno. Efekt jsem napájel adaptérem, který je určen k jinému efektu (má však stejné napětí a i konektor včetně polarity), tento jiný adaptér je ovšem také spínaný zdroj. V této konfiguraci to hrálo naprosto spolehlivě bez jakýchkoliv ruchů.
20.07.2016 (00:03:58)
RayeR (web) :
Zkus este ten zdroj zatizit vetsim odberem, treba zarovkou nebo odporem. Nekere zdroje pri malem odberu ruzne setri a prechzeji do burst modu, kdy kmitaji jen chvilku s nakou stridou. To bys videl na tom osciloskopu. Dyk neska ty dig. skopky uz sou dostupny i pro bezny bastlire...
20.07.2016 (22:59:27)
Dr. Doktor:
Sice nejsem do problematiky zasvěcen zcela (rozumějte přečetl jsem jen něco), ale spíš než jako problém rušení z měniče mi to přijde jako zemní smyčka.
20.07.2016 (23:57:54)
RayeR (web) :
Jo, misto dlouheho popisu by pomohl naky nacrtek jak je to popropojovane ty moduly a jak jdou ty zeme (podle skutecnosti od kere svorky ke ktere), jesi tam naka smycka neni...


Přezdívka:*
Heslo:*

███     █   ███   
█ █    ██   █ █   
███   █ █   ███   
  █     █     █   
███     █   ███   
Opiš:*

Zde můžete smazat vlastní vlákno nebo kteroukoliv odpověď v něm. Můžete smazat vlastní odpověď v cizím vlákně, pokud na ni ještě nikdo jiný nereagoval. Mazat cizí vlákna a odpovědi v nich mohou pouze admini. Smazání příspěvku je nevratná operace! Smazáním vzkazu se smažou i odpovědi na něj.
Seznam uživatelů
Zpět na knihu