Smazat příspěvek

 Chystáte se smazat zprávu (se všemi případnými odpověďmi) z kategorie Hlavní diskuze:


30.08.2016 (23:07:25)
loučák:
Nazdar, tak plánuju kupovat novej noťas, potřebuju něco abych na tom rozjel většinu běžnejch CADovejch softů a to je asi tak všecko, nevim ještě na co všecko to budu potřebovat, prostě ke studiu, aby vydžel chvilu, nemáte někdo konkrétní tip?
P.S.S PC hry nehraju, porno nestahuju **02
30.08.2016 (23:08:52)
VroutekB:
Já ti nevim, ale na práci dneska už člověk taky pomalu aby měl herní mašinu... minimálně třeba na to zasraté Android Studio, to je fakt peklo **27 Jen se to otevře s prázdným projektem a giga ramky v prdeli a ještě se to snaží sešrotovat disk...
30.08.2016 (23:52:31)
Martin12:
K tomu připočti windejs, prohlížeč a nějaké věci na pozadí (ať už tvoje nebo od winu) a máš v pi*i 4G RAM ani nemrkneš...
loučák -> Jaké softy máš na mysly ? Některé (AutoCAD..) chtějí dost nejen RAM ale i GPU (hl pokud děláš něco ve 3D, a kolikrát na to nestačí ani 4jadro 3,2GHz s 8G RAM aby ti to nerenderovalo celou noc :(
Dost záleží na tom co bereš jako běžnej CAD SW
31.08.2016 (09:11:47)
loučák:
no to já právě nevim, mám v rozvrhu jakousi technickou dokumentaci a určitě časem příjde na Eagle či nevim co, v čem budem dělat plošňáky. Ale zas nejsu na výpočetní matematice aby tam do mě valili cosi takového naročneho. Ja jsem si tak říkal kolem 4GB ram, kolem 500GB disk, možná by mě stačilo 250gb když by to bylo SSDčko, na nějaký data bych si koupil externí, ale netušim jakej procesor a netušim jakou značku. Možná lenovo či hp, ale nevim jestli vybírám dobře
31.08.2016 (09:14:41)
loučák:
jo a netušim co za systém, nejraději bych win7 pro, ale aby to dobudoucna stačilo
31.08.2016 (09:33:52)
8-bit obalka (web) :
Pro tenhle účel budeš mít nejlepší si sehnat nějaký starší thinkpad, tj. něco mezi T60p a W701.
31.08.2016 (09:41:23)
8-bit obalka (web) :
Disky si do něj můžeš narvat jaké chceš (14-15" pozře 2 a 17" dokonce 3, má 2 interní pozice + ultrabay) a ramky taky (kousky s c2d podporujou jen 8 GB, w701 údajně 16).
31.08.2016 (10:06:16)
afteret (web) :
Já na nějakou cestovní práci jsem koupil repasovaný HP Elitebook 8460p s druhou generací i7, dodal 120GB SSD a ramky přidal na 8GB (překvapilo mě, že byla osazena jedna 4GB a druhý slot volný, většinou tam strčí 2x2GB) a ten notebook běží lépe jak ty nový plastový krámy za 10k. Celkem to stálo 6312 NTB + 1177 SSD + 402 RAM.
31.08.2016 (10:17:39)
bkralik (web) :
Rozhodně bych volil něco s alespoň Core i5 (staré core2duo jsou už vykopávky) a upgrade minimálně na 8 GB paměti. SSDčko je jenom výhoda, ale to si tam pak člověk už snadno docpe sám, je docela dobrý aby to mělo mSata nebo M.2 slot ...

Jinak s CADem je to stejně těžký, jde o to co v tom bude kreslit, u jednoduchejch věcí postačí i levná kaše, u velkejch sestav (výrobní linka) a složitejch dílů to už chce nabušenou mašinu, no...
31.08.2016 (10:26:57)
ms-boss obalka (web) :
Některý novější C2D maj výkon nižších i3, ale OK**37
31.08.2016 (10:47:59)
Ladik obalka :
Loucaku kdyz jsem koukal na novy notas co potrebuju tak cenove to jde od 20t kc nahoru novy a repas za desitku.... **02
31.08.2016 (11:00:21)
VroutekB:
Jo, ale ta vykopávka s C2D mi tu lítá mnohem rychleji, než hovnobook s i3... Na té i3 ani majnkraft nejde v minimalistickém módu plynule, zatímco na té plečce s C2D úplně bez problému ;-)
31.08.2016 (11:12:05)
loučák:
no původně jsem chtěl něco novýho, ale jak to tak čtu podivam se raději po repasu a časem ho třeba v případě podtřeby osadím SSD. Na Bc studiu nepředpokládám že budem kreslit něco náročnýho, v prvaku bych si tipl že se nedostanem ani na sestavy, ale kdo ví, možná si počkám co nám řeknou první hodinu TDK. Jinak nevite teda o někom kdo dělá slušný repasi za slušnou cenu a může to poslat poštou?
31.08.2016 (11:16:50)
loučák:
Thinkpad se mi líbí, ale koukám že se dělaj aji dost repase Dellů, měl jsem Dell PC a tata měl hrozně dlouho noťas, oboje vydřelo hrozně moc, oboje chciplo až blblou nehodou a těžkým mechanickým poškozením, ale nevím jak to má Dell s kvalitou teď
31.08.2016 (11:27:20)
loučák:
http://www.levnapc.cz/lenovo-thinkpad-t61p.html možná by mě stačil a zrovna mi tam ty ramky a ssdčka nastrkaj, co myslíte?
31.08.2016 (11:34:06)
8-bit obalka (web) :
Nastrká je tam každý kdo vlastní křížový šrubovák a šroubky které máš povolit jsou dokonce označené **02
31.08.2016 (11:58:45)
loučák:
ale jo, já vim, ale tady mě odečtou i cenu těch archaických mrch co z toho vytahaj a použijou na jinej repas. No asi to tak dopadne, dobrá cena za dobrej noťas, jen teda co jsem pochopil tak baterka repasovaná není, kolik tak stojí repas aku? Nebo se kupuje zrovna novej akumulátor?
31.08.2016 (12:05:22)
Ladik obalka :
31.08.2016 (12:36:54)
8-bit obalka (web) :
Stojí na něm za hovno klávesnice a má displej 16:9. Hnus. Na druhou stranu aspoň vypadá, že v prDellu přišli konečně na to, že ten trackpoint by měl mít 3 tlačítka **02 No každopádně pokud nevadí 16:9 displej, můžu tím pádem vybírat thinkpady až do řad T/Wx20, novější mají zase sodomizovanou klávesnici.

>loučák
Nebo prostě řekni že to chceš bez ramek a disků, třeba ti vyhoví. Pak si můžeš nakoupit a nastrkat do toho co chceš. Ale stejně to co v tom aktuálně je nemá skoro žádnou cenu.
31.08.2016 (13:41:57)
loučák:
Jo, to by asi šlo zkusit, kažsopadně dik za rady a tipy, jdu chvilu hledat
31.08.2016 (19:44:09)
Kovasin obalka :
Latitude E5420 repsovaný, naprostá spokojenost. 8GB RAM, i5, SSD ADATA 128, W7 64x a běhá to perfektně. Repase bych se rozhodně nebál, ale radši si ten ntb prohlídni naživo nejdřív. U Dellu máš výhodu i v tom (netuším, jak to mají ostatní výrobci), že si můžeš dohledat podle servisního kódu na jejich stránkách různé specifikace a ovladače pro tvou konkrétní konfiguraci.. Mnohem lepší než vyhodit xx tisíc za nějakou plastovou rozvrzanou popelnici. Jo a na závěr doporučuji ntb s dokovacím konektorem. Dokovačka je absolutně skvělá věcička **05
31.08.2016 (20:03:07)
8-bit obalka (web) :
http://www.notebookcheck.net/fileadmin/_migrated/pics/L...

Ale fuj **02 Plasťák (nemá celý hořčíkový rám, jen malou část kolem pantů), má disk 1 cm od CPUčka, takže by tam správně nemělo být osazeno nic jiného než SSD, displej 16:9, zdá se že ta věc je snad o číslo tlustší můj 7 let starý vrak a ještě klávesnice vypadá absolutně nepoužitelně.
31.08.2016 (21:03:51)
Kovasin obalka :
Někdy si šáhni na většinu dnešních průměrných notasů ... hnusnej levnej plast .. . Však také nepíšu, že ten notas je celý z hořčíku, řady D5xx E5xxx byly vždy "levnější sestry" D6xx E6xxx, takže i to množství hořčíku je jiné. D630 jsem měl, a opravdu to bylo docela kladivo. Tento však není o mnoho horší. Zajímalo by mě, jaká klávesnice pro tebe vypadá použitelně, a co se ti nelíbí na této - píše se na ní, na to, že to je notas, opravdu velmi dobře. A tloušťka .... v kabelce ho nenosím, takže je mi to šumak. Přenášet se dá pohodlně.
31.08.2016 (21:51:21)
8-bit obalka (web) :
Nelíbí se mi tvar kláves a rozložení insert, delete, home, end, page up a page down. Zajímavé, že kdysi ti kokoti měli rozložení v pořádku, ale teď aby ušetřili jednu řadu, radši to namrdali prostě kam to vešlo a zbytek dali přes fn. Ideální klávesnice je pro mě ta původní v thinkpadech, ta která vydržela prakticky beze změny něco kolem 20 let. Ale kdybych si měl vybrat konkretní typ, tak asi ta z 500 řady má podle mě nejlepší chod. Každopádně i prDell uměl kdysi udělat obdobnou klávesnici kde aspoň byly skupiny tlačítek tak jak měly být, akorát za co bych teda vraždil byly ty sračkové trackpointy od ALPS se 2 tlačítkama..
1.09.2016 (13:14:24)
RayeR (web) :
Taky bych se spis primlouval za nakou starsi ojetinu vyssi tridy nez novy low-end, ktery charakterizuji hnusne plasty a leskle displeje 16:9 720p. Avsak u ojetin je potreba pocitat s rizikem, ze se neco vysype. Nevim, proc to tu uz davno 8bit nezminil, ze mu u toho jeho srotu odesly BGA spoje GPUcka a musel si to opravit. Asi malo kdo tady na diskusi by mel koule na to si to opravovat sam a profi reball stoji kolem 1000Kc...


Přezdívka:*
Heslo:*

█ █   ███   ███   
█ █   █ █   █ █   
███   █ █   ███   
  █   █ █     █   
  █   ███   ███   
Opiš:*

Zde můžete smazat vlastní vlákno nebo kteroukoliv odpověď v něm. Můžete smazat vlastní odpověď v cizím vlákně, pokud na ni ještě nikdo jiný nereagoval. Mazat cizí vlákna a odpovědi v nich mohou pouze admini. Smazání příspěvku je nevratná operace! Smazáním vzkazu se smažou i odpovědi na něj.
Seznam uživatelů
Zpět na knihu