Smazat příspěvek

 Chystáte se smazat zprávu (se všemi případnými odpověďmi) z kategorie Hlavní diskuze:


19.11.2016 (03:16:40)
RayeR (web) :
Kuchal sem ted jednu novejsi CRT TV a docela me prekvapilo, ze v plastove "ozvucnici" obou reproduktoru jsem nasel i malou desticku s 6mm elektretovym mikrofonem bezprostredne par cm od membrany. Tusi nekdo k cemu je to dobry?
19.11.2016 (03:20:47)
VroutekB:
Keine ahnung. Deailně nafotit a především napsat výrobce a model TV.
19.11.2016 (03:26:17)
RayeR (web) :
sem to pred hodinou narval do kose, jesi este zejtra bude u popelnic, mrknu se na stitek...
Repro tam byly celkem klasicke elipticke asi 12x7cm s platenym zavesem pro vyssi zdvyh. A jak sem ten reprak vymontoval tak cumim co pod nim dela ten mikrak, tak sem to utrh s sebou taky. Reprak mel 4-pinovy konektor do desky, kde byly 2 klasicke lanka od repro a tenky stineny vodic od mikro...
BTW nevstavas na burzu ty suvo? Sakra budu muset tak za 4h vstavat, kurnak...
19.11.2016 (03:30:31)
RayeR (web) :
A nechtel bych hned propadat teckove paranoie, ze ta televize kontinualne nahrava i kdyz je vypnuta vse posila do NSA :)
Teda ne ze by se neco podobneho nedelo, ale to az u generace smartTV pripojenych k netu...
19.11.2016 (12:03:54)
Dominik20:
Jestli to nemůže být připojené na internet, pak mě nenapadá jiný význam než nahrávání.
19.11.2016 (14:45:47)
Milan Neviďanský obalka :
toto by mohla byť kontrola ozvučenia miestnosti a následná korekcia zvukovej charakteristiky, nič svetoborné, skôr reklama.
19.11.2016 (15:03:18)
VroutekB:
Kdybys tak nekecal, udělal bys líp.
19.11.2016 (18:56:16)
RayeR (web) :
Viko tam jeste lezelo, takze typ je: Panasonic TX-29AL10P
http://rayer.g6.cz/1tmp/Panasonik.jpg
Je to stare CRTcko a pripojku do site to rozhodne nema. Je tam naky procesor Micronas SDA 5450 C70 a u nej EPROMka 27C2000. Ekvalizace zvukove charky me taky napadla, ale to bych ty mikrofony cekal nekde venku, nbejlepe umistene tam, co bude sedet divak. Jinak to nedava moc smysl.

>Vroutek
CCD z toho scanneru je NEC uPD8891CY 1200DPI
http://www.datasheet.hk/view_download.php?id=1057290&fi...
CCFL menic jede, pri 5V zhruba trubice slabe naskoci, pri 12V zere 340mA. Uz sem si o to VF stihl spalit prsty :)
20.11.2016 (11:15:14)
Peca303 (web) :
Díval jsem se na schéma té televize a ty mikrofony jsou připojené k obvodu s několika OZ, který je zapojený mezi výstup audioprocesoru a nf konec. Takže to bude nějaká korekce akustiky místnosti.
20.11.2016 (12:41:52)
VroutekB:
****** !!! Jak chceš korigovat akustiku místnosti mikrofonem, který je, v místě reproduktoru? Korekce místnosti se dělá mikrofonem v místě poslechu, dopíči. Vim že je neděle, ale zkuste ty mozky jednou zapnout.**36
20.11.2016 (13:39:02)
Dr. Doktor:
Ale ekvalizér by to teoreticky mohl bejt, vyrovnávající aspon charku repráku (místnosti samozřejmě už ne).
20.11.2016 (15:15:45)
Alesh obalka :
V popisu tý telky píšou:
Nový reproduktorový AFB SOUND systém (viz.dále)
Nový systém přímých reproduktových ozvučnic s unikátní akustickou zpětnou vazbou poskytuje bohatý, vibrující a přirozený zvuk
20.11.2016 (16:25:59)
Peca303 (web) :
Vroutek: tak jinak, může to být kvůli tomu, když je telka natěsno zavřená do nějaké obývací stěny, která pak bude fungovat jako ozvučnice.

Praktický význam bude ale minimální, spíš to bude taková reklamní pičovinka.
20.11.2016 (16:30:27)
ms-boss obalka (web) :
20.11.2016 (16:54:47)
RayeR (web) :
Ano, jelikoz je to otevrena ozvucnice, tak jisty vliv bude mit i umisteni TV do nejake steny. Ale to by mohli zmerit i treba z posunu rezonancniho peaku impedance samotneho repro bez mikrofonu. Este me napada, ze pomoci tech mikraku by bylo mozne merit nejak zhruba velikost mistnosti - repro vysle puls a mikrofon zachyti zpozdeny odraz a z te odezvy treba muze neco vyhodnotit a podle toho nak upravit zvukovou charku. Taky pochybuju, ze to bude mit naky zasadni efekt, ale jak psal Alesh, aspon oficialne by to s tim melo souviset...
20.11.2016 (17:06:52)
Peca303 (web) :
To by sice taky šlo, ale jak řikám, je to zapojené mezi audiovýstup a nf konec, žádná zpětná vazba do procesoru už tam není.

ms-boss: v originále tam bylo určitě "vibrant" a překládal to nějaký polodement...
21.11.2016 (15:12:22)
RayeR (web) :
>peca303
BTW kde si stahoval ten servisak? Sem nasel zdarma jen na model TX-29AS10C: https://www.manualslib.com/download/699886/Panasonic-Tx... a tam sem pri rychlem pohledu mikraky nenasel. Na Tanje maji jen EEPROM image...
21.11.2016 (18:01:34)
Peca303 (web) :
Na Tanje, zadal jsem TX29AL10. Jsou tam sice jen verze pro jiné země, ale to se bude lišit jen tunerem.
21.11.2016 (19:23:43)
RayeR (web) :
Jo, diky uz to mam. Koukam ted na to zapojeni Z-Boardu, nejak nechapu ty tranzistory Q2201, 2202 a kondiky 5,6nF, ktere tlumi signal z mikrofonu, asi naka dolnof. propust s tema tlumivkama... Dal to vede pres quad operak, ktery asi dela dalsi LP filtr na vystupni piny 5 a 6 kere jdou do koncaku. Takze to proste nejakym zpusobem smisi nebo ovlivni signal z vystupu DSP a posle do koncaku. Nechapu, ze na takovou pycovinu obetovali tolik soucastek a samostatnou PCB, misto toho mohli v DSP implementovat radsi nakej uzivatelsky nastavenej ekvalizer...
BTW elyty tam byly vsechny matsushita, jejich hodnota se pohybovala tak okolo -15 az -10%, coz je asi po tech letech OK...


Přezdívka:*
Heslo:*

███   ███   ███   
  █   █ █     █   
███   █ █   ███   
█     █ █     █   
███   ███   ███   
Opiš:*

Zde můžete smazat vlastní vlákno nebo kteroukoliv odpověď v něm. Můžete smazat vlastní odpověď v cizím vlákně, pokud na ni ještě nikdo jiný nereagoval. Mazat cizí vlákna a odpovědi v nich mohou pouze admini. Smazání příspěvku je nevratná operace! Smazáním vzkazu se smažou i odpovědi na něj.
Seznam uživatelů
Zpět na knihu