Ještě se v úvahách vratím k mojí otázce překopávky auta s rozdělovačem na COP. Pochopil jsem správně, že kdybych humpolácky udělal to, že bych přes P-MOSFET vybíral podle polohy palce kam pujde +12V na příslušnou COP a jejich druhý póly bych přivedl společně místo zapalovací cívky k původní jednotce, tak bych je pravděpodobně upekl, protože střída je tam nastavená na humpoláckou cívku a ty maličký COP by to nedaly?
Smůla, uvidíme kdo to první zbastlí nejspíš ty, po lehčím zabroušení do tématu mi to přijde větší voser než jednou za pár let vyměnit víčko rozdělovače
Taky si říkám, že bych tam nejraději dal ecu třeba z fabie a hotovo, je to prakticky skoro stejny motor, ale to bych musel mít na setrváku senzor úhlu, ne? Teoreticky by to třeba mohlo jít nějak zprasit na řemenicu altíku. Ale zatím jsem nesehnal jaké všecny vstupy to vyžaduje, tipuju aj váhu vzduchu a tak, ale to bych doděla, teoreticky by se ten motor dal doladit i na vyšší výkon