Po nedavnem uspěšnem pokusu kdy jsem auto totalně chciply nahodil parkside baterkou mě napadlo udělat nějake sofistikovanějši zařizeni jako univerzalně použitelny jumpstartarter, jelikož ty slušnějši začinaj na trojce. Řešil jste někdo něco podobneho?
mám taky a jsem spokojený, jen už se mi jednou stalo, že jsem ji prostě neměl po ruce, baterky od aku věcí mám po ruce furt. Ale asi bude jednodušší si hlídat kde mam ten startovací zdroj, no
A nemají tyhle nářaďové baterky náhodou uvnitř tavnou pojistku, nebo BMS s omezením proudu? Bral bych to u modelářských, tam je to vyzkoušené. Tady bych čekal že se zablokuje na nadproud nebo rovnou umře.
Neco tam asi bude, ale ono i ten akusroubovak cucne treba 30A, tak ta pojiska bude prip. nekde o dost vejs... Ano, modelarsky LiPa sou tutovka, akorat bacha na zkrat, mi takle shorel uvnitr packu pasek, kterym byly propojene jednotlive clanky, blbe se to pak paji dohromady...
Myslim že když Milan měřil aku pilu z Lidlu, tak ta si v klidu řekla o 100A. Už jsem asi přišel na to jakt o udělám, nejčastěji potřebuju stejně pomoct baterkam co moc nemakaj (samojizdne specialy), takže tam hodim vytisklej adapter na baterku a par mosfetu z motherboardu co budou spinany od civky starteru. A v autě si holt budu hlidat tu tovarni, že ji mam a je nabitá
A nebo mít po ruce LiFePO4 4 články na startování... ty se roztrhnou až po 3 minutách tvrdýho zkratu, což tady nehrozí... osobně vyzkoušeno na 100Ah článcích