Diskuze - danyk.cz

Vlákno z kategorie: Hlavní diskuze
Celkem 34 odpovědí.


18.10.2013 (19:26:18) K # IP X
harchom obalka :
neviete či by sa dalo dajako tlačiť na Epson sx125 čiernobielo ak nemám modrý a žltý tóner (prázdne) ??
18.10.2013 (20:12:10)  # IP X
Tabovl:
Řekl bych že to nepůjde, výrobci si na tom právě zakládají aby to nešlo a mohly vydělávat na náplních.
18.10.2013 (20:34:36)  # IP X
RBMK:
>epsot
zahoď to a kups si laserku
18.10.2013 (20:47:10)  # IP X
Peťan (web) :
>RBMK
Tu asi má, když používá toner **08

Jinak, já mám Konica Minolta a tam je to stejný. Dojde jedna barva a seš v hajzlu. Kurvy jedny!
18.10.2013 (20:49:30)  # IP X
harchom obalka :
ja ich môžem osrať ... ja si to radšej nakreslím **01
18.10.2013 (20:50:05)  # IP X
dr.house42 obalka (web) :
ne nejde to... skušal som... šrot zasraný... **12 **35
18.10.2013 (22:40:54)  # IP X
Peťan (web) :
Trošku OT, ale jedou jsem měl inkoustovou tiskárnu Canon, která asi po třech letech napsala něco jako "Zásobník použitého inkoustu je plný. Kontaktujte servis"... Tiskárna se totálně blokla.

Dalo mi trošku hledání, než jsem zjistil správnej postup resetu. Jsou to hold komerční kurvítka **26
19.10.2013 (00:11:51)  # IP X
8-bit obalka (web) :
Většina epsonů se dá vyresetovat tímhle:
http://www.ssclg.com/epsone.shtml

Jinak problém s debilníma tiskárnama se momentálně snažím vyřešit různýma bruteforce metodama:
http://www.2i.cz/eebe1c36e5
Zatím je cílem tisknout vosk ve 3d, ale dost možná se potom vrhnu i na obyč 2d tiskárnu.

Že se snaží rýžovat na inkoustu jim pánové nemějte za zlé. Cena těch tiskáren je absolutně v nepoměru s cenou technologie, která je v nich narvaná. Třeba tiskové hlavy v epsonech jsou takové svině, že jsou schopny ovlivňovat velikost a tvar kapek, které chčijou. Jinak to kurvítko s tím, jak to počítá množství inkoustu v odpadní pěnovce je tam spíš kvůli předejití soudním sporům, třeba kdyby nějakému občanovi amerického zmrdistánu tiskárna zasrala starožitný stolek. Proto i při resetu bych doporučoval se podívat dovnitř z jaké části je to zaplněné, protože by to mohlo časem celkem klidně začít přetékat.
19.10.2013 (00:16:47)  # IP X
8-bit obalka (web) :
Jinak když si kupujete tiskárnu, tak si k ní proboha kupte taky autoresetovací kazety nebo CISS systém a k tomu 100ml flašku od každého inkoustu. Celá tato sranda vyjde zhruba na 7 stovek.
19.10.2013 (01:13:25)  # IP X
RayeR (web) :
Jo, v lepsim pripade to lze napravit resetatorem inkoustu, ale uz sem se setkal s nenavratne poskozenou hlavou,kde tiskarna tvrdosijne indikovala chybu komunikace a neslo s tim nic delat. U tiskaren je boj kurvitek a antikurvitek docela extremni, protoze v tom spotrebnim materialu se toci obrovske penize.
19.10.2013 (09:17:56)  # IP X
S.M-A-RT obalka :
Jo, to znám na mojí bateriový canonce, tam je to chráněný taky pěkně. Cardridge se identifikují, mají v sobě paměť konkrétní náplně aby i bez PC se dal identi(fuck)ovat která dochází a zobrazit to pomocí ledky (ano, ledky přímo na náplni **02). No naštěstí vzhledem k tomu, že cena samotný tiskárny nebyla nejmenší tak se dá vyměnit i hlava (konečně někdo přemýšlel) a náplně jsou za relativně dobrý peníz **01 Což se ale nedá říct o bluetooth adapteru, který stojí 2k (a je to obyčejný dongle) **14
19.10.2013 (09:22:47)  # IP X
.:
Kšeft musí běžet, kdyby vlastní fotr z truhly koukal, a na hrobě se mu mělo svítit svíčkama bez knotu.**37
19.10.2013 (09:42:58)  # IP X
d.mh:
>smart On ten obyčejný dongle taky funguje.
19.10.2013 (10:03:09)  # IP X
harchom obalka :
bohové je že tlačiareň aj s tónermi som kupoval za 65€ asi pred 3 rokmi (teraz ide aj za 50€) a multipack tonerov (všetky farby ) stojí 40€ .... **01
19.10.2013 (10:22:37)  # IP X
dri0m obalka (web) :
Ony existujou resetovací programy/čipy. Na inoustku jsme si koupili prográmek, to připojíš tiskárnu k PC a můžeš si s ní dělat co chceš, třeba když píše chybu a potřebuje servis, tak to prostě vypneeš a tiskneš dál ( a tiskárně překvapivě nic není :D) a pak taky čínksý cartridge co furt posílají zprávu že jsou plný, takže si je vesele doplňujem čínským levvným inkoustem **02 Na laserovku jsme si koupili takové DPS s IO co je někde u toneru které říká stav náplně furt 100%, takže tam taky doplňujem toner s flašky **02
19.10.2013 (10:30:53)  # IP X
S.M-A-RT obalka :
d.mh> Jo je to možný, taky jsem něco našel i když nefungují všechny, ale tak já BT funkci zatím nepotřebuji, jen jsem hledal kolik to vlastně koštuje a pak sem to zase rychle zavřel **02

Naštěstí druhý barevný laserový HPčko, co sem pořídil za 4 kila i s novou kompletní sadou tonerů dokáže ignorovat stav rovnou, v menu je na to položka a pak se tiskne vesele dál **02 A za ty prachy by byl hřích to nevzít **02 A má to i LANku, takže všechny ostatní tiskárny šly pryč **01
19.10.2013 (20:52:26)  # IP X
antibalda obalka (web) :
harchom -->
Kdysi jsem někde četl že na kazetě toneru je nějaký magnetický snímač hladiny toneru a když se ten snímač poškodí silným magnetem tak tiskárna reaguje jakoby toner byl stále plný. S kamarádem jsme to zkoušeli u Konicy Minolty a fungovalo to, podle tiskárny mu došla černá, tak jsme zprovodili ze světa senzor a tiskárna hlásila 100% černého toneru a ve skutečnosti tam bylo ještě asi 20%, to je další průser co mě sere na "lejzrofkách", tiskárna hlásí že je málo toneru už když je tam jen 20%. Můžeš to zkusit ale výsledek je nejistý, jak říkám nám to fungovalo, u Epsonu to bude podobný možná i stejný. **37
19.10.2013 (21:01:33)  # IP X
harchom obalka :
dobre idem skúsiť neodin. magnet z HDD ....
19.10.2013 (21:07:56)  # IP X
harchom obalka :
a mám to nechať magnetizovať asi ako dlho ??
19.10.2013 (21:12:01)  # IP X
antibalda obalka (web) :
Já už si to přesně nepamatuju, několikrát ( 10 - 20x ) jsme celou tu kazetu objeli magnetem z magnetronu. Ten z HDD bude možná ještě lepší. Experimentuj s tím **01
19.10.2013 (21:25:43)  # IP X
harchom obalka :
skusal som ten z HDD a nič tak teraz skúšam tie z magnetrónu mám ich na kope 4 tak ak ani toto nepojde tak sa naserem **01
19.10.2013 (21:38:52)  # IP X
dr.house42 obalka (web) :
magnet?... coilgun je istota.. **12 **02 pre začiatok bez projektilu... ak to nepôjde tak potom treba opakovať pokus ale už aj s vloženým projektilom..
19.10.2013 (21:43:01)  # IP X
.:
Epson Stylus SX515W má v některých kazetách opravdu u čipu zalitou černým plívancem feritovou činku asi 3 mm. Zkoušel jsem jí vyčadit elektronkovým GDO, ukazovalo to rezonanční kmitočet okolo 800 kHz, pak to přestalo ukazovat, ale stejně nic, a "toner došel". Vaše výsledky by mne zajímaly, ale obávám se, že GDO má asi 150V, "a nic". Zkusím ještě aplikovat z těsné blízkosti kond 1M/400V s několika závity. To by mělo být podstatně silnější... **37
20.10.2013 (01:21:33)  # IP X
8-bit obalka (web) :
Zdá se, že to někteří nepochopili a šíří kototiny- harchom se baví o inkoustovce. Slováci prostě říkají všemu "toner", zvykejte si. Nebo pro jistotu hoďte typ tiskárny do googlu.

Měl jsem rozebraných několik různých tiskáren a ink. kazet EPSON. V některých originálních byla HW kontrola prázdnosti náplně pomocí 2 elektrod zatavených do kazety nad ceckem s těsněním. Bylo to u řady stylus photo. IC do kterého jsou připojeny kazety je napájen ze 42 V, takže se k detekci asi používá vyšší napětí. V neoriginálních tahle kontrola vždycky chyběla a místo asfaltových fleků tam bývaly kontrolery attiny13. Vzhledem k tomu, že je v tom pokaždé něco jiného, těžko odhadnout co půjde nebo nepůjde vyresetovat. Jistota je zainvestovat do plnitelných kazet:
http://ink-shop.cz/cs/t1281-t1284/272-plnitelne-naplne-...
20.10.2013 (12:04:25)  # IP X
.:
Tak výsledek několika pokusů: malý neodym, přiložený těsně na to feritové jádro jednou stranou opravdu blokuje funkci toho snímače. Když se dá pryč, tak to zase funguje. Kupodivu v tý kazetě je iost místa, aby se tam ten magnet vešel. Kostička má velikost 4x4x2 mm. Pokusům zdar. Ten magnet od toho magnetronu uvedený výše je moc velkej, ale přece díky za tu použitelnou informaci...**37
20.10.2013 (12:56:04)  # IP X
antibalda obalka (web) :
Tady každý mluví o něčem jiném, já už jsme se v tom dočista ztratil. Pro doplnění, my te pokus s magnetem zkoušeli na LASEROVÉ tiskárně. Špatně jsem to asi pochopil ale jsem pomohl panu "." takže tk účel splnilo.
20.10.2013 (13:07:02)  # IP X
harchom obalka :
no dobre takže tak ... Epson Stylus SX125 je atramentová tlačiareň so skenerom .... my (slováci )to máme tak že : náplň do laserouky je cardige (kartidž) alebo ako sa to píše
**01

a náplň do atramentovej je tóner

tie magnety nefungovali tak som 1 tóner rozobral .. ako čidlo tam slúži také 2 elektródy ... tak ich idem skúsiť spojiť ,alebo tak s tým experimentovať **01
20.10.2013 (13:25:05)  # IP X
dr.house42 obalka (web) :
no ja som slovák a toner pre mna znamená ten prach do laserovky.. a atrament je atrament... **02
20.10.2013 (13:44:31)  # IP X
harchom obalka :
tak neviem ja a ľudia s ktorými som sa o tlačiarni rozprával to volajú tak isto ako ja .... možno dajaký "slang" **01
20.10.2013 (15:01:11)  # IP X
Kurder:
Jestli to nebude spíš nějaká demence, protože inkoust je slovensky atrament, a pokud to někdo říká toner, tak je někde asi něco špatně...
20.10.2013 (15:22:27)  # IP X
.:
Po jedné takovéhle diskusi jednou můj kolega programátor ztratil nervy, podal výpověď, a na odchodu ještě tajně odšrouboval na klozetu firmy víčko na potrubí klimatizace, a vylil do něj půllitrovou lahev toneru. Vylilo se to tam prej jako voda. Firma pak měla černý rok...**37
20.10.2013 (17:53:51)  # IP X
antibalda obalka (web) :
Tonerový ( náplň do LASEROVÉ tiskárny ) prášek je tak jemný že spíš teče než aby se sypal. A nejde vyprat. Když ho teda vysypete (vylejete ) někde nesnažte se ho smést ale vemte vysavač a vysajte.
20.10.2013 (18:44:53)  # IP X
.:
Luxovat toner, to je ještě větší sabotáž než to nasypat do klimatizace. To je stejný jako luxovat radioizotopy...**37
20.10.2013 (20:00:02)  # IP X
antibalda obalka (web) :
Samozřejmně musíte mít pořádný vysavač, jinak to lítá zpátky a nikdy se toho nezbavíte **14
21.10.2013 (09:37:15)  # IP X
.:
Toner projde i vodním luxem, ale nejhorší je víření vzduchu z výstupu. Servisák od HP používal na toner kapesní jednorázový vysavač, který nám pak velkomyslně daroval a když práskl do bot, zjistili jsme ho nafakturovaný na faktuře částkou 270 korun.**37
Přezdívka:
Heslo:
Text: