Diskuze - danyk.cz

Vlákno z kategorie: Hlavní diskuze
Celkem 10 odpovědí.


26.12.2012 (00:51:45) K # IP X
Davidsob's obalka :
poraďte mi, mam nový autorádio, když ho zapnu tak v pohodě, jakmile nastartuju tak se vypne (ne asi...) a pak trvá dost dlouho než se to všechno načte, bluetooth musim znova spárovat atd... tak bych potřeboval vymyslet něco co by mu tu vteřinu nebo vteřinu a půl dodávalo proud, dal bych tam nějakej velkej kondenzátor, ale myslim si že při tom proudovym nárazu poteče proud z toho ondenzátoru i do startéru a ne jen do rádia, leda k tomu kondíku o dbaterie rezistor, ale ten by zas potom zbytečně topil a bral by napětí pro rádio, nemáte někdo nápad nějakej ?
26.12.2012 (00:57:54)  # IP X
Dreit obalka (web) :
Ještě před kond vrazit sériově diodu, aby to teklo jen do rádia?
26.12.2012 (01:02:51)  # IP X
Tabovl:
Asi je to blbost ale udržovací napětí a napětí pro zesilovač máš zapojený správně? Tedy udržovací rovnou na baterku a pro zesilovač přes klíček, nebo jak to má bejt..
26.12.2012 (01:12:24)  # IP X
Davidsob's obalka :
diodu, to je dobrej nápad, ale nějakou s malym úbytkem, protože až to rádio bude tahat 10A tak aby netopila 6W, zapojený to mam správně, i kdyby ne tak stejně to všechno de z baterky...
26.12.2012 (10:34:52)  # IP X
Radek obalka :
dvojdiodu z atx zdroje? Nic lepšího mě nenapadá.
26.12.2012 (10:54:54)  # IP X
aybac:
No nevim, je to divný, taky mě napadlo špatný zapojení (je tam určitá hladina která se vypíná s klíčkem ve startovací pozici). Jinak kdybys chtěl podržet napětí po dobu 2s s proudem 1A tak potřebuješ kond cca 1F (úbytek 2V)
26.12.2012 (13:45:14)  # IP X
° (web) :
podla mna to mas zle zapojene, alebo mas hodne blbu baterku, su tam dva napajacie draty, jeden je trvalo na +, a druhy je spinany v polohe prislusenstvo ak to auto ma, alebo az v polohe 2, ta pamat pracuje spolahlivo aj na 10V, tj. ak ti pri starte pada napatie pod 10V tak vyhod baterku, a dokup si k peknemu darceku nejaku BOSCHku **01
K tomu ´´ itak to ide vsetko z baterky´´, aby si sa nedivil ked rano neodides, ten pamatovy drat zere nejake mA nanajvys, ale ak nechas zosik v stnby vysiet na baterke, budes roztlacat.
26.12.2012 (14:27:33)  # IP X
Davidsob's obalka :
baterku mam vartu 55 Ah rok starou, zesilovač se zapíná s rádiem a zapojený to špatně nemam, dyt v tom autě sou ISO konektory už v sériovce, akorát klíček nemá ACC polohu a to rádio nejde vypnout, takže ho musim vypínat vypínačem... A to jako nejde obojí z baterky nebo co ? **01
26.12.2012 (15:13:52)  # IP X
° (web) :
tak tam je stale nieco blbo, pretoze nie kazdy je elektrotechnik. aby si v aute kde uz su ISO, strihal privod, a daval tam diody, a kondiky **02
26.12.2012 (21:10:53)  # IP X
milan:
když si koupíš autorádio pioner, tak je v manuálu napsáno: "v některých automobilech může být prohozen vodič trvalého napájení a klíčku. pokud je tomu tak, prohodte svorky 3 a 4 (žlutá a červená)"
27.12.2012 (01:35:21)  # IP X
Davidsob's obalka :
já nemam ani jeden vodič spínanej klíčkem, fábie prostě nemá polohu ACC, a když teda oba dva dráty nevezou z baterie tak z čeho teda ? **01
Přezdívka:
Heslo:
Text: