Diskuze - danyk.cz

Vlákno z kategorie: Diskuze s obrázky
Celkem 7 odpovědí.


31.01.2013 (13:57:21) K # IP X
loučák:
OBRÁZEK to je borec **04
31.01.2013 (13:59:18)  # IP X
loučák:
OBRÁZEK pro představu z tohodle to vyrobil. Subaru Libero, nejlepší auto na světě **05
2.02.2013 (21:42:33)  # IP X
° (web) :
co je na nom najlepsie? chcem ta vidiet ako na tom pojdes do mnichova, a nazad **02
3.02.2013 (17:47:20)  # IP X
loučák:
OBRÁZEK
OBRÁZEK
už šet let vozí z lesa v létě děnně, v zimě občas 1,5 metru dřeva, má 4x4 a to se na sněhu i v bahně projevuje úžasně, je to malinký, s tím se krásně parkuje,poloměr otáčení 4,5 metru! Po vyhození sedaček objem nákladového prostoru 2400l a to je rozhodně nejmenší auto 4x4 s takto velkým nákladovým prostorem. Co se týče dálkových jízd, v rámci subaru libero klubu proběla klubová poznávací dovolená do skandinávie po vlastní ose a po skandinávii se toho taky dost najezdilo. Když se složí dvěma páčkami zadní dvě řady sedaček tak se v tom dá velice pohodlně spát a to i za jízdy. To auto opravdu nemá světovou konkurenci. Sposta lidí si myslí, že je to vratký, naopak, motor je kvůli prostoru ležatej a kvůli bezpečnosti a pevnosti je dole pořádnej rám, tedy je nejvíc hmotnosti dole, takže je boční stabilita lepší než třeba u favoritu, čili 36°. Já nevim, to auto má mnohem víc přednosí, toho je ještě sposta, co má to auto lepší než ostatní. **01
3.02.2013 (17:48:10)  # IP X
loučák:
no, tak dávám odkaz, fotek je tam víc http://dulaj.rajce.idnes.cz/nastenka/#ataklevozdevozles...
3.02.2013 (20:01:55)  # IP X
° (web) :
kukam ze to ma 3 valcovy benzin, 1.2L 40kW, v takom tazkom aute to musi robit nadhernu spotrebum a dynamiku, ja mam pod nohou 6 valcovych 130kWm a je mi malo **16
3.02.2013 (20:40:41)  # IP X
loučák:
ano, má to jen 40kW, před rokem 90 dokonce jen 1L 35kW, na dálnici to dává jen tak 130, spotřeba je kolem 7 litru u verzi se stříkačkou, karbec používáme jen v terénu, tam se to měří jinak. No ale ta stříkačková verze ale umi pěkně zrychlovat, je to takové živé. Ale je fakt, že je to fakt spíš teréní a městký vůz, spojka je taková delší, lépe se s tím rojíždí, ale ve velkých rychlostech to není ono, ale zase ta propracovaná spojka zaručuje to, že se stím motorkem 1,2L dá rojíždět i do kopce s naloženým autem. No jo, v dnešní době je 1,2l 40kW fakt málo. Ale co se týče terénu, tam ten motor 1,2 má menší spotřebu než třeba 2,5, to se pozná, v tomhle ohledu se dá říct, že to může být výhoda. Dobře, napíšu to jinak, tam kde není dálnice je to nejlepší auto na světě **23
3.02.2013 (20:51:36)  # IP X
loučák:
ale co se tomu nedá upřít, že to má nějakej rám, nedávno to jeden liberista napral se svým strojem čelně do stromu v rychosti 80km/h a všichni tři pasažeři přežili, i ten třetí nepřipoutanej, kterej vyletěl z auta a odnesl to nejvíc. Hádej proč se to auto nesrolovalo a neamputovalo prvním dvoum nohy? Protože to není jen 1 plíšek, zespod jsou dva pořádný jekly pospojovaný trubkama, hlavní výhoda mezi dnešními vozy **04
Přezdívka:
Heslo:
Text: