Diskuze - danyk.cz

• Diskuze s obrázky. Tato kategorie je určena k diskuzi nad vloženými obrázky. Vkládejte (přiměřeně velké) obrázky ve tvaru Obr:adresa, tedy např. Obr:http://danyk.cz/kniha/obrazek1.jpg
• Umí BBCode tagy: [b]tučně[/b], [i]kurzíva[/i], [s]škrtnuté[/s], [code]kód[/code] a označování odkazů.
• Všechny kategorie kromě Písečku jsou jen pro schválené uživatele. Pozor - za spam nebo nevhodné zprávy Vám bude zrušen účet.

Přezdívka:
Heslo:
Text:

21.06.2018 (21:48:39)  K # IP X
Blawhar (mail) :
Odešla nám doma indukční deska. Po rozebrání, překvápko **03 . PS: ono to dnes fakt ještě někdo používá **34

OBRÁZEK

OBRÁZEK
22.06.2018 (06:52:13)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
Že by vypadl program z nějaký PIČe ? **02
22.06.2018 (21:17:13)  # IP X
rayer (web) :
Me na tom nic divnyho neprijde.**37
25.06.2018 (15:05:46)  # IP X
toman:
A co by vo varnej doske malo byt?
1.07.2018 (19:03:51)  # IP X
Voitano (mail) :
4 jádro na 1GHz minimálně....
2.07.2018 (19:57:23)  # IP X
RayeR (web) :
No nake chytre sporaky s Androidem, kere by si samy stahovaly recepty na vareni... neni uz neco takoveho? :)

31.05.2018 (17:05:02)  K # IP X
danyk (mail) (web) :
Takhle opravdu v roce 2018 funguje gůglovskej překladač? **02
OBRÁZEK
31.05.2018 (18:54:24)  # IP X
VroutekB:
Studna = well = chorošo? **03
31.05.2018 (18:57:29)  # IP X
VroutekB:
2.06.2018 (22:06:57)  # IP X
Peca303 (web) :
Přitom by stačilo, aby jako ten mezijazyk použili něco míň debilního než angličtinu, která má půlku slov jednoslabičných a každé má deset významů.
6.06.2018 (12:16:46)  # IP X
RBMK (mail) (web) :
Nebo by stačilo dodat ke slovům signalizaci významu, pokud má slovo v angličtině víc významů. to by mohlo být nejschůdnější.
7.06.2018 (17:44:10)  # IP X
Kryštof Harant:
>>Peca303
Az na to, ze dnes uz Google hloupy preklad pres mezijazyk dlouho nepouziva, misto toho se zavadi preklad pomoci neuralnich siti. Jedno slovo to bude prekladat porad blbe, ale pokud se pouzije ve vete, tak je uspesnost jejich prekladu daleko, daleko lepsi.
A GL pri hledani jazyka, ktery nema synonyma...
8.06.2018 (16:54:42)  # IP X
Peca303 (web) :
No nějaký mezijazyk, a sice konkrétně angličtina, tam asi alespoň pro překlad jednotlivých slov bude, jinak by to studnu nepřeložilo jako charašó. Synonyma nevadí, vadí homonyma, kterých je angličtina plná.
10.06.2018 (10:46:10)  # IP X
VroutekB:
Pokud ta neurální síť přemýšlí v imperiálštině, pak je výsledek stejný **02
10.06.2018 (23:23:02)  # IP X
Martin (mail) :
somálčinu majú vymakanú
http://i65.tinypic.com/2vtwfwk.png
18.06.2018 (16:35:37)  # IP X
Dreit (mail) :
18.06.2018 (17:05:30)  # IP X
Alesh (mail) :
Ta somálština vypadá jak takový ty cvičení psaní všema deseti prstama.

30.05.2018 (15:58:07)  K # IP X
8-bit (mail) (web) :
Test VFD bez řadiče
OBRÁZEK
31.05.2018 (13:19:05)  # IP X
VroutekB:
Dá se... Co s tim máš v plánu? Bych to taky klidně používal běžně v projektech, kdyby to nemělo dostupnost unobtánia...
31.05.2018 (15:35:01)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Bude to DAC, DSP a zesilovač v jednom. A nestěžuj si že je to unontánium když toho číňani mají palety - radši jich pár objednej a začni je používat místo nějakých hnusných LCD **02
31.05.2018 (18:55:09)  # IP X
VroutekB:
A vod kdy ty fušuješ do audia? **02
31.05.2018 (19:41:10)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Já jenom z nutnosti - měnil jsem základní desku v noťasu a na té nové úplně brutálně chrčí výstup zvukovky. Proto páchám nějakou náhradu za ten šílený bastlozes z TDAček co tady mám a aby to rovnou obsahovalo DAC, ekvalizér v DSP a aspoň trochu rozumný sluchátkový výstup. Výkonový konec bude buď variace na federzes (viz obrázek) a nebo kdyby to náhodou nechtělo rozumně fungovat tak tam šlahnu OPA549 **02

OBRÁZEK
1.06.2018 (19:33:23)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
To je ale slušnej trip **03
Hele, nehodlám rejpat, že tam máš hezký fetíky od Renešášů, ale všiml sis, že:
1) Ty FETy nemaj zas tak zanedbatelnej výrobní rozptyl Vth (nebo spíš tý divnohodnoty při Ids=0,1A, co to zas pánaboha je), abys je měl rozepřený dvěma diodama. Buď tam nebude žádnej příčnej proud nebo taky půl ampéru. Co nějaká parametrická simulace?
2) Zkusil jsi to zatížit něčím jiným než čistě odporovou zátěží? Ta fázová rezerva nějakejch 25° a amplitudová nějakejch 2,5 dB neni zrovna profesionální, natož chvalitebná. Jestli mi budeš rušit krátký vlny až na Strahov, tak na tebe pošlu ruskou mafii **02
3) Je sice hezký, že to má malej klidovej AC proud, ale co DC?
4) Teda mít na výstupu toho operáku staticky cca -4.8 V, to se taky často nevidí.
5) Nechceš paralelně k tomu R15 aspoň nabastlit nějaké konďourovadlo?
6) Kde se kupuje odpor 93 Ohmů? **02
7) Má velkej smysl simulovat něco s modelem k něčemu úplně jinému?
8) Vzhledem k tomu, že ten NJM4580 má GBW jedenapůlnásobnej, vážně ti to nebude kmitat, když to už teď má rezervy menší než Řecko před krizí?

Všecky analýzy byly provedeny okometricky po dvou pivech, ale i tak mám pocit, že by to minimálně chtělo zabít zisk na vysokejch frekvencích, aby ti to nevodkouřilo ty trandy nebo repráky.
1.06.2018 (21:32:31)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
To je zatím jen první nástřel a analogovou černou magií se primárně nezabývám, takže vítám veškeré rýpání **02
1) Jj, tam přijde nějaké rozumnější nastavení klidového proudu;
2) jsem zatím jenom zkoušel jestli je to schopno teoreticky fungovat od 0 do 100 kHz v toleranci 1 dB, víc jsem se s tím nezabýval **02
3) cca 100 mA;
4) to bude třeba upravit, poměním tam nějaké odpory **02
5) jo, asi by se tam hodil;
6) má tam být 6 ks 560R paralelně pač tu nemám zásobu kondíků z NP0 větších než 1n, a taky aby se rozložila příp. ztráta;
7) to se uvidí až to fyzicky naprasím na kus univerzální desky **02
8) nemám tušení, ale počítám s tím, že ještě bude třeba tomu trochu omezit šířku pásma jak píšeš **02
2.06.2018 (10:21:31)  # IP X
StandaM (web) :
ms-boss:
ad 2) to podle me neni open loop, takze vyvozovat z toho stabilitu...
2.06.2018 (10:41:00)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
A to jako closed-loop nemusej bejt věci stabilní či co? Však píšu, jestli se zamyslel nad tím, že reprák neni blbej osmiómovej odpor, tak jestli to bude i tak stabilní. Nemluvě o dlouhejch káblech.

Jak myslíš, že se měří třeba stabilita spínáků? Open-loop? Ne, do zpětný vazby se prdne injekční trafo. Vono vůbec měřit cokoli na čemkoli open-loop je tak trochu problém. Si vem, že jenom ten operák má zesílení nějakejch 315000. Bez alespoň DC vazby stejně nic nezměříš.
2.06.2018 (12:47:02)  # IP X
StandaM (web) :
No uz je to nejakej ten patek, co jsem se zabyval teorii rizeni, ale z closed loop prenosu rizeni phase margin neurcis. Na to musis vzit v uvahu celkovej prenos cili prenos zesaku * zpetne vazby (open loop) a to se v praxi da delat prave tim tvym injekcnim trafem - a to je mereni open loop odezvy. Pochopitelne tu smycku nesmis rozpojit jak pises. To ale na tom grafu neni. To je proste prenos vstup vystup.
Btw kupodivu prvni odkaz na google video, kde je to sice zbytecne rozvlacne, ale technicky asi dobre popsany:
https://www.youtube.com/watch?v=YYWlPFBebfc
4.06.2018 (12:41:46)  # IP X
RayeR (web) :
VFD sou sice pekny, ale dokud se nevysvitej. Udava k tomu cinan nakou zivotnost / pokles za x hodin? Aby to nebylo horsi jak OLEDy. A to je jako uplne bez radice - za tam budis celou matici nakym CPLD? Neni to kapanek vojeb, kdyz muzu mit za par korun OLED na SPI, kery nakrmim po par dratech?
4.06.2018 (14:02:08)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
>RayeR
K tomu VFD je jednostránkový datasheet který jsem sem dal o čtvrt stránky níže. Životnost bohužel nepíšou, ale předpokládám že bude podobná jako třeba u CRT. Není to Číňan ale Japonec (Noritake Itron) a dají se momentálně koupit za něco málo přes stovku na Tao. Je bez řadiče (tj. musíš obnovovat obraz), ale má aspoň uvnitř toho skla HV posuvné registry které plníš po SPI. Všimni si, jak málo má pinů. Není to perverzní mít integrované obvody v elektronce? **02

>StandaM , ms-boss
Jj, je fakt že frekvenční analýza toho zapojení tak jak je nakresleno toho o stabilitě moc neřekne. Už jen proto, že když generátor zapojím do kladného vstupu, nemůže mít ten operák nikdy nižší zisk než 1 (resp. do těch 15 MHz). Tady je lepší graf:
OBRÁZEK
(Generátor je mezi R13 a zemí, C2 = 20p a C3 = 15p).
5.06.2018 (00:51:34)  # IP X
RayeR (web) :
Aha, a s cim si teda spachal ten radic? Prisel si na to, jak se tam moduluje tech 8 stupnu jasu? Zrejme asi jo... S tou zivotnosti nevim, ja tu mam vsechny VFD vypaleny, ale asi nekde taky svitily radu let. Necekal bych, ze to bude vyrazne lepsi jak OLEDy. Za kilo to de, ale drbat se s tim radicem by se mi asi uz nechtelo...
A na Federmana se raci vyprdni a postav neco osvedcenyho :)
5.06.2018 (01:17:38)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Displej mám zapojený přímo do procesoru (RX111) a spotřeboval jsem na to celkem 2 SPI a 2 časovače (jeden ovládá 2 NFETy ve zdroji a druhý generuje interrupt a to počítadlo pro regulaci jasu). Jako zdroj jsem namotal minitrafo s jádrem EFF15 a nepoužívám žádnou zpětnou vazbu. Prostě primár je push–pull 2* 5 V, jeden sekundár 40 V a druhý žhavení s vyvedeným středem.

29.05.2018 (22:26:32)  K # IP X
VroutekB:
OBRÁZEK
29.05.2018 (22:32:31)  # IP X
Dr. Doktor:
Pěkná cívečka
30.05.2018 (16:08:02)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Jn, ty se musí krásně osazovat **01
31.05.2018 (13:13:02)  # IP X
VroutekB:
Vidiš, a to by mě právě zajímalo, jak se takovýhle cívečky strojně osazují, natož jak se vůbec vyrábí **02
//ty SMD okolo jsou 0402
31.05.2018 (15:03:12)  # IP X
RayeR (web) :
Tak neska asi strojne, ale feritovy pameti kdysi prosivaly zensky rucne :)
31.05.2018 (15:37:12)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Leda že by byla napřed v nějakém držáku jako mívají některé SMD konektory, jinak si to nedovedu představit.

28.05.2018 (13:06:48)  K # IP X
RayeR (web) :
Hehe, your laptop is powered by Fukushima :)
OBRÁZEK
28.05.2018 (20:35:10)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Hehe, někde tu mám starý nimháčka z Nokií, taky z Fukušimy **02
28.05.2018 (20:59:12)  # IP X
RayeR (web) :
BTW kupodivu se mi ten akupack povedlo otevrit celkem bez poniceni, dokonce tam sou nake zacvaky, ze to lze i sesadit zpet. Jen to bylo v par bodech pojistene ultrazvukovym svarovanim. Takze repase by nemel byt problem. Zato do baterky N6x0c sem se dobyval hrubou silou a ted ten akupack ani poradne nedostanu dovnitr, des bes...

22.05.2018 (20:54:21)  K # IP X
Tukanekb8 (mail) :
Tak jsem dostal takovou mensi UPSku, ma cenu to nejak testovat/prodavat, nebo rovnou zreciklovat **01 Aku nemam, navic je to asi na 12ks...

OBRÁZEK

OBRÁZEK

OBRÁZEK
22.05.2018 (22:51:48)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
Zkusil bych to otestovat a pak prodat (funkční). Nefunkční bych to rozebral na díly.
22.05.2018 (23:25:50)  # IP X
Tukanekb8 (mail) :
Asi to rozeberu hned, na to jaky to je monstrum, to ma mizerny parametry... Vykon nejaky 2,2kW po dobu 15min... Je v tom spousta peknych soucastek **02
23.05.2018 (15:22:59)  # IP X
VroutekB:
Jojo, nejlepší je to zreciklovat a koupit si nějakou, moderní 5kW ale hlavně malou sračku, co se nedožije ani konce záruky.
23.05.2018 (16:49:47)  # IP X
Tukanekb8 (mail) :
V tyhle jsem nasel papir o vymene baterii od firmy Panasonic z roku 2002 **01 Tak si myslim ze je z roku cca 2000... Ale jak dlouho byla odstavena nevim... Nicmene uz je do sroubku **02

20.05.2018 (21:20:18)  K # IP X
8-bit (mail) (web) :
Co to je?
OBRÁZEK
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Je to kus hovna.
OBRÁZEK
20.05.2018 (23:55:41)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
Když je to kus hovna, tak proč to tu rozmazáváš ? Ano, souhlasím, že je to kus hovna, protože to koupil Microchip ...
21.05.2018 (00:42:18)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Ono to snad nějak zázračně přestalo umět reagovat ve standby na změnu stavu toho jediného interrupt vstupu až v momentě, kdy to koupil mikrocyp? **02
22.05.2018 (00:01:14)  # IP X
VroutekB:
Jak řiká Rossmann: Prdel je potřeba vyčistit, a né vysušit. (By mě zajmalo, co s tím 8bit udělá.... strčí tam Renesas!) **02
22.05.2018 (10:20:16)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
Ty Renesasy jsou taky pěkný kusy hoven.
22.05.2018 (15:49:01)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
>Vroutek
Jj, přesně tak, Renesas co tam strčím aspoň má 4 (funkční) interrupt vstupy **02 Tohle byla poslední věc co ještě neprošla očistou, ještě mi tu totiž zbylo mrtě desek...
23.05.2018 (10:33:21)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
René srals **37
23.05.2018 (15:25:26)  # IP X
VroutekB:
Master shitter, big old shit spatter!
4.06.2018 (12:46:12)  # IP X
RayeR (web) :
Nejek nechapu, vo co vam zase de. Kdyz potrebuju takovej a makovej pocet ext. int. tak si koupim odpovidajici MCU kery to ma, a ne ze koupim nejlevnejsi cinsky asi padelek a pak teprv ctu datasheet a vztekam se, ze to neumi co sem chtel. Si tu nadavejte jak chcete, porad tu najdu dost jednoduchych aplikaci, kde se takovy jednoduchy, levny, dostupny MCU uzivi...
4.06.2018 (13:55:53)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Až na to, že v úvodu se píše o 12 ext. interruptech a že jsou všechny k hovnu se dozvíš až v půlce datasheetu **02

13.04.2018 (21:41:11)  K # IP X
VroutekB:
Další výkaly v datasheetech Analogu. V této dané konfiguraci je ta reference nestabilní! Kurva, do píči... Zas musím mít kvůli těm kktum oprasený plošňák. **12

OBRÁZEK
13.04.2018 (22:11:20)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Njn, ten odpor měl být asi těsně vedle **02
Nepomůže když tam dáš 0R?
13.04.2018 (22:12:53)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
A nebo teď vidím že ten první kond je 100u, ne n. Proboha proč?
13.04.2018 (22:14:20)  # IP X
VroutekB:
Těsně vedle nebo jinde, nehraje roli. Ta zkurvenost potřebuje tvrdou kapacitní zátěž. Musel sem tam doprasit 100n o zem. (takže jako jo, nahrazení 200R zkratem by nejspíš pomohlo) Odpor sem chtěl zachovat, ať to filtruje "aspoň něco". Je to ref k 24b ADC.
14.04.2018 (01:48:33)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Kondík na výstupu co já vím potřebuje většina referencí, akorát pořád nechápu jaký má mít jakože užitek ten 100u elyt. Že by to nějaký čmoud testoval tak jak to bylo nakresleno a pak zvětšoval kond do té doby než napětí na VREF pinu vypadalo stabilně? **02
16.04.2018 (22:14:10)  # IP X
Peca303 (web) :
Jo, taky bych řekl, že je to správně **02 Reference nestabilní může být, ale napětí na elytu za odporem stabilní bude, ne?
17.04.2018 (00:20:35)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
No, ne tak úplně. BTW, tu VCO s TL431 jste viděli? :D

6.04.2018 (11:50:53)  K # IP X
ms-boss (mail) (web) :
OBRÁZEK

Takhle nás krmí LT **37
7.04.2018 (15:25:41)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
No co, vymysleli nové zapojení Step-up měniče.
8.04.2018 (22:00:33)  # IP X
Dr. Doktor:
No obávám se, že z tohoto by při nejlepším lezlo pár mV, přičemž tranzistor by za zlomek sekundy řóchl... Asi nepozorností je špatně spoj od anody diody.
9.04.2018 (09:34:42)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Tvoje obava je zcela správná**37

3.04.2018 (01:50:06)  K # IP X
8-bit (mail) (web) :
OBRÁZEK

Chápete někdo, jak mohlo být myšleno těch 8 stupňů jasu a jak je to jakože dokáže vyčarovat ze 2 bitů? Tyhle jednostránkové dataheety jsou prostě boží **02
12.04.2018 (23:30:07)  # IP X
Ollie (mail) :
Jedna možnost by byla střídat 2 různé "frames"...
http://elm-chan.org/junk/graylcd/report.html
Jinak datasheet i rozhraní drsné, zlaté displeje s řadičem... :-)
13.04.2018 (19:25:21)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Jj, tak jasně, akorát proč tam potom teda vyloženě píšou "8 level gray scale" a proč se do počítadla toho "PWM dekodéru" pošle 7 pulzů?

Jinak displeje se řadičem neseženeš pod litr kdežto tahle skla jsem objednal za necelou stovku, takže si asi nemůžu stěžovat. Akorát by to mohly lemry z České pošty už konečně doručit **02

25.03.2018 (15:40:51)  K # IP X
VroutekB:
Asi mě to myslí dneska nějak pomalu, ale co tohle je ku*rva za bordel?!

OBRÁZEK
25.03.2018 (15:42:08)  # IP X
VroutekB:
Nemluvě o tom, že tomu gogotovi, co vymyslel těch 2.5V digitálních, bych taky nejradši nakopal prdel.
26.03.2018 (19:14:56)  # IP X
RayeR (web) :
Nake spojovani vice GND pinu do 1 bodu? je na to takle blbe videt, nechce se mi vodvirat datasit...

No, taky nevim proc nekdo dela GSM moduly, ktery snesou nakych 4,5V na napajeni ale jen 2,8V na datovych linkach, kdyz jine moduly maji bezne 3,3V....
27.03.2018 (15:57:57)  # IP X
VroutekB:
Tu sranda nekončí. Hle toto. Kolik voltů teda do píči snese ten MCLK pin? 2.5 nebo 5? DVDD je 2.5V. V absolute maximum ratings o výjimce na MCLK nic není. Analog devices mě pěkně poslední dobou začíná srát...

OBRÁZEK
27.03.2018 (16:59:44)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Zkus změřit jestli má diodu proti DVDD, jestli ne tak to bude asi pravda **01

17.03.2018 (03:15:18)  K # IP X
8-bit (mail) (web) :
Hoši, držíte ty letovačky všichni blbě **02
OBRÁZEK
OBRÁZEK
17.03.2018 (09:21:29)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
To už tu bylo několikrát **37
17.03.2018 (09:58:33)  # IP X
toman:
Mna viac fascinuje ta emericka posadnutost ochr. okuliarmi aj pri nalievani si piva..keby nahodou.
17.03.2018 (23:49:31)  # IP X
Dr. Doktor:
Eště víc mě fascinuje, jak na těch fotkách jsou vždycky desky z PC, chci vidět kolik se jich dneska takto v servisu opravuje **02 Ten otevřenej HDD je taky dobrej a stanice nasměrovaná displejem na druhou stranu už je jen bonus.
18.03.2018 (21:17:07)  # IP X
d.mh:
@Doktor - zdá se mi to, nebo ten člověk jaksi nepasuje k měřítku těch věcí na stole?
18.03.2018 (23:26:32)  # IP X
Dr. Doktor:
To bude zřejmě tím, že to je fotomontáž, nebo spíš koláž **02
18.03.2018 (23:50:06)  # IP X
RayeR (web) :
Tak fotky ve fotobankach muzou byt vselijake kvality, je pak volba tvurce nake prezentace, jesi si neco takoveho vybere a stvrdi tim sve diletantstvi. Ja sem zas na nke prezentaci videl 3 ozubena kolecka (oblibeny to motiv prezentacnich zmrdu) zaklesla do sebe tak, ze se nemohla otacet :)
19.03.2018 (00:04:37)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Nebylo to tohle? **02
OBRÁZEK
19.03.2018 (12:34:13)  # IP X
RayeR (web) :
Jo, neco podobnyho, akorat samotny kolecka. Na prezentaci jedne distributorske firmy...

8.03.2018 (20:55:07)  K # IP X
RayeR (web) :
Aby tem elytum nebylo zima... :)
OBRÁZEK
8.03.2018 (21:24:42)  # IP X
RayeR (web) :
Tak elyty mely este kapacitu OK, tak to bylo necim jinym, to uz je ted jedno...
12.03.2018 (08:16:12)  # IP X
Dr. Doktor:
Že mají kapacitu neznamená, že taky nemají ESR **02
14.03.2018 (19:19:23)  # IP X
RayeR (web) :
Ale jo, meril sem to tim esr metrem a zadny sileny hodnoty to nemelo, zavada byla v necom jinem. Na vystupu to davalo silne zvlneni misto DC i na prazno a divne v tom sycelo, uz je to ve srotu...
15.03.2018 (14:17:19)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Většinou se nehezky vymrdá ten velkej kond za graetzem. Pak leze příšernej bordel do sítě. Nám to takhle restartovalo ersu vypínalo počíta, shazovalo ochranu na oddělováku a klešťák měřil příkon 2,5 kW. A to to byl jenom blbej 60 W zdroj.
15.03.2018 (18:55:37)  # IP X
RayeR (web) :
>ms-boss
Pekne, to se mi jeste nestalo, mi nerikej ze to nadela veci bodrel jak teslak metr od PC :) Velkej kond za mustkem byl taky ok (v ramci -10%)
15.03.2018 (20:27:53)  # IP X
Tim:
Ono je docela zajímavé zjištění, že většina PC zdrojů a hlavně monitorů září vesele nad normou a vesele se prodávaj... zrovna nedávno jsme měřili bikónickou anténou a docela jsme se divili**02
16.03.2018 (00:20:35)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
V tom našem případě tomu kondu uhnila jedna noha.
16.03.2018 (18:23:20)  # IP X
RayeR (web) :
Tak je jasny, ze na EMC mereni se posle plne osazena deska s filtrama a ve vyrobe se to pak vynecha a proklemuje... ale vetsinou to zvysene vyzarovani nicemu nevadi, poklud zrovna clovek neposloucha treba KV radio a pod...
16.03.2018 (18:24:53)  # IP X
RayeR (web) :
>ms-boss
jak uhnila noha? jako ze v desce by to nemelo kontakt a po vypajeni na meraku najednou OK?
16.03.2018 (18:52:17)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Jednoduše **02 Často se stane, že ty shitské kondy nevykvetou ale místo toho potratí ten bordel pod sebe na což jim uhnijou minimálně nohy, v horším případě ještě cesty na desce. Měj jsem tady na opravu nějaké průmyslové zdroje kde byl osazen plevel značky ťamťung. Nejen, že jich bylo 100 % vadných, ale taky polovina z nich neselhala normálním způsobem a tak ty sračky z nich totálně zlikvidovaly desku.

Každopádně měřením by to mělo jít určitě poznat.
18.03.2018 (15:36:12)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Byl ohlej do pravýho úhlu a jedna noha mu upouzdra uhnila.
18.03.2018 (23:46:22)  # IP X
RayeR (web) :
Tady ten kond nic pod sebou vyteklyho nemel, ani tam nebyla patrna zadna koroze. S nohama sem mu nak brutalne necloumal, ale kdyby byla uhnila, tak by asi upadla uz pri vypajovani z desky ne? Leda by byl poskozeny spoj nohy a folie uvnitr pouzdra a zrovna pri mereni se to nahodou spojilo...

25.02.2018 (14:29:11)  K # IP X
Kovasin (mail) :
Už jste se někdy setkali s tím, že by se z foťáku takhle sama od sebe sloupávala barva?! Nosím ho výhradně v brašničce a jsem na něj docela háklivej .... OBRÁZEK
25.02.2018 (16:12:58)  # IP X
RayeR (web) :
Nejak nevidim fotku, ale nektere "pogumovane" povrchy rady po case zdegraduji a zacne se to odirat nebo roztejkat. Proste cemu se divis, neska neni zadouci, aby nakej vyrobek moc dlouho vydrzel. Jen to pekne hod do asekolu a hybaj koupit novy, at se ekonomika toci! **37
25.02.2018 (21:15:27)  # IP X
Kovasin (mail) :
Ach blbá 2i.cz http://2i.dfklub.cz/654c4963b0 třeba Lumix co máme asi 10 let, a má podle mě stejnou povrchovou úpravu, drží doteď. Tady tento začal slízat po dvou letech (aspoň že ta kvalita fotek za ty prachy stojí).
26.02.2018 (01:00:34)  # IP X
VroutekB:
Nikon kompakt = šrot.
26.02.2018 (01:49:24)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Tak to opískuj a dej na to Hostagrund s2160 **02
27.02.2018 (08:07:17)  # IP X
Dr. Doktor:
Zamalovat lihovkou **02
27.02.2018 (19:01:11)  # IP X
RayeR (web) :
Jo, asi nezbyde nez ten dil odmontovat, odrbat a prestrikat nebo jesi je to hlinik, tak by slo nechat udelat v nake galvanovne cerny elox. Doma se da eloxovat taky, ale kvalita barveni nemusi bejt 100%...
5.03.2018 (11:46:49)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Což takhle dip-plast ve spreji?
5.03.2018 (20:02:05)  # IP X
Kovasin (mail) :
Já to nechci nijak opravovat (je to jen vzhledový nedostatek). Spíš se podivuju nad tím, že to tak rychle sleze ... Jinak, jak jsem psal, obrazovou kvalitou k tomu nemám nejmenší výhrady. Takže s Vroutkem nesouhlasím. Jen bych za ty peníze čekal i kvalitní povrchovku.

23.02.2018 (17:39:18)  K # IP X
8-bit (mail) (web) :
Podobná deska, vpravo dirtyPCBs, vlevo nová verze z jlcpcb. Neměnil jsem parametry masky ani izolační mezeru rozlité země.
OBRÁZEK
23.02.2018 (18:55:48)  # IP X
RayeR (web) :
Koukam JLCcku nejak ulitl vrtak, s tim sem nemel na sve desce problem. Jaky prumer> 0.3? A teda ty prokovy mezi tema BGA ploskama fuj fuj, to by te asi pan technolog od osazovacu poslal do prdele :)
23.02.2018 (20:35:09)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Co co? Kde to vidíš? Jestli myslíš prokov úplně dole asi 1/3 zleva tak mu nic není, občas se stane že se úplně neuzavře maskou.

Chtěl jsem tím prostě říct, že deska od JLC je o hodně lepší **02
24.02.2018 (04:53:01)  # IP X
RayeR (web) :
Jen sem chtel rict, ze ty vrtane diry sou kapanek mimo stredy padu, ale to zas tak na funkci neva...
26.02.2018 (01:48:20)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Jo tak, to je ještě v toleranci takže v pohodě. Já žes někde objevil nějaký zalomený vrták **02
27.02.2018 (19:04:08)  # IP X
RayeR (web) :
No ale jeste se mi nelibi jak sou ty prokovy a diry blizko tem BGA padum a takle velky, bych mel obavy ja kto bude nerovnomerne odebirat teplo, jesi to pri tuhnuti neudela nakou vylomeniu. Proste na takle jemny pouzdra by se mela pouzivat odpovidajici technologie PCB a ne to takle znasilnovat. No zas z pohledu bastlire, kor jesi je to jen overovaci prototyp, tak to chapu.
27.02.2018 (23:33:44)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Nn, pokud to nenatáhne cín tak ty via ničemu nevadí.
28.02.2018 (16:13:47)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
Se zalitými prokovy mě docela zklamalo ALLPCB.com. V návrhu jsem měl rovněž zalité prokovy a desky přišly jen z části zalitými prokovy - některé byly, jiné ne. Příště zkusím JLC - dík za tip.

21.02.2018 (11:41:38)  K # IP X
Willous (mail) :
Tak k čemu ty normy kurva jsou **13
OBRÁZEK
21.02.2018 (17:03:51)  # IP X
richard (mail) :
Normy jsou kvalifikovaná doporučení, nejsou závazné, ale doporučuje se je dodržovat.
21.02.2018 (17:30:50)  # IP X
Willous (mail) :
No ale podle norem se snad dělají zkoušky. A jak svoje zařízení navrhnout tak, aby prošlo, když to si tu normu každý bere jak chce? **03
21.02.2018 (21:34:46)  # IP X
StandaM (web) :
Hele tohle resime furt. Obvykle to konci diskuzi se zakaznikem, kde se nejak musime shodnout, jak to pochopili oni a my. Obcas zmenime implementaci my, obcas zakaznik. Mraky norem je proste nejasnych.

18.02.2018 (17:39:48)  K # IP X
VroutekB:
Butt&boob **01

OBRÁZEK
21.02.2018 (08:18:01)  # IP X
Dr. Doktor:
Tak co, už se to točí?
23.02.2018 (18:01:59)  # IP X
VroutekB:
Jojo, točilo, asi 11k RPM :)
23.02.2018 (22:01:07)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Proč vlastně U a V vypadají jako prdel a W jako sinusovka? **02
26.02.2018 (00:29:53)  # IP X
VroutekB:
To bude asi tím, že je to U, V, U-V **23
26.02.2018 (01:52:53)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Ok, a jaký mají vůbec U a V důvod k tomu, aby vypadaly jako prdel? **02
26.02.2018 (13:48:35)  # IP X
VroutekB:
Myslim, že člověk, který sám chtěl dělat měnič k motóru by se na tyhle věci ptát neměl. **37
26.02.2018 (14:54:39)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Tak teďka fakt tápu, neznám tuhle prdelní modulaci **02 Mohl bys nám tedy prozradit, co to je a kdes to měřil? **02
27.02.2018 (00:24:59)  # IP X
VroutekB:
Tomu se říká průběh větvovýho napětí. Modulace zcela standardní a běžné space vector pwm. **13
27.02.2018 (00:44:46)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Dobře, ale napětí na U, V a W by měly být sinusovky a napětí mezi větvemi taky, akorát posunuté a s vyšší amplitudou, nebo ne? Že by to indukčnost toho motoru nebo nějaká filtrace přetvořila na prdel? **13
27.02.2018 (00:47:00)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Prostě když odečtu od sebe dvě libovolné sinusovky se stejnou frekvencí tak dostanu zase sinusovku **01
27.02.2018 (16:11:00)  # IP X
VroutekB:
Větvový napětí nemůže vypadat jako sinusovka, potřebuješ dostat jedničkový index modulace, abys plně využil napětí meziobvodu.
Si spočti, jaký dostaneš sdružený napětí, když meziobvod bude mít napětí U a budeš mít sinusový větvový napětí. Dostaneš míň, jak U.
27.02.2018 (17:00:01)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Takže pokud to chápu správně, prdelová modulace je to způsob jak udělat vyšší efektivní hodnotu napětí na výstupu při stejném napětí v meziobvodu.
9.03.2018 (01:27:13)  # IP X
VroutekB:
Ano, dá se to tak říct. Geometricky si to lze představit jako kdybys chtěl otáčet rovnostranný trojuhelník mezi dvěmi přímkami (limit napětí meziobvodu), přičemž velikost výšky trojuhelníku je rovna vzdálenosti těch přímek. Když bys měl sinusové průběhy větvových napětí, geometricky to znamená, že ten trojuhelník má těžiště v jednom stacionárním bodě - prostým výpočtem zjistíš, že takto bys získal pouze sqrt(3)/2 potřebného napětí.
Těžiště toho trojuhelníku (tj střed napětí té generované 3f soustavy) proto není konstantní (není roven 1/2 U meziobvodu) a opisuje v čase určitý průběh napětí, v závislosti na použité modulaci. Může to být napřiklad sinusovka o frekvenci 3f (injektování třetí harmonické), nebo třeba cca trojuhelník při použití této "prdelové" SVPWM.
9.03.2018 (02:04:23)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Jj, už je mi to jasné, díky. Jsem se FOC totiž ještě skoro vůbec nezabýval (a Takahashiho algoritmus nic takového neřeší), tak mě první ani nenapadlo, že něco takového vůbec jde bez domrvení sdružených napětí na motoru. Tak jsem si říkal co to vůbec je, jestli fakt výstupní napětí měniče nebo třeba něco co leze z nějakého divného senzoru **02

4.02.2018 (23:41:54)  K # IP X
VroutekB:
Dobytek jeden programátorská! Tohle oni vyvěsí na web. Jak na něco klikneš, tak to spadne. Do píči s tím i s těma co to programovali!

OBRÁZEK
5.02.2018 (00:06:48)  # IP X
VroutekB:
Ale furt ještě dobrý, rozesralo se to jen na pár desítek megabajtů a není to v javě. **29
6.02.2018 (10:57:23)  # IP X
antibalda (mail) (web) :
Dekompiluj si to a vytáhni pouze funkce, který tě zajímají.
9.02.2018 (16:40:56)  # IP X
Peca303 (web) :
To už by snad bylo lepší po dekompilaci najít tu chybu a opravit ji. Jestli teda můžu taky přidat jednu hraběcí radu.
10.02.2018 (13:41:00)  # IP X
VroutekB:
Chyba je při programování psát floatový konstanty do programů jako STRINGy.
10.02.2018 (18:03:01)  # IP X
RayeR (web) :
To nekdo dela? co by to melo za smysl, si to nak zkoumal? Ono uplne staci neosetrene deleni nulou a sup vyjimka...
11.02.2018 (00:43:21)  # IP X
VroutekB:
Jinak než číselnejma konstantama ve stringu se snad vysvětlit nedá, že tý mrdce vadí jakýkoliv jiný nastavení desetinnýho separátoru v systému, než tečce.
14.02.2018 (14:44:33)  # IP X
rayer (web) :
To asi zalezi na implementaci funkce, ktera nacita vstup do toho floutu (scanf a pod), nekerym muze tecka/carka vadit, tak se 0,0neco muze nacist jako 0 a pak to vydeli 0...
17.02.2018 (20:31:30)  # IP X
VroutekB:
Tohle vysvětlení padá ale na hubu v momentě, kdy ten formulář neobsahuje jedinej edit s desetinným číslem a stejně to lehne. Pakliže to neběží ani se všude napsanejma celejma číslama, museji bejt uvnitř programu číselný konstanty ve stringu, nebo jiná zasraná tomu podobná píčovina.
18.02.2018 (01:36:10)  # IP X
Martin12:
Nezkoušel jsem tuhle TI "kalkulačku" ale jí podobné mívají problémy s nevyplněnými poli...

28.01.2018 (22:57:31)  K # IP X
bkralik (web) :
Čistě náhodou, netušíte někdo jak se může jmentovat tenhle konektor? Potřeboval bych na něj protikus. Používá se typicky v autorádiích, na spojení rádia a oddělávacího displaye...

OBRÁZEK
29.01.2018 (08:23:52)  # IP X
Tukanekb8 (mail) :
Nevim jak se to jmenuje, ale pokud by ti to pomohlo mam tu z radia vyletovany 22 pinovy. Samce i samici.
29.01.2018 (20:55:29)  # IP X
bkralik (web) :
Tukanekb8: Dík, ale já bych potřeboval ideálně přesně tenhle 15pin...
1.02.2018 (14:51:43)  # IP X
mike (mail) :
Mám jedno nefunkční radio s takovým konektorem ale nevím počet pinů. Bohužel teď se k tomu nějakou dobu nedostanu, ale doporučil bych podívat se v hk do iautodily.cz maj tam bednu s věcma k rozebrání (pokud si tam něco koupíš) a maj tam hafo starých radii tak by některý mohlo mít tenhle konektor

26.01.2018 (16:12:18)  K # IP X
RayeR (web) :
Hehe cajna DoDo OBDecko, sem netusil, ze si kupuju stavebnici bez soucastek, ale ocenuju, ze aspon ten layout byl natahany dobre :)
OBRÁZEK
http://rayer.g6.cz/elektro/psu4pc.htm#OBDII_DONGLE

18.01.2018 (23:39:40)  K # IP X
richard (mail) :
Nedávno jsem získal (víceméně ze šrotu) digitální ohmeter DIGIOHM 20L, teď jsem se k němu dostal, otevřel jsem jej abych zjistil, co tomu je a k mému překvapení tam na desce nebyla osazená kromě displeje jediná součástka**02
Nechápu, pokud vím, jako stavebnice je to neprodávalo, je to výrobek firmy...
OBRÁZEK
OBRÁZEK
20.01.2018 (12:44:28)  # IP X
Dr. Doktor:
"k mému překvapení byly v krabici místo lahví peníze" **02
20.01.2018 (21:26:47)  # IP X
VroutekB:
Mě to až tak nepřekvapuje, taky tu mám pár wagíňáckých PLCček, ve kterých jsou do desky připájené akorát konektory. **02
To sou nejspíš marketingově-výstavní kusy.

Btw, to sou ty zázračné předražené revizní přístroje a takto je v nich nablito? **02
20.01.2018 (22:56:21)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Je to údajně revizní měřák přechodových odporů (rozsah 20 R). Nenašel jsem nikde cenu, ale musím se přiznat, že je mi z toho plošňáku a z toho, že ta věc potřebuje ke svoji funkci(?) 6 baterek taky celkem na dávení. A že by na měření zlomků R bylo dobré mít 4 dráty asi taky nikoho nenapadlo **02
21.01.2018 (10:57:54)  # IP X
richard (mail) :
Tento model se už dáávno nevyrábí, to může být tak kolem r. 2000 nebo ještě starší.
Jo, výstavní kus to mohl být, proč potom ale měl katalogové číslo majetku a byl vyřazen z používání?**02
4 vodiče na měření samozřejmě má, i když to tak nevypadá (vodiče z toho jsou koaxiální).
21.01.2018 (11:18:26)  # IP X
Dr. Doktor:
Tak jako vlastnictví firmy s číslem majetku může být asi i výstavní kus, pokud je vedení dostatečně ortodoxní **02
22.01.2018 (16:08:55)  # IP X
Peca303 (web) :
V práci používáme měřiče izolačního odporu PU590, které vevnitř vypadají dost podobně. Stojí to přes 8000 a samozřejmě se to musí nechávat kalibrovat. Tváří se to jako analogový ručkový měřák, ale chová se to zvláštně, ručka má jakoby vteřinu zpoždění za skutečnou situací připojenou k elektrodám. Tak jsem mrkl dovnitř a on je v tom ATMEL.
22.01.2018 (21:07:04)  # IP X
RayeR (web) :
>Peca303
Hehe, oldskool edition, vedle mohli dat konektor/plosky na dopajeni displeje :)

12.01.2018 (18:08:43)  K # IP X
8-bit (mail) (web) :
RIP in pieces...

OBRÁZEK

OBRÁZEK
13.01.2018 (15:06:12)  # IP X
VroutekB:
Se zas nudíš, tak si hraješ s tiskárnama?
13.01.2018 (23:49:48)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Jaképak "hraješ"? To je přece velice důležitý výzkum! Ikdyž je fakt, že to už začíná vypadat spíš jako laboratoř doktora Mengeleho **02
13.01.2018 (23:52:13)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
(z té věci normálně upadl ten spodní plíšek s tryskama a nemám tušení jak je to možné, ani jsem ji netýral ředidlem nebo něco takového) **13
18.01.2018 (02:57:35)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
Kurvadrát, tak je další v <|>, super. Ale aspoň už vím, že tu hlavu dokáže zlikvidovat i peristaltická pumpa v tiskárně pokud se s ní udělá moc velký podtlak. No nic, ono se asi dalo čekat že pořešit ty zasrané hadičky bude ještě větší peklo než ta šílená elektronika se 40V D/A převodníkem co tu věc ovládá.

Mimochodem, nemáte někdo ještě jednu zbytečnou tiskárnu PX700W nebo PX800W? **02

10.01.2018 (14:06:05)  K # IP X
cheeky (mail) :
10.01.2018 (20:10:18)  # IP X
milan (mail) :
nefunguje mi to... a při vyndání akumulátoru z pojízdného auta chcíplo
13.01.2018 (15:30:39)  # IP X
mix-d:
Co je na tom obrazku spatne?
15.01.2018 (20:43:11)  # IP X
cheeky (mail) :
promiňte špatně jsem to přidal https://www.facebook.com/ibesip/photos/a.12159959787895...

>mix-d
obrázek je správně. jenom ta diskuze mi přišla zajímavá když besip tvrdí že minus nemám připojovat nikdy na - pol baterky, prý to může jiskřit a ta jiskra prý přeskočí na + pol baterky za zkratuje ji.
15.01.2018 (22:26:12)  # IP X
VroutekB:
Nevim co tvrdí kokoti z BESIPu, ale to že se má první propojovat kladný pól je fakt a je k tomu celkem dobrý a smysluplný důvod. Zajímalo by mě, jestli na něj přijdeš.
16.01.2018 (16:48:22)  # IP X
d.mh:
To by snad měl vědět každej, kdo má papíry na auto.

31.12.2017 (23:03:52)  K # IP X
loučák:
Tak vám všem přeji hodně štěstí, zdraví a úspěchů v tom následujícím roce a aby vám šel pcb design vždy lépe jak mě
OBRÁZEK**02
31.12.2017 (23:08:52)  # IP X
loučák:
PS: Světe div se, ono to i funguje, jen to chce poladit. Malý SSTC z popelnicových komponentů.
1.01.2018 (01:09:18)  # IP X
Tukanekb8 (mail) :
Take preji hodne uspechu a malo studenaku!!!
2.01.2018 (19:42:02)  # IP X
RayeR (web) :
Tak IMHO neni vubec ostuda, kdyz prvni prototyp vypada nejak takle, ale pak se to slusi nejak ucesat. I kdyz nektere konstrukce tez nechavam na univerzalu, pokud mam ve sve pajeni dostatecnou duveru a neni duvod delat vice kusu...
2.01.2018 (23:09:46)  # IP X
loučák:
Asi nejde o to, že je to na univrzálce, ale hodněkrát jsem to předělával. A navíc podle mého osciloskopu, kterej stojí sice za houby, ale i tak, ten průběh na gatu vůbec není pěkný. Chce to normální oscilátor, normální budič a normání MOSFET. Já mám 7400, pak cosi zalitého v DIP8 ne moc rychlého, jakejsi nějakej izolovanej driver dělanej podle DS na 25kHz a dvojici BD139/BD140 a na tom nějkej MOSFET z ATX nebo z čeho. Jo, asi při deseti voltech to bralo ampéru a výboj sršel pěknej, tak kolem centimetru, do prstu byl i docela mohutnej a pálil a nechal se tahat. Ale už na dvanácti voltech to zhořelo.
No ale co mě víc trápí... Dost jsem při konstrukci čerpal zrovna z tvých stránek. Podle tvého softu by ten sekundár měl rezonovat někde na 1,8MHz. Ale mám generátor jen do 1,4MHz, takže jsem to nemohl změřit. Ovšem podle osciloskopu byl největší odběr sekundáru při buzení 777,5kHz. Když jsem se dostal na maximum generátoru, což je 1355kHz, tak jsem viděl, že se blížím dalšímu maximu. Jo ještě bych měl poznamenat, že jsem na vrch dal něco jako kapacitu, takže ta rezonance by měly být níž než 1,8MHz. Tak co s tím, až budu dělat už na pěkno? Jít na jistotu a budit těmi 777kHz (pěkné číslo **01 ) nebo je to polovina rezonanční frekvence a rezonance je určitě dvojnásobkem, tedy 1555kHz? Nebo to prostě doladit za chodu na nějvětší výboj a vycházet z předpokladu, že rezonance bude někde na 1,5MHz?
2.01.2018 (23:29:20)  # IP X
loučák:
Jo ještě dotaz. Z čeho jsi udělal ten mikro-toroid?
5.01.2018 (18:04:42)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Asi jsem slepej, ale kde tam je jakej toroid? **02
5.01.2018 (18:13:48)  # IP X
RayeR (web) :
Asi myslel ten na me miniTC: http://rayer.g6.cz/teslatr/minitc/photos/minit14.jpg
To mi vytocil jeden kamos na soustruhu z kousku hlinikovy tyce...
5.01.2018 (18:18:53)  # IP X
loučák:
Ajo, tak na to snad dojde do budoucna, pokud se mi povede něco uspokojivého s tím co mám.

19.12.2017 (14:41:50)  K # IP X
VroutekB:
Tak tady layoutér zřejmě moc rozumu nepobral a ještě to dělal snad vožralej nebo co.... Kdo za tohle je schopnej vyhodit těch 35 dolarů musí bejt taky dobrý pako **02
(PS: Směšovač do 2GHz)

OBRÁZEK
19.12.2017 (23:57:11)  # IP X
RayeR (web) :
U te VF magie nejsem schopen rict, jestli to tak nekdo nemyslel vazne, treba to dela nakou rezonanci nebo meni Q nebo co ja vim, ale pravda, ze si nevzpominam, ze bych nekde videl takle nesymetricky rozlitou zem kolem vedeni :)
20.12.2017 (07:00:03)  # IP X
Pavel_P:
Ja zas koketuji s timto OBRÁZEK
Ale asi to vyjde nastejno
23.12.2017 (19:56:05)  # IP X
Willous (mail) :
To nějaký program podporuje? **02 To yvpadá jak kdyby zapomněl v eaglu kliknout na ratsnest.. **02
26.12.2017 (16:47:24)  # IP X
VroutekB:
A tak nic no. Tu asi nema moc smysl cokoliv jakkoliv vysvetlovat, kdyz nikomu nevadi ani ty teminacni odpory na desce.

Ta druha deska vypada podstatne lip.
27.12.2017 (22:39:16)  # IP X
toman:
Zda to nebude tim, ze ostatni maji "zivot"? **01
27.12.2017 (23:46:13)  # IP X
bkralik (web) :
Zda to nebude tím, že učenej z nebe nespad?
28.12.2017 (15:00:41)  # IP X
VroutekB:
To neni o učeným z nebe... to je prostá logika. Na tohle snad ani člověk vzdělání nepotřebuje, aby si uvědomil, že výkon se má odevzdávat do zátěže (ta plastová krabička uprostřed desky) a ne do toho terminačního odporu.

Nepřipadám si nijak z nebe učený, abych na toto přišel. Jen mě udivuje, že ostatní si toho nevšímají **19

PS: Někdo za život považuje i jiné věci, než ustavičné vysedávání v pajzlu...
2.01.2018 (11:17:25)  # IP X
VroutekB:
Tohle třeba taky nikomu nepřijde divný? **02

OBRÁZEK
3.01.2018 (01:37:37)  # IP X
ms-boss (mail) (web) :
Hej Vroutku, co mi kradeš fotky **38 Aspoň si to na tom Alíku můžeš sám najít a udělat tu fotku líp **23
3.01.2018 (01:43:21)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
No co, je to vysílač s integrovanou anténou **02
5.01.2018 (21:49:10)  # IP X
VroutekB:
Myslíš spíš ten plošňákový kondenzátor? **02
5.01.2018 (22:58:18)  # IP X
VroutekB:
Ježkovy zraky, chudák AD9954.. **14

OBRÁZEK
6.01.2018 (02:52:35)  # IP X
8-bit (mail) (web) :
A jsi si jistý, že je to oboustranný plošňák? Vždyť tam nějaký mamrd ani neudělal prokovy **02

A jinak ta DDS deska je taky luxusní - jakoby nestačil ten šílený layout, ono to má ty THT součástky snad ze všech myslitelných stran. Neskutečné **18

Návštěvní diskuzní kniha danyk.cz
Hlavní diskuze Diskuze s obrázky Bazar Píseček


Strana 5 / 34
Vláken 847, na str:


RSS danykovy diskuze - tato kategorie   RSS danykovy diskuze - všechny kategorie

Stará diskuze